Vaše příběhy

Nevysvětlitelné jevy

AKTUALIZACE k příběhu: Přízračná nemocnice - (komentáře)

iveta
Perchto
25. 07. 2012 8:59

používání smyslu jako takových už o něčem svědčí.Perchto uvidíš, jestli se takové "sny" budou ještě opakovat,věř že vše ostatní se mnohem více rozjasní.:-)
Perchta
Ivet
25. 07. 2012 8:00

Měnit jsem nic nezkoušela, ale cítila jsem, jaký je na ulici teplo a že "teta" něco voňavého vaří:)...
iveta
Perchto
24. 07. 2012 23:52

k tomu "snu"co píšeš...
zkusila si v tom snu vědomě něco změnit?,dotkla si se třeba té tety?
Pokud ano...cítila si ji reálně?

Každopádně si sen vnímala dost jinak než ten klasický ale jestli to bylo a nebo nebylo AC,tak na to ti v tuto chvíli neumím odpovědět.
Abych ti to ještě víc přiblížila...dnes jsem opět astrálně cestovala,mluvila jsem s osobou ,která mi něco zdělovala ohledně mé dcery(týkalo se to její minulosti).
Bohužel se stala ta věc,že moje holka doopravdy přijela k baráku a já o ní věděla hned....stačila jsem to té osobě říct,než celé AC skončilo.
iveta
Perchto
24. 07. 2012 14:08

to okno ale nemám pokaždé,jen zřídkakdy ale je tam.
iveta
Perchto
24. 07. 2012 14:02

nelze na tuto otázku jednoznačně odpovědět... Dokážu myšlenkou ovlivnit děj,dokážu se dostat tam kam chci ale něco je tam ještě nademnou,něco s čím si neporadím,v té chvíli mám totiž i tam okno.
Adanom
Vladimir
23. 07. 2012 23:26

Dobrou noc :)

Jsem totiz necetla vsechno a to o tech demonech jsem jen nekde zaznamenala, proto jsem se ptala.
Ted uz rozumim. Ale aby Ti zle entity dokazaly zhmotnit to co jsi spatril proto ,ze by z Tveho strachu pak mohly cerpat to me osobne prijde uz utazeny za vlasy. Je to ale samozrejme muj pohled na vec.
Ja se ani nedivim ze Ti tahle zkusenost prisla hruzna. Myslim si ze uz jen proto ze rozum to nedokazal v tom okamziku vyhodnotit ani pobrat, a taky treba proto ze jsi mohl citit ze se od tamtud nedostanes, ( ty dvere co jsi je zminoval )

Kdyz jsem cetla tenhle Tvuj zazitek, vzpomnela jsem si pritom na neco co se stalo me. Neni to nic podobneho co popisujes Ty,pouze jedna vec na mem pribehu by Te mohla zajimat. Tyka se to oci.

Jednou se me stalo a od te doby uz nikdy to ze jsem za bileho dne pri beznem vedomi sla na autobus. Nesla jsem cestovku prehozenou pres rameno. V te cestovce jsem mela ulozenou i kabelku v bocni prihradce.
Kdyz si tak jdu a koukam na cestu pred sebou ( bylo to na autobusaku plnem lidi ) abych vedela kam slapu-zrovna jsem vychazela schody z haly ven na nastupiste,objevila se me pred ocima vize. ( ta mohla trvat odhadem pouhou vterinu )
V te vizi se me promitnul obraz ruky s velkym prstenem jak me vytahuje s cestovky kabelku. Okamzite jsem se otocila a videla jsem ze mam zip na bocni prihradce otevreny. Rozhledla jsem se a videla jsem jak jedna cikanka predava druhe moji kabelku. Dodatek: diky teto vizi jsem neprisla o nekolik tisic v hotovosti a o kreditni kartu. Byl by to muj konec.

