Vaše příběhy

Nevysvětlitelné jevy

Tajemné zvuky - nevíte, co by to mohlo být? - (komentáře)

missi
nechapu
3. 11. 2013 21:11

Jsem rad, zes to napsal..mne to prislo divny fakt divny az bych rekl nemozny. Kdybych to nezazil, neveril bych..
Cell
mississippi,
3. 11. 2013 20:51

to je dobrá příhoda, jak tma "žrala" světlo... Mám podobný zážitek, taky najednou divné, hluché ticho, zkoušely jsme tehdy s kámoškou dělat hluk, ale ten se úplně ztrácel, jako by ho "něco" žralo... Dobře vystiženo s tím "žraním".
Adanom
En gai :-)))
3. 11. 2013 17:33

no nemyslis to vazne.
Engai
Adanom
3. 11. 2013 16:03

To snad nemyslíš vážně:)))
Přeci jsem se tě zeptala,jestli můžeš rozebrat tvůj koment který jsem tam za dvojtečku vložila,co je na tom k nepochopení?!
Adanom
Garf :D
3. 11. 2013 15:57

Kdyz to tak chces mit jak pises ze Ti v podstate davame za pravdu, tak to tak mit i budes - mas.
Proste to pro Tebe bude tim cim to vidi Tva mysl. A TA to muze videt stokrat I Jinak.
:D
Sylvia
-
3. 11. 2013 14:14

No ono to s tymi zvieratami bolo myslene asi tak, ze oni vycitia skor tie jemnohmotne duchovne entity, ze vtedy reaguju a reaguju aj na ludi, vsetko, co vyzaruje nejaky druh energie duchovnej. Niesu zatazene logikou alebo nespravnymi predsudkami, su skor vnimave na nieco, co moze byt povedzme nebezpecne a vycitia aj duchovne podstaty. Raz to spominal aj jeden astralny cestovatel, isiel po ulici a clovek ho samozrejme nevidel, jeho pes na neho stekal. Neni to ani tak o spolahlivosti, jak o jeho prirodzenom instinkte, ktory on nemoze ani zabudnut a ani nemat. Je to prave podstata zvierata. Dokazu vycitit aj zlych ludi. Zvlast ked su zvyknuti uz na povedzme dvoch ludi, tak na jedneho stale vrcia a stekaju na druheho nie.
mississippi
no ???
3. 11. 2013 13:31

já v podstatě ano, protože se řídím, tím, co znám..
Garfield
Takže
3. 11. 2013 13:29

mi dáváte s Missim vlastně oba za pravdu, že na psa stoprocentní spoleh v těchto případech není. Díky.:-)
Adanom
:-)
3. 11. 2013 13:20

No. To je jedna z nespocet moznosti, ze pes je hluchej nebo blbej. :D
Adanom
Garf
3. 11. 2013 12:45

No jasne, protoze to byla tecka za tim co bylo receno uz ve 22:49
K tomu co jsi potom dopsala uz nebylo mnou co rikat, jen tecka za tim co uz probehlo. :-)
mississippi
na tom tichu
3. 11. 2013 12:16

mně nejvíc štve, že je ticho.. jeden ani neví, jestli náhodou neohluchnul, ale tak nějak se bojí to ticho porušit, teda aspoň já to tak mám..
U nás na chajdě se mi jednou stalo, že se to ticho ještě nakombinovalo s něčím, co si nedovedu vysvětlit.. Napíšu to, tak, jak to cítím, jak jsem to vnímal, i když vím, že je to blbost.. Byl jsem tam sám a seděl v chajdě a nevím proč, něco mi bylo divný a tak jsem vylezl na verandu a rozsvítil, jenže to světlo v podstatě nesvítilo, tada vlastně svítilo, ale nebylo od něj vidět dál než na pět metrů.. nebyla mlha.. ta tma prostě "žrala " světlo a k tomu bylo ticho.. takový to divný.. šel jsem do chajdy a vzal reflektor, co má dosvit půl kiláku, že půjdu zkontrolovat stavbu a parcelu, ale svítilo to jako svíčka, teda trochu víc, ale normálně tím dosvítím až k sousedům, ale teď sotva k plotu.. To už mi bylo divný a tak vezmu klíčky od auta, nastartuju rozsvítím, co se dá a taky prdlajs.. nechápu to.. neměl jsem z toho zrovna dobrej pocit..
Garfield
Adanom,
3. 11. 2013 12:02

