Vaše příběhy

Opuštění těla

Pokus o astrální projekci pod vlivem - (komentáře)

Adanom
Houbo
13. 11. 2013 20:24

Ahoj moc Te zdravim. ( PS: ten e-mail co jsi mel me nefunguje. Pisu to pro pripad ze jsi me nekdy psal a nedopsal se )
Houba
vůle
13. 11. 2013 20:21

Ahoj,
mi se astrální cestování nikdy nepovedlo a přestalo mě to docela brzo zajímat, protože jsem se začal zajímat později spíš o mystiku a léčení (k čemuž mě spíše donutily okolnosti).
Ale myslím si, že obecně nejde až tak moc o různé techniky jako spíš o to nedělat to jenom tak napůl. Prostě myslím, že rozhodující je obvykle vůle.
Ale AC bych se chtěl jednou naučit. Myslím si, že to může být dobrá příprava na smrt.
Adanom
Sou
13. 11. 2013 9:36

Mas k tomu vsemu jeste jednu vyhodu ze nejsi zena , ze jsi muz.
Dmeska dokonce existuji prece cestovni elektronicke prekladace.
Proste takova cesta tak jako tak vyzaduje nejakou prupravu.
Tak kdyz by jsi nekdy vycesrtoval dej vedet. ;)
Adanom
Jitko :)
13. 11. 2013 9:33

Ano,Krome te neduvery v sebe pak muze v ceste stat jeste jazykova bariera, jinak nic. Jakmile ma clovek v kapse tyhle dve dispozice,ma podle mne vsechno co k tomu potrebuje. :)

Pred mnoha lety jsem letela sama na Kostariku. Jedine co jsem ale mela byla jen odvaha. :-)
+ znalost nemciny ktera v tech letech v teto zemi byla uplne nicemu a vedela jsem to uz predstim. :-). Bez spanelstiny s nekolika malo slovy anglictiny to bylo ohromne dobrodruzstvi, nezapomenutelny zatitek. :-)
A stalo se ze jsem se na misto dopravila ale muj kufr ne, zasekl se na prestupu.
No a ted si to umite predstavit jak jsem se domlouvala rukama, kreslenim a ukazovanim. Jen intuitivne vycitena otazka jak vypada muj kufr. :D
A dobrodruzo bylo na svete.
No a k tomu vsemu jsem v den odletu onemocnela a mela jsem namerenou teplotu 39,3. V podstate teplota skoro na umreni ale ta vidina toho ze to vsechno stoji za to me donutila vstat z postele. :)


Dana P.
kdo hledá najde
12. 11. 2013 22:58

aneb zalov si na netu, lidi s těmito zájmy organizují společné zájezdy, myslím někde o tom i mluvil Igor Chaun. Určitě by bylo líp ve skupině s někým kdo už tam byl nebo aspoň možnost držet se party, pomáhat si by byla fajn. Jet do neznáma sám bez zkušeností by bylo velmi nebezpečné
Sylvia
Na
12. 11. 2013 21:20

letisku sa mozno ani nemas kde stratit :-) a keby si neprisiel k lietadlu, tak Ta budu vyvolavat. Takze to neni problem. Horsie je uz potom tam niekde, vediet tie jejich zvyky a neurazit, vediet, kedy sa mas dohadovat o cenu. Niekde je to nutne a niekde to radi nemaju.
Dana P.
SouCzech
12. 11. 2013 21:20

troufám si říct, že právě teď jsou v letadlech statisíce lidí co někam daleko a třebas i poprve cestují a neznají ani pípnout anglicky :o) Personál na letišti je na to školený a navíc jim stačí ukázat letenku aby tě nasměrovali :o) Fakt, jen věř sobě
SouCZech
Ájina
12. 11. 2013 21:11

Tak základ bych zvládl. Jde se dorozumět i rukama, nohama.
Jelitko
Adanom
12. 11. 2013 21:07

vidim,ze uvazujes stejnym smerem jako ja. :o)
Jelitko
ja
12. 11. 2013 21:06

zase myslim,ze kdyz se clovek ve svete umi domluvit,tak dojede kamkoliv,je to pro me dulezity.Ja jsem 30 let v Izraeli a kdybych se do ted neumela domluvit tak bych nedokazala vubec nic.Je na tom hodne,umet co nejvic jazyku,ne kazdy umi anglictinu,tedy tady urcite ne.Aspon ta starsi generace neumi.
Takze letadlem doletim kamkoliv,kdyz se domluvim,no ne Adanom...ze je to tak,co jinyho nam muze stat v ceste?
Adanom
A
12. 11. 2013 21:03

