Vaše příběhy

Sny a realita

Sny a skutečná realita - (komentáře)

mississippi
Dana P.
23. 06. 2012 10:25

Pokud to vyjde, uděláme pár foteček, pokud bude Sylvia souhlasit, a pak to někam dáme.
Dana P.
Sylvia, mississippi
23. 06. 2012 0:57

tak to pak dejte na youtube tu vaši lukostřelbu, ať z toho taky něco máme :o)
iveta
Danuš
23. 06. 2012 0:51

mě se to stává poslední dobou často
Dana P.
ivet 23:16
23. 06. 2012 0:49

:o)))
S těmi komentáři - no občas se mi zdálo, že mně asi šálí zrak...?
iveta
lidičkové
22. 06. 2012 23:49

teď jsem dočetla komentáře od vás a zjišťuji,že některé starší se objevily až teď,taky se vám to stává ? :-)
iveta
Skiwalker
22. 06. 2012 23:27

píšeš ,že sleduješ při tom úžasné vizualizace...budeš koukat,to teprve ještě příjdou.
iveta
ahoj lidi
22. 06. 2012 23:16

já se na to vykašlu :-))začalo to snem a končí to lukostřelbou :-))
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 22:09

nechal jsem na sebe mejlík na chatu. Tak pokud budeš mít zájem ozvi se :-))
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 21:55

Tak sa niekedy dohodneme.
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 21:51

Jak zrovna práce dovolí. Nebo o výkendu. A chtěl jsem tam dát smajlíka, jenže nějak jsem na něj zapomněl :-))
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 21:51

:-)) no to bol vtip. Ja na Prahe 4 pracujem.
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 21:50

Co si to mně myslíš?? To působím tak nedůvěryhodně.
Nechodím sice na střelnice, ale udělal bych klidně vyjímku. Chodíme sřílet s dětma do parku na Praze 4 k Hamerskému rybníku.
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 21:48

A v ktory den chodis? A kam?
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 21:47

Tak to si mne zmátla. Tos musela mít luk buď pro leváka, nebo oboustraný. Uvidíme, jestli se na tom srazu uvidíme a pak to budeš moct zkusit znovu. Jasně, že jen pokud budeš chtít.
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 21:45

No ale niekedy by som sla zase cez tyzden zastrielat, ale nieze ma povlecies niekam do lesa za Prahu :-).
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 21:43

Já jsem samouk. Pokus a omyl. Ale výsledky celkem ujdou.
Na tu levou ruku je jeden fígl, ale špatně se to vysvětluje. Šerm mne nějak minul. Ale asi by mne to bavilo.
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 21:43

Pockaj naopak vlastne, tu modrinu som mala na pravej ruke, ale inak som pravacka, tak to bolo, takze tu tetivu som natahovala v lavej.
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 21:39

Ano natahovala som tetivu pravou a bolo to presne jak hovoris, ale s tym okom je to horsie, na neho malo vidim :-)), ja viem presne, kde som robila chybu, ale absolutne som ju nedokazala odstranit a som si hovorila, jak je to vlastne tazke, to historicky serm mi isiel lepsie, ale som to zanechala po roku kvoli casu a teraz ma to mrzi. Chodila som do skoly Argo.
mississippi
Skiwalker
22. 06. 2012 21:38

No lépe bych to nenapsal.
Skiwalker
SEX
22. 06. 2012 21:36

Chápu to tak, že jakmile není v sexu láska, má spíše destruktivní podstatu. Člověk jen vypustí energii, kdežto vibrace vyvolané láskou vyvolávají v našich tělech něco naprosto rozdílného a povznášejí je na vyšší úroveň. Tu zkušenost má myslím každý.
mississippi
Adanom
22. 06. 2012 21:35

Teď ž moc ne. Ale dřív mne to celkem bavilo a občas se mi povedl i pěkný kousek :-))
Adanom
Missi
22. 06. 2012 21:31

Taky z lidi. :-))))
mississippi
Adanom
22. 06. 2012 21:30

ne jen z luku :-))
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 21:28

tekže jsii pravačka a Tvoje dominantní oko je pravé.
Ta modrá ruka je buď špatným lukem, nebo spíš špatná technika (neuraž se prosím) Ženy mívají měkčí loketní kloub a ruka se pak prohne do prostoru, kde je místo jen pro tětivu. Jestli se uvidíme na srazu, vysvětlím a doučím, pokud budš chtít. Chodím občas střílet i v týdnu, tak pokud budeš mít zájem, dej vědět.

