Vaše příběhy

Zvláštní schopnosti

Jsem schizofrenik??.. - (komentáře)

miki
Ahojky.
9. 11. 2014 16:41

Co takto psychiatr?
Faust
-
12. 10. 2012 16:24

co já vim, co mám dělat. začnu tim žít, třebas to vykoumám :)
Dana P.
Fauste
21. 09. 2012 13:37

no a jak tedy - necháš to tak a budeš čekat jak se to vyvine?
Faust
dana
21. 09. 2012 0:12

:) tak hlasy furt slyšim, ale teď už s určitostí můžu říct, že aspoň jeden z nich je můj a pomáhá mi :) ale dík za opátní.
Dana P.
Fauste
15. 09. 2012 13:08

ty hlasy pokračují, jsou intenzivnější nebo zeslábly? Jak ses rozhodl - půjdeš se poradit za odborníkem či léčitelem nebo už jsi byl?
Honza784512
Xxxx
5. 09. 2012 19:36

Perchta ma pravdu, já bych je neposlouchal, navíc jestli ti říkají, abys někomu ublížil, to podle mne neni moc dobry, řekl bych, že kdyz je budes ignorovat, tak je to přestane bavit a zmizí.
Perchta
ok
4. 09. 2012 8:04

Jak myslíš......
Můj kamarád to měl tak, že ty hlasy mu nejdříve říkaly, že se má vyhýbat lidem, protože jsou "zlí", zakazovaly mu se jim dívat do očí - musel furt nosit sluneční brýle, později mu tvrdily, že on jediný je ten vyvolený, když je v něčem neposlechl, sprostě mu nadávaly a posmívaly se mu. Později je už je prosil, aby mu řekly, kdy odejdou, tak mu poradily žiletky....A fakt "přestaly" :), protože J.se konečně dostal na psychinu, kde ho po hooooodně dlouhý době dali na pár let dokupy. (později stejně spáchal sebevraždu, bylo mu 21, když se zastřelil)

Ovšem slýchat hlasy prostě není v pohodě. Ať třeba psychóza anebo ty přivtělené duše, být tebou něco s tím udělám, protože nevíš, jak se to bude vyvíjet a kam to povede za rok, dva......A hlavně ty můžeš mít pocit, že je možné hlasy ignorovat, ale bude to možné i za půl roku? Kde máš jistotu, že se to nebude stupňovat?

Hodně síly a štěstí P* :)
Faust
.
3. 09. 2012 19:01

Tak víkend za mnou, žádná změna.. Jinak nebojím se toho, že bych spolkl žiletky, nebo třeba skočil z okna :D hlasy slyším, ale neposlouchám, takže v tomhle není problém.

Spíš mi přijde, že kdybych je poslechl, tak přestanou...
Adanom
Fauste
3. 09. 2012 17:10

Tak Ty papáš houbicky? No to se pak neni cemu divit. ;)
Perchta
Faust
3. 09. 2012 7:54

Měla jsem kamaráda, kterému hodně podobně začala těžká psychóza. Nakonec mu hlasy poradily, aby spolykal žiletky. Nečekej!!!!! na nic a vyhledej pomoc.
Přemek Slavík
Pro Honzu
2. 09. 2012 17:59

Ano, zcela evidentně trpíte schizofrenií, ale to není žádná tragédie. Navštivte neprodleně psychiatra, nechejte si předepsat medikaci a uvidíte, jak se váš stav brzy zlepší.
mississippi
Honza784512
1. 09. 2012 8:33

Jo plánovalo se to, ale pak to šlo do loje:-(
Honza784512
O_o
31. 08. 2012 23:59

To je fakt divny, jak to, že nemůžu najít tu akci xD ale já přísahám, že jste tam alespon plánovali ject. JÁ NEJSEM BLÁZEN!!! :D
Honza784512
Mississippi
31. 08. 2012 23:54

