Vaše příběhy

Minulé životy

Přítel z minulého života? - (komentáře)

kalidor
..
16. 06. 2013 23:24

Žiadny muž s tebou neije priateľu. Každý človek má podobné predstavy, cítenie, dojmy, ale sú to iba predstavy. Neexistuje to.
Jelitko
Premek Slavik
16. 05. 2013 12:42

:o)) no ty jsi tomu dal rokunu!!
Asi mas recht...
Přemek.Slavík
Již v listopadu
16. 05. 2013 0:08

loňského roku jsem slečně doporučoval, aby navštívila doktora a nechala si na to předepsat nějaké prášky. Nejenže to neudělala, ale ještě navíc dostala i sklerózu a své pubertální výmysly sem nacpala znovu. Nuže tedy, milá Lucy321, eleo32 nebo jak ti vlastně říkají, ten "muž" je strašně zlý démon, který vždycky posedne nějakou malou holčičku a nutí ji psát nesmysly na internet. Spojit se s ním nemůžeš. Spojit se musíš se svým doktorem, a to urychleně.
Adanom
Sylvie
13. 05. 2013 16:50

Ano rozumim. :) Takova predstava je daleko od skutecnosti. ;)
Sylvia
Adanom
13. 05. 2013 16:46

Len pozeram, ze sme tu predmet paranoidnych predstav, ked mi rozumies :-)))
Adanom
Sylvi
13. 05. 2013 16:41

Ono je to jeste i o tom ze i ve zmenenem stavu vedomi si clovek skrze hluboce zakorenene tendence zpusobu nazirani a mysleni,muze stale myslet ,ze je to jina bytost, ze je to jakoze nekdo mimo nej samotneho. Je to tendence myslet si ze to co vidim a vnimam je oddelene na " ja " a " to ".
Az teprve v takovem okamziku kdy si bytost ve stavu zmeneneho vedomi jasne uvedomuje Celistvost, nerozdelitelnost,splynuti, tak presahla tu tendenci.




Sylvia
Adanom
13. 05. 2013 15:48

Inak si to vystihla, to vyssie JA, to mne dava vacsi zmysel, len toto su tak dva rozne svety, ze to clovek vnima jak inu pritomnost, ale v tom stave zmeneneho vedomia sa asi da pocitit ta spojitost, az tam to podla mna vnimas spravne.

Jelitko: to neni zahada, to je to, o com tu hovorim, ze sa niekto proste dobre bavi...to je cele.
Jelitko
decka...
13. 05. 2013 15:11

a vite,ze tady se resi neco u nejakeho zazitku a ten dotycny co tu ten zazitek dal se vubec nevyjadril,proc tedy zmenil nick a dal sem tentyz pribeh co tu uz byl?
No neni to zahada?
Adanom
Garf
13. 05. 2013 14:41

Jestli se Ti nekdy stane ze Tve konani nekdo posoudi jinak nez je tomu skutecne ( na to je vsak potreba znat velice dobre sebe sama a vedet co delas kdyz to prave delas ) vzpomen si na me Garf.
Mozna ze pak stejne jako ja zvolis tomu cloveku poskytnoit uprimne sdeleni ze se myli.

Vzpominam si jestli se nepletu ze jsi to byla Ty,ze jsi psala ze mas jeden dar.
O tom daru vim dost na to abych vedela jak je dulezite poznat nekoho kdo Ti uprimne sdeli jestli se pletes nebo ne.
Pokud by jsi se trefila v tom v cem si se naopak spletla rekla bych Ti to.

Je nutne znat sebe a rozeznat myslenku od skutecnosti na strane druheho cloveka.

