Vaše příběhy

Sny a realita

Sen nebo ne - (komentáře)

Maria Belaniova
Spankova Paraliza
22. 07. 2012 1:15

To co sa ti stalo je myslim spankova paraliza. Zobudila si sa velmi rychlo, vlastne tvoj mozog sa zobudil a tvoje telo este spalo ;o) Mne sa to stalo asi 20 krat za poslednych 10 rokov a vzdy ma to vyvedie z miery.
iveta
Sylvia
20. 07. 2012 16:14

ok
Sylvia
Ivet
20. 07. 2012 15:54

ja by som rada s Tebou o tom fakt pokecala osobne, takze na mna nezabudni, ked pojdes do Prahy a ked by si mala cas. Mohli by sme sa dohodnut.
iveta
Sylvia
20. 07. 2012 15:08

rozdíl mezi snem a AC je jednoznačný:1.je živější než obyčejný sen,vnímáš mnohem víc smysly jako je hmat,sluch,cítím mnohem víc doteky,lidí,průvodců atd.
2.poznám, že je něco jinak,než ve snu a v realitě ale neumím to vysvětlit.
3.máš intenzivní pocit někoho vedle sebe.Nemusí to tak být vždycky.
4.vnímáš to jako teď a tady.
5.poznáš, že těch slupek je tam víc,cítíš to a nasvědčují tomu situace,které tě donutí uvažovat o tom, že tomu tak je.Ovšem ráda bych si ty nejdůležitější nechala pro sebe(promiň,jsou to dost osobní pocity).
A jak to všechno vnímám po procitnutí?je to úplně jiná situace než ta běžná tady,to se zcela neslučuje s touto realitou tady.
Jak říkám nejsem spisovatel ale něco se opravdu nedá popsat neboť pro to nejsou vhodná slova.
Sylvia
Ivet
20. 07. 2012 14:47

No nemyslim, ze si cvok, ono je nieco ine to prezivat, ale vediet o sebe, ale potom to vyjadrovat a to tak moze vyzerat, to ja poznam, preto sa kopu veci neda moc zinterpretovat tak, aby clovek tak nevyzeral, ale viem si z toho vytiahnut nieco, len este nemam tu predstavivost.

K tomu Tvojmu pribehu, tie plazmove slupky, co popisujes jak prechod do dimenzie ma prave dost zaujimaju a zaujimalo by ma aj to, ze jak vies, ze ich tam je viac. Ci si to tak vnimala a este by som rada vedela, jak poznas rozdiel medzi snom a tymto zazitkom, co opisujes, viem, ze je to zivsie, ale je tam este nieco navyse? Jak to vnimas, ked sa zobudes, zahmlene, alebo jak vcerajsok.

Pytam sa tu, lebo tam si svoju energiu vybija naruseny clovek a zle to tam ovplyvnuje.
iveta
Sylvia
20. 07. 2012 14:38

ještě bych ti řekla, že ten tunel o kterém se zde zmiňuji,tak to je jeden a ten samý ,který popisují lidé co prožili NDE.Ten tě právě přenese tam do jiného světa(do jiných dimenzí),kde podle mého probíhá další život.Je to jeden a ten samý tunel,který způsobuje zmizení lidí,lodí,letadel atd.a zároveň umožňuje vstup sem na Zem.
Je to jedna a ta samá univerzální energie,která toto umožňuje,umožňuje jít tam a vracet se zpátky.To je to relativní vzduchoprázdno,které vlastně není prázdné a nikdy nebylo.To je ta energie co tak trápí vědce a neví si s ní rady.:-))
iveta
Sylvia
20. 07. 2012 14:21

psala si ,že se chceš čakrám opět věnovat....mohu jen doporučit udělej to co nejdříve,protože jinak přicházíš o úchvatné zážitky,které jsou k nezaplacení.Velmi to obohatí tvoji duši,věř mi.
iveta
Sylvia
20. 07. 2012 14:12

Moje domněnka je taková: člověk, který nemá zharmonizované čakry,tak vytváří kolem sebe nějaký chaotický gravitační vír,který ovlivňuje zorné pole a nejen toto.
A to co popisuješ ty, to roztahování sebe samotné do prostoru a vidění čehosi jinak,tak to je právě ten chaotický gravitační vír ,ve kterém se nacházíš.Podle mě kdyby si ty čakry měla zharmonizované,tak věřím tomu a jsem stopro přesvědčená, že astrálně vycestuješ.

Ale v tvém případě to rozkmitá jen jakýsi časoprostor okolo toho gravitačního chaotického víru,proto není možné dotáhnout AC do konce.Psala si, že ten( stroboskop a to roztahování sebe samotné) si dokážeš navodit sama,to je dobře ovšem chybí ještě to nejdůležitější a to je zharmonizovat čakry.Pak začne v tobě a kolem tebe působit ta správná univerzální energie ,se kterou dokážeš to AC.
A až se ti to AC podaří,zjistíš ,že vstupuješ do jiné dimenze jakýmsi tunelem(viz.můj nový příběh)to je ten správný gravitační vír,to vnímání 5D.Tak doufám, že si o mě nemyslíš ,že jsem totální cvok.:-)))
Sylvia
Ivet
20. 07. 2012 11:37

Myslis, ze stvrta je cas a toto piata, mne to totiz s tymi dimenziami nejak celkovo nedochadza, neviem si to vobec predstavit. Keby boli dve, vidim ludi jak papier a nemam sajnu o tretej, ale na tu piatu uz absolutne neviem, co by bola (ked je teda stvrta cas)
iveta
Sylvia
20. 07. 2012 10:42

jen bych ti chtěla říct,ještě co se týká toho stroboskopu a toho ostatního kolem....myslím ,že to je právě ten efekt 5D.To je něco s čím si ještě neumíme poradit.
Sylvia
Ivet
19. 07. 2012 23:42

Urcite, tak daj veiet, dobru.
iveta
Sylvia
19. 07. 2012 23:36

V Praze nejsem ale docela často tam jezdím,tak se můžem někdy domluvit.
Přeji dobrou noc :-)
Sylvia
Ivet
19. 07. 2012 23:29

No keby si bola v Prahe, tak ste dam rada sklenku, to by som sla rada o tomto pokecat.
iveta
Sylvia
19. 07. 2012 23:12

energie neodchází pokud nechceš ty sama...aspoň to tak u mě funguje.
Já tedy nevím ale co se týká toho stroboskopu,tak to se nedá vysvětlit písmenkama,lepší je osobní kontakt,protože jedině tak je možné o tom diskutovat naplno.Rozumíš jak to myslím.
Každopádně je zarážející kolik věcí, pocitů a zážitků jsou nápadně shodné.
Sylvia
Ivet
19. 07. 2012 22:53

Nechcem sa drzat upato nejakych navodov, ale voditko potrebujem, je fakt, ze som citala, ze musim cakry po precisteni zatvorit. Ale mozno nemusim, tam bolo, ze by Ti odchadzalo moc pozitivnej energie. Co sa tyka AC, tak som z tych navodov vyuzila len tu zakladnu vec, potom som si nasla nieco vlastne, takze ano, dufam, ze sa mi rozostri. Este k tomu stroboskopu. Rozmyslala som, ci to moze mat nieco s ocami.

