Vaše příběhy

Záhadná místa

Bouda - (komentáře)

HonY
Sběr informací
10. 08. 2012 19:05

Zdravim všechny, sháním informace a tipy na nějaká zajímavá a záhadná místav okolí nového jičína a Mělníka, pokud někdo něco ví tak prosím napište na mail unknown.scout@email.cz předem děkuji za info...
vladimír
pro Alef
31. 07. 2012 21:02

OK. Zatmění měsíce je relativně častý, ale jistě zajímavý jev. Je to už docela dávno, myslím ve druhé polovině devadesátých let, to tady bylo viditelné skoro ÚPLNÉ zatmění SLUNCE. Tehdy nám ve sdělovacích prostředcích radili, abychom je sledovali přes vypreparovanou pětipalcovou disketu apod. :). Jistě si vzpomínáš. Taky jsem byl onehdá ještě dost mladý. "Vypreparoval" jsem tu disketu (zbavil jí krytu) a vyrazil to sledovat na jedno rozcestí (docela opuštěné). Rozcestí jsou, jak známo, magická místa. To takřka úplné zatmění mě tedy zklamalo a ani na tom rozcestí (minimálně frekventovaném, uprostřed polí, kde není ani živáčka) jsem nezažil nic mimořádného. To sem asi nepatří, jen mi vysvitla moje zkušennost.
Alef
vladimír
31. 07. 2012 20:45

Možná to někdy sepíšu. Byl to opravdu zvláštní zážitek. Možná proto, že byl úplněk a hlavně zatmění měsíce. To byl důvod, proč jsem tam vlastně šel.
Odkazem na stránky p.Dvořáka jsem chtěl pouze přispět do komentářů k Tvému příběhu a dosvědčit, že se podivné události opravdu dějí.
vladimír
pro Alef
31. 07. 2012 18:33

Rovněž si myslím, že by ten Tvůj zážitek bylo dobré zde uvést jako samostatný příběh, protože je docela dost zajímavý a stojí za to. Tady, v rámci komentářů, se s ním seznámí jen velmi málo návštěvníků tohoto webu. Možná by bylo možné sem dát i celý rozhovor z webu pana Dvořáka. Samozřejmě s jeho svolením, o což lze jednoduše zažádat formou mailu.
vladimír
pro Alef
31. 07. 2012 18:24

I na hrušce to mohl někdo kdysi z vlastní vůle ukončit... Viz. můj komentář zde z 30.7.2013, 19:30 hod., prostě ze včerejška. Tam jsem se Tě také ptal jak mohl být ten strom (tenkrát jsem měl za to, že jde - dle webu Otomara Dvořáka - o lípu) vůbec starý?
Alef
Perchta
31. 07. 2012 18:05

Nejdřív jsem nevěděl co to bylo za strom, hádal jsem lípu. Až následně jsem zjistil, že stará planá hruška.
Alef
vladimír, Perchta a ...
31. 07. 2012 17:55

Však já vím, nemyslel jsem nikoho z této diskuse :)
vladimír
pro Alef
31. 07. 2012 17:34

Já jsem se Ti tedy rozhodně nevysmál. Ten můj předposlední komentář je pouhou reakcí na něčí hlášku (resp. hlášku od Andre). Když se přečteš ty předcházející, k Tvému zážitku u toho stromu, tak uvidíš, že to beru zcela vážně.
Perchta
Alef
31. 07. 2012 17:20

Já ti věřím a chápu, že ti nebylo do smíchu. Staré stromy to tak mají, mají velmi dobrou pam읡. Pokud jsem dobře četla, tak ten večer byl úplněk? A co to bylo za strom dub nebo lípa? Nějak jsem to přeskočila nebo jsi to tam neuvedl....?
Alef
:))
31. 07. 2012 17:08

Jenomže, tesně před tím jsem slyšel jak se ke mně zezadu někdo blíží. Prostě kroky vysokou travou. Zůstal mi stát za zády a koukal na mne (pocit). To jsem nijak neřešil. Je to konec konců sice málo, ale používaná cesta.Znepokojily mne ty rány a to že nemohu nikoho a nic najít. Podruhé se to opakovalo bez kroků, s tím že to ono leze do větví stromů a že vidím hlavu a trup člověka. Jenomže to už pracovala fantazie... Přesto jsem se snažil zjistit o co jde a když se mi to ani napodruhé nepodařilo, tak jsem utekl... Hodně lidí se mi kvůli tomu vysmálo, jenomže je to jiné doma v pokoji u compu s maminkou za sebou a jiné tam venku, v noci a sám.
iveta
vladimíre
31. 07. 2012 16:16

nebo taky kulomet s kadencí tatatatatatat :-)))
vladimír
pro Andre
31. 07. 2012 16:00

Náměsíčný datel s velkou razancí zobáku - proč ne? :)
iveta
Andre
31. 07. 2012 8:35

i to je možnéé :-)))
Andre
Můj názor
31. 07. 2012 8:03

A nemohl to třeba být náměsíčný datel?
vladimír
pro Alef
30. 07. 2012 19:30

Příběh "Duch bušící do stromu" je jistě nesmírně zajímavý. Kolik desítek let mohla být ta lípa stará? Možná na ní kdysi dříve někoho oběsili nebo se tam někdo oběsil sám (???). To by možná drobátko i vysvětlovalo ty údery do kmene - prostě nárazy těla oběšence, který se kmitá ve větru (to už ale, pravda, hodně fantazíruji...).
Nevěřím na duchy, ale mohl tam zůstat třeba nějaký energetický otisk (zřejmě negativní), který ty jevy způsobil. Nebo to je samo o sobě zlé místo. Jako ostatně všechna místa, kde někdo násilně zemřel nebo, kde zemřel o vlastní vůli sebevrah. Takováto místa přitahují i vyloženě zlé entity.
Alef
Dana P.
30. 07. 2012 16:16

