Vaše příběhy

Minulé životy

Minulý život Třetí říše - (komentáře)

Vrazdicka007
film
7. 03. 2014 20:33

ahoj jaky je to film a kde jsi koupila ty Goebbelsovy deniky nebo na jake strance jsi ej cetla?
Dana P.
kalidor
19. 06. 2013 22:15

neboj, jednou se to dovíš :o)
kalidor
...
18. 06. 2013 12:13

Minulý život podľa mňa neexistuje. Načo by bol, keď si nič nepamätáš?
Perchta
micka
4. 06. 2013 22:12

zdarec :D, koukám, že tě tu "postavili ke zdi" za něco, o čem sama víš, že je špatné a zároveň se za to i nějakým způsobem kaješ...., nuž i to se děje.... Za pocity si popel na hlavu nesyp, spíš se zkus zamyslet, co konkrétně tě na fašismu přitahuje a myslím, že tam nalezneš začátek cesty k řešení své "rozpolcenosti"...... Musíš poznat sama sebe a pak se teprve můžeš pokusit o změnu, pokud o to stojíš......:D
Andílková
gari :-))
31. 05. 2013 10:00

popsané stručně a jasně. No v každém z nás je dobro i zlo....
Garfield
Andílková,
30. 05. 2013 11:15

naprosto souhlasím. Jde spíš o současné myšlenky a pocity. A že nejsou o.k., o tom nepochybuju.
Andílková
Minulý život nebo realita
29. 05. 2013 10:11

atˇ už tím autor myslel cokoliv - chce nás otestovat nebo vyprovokovat, je to jeho myšlení a život.
iveta
holky
25. 05. 2013 18:06

nebojte já vás nebudu strašit...dáme kafe a cígo a budem v pohodě :-)))
Dana P.
cože?
25. 05. 2013 17:56

ona tam bude dvakrát? :o)
Jelitko
Dano
25. 05. 2013 14:44

ale to neni vsechno...ta Iveta tam bude ASTRALNE!
Dana P.
Jitko
25. 05. 2013 14:22

:o) :o) :o)
Jelitko
Dano
25. 05. 2013 14:07

ano ..tohle je jedina nase nadeje,tady zmenu necekejme,aspon tedy k dobremu ne.Tady vzdy bude hlavni mamon...ten se lepi na tu hmotu.
No a pak jak rikas spravne Dano...az prekrocime prah,tak si reknem jeee my voli!Proc jsme se tak trapili a chteli najit lepsi ziti na tom hmotnem svete!Vzdyt mi jsme do nej praave vstoupili a nasli ho!A ani jsme nemuseli prilis hledat.On je zde!No a ja se hned k tobe budu hlasit a cely o tom budem premyslet a klabosit,pak prijde Iveta,bouchne tam dverima a zarve AHOOJ!Tak vy dve uz jste tady? :o))
Dana P.
...
25. 05. 2013 13:57

vlastně taky naděje, což? :o)
Dana P.
Zbyňku
25. 05. 2013 13:47

naděje je moc pěkná a pozitivní, jenže...
Já už jsem si početla tolik v krvavé historii lidstva, celý život jsem svědkem krvavé přítomnosti a nic mi bohužel nedává naději, že se to změní. I přes ta hlásání proroků (kterým jde většinou o peníze). No, tak snad až tu jednou zanechám svoje hmotné tělo, věřím, že se vrátím do naprosto jiného světa plného světla, tepla a lásky?
Zbyněk P.
Pro Jelitko
25. 05. 2013 13:33