Ale nie, ja som totiz si spomenula na pocit, ze vo finale som to videla preto, lebo, no jak to povedat, vychadzalo to jak keby zo spankovej casti hlavy, ked Ti blika pred ocami a je to z oci, to poznas, ale toto sa skor podobalo na tu mdlobu, jak som spominala, ibaze neodpadavas, normalne vnimas. Tak neviem, ci to mas takto.
iveta
Sylvia
19. 07. 2012 22:47

Lidstvu je dáno vyvíjet se právě k tomu aby poznali,že už není kam dál se vyvíjet.Tak to vidím já.
Jinak k těm čakrám...nemusíš je přeci zavírat,to není podle mě nutnost.Proč by ti mělo být zle?
Já jsem taky ze začátku prd věděla ale přišlo to jak ty říkáš spontánně.Na všechno příjdeš sama,nepotřebuješ hledat rady a návody.
Jinak rozuměla jsem dobře co si mi chtěla zdělit
Sylvia
Iveta
19. 07. 2012 22:12

Ano, myslim, ze som to tu uz parkrat spominala, javy su paranormalne vtedy, ked nevieme ich vysvetlit, ale ono to za urcitych okolnosti moze byt prirodzena vec, len sme vyhukany z toho, jak to na nas pride obcas, holt ludia su zavaleni vecami cez ktore nemozu vidiet ine veci. Je to aj vyvojom, myslim, ze moc informacii skodi, ludia si za to mozu sami. Bud by ludstvo sa nemalo kam vyvijat alebo by zneuzivalo energie v takom rozsahu, ze by sa same znicilo. Takze na nieco je to mozno dobre.

Tie cakry - ja s nimi moc pracovat neviem, som to sice skusala, ale nedokazem este tak uplne sustredit tie pocity, aby som si uvedomovala cakru a nechala ju pracovat. Ked sa mi zdalo, ze mi to ide, tak zas som sa bala, ze ju nezatvorim a to by mi bolo zle. Mozno ked to bolo take spontanne, tak som to mala rozvijat, ale prd som o tom vedela a teraz sa to musim znovu ucit.

Inak nieco Ti este poviem: niektore veci alebo ludia su jak umelci, co naseru do plechovky a vydavaju to za umenie, to neni sranda to maju tu v Technickom muzeu, ale myslim to teraz obrazne, ale oni sa tvaria jak Rembrandt a v tom je cele caro niektorych zahad. Snad mi rozumies :-). Neni tam nic v tej plechovke, len hovno.
iveta
EK
19. 07. 2012 13:24

ano odezní to samo :-)
EK
Pro: Iveta
19. 07. 2012 12:38

No mamce se to stalo možná už tak 3x, ale první dvě paralýzy byly slabší, myslela si, že šlo o sen nebo nějaký stres...ale ta poslední byla extrémně silná, věděla, že je vzhůru a nemohla se hýbat, nadechnout, zkrátka nic, brněly jí ruce...zkrátka byl to pro ni šok...ted den opravdu když jsemjí viděla, tak to vypadalo, že musel zažít šok, protože takhle jsem jí ještě nikdy neviděla. Dokonce si i myslela, že to byly snad duchové, že jí někdo chtěl udusit, ale našla jsem jí na netu o té paralýze, tak to pochopila, řekla jsem, že není jediná, komu se to stalo... Příště hlavně ať se snaží být v klidu, odezní to samo...
iveta
EK
19. 07. 2012 12:31

člověk,kterému se to stane poprvé....většinou prožije něco co už nikdy nechce zažít,je to prvotní šok.Pokud se mu to opakovaně vrací,později zjišťuje, že to vůbec není tak hrozné jako na samotném začátku. :-)
EK
Spánková paralýza
19. 07. 2012 12:18

Ahoj, můžu říct, že se to stalo i mojí mamce, a byla z toho celý den hrozně špatná, takhle jsem jí ještě neviděla, strašně jí to vyděsilo, myslela si, že umře v té paralýze :-( Když se z ní probrala, prý strašně brečela, i když to vyprávěla mně, tak brečela, opravdu to musí být ošklivý a hlavně silný zážitek pro člověka, kterému se to stane....
iveta
Sylvia
18. 07. 2012 11:04

když si všechno sesumíruji dohromady,vychází mi jen jedna jediná odpověď....Čakry.
Všechny tyto projevy pochází z těchto důležitých center okolo páteře,protože jak jistě víš ,energie, která v nich proudí, ovlivňuje nejen tělo ale i prostor mimo něj.
A s tím jsou podle mého spojeny všechny paranormální a nevysvětlitelné věci.Jsme propojeni díky čakrám s tou univerzální energii, tedy s UNIVERSEM.
A to co je obecně psáno jako jev paranormální tak já osobně považuji za přirozenou věc,kterou jsme kdysi my lidé ztratili.Je to velmi zkrácená verze mé odpovědi.:-)
rheia
llucyyy
18. 07. 2012 10:56

Tohle se asi občas stává řadě lidí a pokud se to neopakuje často a moc tě to neděsí, tak bych se tím netrápila. Padlo tu několik možných vysvětlení, asi jde o stav, kdy mozek už se probudil a tělo ještě nefunguje.

V těhotenství jsem měla sklon rychle sklouznout do velké únavy a hypoglykemie. Jednou jsem přišla z práce, v předsíni stačila odložit tašku a zout boty, a ještě v kabátě jsem vešla do pokoje a sedla do sedačky, než naberu sil a dokážu se svléknout. Byla jsem doma sama. Netuším, jak dlouho to trvalo. Viděla jsem, jak se kolem mě postupně stmívá, nemyslela jsem na nic, jen jsem byla ráda, že už nemusím vyvíjet žádnou sílu.

Když jsem pocítila, že bych se dokázala zvednout, byla už úplná tma. A najednou měly nábytek i věci kolem podivné tvary, jako by se přeměnily v nějaká monstra a jako by mě pozorovaly. Jako by se za nimi taky něco skrývalo. Teď jsem se zase nedokázala pohnout hrůzou. Věděla jsem, že manžel přijde pozdě, tak si musím poradit sama. Přesto nějakou dobu trvalo, než jsem překonala děs a došla k vypínači - a světlo rázem všechno zlé zahnalo. Podotýkám, že strach ze tmy a závrať (i při stoupnutí jen na židli) u mě s těhotenstvím přišly i odešly.