O_o ono nic nebylo? Vždyť bylo par dni na tom hrade před prázdninami? Jsem si na 90% jisty že jste tam byli :D asi jsem se dostal do nejaky alternativní reality. Tohle neni normální, včera mi máma řekla, že mám byt v 9:30 u zubařky dokonce mi to i napsala, a rano tam bylo 9:15 (a jsem si skoro na 100% jistej, že tam bylo 9:30) O_o a párkrát se mi stane že někomu říkám že mi něco říkal nebo tak (a pamatuji si to velmi dobře) a on mi rekne že to neni pravda xD buď jsem se zbláznil, nebo je to normální =D
mississippi
Honza784512
31. 08. 2012 22:21

Teď jsem mimo, co zdokumentovali? Vždyť nic nebylo??
Honza784512
Xxxx
31. 08. 2012 22:19

*někoho dalšího
Honza784512
Mississippi
31. 08. 2012 22:19

Ja nejedu, ale kdyžtak potom zážitky dejte do příběhu, třebas i nejaky fotky a tak, tohle jsem vám psal uz na minuly sraz, ale nic jste nezdokumentovali :-/ navíc, kdybyste to minule zdokumentovali, možna by to někoho přesvědčilo a jel by s vámi =)
mississippi
Faust
31. 08. 2012 17:29

Zase si dovolím použít Tvove vlákno. Už jsem to napsal do akcí, tak to snad brzy uvidíte v nových článcích.

12.-14.10. 19.-21.10. To nejsou souřednice pokladu, ale dva možné termíny setkání. Na Horním hradě nás očekávají. V tom prvním termínu v sobotu 13.10. je ještě plánovaná noční prohlídka. To znamená, že je plánovaná noční prohlídka hradu, který byl minule nasvícen loučemi a pak je noční procházka kolem hradu. V tom druhém termínu bychom měli nejspíš hrad sami pro sebe.
Tak se koukejte zamyslet a hlašte se.
Faust
.
31. 08. 2012 16:02

Ježiš v pohodě, každý má právo se vyjádřit, stejně tak má každý právo se pohádat :) ale ne tu prosím :D díky za všechny rady a tak, cenim si toho !

šiřte mír!! :)
iveta
ano
31. 08. 2012 15:30

každý si píše komentáře tak jak cítí....nikdo neříkal aby si psala něco mě.
Takže si se nemusela ozývat.
Urážet nikoho nemusíš,ostatně o tobě už to vím že jsi taková. Krásný den ti přeji.
Sylvia
Iveta
31. 08. 2012 15:21

Takto, dohadovat sa s Tebou nebudem, si uz jak stara baba na trhu, co sa do kazdeho navaza a neni schopna si ist ani v prispevkoch vlastnou cestou. Vsetko mas na polovicu, nic nevies, ale posudzujes, nechapes ani, ze nic nevies a nestojis za nejake hadky. Si len low budget meat, prispevok nebol urceny Tebe tak sa do nich nenavazaj a venuj sa svojim, myslis, ze si odbornicka na vsetko, ale si len nekvalitny malenkij celovek, ktory sa tu tvari, ze ma na vsetko patent, vsetko zazil a ma pravo kafrat do kazdeho. Sa zobud a neotravuj, mna ani nikoho ineho. Ano zaostan tam, kde si, pretoze nikam inam nepatris. S Tebou som dohovorila.

K Faustovi som sa vyjadrila, tak snad tomu rozumel, ked nie, tak predpokladam, ze by sa ozval.
iveta
Sylvia
31. 08. 2012 15:09

jestli někdo blábolí..tak si to především ty,zřejmě ty nemáš páru o tom co píšeš.
Jinak nepotřebuji se tě ptát na to jak to bylo myšleno protože obrázek o tobě jsem si již udělala,zatím u něho zůstávám.
Sylvia
Iveta
31. 08. 2012 14:53

Staci sa spytat, ked niecomu nerozumies a nie jak vzdy blabolit o niecom, o com nemas paru a jak bolo myslene Ty nezmysel.
Zbyněk P.
Pro Faust-a
31. 08. 2012 14:08