Kolegynko, bohužel. Nám malým (i když jsme každý z nás tím největším bohem) nám nezbývá nic jiného, než-li si jen uklidit "na svém dvorku" (obrazně řečeno). A bojím se toho, že ještě nenadešla doba, aby i byt´ nějaká větší skupina s tím něco udělala. Nebo-li: když se peče třebas buchta, také to vyžaduje určitou přípravu, konkrétní přísady a hlavně tolik vyžadovaný čas. Takže doufejme, že se snad toho někdy dožijeme. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Garfield
Jelítko,
25. 05. 2013 12:47

něco snad přece můžeme, působit sami mezi sebou a nepřehlížet agresivitu jako normální, bránit se jí na té naší úrovni aspoň nesouhlasem, nebo jak je to jen možné. nevolit agresivní politky. A sami se snažit být pozitivní. Asi se ti to bude zdát málo, ale aspoŃ něco.:-) A učit to naše děti. Bohužel dnes je naopak móda učit děti ostrým loktům, "že se jinak neprosaděj". Což není absolutní pravda a je to v důsledku docela průser.
Jelitko
Zbynku
25. 05. 2013 12:38

moja rec,bohuzel je to tak jak rikas...a co s tim delat?Kdo to ma zmenit?
Jelitko
vis Dano...
25. 05. 2013 12:35

ta agresivita se vaze ma tuto hnotu co tady mame a je videt ze i zvirata to neminulo.Az vystoupi nase druhe JA z tohoto hmotneho tela,uz tu agresivitu nema,ta zustane s tou hrubou hmotou.(toto vim jiste,od tatky,bohuzel ostatnim to nedokazu...)
To znamena,ze je to dane pro tyto zivoty v tomto case.Asi je to nas udel a mozna i to "peklo".Proste musime tim projit,je to zase ziskana zkusenost.
Zbyněk P.
Pro Jelítko
25. 05. 2013 12:20

Kolegynko, i to může býti jedna z možných alternativ : Provokatér.
Pouze mě setsakramentsky "sere a rozčiluje" to, že všichni "potírají" Hitlera, ale jiné obludné zabijáky lidí zcela přehlížejí a nevidí je !! A co takové vlády USA, Číny, aj. mocností v dnešní době? To, že zabíjejí a potajomky likvidují lidi v nepřeberném množství, tak to nikoho nezajímá a nikomu to nevadí!! To všichni drží poctivě "hubu" na zámku !! Ano, Hitler dělal věci proti lidskosti, ale vždyt vlády a politici dnešní doby nejsou o nic lepší !! Tak co chce kdo komu vyčítat a odsuzovat? Lidi proboha, nestavte se do pozic farizejů...... Přeji hezký den. Zbyněk P.
Dana P.
no, micka nás
25. 05. 2013 12:08

tu možná zkouší, čemu uvěříme, možná to tak opravdu cítí, mohla by se ozvat?
Já jsem se narodila po válce, jako děti nás nutili chodit povinně na ruské válečné filmy. Mělo to v nás jistě pěstovat odpor a abychom věděli, jak to bylo zlé. Beru. Jenže jsme různí, u někoho to mohlo pěstovat to opačné podhoubí, zvrácený obdiv? Vysvětlete mi, proč více než 60 let po válce jsou pořád nějaké dokumenty v TV, kde se to stále ukazuje? To jako byste ukazovali například nahé děti a říkali, že to nepodporuje pedofilii. Vždyť my jako lidstvo se vůbec nejsme schopni poučit z historie, kromě několika málo lidí nejsme schopni růst duchovně a vymýtit násilí. Jsme toho svědky dnes a denně. Kdosi do nás vložil (záměrně nebo omylem?) geny agresivity, schopnosti se chovat násilně pokud nad někým získáme "moc", je mně z toho smutno. Opravdu snad jenom východní náboženství jsou neagresivní - ptám se jak je to možné?
Jelitko
Sylvia
25. 05. 2013 12:01

ano jak rikas v posledni vete,napred vznikne myslenka a pak uz to jen frci ve skutecnosti.
A vidis,my tady mame na to debatu dlouhou a micka nic nerika...nevysvetli jak to vlastne myslela.
Sylvia
Jelitko
24. 05. 2013 23:38

Myslim, ze ona/on moc dobre vedela, ze ked napise minule zivoty, tak to pritiahne pozornost, ja neviem, ale kazdy by sa mal vyjadrit ku svojmu pribehu, ked su tu komentare. Kazdy vie, ze rasizmus sam o sebe koser neni, ale to znamena z kazdej strane, v kadej spolocnosti je niekto, kto obtazuje vacsinu, mi to pride jak za trest.

