Vaše příběhy

Nevysvětlitelné jevy

Věci nejsou na svém místě - (komentáře)

Dana P.
Sylvi
20. 04. 2014 19:53

existují už kamery s vestavěným mikrofonem :
http://www.elnika.cz/elnika.php?p=cze/specifikace-produktu/12315
Sylvia
Danka
20. 04. 2014 19:01

video je fake. Ale musim uznat, ze je to velice podarene a ze ma to dost vystrasilo, nieco na sposob horroru Paranormal activity. Ono totiz ta zvukova stopa je moc digitalna a vyrazna na to, ze je to kamera na sledovanie kancelarii a celkovo, vacsinou tieto kamery nemaju zvuk ziaden. S tymi papiermi sa to vola tkzv fishing, takze maju na dratku papiere a ten je neskor vymazany z obrazu, ani monitory obrazovky vobec neosvetluju klavesnice, takze su tam dodatocne pridane. Ostatne zabery lietajucich papierov su zostrihane tak, ze nevies odkial padaju. Ale aj tak je to dobre video a pozerat to o polnoci.....

Na druhu stranu, keby tieto falosne videa neexistovali, tak o to skor by sme sa mohli venovat tym skutocnym para aktivitam, pretoze takto len znemoznuju vierohodnost tych pravych videi, ktore potom skeptici povazuju za falosne. Takze tymito videami skor skodia, pretoze ja by som raz rada videla naozaj skutocny zaber tejto aktivity. Lenze je to tazke, ked 99 percent videi je sfalsovanych.
Dana P.
kdybychom to video
20. 04. 2014 18:04

podrobili přísně skeptickému zkoumání, pak by neobstálo. Protože: klikou mohl rumplovat člověk ukrytý v kumbále na druhé straně dveří a bušit do nějakého kýblu...do židlí mohl kopat někdo ukrytý mimo záběr...šuplík taktéž vysunout pomocí provázku...jen nevím, jak by se docílilo toho vyletování papírů z těch šuplíků a polic? :o)
Kybernaut
Už dávnejšie som to videl
20. 04. 2014 0:31

To video sa mi nezdá ako autentické. Tie blikajúce monitory nemajú zabudované reproduktory a nemali by vydávať žiadne zvuky.
iveta
danuško
19. 04. 2014 19:31

na konci videa je vidět na těch dveřích s tím branem střih.
Dana P.
???
19. 04. 2014 11:56

http://www.astrolife.cz/?p=30732
Grush
Přitom důvod
17. 04. 2014 17:05

je tak prostý: může za to zašupšák!
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Z%C3%A1%C5%A1up%C5%A1%C3%A1k_dom%C3%A1c%C3%AD
Alef
Slídič!
12. 04. 2014 23:20

Často se takto chovají zhrzení, odmítnutí milenci, stalkeři.(Nevím, proč se jim říká zrovna takto, když slovo stalker značí úplně něco jiného!) Oni jsou totiž ve své chorobě úžasně vynalézaví. Pro podobné příležitosti se jistí dopředu i v řádu mnoha měsíců.
Doporučoval bych výměnu zámku.
Engai
..
12. 04. 2014 14:16

A co když to dělá ona dotyčná a zapomíná že to dělá?
Já jsem jednou jako asi 10tiletá byla doma sama když jsem přišla ze školy a skočila si dolů do přizemí za kamaradkou pro ůkol do školy,mohla jsem tam být maximálně 2-3 minutky a když jsem se vrátila zpět do bytu,po celém obývacím pokoji byly rozházené časopisy,knihy a magazíny co jsme měli uložené pod konferenčním stolem,byla jsem z toho tenkrat dost v šoku a vypravěla to mamce když přišla z práce a té z toho taky nebylo moc přijemně a pamatuji si že to dost řešila a vyptavala se zda jsem nenechala otevrene dveře či okna,myslim,že se spíš bála že to mohl být zloděj
Dana P.
ivet
12. 04. 2014 12:30

a ještě pro esoterickou komisi co neuznává jiné než racionální řešení :o)
iveta
tak už
12. 04. 2014 11:06

z toho máme kriminální případ pro FBI,KGB,CIA,BIS a co já vím co ještě:-)
Nebo že by šedivácký(šediví a zelení ufouni s obrovskými černými oči a tykadýlky) navštěvovali onu slečnu,paní a na operačním stole ji naprogramovali tak,že si sama nevědomky přesouvá věci??
Pravda pravdoucí..fantazii se meze nekladou :-))



Kybernaut
Je veľa možností.
12. 04. 2014 10:44

S pomocou vylučovacej metódy by bolo samozrejme potrebné preveriť najprv takéto všelijaké - najlepšie všetky možné - racionálne možnosti vysvetlení, že tými predmetmi pohyboval napríklad normálny, živý človek a nie duch alebo niečo nadprirodzené. A až po zlyhaní všetkých možných "normálnych" a racionálnych vysvetlení, sa môže začať uvažovať o niečom paranormálnom a nadprirodzenom.