Strach jest daleko větším a zákeřnějším soupeřem, než-li si vůbec dovedete představiti! Je daleko větším než-li jste Vy sám. Ovšem za předpokladu, že mu dáte prostor a možnosti, resp. že mu to dovolíte. Ale právě proto, že když je větší a zákeřnější, a Vy nad ním v jednotlivých bojích vyhrajete, tak potom můžete o sobě říci, že jste již něco dokázal. Ale pozor na pýchu!! Neboť strach béře na sebe různé převleky, používá přehršle taktik a postupů, aby Vás dostal do role bojácného otroka. A proto, jestliže člověk nad ním vyhraje několik soubojů, tak nesmí povolit ve své pozornosti. Přeji hezký den. Zbyněk P.
iveta
Faust
31. 08. 2012 14:01

strach není rovnocenný soupeř...TY JSI SILNĚJŠÍ.Věřím tomu :-)
Faust
dod.
31. 08. 2012 13:53

btw určitě se objeví někdo, kdo vyzve mě, takže se to vyřeší samo :)
Faust
ook
31. 08. 2012 13:51

Strach je ale zatraceně rovnocennej soupeř, co ? .. :) dobrá tedy, přijmu to ale nebudu nic dělat, třeba to vyléčí čas, třeba tenhle víkend :)
iveta
souhlas
31. 08. 2012 13:38

se Zbyňkem....pochopit proč to přišlo a neposlouchat nesmysli typu "královského účinku"neboť jestli se chystáš něco takového podniknout,pak je jasné ,že strach nad tebou zvítězil,budeš poražen.
Sylvia
Faust
31. 08. 2012 12:33

Ja myslim ale ze Ty to chces urobit, Ty chces byt ten serif a niekoho zmlatit, len Ti to nedovoli nejaka moralna zasada, spolocnost alebo ja neviem co. Keby si bol ale v miestnosti bez okien jak obrazne tak doslova s niekym podla Teba "spatnym" a zlym, tak mu po papuli das. A myslim, ze tam to cely cas smeruje. Takze Ti pomoze jedine to, ze vyzves niekoho rovnocenneho na ferovku, kto s tym bude suhlasit a sam sebe si odsuhlasis, ze na to mas, zavolaj si tam svedkov, aby to malo v pripade vyhry ten spravny "kralovsky" ucinok. Ked Ti to nepomoze, tak to znamena, ze sa potrebujes stale ujistovat, ze na to mas. Vies jak spoznas, co si zac? Jednoducho sa opi.....alkohol Ti nic nove nedava a vyplavi z Teba len to, co tam uz je. Preto napriklad agresivni ludia v opitosti su v skutocnosti agresivni, aj ked sa tak nechovaju a potom sa kazdy zrazu divi. Tak si daj panaka a na zdravie.
Faust
neni to správný..
31. 08. 2012 12:00

Já se můžu zeptat, ale často jsou ty podělaný "odpovědi" nezřetelný, neslyšim je jako celou větu.. jen útržky.. Každopádně mi přijde, že ti/ten/to, co ve mě promlouvá se mě snaží donutit k něčemu špatnýmu.. prostě jako když ze mě něco chce udělat "bijce", "šerifa" , ... jenže já mám odpor a ubližovánim ostatnim... jasně, trénuju bojový umění, sporty a systémy snad od 6ti let, ale ne proto, abych někomu ubližoval... myslíte že mi pomůže, když provedu to, co si myslim že to "něco" chce, tzn. zbít někoho kdo si to zaslouží, a pak "to" odejde?? Na druhou stranu je pravda, že bez zla nemůže být dobro..
Zbyněk P.
Pro Fausta
31. 08. 2012 11:35

Není možné něco "zapudit", aniž by to ten dotyčný nepřijal a nepřetransformoval pro sebe. Nebo-li: to, co přišlo, musím pochopit, porozumět tomu a přijmouti to, a tím pochopím, proč to přišlo, a co mi to má sdělit, a následně to využíti pro svou další duchovní cestu. Řekne-li někdo:"Ne, nechci Tě" (mám na mysli přišlý to problém), nebo:"Nechci býti nemocen", nebo:"Neškoď mě", aj. , tak v podstatě sděluje:"Chci Tě, chci býti nemocen, škoď mě, aj." Toto není ten správný přístup k onému přišlému problému. Je zapotřebí držet se výše uváděného postupu. Není jiné cesty. Přeji hezký den Zbyněk P.
rheia
Faust
31. 08. 2012 11:27

...Ignorovat nejde, rád si s nima povidám :D ...

