Vaše příběhy

Nevysvětlitelné jevy

Snad POSLEDNÍ AKUTALIZACE k příběhu: Může za to urna? - (komentáře)

iveta
Bigbiz
13. 08. 2012 6:31

taky si to myslím....ono je totiž s tím spojeno plno dalších nevysvětlitelných věcí a když si to sesumíruji dohromady už i vím proč.
Ano tyto různé projevy,které se v tom domě děly mě upozorňovaly na problém,který se v tomto domě celou dobu děl.

Bigbiz
iveta
12. 08. 2012 23:00

Jak jsi popisovala ta světélka, tak by se mohlo nejspíš jednat o nějakou ochrannou energii. Ale nevím, s tímhle jsem se ještě nikdy nesetkal.
vladimír
pro mississippi
12. 08. 2012 22:23

Jo, trochu to tam znám. Býval tam armyshop, taky biliárd a kousek dobrá hospoda. Nevím, zda se to nezměnilo, dlouho jsem tam nebyl. Jinak, rozličné věci na výpravy raději beru přes e-shopy. Klasické armyshopy jsou jednak drahé, také tam mají, s prominutím, hovno. Klasická hláška - můžeme objednat... Nedávno jsem zakoupil nádhernou koženou leteckou bundičku (ta tedy nebyla na výpravy) přes nejmenovaný e-shop (nechci dělat reklamu). Jinde ji buď neměli nebo o dva tisíce dražší (!!!). To sem ale určitě nepatří.
vladimír
pro mississippi
12. 08. 2012 22:16

Nevysvětlitelné zvuky se prý v noci ozývaly i z nepoužívané márnice BÝVALÉ zbraslavské nemocnice. Nyní je v areálu té bývalé nemocnice tuším jen transfuzní stanice a nějaké lékařské ordinace. Říkal mi to jeden člověk, kterému to říkal kamarád. Ten tam prý, před více nežli rokem, působil jako hlídač. Takže zpráva ne z druhé ale třetí ruky... Krom zvuků tam prý vládla i neuvěřitelně tísnivá atmosféra.
mississippi
Vladimíre
12. 08. 2012 22:09

V pohodě. Jasně, že nemůžeš. Jen jsem byl zvědavý. V Řipské je armyshop, ale je drahý :-))
vladimír
pro iveta
12. 08. 2012 22:08

O takovéto - snad - optické jevy jsem se nikdy nijak zvláště nezajímal, takže opravdu netuším. Spíše bych ty světelné řetězce vysvětloval něčím nežádoucím v organismu - NE, nechci urazit, rozhodně nemám na mysli alkohol nebo drogy. Rovněž to může mí nějakou fyzikální příčinu, fakt nevím. Samozřejmě to může mít i paranormální původ, nemám teď představu. Nikdy jsem se s ničím podobným nesetkal ani mi nikdo nic podobného nevyprávěl.
mississippi
iveta
12. 08. 2012 22:07

No občas se tam děly divné věcy. Jezdil sám výtah, ozívaly se divné zvuky z márnice, zhasínala světla, padaly hodiny na sesterně. Ale většinu mám jen z doslechu. Nebyl jsem tam přez noc. Jen asi dva týdny a pak párkrát noční výjezd kvůli opravám a kislíku.
vladimír
pro mississippi
12. 08. 2012 21:53

Víc nemohu, bez souhlasu toho člověka, prozradit než to, že se jedná o ulici Řipská.
iveta
missi
12. 08. 2012 21:48

a jaké?
mississippi
Vladimíre
12. 08. 2012 21:46

Jasně, že v bytě, ale byt je součástí baráku. Jiřák mám za rohem, teda skoro. Pracoval jsem v nedaleké nemocnici 7 let a tem se teda děly věci.
iveta
vladimíre
12. 08. 2012 21:41

no každopádně je to zajímavé....jinak co se týká toho ubrousku,mám taky jednu záhadu které jsem ještě nepřišla na kloub.Jednou jsem seděla na chodbě a pila kávu(toto je záhada z bývalého bydliště)byl večer a měla jsem rozsvícené světlo(klasický lustr)a čumím směrem ke dveřím....najednou se z prostoru okolo toho světla(nebo ze stropu) začaly pomalu spouštět světélka,byl to takový světelný řetěz.Tak na to čumím a nic lepšího mě nenapadlo než k tomu přistoupit a koukat na to zblízka....no co mě napadlo nátáhnout ruku a všechny ty světélka pomalu padaly a prošly mi skrz dlaň a před dopadem na podlahu se rozplynuly,byly velké asi jako pinpongový míček.
vladimír
pro mississippi
12. 08. 2012 21:24

K těm jevům docházelo v pražském bytě, který nyní pronajal a ne v baráku, do kterého se odstěhoval. V tom mimopražském baráku je naopak klid. Byt, ve kterém jevy zažíval se nalézá hned u pražského Náměstí Jiřího z Poděbrad.
mississippi
vladimír
12. 08. 2012 11:25

Tak to si ten Tvůj kámoš docela "užívá" . Kde v praze je ten barák? Teda jestli to není tajné.