Ne, já reagovala na ten prázdný vstup jen se smajlíkem místo názvu ve 22,55h .:-)
mississippi
:-)
3. 11. 2013 11:53

není ten pes hluchej?? :-))

Vzpomínám si jednou, když jsme byly na vandru a les najednou ztichnul, kamarád měl s sebou psa, kříženec vlka a vlčáka.. ten pes nedělal nic, normálně ležel, jako by se ho to netýkalo.. ale o pár let později no, o dost vlastně, nastalo zase takový to divný ticho, nehnul se ani lístek a kamošky pes, se mohl zvencmout.. kdyby to šlo, vlezla by mi ta čuba pod bundu.. nechápu to..
Adanom
Garfi
3. 11. 2013 8:27

Jak jako jestli to je cele?

Psala jsem- " Neznamena to ale zaroven ze to je neexistujici pro jine lidske bytosti. "

To je jistojiste o tom ze je to kazdeho vec. Jinymi slovy o tom ,ze Kazdy vcetne Tebe a me sem piseme o nahlizeni z jinych uhlu vedomi.
Mas to? ;)

Vlastne ani mevim proc Te te napadlo napsat ze Ti nevadi kdyz tomu nekdo neveri.
Teda popravde naopak vim proc to pises, protoze Tve podvedomi mluvi za Tebe.

To co pisu ve 22:49 Jasne vyjadruje (jasne 'predevsim z meho uhlu) ze tady znazornuju jedoduse jiny uhel, jiny nazor nez je ten Tvuj. :-))
Adanom
Engai
3. 11. 2013 8:15

Tu vetu co pises. To je co za vetu? Veta " rozkazujici" , doporucujici,nebo tazajici bez otazniku :D ? Nebo jak vlastne?
Engai
Adanom
3. 11. 2013 1:45

Mužeš nějak rozebrat tvůj koment: To co se neděje mě je pro mě zároveň neexistující
Garfield
Adanom,
2. 11. 2013 23:00

to je celé? :-) Mně nevadí, když tomu někdo nevěří, každého věc. O nic nejde.
Adanom
:)
2. 11. 2013 22:55

.
Garfield
Adanom,
2. 11. 2013 22:52

tušila jsem podobnou reakci.:-) Když se ale člověk zabývá ufologií a exopolitikou, tak jsou takové příběhy prostě na pořadu dne. Každý se zajímáme o něco víc,já o tuto problematiku, rpto nahlížím podobné příběhy i z tohoto úhlu.
Adanom
Ten
2. 11. 2013 22:52

Pribeh v lese si nespojuju s pribehem o kterem pises Garf.
Autor pise ze slyseli to a ono. Pes byl narozdil od nich klidny, proste nebyl posrany proroze nepremysli. To je vylozene lidska vlastnost. :D
Adanom
Jasne
2. 11. 2013 22:49

Garfi , co se tyka Tebe , vim ze mas v hlave tyhle pribehy. Ja naopak ne.
To co se nedeje me ,je pro mne zaroven neexistujici. Neznamena to ale zaroven ze to je neexistujici pro jine lidske bytosti.
Garfield
Adanom,
2. 11. 2013 22:43

já jsem teda ten zážitek dám, je jedné paní, Češky. Vyšla se svým psem ven ho vyvenčit ze svého domečku na venkově. Pes si vesele pobíhal, kdežto ona hned po vyjití ze zahrádky spatřila na nebi světelnou kouli. Už si fakt nepamatuju, zd se pohybovala nebo ne. Paní stála, bála se, chtěla jít zpátky, ale pejsek byl v pohodě a šel dál, asi tedy blíž k té vznášející se kouli. No a z té náhle vystřelil paprsek a zasáhl psa. Ten se svalil na zem. Paní asi překonala kvůli pejskovi strach a šla pro něj. Odnesla ho dom. Nehýbal se, byl jako mrtvý, zcela paralyzovaný. Odeznělo to až druhý den. Pejsek pak vypadal v pořádku, jen se bál vyjít ven z domku.
Adanom
Garf
2. 11. 2013 22:35