Samozrejme, že tá imobilná matka tej ženy tie náhradné kľúče mohla poskytnúť aj niekomu inému, podstatne mobilnejšiemu ako je ona sama.

Marcy v tomto príbehu s názvom "Věci nejsou na svém místě" písomnou formou tvrdí, že "drobnosti v pokojích mění polohu, nebo se přesouvají". Takže sa jedná iba o nejaké drobné hmotné predmety. Napadá ma iné vysvetlenie: vibrácie a otrasy. Kto vie, že čo sa okolo toho malého bytu deje, že či tam v blízkosti napríklad nejazdia ťažké kamióny alebo že či tam blízko nie je nejaká železničná trať, po ktorej jazdia vlaky v neprítomnosti tej ženy alebo že či tam niekde blízko nerobia s niečim rámus, trebárs nejaký stavbári a tak podobne. Pravdepodobne nie všetky presunuté predmety ako presunutý uterák a vypálená sviečka, by sa dali takýmto spôsobom vysvetliť ale nejaká časť z toho možno aj áno.

Ďalšia možnosť vysvetlenia je taká, že predmety presúva ona sama, tá žena, len si to vedome nepamätá, že čo (ráno, ešte rozospatá) spravila pred odchodom z bytu. Možno trpí námesačníctvom, silnou migrénou, možno má (v tom jej strese alebo v chorobe) problémy s pamäťou alebo môže mať rozdvojenú osobnosť (prípadne inú chorobu) alebo v prehnanej miere pije alkoholické nápoje a užíva nejaké drogy alebo tabletky. V takých prípadoch sa často stáva, že si človek niekedy nepamätá, že čo vtedy robil a čo spravil.

Možno má nejakého priateľa alebo priateľku alebo niekoho známeho, ktorý si z nej robí "blázna". Alebo aj majiteľ bytu alebo niekto z jeho okolia by mohol byť považovaný za podozrivého.

Alebo má možno nejakého nápadníka, ktorého ona odmieta a on jej tým chce nahnať strach alebo jej tým che dať iba najavo záujem o ňu.

Okolo nás sú všelijaký, aj divný a narušený ľudia a také veci zvyknú robiť, že človek nad tým len žasne. Veď aj pred pár dňami niekde v Bratislave, či kde jeden zcvokatelý mladík na najvyššom dvanástom poschodí paneláku podpálil byt a vyskočil z okna a dopadol priamo na jedného stavbára, či na koho a poriadne ho dolámal.

Ja viem, pozerám veľa kriminálnych filmov ale aj rôzny sériový vrahovia alebo zločinci takéto zahrávania sa s obeťou môžu robiť. Pre niekoho nie je žiadny problém spraviť kľúč alebo otvoriť a zatvoriť dvere bez kľúča. Niekto sa z nej možno naschvál snaží takýmto umelým spôsobom spraviť blázna (pokus o diskreditáciu), možno to robí nejaká žiarlivá žena (možno ide o chlapa alebo o majetky, dedičstvo, súdny spor, nepriateľstvo, ...), ktorá jej chce nejako ublížiť.

A tak podobne. Fantázií sa medze nekladú, že? A to som ešte naschvál vynechal príslušníkov tajných výzvedných služieb a mimozemšťanov. Veď kto vie, že do čoho je tá žena namočená. ... K takýmto rôznym normálnym, ... no ale aj menej normálnym vysvetleniam, by sa tu v komentároch mohla vyjadriť aj sama Marcy. To by chcelo poriadne prešetriť tento prípad a tých prípadných duchov by sme mohli odložiť na potom.
Dana P.
Vymýšlet?
11. 04. 2014 8:22