umis anglicky?
Adanom
Sou
12. 11. 2013 21:01

rozumim Ti i presto ze to mam cely zivot nastaveny jinak. ;)
jak pise Dana,je to o duvere v sebe,ta duvera je zaroven odvahou. :)
Snadno se me to rika,proto ze jsem s tim nikdy nemela problem,ale pro nekoho jineho je to obrovska bariera. Moje sestra napriklad taky by neletela jako Ty ze stejnych duvodu a ja ji chapu. :)
Mozna Sou ze se Ti postesti a potkas nekoho kdo by mel stejny cil a nemel strach z letu do takove dalky, kdo vi?!
nekdy se tyto sny stavaji skutecnosti. Drzim Ti pesti.
Ale pamatuj pokud by jsi to dokazal jen Ty sam,pak je to jako prekrocit svuj stin. ;)


Dana P.
SouCzech
12. 11. 2013 20:14

a to by ses divil jak to zvládneš! Soudím dle sebe - poprve jsem cestovala letadlem a hned dva přestupy - první v Amsterodamu, druhý v Newarku, konečná v Chicagu :o) Věř či nevěř, je to snadné. Věř sobě, odvahu!
SouCZech
Adanom
12. 11. 2013 19:59

Tak rád bych, tam i zpátky letenka stojí kolem 27 000. Dva přestupy. Netroufnu si letět takhle daleko, jsem z malého města (3000) obyvatel a dělá mi problém se orientovat v Praze. Natož na nějakém letišti bůh ví kde. Ale kdyby se našel někdo kdo mě bude vodit za ručičku tak bych jel :D
Adanom
:)
12. 11. 2013 8:20

Jó Standa to je muj favorit. :)

Sou
A co teda? Nepoletis do Amazonie okusit ten lektvarek? ;)
Sylvia
Ano
11. 11. 2013 22:46

Chcela som zrovna pisat, ze Stanislav Grof pisal o LSD, respektive je s nim dokument. Vidim, ze to dolu spominate. On prave hovoril, ze vdaka 60. rokom a Woodstock atd....to zakazali, ale pre neho to bola prave cenna latka pre navodenie stavu zmeneneho vedomia. Ale sa to zneuzivalo, velice chytry chlapik je ten Stanislav.

Potom uz sa venoval len holotropnemu dychaniu. Ale jeho vyskumy, neboli len to len nazory, boli dost zaujimave ohladom LSD. On to sam vyskusal a hovoril, ze mu to zmenilo pohlad na zivot. Si ho asi pustim este raz, ked sa mi tu tak pripomenul.
SouCZech
:))
11. 11. 2013 22:36

Ano, to je přesně ten chlap Stanislav Grof. Ted jsem nasel na netu http://www.vypravadoamazonie.cz/
Adanom
Takze preklad :-)
11. 11. 2013 22:23

" s necim soutnis s necim ne. Zaleti s cim retonuje Tvoje nitro prave ted.
Zizra je zase novy den. Zitra vsak uz neni vcera. ;) "

S necim souznis , s necim ne. Zalezi s cim rezonuje Tvoje nitro prave ted.
Zitra je zase novy den. Zitra vsak uz neni vcera.
Adanom
No né
11. 11. 2013 22:20

Vážně si ty klávesy píšou co chtějí. :-)
Adanom
No
11. 11. 2013 22:18

Proste , nazory , natory , natory.
Precti si napriklad nazory Snanislava Grof. Nicmene kazdy ma nejaky nazor a kazdy si zaroven muze a take ma prirozene utvorit ten na " svoji miru sity " ;)
S necim soutnis s necim ne. Zaleti s cim retonuje Tvoje nitro prave ted.
Zizra je zase novy den. Zitra vsak uz neni vcera. ;)
SouCZech
LSD
11. 11. 2013 22:10

Viděl jsem na YouTube dokument o LSD, že otevírá kanály v mozku, že to nemusí být jen halucinace. Nebo tak nějak.
Adanom
Sou
11. 11. 2013 21:54

" Ale to bych mohl pokračovat a je to už kapitola na jiné téma."

Vsak proc ne?!