Beru tyhle věci jako součást života, mozek si s námi občas různě zahraje, je to vlastně zajímavý zážitek :-D
iveta
přeji
18. 07. 2012 0:29

všem dobrou noc a pěkné sny :-)
iveta
Sylvia
18. 07. 2012 0:26

je to možné...nejsem totiž tak nějak stoprocentně spokojená s odpovědí,které jsme teď probraly.:-)
Až půjdu k očnímu zeptám se na to
Sylvia
Iveta
18. 07. 2012 0:18

Ano presne tak, to preblikavanie suviselo totiz aj s tym pocitom, jak pisem dolu. Ale mohli sa miesit dve veci dohromady, ze sa Ti pri tom fyzicky nieco oslabuje
iveta
no každopádně to
18. 07. 2012 0:15

vysvětluje jen polovinu věcí,které si popsala :-)
iveta
Sylvia
18. 07. 2012 0:12

asi to opravdu bude kvůli té tupozrakosti ten stroboskop barev.
Sylvia
Iveta
18. 07. 2012 0:07

Ano, nieco podobne, urcite nie teda uplna slepota, ale ked som zazla svetlo, tak som mala tu clonu, nevidela som nic, isla som po pamati do postele a este po styroch :-). No bolo to hrozne teda...
iveta
Sylvia to
18. 07. 2012 0:02

s tím pádem a částečným oslepnutím....nebyla to úplně klasická slepota ale nepřišlo ti, že máš před sebou takovou tmavou clonu,něco jako punčocha přes kterou koukáš.
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 23:58

No moze byt, ze to jedno oko mas unavene, takze hej, ja som tupozraka od narodenia, s tym sa clovek narodi a lekarka mi povedala, ze bohuzel bez okularku....:-). Ja som teda bola stastna, jak blcha. Aby mi to nezistila, tak som klamala u ocneho dost dlho. Ked mi skusali oko, tak som si urobila medzierku medzi prstami, aby som precitala s okom aspon to najvacsie pismeno. Potom mi na to prisla, tak som si tie pismenka tam rychlo zapamatala a citala som ich po pamati, proste som nechcela okuliare. Ale ma dala pod mikroskop, no a to uz som neokecala, ale ked povedala bohuzel bez okularku, tak som bola ststna. Dnes uz to blikanie ale nemam, krcnu pater mam, z toho sa mi tocievala hlava, ale regresna terapia to nejak napravila.
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 23:52

no každopádně jsou to velmi zajímavé informace,které s tím mohou a nemusí souviset...protože já jsem na levé oko taky tupozraká a s páteří mám problémy již od čtrnácti let.
A to co popisuješ ty,tak já zjišťuji ted v poslední době taky.Většinou ale ráno po probuzení.Snažila jsem se vždycky zaostřovat zrak ale nějak to nechtělo pominout.Nejspíš to může dělat ta tupozrakost a nebo to může být od krční páteře.
No fakt nevím...
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 23:29

Bryle nenosim, ale na jedno oko som tupozraka, ale to sa neda uz napravit a inak okuliare nepotrebujem, s pateri, no kto nema, s krcnou trochu, ale v desiatich rokoch som to nemala.
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 23:26

Len v tom priestore je to viacrozmerne....no jasně protože to vidíš před sebou.
Nosíš brýle?máš problémy s páteří?
Sylvia
Ivet
17. 07. 2012 23:23

A preco? Mala si nieco podobne?
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 23:20

Ano je to hrozne podobne, presne tak. Ale napriklad ked som to mavala pravidelne, tak sa mi zdalo, ze to mozem vidiet tak aj ked chcem, nie vzdy to bolo sponatanne, niekedy som si to myslou aj sama navodila. Ale mozno to bolo nieco s ocami...ja teraz neviem. Len v tom priestore je to viacrozmerne, nez ten film
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 23:18

jo to je tak nějak přesný popis ten stroboskop....no čumím jak blázen???
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 23:15

není to tak trochu podobné starému filmovému záznamu? myslím tím to poblikávání staré filmové pásky na starých filmech,jako když ti začíná film a ukazují se tam ty klasické čísla na začátku?
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 23:14

No ide to len ked lezis po tme. A napriklad ta miestnost zacne blikat, ale nie nejak tak, ze zhasinas a zazinas. Ta tma v miestnosti este viac stmavne, take vidis vsetko cierno cierne a zacne to jak nejaky stroboskop. Ked pozeras normalne, tak vidis, ze je tma, ale my sme nemavali zatiahnute rolety, ani zavesy, tak tam bolo trochu svetla z vonku z lamp. Ale ta miestnost zrazu uplne stmavne. Trochu sa to podoba jak ked idu na Teba mdloby, ale ziadne mdloby nemas, len to pozorujes jak to preblikava pred ocami. Jak keby si cierny a biely papier rychlo za sebou pretacala, ale tak, ze tu bielu ledva postrehnes.
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 23:10

můžeš mi prosím víc popsat to problikávání černé a bílé barvy....něco mě totiž došlo až teď,díky tomu ,že si to opět vzpoměla.
Sylvia
Danus
17. 07. 2012 22:59

Toto keby sa mi stalo, tak vykrikujem asi aj na suseda haha. Ja sa normalne moc nebojim, idem aj o druhej rano po Prahe, ale ked nieco bucha a ja to nenajdem, co to je, tak sa bojim. Ked som sem pisala clanok o motylom muzovi, tak mi spadla na zachode krabica, ktora tam bola cely cas a ani sa nepohla uz neviem jak dlho, to tiez som chodila a snazila som si to vysvetlit, co to bolo :-)
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 22:55

Ale musim povedat, ze ten pocit z detstva sa mi raz vratil asi v osemnastich rokoch, len jeden den. Isla som domov z nejakej oslavy a spadla som pred domom na chrbat. Rychlo som sa postavila, aby ma nahodou nikto nevidel :-), ale ked som prisla do vchodu, urobilo sa mi zle a uplne som oslepla a stratila som cit v nohach tak, ze som nemohla vobec ist, ale rukami som sa drzala zabradlia a tak som vysla schody. Asi som si otriasla miechov, pretoze, som nemohla sa postavit na nohy a bola som uplne chroma, navyse som zazla svetlo a nic som nevidela, uplne som oslepla. V tomto stave som isla hned do postele, ani som sa neprezliekla a ked som lezala, tak som len tipovala, ci sa rano zobudim a budem chodit a vidiet.

No a prisiel zas ten "nadcasovy" pocit. Zrazu hlava bola lahka a trochu vacsia, pozerala som na ruky, boli rovnake, ale pocit bol, ze boli vacsie. Preblikavanie ciernej a bielej bolo, ale ked to bolo pred tym, ze som videla, tak som mohla pozorovat okno, jak sa v tych farbach meni. Teraz som mala uplnu tmu. No ale rano som sa zobudila a bolo vsetko ok.
Adanom
Dana
17. 07. 2012 22:38

" Je možné astrálně cestovat ve spánku, aniž by si to člověk uvědomoval? "

