Vaše příběhy

Zvláštní schopnosti

Asi jsme slyšeli vzpomínky - (komentáře)

mississippi
Protonace
24. 01. 2012 22:19

To s tou protonací se mi docela líbí.

A pomáhat by si lidé opravdu měli.
Adanom
mississippi
12. 01. 2012 15:18

:-D

Kazdy-od mracounu az po ty kdo na nas treba sekerou. ;)
isilme
normální
12. 01. 2012 9:38

Všechno, co se na světě děje, skutky i jen myšlenky, se zaznamenává do "prostoru". To "místo", kam se to samovolně zapisuje, se jmenuje protonace. Protonace je všudypřítomná. Může se klidně stát, že to, co je v protonaci zapsáno, se někde samovolně vyjeví... Zvuky, obrazy. Nemusí to nic znamenat, je to jen další přírodní jev, jako třeba foukání větru, kvetení kytek.. Na místě, kde se táboří už 20 let, je takových událostí zapsáno určitě už hodně. Možná je Lenka svýma myšlenkama přitáhla, a ty citlivější z vás je mohli slyšet.
mississippi
Adanom
11. 01. 2012 21:30

Tak to jo. To se smí.
Už jednou jsem napsal, že jsi moudrá a teď bych to klidně podepsal a dal otisknout do novin. :-) Je jasné, že člověk se spíš bude snažit pomoci tomu ským mu je hezky, než někomu kdo se na něj mračí. Ale i mračouni si zaslouží pomoc.
Adanom
:)
11. 01. 2012 21:14

Muzeme mit manzelku/manzela,partnerku/partnera a milovat je. To nam ale nebrani milovat ostatni,dalsi lidi.
To je laska,steje tak milujes napriklad prirodu- les a pritom Ti v tom nebrani to ze jsi stastne zenaty . :):):)

mississippi
??
11. 01. 2012 20:57

s láskou? jsem šťastně ženatý?
Adanom
:)
11. 01. 2012 20:55

S laskou to jde samo. :)
mississippi
jo
11. 01. 2012 20:44

A už se stalo. Ona zase hodně pomohla mně a tak mám co splácet a udělám to rád.
Adanom
:)
11. 01. 2012 20:34

Takze tu pomoc ji Ty muzes nabidnout? ;)
mississippi
Organizační
11. 01. 2012 20:07

A moc dobře to věděla, jen o tom nemluvila. A navíc je to velká zodpovědnost a na jednoho člověka je toho prostě moc.
Adanom
?
11. 01. 2012 19:57

Lenka mela problem s taborem? Jaky teda problem?
A vi o nem ona sama?
mississippi
Adanom
11. 01. 2012 19:45

Jestli to půjde zopakovat, to pozná až v létě.
A nejspíš se nejadnalo o projekci do prostoru, ale myslím, že to měla v hlavě. Ale nejpíš je to davová psychoza. Ale zase ta shoda v tom co jsme slyšeli mi k tomu nesedí. Jedna kámoška mi říkala, že jsem to slyšel proto, že mně to mělo na něco upozornit. Ale na co? O tom se může debatovat do konce světa. Jediné co mne napadlo je , že měla problém s táborem a potřebovala pomoc. A ty hlasy možná mně měly možná upozornit, jak moc jí na tom záleží?
Adanom
:)
11. 01. 2012 19:17

Nejspis to bude svym zpusobem nepravdepodobny,jestlize chybi jistota ze se da jistojiste zopakovat. :-)

Osobne se taky priklanim k tomu ze je mozne cokoli co si jen dokazeme predstavit.Cokoli co vedomi prijima za mozne.
A s tim souvisi i hypotezy. (ktery prichazi mnohdy zcela sponntane) :)


mississippi
Adanom
11. 01. 2012 15:18

Přesně to mně napadlo, jenže mi to přijde jako naprosto nepravděpodobné a tak jsem to radši ami nepsal.
Adanom
:)
11. 01. 2012 9:48

Jaka je tedy Tva hypoteza?
Ze jsi jako promitacka zvukovych vzpominek do prostoru? :)
mississippi
To si taky myslím
11. 01. 2012 0:08

A už i tuším co? Ale je to jen hypotéza. Kdybych to slyšel sám, tak to nařeším, já slyším kde co, ale tady to slyšelo víc lidí. A to mně trošku mate.
Šelma je šelmou, je to smutné co se stalo té rodině, ale tak to prostě je a vždy bylo. Šelmy prostě loví. Loví mláďata srnek, jelenů, asi víš kam mířím.
Sylvia
Mississippi
10. 01. 2012 23:48

Nie nemala, ale videla som strasidelny dokument - ako som prezil alebo tak nejak - a tam napadol matku, skoro ju roztrhal a rodina sa rozprchla a potom vyslo najavo, ze jej zabil 8 rocnu dceru, bolo to hrozne.
K tym hlasom, inak nieco to musi znamenat, toto sa nezjavuje len tak...
mississippi
Adanom
10. 01. 2012 23:43

Ano , pokud vím, jsou všichni naživu a co si Lenka pamatuje, nikdy se tam nic strašného nastalo.
mississippi
Pro sylvia
10. 01. 2012 23:41

Ty máš nějaký zážitek s medvědem? Ale tak nějak cítím, že zvířata nezabíjejí zbytečně. Mně se v přírodě nikdy nestalo nic zlého. Je pár věcí, co se vymikají běžnému chápání, ale to se děje téměř všude.