Už jsem četla či viděla pár příběhů o záhadném a nevysvětleném přemísťování věcí.
Zatím se tu vymyslela teorie o jakémsi člověku, dokonce se ví jak získal klíče! - aniž je na to důkaz - který si tam z dlouhé chvíle chodí užívat. Nevím jak vy, ale kdybych takhle chodila natajno si k někomu uvařit kafe, dala bych si setsakra pozor, abych nechala věci na svém místě...:o)
Sylvia
A co
10. 04. 2014 22:23

ma byt ked sme na ezoterickom webe. To jako ze budeme si vymyslat, ze jej duch otvara supliky a nezatvara? Ze jej premiestnuje uteraky? Ezoterika je aj o urcitej sudnosti a pravde. Kamera by to vyriesila, ovsem, ked sa to vyriesit chce.
Peklíčko
Ten někdo nebude duch
10. 04. 2014 21:40

Uživatelka toho bytu by měla zjistit, kdo se v okolí pohybuje, je to snažší něž si lze myslet a rozhodně ihned vyměnit zámek, klíče nedávat samo nikomu a nikomu nic neříkat a už jen počkat. Bude s velkou pravděpodobností po záhadě.Taky nebude od věci zjistit, zda si duch něco neodnesl a nezapomněl vrátit.Ale hlavně dávat pozor na vlastní bezpečnost, situaci v žádném případě nepodceňovat.
Dana P.
Zbyňku
10. 04. 2014 20:05

nedá a nedá. Možná je to domácí skřítek, co má rád legraci a utahování si z lidí?
Zbyněk P.
Pro Danu P.
10. 04. 2014 20:03

Danuš, to je teda setsakramentský zloduch, že?? A nedá pokoj a nedá pokoj....!!! Pěkný den. Zbyněk P.
Dana P.
...mně zase
10. 04. 2014 19:16

například kdosi pořád schovává nebo přemisťuje brýle...
Dana P.
nevím jak vy,
10. 04. 2014 19:12

ale já v textu čtu, že kamarádka je pořádkumilovná a má ráda věci na svém místě. O poválené či přestlané posteli tam zmínka není. Takže vyloučíme-li její roztržitost, což je snadné pokud to není matka alespoň dvou dětí a majitelka manžela, věřím, že přesně ví, kde měla před odchodem do práce konvici, ručník a že nenechala vytahané šuplíky...no a jestli jí tam nikdo nechodí se "bavit", tak co to teda je? Jsme na esoterickém webu,připomínám :o)
Jelitko
jasne Sylvia
10. 04. 2014 17:53

moja rec,to fakt nemusi byt nejak zahadne...ja jsem kolikrat koukala jak jojo ze proc ta vec je tamhle a byla nekde jinde,ale pak se mi rozlo v hlave a uvedomila jsem si ze jsme to ja sama tam dala aniz bych si to uvedomila.To se stane.V dnesnim zhonu si to clovek ani neuvedomi.
Sylvia
No
10. 04. 2014 17:20

a to, ze niekto napise na ezoweb pribeh, neznamena, ze je ten pribeh ezotericky. Niekedy si ludia chcu vylepsit pozornost pribehami, ktore im niekto proste zere. Kamaratka kamaratky, ktora sem pisala pribeh sa ani raz nezamyslela nad tym, ze to moze byt nieco ine? Neviem, ci nieco zistovala, hladala pricinu, alebo to bezala na ezoweb toto napisat? A potom mne je krajne podozrive, ked sem niekto nieco napise a uz sa k tomu nevyjadri, obzvlast pri zazitkoch. Ale....kto ma cas, ze? Kto ma cas? Pokial ma niekto v byte sexualne radovanky a majitelka si mysli, ze je to duch, tak v tom pripade fandim sex-paru...len tak dalej.
Jelitko
no
10. 04. 2014 17:15

...ja bych tam polozila pasti a ruzne nastrahy,abych vedela na 100% ze se s tim hnulo,protoze je taky mozne,ze si tohle vsechno nevedomky udelala sama.Beru to podle sebe,kdyz delam nejake veci automaticky a neuvazuji o tom.
Garfi
Honzi,
10. 04. 2014 16:07

tady ale asi nepůjde o časté návštěvy, hádám, že jen občasné. A být na místě oněch "návštěvníků", měla bych pohyb majitelky bytu pořádně zjištěný. Takže asi takové to riziko není. Víš, umím si představit, že by nějaká věc za nepřítomnosti majitelky bytu spadla nebo se posunula, ale uznej, že utěrka pověšená řádně z druhé strany sporáku než předtím byla, svíčka, co odhořela, ale jen zčásti a poté zhasla a taky ty povytahované zásuvky, to už je snad moc i na poltergeista.:-)
Honza784512
Garfi
10. 04. 2014 15:55

No, ale myslim, ze nikdo nechodí domu porad úplne stejne x) mohla si treba někdy pro neco domu skočit nebo tak...
Honza784512
Ivet
10. 04. 2014 15:53