Závěr : Pojistit a zapálit :-)
vladimír
pro iveta a Dana P.
11. 08. 2012 22:25

Tak jsem se vyptal na ten zvuk a bylo mi prostě řečeno, že byl shodný s tím co zapískal, nějakých odchylek si nevšiml. Pokud by tam snad nějaké nevýrazné byly, tak by je zřejmě ani neregistroval. Bylo to totiž opravdu nečekané. Časovou odmlku mezi jeho hvizdem a tím, který se následně ozval z prázdného bytu odhaduje tak na maximálně dvě vteřiny.
Prý se mu v bytě stala ještě (krátce předtím) jedna zvláštní věc. Má alergickou rýmu, a tak poblíž počítače uložený balíček ubrousků. Seděl tedy prý u toho počítače a najednou se jeden z takových ubrousků pomalu snesl vedle něj. Prostě pomalu dosedl. Odpovídal vzhledem i velikostí těm z balíčku, ale evidentně z něj nijak nevypadl. Prostě jako by polehoučku padal odkudsi od stropu místnosti.
iveta
vladimíre
9. 08. 2012 22:49

jo jo jasně
vladimír
pro iveta
9. 08. 2012 22:45

Jsou zde zmíněna dvě místa. BYT V PRAZE - tam k jevům docházelo. ROZLEHLÁ NEMOVITOST MIMO PRAHU - tam se přestěhoval (důvodem pro stěhování nebyly ty nežádoucí jevy v pražském bytě) a tam žádné paranormální záležitosti nezaznamenal.
iveta
vladimíre
9. 08. 2012 22:37

a v jakém místě?
vladimír
komentář
9. 08. 2012 22:35

pro iveta a Dana P.: Myslím, že se tam těm novým zřejmě opravdu nic neprojeví. Jak už jsem ale psal, pokud snad ano, tak se o tom minimálně jemu asi nezmíní. Já nevím co je to za lidi, jaké mají na tyto věci názory, jak uvažují. Jemu se v té velké nemovitosti také nic nepříjemného neprojevilo ani nestalo. Tedy krom sporů se sousedy, protože při zpevňování příjezdové cesty nechal omylem zabetonovat hydrant :).
K těm jevům docházelo pouze v jediném místě (v tom bytě) a až po smrti jeho babičky. To tedy neberu v potaz tu neuvěřitelnou smůlu, zdravotní problémy apod. To také ale až po smrti babičky.
iveta
i
9. 08. 2012 22:29

to je možné,bylo by to dobré
Dana P.
no a možná,
9. 08. 2012 22:27

že se tam těmto novým ani nic neprojeví...
iveta
vladimír
9. 08. 2012 22:25

jak si zmiňoval ty noví nájemníky....tak je ještě velmi brzo na to aby se tam něco projevilo,aspoň si to myslím podle mých zkušeností
Dana P.
jo,
9. 08. 2012 22:24

nespěchá :o)
iveta
vladimír
9. 08. 2012 22:22

hmm dobře přeptej se a dej vědět
vladimír
pro Dana P.
9. 08. 2012 22:22

Jak už jsem napsal, tak to zjistím. Mohl jsem už před malou chvílí, kdy jsme spolu ale telefonicky hovořili o obchodních věcech a takovýto dotaz tam jaksi moc nepasoval.
Dana P.
vladimíre
9. 08. 2012 22:16

taky mne zajímá odpověď na to, co se ptá ivet
vladimír
pro iveta
9. 08. 2012 22:13

Zjistím a uvedu zde v komentářích. Ale mám pocit, kdyby byl ten zvuk nějak zvlášť odlišný, že by to zmínil.
iveta
vladimír
9. 08. 2012 21:55

já neměla na mysli barvu hlasu ale třeba to falešnějc pískalo než on,prostě jiným tónem
vladimír
reakce
9. 08. 2012 21:38

pro Axy: Pokud by se nájemníci s něčím nevysvětlitelným v tom bytě setkali, tak mohou dát prostě výpověď pod nějakou zámiňkou. Není příliš pravděpodobné, že by se nějak vyptávali v tom smyslu: "nestraší u vás náhodou?", "neděly se tam už dříve nějaké divné věci?". Já bych se tedy, v případě nějakých nepříjemných jevů, rozhodně majitele rozumným způsobem přeptal. Většina lidí by to asi neudělala, aby nevypadali nějak divně nebo jako blázni...

pro iveta: Nemluvil o žádých odchylkách. Prostě během příchodu do bytu si pískal mělodii a z prostorů obydlí se ozval hvizd totožné melodie. Neříkal ani co si vlastně pískal. Jinak by to pískání asi mohl jen těžko slyšet jako zcela identické s jeho. Když slyšíme reprodukovaný záznam našeho hlasu z nějaké nahrávky, tak ho také nejdříve skoro nepoznáváme a zdá se nám nějaký zvláštní. Vycházejmě z toho, že se jednalo o hvizd (zřejmě shodný), melodie byla rovněž shodná a v bytě prokazatelně v tu dobu nikdo nebyl.
iveta
vladimíre
9. 08. 2012 9:17

zajímalo by mě jestli v tom následném pískání nebyly nějaké odchylky ,kterých by si kámoš všimnul nebo je zaregistroval.
Nebo to pískání bylo naprosto identické jako jeho?
iveta
vladimíre
9. 08. 2012 9:12

taky jsem zvědavá jak se bude situace dál vyvíjet.
Axy
To vladimír
9. 08. 2012 8:54

Kazdopadne me bude zajimat za nejaky cas (napr. za dva mesice) informace ohledne paranormalnich jevu v tomto byte od novych najemniku - respektive od Vas pres Vaseho kamarada. Snad se Vas kamarad svych najemniku nejekym nenapadnym zpusobem na tuto skutecnost zepta. Bude to opravdu zajimave.