Garfield
Ivet,
13. 05. 2013 14:27

takový boj si šetřím na na životně důležité věci, tohle beru jako drobnost, kdy si lze říct jedno moudré přísloví a klidně mlčet.:-)
iveta
Garfi...
13. 05. 2013 14:10

nikdo tě nemůže donutit mlčet!jedině v případě že by ti dejme tomu vyřízl jazyk ale pak je ještě tužka a papír!!.Říkej nahlas to co si myslíš!
Věř, že tak je to správné ikdyby si měla za svoji pravdu zemřít!
Garfield
Ivet,
13. 05. 2013 13:49

nezačíná. Na to musí být dva. A já už mlčím.:-)
iveta
aááá jedem
13. 05. 2013 13:47

auž to začínáá... :-))
Sylvia
Garfield
13. 05. 2013 13:47

Zamotala si sa do toho ale sama, ja som Ti len odpovedala, ale mozno sa tu vyjadri ten anjel strazny a vytiahne nas z toho vsetkych :-) web neni vedecky, ale neni ani na to, aby sa tu pisali nezmysli. Jesitnost ale na mieste neni, nepodsuvaj mi nic, co tu nepadlo, len preto, ze som Ti tu nieco neodkyvala. Zacina mi pripadat, ze cokolvek ja alebo Adanom napise, tak sa to povazuje za napadanie, ale to zas vypoveda nieco o niekom inom, nie o mne alebo Adanom.
Garfield
Dano,
13. 05. 2013 13:46

díky.:-)
Adanom
Garf
13. 05. 2013 13:40

Neco Ti ted naprosto Uprimne reknu.
Tva domnenka je omyl. Ze Ty si myslis ze ja se posmivam ver nebo ne , to jeste skutecne neznamena ze to fakt delam a neboli ze jsem to delala.
Spletla jsi se a moje rozhodnuti je Ti to sdelit.
Radeji bych na Tvem myste zapatrala v sobe proc se na me prispevky dibas v tomhle svetle. Proc je takove vidis.
Garfield
Neberu to osobně, když mě
13. 05. 2013 13:34

někdo osloví ale mým nickem, pak už to ke mně osobně je, ne? :-)
Garfield
Adanom,
13. 05. 2013 13:33

tak tebe konkrétně se týká sklon k posmívání.:-)
Sylvia
Garfield
13. 05. 2013 13:26

Ale hej, a som v klidu, neboj sa, neviem, co je na tom, ze ja napisem, ze je to vymyslene. Nechapem preco hned beries vsetko tak vztahovacne, ze niekto steka. Mne sa zase zda, ze vsetko beries moc osobne a trochu jesitne.
Dana P.
Garfield
13. 05. 2013 13:21

rozumím, souhlasím :o)
Adanom
Garf
13. 05. 2013 12:24

Co jsi me konkretne prisla napsat ze je v tom prispevku v predmetu muj nick?

Ze Ty si myslis, neboli se domnivas ze nekdo neni v klidu ( mluvim za sebe) jeste neznamena ze tomu tak opravdu je a ze se neptetes ve svem posuzovani.
Co se tyka me jsem v uplnem klidu.
Garfield
Adanom a Sylvia,
13. 05. 2013 10:55

klídek holky. Sylvia, já nikde nepíšu, že mě někdo řídí. Svůj život si řídím sama a myslím, že na sebe můžu být hrdá a nemám se za co stydět. Tím ochráncem jsem myslela situace, kdy jde skutečně o život. Ne že mi nějaká entita do všeho kecá.:-) Jinak tento web není striktně vědecký a pakliže sem v klidu bez napadání může psát někdo doslovné drobnůstky a hloupůstky, nevím, co je špatného na tom, o čem tento článek píše-a je mi fuk, kdo to prožil. Přece se tu nebudeme štěkat, to mě fakt nebaví. I výměna názorů je možná kultivovaně, bez výsměchu a jiných projevů, které spíš ukazují na pisatelovu momentální nenáladu.:-)
Adanom
Sylvia
13. 05. 2013 9:38