Co kdybyses jich při tom rozhovoru zkusil přátelsky zeptat, jaký je jejich záměr s tebou? Proč tě oslovují? Kdo jsou? Co chtějí? Jaký má smysl, že tě oslovují?

Někdy se odpověď vynoří třeba ve snu, nebo s časovým odstupem. Mám totiž zkušenost, že řada nevysvětlitelných jevů má nějaký účel. Někdy člověk i podvědomě zná odpověď, jde jen o to, dostat ji do vědomí.
Faust
všem
30. 08. 2012 23:57

Jo díky, hlasy mě neposlouchaj, tak když řikám ať jdou pryč tak neposlechnou.. Ignorovat nejde, rád si s nima povidám :D :/ .. ale teď jsem si vzpomněl - velice zajímavá věc.. stojim u paneláku a jeden tenhle hlas mi řek : oči v 6. patře.. otočim se, odpočítám 6 pater a tam na mě čumí ženská.. no zajímavý..
každopádně s tím srazem se mi to zamlouvá, tak když se to domluví a bude čas, rád přijdu :))
mississippi
Faust
30. 08. 2012 23:41

Dej vědět, jak si dopadl. Cystám sraz lidiček, co se zajímají o to jiné, co je kolem nás. Tak sleduj, ne jen Ty, příspěvky.

Tím, že je zrušen chat, budu nejspíš parazitovat na vašich nových příspěvcích. Ale časem napíšu no něco samostatného. Na hradě se na nás těší a volno tam mají dva víkendy v druhé polovině desátého měsíce.
mississippi
Faust
30. 08. 2012 23:37

Jo někdy je dobré prostě vypnout. A s těmě houbama opatrně. Vono totiš ty hezky barevný nejsou zrovna moc papací..
Honza784512
Faust
30. 08. 2012 22:36

Popripade je zkusit ignorovat a třeba sami jednou zmizí
Honza784512
Faust
30. 08. 2012 22:35

A co treba tem hlasům říct upřímně aby ti dali pokoj :D zni to divne ale zkus to :)
Faust
last one
30. 08. 2012 19:53

Jo dík za komenty, nic novýho jste mi sice neporadili ( :D ) , ale bylo příjemný to někam napsat a počkat na odpověď.. Jinak v těhlech prožitcích občas umim plavat, jindy se topim.. je to těžký.. nejhorší je, že mi to přijde jako "telepatická manipulace" ... no blbost, co ? .. Každopaždo půjdu i k léčitelce i k dochtorovi, ale ne hned, protože - o víkendu jedu na chatu a sním nějaký houby - pak se ukáže co to vše bylo zač :) ale dík moc za rady, je příjemný to číst :)))

tak ještě jednou mějte se krásně a šiřte mír!
mississippi
Sylvia
30. 08. 2012 15:05

Sice to sem nepatří, ale. Tábor celkem v pohodě, teda alespoň co se počasí a dětí týká. Na to, že jsem měl na starost deset pubert, vlastně osm dvě byly ještě před. Tak podle ohlasů jsem to zvládnul.
Děly se tam zvláštní věcy a chystám se vám to napsat, ale zatím mi to nejde. Už jsem to dvakrát začal a nějak mi nešlo tvořit srozumitelné věty. :-))
Píšu akorád na hrad, tak až budu něco vědět, dám vědět. Normálně bych psal do chatu, ale ten je mimo. Tak to píšu sem, snad se nebude Faust zlobit.
Jelitko
a jeste neco...
30. 08. 2012 14:34

kde zijes?Co kdyz je na tebe neco nastelovano a tebe to rozhodilo....mam na mysli,nejaka rusicka,nejake telefonni centraly,nebo nejaky takovy podobny technicky vymozenosti,co cloveku spis ublizi nez by k necemu dobremu slouzili.Co je v tvem okoli??
JsemNic
Ještě dodatek
30. 08. 2012 12:05

Něco podobného se může dostavit, pokoušíš-li se (úspěšně) zbavit Ega. Máš zkušenost s Jógou? Mám ještě jeden tip.

