Vaše příběhy

Nevysvětlitelné jevy

Zrcadla - (komentáře)

DuKyZz
Piš
25. 02. 2014 14:24

Možna mi mužeš napsat mužem si o tom popovidat .
Sylvia
Adanom
9. 01. 2014 13:40

Presne, viem to podla seba, jak mi co v tomto veku pripadalo, pokial vobec nejake spomienky su a tie, co su, tak sa mi javili urcite inak nez mojej mame alebo mne v starsom veku :-).
Adanom
Sylvi
9. 01. 2014 12:15

" prvom rade musite brat do uvahy, ze ked mate 5-6 rokov, tak vsetko vidite inak a to, co si pamatate jak nahodne spadnutie mohlo byt kludne uplne normalna nehoda, ktora sa mohla opakovat viackrat. "

S touhle vybornou a uplne zakladni teorii naprosto souhlasim.
Tady bychom mohli zacit. ;)

Protoze zeptali bychom se napriklad maminky a ta by to vzpominala treba uplne jinak. :)
Adanom
Graceland
9. 01. 2014 12:05

Nevim nevim.
iveta
adanom
9. 01. 2014 11:20

každá teorie je jen teorie že.. ale nemíním s tebou o tom polemizovat.Byl to jen můj náhled a ty to samozřejmě jako vždy překrucuješ.Vybíráš si s toho jen to co se ti hodí.Opět si přehlédla skutečnost že je na začátku slovo MOŽNÁ.Takže teď se můžu smát já tobě.:-))
Sylvi no vidíš tak jsem ráda když připouštíš možnost že zrcadlo je v pravdě předmět velice magický.
Sylvia
No
9. 01. 2014 11:05

Iveta a prosim Ta este jak Ta varuje podvedomie, ze uz nemas nieco opakovat a jak to mas pochopit z toho, ze Ti spadne na hlavu zrkadlo?
Sylvia
No
9. 01. 2014 10:59

v prvom rade musite brat do uvahy, ze ked mate 5-6 rokov, tak vsetko vidite inak a to, co si pamatate jak nahodne spadnutie mohlo byt kludne uplne normalna nehoda, ktora sa mohla opakovat viackrat. Pre decko to mohlo byt zvlastne, ale gravitacia je gravitacia, ze?

Iveta neviem jak suvisi uviaznutie po smrti (asi myslis bardo) s padanim zrkadiel na Tvoju hlavu. Ver alebo never, zrkadlo je predmet ako kazdy iny, aj ked suhlasim s tym, ze clovek si tam moze vyobrazit cokolvek a nahliadnut niekam.

Kam ale cez zrkadla clovek nahliada, tak je to podla mna len a len Vase vnutro. Nic ine a nic carodejne magicke alebo vlastne ano, je to svojim sposobom magicke, ale nie v tom zmysle jak jedna dama tam dolu spomina, ziaden carodej zo Zeme Oz tam necaruje.

Nevidim jediny dovod, preco by na niekoho mali zrkadla padat len preto, aby mu nieco bolo povedane, autorka ma bujnu fantaziu a mozno ani nie jej vinou skreslenu kvoli veku. Ja to pripisujem skor psychike nez faktu, ze na nu z nicoho nic padaju zrkadla. Autorka.....co si Ty sama myslis, ze to je? Zrkadla Ti padaju na hlavu a Ty si stale neprisla na to, preco to? Neni Ti to podozrive? Mne teda hej.

Co sa experimentov zo zrkadlami tyka, tak ano, myslim, ze sa nieco da, pokial viete ako spravne do neho pozerat. Mozte si zahrat so svojou vlastnou myslou.
Adanom
Fíha
9. 01. 2014 10:55

Takze jen a jen teorie ( dve)- nejake napsane opatrne mozna a nasledne tvrzeni " ze prej " z jedineho duvodu. :-).
A hned na to dalsi ( druha) teorie a dalsi duvod. Ackoli ten prvni duvod byl prej jediny.
Tohle kdyz by jsi vypravela me Iveto tak se Ti jak jinak nez vysmeju.