:) ok.
Zvire reaguje velice prirozene a spontanne v pripadech kdy vycituje instinktivne nebezpeci nebo neco ceho se proste boji.
Zvire narozdil od cloveka nemusi premyslet jestli je neco divny nebo nebezpecny protoze kdyz je tak to citi.
Clovek kvuli svemu mysleni je schopen bat se iluze, bat se v pritmi kusu hadice kdyz mu mysl nakuka ze je to treba had. :-)
Mysleni si s clovekem dost zahrava. Se zviretem ne. Muj nazor .... Nikoli bseobecne paltny nazor. :-)) ;)
Garfield
Adanom,
2. 11. 2013 22:26

tím chci říct, že na psy nejde spolehnout. Většinou to sice tak bývá, že slyší a cítí dřív než my. ale spolehnout se na to nedá. Ani oni nejsou stoprocentní.
Adanom
Garf
2. 11. 2013 22:24

Zkus me to prosim nejak lip objasnit.
Garfield
Adanom,
2. 11. 2013 22:15

to neznamená nic, někdy jsou klidní psi a nevidí nebo si nevšímají toho, čeho lidé.
Adanom
Pes
2. 11. 2013 22:05

Byl klkdny. :-)
Engai
missi
2. 11. 2013 20:56

Ja jsem prave nabyla stejneho dojmu,s tim tichem...neco tam nehraje...
missi
bzuceni
2. 11. 2013 20:45

Jednou jsem zazil zvuk ktery byl tak desivy ze sem sebou prastil o zem a cekal konec
Bylo to nizko letici letadlo a ten zvuk bylo vyreni vzduchu za nim., ale trvalo to jen chvilku... takze to nesedi
..
A nejdesivejc pusobi les, kdyz uplne ztichne..je to znameni, ze se neco deje. Les zije i v noci..neco nekde furt srachoti a sustu, ale kdyz to ztichne, zbystrim, protoze je neco spatne..
Garfield
Pro IXP154
2. 11. 2013 16:39

Chci se zeptat, zda jste neměli s kamarádem nějakou časovou ztrátu, jinými slovy, zda jste venku nebyli déle, než to odpovídalo?
Adanom
No ano
2. 11. 2013 16:29

vzdyt i muj vstup je informace a predevsim nazor. :D
Engai
Adanom
2. 11. 2013 16:09

A proč by ne,třeba měl někdo někdy podobný zážitek s racionálnim vysvetlenim a může to předat dál...je to tady přece o předávání informaci....
Adanom
:)
2. 11. 2013 15:18

Ahoj skupino detektivu. :DD

Zda se ze lidska mysl stale touzi znat odpovedi na otazky tohodle typu. ;)
A pritom je uplne jedno co to bylo. Proste to neco bylo. :-)). A ted a tady se pricinu nedovime. :D
Zbyněk P.
Pro Danu P.
2. 11. 2013 13:29

Ano, byl večer, první máj...... a v lese byla tma, jen na mýtince bylo trochu vidět i bez batérky.... Pěkný den. Zbyněk P
Dana P.
:o)
2. 11. 2013 13:20

Zbyňku byl podvečer
Zbyněk P.
Pro Danu P.
2. 11. 2013 13:16

Vím, myslíš to dobře, ale dovedete si prosím představit kácení stromů v noci? Tedy já néé! Neboť je to setsakramentsky nebezpečná a náročná práce, která vyžaduje denní světlo!! Pěkný den. Zbyněk P.
XPD154
Dano P.
2. 11. 2013 13:15

znám zvuk motorové pily a třesk při kácení stromu.Ty zvuky byly opravdu jiné, ještě nikdy jsem přesně takové zvuky jako ten večer neslyšel.
XPD154
ale jo zažil,
2. 11. 2013 13:13

prostě jsem se bál až když ten zvuk přestal což nechápu proč jsem se teda nazačal bát už když začal a navíc taky ta divná rána v lese, možná ten můj strach způsobyla ona.
Dana P.
XPD154
2. 11. 2013 13:11

poznal by jsi zvuk motorové pily a třesk při skácení stromu? Daly by se ty zvuky srovnatnebo to bylo opravdu jiné?
adija
nojono
2. 11. 2013 13:01

strach má velké oči, ještě jsi asi nikdy nezažil rojení včel
Zbyněk P.
Do diskuse - můj názor
2. 11. 2013 12:52