:).
Taky s tim souhlasim. :)
Sylvia
Adanom
13. 05. 2013 9:07

Ano, vidim, ze si pozorna, je to preklep, malo tam byt "ale" a nie "a", pretoze to JE vysledok nejakej driny. Nieze by to bolo dane tu a teraz. :-).
Adanom
Sylvie
13. 05. 2013 8:57

" ze talent je vlastne nieco, co si vypilujes a potom prenasas z minulych zivotov. Ze to neni len tak dane teraz a tu a vysledok nejakej driny z minulych zivotov. S tym ja suhlasim. "

Sylvi jak to myslis prosim tu druhou vetu? Neni v ni preklep? Nechtela jsi napsat ze to neni jen tak dany ted a tady ale..
Me mate to pismenko " a "



Adanom
Sylvie. Dana
13. 05. 2013 8:53

" Neviem jakym sposobom, je dost mozne, ze ta pritomnost, co clovek pocituje si Ty sama? "

Tohle je me presvedceni. Je to " me" vyssi JA. To vsak neni zasnou individualitou ale oceanem Vedomi.

Dano
Nemuzu to dokazat ale proste to vim.

Lidsky mozek ma tendence si tuhle skutecnost, tohle vyssi JA i zviditelnit dle sve mentalni predstavy vyprojektovat nejak personifikovat. ( to je dodatek k tomi jak pises ze nekdo jej- ochrance i vidi )
Adanom
Sylvia
13. 05. 2013 8:52

" Neviem jakym sposobom, je dost mozne, ze ta pritomnost, co clovek pocituje si Ty sama? "

Tohle je me presvedceni. Je to " me" vyssi JA. To vsak neni zasnou individualitou ale oceanem Vedomi.

Dano
Nemuzu to dokazat ale proste to vim.

Lidsky mozek ma tendence si tuhle skutecnost, tohle vyssi JA i zviditelnit dle sve mentalni predstavy vyprojektovat nejak personifikovat. ( to je dodatek k tomi jak pises ze nekdo jej- ochrance i vidi )

Sylvia
Danka
12. 05. 2013 23:33

Nedavno sme sa bavili o inspiracii a potom som si pozrela 15 min usek z Na Vlastni oci, kde jeden psychoterapeut sa zaobera bytostami, ktore sa medzi nami takto pohybuju. Ten tam povedal vetu, ktoru sme tu davno rozoberali este s Gariasom, ze talent je vlastne nieco, co si vypilujes a potom prenasas z minulych zivotov. Ze to neni len tak dane teraz a tu a vysledok nejakej driny z minulych zivotov. S tym ja suhlasim.

Ono tych teorii je prehrsle, ale tvrdi sa aj napriklad, ze ked si negativne naladena, tak si tvoris nejake entity, ktore su negativne, potom su nasledky z toho jak choroba atd....Takze s tou teoriou by to malo fungovat aj naopak, nieze Tebe niekto vnukne tu myslienku, ale Ty si stvoris tu entitu v duchovnej sfere tym jak sa naladis. Nevies...mozes sa naladit pozitivne a stvoris si okolo seba pozitivnu energiu. Ty ale hovoris, ze je to naopak, ze mas zlu naladu a ta entita Ti doda naladu dobru. Lenze ked nechces? Jak to funguje potom.

Anjeli....ano v roznych podobach su v roznych kulturach, mozu to byt tie najvyssie entity v hierarchii dusi v dimenziach, kam my sa nedostaneme, ktore uz nepotrebuju dalsiu inkarnaciu....aj to je teoria, ktora mne je blizsia. A ani neni moja snaha toto niekomu vyvracat, mne ide o to, ze ked vzdy sa Ti nieco podari alebo z niecoho vyviaznes, hned to pripisovat tomuto, nemusi byt pravda, ale v prvom rade mi islo o to, aby sa tu nepisali vymyslene pribehy.