Jo slyšela je také, ale až ten druhý rok. Ale jen pokud jsem byl nablízku. Když jsem za těma dětma vyběhl, měly pocit, že to utichlo.
Adanom
:)
10. 01. 2012 23:22

Zajimavy :)

Ty 'deti' jejichz jmena si slysel a shodovali se se jmeny deti co byli s Lenkou v oddile jeste dnes ziji?
Sylvia
Mississippi
10. 01. 2012 23:12

Bud rad, ze si nestretol, a ze vraj naozaj hluk pomaha, ale len na odohnanie, ak je nablizku, ak Ta napadne, uz nie. Ja sa vratim k tym hlasom v lese. Pocuje ich aj Lenka, alebo len Ty? Pytal si sa jej, ci na to myslela?
mississippi
Sylvia
10. 01. 2012 21:56

To je právě to spravedlivé o čem jsem mluvil. Já mám s sebou Besy a rozum (jo trochu ho mám :-) )a ten medvěd má jen zvířecí pudy, ale váží o nějaký ten metráček víc. Tam prostě vyhraje ten lepší, takže medvěd. Ale člověk není pánem na této planetě a lidí je víc než medvědů, takže by to dopadlo tak jak má. S medvědem jsem se ještě nepotkal, ale vzbudil jsem se na kopci a kolem mně spali vlci, nebo jen toulaví psi a neměli zrovna potřebu mně roztrhat na kusi. Mohli to udělat, když jsem spal a nechali mně vklidu odejít. Tak nevím? Hluk prý funguje, ale ...
Sylvia
Mississippi
10. 01. 2012 21:31

Davne bozstva vznili v casich, ked si ludia este nevedeli vysvetlit nevysvetlitelne javy. Myslim, ze ked stretnem medveda, tak mi Hern moc nepomoze, skor by som si nastudovala nejaku obranu.
mississippi
Sylvia
10. 01. 2012 21:21

Ne jen do lesa. Akorát na letišti s tím mám poslední dobou trochu problém. S výběrem rád poradím. Ale to odbíháme od tématu. Tak abychom nedostali vynadáno:-(
Jinak Hern je dávné božstvo a stará se o bytosti a zvěř v lesích a snad i na loukách. Mezi nejznámější jména pod nimiž byl Rohatý Bůh znám patří Veles ,Pan ,Cernnunos ,Hern. Živly ,kterými mužské božstvo vládne jsou oheň a vítr. Nebeské těleso s nímž je Bůh spojován je Slunce.(zdroj informace je z http://moje-kniha-stinu.blog.cz ) Jestli scháníš něco železného do kabelky tak mi písni na vladaficek@seznam.cz a něco pro Tebe vymyslím.:-)
Sylvia
Mississippi
10. 01. 2012 20:51

Ano som zo Slovenska, ale byvam v Prahe. Inak do Slovenskych hor chodim rada, ale je tam uz dost turistov, naposledy som bola vo Vratnej doline, Horne a Dolne diery. Je tam krasne. Takze chodis do lesa s macetou? Kto je to Hern? Ja som tiez chodila na historicky serm chvilu, tak mozno by som si nejaku zbran mohla zohnat :-)))
mississippi
Ješkovi voči
10. 01. 2012 20:44

Předpokládám, že jsi ze Slovenska. Ja tam byl kdysi jako dítě. Byli jsme v Zadielskej dolině (snad jsem to napsal správně) a byli tam jen vlci. Nebezpečný je les na okrajích měst a vesnic. Ale takových 10 km od civilizace začíná bezpečná zóna. Tam se bát nemusíš! Tam Tě ochrání Hern! A ten je spravedlivý. A malá Besy není pes , ale něco mezi nožem a mačetou vlastně je to spíš meč a s tím se nebojím, teda né moc. :-)
Sylvia
Mississippi
10. 01. 2012 20:27

Takze mala Besy bude asi dvojmetrovy rotvajler, ze? Mozno tam nic nebude, len pokus, ja viem, ze to je o zazitkoch, nemusis nikoho presvedcovat, je to na Tebe....Ja sa v lese bojim, su tam uchylaci kolkokrat...takze az tak spravodlive to tam nebude haha.
mississippi
Sylvia
10. 01. 2012 20:21

