Vaše příběhy

Něčí přítomnost

Tajemné jevy na chalupě - (komentáře)

iveta
no vidíš
13. 12. 2013 8:45

tobě se to otisklo třikrát a mě to zase posunulo bůhví kam až doprčic :-))))
Ti astrální subjekti jsou teda pěkní vykukové,hrají si s námi jako kočka s myší :-)))
iveta
Zbyněšků
13. 12. 2013 8:40

to máš sice pravdu,netvrdím že tomu tak není ale každý člověk to snad rozezná jestli je to tak či onak,
netvrdím že nemáš pravdu...já jen tvrdím to co cítím sama když se nacházím v astrále.
Takže věřím že entity jsou schopny vytvářet určitý tlak na hmotu, jednoduše cítím jak někdo na mě sahá a cítím i já hmotu pod rukama....sice nevím jak to dělám a oni dělají ale prostě umíme to.
Jistojistě už někdo zažil že na něho někdo někdy sáhnul a zjistil že vlastně neměl kdo,páč se v okolí nikdo nenacházel.No a taky je to určitý tlak na jeho tělo,tedy hmotu.Mimo jiné jsem měla zážitek kdy jsem se v noci probudila s tím že mě někdo držel pod krkem,cítila jsem jasně hmotnou studenou ruku a představ si nikdo tam nebyl!
Je to reálný zážitek,hodně reálný...a vo tom to je.
Víš co? Jak můžeš stále vnímat svět jako reálný když ego, které o jeho reálnosti rozhoduje je NEHMATATELNÉ?
A ještě něco,přemýšlel si někdy z čeho jsou tvořeny myšlenky?Díval si se někdy na sebe z pozice pozorovatele?A proč vytváříš stále stejnou realitu,když je tu další miliarda možností??Lidé existují ve více stavech mysli v různých vesmírech a nikdo už mě nepčesvědčí o opaku,páč subjektivní zážitek je nadevše!!























Zbyněk P.
Doslov
12. 12. 2013 20:31

Koukám, koukám!! Spílám astrálním subjektům, a ony mě zde třikráte zvěčnily!!!Nádhera!!
Zbyněk P.
Iv,
12. 12. 2013 20:28

promiň, ale zde budu neoblomným, protože zrovna praskání parket, resp. sluchový vjem kroků na parketách, není nic jiného, než-li prvotní zahřátí dřevěných parket a jejich následné chladnutí. Je zcela jasné, že parkety nechladnou ve stejný okamžik, ale postupně jednotlivé parkety za sebou. Tomu také pomáhá to, že ony dřevěné parkety jsou poskládané (a propojené) do určitých vzorců, tak proto také dochází k onomu lokálnímu jakoby prasknutí dřeva a tím celkově to vypadá, jako by někdo chodil po místnosti. Přiznám, že sám jsem tuto problematiku studoval a sledoval, a to od zapálení kamen a vyhřátí místnosti (včetně dřevěných parket),tak až do celkového vychladnutí. A něco podobného vytváří teplota za dne a za noci! A navíc, kdyby tam byli nějací astrální subjekti, tak buď jista, že bych je hnal sviňským krokem tam, odkud přikvapčili!! Já jim dám mě strašit, a ještě k tomu v noci!!
Zbyněk P.
Iv,
12. 12. 2013 20:28

promiň, ale zde budu neoblomným, protože zrovna praskání parket, resp. sluchový vjem kroků na parketách, není nic jiného, než-li prvotní zahřátí dřevěných parket a jejich následné chladnutí. Je zcela jasné, že parkety nechladnou ve stejný okamžik, ale postupně jednotlivé parkety za sebou. Tomu také pomáhá to, že ony dřevěné parkety jsou poskládané (a propojené) do určitých vzorců, tak proto také dochází k onomu lokálnímu jakoby prasknutí dřeva a tím celkově to vypadá, jako by někdo chodil po místnosti. Přiznám, že sám jsem tuto problematiku studoval a sledoval, a to od zapálení kamen a vyhřátí místnosti (včetně dřevěných parket),tak až do celkového vychladnutí. A něco podobného vytváří teplota za dne a za noci! A navíc, kdyby tam byli nějací astrální subjekti, tak buď jista, že bych je hnal sviňským krokem tam, odkud přikvapčili!! Já jim dám mě strašit, a ještě k tomu v noci!!
Zbyněk P.
Iv,
12. 12. 2013 20:28