No, to mne taky napadlo, ale nevím no... Ale duch to podle mne asi neni nebo neco takového, to by radilo, ikdyz by byla doma :)
iveta
napadá mě totiž
10. 04. 2014 14:35

x možností jak by se to mohlo také dít.
Kamarádka může být třeba náměsíčná a nemusí po ránu zaregistrovat všechny změny okolo sebe.To znamená,že se ráno vzbudí,umeje se,nasnídá a aniž by vše zkontrolovala,páč nemá důvod!tak běží do práce.
A jak se z práce vrátí,pak se teprve může podivovat nad nepořádkem,který si mohla také způsobit sama.
Je to čistě jen jedna použitá moje teorie,která se vzájemně může doplňovat i z tou druhou teorií o tom ,že si byt v její nepřítomnosti půjčuje také někdo další z její rodiny.
iveta
danuš pak by
10. 04. 2014 14:29

to samozřejmě bezpochyby bylo něco paranormálního.
Jenže jak už bylo v příběhu naznačeno...není snaha přijít tomu na kloub ale je tu snaha to okamžitě přiřknout něčemu paranormálnímu.
Jak říkám,osobně bych hledala tu pravou podstatu toho nepořádku a pokud bych nepřišla na žádný přijatelný způsob vysvětlení,pak bych to teprve zařadila mezi něco paranormálního a teprve potom bych opravdu zapla kameru.
Dana P.
ivet
10. 04. 2014 14:11

oči nás šálí nejvíc. Pokud svíčka předtím nebyla změřena, pak se dotyčné mohlo jenom zdát, že jí nějak více ubylo, tím bych se moc nezabývala. Jenže vážení esoterici, co jste se tu téměř vědecky upnuli na "jasný" fakt, že jí tam chodí jakási neznámá fyzická osoba - jaké vysvětlení byste měli kdyby se prokázalo, že tomu tak není??? Pokud ta osoba není roztržitá a je pořádkumilovná a my bychom jí věřili, že věci dává na své místo a ejhle, po návratu domů jsou jinde?? No, co teď máte?
Zbyněk P.
Do diskuse
9. 04. 2014 19:55

Osobně bych zašel za máti, a zeptal se ji natvrdo, jestli náááhodou někomu nepůjčila či nepůjčovala klíček od toho mého bytu. A jestliže ano, tak potom komu. A když bych to již věděl, tak bych na tu osobu šel setsakramentsky s bandurskou a musela by mi vše vysvětlit proč mi tam lezla a leze. A paralelně s tím bych vyměnil zámek......
Nicméně se neustále pozastavuji nad tím, jak je možné, že to ta kamarádka tak přehlíží a nechává si zasírat svůj malý byt!!!!Pěkný den. Zbyněk P.
Dana P.
uvažujeme-li
9. 04. 2014 19:20

o člověku, pak by tuhle věc prověřila výměna zámku (a nedávat nějakou dobu klíč ani mamince).
To bych udělala já, určitě bych se jen tak nebavila, když bych nevěděla kdo a proč mi do bytu chodí...pak by se tedy vidělo?
iveta
no danuš
9. 04. 2014 19:07

už si někdy viděla aby si duch zapálil svíčku a pak ji po půl dni přišel sfouknout? :-)
Dana P.
hmmmm...
9. 04. 2014 19:00

dobře jste to tu zkonspirovali...tomu chudákovi duchovi jste nenechali ani kousínek místa! :o)
Garfi
Pokud
9. 04. 2014 18:35

návštěvník věděl, třebas od matky, kdy se dcera vrací domů, potkat se nemuseli...
Honza784512
----
9. 04. 2014 16:57

Asi mate pravdu, ale je divne, ze se majitelka s navstevnikem nikdy nepotkala...
Sylvia
No
9. 04. 2014 14:59

ale keby si sestra myslela, ze jej to je jedno, tak by jej to zaroven aj povedala. Toto skor vyzera, ze ona nema tusenia, co to moze byt a rozprava to kamaratke jak paranormalnu aktivitu. Teda keby tam sestra chodila pravidelne. Keby jej nevadilo, ze to vie, tak tam chodi aj ked je ona doma. Ale ludia su vselijaki. Samozrejme, ked je niekto chrapun, tak po sebe neuprace ani.
iveta
napadá
9. 04. 2014 13:04