Jestli jdsem dobře četl Váš vstup, tak jste se zastavili na louce (mýtině), kterou obestíral ze tří stran hustý les. Ten zvuk se mohl klidně odrážet od té husté stěny toho lesa jakoby zpět k Vám....... Podobný princip jako v kostele. Pěkný den. Zbyněk P.
Sylvia
No
2. 11. 2013 12:49

vzhladom k tomu, ze bolo docela teplo, az letne teploty by som povedala v poslednych dvoch tyzdnoch, tak priroda je zmatena. Ja sa priklanam ku chrustom, ti ked vydavaju zvuky, ledva ich vidite, lietaju prave pred zotmenim a ten zvuk je dost silny, znie to jak elektricke bzucanie.

No a strach, tiez by som sa bala, keby som bola medzi zivymi.
XPD154
elektrické dráty
2. 11. 2013 12:41

Ty dráty mě taky napadly, je to i dost možné, ale ten večer bylo sucho, ikdyž už začínala padat rosa.Jediné dráty co tam vedou jsou od toho místa vzdáleny asi 4km a opačným směrem než kterým jsme to prvně slyšeli.Pan Zbyněk P. bude mít asi pravdu.
XPD154
včelí roj
2. 11. 2013 12:34

to asi nebyl, teď na podzim už venku nezahlédnete ani jedinou včelku, natož aby se rojily. A je taky zvláštní, že celou dobu jsem se nebál a byl jsem v klidu až když ten zvuk poprvé utichl, to jsem se opravdu vyděsil a nevím čeho jsem se tak bál. A můj kamarád se taky bál a to jsem ho za celou dobu co ho znám ještě nikdy vystrašeného neviděl.Pokud to bylo něco"nadpřirozeného" tak by to měl přece zachytit pes,ale ten byl úplně vklidu jako na každé obyčejné procházce.Anebo to třeba byla chyba v matrix ;) , děkuji Vám za vaše názory.
Zbyněk P.
Do diskuse - můj názor
2. 11. 2013 12:24

Neviděl bych to až tak hrozně dramatické! Je zapotřebí si uvědomit, že přibývajícími odpoledními hodinami se příroda ubírá ku spánku a tím ona příroda velice utichá. A v tom nastalém tichu se všechny zvuky velice "jakoby" zesilují a přenáší do obrovských dálav. Mohlo jít o elektrické dráty někde třeba poblíž, na které mohlo působit vlhko a proto mohlo docházet k probíjení mezi drátem, porcelánovým izolantem a stožárem. Ze své zkušenosti vím, že to mívá tendenci jakoby zesilovat až do určitého stupně, potom dojde jakoby k většímu vybití, což má za následek, že to na nějakou dobu ustane a po nějaké době se to opět začne opakovat! Proto byl onen pes tak klidným, neboť nešlo o nic nebezpečného v jeho mysli, ale o běžnou záležitost. Pěkný den. Zbyněk P.
Garfield
Nevím,
2. 11. 2013 10:42

nezdá se mi, že by červí díra oba pronásledovala až k vesnici. Je to hodně zajímavé. Spíš to vypadá na "něčí" zájem o ně, ať to bylo cokoliv nebo byl kdokoliv.
iveta
pořád
2. 11. 2013 7:06

mám dojem,že Česká republika jako taková(jde o polohu)je něčímm vyjímečná,nemůžu si pomoct ale co se týká dějin a vůbec času.
Něco mi tady upřímně nesedí a nebo spíš sedí...ale to chce čas.
Ber to jen jako takové zamyšlení. :-)
iveta
takovéto zvuky
2. 11. 2013 6:56

vydává červí díra.
Ocitli jste se na rozhraní.
A nebo možná to byl opravdu včelí roj a jen jste ho nejspíš přehlédli.:-)