Ve spanku si to uvedomuje jen bdely clovek. Po spanku kdyz se probudi mu ale dochazi ze to nebyl sen v tele ale astralni cestovani.
Spousta lidi astralne cestuje behem spanku ale nepamatuji si to nebo si ani po probuzeni neuvedomuji ze astralne cestovali.
Nicmene napriklad " sny" v kterych litame, padame.... ja definitivne povazuju za astralni vylety. :)

iveta
Danuš
17. 07. 2012 22:22

taky se mi to stává....většinou na štědrý večer.
Stává se ti to častěji nebo to bylo poprvé?
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 22:17

nedostaneš:-) nemáš totiž ponětí co ty doteky později obnášejí a dokonce i umí.:-)
Dana P.
Sylvi
17. 07. 2012 22:09

neboj. Mně něco nedávno se v posteli (četla jsem si) otřelo o nohu (nebo pohladilo?) a měla jsem pocit, že mi odkrývá přikrývku, já myslela, že je to kočka a ono tam nic nebylo, tak nevím, nelekla jsem se ani dodatečně :o)
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 20:35

No inak keby ma niekto smatol za nohu, tak dostanem asi porazku :-)
iveta
Danuš
17. 07. 2012 17:59

V mozku jsou desítky center, které se dají ovlivnit vlnami různého kmitočtu a způsobují ty elektrické výboje.A jedno z center je právě epifýza o které se říká ,že je to třetí oko.
Tato epifýza je schopna naladit se na tuto frekvenci a pokud ji k tomu ještě dobře trénuješ,pak není divu ,že nastávají takovéto zážitky.
Jinak já jsem taky laik v těchto odborných pojmech ale myslím ,že to má co dočinění s elektromagnetickým polem,které se může nějakých způsobem měnit.A tím teď opravdu nemám na mysly klasické EEG.
iveta
Danuš
17. 07. 2012 16:49

a vyvolá to jen a jen tvůj postřeh,vnímání na tyto věci.
iveta
Danuš
17. 07. 2012 16:45

reakce na tvůj dotaz 17. 07. 2012 11:30
já mívám taky pocit, že na mě někdo volá mým jménem...ale jen když usínám.
Myslím ,že je to způsobeno právě tou podivnou univerzální frekvencí na kterou se můžeš napojit,třeba nevědomky i v bdělém stavu.Podle mě ta frekvence se dá využít i na telepatii,chaneling atd.
iveta
jinak
17. 07. 2012 15:31

si možná někdo bude myslet, že já sama jsem cvok....ale nejsem:-)moje IQ je 139 a psychotesty vyšli na výbornou.
Jsem totiž člověk,který mluví otevřeně a myslím ,že by to tak mělo být i v běžném životě.:-)
iveta
Sylvia a Danuš
17. 07. 2012 15:21

to co já jsem prožívala v dětství a ve snu tak to byly běžně létací sny,bylo jich nespočet.
Sylvia jinak jsem přesvědčená o tom ,že jako dítě si měla snahu vystoupit s těla,protože to co popisuješ ten pocit lehkosti....
Vystoupit s těla jde i při plném vědomí.Psala jsem si o tom tady s Jardou.


Respekt ano ale k špatným entitám nelze mít respekt,protože by tě stáhli tam kam ty nechceš.Dá se to velmi rychle rozpoznat,prostě to víš.

Jinak k tomu vysokému tónu...Danuš myslím ,že si se trefila,může se taky projevovat elektrickými výboji v celém těle,můžeš mít vyloženě světelné záblesky (někde jsem četla že i při projevech schizofrenie je něco podobného ale každý z nás ví jestli je ok nebo né).
Mám známého ,který taky astrálně cestuje a řekl mi velice zajímavou věc ohledně těch elektrických výbojů a světelných záblesků..totiž když jede na hory,tedy do vyšších oblastí tak ho toto běžně doprovází,několikrát prý i na několik minut stratil vědomí.


Zatial pocujem fyzicky zvuky...a jestli to dotáhneš do konce,ucítíš i hmat(bude na tebe někdo sahat a zároveň i ty budeš hmatatelně cítit toho druhého)


Dana P.
iveta 12:44
17. 07. 2012 13:53

tenhle vysoký tón či pískot znám. Připisovala jsem to dosud elektřině při procesech v mozku (odpusťte laické podání, možná se vyjadřuju směšně?). Většinou v klidu v posteli, ve tmě se to ozve (nebo to přes den nevnímám?), ale není to v souvislosti s tím, že bych se o astrál pokoušela. Začne si to a skončí jak to chce :o)
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 13:44

To je prave ono, ked som skusala AC prvykrat pred asi styrmi rokmi, tak som o tom vedela malo a nevedela som hlavne, co cloveka caka. Ale podla mna to malo pozitivnum v tom, ze som to mala len jak zazitok a bolo to bez strachu.

Postupne, ked som sa o to zacala zaujimat, tak som si precitala aj negativne veci, hlavne, co tam mozes vidiet alebo stretnut. Lenze to su prave tie vysledky tych negativnych emocii, teda strachu, strach plodi podla mna obludne veci, pretoze predstavivost funguje na plne obratky.

Takze jednas sa sice nieco viac dozvies, ale zaroven zacnes mat respekt az prehnany, lebo nejaky by mal byt.

Zatial pocujem fyzicky zvuky alebo sa bojim, nemozem pohnut. Ale ked som bola decko, uz som to tu raz spominala daiterrovi, tak som mavala zvlastne pocity, ze som nafuknutejsia nez v skutocnosti, jak keby som bola do priestoru zvacsena a lahsia, ale nikde som nelietala to nie, len ten pocit, ze mam ruku alebo hlavu vacsiu a lahsiu, nejak do priestoru rozplynutu a sprevadzalo to preblikavanie v miestnosti, ciernej a bielej. Ta cierna bola uplne cierna, aj ked to bolo po tme a striedala sa s bielou, to som takto vidavala tu miestnost pri tom pocite. Mala som to skoro kazdu noc, ale potom sa to vytratilo asi v 12 rokoch.
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 13:34

Musim to uz nejak dotiahnut do konca, tak uvidim, ci sa to podari.

veř ,že se to podaří,musíš mít na to prostor a čas.
Já mám jedinečnou příležitost ,že jsem doma,mohu tak kdykoliv meditovat a věnovat se tomu a né jen tomu.Těch věcí s tímto fenoménem spojených je víc.
iveta
17. 07. 2012 13:23

si vše vysvětluji tím....že nemám absolutní strach se tam kdekoliv pohybovat,proto se mi asi nedějí negativní zážitky a když má cosi snahu mě do nich dostat jsem schopná entitě vynadat a vrazit ji facku :-)))
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 13:18

pak je to to co jsem psala níže.