Ale miesat minule zivoty s pocitmi, jak tu v tomto pribehu je absurdne, bez nejakeho podkladu, ja hovorim, ze je to bud naozaj jak pisem dolu, ze si niekto robi srand z ezo webu, alebo je to jednoducho pocit cloveka, ktory vidi nieco dost povrchne a vlastne o tej dobe nic nevie. Z toho potom vychadzaju pocity, na jaku stranu sa priklonis a az ked vies toho dost, mozes byt objektivna. Vacsina neofasistov prave takto zacina a potom sa nechaju len zmiest vlnou.
Jelitko
....
24. 05. 2013 23:05

jo jo,asi to tak bude jak rikam,od vlozeni pribehu se micka vubec neozvala.Proc asi?No protoze chtela jen znat reakci na to.Myslim si ze na svete je dost problemu,nez se zaobirat takovyma prkotinama co kdo rekne.Nejhorsi je,ze za kazdeho rezimu za nazor kazdeho byl i nekdo zlikvidovan...
Garfield
těžko říct Jelítko,
24. 05. 2013 19:06

každopádně rasistický myšlenky nesjou o.k., jestli se jí fakt ulevilo nebu někoho chtěla vytočit, kdoví...
Jelitko
a co kdyz..
24. 05. 2013 18:43

je tento clanek provokace,aby ten dotycny vedel jak budem reagovat a pak by jsme meli problem my...to je Zbynku taky mozne,co rikas na to?
Garfield
Jelítko,
23. 05. 2013 22:47

vypadá to tak. Kde prosímtě vlastně žiješ? Nejsem tu dlouho, tak nevím....
Jelitko
Iveto
23. 05. 2013 22:14

je fakt divne,ze se ta Micka neozyva.Asi si z nas nekdo dela blazny....nekdo se tu bavi,jestli to nebude tentyz clovek,co pouzil ten stejny pribeh z minula,ze?No jo...at jde radeji jinam...
Jelitko
...
23. 05. 2013 22:12

ja mam rodinu jeste normalni,jedna ceska co tu zije ma kluka,ktery ted dostudoval v CR a je doktor a ten rikal ze je muslim a bude si brat zahalenou holku.On ma modre oci po mamince ale mysl jako zdejsi jeho pribuzni.
Moje holky maji nazor jako ja a manzel taky.Coz je pro me dulezity.
Jelitko
jo holky
23. 05. 2013 22:07

je ale taky rozdil mezi muslimy.Treba tady jak jsem ja,by holku nezabili,to zase oni se vidi ve svojich detech,tohle je mozne v nejakych zemich kde je spis nevzdelanost a chudoba,tady jak jsem ja tedy ziji v pohode a jsou vzdelani.
Jednu dobu,jak jsem ja tenkrat prijela sem nova,bylo to jinak,zensky chodily obleceny normalne jak ja ,pak ruplo v hlave tomu Chomejnimu v Iranu a pak to letelo po vsech muslimskych zemich.Ja jim to tady porat rikam,ze to co si oblecou je vedlejsi,dulezity je co maji v hlave a viru satama nelze dokazovat.Jenze to je tezke s tim projit.
Garfield
Dano P.,
23. 05. 2013 20:04