Ano , vzdyt je myslitelne ze Dochazi pri koureni marihuanym ke zmenenym stavuv vedomi.
Dochazi k nim mnoha zpusoby , mnoha prostredky. ;)
SouCZech
Účel
11. 11. 2013 21:41

Myslim že změněný stav vědomí je hlavní účel trávy. Někdy jsem míval i otupělý hmat. Ale to bych mohl pokračovat a je to už kapitola na jiné téma.
Adanom
Ok ;)
11. 11. 2013 20:55

" Pustit si starý film na který jste se dívali jako malý (Sýrová loupež rok 1986) je určitě lepší s mariuhanou. Ale na druhou stranu někdy u filmu o filmu tak přemýšlím že pak z něho nemám nic. "

Jedna se pokazde o ( nejaky ) zmeneny stav vedomi.= nazor - poznani v pritomnem nyni.
Hulis -li a mas tak zmeneny stav vedom a nebo nehulis a mas nejaky zase zmeneny stav vedomi, jsou to ruzne zmenene stavy vedomi. ;)
Podstata vychazi vsak stale z Vedomi. Ze zmenenych stavu vedomi = zmeny projevu vedomi. :)

SouCZech
Odkaz
11. 11. 2013 20:11

http://www.svetkolemnas.info/novinky/kontroverzni-realita/350-deset-podivnych-veci-ktere-deti-rekly-o-minulych-zivotech
SouCZech
Adanom
11. 11. 2013 19:54

Doufám že jsem ti nějak odpověděl. Ale samozřejmě každý to může mít jinak. Třeba jsou i tací že jsou vždycky "vyzchýzovaný".
SouCZech
Adanom
11. 11. 2013 19:52

Nevim ani jak to mám nazvat, zmenenej stav vedomí...
Jednoduše jiné uvažování, člověk přemýšlí o věcech o kterých by ani nepřemýšlel a z nějakého tématu se dostane na úplně jiné a přitom to má spolu souvislost :D. Rozhodně bych trávu nesrovnával s lektvárkama dokud nějaký neokoštuju :) Zkresluje, obrazně řečeno. Pustit si starý film na který jste se dívali jako malý (Sýrová loupež rok 1986) je určitě lepší s mariuhanou. Ale na druhou stranu někdy u filmu o filmu tak přemýšlím že pak z něho nemám nic.
Adanom
SouCZ
11. 11. 2013 17:23

No jo, Umis si predstavit ten chaos kdyby byli vsichni stejni a byli vsichni houslisti? :D

Sou a Ty osobne se domnivas ze napriklad lektvarek ktery vypije samanek , tak mu to zkresluje zmeneny stav vedomi? Ze by mel Napriklad jiny tedy nezkresleny stav vedomi napriklad pomoci holotropniho dychani?
V cem by byl rozdil podle Tebe kdyz rikas ze trava zkresluje. A co zkresluje konkretne a jak podle Tveho nazoru?
SouCZech
Adanom
11. 11. 2013 16:45

Přesně, každý přece nemůže mít stejnou cestu jako ostatní. Byla by to nuda a mohlo by se opisovat :D
SouCZech
Pískání
11. 11. 2013 16:44

Etě chci podotknout že také umím vyvolat pískání v uchu, ale pokaždé je to jen levé. Tráva zkresluje, to ano, ale pro mě jsou to zajímavé stavy. Neplatí to pokaždé ale to chce své zkušenosti...
Adanom
Zkus
11. 11. 2013 15:00

To jinak treba se chytnes. :-)
Adanom
Kdyz jeden
11. 11. 2013 14:59

Z mnoha rekne , ze kdo si mysli ( neni to beztak o nejakem mysleni ) ze u boha je ticho ten se Hluboce prej .... :-) myli.
Tak jiny na to rekne ze se hluboce myli on. :D
Lidi neni to vtipny?
Jiny muze rict- u Boha je ticho, Je to ticho v tichu. Zadny projev.
A jiny na to: hej kecas nevymylis si? :-)
A tsk dale a jeste stokrat jinak v ruznych obmnenach.
iveta
no nejspíš
11. 11. 2013 14:52

tebe,jinak by si se nevnucovala
Adanom
Koho
11. 11. 2013 14:51

To zajima? :D
iveta
:-))
11. 11. 2013 14:50

nejedeš na mé lince,kdykoliv tě můžu odpojit,tak si to uvědom a nesnaž se o nemožné
Adanom
:)
11. 11. 2013 14:49

K poznani ( ten pojem se neda presne definovat ) dojde kazda bytost " svou" cestou.
Cesty nejsou stejne. Projevy jsou ruzne.
Nektere cesty se sobe zdanlive podobaji , jine vedou uplne jinudy.