Co se týká Alenka efektu....neboť ať se to děje nebo néé,mám takzvané okno,přechod do jiných dimenzí si mnohdy asi nepamatuji.
Mě se tedy většinou stává, že mívám celý zážitek z jedne dimenze,přesun do druhé, který si zapamatuji bych mohla spočítat na prstech.U mě ten přesun funguje asi takto...blik a jsem jinde.
Jinak já jsem pokaždé v obrovském prostoru,který někdy vidím a někdy né.Dimenze jsem tady už nakousla v komentářích s skiwalkerem.
Nikdy se mi nestalo, že bych nevěděla kudy ven....funguje to tak nějak automaticky.Mám pocit, že tam se orientuji čím dál tím lépe a rychleji než na samotném začátku.

iveta
Sylvia
17. 07. 2012 12:55

může to být divadlo a nemusí,každopádně jsem ráda, že si vědci dávají tu námahu toto zkoumat.Ovšem pochybuji, že by někdy došli k závěru.Je to tak obrovský prostor,který si nikdo absolutně neumí představit až k samotnému začátku(tedy velkému třesku)
To je právě ten počítač, ze kterého při rozkliknutí lze něco přečíst ale většina zůstane asi zakódovaná :-)
To bychom si museli pamatovat všechny naše životy od samého prvopočátku abychom znali pravdu ale to by nám zřejmě nestačilo.:-)))to bychom možná měli nakročeno k informacím které by se rovnaly 0,0000000000000000000001 procentu pravdy.
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 12:48

Nie, to neni piskanie v uchu, to je nieco ine, to tiez poznam, ale rozoznam to. Toto bolo normalne v miestnosti vysokofrekvencne piskanie.

Inak to vsetko, aj tie vibracie, ten stav SP, to vsetko funguje a existuje a je to fakt zvlastne, neni to nic vymyslene. Musim to uz nejak dotiahnut do konca, tak uvidim, ci sa to podari.

No a ked sa dostanes do inej dimenzie, tak do jakej napriklad. Poznas pojem Alenka efekt? Ked napriklad si v miestnosti a su tam dvere, ktore tam normalne niesu a Ty sa dostanes cez tie dvere uplne niekam inam a mala si aj nieco take, ze si nevedela kadial naspat?
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 12:44

Inak ten piskot, to je zvlastna vec, ja myslim,z e niekedy to nevnimam, takze to beriem normalne, lenze teraz som sa zobudila a po par minutach to zacalo....


vzbudila si se podle mého, do stavu před opuštěním těla tedy do transu.....mě se to taky někdy stane.
Buď zase normálně usneš a nebo vyjdeš s těla ven.Toto je věc,která se stane ještě vícekrát.
tedy jestli jsem to dobře pochopila....pokud tedy nemáš na mysl běžný jev jako je tinitus(ikdyž o něm mám trochu jiné vysvětlení než je běžně prezentováno).
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 12:14

Samozrejme, aj to je, ale nejaky prapociatok bol, preotze vesmir sa roztahuje, dokonca zrychluje, co svedci, ze je tam temna hmota alebo temna energia. Ale mozno je to len divadlo pre nas :-)

Inak ten piskot, to je zvlastna vec, ja myslim,z e niekedy to nevnimam, takze to beriem normalne, lenze teraz som sa zobudila a po par minutach to zacalo....
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 12:09

a co když žádný nebyl?
Co když to jsou všechno jen doměnky a hypotézy.
Ono je těžké něco takového dokázat a je taky hlavně těžké později přepisovat knihy ze kterých se učíme ve školách....pak je snadnější vše nechat tak jak je.:-)
To myslím všeobecně.
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 12:05

myslím, že to je odraz tónů,tedy té frekvence,která podle mého je v prostoru(ve vzduchu) pořád,kterou nemůžeš normálně slyšet,(snad jen ti opravdu znalí jogíni,šamani atd)...jen v počátku a nebo v transu.Pokus o trans u tebe nastává zřejmě vícekrát než si myslíš.
Možná je to frekvence právě to nic,to vzduchoprázdno,to vakuum.
se kterým si nevědí rady vědci.Protože nic neexistuje,vždy je něčím naplněno.
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 11:50

Ano chapem, podla mna je to tym, ze mozno by si nebola schopna pochopit to v normalnom stave, ale chapes to len tam, ale tu Ti to nedava zmysel, alebo je to take, ze pre nas nepochopitelne.

Ja to mam aj zo snami, kolkokrat sa mi sniva sen, ktory by normalne bol pre mna chaoticky a nedaval vyznam, ale v tom sne vsetko zapada, vsetkemu rozumiem a viem, ze to tak ma byt. Ked sa ale zobudim a nahodou si ho pamatam, tak je to taka hlupost, ktora zmysel mojmu mozgu nedava, ale pamatam si ten pocit zo sna, ze tam to zmysel malo. Takze viem, co myslis, lenze ten velky tresk, to by som chcela vediet...
iveta
podle mého.....
17. 07. 2012 11:48

ty odpovědi známe všichni...jenom si je bohužel nepamatujeme a rychle si vzpomenem až Tam na onom světě.
iveta
Sylvia ano
17. 07. 2012 11:42

začala jsem se ptát,ovšem odpovědi vzápětí (jako na potvoru) zapomenu(už jsem se tady o tom zmiňovala kdysi).
A nebo se stane,že automaticky procitnu,nebo odpovědi se nedočkám,neboť se dostanu zas někam jinam do jiného světa(dimenze)
štve mě to ale co nadělám....pokouším se opakovaně ale už mi tak nějak něco říká "neptej se je to zbytečné,odpověď dostaneš až později až budeš mezi námi" chápeš jak to myslím?
Sylvia
Danus
17. 07. 2012 11:38

Ano je to zvlastne, mneto prislo teda jak ozvena alebo nieco, pretoze niektore su uplne cudzie hlasy, o ktorych viem, ze ku mne nepatri, jak pozbierane cez den na ulici alebo v praci, dostanu sa mi do podvedomia a ked zaspavam si telo cisti hlavu. Ale vacsinou teda este nespim, len sa chystam uz som v posteli. Ale niekedy svoju mamu tiez pocujem jak zivu a zomrela pred sytrmi rokmi.

Alebo napriklad sa mi stalo, ze som sa zobudila v sobotu rano o stvrtej a nemohla som chvilu zaspat, no a zacala som pocut nejake vysokofrekvencne piskanie. Potom mi to uz prislo normalne, ze to je a asi to piskanie je tam stale, ale teraz viem, ze predtym bolo hrobove ticho a teraz toto, mozno niekto zapol nejake radio alebo nieco, bolo to slabulinke. A raz v noci som pocula hrozne tichucko ako keby take tony, jak z nejakych hracich hodiniek. Takych starodavnych. Najprv som msylela, ze to je od suseda budik alebo ze jemu tam nieco hra, ale potom som zistila, ze to je nejak pri mojom uchu a nemohla som sa toho zbavit. Zas jak nejaky odraz zo vzduchu, ale bola to normalne hudba, nie nejake nahodne tony. Som sa otacala, som davala aj ucho na stenu, ci to neni u neho. Ale prestalo to na chvilu a potom zacalo zas ked som si lahla a mal som to uplne pri uchu.
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 11:34

oceňuji tvoji odvahu napsat co vnímáš....toto i já někdy slyším a taky nejsem blázen :-)))
Jinak mi se o tebe nebojíme,důležitější však je aby si se o sebe nabála(nepochybovala) ty,což rozhodně vím ,že tomu tak není.
Sylvia
Ivet
17. 07. 2012 11:33