Spíše než tohle co jsem psal, to bude však souviset s tvým nadměrným přemýšlením a strachem. Nestrachuj se zbytečně, strach pramení jen z tvých myšlenek, které nedokážeš "ukočírovat," pokud přemýšlíš nad něčím, co je ti nepříjemné a máš z toho strach, může ti to tak říkajíc "přerůst přes hlavu." Nevznikne-li taková myšlenka není žádného strachu, strach není někde venku, ale v tobě.

Důležité je relaxovat, zvláště pak meditovat, utišit mysl (i když říkáš, že k tobě mluví hlasy právě, pokud je mysl utišená a je klid, pak něco děláš špatně. Nejspíše se neumíš koncentrovat a ovládnout mysl, pokud se tak stane, nejsou vjemy, nejsou myšlenky, nejsou žádné hlasy.

Přesto být tebou, nechám se opravdu vyšetřit u lékaře!
daiterr
Fauste
30. 08. 2012 10:38

tyhle stavy může způsobovat následující:

- rozhozený chemismus mozku a je nutná léčba. Prostě do sebe musíš cpát nějaké ty věci, co ten chemismus dorovnají.

- pokud se nějak moc zabýváš "věcmi mezi nebem a zemí" a taky třebas zkoušíš posilovat čakry, tak se může stát, že se ty čakry tak odblokují, až splynou "v jeden kanál" a pak to je, jako když zapneš televizi a vidíš všechny programy naráz..

- můžou to být taky "přivtělení dušáci" - prostě ti, co by tu už neměli prodlívat, ale z nějakého důvodu nechtějí jít dál, lpí na jednom fleku a tak se "přivtělili" k tobě a mají pocit, že ti tím prospějí.

- může to taky být známka toho, že se ti otevírá vnitřní mysl a holt už vidíš, slyšíš věci, které ostatní možnost vidět a slyšet nemají, protože ještě toho stupně nedosáhli.

Průser je, že v dnešní době ti nikdo nic konkrétně nemá šanci zaručit - co je vlastně pravda.. Známá měla podobné stavy. Zničehonic začala slýchat hlasy a byla tak z toho na nervy, že běhala po lese a hystericky ječela strachem.. Byla zralá na blázinec. Dnes je z ní velice dobrá kinezioložka a zachránila život pár lidem. Prostě jednoho dne pochopila smysl těchto vizí.

Nic se neděje náhodně. Ani to, co prožíváš, není náhodné. Něco tě to má naučit. Takže na tvém místě bych podnikl nejlépe hned tyto kroky:

- najdi slušnou léčitelku / léčitele. Hledej někoho opravdu dobrého, kdo má dost pozitivních preferencí a nebere majlant. Takoví, co natahujou ruku a chtějí hned 500 a víc, tak ti to nevytrhnou. Než někam půjdeš, pořádně dotyčného prověř. Ti dobří léčitelé většinou bydlí na vesnicích a berou tak 100-300, navíc to po tobě ani přímo nechtějí, spíš nabídnou nějaké míchané čaje vlastní provenience a podobně. Také dostat se k těm opravdu dobrým trvá pár měsíců v pořadníku (jak kde..) Pokud je léčitel/ka dobrý/á, pozná příčinu a bude vědět, co a jak.

- nezávisle na tomto kroku zajdi k lékaři a pokud navrhne vyšetření, tak neodmítej. Může se také stát, že to může být i něčím jiným, než špatným chemismem. Je i možné, že zkrátka mozek moc přetěžuješ, nic víc.

Pokud možno se do toho dej hned. Nemá smysl vyčkávat. V těchto případech někdy pomůže léčitelka, jindy zas naopak lékaři. A protože pravou příčinu nikdo zatím nezná, musíš bohužel zkusit oboje. Neodmítej ani jednu cestu, protože pokud by to byla schíza a nešels k dochtorovi, tak za pár let už by to bylo těžší. A pokud bys zas šel jen k dochtorovi, který ti striktně předepíše léky, tak bys zase mohl přijít o něco spirituálního ve svém vývoji, pokud by to schíza nebyla a stačila by na to léčitelka.
Andre
Bez urážky
30. 08. 2012 8:00