tak s tím bezvýhradně souhlasím. Když jedu do muslimské země, nebo v ní chci dokonce žít, přizpůsobím se jejich zvykům a zákonům. Je to jednak slušnost, jednak často i nutnost. A totéž očekávám i od nich. A máš pravdu i v tom, že fanatici donutí své soukmenovce k věcem, že rozum zůstává stát-právě pod hrozbou buď vyobcování z rodiny a jejich komunity, nebo rovnou násilí. Ale je to o lidech. Navíc oni sice žijí většinou už obklopeni vším moderním, ale světem začali komunikovat poměrně nedávno-je to několik desetiletí a tak staleté a tisícileté záležitosti se těžko lámou stejně rychle, jako technický pokrok-tyto dvě věci nejdou ruku v ruce, bohužel. Jde z toho někdy strach..
iveta
no takže
23. 05. 2013 20:03

Micka se ani neozvala,tak co si o tom myslet?
že je to pěkná blbost!!
Dana P.
Jelitko
23. 05. 2013 18:54

mně je jedno kdo jaké náboženství vyznává, ale nes mí být pro nikoho hrozbou, jednou přijde do křesťanské země, chce tu žít, tak on se musí přizpůsobit nám, ne my jemu. Bez pardonu. V Anglii (nejen) už jim ustupují tak, že bych dnes měla strach tam jet a tohle že je výsledek? A nemysli, ty všechny řeči o lásce a úctě, to je jedna strana mince, na tu druhou jsou nelítostní a krutí, dokážou vraždit svoje děti, hlavně dcery, to je neskutečné.
I muslim narozený v Evropě či Americe, žijící mírumilovným klidným životem, studuje univerzitu třebas, je najednou přinucen svými souvěrci, aby šel třeba páchat sebevražedný útok. A mohl by zkusit se jim postavit, myslím, že by zabili jeho i jeho rodinu? Nestalo se to jednou, děje se to. Takové sousedy chceme?
Jelitko
Dano
23. 05. 2013 17:25

na druhe strane se mi taky nelibi,ze si muslimove stavi svoje motlitebny i v CR a my ji mame v Brne nedaleko naseho domu.Kdyz chteji zit u nas(a CR neni muslimsky stat) tak by meli respektovat vse co jim je u nas dane a nezavadet jejich nabozenstvi u nas.A to se tyka i ostatnich,sokovalo me,jak prez namesti Svobody sla skupina v zlutych hadrach a cingali a volali Hari Krisna....no toto!Ja nechapu co to je za divadlo,proc to mesto dovoli!To prece k nam nepatri,at jdou do Indie nebo od kad to je.
Podle me,kdo chce meditovat nebo proste mluvit s Bohem,muze byt sam a ve svem dome,nemusi nikde silet na verejnosti,to potom nedela pro sebe,ale hraje dovadlo ostatnim a to je k nicemu.
Garfield
Jelítko,
23. 05. 2013 17:19

hezky napsané.:-)
Jelitko
...
23. 05. 2013 17:18

jinak jak rika Garfi oni si velice pomahaji navstevuji se az me to zarazi a mrzi ze se toto nedeje i u nas v Evrope.
Jinak si myslim ze ma Zbynek pravdu,ze by nemela Micka (v tom pribehu) zverejnovat takove veci,je pravda,ze si muze nevedome privodit problem.
Ten narod o kterym ona pise je na tyto veci citlivy,nedivim se jim ,tamy si dost v zivote uzili.
Ja osobne nevidim v tom nic nenormalniho,kdyz se nekdo ma z nekym rad a je jedno jestli je nekdo tmavy nebo svetly.Laska vidi svoje barvy...
Jelitko
ahoj
23. 05. 2013 17:11