No a nepytas sa Ty napriklad na nejake historicke veci a tak? Napriklad preco sme tu a na velky tresk :-)?
Dana P.
Sylvi
17. 07. 2012 11:30

já mívám prožitek (občas, spíše vždy za dlouhou dobu) a stává se to spíše přes den, kdy najednou uslyším zavolání jakoby zdálky - například "Dany" a hlas identifikuju jako hlas mé maminky, která zemřela před 20 lety. Nebo "mami" a je to dětský hlas, taky poznám, že je to některé moje dítě. To se často až leknu, jestli se synovi něco nepříjemného nestalo, ale nikdy se to naštěstí nepotvrdilo :o) v podstatě nikdy v té chvíli na ty svoje blízké nemyslím, zajímalo by mne, co tohle asi vyvolá?
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 11:28

podle mého jsi kousek od finálního prožitku....věř a bude ti dáno.
Zážitky z AC jsou zcela vyjímečné,nelze to opravdu popsat,rozhodně to má svůj důvod.
Chce to více vnímat a opravdu se o to zajímat,pak se ti v prožitcích odkryjí odpovědi (podotýkám) skoro na všechno.
Sylvia
Danus
17. 07. 2012 11:16

Ano presne takto som to mala aj ja, bola som uvolnena uplne, necitim telo a hlavne nad nicim nerozmyslat, to odputava. Ked to budes skusat casto, tak uvidis, ze sa nieco zmeni a zacnu sa Ti stavat tieto veci. Mozno aj vo forme jak mas Ty. Ale ked sa zobudis tak, ze si to uvedomis, tak az potom zistis, ci si na to pripravena. Pretoze toto neni vobec sen, to si uvedomujes naplno a vies o tom, ze nieco sa meni, zvuky pocujes.

Mne sa inak stava v poslednej dobe, ze nez ked zaspim, tak pocujem nejake hlasy. Nie jak v skutocnosti a ani nie len v myslienke, ale niekto mi ako keby pri uchu nieco povie. Napriklad len v poslednej dobe som pocula "Preco?". Mi to pripada, jak keby mi vyplavali na vrch odrazene zvuky, co pocujem cez den a ktore som nejak extra vnimala a pred spankom ako keby vychadzaju von a ja ich pocujem jak zive. Zvlastne je, ze nereagujem na ne hned, ale uvedomim si ich az ked skoncia. Normalne ked na Teba niekto hovori, tak ho vnimas paralelne s tym jak hovori, tu na mna niekto nieco povie, kratku vetu a ja si to uvedomim az ked dohovori. Nejake mi to je divne :-). Ale niesom blazon, nebojte sa haha.
iveta
Danuš
17. 07. 2012 11:15

mohl to být lucidní sen,který je taky správnou cestou k AC.

iveta
samozřejmě
17. 07. 2012 11:12

že lidé s paranormálními schopnostmi jsou více méně ohroženi....jak říkám záleží na samotném jedinci jak se k tomu postaví.Měl by býti taky tak nějak s nohama na zemi a uvědomit si, že žije tady a né tam...tam je to předurčeno až na pozdější dobu až tady nebudem.
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 11:11

No vo finale ano, asi tam patris, ale jaksi ked este si tam len na polovici, tak ten mozog Ti hovori, ze si v cudzom svete, tiez si nakoniec myslim, ze je to prapodstata vedomia a ze to si vlastne Ty a tym padom mozes zistit, ze mozes fungovat bez tela, len Tvoja ja moze existovat a pre mna je to dokaz o posmrtnom zivote. Ludia s NDE zazivaju toto, tomu verim tiez.

Ja len myslim, ze on ten rozum z nejakeho dovodu sa Ta drzi jak repic, je to zariadene prirodou tak. A preto mam pocit, ze idem do neznameho sveta, pretoze este stale rozmyslam v hmotnej realite, ale ako keby nahliadam tam do tej inej. Strach je ludska emocia. No a to by som potrebovala sa toho zbavit, resp. ja som mohla. Ja som vedela, ze kebyze chcem, tak som tam, ale ked to prislo, tak som nechcela a asi nebol spravny cas. Teraz ked sa tak o tom bavime, tak zas to vyskusam. Mne totiz tie paralyzy prichadzaju po neuspesnych pokusoch s AC. Takze si to nejak to moje vedomie pamata a ukazuje mi to cez tu SP.
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 11:07

myslim, ze oni dost cast mozno maju spojene dohromady viac udalosti z tohto sveta a sa im t splyva do jedneho a preto rozpravaju hluposti, takze to nemusi byt spojene len s astralny svetom, ale naozaj nieco v hlave nefunguje

měla si na mysl tedy že nejsou schopni rozeznat co je realita a co astrál,tím pádem se jim vše splývá v jedno... prapůvod toho všeho je právě jaksi neukočírovaný ten šestý smysl,ten strach ze všeho.Pak nastane v hlavě zmatek a schizofrenie.
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 10:58

nemám v úmyslu zpochybňovat lékařské výzkumy....jen mám na to svůj osobní názor a zkušenost.
Samozřejmě, že se s vědomím něco děje,máš nakročeno do světa kam podle mě zřejmě patříš a odkud si tak nějak zjednodušeně řečeno přišla.Tím bych si vysvětlovala i minulé životy.
Ty zvuky a to ostatní tak to je už ten jiný svět,ty už tam tak napůl jsi,to je ta jiná frekvence,ten projev.Tvoje vědomí(duše) se odpoutá od hmotného těla(mimochodem je to dost podobné NDE,to je můj osobní názor se kterým někdo z vás nemusí souhlasit).Pak nastane situace vyplutí s těla(tunel a na konci světlo,jak to popisují lidé,kteří prožili klinickou smrt,mimo jiné tvrdí, že měli taky to klasické bzzz a stejné příznaky)a nakonec se ocitneš tam kde chceš být.Dostaneš se do té pravé podstaty vědomí,do toho prapůvodního stavu vědomí.:-)
Všechno co zde popisuji jsou moje osobní zkušenosti a ještě ke všemu velmi velmi zkrácené do malého odstavce :-)
Dana P.
Sylvi
17. 07. 2012 10:54

já se o to pokoušela před nedávnem před spaním. Už jsem se dostala do stavu kdy jsem necítila tělo a potom jsem nejspíš usnula :o) Zvláštní ale bylo, že jsem se uprostřed noci probudila s velice intenzivním prožitkem "zvláštního" snu, někde už nevím kde jsem byla a s někým hovořila,vše jsem si v tu chvíli pamatovala. Potom jsem zas usnula a ráno po probuzení jsem věděla, že jsem měla ten sen, ale když jsem se snažila vzpomenout, nešlo to, vytrácel se jako když se rozplývá mlha. Jenom ohromný pocit radosti a prožitku něčeho krásného se mne držel celý den. Podobný pocit si z dřívějška vlastně vůbec nepamatuju. Možná to bylo něco jiného, nepamatuju si zvuky či opouštění těla
Sylvia
Inak
17. 07. 2012 10:54