promiň, ale zde budu neoblomným, protože zrovna praskání parket, resp. sluchový vjem kroků na parketách, není nic jiného, než-li prvotní zahřátí dřevěných parket a jejich následné chladnutí. Je zcela jasné, že parkety nechladnou ve stejný okamžik, ale postupně jednotlivé parkety za sebou. Tomu také pomáhá to, že ony dřevěné parkety jsou poskládané (a propojené) do určitých vzorců, tak proto také dochází k onomu lokálnímu jakoby prasknutí dřeva a tím celkově to vypadá, jako by někdo chodil po místnosti. Přiznám, že sám jsem tuto problematiku studoval a sledoval, a to od zapálení kamen a vyhřátí místnosti (včetně dřevěných parket),tak až do celkového vychladnutí. A něco podobného vytváří teplota za dne a za noci! A navíc, kdyby tam byli nějací astrální subjekti, tak buď jista, že bych je hnal sviňským krokem tam, odkud přikvapčili!! Já jim dám mě strašit, a ještě k tomu v noci!!
iveta
Zbyněčku
11. 12. 2013 21:45

astrální entita sice nemá hmotnost ale dokáže vyvinout určitý tlak.
Zbyněk P.
Do diskuse - můj názor
9. 12. 2013 14:46

AndreXY, nezlobte se na mne, ale dovolím si Vám položit jednu malou a jednoduchou, ale o to významnější, otázku. "Zda-li pak víte, jak se pohybují astrální bytosti? Nabízím čtyři varianty, a Vy máte možnost si vybrat tu správnou z nich. Takže: po zemi, v zemi, vodou, ve vzduchu! Ach ano, poslední alternativa jest správná. A z toho tedy vyplývá (aspoň dle mých úsudků) to, že pokud astrální entita se pohybuje vzduchem tak potom tudíž nemohou parkety a jiné materiály vydávat zvuky podobné chůzi. A tím pádem se dostáváme do situace, kdy tvrdím, že všechny zvuky vznikají různorodým působením přírodních sil, jako jsou např.: změna teploty, vítr a různě pootevřená okna, škvíry ve stěnách, vítr v komíně, červotoči ve dřevě, chrousti a daleko další alternativy. V žádném případě však nějaká astrální entita!! Pěkný den. Zbyněk P.
Přemek.Slavík
Takže si to shrňme,
7. 12. 2013 11:26

zeť Petr - hodinky, paní Eva - brýle, dcera paní Evy - plína, syn pisatelky - lišta se světly.
Doporučuji zapomenout na Němky, duchy, odsud či kosti a navrhuji přímo se zeptat pana podnikatele, proč ho tolik baví strašit svou rodinu.
AndreXY
....
7. 12. 2013 10:12

Je možné, že v tom domě opravdu straší. Jedni moji známí mají podobnou zkušenost. Ti také bydlí v domě po odsunutých Němcích, a to dvou sestrách. Jim se sice nic neztrácí, ale někdy slýchavají na různých místech v domě kroky.
mississippi
je to jen
4. 12. 2013 18:00

můj pohled na věc..

Ten někdo se tam vrací.. a když se vrací tak kvůli něčemu. A pokud jsem dobře četl, tak šlo o nějaké jmění.. to bych řekl, že z větší části zůstalo tam někde. A ten někdo se pro ně vrací. Jenže si nějak asi nevšimnul, že na tenhle svět už nepatří..
Půjčil bych detektor a hledal.. Trošinku problém nastane v okamžiku, kdy se něco najde. Protože ten někdo se asi dost naštve..
No a teď babo raď..
Garfi
Xantipo,
4. 12. 2013 16:11

záhady budou podle mého existovat stále, náš mozek stále není připraven vše pojmout, vezmi si jen nekonečno a co je za ním, klasická slepice a vejce, prostě zatím na mnoho věcí nestačíme, ač se hrdě titulujeme člověkem rozumným...
xantipa
Je to podivné
4. 12. 2013 14:34

a přiznávám, že to notně otřáslo mým přesvědčením o neexistenci záhad. Ale nemám důvod nevěřit a viděla jsem, jak byla Eva vynervovaná. Fakt je, že nikdy nikomu nebylo ublíženo. Těch podivností bylo samozřejmě více - můj syn spal v pokojíku, kde si Evin manžel, podnikatel, udělal malou pracovnu. Je tam psací stůl, v rohu u okna stolek se dvěma křesly a podél delší stěny pohodlný gauč. Místnost má tvar obdélníku, v kratších stěnách jsou dveře a naproti okno. Na stropě jsou na liště, která je v ose dveře - okno tři bodová světla. Večer byla lišta správně, ráno, když se synek probudil, byla ůplně napříč. Já se spíše přikláním k názoru, že tam někde pod domem jsou pozůstatky zmizelé paní, ale přece jen je to skoro sedmdesát let... Totéž si myslel i kněz, který dům vysvětil. Ale máte pravdu, budu se snažit přimět je k tomu, aby s tím něco udělali.
Dana P.
...a jestli
4. 12. 2013 14:06

je tam duch, tak zdá se je hravý, možná někdo, kdo tam byl šťastný? Ne všude jsou jenom duše nešťastné
Dana P.
ty legendy...
4. 12. 2013 13:40