Proste ackoli jsem koukala ocima pred sebe a videla prostredi kterym prochatim a za bileho dne a dokomce v pohybu, oci me promitly to co se delo za mnou. Kdyz jsem se otocila tak uz se to stalo.
Jsem presvedcena ze vedomi je nelokalni. Nebyli to moje oci co tu krades videli ale moje oci me tu vizi byly schopny predat. :)







vladimír
konstatování
23. 07. 2012 22:30

Jdu spát, případné další reakce opět zítra
vladimír
pro Adanom
23. 07. 2012 22:29

Tak jednak jsem před usnutím četl ten NECRONOMICON, který je sice evidentní podvrh, ale.. I podvrh v sobě může mít spoustu negativní energie, která může přitáhnout třebas i entity "odjinud". Ta kniha (aspoň ta verze, kterou jsem četl, je nesmírně negativní - rovněž ale neskutečně čtivá...). Zlé entity čerpají svoji energii z hrůzy, strachu, paniky (také z krve a předsmrtné agonii umírajích, to ale není tento případ). Proč tedy nerealizovat to zhmotnění nemocničního (?) pokoje. Nebylo tam NIC vyloženě strašidelného, ale pocity působily, na psychiku, neskutečně hrůzně a otřesně. Už jsem zažil, četl a viděl ledacos, ale tohle opravdu NIKDY VÍCE.
Adanom
Vladimir
23. 07. 2012 22:16

Mylslela jsem si ze jsi ji nerozsvitil, protoze pokud ano anuloval by jsi tim zaroven tu vizi ( jestli to vsak muzu takhle vubec nazvat ). Proste to svetlo by alespon podle mne zpusobilo rozpad te vize, nebo jak to proste nazvat.

Me ale zajima jina vec. Jak to myslis s tim demonickym projevem ?( ted nevim jak jsi to presne pojmenoval)

vladimír
pro Adanom
23. 07. 2012 21:44

Ačkoliv, teď mi dochází, že v případě nějakého propadu nebo přechodu "jinam" by už venku pouliční osvětlení asi být nemělo... Každopádně bylo v té místnosti vcelku dobře vidět.
vladimír
pro Adanom
23. 07. 2012 21:37

Ne, nerozsvítil jsem lampičku. Do té místnosti jde spousta světla z pouličních lamp. Lampička pak jen svítila po zbytek noci, kdy jsem byl ze všeho totálně vyděšený.
Adanom
Vladimire
23. 07. 2012 21:32

Ty jsi se probudil,rozsvitil lampicku a pak uvidel tu prizracnou nemocnici?
Perchta
ivet
23. 07. 2012 11:44

Lze si sama určit, kam se chceš podívat anebo s kým se chceš potkat?

Mně se zdál hrozně zajímavý sen, šla jsem nějakou ulicí dlážděnou bílými říčními valouny, po obou stranách čisťounké, bílé baráky, ze všech oken padaly vodopády květin, viděla jsem každičký detail ve výzdobě fasád i zahrad a úplně s jistotou jsem mířila do jednoho domu. Tam jsem opět viděla každý detail dřevěného nábytku a jedna stařičká paní, kt. já jsem oslovila "teto" mi odpověděla na pozdrav mým jménem a řekla, že jsem u ní už dlouho nebyla... Byl to podle tebe sakra živý a detailní sen nebo něco jako AC????
iveta
Sylvia
22. 07. 2012 0:50

možná to vyznělo divně ale nelze si všechny pamatovat....za těch několik let to prostě nejde.
iveta
blbost
22. 07. 2012 0:47

ještě jeden byl a ten znáš taky.
iveta
Sylvia
22. 07. 2012 0:34

Měla,jen jeden a ten si četla.
Zajímavá poznámka od tebe,protože když teď nad tím přemýšlím,tak fakt to byl jen jeden.
Sylvia
dimenzie
22. 07. 2012 0:00

Inak toto je jedna z tych uzasnych veci, co mna napriklad hrozne zaujima, paralelne reality, ale aj minulost. Pokial takto existuju tieto brany, tak je to pre mna z tychto paranormalnych veci najzaujimavejsia tema spolu s AC a cestovanim v case, co spolu vlastne dost suvisi. Ivet inak mala si zazitok aj z minulosti nejaky?
iveta
vladimíre
21. 07. 2012 23:54

démon? hmm... asi neé, neboť by celý zážitek zřejmě vypadal jinak,asi by byl mnohem horší.:-)
Můj názor je ten.... "démonům" nesmíme dát šanci,tak snad víš jak to myslím.:-)
P.S. jeden smajlík u mě znamená upřímný úsměv.
iveta
vladimíre
21. 07. 2012 23:42


Otevřela se před tebou brána do jiné dimenze a měl si možnost do ní nahlédnout.
Naprosto souhlasím se Sylvou...
To je právě ten pocit nafouknuté místnosti atd.
Záleží na tom jaký si s toho ze všeho měl pocit,myslím ,že nebyl tak negativní,ostatně sám si to nevyvrátil.
Takových bran do jiných dimenzí je nepředstavitelně mnoho,ať si ji vytvoříš ty sám a nebo je někde na Zemi nebo ve vesmíru.