A mozna je vsemu jinak a teorii muzeme vymyslet nezpocet.
Neniliz pravda?!
iveta
zrcadla
9. 01. 2014 8:25

možná na tebe ty zrcadla padaly z jediného důvodu a to takového že jsi po poslední smrti(vzhledem k inkarnaci)uvízla někde,kde si neměla a nemohla si se dostatečně rozloučit.Nevěděla jsi jak se odtamtud dostat.Proto v tomto dalším životě padala zrcadla na tebe a nerozbila se.Podvědomí tě mohlo tímto způsobem varovat aby se to už neopakovalo.To je jeden důvod.
Další důvod může být ten...vzhledem k tomu co zrcadla v magii symbolizují,mohli tě upozornit na to,že tento život je právě stvořen pro experimenty.
iveta
jojo
9. 01. 2014 8:12

upírek je upírek a tím pádem ani on nepochopí,že by to neměl dělat.:-)

Adanom
:-))
8. 01. 2014 13:08

Vsak si klidne dovol nesouhlasit, vzdyt proc bychom meli vubec.?! :D

Jinak psala jsem taky tohle mimo jine: .....ze nejaky takovy jakoze takzvany upirek muze sosat energii JEN TOMU KDO je k jeho sosani otevreny, po-otevreny, a neb tedy jinymi slovy mu to sam dovoluje, dovoli ......

Nekteri a nekdy muzou soustredene vnimat co ta moje slova ktery jsem napsala sdeluji bez rozdilu ( nekdo ne :-) ) vcetne toho napriklad ,ze prirozene je jasne ( coz z tech slov primo prameni ), ze Jestlize to nejaky clovek sam upirkovi dovoluje a je k tomu pootevreny, tak to znamena totez co tady vyse psano, cituji : " bezny clovek je tomuto utoku otevreny " :DD

missi
ne
8. 01. 2014 11:06

Dovolim si nesouhlasit..
Neco jako energetickeho upira si nevytvoris.. ti proste jsou.. jsou vsude v metru v tesku na ulicich..nekteri to delaji vedome a zivi se na tech co se nedovedoz branit..jini o tom ani nevedi .. u nekterych se jedna opravdu o odcerpavani energie..u jinych treba jen to ze kolem sebe sirej blbou naladu..
Adanom
:D
8. 01. 2014 10:36

A ze treba cokoli co clovek citi tak ci onak je proto ze si to tak sam urcuje uz dopredu? Tvori si tak svuj svet. ;)

I upirka si vytvori sam. A mnozi ti bezn clovickove to ani netusi natoz aby vedeli.

Takze podavaji ruku sami tomu co si vytvari. :D
missi
Adanom
8. 01. 2014 10:19

Na boj s en.upirem je potreba trochu toho cviku..bezny clovek je tomuto utoku otevreny.. je nutne se to naucit blokovat..
A souhlasim se Zbynkem.. dobre a zle je ti jen z pohledu nas omezencu..tedy lidi...
Adanom
Ty Garfi
7. 01. 2014 22:24

A vis i o tom ze nejaky takovy jakoze takzvany upirek muze sosat energii jen tomu kdo je k jeho sosani otevreny, po-otevreny, a neb tedy jinymi slovy mu to sam dovoluje, dovili?!
A ze treba cokoli co clovek citi tak ci onak je proto ze si to tak sam urcuje uz dopredu? Tcori si svuj svet. ;)
Garfi
Tak
7. 01. 2014 21:44

v existenci pozitivní a negativní energie nás naivních volů věří dost velké množství. Leckdo cítí, když si vedle něj byť jen stoupne energetický upír a sosá energii. A jsou lidé, vedle kterých zas naopak druzí lidé cítí pozitivní energii, cítí ji v okolí toho člověka, v příbytku-a nikdo opět ani nemusí otevřít pusu. Oblbování v tom nevidím.
Adanom
Zbynku
7. 01. 2014 21:26

Ty jsi kousek. ;)
Zbyněk P.
Do diskuse - můj názor
7. 01. 2014 19:54

Rád bych se Vás jen chtěl pozeptat na to, čemu říkáte negativní a pozitivní stránky, či potvory?? A není to náhodou opětně jen a jen naše lidské rozlišování na rádoby protipóly? Přeci není možné rozlišovat na dobré a zlé, negativní a pozitivní, atd... A podle čeho a podle koho se to tak vlastně rozlišuje??? A na základě čeho???? Že chce někdo oblbnouti druhého a ukrásti mu třeba majetek, či toho dotyčného raději picnout do hlavy?? Promiňte mi, ale podle mne jsou to jen a jen lidské předsudky a ochota podvoliti se moci očarování!!! Pěkný den. Zbyněk P.
Garfi
Oprava,
7. 01. 2014 18:29

mělo být negativních potvor, ne prostor.:-) Jardo, to jsem nevěděla. Jen vím, že se má se zrcadlem opatrně.:-)
Jarda
re:Garfi
7. 01. 2014 18:24

někteří mágové upravují zrcadla za tímto účelem. Jen věc kterou zrcadla zprostředkovávají není vždy negativní. V některých knihách se i píše jak taková zrcadla vyrobit a pracovat s nimi.
Garfi
O zrcadlech se říká,že
7. 01. 2014 16:16

jsou spojnicí do světa démonů a jiných negativních prostor.