Verim, ze schyzofrenia je rozpoltena osobnost, ze ludia vstupuje do dvojakeho sveta a absolutne sa nevedia vysporiadat s tym, v ktorej realite su a nerozoznavaju to, preto jak hovoris, dobra psychika je zaklad, slaby clovek to nemusi znies. Ale...myslim, ze aj citlivy jedinci na paranormalne javy mozu mat sklony k schyzofrenii, pretoze su nachylnejsi vidiet tieto veci a nechcu a zle to zvladaju, boja sa toho a nevedia co to ja. Ked Ti potom okolie tvrdi, ze si blazon, tak si to zacnu mysliet aj sami, ja ale myslim, ze oni dost cast mozno maju spojene dohromady viac udalosti z tohto sveta a sa im t splyva do jedneho a preto rozpravaju hluposti, takze to nemusi byt spojene len s astralny svetom, ale naozaj nieco v hlave nefunguje.
Sylvia
No
17. 07. 2012 10:42

A raz som sa zobudila s tymi vibraciami, ale vobec mi to nebolo neprijemne, chcela som ich udrzat co najdlhsie, ale neslo to. Ja sa skor bojim nejakych vizii alebo halucinacii...resp. halucinacii nie, ale co tam uvidim. Na to uz lekari odpoved nemaju, oni vedia, ze sa nieco deje, ze je clovek paralyzovany, ale nevedia, co to v skutocnosti je. Pretoze ja nemam co mat halucinacie a kazdy kto to zazil vie, ze je to proste nieco ine, nez tato realita, navyse pri prvej SP som este o AC moc nevedela, teda vedela, ale som to predtym tesne neskusala a som presvedcena, ze som bola zobudena niekym/niecim.
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 10:39

Ale s tym AC som presvedcena aj ja, ze zrovna tato paralyza je krok do astralu. Pretoze je to vlastne stav, o ktory sa snazis, ked to clovek skusa pred spanim, ibaze ja vzdy zaspim. Lenze z toho spanku vhupnes rovno do toho a citis, ze sa deju veci.

Ja urcite myslim, ze sa nieco deje aj s vedomim, ze si naladena na inu frekvenciu, vlnu, u mna tie zvuky...dost strasidelne. A ten strach je preto, ze mas na krocene ako keby do sveta, kam nepatris a necitis sa tam "jak doma". Ale vsimla som si na sebe, ze ked som vedela uz o co ide, tak som sa bala menej, ale zalezi, co to bolo za zvuky.
Sylvia
Iveta
17. 07. 2012 10:36

Ano otacas sa v noci, ale podla mna len ked nesnivas, ked snivas si uplne v inom stave, spanok ma fazy, v tej najhlbsej sa Ti nesniva nic. Ale v tej plytsej snivas, preto ludia casto vedia precitnut vo sne, lebo spanok neni tak hlboky a hlavne preto tie paralyzy, pretoze to vedomie je sa schopne zobudit skor nez telo. Ale myslim, ze v tomto zas lekari nebude zas tak hlupi a neni to vymyslene, da sa to lahko zistit a vyskumat, takze nejaka skepsa v tomto neni na mieste, nemozme zas spochybnovat vsetko, co povedia lekari.

iveta
tedy
17. 07. 2012 10:31

tím jsem měla na mysl,že určité vysvětlení k těmto dobám mám ale to je na dlouhou debatu :-)
iveta
já sice
17. 07. 2012 10:25

určitou teorii mám ale to je na dlouhou debatu :-)
iveta
jak
17. 07. 2012 10:24

si myslím já....těch lidí je strašná spousta,ovšem někdo to umí využít a někdo ne.
Myslím, že na tom není nic nadpřirozeného...je to takový náš zapomenutý šestý smysl,který nevím proč se zrovna v těchto dobách dere na povrch :-)
DarkApop
RE:
17. 07. 2012 10:14

Taky jsem několikrát zažil podobnou situaci.. jednu takovou příhodu jsem popsal ve svém příběhu - Pocit bezmoci
iveta
Danuš
17. 07. 2012 9:59

mě se to tedy nikdy nepodařilo,většinou astrálně cestuji přes den.
V noci se mi zdají běžné sny....ale nemohu vyloučit, že to nemůže nastat,já tedy s tím zkušenosti nemám.
iveta
právě že
17. 07. 2012 9:57

když se člověku neco zdá ,tak většinou se taky hýbe(třeba rukama,nohama,nebo mluví ze snu atd.)
Dana P.
iveto
17. 07. 2012 9:51

tvoje rady jsou cenné. Myslím, že je to strach, co mi brání na toto neznámé pole vstoupit. Je možné astrálně cestovat ve spánku, aniž by si to člověk uvědomoval? Může to spustit naše podvědomí?
iveta
Sylvia
17. 07. 2012 9:50

je to spankova paralyza. Z lekarskeho hladiska sa to vysvetluje tym, ze pocas spanku je telo paralyzovane, znehybnen, aby si nekopirovala pohyby zo sna, napr. beh a nekopala nohami.

Proč si myslíš,že tělo je v čase spánku paralyzované?
Toto je podle mého názoru ten největší omyl,který mohli napsat lékaři.
Vždyť se určitě někomu občas stane ,že sebou v noci mele,tedy hýbe rukama,nohama,otáčí se atd.
Mě se snad nikdy nestalo,že bych večer usnula v poloze ve které bych vydržela až do rána a v ní se tak i ráno probudila.
iveta
no
17. 07. 2012 9:36

a jakmile se člověk dostane do područí psychologů a psychiatrů....není s toho cesta ven aspoň tedy u některých jedinců.
To znamená nasadit léky,které mimochodem víc škodí než-li jsou k užitku,protože se člověk dostává do útlumu takovým způsobem,že léky které by měli pomoct tak naopak škodí.
Proto já osobně říkám...není nic důležitějšího než-li býti po psychické stránce v nejlepší kondici,neboť nikdo nikdy neví co ho kdy může potkat.
Proto moje rada zní a kterou se řídím.....odbourej strach,páchá totiž nepředstavitelné újmy na zdraví.
Omlouvám se ,že jsem možná pro někoho odbočila od tématu....já si ovšem myslím, že to úzce souvisí.
iveta
jinak
17. 07. 2012 9:10

ještě bych k tomu dodala....člověk který nezvladne tuto situaci opakovaně,tak podle mého nastává proces kdy se dostává do špatného stavu ze kterého později může vzniknout také nemoc zvaná schizofrenie.Člověka jaksi ovládá něco co on sám nedokázal v prvopočátku zvládnout.
Třeba je to jen moje doměnka ale toto je můj názor na celou tuto nemoc.
Setkala jsem se s člověkem,který tuto diagnosu má....a mimo jiné v řeči,kterou jsem s ním vedla oznámil,že ho neustále nějaký démon tlačí v noci do postele.
iveta
...
17. 07. 2012 8:55