Zkus tohle http://www.celostnimedicina.cz/lekarska-poradna/, tam by ti možná poradili lépe než zde.
iveta
Faust
30. 08. 2012 7:43

zapoměla jsem dodat.... rozdíl mezi psychospiritualní krizí je ten ,že osoba v těch prožitcích umí takzvaně "plavat" kdežto paranoidní schizofrenik se v prožitcích "topí".
Jak si na tom ty?
iveta
Faust
30. 08. 2012 7:36

a co když prožíváš pouze spirituální krizi?
zkus si něco o tom přečíst,je to totiž dost podobné tomu co tady píšeš.
Jinak co se týká schizofrenie....tak tam by se třeba mohlo jednat o paranoidní schizofrenii ale jak říkám,měl by si možná opravdu navštívit psychiatra...neb nikdy nevíš do jaké fáze se to může dostat a pro tvůj vnitřní klid by to nebylo na škodu.Ono totiž se tyto dvě věci(spiritualní krize a paranoidní schizofrenie) dost podobají
Mluvíš tady o tom ,že strach je pro tebe nejvyšší forma ,kterou respektuješ....omyl,strach nemůžeš respektovat.
Je rozdíl mezi strachem přirozeným a mezi strachem ze všeho.
Možná to je jen důsledek toho ,že moc přemýšlíš o vesmíru a s tím je samozřejmě spojená ta fyzika... věříš v mimozemskou civilizaci?


Sylvia
Mississippi
29. 08. 2012 23:32

Ahoj, no s Tebou sa rada uvidim samozrejme, jak bolo na taboroch?

Faust: no bola by sanca jeden z miliona, keby si mal aj paranoiu aj schizu, mas v tom proste bordel. Ked Ti niekto hovori, ze to mas umelo vyvolane, tak si asi mysli, ze Ta pozna natolko, aby dokazal odhadnut, ze si to nejak navodzujes.

Snad si dost inteligentny, aby si rozoznal, ci len uvazujes nejakym sposobom (robili sme to aj my), ktory sa zda ujety alebo naozaj nieco pocujes, no prasky ne....ja predpokladam, ze nejaku pomoc hladas, ci co chces pocut? Ze je to normalne? V podstate je....mozno sa to naozaj prehana, ked Ta niekto posiela k lekarovi, ale popisal si to tak sam. Ale podla tych ostanych prispevkov mi niekoho pripominas.....navyse, keby som tu ja vykladala, jak uvazujem kolkokrat a nad cim, tiez by si povedal, ze som blazen. Len tolko ale, ze schizofrenia a paranoia su dve odlisne veci, nemas obidve, preco by si mal jako schizofreniu? Niekto s tym dokaze zit, ale Ty ne, evidentne Ta to otravuje a brzdi, tak mazaj k lekarovi. Viem aj co muslis, ked hovoris, ze Ti nic nove nepovie, ja si myslim to iste....ze som sama sebe dobry psycholog, viem preco to je a co s tym, problem je len jediny, ze ludia to neriesia, niekto nevie ani jak, niekto vie aj jak, len to nechce riesit a vybera jednoduchsie varianty, napriklad bezat do lesa, ale ja zas nepocujem tie hlasy, tak tam nemam preco chodit. Psycholog je nieco ine, nemusi mat podla mna ani vyskoku skolu, psychiater je zas nieco ine. A ja si myslim, ze by Ti nieco vysvetlil z pohladu, co Ty nepoznas. Prasky mozes vzdycky hodit do kontajnera.
mississippi
Faust
29. 08. 2012 22:55

A buď v pohodě. Každému tady se děje něco, s čím by moc na veřejnost nelezl, protože pak bychom asi všichni tady dostali polstrovanou kancelář a sako s rukávama, co se zavazujou vzadu. :-))
mississippi
Hej hej
29. 08. 2012 22:51

CO střečkuješ :-)))

Doufám, že to není reakce na to co jsem napsal.
Jen jsem nepochopil to s tím uměle vyvolaným.
Jestli jsem se Tě dotknul, tak se omlouvám, to jsem nechtěl.
Faust
omg :D
29. 08. 2012 22:49

ááááááá dobře dobře nechci nic už od vás číst, radši se půjdu zahrabat na pár dní/měsíců/let do lesa a počkám až se to vytratí, nerad bych něco někde někoho někomu pokazil, musim asi pryč..
Faust
popravdě...
29. 08. 2012 22:48