v rozhovoru ta zmínka je, že tam někdo randil a pak že se už nikdy nic nedělo. Občas tam chodím: http://bambuser.com/v/2267044
Perchta
Podobný příběh
30. 07. 2012 11:47

jsem četla, nějací kluci si ustalali v boudě uprostřed lesa a něco jim celou noc tlouklo na stěnu. Ráno jim prý ve vesnici řekli, že tam bydlel bezdomovec, kterého tam později našli mrtvého. No tento příběh mi příjde dost jako taková městská legenda. Tvému bych věřila spíše.
Dana P.
pro: Alef
29. 07. 2012 22:35

píšeš, že další den prozkoumáš místo se psem, pokud je tam něco "para", zvíře to pozná. Ale v rozhovoru tohle bylo zamluveno - co tedy ten pes, jak se tam choval?
iveta
vladimíre
29. 07. 2012 22:00

jasně...vždyť já vím,já také nic nenamítám ohledně toho :-)
Alef
vladimír
29. 07. 2012 21:53

Ano, to je můj příběh. Až se kamaráda budete ptát (příležitost se najde), zeptejte se ho nenápadně zda necítil těsně před incidentem zvláštní mrazení, cosi jako vzrůstající náboj statické elektřiny. Podle mých zkušeností tento pocit podobným jevům těsně předchází, proto je poznám.
vladimír
pro iveta
29. 07. 2012 21:27

Tady je problém dlouhé časové odmlky od vyprávění zážitku do jeho zveřejnění zde. Pokud nenastane vhodná příležitost, tak se mohu, po několika letech, těžko toho člověka vyptávat, aniž bych zdůvodnil proč...
vladimír
dodávám
29. 07. 2012 21:23

Jinak Otomar Dvořák píše vynikající knihy. To jen poznamenávám.
vladimír
pro Alef
29. 07. 2012 21:21

www.otomar-knihy.webnode.cz. Tak tam jsem to "Duch bušící do stromu" nakonec přes Google nalezl. To je Váš příběh?
iveta
vladimíre
29. 07. 2012 21:17

na zvíře právě že s toho co si napsal nevsázím
vladimír
pro Alef
29. 07. 2012 21:17

HLEDANÉMU VÝRAZU NEODPOVÍDAJÍ ŽÁDNÉ PŘÍBĚHY - to se bohužel objeví pokud na tomto webu zadám do vyhledávání: Duch bušící do stromu.
Alef
pro autora
29. 07. 2012 21:11

Je to paranormální jev. Něco podobného jsem zažil a než jsem utek taky jsem se tomu snažil přijít "na kloub". Pokud se chcete pobavit tak hledejte " Duch bušící do stromu ".
vladimír
pro iveta
29. 07. 2012 21:05

Ano, to s těmi stromy je jistě možné. Nevím ale, zda tam nějaké stromy vhodné pro podobnou (docela složitou) aktivitu byly. Mohlo to tak ale být. V příspěvku jsem nevyloučil žertík jiných trampů, budiž. Ale proč by to dělali tak nesmírně složitě? Stálo by jim to za to? Třeba ale ano, možná nějaká msta nebo odveta... Neznám jeho vztahy s trampy, které byly v sedmdesátých letech...
Toho člověka se na to po letech rozhodně ptát nebudu. Snad jedině, kdybychom se někde osobně setkali a dlouze pokecali. Pro to ale není důvod.
Stejně tam ale nějaké zvíře vidím na takových 60%. Už mě jednou docela vyděsil ježek... Mé známé dokonce - v Praze na Barandově (!!!) - jelen.
iveta
vladimíre
29. 07. 2012 20:44

ano v noci je mnohem víc slyšet....takže mě opravdu zaráží to ,že kdyby to byl kdokoliv z lidí nebo zvířat tutově by je musel slyšet přicházet,nebo se opětovně schovávat.
Ale napadla mě ještě jedna věc....byly kolem té boudy v těsné blízkosti stromy?Pokud ano je další možné vysvětlení: někdo vylezl na střechu a bouchal něčím do těch stěn.V podstatě pak nemusel ani utíkat tím pádem by nebyli slyšet kroky ani žádné praskání větviček.
vladimír
dodávám
29. 07. 2012 17:44

Žádné další podrobnosti si už nevybavuji. Vlastně jsem na vše donedávna docela zapomněl. S tím člověkem si čas od času voláme a ten jeho zážitek se mi vlastně náhodně vybavil až po jednom jeho telefonátu (mluvili jsme o něčem docela jiném), když jsem následně kouknul na tento web.
Vše mi původně vyprávěl během jedné naší společné noční směny, předtím jsem se ho - jako vždy - na podobné zážitky nenápadně vyptával. Pak pro mě, když jsem se postavil na vlastní nohy, i pracoval. Pak to - bohužel - vzdal, a to kvůli častým záchvatům nemoci zvané dna (ani ty mu ale nebrání v tom občas zajet s partou známých někam do divočiny). Dnes už se prakticky nevídáme, jen občasné telefonáty. Je to opravdu kamarád s velkým "K". Čestný chlap, se kterým se mohu o všem poradit. To co mi kdysi vyprávěl tedy považuji za NAPROSTO důvěryhodné.
Bigbiz
S tím souhlasím
29. 07. 2012 0:27

ale taky nevím, o co by se mohlo jednat. Ovšem narozdíl od toho kamaráda bych byl asi pěkně vylekaný.
Dana P.
mrazí mne
29. 07. 2012 0:14

tohle bych zažít nechtěla!
A teď se mi o tom ještě bude zdát :o)