Ale kazdy ma nejaku teoriu jak to funguje, to je v poriadku, vo finale to moze byt to iste u kazdeho, len si to proste prisposobujeme svojmu rozmyslaniu, aby sme to chapali. Ale z drvivej vacsiny si myslim, ze ked by niekto ovplyvnoval Tvoje vedomie takto, uz to neni dobre, lebo nejde o bibliu, tam su kompilacie a neni to vierohodny dokument, ale aj tam je, ze mame danu slobodnu volu a nemoze to byt len v pozitivnom slova zmysle. To by si sa potom nic nenaucila.

Vies co jak rozoznas, ze teraz anjel zasiahol a neprisiel Tvoj cas, teraz nezasiahol a prisiel Tvoj cas, alebo nezasiahol a ani neprisiel Tvoj cas. Jak to vies, kedy?
Dana P.
Sylvi
12. 05. 2013 23:16

kdo je o existenci andělů přesvědčený, tomu tu víru nevyvrátíš. Stejně tak materialisty, kteří se budou bít za to, že to jsou výmysly nepřesvědčíš.
Podle toho, co zatím o ondělích/ochráncích vím, nejsou tyto bytosti nás schopné ochraňovat fyzicky, pouze v rovině ducha, to je ten "vnitřní hlas", který nás varuje, jsme-li schopni jej vnímat. Mohou nám pomoct s řešením problémů, zklidnit vystresovaný mozek, najít východisko ze situace, ve které nevíme kudy kam - když o to požádáme.Pokud náš čas tu na zemi vypršel, pak jejich role skončila, potom přijde anděl smrti. Dokázat to nemohu, prostě to vím.
Anděly nezná jenom křesťanská církev, v Bibli je potkáváme velice často, zmiňuje je kromě apoštolů i Ježíš. Mají je muslimové i Židé, dávné civilizace, to přece není jen tak?
Sylvia
Danka
12. 05. 2013 23:00

No mne ale predsa ide o to, aby sa vzdy najprv vylucili tie veci, ktore sa vysvetlit daju, ci s fyzikalneho alebo logickeho hladiska. Daleko viac ludi toto cita, nez sem prispieva, ked sa pozries na komentare. Samozrejme, ze toto je stranka urcena na to, ale zaroven je aj otvorena pre tieto typky, ktore si tu robia doslova a do pisemna prdel.

Ja viem, ze nieco je, len ide o to, aby sme neboli na posmech, hlavne tu na tejto stranke by nam malo ist o to, aby tieto veci sa ukazali, ze neni vysvetlenie logicke alebo ine. My musime mat zaujem o to, inak Ta takto kdekto rozcupuje. Nemoze ist len o to, ze Ty nieco vies a potom vsetko, co sa tu objavi v podobnom duchu je pravda. Samozrejme, ze pochybujem obcas, ale ked mas niekde jasny naznak alebo vies, ze to smeruje k tomu, ze niekto chce silou mocou ten zazitok, chce tu skusenost, tak si aj domysli a primysli, a to je zle.

Ja som si tiez mohla vymysliet, ze uz lietam kde kade, jak by si rozoznala, ze to neni pravda? Je to jednoduchsie vymyslat si to. Ale ten zazitok je ina kava, ver tomu, ze tam vzdy najdes nieco, co Ta s intuiciou posunie, ze hej, to je trefa. Ale mohli by sme dat do toho trochu sudnosti, co si budes mysliet o tomto, ked uz to mas jak na tanieri, stale to obhajovat proste nejde. Ide o to oddelit to prave.