Adanom
:-)
11. 11. 2013 14:33

" opravdu názor na příběh který tu je,né na ty co píší komentáře,páč takové názory dost unavují,jsou jako energetický upír."

Pozorne si precti co sama sobe pises. :). A chovej se podle toho upirku.
Adanom
Ty Ivet
11. 11. 2013 14:27

Vis o tom co ziju jen naprosty houno , nejak se s tim sdelenim proste vyrovnej.
To vsechno co blabolis je jen vyplod Tve vlastni mysli. Me se Tve fantatie netykaji.
Nenecham Te jen tak zvatlat. ;)
iveta
Adanom
11. 11. 2013 14:21

opakováním stejného modelu který tu předvádíš je opravdu ubíjející ale né pro mě,já se můžu kdykoliv odpojit...tímto stylem se fakt nikam neposuneš,vždyť ty stagnuješ.
Dík nemám vážně zájem s tebou cokoliv sdílet.
Adanom
:)
11. 11. 2013 14:12

" ,konopí tě sice může dostat někam ale můj názor je ten že ten prožitek je pak zkreslený. "

Z ceho plyne tenhle nazor?

Nazor jednoho cloveka z mnoha. :-)

Takze jestlize jeden rekne nehul/te travu kdyz chcete uskutecnit AC , tak druhy na to muze rict jiny nazor, jako treba - mejte vlastni natory. :-)
Jarda
re: iveta
11. 11. 2013 13:28

Nepíšu tam, že by se tím člověk neměl zajímat. V tý "předmluvě" poukazuji na to, že lpění na něčem způsobuje utrpení. Myslím, že to je zajímavé, ale není to "středem vesmíru". Rozpoznání sebe sama je vždy dostupné tady a teď.

A ego? Tolikrát jsme to tady už probírali :-D Nevím jestli to má cenu dál komentovat. Těžko říct jestli odpojit je správný slovo. Každopádně je v tom zahrnuto porozumění a rozpoznání ega. Říkejte si co chcete, ale pro mají větší váhu slova Eduarda Tomáše, Františka Drtikola, Gustava Meyrinka a dalších, kteří mají z této oblasti praktické zkušenosti.
iveta
no jo
11. 11. 2013 13:07

necháme to odplavat tam kde to jiní vytáhnou z vody :-))
Adanom
Kdyby
11. 11. 2013 13:03

Kdyby kdyby. :D

Nejsem to ja kdo necemu nerozumi, To neni o me. To je o Tobe.
Nazor byl sdelen avsak nevnimavy nevnima a slepy nevidi to.
Páni, to se ale dejou veci. :-)
iveta
Danuš
11. 11. 2013 12:47

ale jsem toho názoru že člověk má jakousi formu drogy přirozeně v sobě a tou je například DMT.
Naše tělo si ji umí vytvářet samo,konopí tě sice může dostat někam ale můj názor je ten že ten prožitek je pak zkreslený.
iveta
ale
11. 11. 2013 12:41

opravdu názor na příběh který tu je,né na ty co píší komentáře,páč takové názory dost unavují,jsou jako energetický upír.

iveta
Adanom
11. 11. 2013 12:13

kdybys byla vnímavá a četla mezi řádky tak by ti došlo že každý,opravdu každý má tu svoji pravdu,kterou mu nikdo nevymluví.
To co si aplikovala a aplikuješ neustále teď na mě,mužeš z jistotou použít i na sebe.
Ovšem to by si musela tu svoji mysl otevřít...zatím neustále jen pitváš nepodstatné.
Vše je pro tebe jen usměvné,každopádně by to chtělo aby si se podívala do svého usměvného nitra a pokud máš nějaký názor tak ho sem napsat.
Né jen kritizovat něčí NĚCO čemu v podstatě nerozumíš a tak bys chtěla.

Adanom
Pane jo
11. 11. 2013 9:33

" Jardo četla jsem tvůj odkaz který si sem dal....píšeš že člověk by se tm až tak neměl zabývat,jenže opak je pravdou.Jedině z těchto zážitků je člověk o kousek blíž poznání. "

Takhle vznikaji drby.
Jarda nejen viditelne- citelne Nic takoveho nepsal.
Jsou to vlastni interpretace necih slov.