já bych to tedy pojmenovala jinak.
Podle mého to je trans....a tak jak psala Sylva lze se z něho dostat do astrálu.
Pokud jste schopni tuto nepříjemnou(píšu zazačátku,protože pak už si na to zvyknete a nepřipadá vám to až tak děsuplné)část překonat dostanete se do astrálu.
Ať je to pojmenované jak chcete, vždy se děje něco jinak,to znamená nepříjemné zvuky(mám osobní pocit, že se napojuji na nějakou frekvenci,něco jako když ladíte rádio) hlasy,(někdo na vás mluví)může vám být i zima,můžete mít nepříjemné vibrace celého těla,nehybnost,může se vám zdát ,že vám někdo nebo něco tlačí hlavu nebo celé tělo do postele,cítíte doteky třeba hlazení po nohách ,můžete cítit jak vás někdo vyloženě tahá jemně za nohy ven,může vám zkrátka radit jak na to....když toto všechno překonáte tak nastane fáze,kdy vyplujete s těla různými způsoby(můžete pociťovat výstup těla dolů,něco jako, že padáte dolů a nebo nahoru. Vyplujete přes hlavu,nohy a nebo celé tělo se vznese najednou a nebo se někdy stává,že tuto část jaksi nevnímáte vůbec,tedy, že si ji nepamatujete.
Pokud máte pocit ,že padáte dolů,tak podle mého názoru se dostanete tam kam bych vám asi nedoporučovala chodit(aspoň podle mne,mám s tím jednu nemilou zkušenost,kterou jsem ale svojí myslí dokázala okamžitě ovlivnit).
Chtěla jsem komunikovat se strýcem(nebyl zrovna dobrý člověk,chtěla jsem vědět pár informací ohledně jeho chování k nevlastní dceři).Proto mě moje podvědomí říkalo nech toho a s astrálu jsem okamžitě procitla.
Jinak pokud chcete komunikovat s duchem mrtvého,lze to udělat pouze přes krční čakru,tedy 5.čakru(musí být bezpodmínečně otevřená)jinak nemáte šanci( aspoň tak mi to bylo řečeno bytostmi s astrálu :-) ale to už jsem odbočila od tématu.
Takže pokud chce někdo v tomto transu vystoupit do astrálu....musí bezpodmínečně překonat strach :-)
Všechny tyto stavy doprovázené těmito pocity si nemusíte pamatovat a ozve se vám jen zvuk,to klasické bzzz.....a pak pociťujete jen ten výstup s těla, je to mimochodem velmi nádherný pocit.:-)
Sylvia
Perchta, Mississippi
16. 07. 2012 23:02

Ja myslim, ze je to spojene s pocitmi, boli Ta na hrudi a podvedomie si to s niecim spoji, co je tomu najblizsie a co to podvedomiu pripomina. Vsimla som si to viackrat v snoch, ked uz som spala tak na polovicu. Je to jak s bolestou, tak aj napriklad so zvukmi. Ked niekto vonku s niecim bucha, zacne sa mi snivat, ze zatlkam nieco kladivom. Takze to podla mna funguje naopak.

Neni to vysledok toho, co sa Ti sniva, ale najprv Ta nieco boli a v tom sne sa to spoji s tym, co to pripomina, takze ten sen je len nasledok tej bolesti. Tak to vidim ja.
mississippi
Perchta
16. 07. 2012 22:32

Ta bolest na místě, které bylo cílem "útoku" je zvláštní, ale já Ti věřím, jen nedokážu pochopit, jak je to možné???
Perchta
lucy
16. 07. 2012 14:02

Taky mám zkušenosti s tímhle jevem, já tomu raději říkám hypnoagogické halucinace. Já jsem měla i sluchové halucinace, slyšela jsem 2 ženský, jak se nade mnou hádají a daktylní:zdálo se mi, že mi rvou srdce z těla. Můžu ti říct, že jsem byla šílená strachy do rána jsem nespala a celý další den mě bolelo na hrudi, což mně příjde dost zvláštní.... Psala jsem o tom ve článku Zlo,byť dobře míněné,přivolá jen zlo.
Jelitko
jo holky
15. 07. 2012 15:25

tohle by me taky vylekalo...jeste ze me to co popisujete nepotkalo.Ono astralne si s nekym povidat je v pohode,ale tohle zazit je uz vec na vlastni kuzi a dost neprijemna.
llucyyy
Sylvia
13. 07. 2012 23:06

Tak já jsem právě vůbec žádné zvuky neslyšela a to jsem moc ráda, protože to musí být šílený :-) Vůbec ti to nezávidim, bych se zbláznila
Sylvia
lucy
13. 07. 2012 22:19

Neviem jak Ty, ale u mna boli najhorsie tie zvuky, raz som pocula nieco ako upenie, alebo mrukanie asi sto ludi naraz a to ma teda tak vystrasilo, ze mi z toho bolo do rana soufl. Ale inokedy som zas pocula jak hukot lietadla, ale to uz nebolo tak hrozne, jak to upenie.
llucyyy
Sylvia
13. 07. 2012 22:15

Na net už jsem koukala,měla jsem vlastně všechny příznaky :-)Takže tobě se to stalo víckrát? No máš pravdu, je to šílený strach, také jsem takový strach nikdy nezažila. Já jsem také měla halucinace, viděla jsem kostru, jak se mi krčí u skříně, ale zajímavé na tom je, že jsem se té kostry až tolik nebála, spíš jsem měla hrůzu z toho, že se nemůžu hýbat a mluvit :-)))
Sylvia
lucy
13. 07. 2012 0:22

je to spankova paralyza. Z lekarskeho hladiska sa to vysvetluje tym, ze pocas spanku je telo paralyzovane, znehybnen, aby si nekopirovala pohyby zo sna, napr. beh a nekopala nohami. Niekedy sa stane, ze sa clovek zobudi, teda jeho vedomie, ale telo je este v spankovej paralyze, preto sa nemozes pohnut. Neprijemne na tom ale je, ze je to spojene s roznymi pocitmi strachu a hlavne s pocitom, ze pri Tebe niekto stoji.

Mne sa to stalo parkrat a je to teda strach, ktory som nikdy nezazila, hlavne prvykrat, ked som nevedela o co ide. Ale...dodnes som presvedcena, ze min. prvykrat ma niekto/nieco zobudilo, triaslo so mnou zo strany na strnu a ja som sa zobudila, niekto stal pri mojej posteli a ja som nemohla sa tam ani otocit, ani vykriknut nic. Raz som mala aj vidinu. To je vysvetlenie aj z lekarskeho hladiska, pre astralnych cestovatelov je to vychodzi bod do astralu, kedy je to jednoduchsie. Mne sa prave tieto paralyzy objavovali vacsinou, ked som AC skusala, sice som pri tom zaspala, ale v noci som sa budila s touto paralyzou. Raz ked som trochu aspon prekonala strach a vedela som o co ide, tak som citila, ze by som mala "nabehnute" do astralu, ale potom bol ten strach silnejsi a neslo to. Mozes si o tom najst nieco na nete.
llucyyy
prokopios
12. 07. 2012 21:44

Myslela jsem si, že to něco takového bude, děkuju moc :-)
prokopios
paralýza
12. 07. 2012 19:19

Myslím, že to bude jev, který se nazývá spánková paralýza vědecky nebo "můra" lidově.