Ten anjel strazny...moze byt okolo nas energia, ktora ma vedomie, verim tomu, ze nas oblklopuje, neviem do akej mieri moze ale zasiahnut tak, aby sa Ti nieco nestalo, ked sa Ti to stat ma. A ked sa Ti nestalo, tak ten cas sa nenaplnil a tym padom ta pomoc neni treba. Takze ja sa vratim k tomu, ze vsetko Ta ma niekam posunut, ja mam teoriu, ze toto, ze si tu, je Tvoja volba aj so vsetkymi fatalnymi udalostami, co sa Ti stanu, ta volba je Tvoja a Ty si sa v urcitej urovni takto rozhodla, nemyslim, ze nejaka entita, energia toto moze zvratit. Neviem jakym sposobom, je dost mozne, ze ta pritomnost, co clovek pocituje si Ty sama? Ze to neni nikto iny, ze si sucast kolektivneho vedomia a cast je niekde tam a ono Ta obklopuje na nevedomej urovni? Mozno....Ty si to prave mozes menit tym pozitivnym alebo negativnym zmyslanim a tym padom sa takto vyvijaju dalsie veci. Ale nie, ze stoji nad Tebou nejaky chlapik, ktory riadi udalosti okolo Teba, neviem, nejaka energia je, mozu byt sprievodcovia, ktori Ta vodia v astrale, ale jak si sa tam dostala, len tak, ze si chcela, proste si vstupila na jejich uzemie, tu si na svojom a mas to v rukach Ty sama. Ono ten naplneny cas je trochu alibisticky, pretoze takto Ti to vzdy vyjde...rozumies? Vzdy mozes povedat, ze toto bolo dielo anjela strazneho a tomuto sa zase naplnil cas....ale nevies, ci to tak je.
Dana P.
Sylvi
12. 05. 2013 22:43

klid :o) kde jinde než tu by se takové příběhy měly psát a diskutovat?
Já také nepoznám jestli jsou příběhy vymyšlené či pravdivé, trochu tu hrajem hru "věřte-nevěřte", možná i někdo si něco vymyslí a pak se baví nad komenty, fakt si netroufnu posoudit...
Ale že máme naděla či ochránce, o tom přesvědčená jsem. Věřím tomu, že lidé senzitivní ho i dokáží vidět. Jistěže nemám přímo vysvětlení, co to vlastně je, jestli bytost odjinud, nějaká energie, naše duše. Od dětství jsem přesvědčená, že se mnou někdo je a jako většina jsem zapomněla, ale někde v hloubi mysli mám matnou vzpomínku, už si to přesně nevybavuju, ale snad jsem ho jako děcko i viděla?
A tvá otázka kde je anděl strážn, když někdo tragicky zahyne a tak podobně? Ochránce nám může pomáhat, jenže jen do té chvíle než se naplní náš čas. Někomu v 90, jinému třeba ve 20. Přicházíme na svět s karmou a předem určeným časem, o tom jsem přesvědčená, anděl nemůže zasáhnout a zvrátit osud, může pomoci jenom tehdy, když to ještě jde například tak, že nám pošle varování (vnitřní hlas?) a je na nás jestli poslechnem a dáme si pozor, protože když ne, můžem si třebas přivodit vážný úraz a ten nám zbytek života vážně zkomplikuje
Adanom
Garf
12. 05. 2013 22:34

" A že je někdo se mnou, mi na jednom posezení řekl vnímavý lékaž-čili vystudovaný MUDr. "

A co jako Garf ze to rekl nejaky jakoze vníavy MUDr ?
Uz mockrat jsem slysela lekare vyslovit ze clovek musi mit snad nad sebou nejakyho andela straznyho ..... jinak to neni mozny. ( predevsim kdyz jim neco hlava nebere )

Ne,fakt ne Garf tohle nic nevypovida. :)
Sylvia
Garfield
12. 05. 2013 22:20

No ja sa riadim pocitom a potom, ked uz raz si niekto je schopny nieco okopirovat, je schopny si to aj vymysliet, aj ked nejaki sprievodcovia by existoval, zrovna tento pribeh je podla mna vymysleny.