Nemám sice žádnou aparoturu, ale něco seženu. Stejně mám pocit, že tam nic nebude. I když ty hlasy vycházejí jakobi z jednoho směru. Uvidíme.
A se strachem se když tak vyrovnám. Neříkám, že se nebojím, to tvrdí jen hlupák, ale strach je pro nmě výzva a tomu já neodolám. A v lese a v přírodě se člověk bát nemusí.Tam je to zatím spravedlivé. :-)A v nejhorším mám kdyžtak svojí malou Besy.
Sylvia
Mississippi
10. 01. 2012 20:03

:-) nie nedotklo....tak mozno budes prekvapeny, co na tej nahravke bude. Len aby si sa potom nebal...:-)
Jelitko
a jeste
10. 01. 2012 19:22

bych dodala,na cvokare nemysli,tech co neco takovyho uslyseli je dost,to by proste dostalo i toho cvokare.Proste by si meli lide uvedomit,ze na vsechno neni vysvetleni.
Jelitko
ano
10. 01. 2012 19:19

ja ti verim,tyhle zvuky tam proste zustavaji,ja jsem neco podobnyho uz tady psala,jak slysim zvuky v mem dome po rodicich a hlavne kdyz do toho domu vejdu nahle z venku schodama z garaze a to slysim i radio ktere kdysi mel porat pustene tatka a to uz samozrejme tam neexistuje.Me to pripadne,jakoby to okoli si to nejak samo nahralo a citlivy clovek to slysi.
mississippi
Sylvia
10. 01. 2012 19:01

Ona na ten tábor má hodně sylné vzpomínky. Prožila tam spoustu krásných chvil, které už se nedají vrátit.Jezdil tam i její táta, ale ten je už bohužel pryč a strašně moc jí chybí. Nahrát? No nevím. Mám pocit, že to asi nepůjde. Ale určitě to zkusím. Pokud to půjde zaznamenat, bude to nejspíš jen nějaký zvuk z nočního lesa a bude po záhadě.
Nemyslel, jsem, že předpokládáš, že jsem cvok. Chtěl jsem to jen odlehčit. Doufám, že se Tě to nedotklo! A přeji hezký večer i Tobě.
Sylvia
Mississippi
10. 01. 2012 18:42

Ne, urcite si nemyslim, ze si blazon. Len mi prislo, preco by Lenka stale premyslala nad taborom z minulych rokov tak inenzivne, ze by ste to poculi aj Vy. Musela by na to neustale mysliet a spominat. Ale spominas na tabor, ked zrovna identicky prezivas a v tom minulom sa nic zvlastne nestalo? To ja len rozmyslam nahlas co to mohlo byt, aj ked teoria, ze pocujes spomienky je naozaj zvlastna. Musela by byt ona nejake energeticke pole, na ktore sa lepia zvuky a v spravny cas a moment sa odrazia od okolia.....to uz ale hadam iba. Kazdopadne inak neviem....ze si blazon to si nemyslim. Pisal si, ze tam zas ides, nemozes to nahrat? Pekny vecer....
mississippi
Sylvia
10. 01. 2012 17:49

Věř mi. Znám velmi dobře zvuky nočního lesa. V noci skoro nespím a když jsem v přírodě, většinou mne ke spánku ukládá vycházející slunce.
Také jsme si mysleli, že je to nějaké opožděné echo. Nebo, že se ten zvuk nese kdoví od kud.Ten první rok jsme to slyšeli jen dva.Další rok to slyšelo asi 10 lidí najednou a to i ti co to slyšet nechtěli. Já nemyslel, že ty vzpomínky jsou v prosturu. Ty vzpomínky má Lenka v hlavě. Jen nechápu, že jsme je slyšeli. Teprve později jsem si uvědomil, že ty děcka byli slyšet jen když jsme byli oba dva(to jako já s Lenkou) přítomní u těch co to slyšeli.
Neříkám, že to nemohla být hromadná haluška. Obědnám autobus a udělám výlet ke cvokaři. :-)
Dík za reakci.
Sylvia
--
9. 01. 2012 21:14

Zaujimava a zvlastna teoria, ale podla mna malo pravdepodobna, keby aj emocie, spomienky nechavali nejaky otisk v priestore a case, tak by to boli extremne vypata emocie, kde niekto nieco zazil, tragedia napriklad. Ale pokial je to detsky tabor, kde sa nic extra nedeje, len sa hraju deti....viete, myslim, ze aj les dokaze navodit v tichu a tme atmosferu a zvuky, ktore sa mozu podobat ludskym. Pokial o tom niekomu poviete a on sa zapocuje, tak tie zvuky tiez pocuje. Je to jak ked sa divate na oblak a on sa zrazu pretvori do nejakej tvare, ked sa na to bude divat niekto iny, nic tam neuvidi, ale ked ho na to upozornim, tak to zbada tiez. Verim Vam ale, ze ste nieco poculi, napada ma uz len nejaky ukaz...nieco ako dlhodoba ozvena, ktora tam je...echo...ale zase, vsetko je mozne...