Sylvia
Vladimir
21. 07. 2012 22:50

Ano samozrejme je to len teoria a urcite aj pocity su dolezite, podobne jak so snami, normalne niekedy dej sna je normalny, ale ja mam z neho dost negativny pocit. Takze mozno tam naozaj nieco viselo, z coho nemas dobry pocit. Oni totiz tie dimenzie mozu byt nizsie aj vyssie, ten pribeh co pisala Iveta, tak to prave mohla byt ta vyssia, pretoze z nej mala dobry pocit.
vladimír
konstatování...
21. 07. 2012 22:45

Jdu spát, případné pokračování zítra.
vladimír
reakce
21. 07. 2012 22:43

pro Dana P. : Kronika tam opravdu není. Možná ji odnesli při odsunu Němci. Možná ji ukradla nebo zničila hovada z Revolučních gard během odsunu. Nebo tam někam zapadla, nevím. Stejně bych si v ní moc nepočetl... Němčina není zrovna mé hobby, anglicky i rusky se domluvím - to ano.

pro Sylvia: Já na tom naopak vidím až mnoho negativního. Spolehám na fyzické a psychické pocity. Ty mě nikdy nezklamaly. Ani já nevylučuji jiné dimenze, které se např. otevírají při našem každém - byť sebenepatrnějším - rozhodování a pak v nich plyne náš život nezávisle dál. Možná úplně jinak, aniž bychom o tom rozdělení a následném vývoji věděli. Denně se takto realita štěpí při každém pohybu a myšlence mnohamilionkrát. Za život jsou toho centiliony paralelních možností, které dálé existují. Ale to už je spekulativní fyzika. Já raději vsázím na tu démonickou alternativu.

Sylvia
Ono totiz
21. 07. 2012 22:25

Pri cestovani v case, co sa stale diskutuje, tak sa prave tymito paralelnymi linkami riesi problem tkzv. "dedka", teda, keby si napriklad sa prepadol niekam do minulosti a zabijes svojho dedka, znamenalo by to, ze tu nemozes byt. Ale niekde som citala, ze by to tak nebolo a vytvorila by sa paralelna linka k tomuto svetu a zila by si svojim zivotom bez Teba a udalosti by sli inak. To iste moze byt s nemocnicou a zamerom. V astral sa clovek pohybuje silou myslienky, ktora ma moc a ma nejaku energiu. Niekde som aj citala, ze keby cela planeta myslela na jednu vec, tak s nou moze pohnut, je to totiz tiez druh energie. Ale to su len take dohady, netvrdim, ze to tak musi byt, ale mne to zmysel dava. No tam kde neni casopriestor sa odohrava vsetko v jednom momente.
Sylvia
Vladimir
21. 07. 2012 22:09

Neviem co myslis demonicky povod. Su pozitivne a negativne veci. Navyse ja na tom nic negativne moc nevidim. Bud to bola nahoda, alebo Ti to malo nieco naznacit, nieco, s cim Ty mas nieco spolocne a treba mozno trochu skumat preco to bolo a nie co to bolo. Je to vec, ktora sa Ti stala a ma nieco spolocne so zmenenym vedomi, pokial teda nemyslis, ze to bol sen, co asi nie, ked o tom pises.

Ja sa osobne priklanam k tomu, ze je to alternativa, ktora na tom mieste mohla byt, ale sa neuskutocnila, teda ten paralelny svet, ktory dava tisiec moznosti, jak sa mozu veci odohravat, nieco sa zmeni a uz ide ina paralelna linka a Ty si tam nejak naskocil, tym, ze si sa zobudil, tak Tvoje vedomie nahodne sa napojilo na tuto paralelnu linku. Ja totiz myslim, ze to ma spolocne s vesmirom a tisicami demenzii, teda alternativ a my sme len nepatrna cast z toho, v ramci vesmiru miliontinka. Brala by som to jak stastie a oprostila sa od demagogii. Myslim, ze ani vedci nevylucuju ine dimenzie, len nevedia, ci je tam mozny fyzicky zivot, tak jak tu, ja myslim, ze je.
Dana P.
zmínil jsi,
21. 07. 2012 22:08