A uz som tu hovorila, tychto javov je pramalo, nie ale kazdy druhy je pravda, povedala by som, ze vymyslenych je aj 90%, to, ze sem nejaka pubertacka napisa nejaky pribeh este neznamena, ze sa to stalo a to tu ide. Neviem preco by sa ludia mali vyjadrovat alebo citat vymyslene pribehy, ked tu ide skutocne o to, co sa ma stat alebo stalo. Inak tento web prestane mat niekdajsiu uroven, zaroven som si vsimla, ze kvoli takymto pribehom tu odpadlo kopu prispievatelov, ktori boli nieco platni a s prepacenim tu takto zostanu len ti, ktori na vsetko prikyvuju a objektivita chyba.

Nech Ti doktor povedal co chcel, ja neviem, nedokazem sa k tomu vyjadrit s nejakou urcitostou, ale tu uz je naznak, vzhladom k tomu aj kto to pise, preco a jak, jakym sposobom a ze je tam klamstvo. To by Ti jak dospelej malo nieco napovedat. Ked chces verit ale kazdej hluposti, co sem napise kdejaky pubertak, je to Tvoja volba, nie moja. Takze ja si stojim za svojim. Je mi jedno, co sa Tebe stalo, nic to nehovori o tomto pribehu. Navyse stale nechapem co tym chces povedat. Ze ludia, ktori zahynu tragicky alebo na chorobu, nahodne, su zavrazdeni, v boji, uhoria...tak ti nemaju nikoho a Ty si ta vyvolena, ktora ma aniela strazneho. Preboha ved ludske osudy su rozne a rozhodne ich neriadi nejaky Tvoj anjel strazny. Keby aj hej, tak urcite nie pri fatalnych volbach. Ja mam trochu inu teoriu na zivot a jeho fungovanie a nevidim jediny dovod, preco by strazca zasahoval do Tvojho osudu. Ale ked Ti to pomoze vo vnimani Tvojho zivota a bude Ti lahsie na dusi, tak prosim.

Kazdy svojho stastia strojcom a urcitu ulohu moze hrat nieco co sa odohrava v oblasti bardo a ktoru si si svojim sposobom takto vybrala, nikto to menit nemusi a ani nepotrebuje, vsetko je len o tom, ze Ta ma niekam posunut a nie, ze Ty sa budes niekde "flakat" a cakat, ze anjel strazny Ti bude pomahat. Tak to nefunguje podla mna a je mi aj dost jedno, co videl Tvoj doktor, mohlo to byt cokolvek, akakolve energia, aura, nieco, na co on je citlivy, neviem kde si vzala, ze je to Tvoj anjel strazny. Ale hovorim, ver si tomu ked chces. Ja tvrdim, ze stale to nesuvisi s tymto vymyslenym pribehom.
Garfield
Sylvia,
12. 05. 2013 21:56

to ale spolu souvisí. Já nevím, třeba je to příběh opakovaný, okopírovaný, ale s tím mým má dost společného-tedy v tom, že si myslím, že mám nějakého ochránce, každý to nazve jinak a může to být kdokoliv či cokoliv. A že mě překvapilo, když mi někdo jiný, dokonce lékař, který jinak stojí pevně v realitě viditelné a hmatatelné, nicméně je vnímavý i jinak, který mě viděl navíc prvně a nic o mně nevěděl, řekl, že je tam někdo, kdo mě chrání a má ke mně silnou citovou vazbu, se mnou, že mi stojí za zády. Hodně mě to překvapilo. Tím chci říct, že ať už se napsaný příběh odehrál komukoliv, či byl podle někoho opsán, že to to není jen pohádka.
Sylvia
Garfield
12. 05. 2013 19:57