Garfi ma pravdu je to o lidech,nabozenstvi je calkem prijatelne,ale lide si ho prikoreni tak jako vsechno.Kdyz mluvite o islamu,ten tam ma jasne napsano,uznava i ostatni a nikoho nezavrhuje,ale kdyz se najde nejaky posuk ktery zacne manipulovat s lidima tak se to zvrhne.Dokonce maji i Jezise za svateho.Zalezi vse na lidech co si s toho vezmou.Me primo fascinuje,jak bali zeny do hader a nesmi jim nic vylizat,dokonce holka v nasi rodine ma 13 let,maji jet na vylet a ona prosila maminku aby si mohla vzit na sebe neco lehciho,ze pujdou do vody na kajak a ona za nic na svete to nechce dovolit,pry tedy bud doma...a bylo to.Me ji bylo lito,tak jsem do toho zasahla a rikala jsem ji aspon ji dovol tu dlouhou halenu s tema kalhotama(pakistansky styl),a ona to nejde,to nesmi.Uzavrela to.
Garfield
Dano,
23. 05. 2013 16:31

to je pravda, přitom původní učení mírumilovné bylo. Ale jako u všech náboženství, i tady si to lidi upravili k obrazu svému a v případě muslimské víry je to nejmarkantnější. Nicméně je spousta mírumilovných muslimů, co nikam expandovat nechtějí a dokáží žít s jinými v klidu a pohodě. Myslím, že je to o lidech a je škoda, že v muslimském světě není víc výrazných, nejlépe až vizionážských osobností, za kterými by šly davy věřících a jejichž cílem by bylo klidné spolužití se zbytkem světa. Na druhou stranu zájmy jiných zemí hlavně o ropu (ale nejen) způsobují letité zasahování do jejich svrchovanosti, což sebou přineslo a dlouho už nese eskalaci nesnášnlivosti vůči Západu a USA obzvláš´t. Škoda, že nejsou lidé na Zemi obecně schopní přejímat od druhých to dobré. Mně se líbí rodinná soudržnost a smysl pomáhat bližním, to je u muslimů zakořeněné, taky úcta ke starším a starost o ně. Tam si klidně vzít příklad můžeme. Problém je, že zatímco pro zbytek světa je náboženství jen jednou ze součástí života (a ne samozřejmoou a nutnou), pro muslimy je islám život sám. Takže proti nám ho denodenně žijí.
Dana P.
Garfield
23. 05. 2013 15:22

netvrdím, že je to nevinné, jen že mi to nepřipadá jako propagace.
Dnes čelíme možná daleko horší hrozbě než byl nacismus - viz včerejší událost v Londýně a jasné poselství toho vraha - a nad tím v zájmu humanismu a multikulturality zavíráme oči, aby nás nedejbože nepovažovali za rasisty a xenofoby. Jenže tito lidé přinášejí do Evropy svou kulturu tak odlišnou od naší a naprosto nekompatibilní! Těm bude jedno jestli jste cikán, žid nebo co, to jasně ukazují. Není vaše náboženství islám? Pak jste nevěřící pes a prorok káže takové bez milosti zabíjet
Garfield
Zbyněk a Dana
23. 05. 2013 12:32

Tak to mně se to tedy tak nevinné nezdá a Zbyňku, jakýpak sen? Jde o myšlenky v bděleém stavu a rozhodně ne nevinné... Jsou ujeté -třeba ten sex dvou ras. Já myslím, že není nic nechutného na tom, když se vypsí a třeba i miluje a plodí Němec s Židovkou, ale že je nechutné o tom kdekoliv psát. Je to rasová nesnášenlivost a basta. A je fuk, o jaké jde národnosti.
Dana P.
hmm
23. 05. 2013 12:12

já tedy v tomto textu nevidím žádnou propagaci nacismu a fašismu. Asi by se k tomu spíš měl vyjádřit fundovaný psycholog. A mezi námi, kdo z nás někdy v životě neměl nějaké myšlenky či pocity, se kterými se raději nikomu nikdy nesvěřil?
Na propagaci zla jsou tu jiné "výživnější" weby, kdo hledá, určitě najde. Mně se taky nelíbí, jak mladí lidé, většinou v pubertě, hledají často velmi pochybné vzory, je to také jakýsi doprovodný jev v období hledání se. Naštěstí většina z nich z toho nakonec vyroste :o)
Zbyněk P.
pro Danu P.
23. 05. 2013 9:20