No už zezačátku jsem si myslel že jsem magor, ale stále víc se mi ta mozaika dává dohromady a vytváří hlubší smysl.. bohužel nejspíš nějakym způsobem a z nějakýho důvodu vyvolanej, ale mám pocit že i jeden/jedna z vás mě tu znají/slyšeli o mě a snaží se mě zas ovlivnit :DDDD ... :///
mississippi
Faust
29. 08. 2012 22:47

Uměle vyvolaný?? Teď se malinko ztrácím :-(( a to mi nedávno někdo řekl, že jsem bystrej :-)))
Faust
..
29. 08. 2012 22:45

Jo, ještě k prvnímu komentu : u psychologa jsem byl, ale s něčim jiným.. (dobrovolně), jinak noční můry nemám, sny si snad nikdy nepamatuju, jen občas. Vizuálních halucinací jsem pár měl, střízlivej, ale neměli žádnej pro mě hlubší význam.. a strach? Tak to je snad nejtěžší na zodpovězení.. strach mám ze všeho O:), nebo spíš - pokud je strach nejvyšší forma respektu, pak já respektuju všchno... ale všechno zkusim, rád se přeceňuju a poznávám svoje hranice, ale jsem si jistej že na to nikdy nedojedu, uvidíme ... :)
A k posl. komentu: všechno sedí na paranoiu, schízu, blabla, jenže pár lidí v okolí mi řeklo tak trochu něco v tom smyslu, že to co prožívám je uměle vyvolaný, ale jakmile chci vědět víc, každej to zaonačí jakože to takhle nemyslel.. ://
mississippi
Sylvia
29. 08. 2012 22:42

Souhlas. Líp bych to nenapsal. Ať jde k odborníkovi a pak nám to může vyprávět na srazu. Co Ty ještě jsi ta, co by jela, kdyby mohla. Místo pro Tebe pořád držím :-))
Je to jako s léčením. TAky jsem radši, když vidím snímek z rentgenu :-))

Faust. Rozhodnutí je samozřejmně na Tobě. Ale určitě dej vědět.
Faust
odp.
29. 08. 2012 22:37

Tak asi takhle, slyšim to každej den, skoro vždycky ve chvílích, kdy je ticho a klid a na nic nemyslim, prostě mluvěj. Jsou to třeba 3, 4, 5 lidí, kterejm rozumim ne celé věty, ale třeba slova nebo části vět. Raděj mi a pomáhaj, ale snažej se ze mě udělat něco, co nechci bejt.. - nechci rozebírat co, ale prostě tohle nechci!
Ohledně nadpřirozena - věřim.. nebo věřim, spíš tak nějak vim.. nevěřim v nic, co se dá pojmenovat jako je Bůh, nebo třeba Baltazar a blabla, ale vim, že nejsme sami a všichni jsme jedno..
Jinak lidi se mi nezačali vyhýbat, spíš já jim.. přijde mi to jako spiknutí, kdy všichni něco vědí a nechtějí mi to říct... - vim, že jsem zčásti magor, vždycky sem byl, ale tohle jde mimo moji kontrolu, protože tohle JE realita, aspoň zčásti.. to vim... ikdyž... každej blázen ví, že on je zdravej.. :D (ne, jsem normální...)
jinak s lékařem - pomoct mi nemá jak, řekne mi to, co už vim.. nemá cenu s ním mluvit, a prášky fakt ne, díky..
vztah k mému já je veskrze pozitivní, ikdyž dřív jsem se cítil líp, teď to přechází v takovej pocit, že jsem jeden z davu, nebo tak nějak.. :)
jo a poslední: čtu všechno, ale pravda je, že i dost věcí k zamyšlení.. přemýšlím nonstop o všem možnym - od vesmíru až po fyziku, prostě ... přemýšlim často a rád..
Jinak relaxovat určitě budu, a s tím, že vim, o co jde... Je to tak zamotaný, tak ... sofistikovaný, že mi přijde že je to realita ale tak dokonale zamotaná a "nadpřirozená", že se ztrácim v tom, co je a co není pravda..