Je usmevny clovek ktery si ve svete mnoha projevu mysli ze on rika pravdu. :D
iveta
je sice
11. 11. 2013 9:15

důležité prožít náš život co nejefektivněji,ovšem toto o čem tady píšu je součást toho věčného života,měl by sis zvykat..a kašli na ego,páč to je přirozená součást a nelze se od ní odpojit.
Je to naprosto vyrovnovážený systém chaosu.
iveta
to je jako s
11. 11. 2013 9:08

člověkem...člověk jako dítě vnímá čas pomalu a čím víc se přibližuje ve stáří smrti,tím víc se jeho vnímání času zpomaluje.
A až prolétne tím tunelem,tím zvukovým středem,tak se roztříští do obrovské masy naprosto vědomých částic..bude naprosto obsahovat celý vesmírný komplex.Prožije kus svého daného času tam někde v "neznámu" ale to neznámo je náš domov.
Pak se zase jeho částečky spojí a je vyvržen zpět na zem v podobě dalšího narození.
Možná si myslíte cože to tady plácám ale všechno je v souvislosti na dané téma.
Ac je velmi dobrý způsob jak si toto všechno uvědomit.
Nestačí k tomu jen jeden výstup,nestačí k tomu jen jeden prožitek klinické smrti,nestačí k tomu jen jeden jediný zážitek...těch zážitků musí být mnoho aby ten dytyčný si toto v tom daném čase co má možnost zakoušet realitu na druhém břehu uvědomil.
Jardo četla jsem tvůj odkaz který si sem dal....píšeš že člověk by se tm až tak neměl zabývat,jenže opak je pravdou.Jedině z těchto zážitků je člověk o kousek blíž poznání.
iveta
čím
11. 11. 2013 8:53

větší měřítko té masy(hmoty)se posouvá k tomu středu těch zvukových vibrací,tím se automaticky spomaluje čas,tak to totiž vnímáme.
Je to přirozený cyklus bohovské krásy.

iveta
to pískání
11. 11. 2013 8:39

v uších je napojení na určitou frekvenci,těch frekvencí je samozřejmě mnoho.Jsou vysoké tony,které jsou neodmyslitelně svázané s vakuem.
No asi tak,každý kdo si myslí že u boha je ticho,hluboce se mýlí,je tam "hudební" tedy zvukový chaos a pokud jednou jedinkrát část tohoto chaosu okusíme a uslyšíme,jsme lapeni do neznáma a máme chuť zkoušet znovu a znovu.Jsme chycení do toho systému těch vlnových vibrací,zvuků atd.Proto slyšíme to neustálé pískání v uších.
Je to vzájemně propojené,jako když vylítáváte s těla a slyšíte ty vysoké frekvence.Pokud někdo umí vědomě zaregistrovat výstup s těla musí mu to být jasné.
Takže jak myslíte,že se odpojuje naše energetické tělo od fyzického?Pomocí jakého naprosto přirozeného systému?a ten systém je ve všem.
Tento systém nám umožňuje procházet mezi jednotlivými světy,umožňuje vidět a cítit,vnímat,pozorovat i to "neviditelné".

Jarda
re: Matýsek
11. 11. 2013 0:31

Pokud v LD nemůžeš použít nějakou nadpřirozenou schopnost, tak je to tím, že podvědomí má pochybnosti. Pokud budeš naprosto přesvědčený o výsledku a podvědomí bude vědět jak má správný výsledek vypadat, pak se to podaří.
Matýsek
:)
10. 11. 2013 22:29

Ahoj lidičky:) To pískání v uších by mě zajímalo protože já to taky někdy slyším, a dokonce umím i jedno spustit sám, ale to má jinou frekvenci než třeba nabíječka nebo pískání jakoby od ničeho ale jen z určité strany. Já se o astrál taky pokoušel, ale mě jdou jen lucidní sny nebo takové živé sny kde moc realitu měnit nemůžu. Například když vím že je to sen tak zkusím projít nějakou zdí. Někdy se mi to povede a někdy to nejde a já v tom snu nevím proč. Když je to sen tak by to přece mělo jít a i když se soustředím v těch snech kde se mi to povedlo tak i přes to cítím tvrdost té stěny a protitlak. Autorovi radím ať zkusí lucidní sen s létáním. On do astrálu by mohl dostat i pocit pádu. No ale u toho si nejsem jistý protože já to měl spojené s uvědoměním si své jisté smrti (i když to je zase jiný příběh a ani já nevím jak to že vlastně ještě žiju...)
Adanom
:)
10. 11. 2013 21:07