Kolegynko, myslím si, že vím, proč nám to autorka sdělovala. Jenže: a)zcela ale zapomínáte na fakt, že se všechny mpderní propojení lidí (facebook, internet, aj.) poctivě a setsakramentsky kontrolují a cenzurují
b) jako by jste zcela pozapomněla na to, že někdo (třeba nenechavý hekr) to může zneužíti pro své nízké a sobecké účely, a potom může nastat problém.
Z mé strany nešlo vůbec o nějaké vyhrožování - proč také, že? Bylo to pouhé konstatování dnešního stavu naší pokřivené demokracie, a svobody v ní; opravdu nerad bych se zde někde dočetl, že byla zatčena mladá žena, která propagovala náklonnost k fašizmu a k Hitlerovi, tedy, že podporovala zlé a protidemokratické síly proti demokracii a skupinám obyvatel. To, že to byl pouhý sen, tak to nikoho nahoře zajímat nebude. Ano, může se v dnešní době psáti cokolivěk, o čemkoliv, a jakkolivě; pouze některé věci se však mohou psáti jen jedinkráte........ Přeji hezký den. Zbyněk P.
Sylvia
Neviem
23. 05. 2013 1:07

Neviem, nieco mi tu nestimuje.

Pozeram dokument o Vermachte a nevadia mi ani generali ani pesiaci Vermachtu, robili si svoju pracu, ine nieco je zvratena ideologia.

Ziadne minule zivoty, cele to je absurdne jak tento trapny pribeh. Podla mna jak pise Engai, toto vsetko je len z nedostatku vedomosti o historii, keby bol zavrazdeny len jeden Zid tymto sposobom je to hruza a des a pocet, ci aj nadneseny nema absolutne ziaden vyznam. To je len omluva trubcov, ze ich nebolo 6, ale 3 miliony (priklad), nikto, kto sedi doma na prdeli si dnes nedokaze predstavit tu hrozu a az dokumenty a vypovede svedkov Vam mozu dat realnejsi, ale nie realny obraz. Ale je to pre mnohych asi prilis davna historia a pritom sa to stalo nedavno. Urpimne, prdim na to, jake ma pisatel vnutorne pocity, je to len tupa neznalost faktov a neschopnost empatie, ak to je vobec toto. Mne stacilo par vypovedi prazskych Zidov a neda sa to omluvit....podrobnosti si kazdy najde ked chce a neni treba to rozoberat....ked sa ale naozaj chce.

Co mi nestimuje je, ze si tu proste nejaky tupy nacek, alebo niekto pubertalny urobil na ezo webe sprtouchlata a caka, jak budu "ezo" ludia na tomto webe reagovat a vlastne zisti, ze bud s nim sucitia a vlastne to neni nic strasne, ze?, ved su to jeho vnutorne pocity a tak je to v poriadku... alebo sa doma chechta nad tym, jak su ludia nad tym zhrozeny, ze stale existuju zrudy, ktore sucitia s nackom, ktory znasilnuje zidovku a musel podstupit tu potupu sparenia sa s niecim/niekym takym, ako je Zid alebo Zidovka. Zaverecna veta, ze sa mu ulavilo je fakt dobra, znie to hrozne vierohodne. Keby tak sam mal moznost sa dostat do sparov Dr. Mengeleho, potom by som si rada precitala tie vnutorne pocity, mozno by sa trochu zmenili.
iveta
jo
22. 05. 2013 19:55

taky jsem toho názoru že to co v mysli to se dřív nebo později projeví v reálném životě.
Co jiného než to že myšlenky nám tvoří život.
Engai
k tematu
22. 05. 2013 19:31