že stará kronika se ztratila. Docela škoda, kdoví, co zajímavého by se tam našlo?
Dana P.
...vladimíre
21. 07. 2012 22:05

než jsem dopsala, už jsi odpověděl. A co když má Sylvia pravdu? Ty si svého AC nemusíš být vědomý?
Dana P.
Sylvia
21. 07. 2012 22:03

tvoje vysvětlení by mohlo sedět! Já s AC nemám zkušenost, tak mne to ani nenapadlo, ale vysvětluješ to i pro mne srozumitelně, teď uvidíme, jak vladimír s takovou informací naloží :o)
vladimír
pro Sylvia
21. 07. 2012 22:01

Nemusela to nutně být jiná dimenze, nemusí to být důkaz o nějakém astrálním cestování. Po negaci návratu nebo pohledu do minulosti teď sázím na ten démonický původ jevu (je zde opět možnost omylu). Jiné možnosti samozřejmě kategoricky nevylučuji.
Sylvia
--
21. 07. 2012 21:56

Pokial si myslis, ze to bola ina dimenzia, tak tam bolo Tvoje vedomie, ktore Ti navodilo pocit fyzickej pritomnosti, stavim sa, ze keby niekto do tej izby otvoril dvere, tak Ta fyzicky vidi v normalnej izbe, takze si tam bole vycestovany svojim vedomim a to je to astralne cestovanie a tu mas dokaz. Nemohol si tam prejst fyzicky, ale vedomim Tvojim ja, ktore si uvedomujes v tej ktorej casti. Preto ludia mozu astralne cestovat a fyzicky byt v posteli. A preto su tie pocity tak zive a tak rozdielne od sna.
vladimír
pro Dana P.
21. 07. 2012 21:51

Ne, nic tam stát nemohlo. Alespoň za posledních 100 let určitě ne. Ta pole byla tehdy soukromým majetkem, nešlo tam postavit chatrč, natož nemocnici... Nikdo normální si ostatně uprostřed pole klasů, kukuřice nebo třeba i brambor nevybuduje domek. Nešlo by to dnes a dřívě teprv ne.
Dana P.
vladimíre
21. 07. 2012 21:40

pamětníci říkají, že na místě domku bylo pole, potom fotbalové hřiště. Píšeš ale o odsunutých německých rodinách - nemohlo se stát, že tam třeba stál domek německé rodiny (či více domků) který byl po jejich odsunu zbourán? Co když bývalá obyvatelka toho domku byla někdy před válkou třebas v takové nemocnici...? A možná tam i zemřela...?
vladimír
doplnění k AKTUALIZACI
20. 07. 2012 21:50

Ten můj příspěvek je "drobátko" nekompletní, chybí tam řada nutných podrobností. Byl jsem trochu znechucený tím, že má zjištění vyvrátila moji prvotní a hlavní hypotézu o jakémsi náhledu do minulosti, ten tam tedy jistě nebyl...
Teď podrobněji o informacích, které jsem zjistil. Neexistují žádné kroniky, jistě dříve existovaly, zmizely pravděpodobně po válce. Starostova rodina, resp. jeho otec a matka se do té obce přistěhovali až po válce. V té době tam žádná nemocnice ani sanatorium nebylo a nebyly tam po něčem podobném ani stopy. On je sice ročník 1948, ale ptal se otce - na místě dnešních novostaveb bylo prostě jen to zmíněné pole, později tam udělali hřiště. Další dva kontakty, které mi dal, vypověděly ve stejném smyslu. Prvním z nich je fanatik do regionální historie - jeho zájem se netýká zdaleka jen té obce. Ten také o nějakém nemocničním zařízení nikdy a nikde neslyšel ani nečetl. Ten druhý je pamětník. V té původně německé obci žily i dvě české rodiny a on patřil k jedné z nich. Je to ročník 1924, ale stále ve formě (dělá dlouhé procházky, jezdí i na kole a hlavně mu to dobře myslí). Ani on však o žádné nemocnici nevěděl ani o ní neslyšel, přitom vzhled toho přízračného pokoje nejlépe seděl na dvacátá nebo třicátá léta minulého století...
Takže zbývá jen ten náhodný (?) průnik do jiné dimenze a ovšem i to na co jsem jaksi - v rámci aktualizace - zapomněl, mohlo to mít i démonický původ.