"U autor tohto pribehu mam pocit, ze skusa nahodne, zo zvedavosti, co neni urcite na skodu, ale ze sa tym nejak extra nezaobera, tak mozno je to brzda."

zajimave :)
muj pocit je jiny. ;) ze se o to snazi dost a jestlize tak..... viz psano nize....jako pouze muj nazor. :)

usili nemuze pomoc,usili je brzda ,,,,muj nazor. ')
Sylvia
Danka
10. 11. 2013 18:46

urcite to ide aj s tou travou, podla mna lahsie, ale je to lahsie pre toho, kto sa mozno tym zaobera nejak hlbsie a dlhsie? Niekto, kto ma k tomu sklony alebo povedzme "predpoklady", tak by to mohlo pomoct. Asi nebude stacit, ked si na to spomenie clovek raz za cas, ked fajci travu, ale zrovna tomu samanovi by to pomohlo. Ale oni podla mna aj inak ziju. Ale urcite to bude. U autor tohto pribehu mam pocit, ze skusa nahodne, zo zvedavosti, co neni urcite na skodu, ale ze sa tym nejak extra nezaobera, tak mozno je to brzda. Ze keby bol naladeny inak, tak ta trava je voditko. Ale skusat to asi za pomoci len tej travy nejde.
Adanom
Me
10. 11. 2013 15:15

Taky. :D
Adanom
Ahoj
10. 11. 2013 15:08

Jitko, zdravim Te do dali. :)
Dana P.
ivet, jelitko,
10. 11. 2013 15:06

zkusily jste AC s marihuanou? Jestli ne tak jak víte, že to nejde? Proč by to nemělo tedy jít: Vemte si, že šamani na celém světě používají byliny - např. ayahuascu - aby se dostali do změněného stavu vědomí a astrálně cestovali. Proč by měla být bylina-konopí výjimkou? To by mne opravdu zajímalo :o)
Jelitko
Adanom
10. 11. 2013 13:47

presne tak...
Ja o to nejak zvlast neusiluju,a ve dne uz vubec ne,proste nemam klid,takze vse co prozivam,tak je to jen v noci pri spani.
Ted prave pracuju na tom,abych dostala od mamky(z druheho brehu) radu pro kamaradku,ze vsichni clenove jeji rodiny jsou nemocni(vazne) a jestli se s tim da neco delat,tak ted cekam co se bude dit.Me rodine mamka dost pomaha.Nekdy to proste slysim,nekdy ne,nase smysli jsou dost tupe.Chce to prpelivost.
Adanom
Sou
10. 11. 2013 10:52

Existuje takovej zakon prirody...... Cim vic na tom budes lpet a usilovat o to,tim vic se tomu muzes vzdalovat.

Pokud to ma U Tebe nastat ( podarit se ) tak to nastane. Tam kde je prilisne usili tam neni prirozene plynuti. :)
SouCZech
1
9. 11. 2013 21:56

Tak trávu mám skoro nehulim, to se snad ani nedá říct že bych ji bral. Děkuji Jardovi. Ten tlukot srdce slyším když si zalehnu ucho a nebo taky jakoby takovou chůzi po sněhu v uších.
iveta
jé ahoj Jelítko
9. 11. 2013 21:35

kdyby jenom srdeční tep...
Jelitko
no jo
9. 11. 2013 21:30

Iveto,ja to znam...ja slysim svuj srdecni tep v levem uchu presne 15 let.Ze zacatku jsem myslela,ze se zblaznim,ale pak jsem si na to zvykla,jeden blbej doktor mi chtel dat prasky na spani,ale to neni muj obor,lekum se vyhybam.
Jinac tento chlapik co tady pise,ze huli marihuanu,tak se mu nedivim,ze vidi takove bludy,chlape,touto cestou nikam nedojdes...to neni ono.
Jarda
re:
9. 11. 2013 21:29

před třemi roky jsem dal nějaké metody sem: http://multidenik.cz/clanky/386-vlastni-metoda-na-mentalni-astralni-cestovani.html
Garfield
Houby signál,
9. 11. 2013 20:27

je to problém zdravotní.
iveta
jo to
9. 11. 2013 20:09

pískání v uších je na bednu,mám už několik let tinitus.
Myslím že ti co ho maj taky tak zaregistrovávaj nějaký vysokofrekvenční zvuk,signál
iveta
jestli chceš
9. 11. 2013 18:21

astrálně vycestovat tak nehul trávu.