Nemyslim si ze tohle je vyhrozovani,spis ji trochu pritlacit k tomu aby se nad sebou a svymi pocity zamyslela.
Muj deda byl v koncentraku,Terezine i Osvetimi.Prezil,ale tak ho to traumatizovalo,ze o tom nikdy z nikym nechtel mluvit.Myslim ze nikdo z nas si nedokaze ani na minutu predstavit,cim si tihle chudaci prosli.
Je uplne jedno,jestli si slecna mysli, ze ma tyhle pocity z minuleho zivota nebo ne,na tom vubec nikomu nezalezi,pokud se klani k nacismu(vnitrnimi pocity,ne verejne) a i kdyz si mysli ze je to spatne,tak jak tak by se mela sakrarychle vzpamatovat.To je jak z psychicky narusenym clovekem,napriklad s pedofilem(nechci srovnavat dotycnou a pedofilii,pouze uvadim priklad)ten sice vi,ze co dela je spatne,ale i tak se ktomu klani a porad to dela.Samozrejme ze nacismus neni psychicka porucha,je to volba,jen jsem uvedla priklad.
Dana P.
Zbyňku, Carollyn
22. 05. 2013 18:00

autorka zde píše svoje vnitřní pocity. Nemyslím, že by je chtěla vykřikovat na náměstí. Tak snad není třeba jí hned vyhrožovat :o)
Navíc, jak sama dodává, ví, že nacismus a fašismus je špatný. Takže já chápu, že nám svěřuje něco intimního, z čeho je sama zmatená
Carollyn
Hmm
22. 05. 2013 16:38

To, že bys byla v minulém životě nacistkou, se vyloučit nedá. Jak se zdá, tak ses z toho nepoučila... Pocity bych se rozhodně nechlubila, případně doporučuji shlédnout dok. seriál, co běžel na ČT "Komanda smrti", o holokaustu něco vím, ale u tohoto mě bylo opravdu až fyzicky špatně a to nejsem žádná cimprlína. Potom by tě možná obdiv k těm zrůdám rychle přešel!
Zbyněk P.
Rada
22. 05. 2013 14:55

Zdravím Vás kolegynko Micko! Jestli Vám mohu poradit, tak své pocity tohoto charakteru nikde nevykládejte a nezveřejnujte. Mohlo by se Vám státi to, že by Vás mohl náš stát, a všichni judofilové dostat za mříže. Jen si vzpomente, jak dopadli ti, kteří si dovolili jen kritizovat přehnaný číselný údaj o zahynuvších židech v koncentračních táborech. Bohužel, říkám to velmi nerad, ale dnes není doba na to, aby člověk veřejně říkal to, co si opravdu myslí. Bohužel. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Jelitko
grebena
22. 05. 2013 14:15

co vis...treba by pak s tebe nic nezbylo...
jsou to fakt krute myslenky...
grebena
ty jo
21. 05. 2013 21:34

tak to je brutos krutos. Docela bych tě chtěl poznat, co jsi zač...
Sylvia
-:)
21. 05. 2013 20:30

nacistka mozno hej, ale nie v minulom zivote. Pocity nic neznamenaju, len ze s tym sympatizujes a vies, ze spolocnost to odsudzuje, to je cele.
Jelitko
...
21. 05. 2013 19:42

to jsou velmi zajimave pocity...asi to sem nepatri.
iveta
hm
21. 05. 2013 18:22

tak mě napadá...nebyla si v té době náhodou Eva Braunová?
Garfield
Hitler
21. 05. 2013 17:56

Hitler měl sám židovské předky, stejně jako slovanské a jako Žid i docela vypadal.:-) Mně přijde, že to chtěl pak sám v sobě překřičet. No to není nic záviděníhodného, mít tyhle pocity. Na tvém místě bych šla na regresi a v hypnóze se jednak snažila zjistit víc a za druhé s tím něco dělat, abys tyhle pocity neměla-není oč stát.