mě jediná věc sylvie...někdo z její rodiny si prostě tu práci nedá s tím aby po sobě zahladil stopy a proč taky,když je to v rodině.
Prostě a jednoduše to bere jako samozřejmost,je mu jedno jestli to ta kamarádka pozná...pokud má ta kamarádka sourozence tak mi to dává smysl,říká si..vždyť ona to sestra uklidí a když se neptá na to kdo ten bordel tam udělal,tak ji to je asi jedno a ten sourozenec to tak může brát a nedávat si už vlastně vůbec pozor.
Nejspíš na té první návštěvě zapoměl sourozenec uklidit a čekal na reakci,když se žádná nedostavila,tak samozřejmě že s jídlem roste chuť.
Sylvia
Mne
9. 04. 2014 12:43

len nejde do hlavy, ze ked tam niekto chodi na tajnasa, tak preco ten byt neda do povodneho stavu. Neni trochu divne, ze niekto by otvoril suflata a potom ich nezavrel, ked je v cudzom byte a evidentne nechce, aby sa o tom vedelo? Ze prehode uterak ok, ale tie supliky mi pridu trochu zcestne. A neviem, ci by som pri dostavenicku zapalovala sviecku. Asi by som sa tam chovala co najnenapadnejsie.

Tiez by to mozno kamera nejak vyriesila, pretoze na druhu stranu neni dovod, aby tam duch chodil len ked ona neni doma. Tomu je to totiz jedno. Alebo kamaratka prehana trochu. Ja tiez robim plno veci automaticky, takze ked sa nahodou stane, ze nieco urobim inak, polozim inam, tak ma to potom docela prekvapi, ked si to vsimnem.
Zbyněk P.
Iv
9. 04. 2014 10:27

Souhlasím s Tebou!!! No co, člověk se musí dnes o sebe nějak postarat!!! Dnes není nic zadarmo!! Tak co?????? Kdo umí, ten umí! Kdo ne, tak ten jen čumíííí!!!!! Pěkný den. Zbyněk P.
Lianne
...
9. 04. 2014 10:19

Tak ať zkusí fakt přes den tu kameru,a nebo taky,ať si ráno před odchodem zapíše stav vodoměrů- pokud tam někdo chodí,tak určitě tu vodu pustí(aspoň omytí rukou,wc atd.)...A nebo rovnou nechat vyměnit zámek.Pokud by to ale pokračovalo i potom .....
iveta
Zbyněčku
9. 04. 2014 10:00

pravda!co to inkaso??to máš vodu,elektřinu,plyn....:-)))teď vyprat ložní prádlo,umejt vanu,záchod...:-))
Všechno to do toho musíš započítat...vybírala bych nájem!!no co?jsem podnikavá :-))
Zbyněk P.
Do diskuse - můj názor
9. 04. 2014 9:39

Obě kolegyňky přede mnou mají recht! A není k jejich názorům nic nutno přidávat! Pouze bych řekl, že dokud se té oné kamarádce nic neztratí (třeba nějaký šperk, peníze, jiná cennost, ale i třeba věc cenná jen pro ni samotnou), tak to s ní nehne! Zbystří teprve tehdy, až osobně pocítí osobní újmu ze ztráty něčeho cenného, či něčeho pro ni velmi důležitého...... Ta kamarádka, je zřejmě velice bohatá, když toto všechno přehlíží a nic k nápravě nepodniká! Je ale také zvláštní, že si třeba také nestěžuje na zvýšené inkaso, aj......Pěkný den. Zbyněk P.
iveta
no
9. 04. 2014 9:06

rozhodně nechápu proč? jak dlouho to takto kamarádka mohla nechat?a proč to tak nechala a nic s tím nedělala a proč ji vůbec napadlo,že by to mohlo být něco paranormálního.
Copak ji nedošlo,že by si byt mohl půjčovat kdokoliv jiný?
Garfi
Myslím, že
9. 04. 2014 8:47

by stálo zato mamince klíč dočasně odebrat a sledovat, zda to přestane. Možné už je ale i to, že dotyční mají dávno svůj vlastní klíč udělaný, takže za nejlepší považuji vyměnit zámek a klíč mamince zatím nedat. A vidělo by se. Taky si myslím, že použití konvice a svíčky spíš hovoří o něčím dostaveníčku v cizím bytě. A otevřené zásuvky napovídají, že je dotyčný či dotyčná navíc ještě drzý(drzá) a to bych osobně nesnesla.
iveta
Tak
9. 04. 2014 8:29

si je někdo od maminky půjčuje a třeba o tom nemusí ani vědět.
Nehledala bych v tom záhadu...napadá mě spoustu věcí,proč si půjčit byt.:-)