Nechapem, jak to suvisi a na co sa ma pytas, ze mas zazitky a dopadlo to dobre Ti gratulujem, ale co tym chces povedat mi nejak unika. A ze vystudovany lekar Ti povedal, ze tam s Tebou niekto je, znamena co? Ze ma pravdu, lebo je vystudovany doktor? Ja sa tu vyjadrujem k tomuto pribehu a tvrdim, ze je nie vymysleny, ale ze je to fantazia alebo sen, plus nejaka tuzba pisatela. S Tebou to nema nic spolocne a posudzovat to nebudem, nic o tom neviem a neviem ani o com hovoris.
Garfield
Sylvia,
12. 05. 2013 19:30

jak zhodnotíš tedy mě? Mám zážitky, kdy mi šlo o život a dopadlo to neuvěřitelně dobře, je toho víc. A že je někdo se mnou, mi na jednom posezení řekl vnímavý lékaž-čili vystudovaný MUDr.
Sylvia
Holka
12. 05. 2013 18:00

zlata nestastna, Ty proste snivas, nielenze to tu uz bolo, ale je otazka, ci to je len iny nick, alebo si to len okopirovala odniekial a dala sem znovu, to mi akurat tak hovori, ze to kopirujes vsade mozne a nepamatas si kam si to dala, ale cely ten pribeh je len Tvoja fantazia, pokial si zamilovana, alebo by si chcela byt, tak toto je sice mozno sposob, jak to ventilovat, ale ked to tu bolo niekedy v oktobri, jaktoze Ti kartarka povedala teraz pred tyzdnom, ze tam s Tebou niekto je. Ja teda neviem, ale je to dobre tak pre pubertakov a vhodne k literature o Pilcherovej.

Ja mam ale pocit, ze je to tu preto, aby sa niekto smial na komentaroch, ktore jednoznacne usudzuju, ze je to urcite aniel strazny a nejaky sprievodca, ktory Ta utesuje, ked places. Niekto sa tam proste dobre bavi na druhej strane. A jak kartarka prisla na to, ze si vedma upalena za carodejnictvo? Jedine Ty sama mozes vediet, co si bola v minulom zivote a to cez regresiu a v stave zmenenho vedomia, myslim, ze je to trochu zlozitejsie, nez tato Tvoja jednoducha rozpravka na dobru noc.
iveta
no to by
12. 05. 2013 16:52

mě taky celkem zajímalo :-)
Jelitko
iveto
12. 05. 2013 16:44

fakt,jeste ze jsi si toho vsimla...
Holka,jak nam to vysvetlis?
iveta
stačí do
12. 05. 2013 16:18

vyhledávače napsat nadpis tohoto příběhu a vyjede lucy321 :-)))
Hej dělej si srandičky z někoho jiného
iveta
jen bych
12. 05. 2013 15:26

řekla že pod jiným nickem :-)
iveta
tak mám takový
12. 05. 2013 15:25

pocit že tento příběh už tady před nějakou dobou byl...vzpomínáte si někdo?
Jelitko
ano
12. 05. 2013 14:54

jak rika Garfield je to andel strazny,ktereho mame kazdy a ty ho citis,coz je velice dobre.
Ja nevim,jestli se ti podari ho dobre videt,ja po tom taky touzim,ale poradne se mi to jeste nepodarilo.Nevim jestli je to dovoleno,ale staci ,kdyz ho citis a to je nejdulezitejsi.
Videla jsem jen andela co prevadi lidi na druhy breh a to jen jednou a diky me dobre pritelkyni co tam odchazela a ta mi to domluvila,myslim,ze se mi chtela revanzovat za pratelstvi a duveru.
Garfield
Ahoj,
12. 05. 2013 10:31

kdo by to mohl být se nejspíš dozvíš, když si dojdeš k dobrému hypnoterapeutovi, který provádí regrese do minulých životů. Jinak si myslím, že časem se ti mnohé ozřejmí samo, ale chce to trpělivost, může to trvat roky, jsi ještě moc mladá. Važ si jeho ochrany a občas mu za to poděkuj a nikdy ho neposílej pryč - andělé strážní, což teď používám v tom nejobecnějším slova smyslu, se totiž dají odehnat a pak už se nemusí nikdy vrátit. Tak buď ráda, že máš ochranitele. Jednou se snad dozvíš víc i přímo od něj.