Napsal jsem to hodně těžkopádně, ale tak už to je, když člověk chrlí myšlenky a pocity :) jinak díky moc za názory, trochu mě polilo vedro tvl.. :)
Sylvia
Schizofrenia
29. 08. 2012 22:36

Podla mna schizofreniu charakterizuje hlavne rozdvojene osobnost, ale zacina to nevinne:

http://www.zbynekmlcoch.cz/informace/medicina/nemoci-lecba/schizofrenie-prvni-priznaky-a-projevy-lecba-zmeny-psychiky-incidence-nemoci

Podla mna to moze byt aj paranoia alebo ina porucha osobnosti. Psycholog neni psychiater, ale mal by Ta k nemu odporucit, pokial mu teda hovoris pravdu, ale by som to nepodcenovala, zo zaciatku je vsetko liecitelne. Niekedy mozes zacut nejake hlasy, ktore sa Ti nazbieraju cez den a pri zaspavani ich s casovym odstupom si uvedomujes, to moze byt unavou. Ale pokial vidis ludi, ktori si mrmlaju pod nos a pocujes konstantne hlasy, tak by som k psychiatrovi zasla, niesu vsetci slendriani a nemusia z Teba urobit blazna, je dolezite to podchytit nacas....Peter Muk jak dopadol?

Na babske reci nedavaj. Ono je najtazsie priznat si prave tu chorobu a ze sa deje nieco nestandartne, ja by som to neriskovala. Jedna vec su ezotericke prezitke, ale podla Tvojho popisu je toto prave to, co sa od nich musi rozoznavat.
Jelitko
ahoj
29. 08. 2012 22:06

ono je taky dulezite o cem premyslis,co ctes a o co se zajimas.Jestli je to narocne na mozek,tak se to pak muze ruzne projevovat i v normalnim zivote a klidne i muzes slyset cokoliv.Mel bys trochu relaxovat a zbytecne svuj mozek nepremahat.
S doktorama bych neresila nic,ti z tebe udelaji cvoka.To chce klid a venovat se necemu jinemu nez do ted delas,vsak ty vis sam o co jde...
Houba
hm...
29. 08. 2012 20:53

A mě by zajímalo, proč píšeš, že ti v tom žádný psycholog nemůže pomoct?
JsemNic
Nech se vyšetřit
29. 08. 2012 15:23

Ahoj, rozhodně navštiv lékaře. Nic takového totiž možné není, aby někdo promlouval ve tvé hlavě! Jedno vysvětlení bych k tomu měl, nicméně nechci to tady řešit, jaký je tvůj vztah k tvému Já?
mississippi
Iveta
29. 08. 2012 15:06

Tady bych si zkusil předběhnout s odpovědí Fausta.
Jo všimli si a začínají se mu vyhýbat a pomalu ztrácí přátele ???

Jsem zvědavý, jak odpoví Faust?
iveta
Faust
29. 08. 2012 7:51

všiml si někdo už s tvého okolí změny ve tvém chování?

mississippi
Hlasy
29. 08. 2012 7:43

Ty hlasy, co slyšíš? Dávají smysl, jako, že rozumíš větám, nebo to je jen šum?
Mohlo by se jednat kliďánko o schizofrenii, nebo tak něco. Ve svém okolí mán jednu fajn ženskou, která tím trpí a dá se s tím žít. Zvážil bych, být tebou návštěvu i lékaře. Je to pěkné svinstvo a dost lidí zkončí s dírou v hlavě.
Držím palce, máš mojí podporu. Nejsi sám !!

Jak psala Ivet, zkus to víc rozvést, třeba na něco přijdeme.
iveta
jo
29. 08. 2012 7:30

a ještě jedna důležitá věc....věříš v nadpřirozeno?
Pokud ano...napiš co prožíváš ohledně tohoto fenoménu.
iveta
Faust
29. 08. 2012 7:28

nepíšeš jak často a kdy slyšíš ty hlasy?jestli tě ty hlasy k něcemu nabádají,nebo jestli je to směs hlasů dohromady,které se o tobě baví?
také si se nezmínil jestli už si navštívil lékaře?
Chce to víc se otevřít a napsat více informací....tvoje pocity,jestli nemáš třeba noční můry,jestli také nemáš vizuální halucinace,jestli nemáš z něčeho strach(třeba sám ze sebe,nebo z okolí atd.