nevíme, jestli tam jsou kosti, záhada je, kam ta paní "zmizela", třeba jenom vzala cenné věci a odešla sama. V té situaci bych se v jejím případě nikomu se svými plány nesvěřovala! A lidé už si prostě vyrobí vysvětlení... Proto bych nic nerozkopávala, stejně prach už patří prachu. A jak říká Jitka, pokud se tam vrací nějaká duše, tak té je třeba pomoci
Jelitko
ahoj Zbynku
4. 12. 2013 13:13

ja si myslim,ze lide,kdyz opusti telo na trvalo,tak je jim celkem jedno, co se stane s touto hmotnou schrankou,ale nekdo je spis poutan k mistu zkonu nejakym sokem nebo zavislosti na majetku,nebo na osobe.Takze proto si myslim,ze kopat v suterenu chalupy je celkem zbytecne,obzvlast,kdyz ubehlo ale 50 let od vrazdy.To uz stejne nema cenu premistovat.Ale jestli tam prebyva duse,tak to je pak problem,te je nutno pomoci.No ne?
Zbyněk P.
Pro Jelítko
4. 12. 2013 9:43

Jiti, není vůbec zapotřebí podkopávat celou chalupu!! Proto jsem se zmínil o proutcích (či virguli) neboť má-li dotyčný zkušenosti, tak ukáže přesně na místo násilného skonu a uložení případné oběti! Dozajista má pravdu, ale já osobně, když něco dělám, tak důkladně. Tudíž obé věci jsou zapotřebí - a to jak vyřešit problém s kostmi (zapotřebí je s úctou pochovat), ale paralelně s tím zbavit duši zesnulé oněch těžkých okovů, které ji poutají zde k zemi a k místu! Pěkný den. Zbyněk P.
Zbyněk P.
Pro xantipu
4. 12. 2013 9:38

Kolegyňko, už na základě prožitých zkušeností u oněch vašich příbuzných, tak bych apeloval na to, aby to bylo dokonáno!! Mám za to, že pokud toto vyřeší, budou odměněni klidem a získají věrného ochránce té nemovitosti!! To si prosím myslím já! V žádném případě bych nespoléhal na nějakého církevníka, neboť jak všichni dobře víme, oni vše dělají pro mamon a né pro to, aby pomohli! Z toho tudíž vyplývá to, že ochrana a pomoc od církevníka nemusí býti vskutku trvalá!Pěkný den. Zbyněk P.
Jelitko
....
4. 12. 2013 8:47

s toho jde uplne mraz po zadech...a vite,co je to za praci podkopavat celou chalupu?Muze byt treba pohrbena i u chapuly venku,ono je tezke presne najit misto.
Ja bych spis zaridila,aby ji nekdo pomohl odejit na druhy breh,jak rikaji ostatni.A telo nechat tam,to pak uz nema cenu po tolika ketech stehovat na hrbitov.Musi se pomoct spis dusi.
lup
do diskusie
3. 12. 2013 19:08

Podobné príbehy som v minulosti čítal. Popátram v archíve a môžem sem čo - to hodiť.
S pozdravom LuP
xantipa
Pro Zbyněk P.
3. 12. 2013 15:23

Já bych asi také chtěla mít jasno, určitě bych ve sklepě pátrala. Ale jsou to naši příbuzní, těžko je mohu do něčeho tlačit. Všichni zúčastnění jsou vysokoškoláci, naprosto racionálně uvažující lidé, ale z toho, co se tam odehrávalo, byli docela vystrašeni. Zpočátku jsem byla k jejich vyprávění skeptická, ale podivnosti, které se v chalupě odehrávaly, mi potvrdil i můj syn, jinak velký pochybovač. Párkrát u nich přespal a byl docela vyjukaný. Ale teď, po vysvěcení, prý je tam opravdu klid... No, nevím, kdyby bylo na mně, dotáhla bych to do konce, rozhodně bych nechala sklep propátrat a pokud by se opravdu pozůstatky staré paní našly, nechala bych je důstojně pohřbít na hřbitově.
iveta
taky si myslím
3. 12. 2013 15:22

že je to jen chvilkový klid...
Garfi
Zajímavý příběh,
3. 12. 2013 15:10

také bych asi pátrala, kde je případná mrtvola a v případě nalezení ji nechala pohřbít. Účinné prý bývá odvedení do světla. Je zajímavé, že stačilo tak málo, většinou to tak nebývá. Někdy to pomůže, ale jen na chvíli.
Zbyněk P.
Pro xantipu
3. 12. 2013 14:37

Kolegyňko, velmi zajímavý článek. Kdyby záleželo na mne, tak bych okamžitě začal zjišťovat přes proutky, či jiné zařízení, kde by asi mohla ta žena býti zahrabána, a snažil bych se u pro tu ženu něco udělat, resp. ji pomoci k nalezení klidu a míru. I při této akci záchrany mohou lidé, kteří to budou vykonávat, býti v mnohém překvapeni!! Pěkný den. Zbyněk P.