Jinak uznávám, že v mezilidských vztazích jsi mnohem zkušenější
Adanom
Misii
22. 06. 2012 21:26

Kamarade , ja vim. Nebud smutnej. ;) stejne jak slozite je to pochopit stejne tak slozite je to vyslovit. Dualni svet je ten v kterem zijeme a v nem jsou pojmy davat a brat dualnymi pojmy. Za hranici duality je vsechno Jedno, splyva to v Jedno jedine oboji. :)

Jo s tim lukem je to neco v blede modrem. :) trefa. Strilis z luku?
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 21:18

Ono niekedy aj ked moc davas, tak to kazdy neoceni, mozno je niekedy lepsie sa drzat naspat, aby ten druhy nemal tu istotu, ze dostane vsetko, co si zmysli.

Inak na lukostrelbe som bola a mala som celu lavu ruku modru :-))
mississippi
Adanom
22. 06. 2012 21:15

popravdě řečeno se teď malinko ztrácím :-((

S tou jogou máš pravdu. Sice s ní nemm zkušenost, ale jde o uvolnění a tak to bude podobné jako sřelba z luku. Tam je to uvolnění taky hodně důležité.
Adanom
Missi
22. 06. 2012 21:09

Dat a brat je pojmem, obrazem, odrazem dualniho sveta, nacez obojinzaroven kde neni hranice ani rozeznani kdo co jak pak OK. ( vsak pouze podle mne ;) )
Vsechnomvsecicko je individualni. Neni jedna cesta pro vsechny z mas stejna.
mississippi
SEX
22. 06. 2012 21:01

když už se to tady nakouslo, je to jako s jakýmkoli jiným vztahem mezi mužem a ženou (teda ono to platí nejspíš i mezi muži a ženami) Prostě jde o to, že nestačí jen brát, ale důležitější je dávat. To co dáš, se Ti dvakrát vrátí. (někdy ne hned, ale vrátí)
Adanom
Skiwalker
22. 06. 2012 20:52

Unava po sexu je ubytek energie a podle mne proto ze partneri nejsou sladeny. Velice proste receno. :). Proste proto ze je nekde pri spojeni energii nejakz zadrhel.
Me se to stalo kdyz v tom aktu prevladala hlava nikoli srdce. To me pripomina to jako kdyz budes cvicit jogu a kdyz o tom premyslis nebo nejsi uvolneny ma to hacek je to na prd.
Sylvia
Skiwalker
22. 06. 2012 20:15

No mas to trochu popletene, to s tou energiou po sexe pisal mississippi :-), takze asi to s tymi zenami a vysavanim energie nebude tak hrozne. Navyse myslim, ze chlapi "otravuju" o sex castejsie. No a s tou prirodzenou unavou to nieje to iste, ked Ti chyba energia, tak je to dlhodoba zalezitost, clovek je celkovo unaveny, prijemna unava a sladky spanok po sexe nema nic spolocne s chybajucou energiou.

Nemysli si ale, ze to beriem v Tvojom pripade nejak negativne. Ja sama som fanusik dokonalych vztahov a ked pre niekoho maju prist v 50ke, tak to bude v 50ke, naopak nemam rada pokrytectvo a do toho mi patri aj vztah za kazdu cenu, aby sme mohli potom rozpravat, jak je to tazke, mam pochopenie a pre zeny, co nechcu deti a nechcu sa vydavat, som za dokonalost, aj ked to asi neni mozne :-). Jak nam hovorila Adinka Mandlova Bud to Ritz nebo nic...:-)

Lenze je rozdiel, ked nieco chces a odopieras si to a ked nieco prirodzene nechces. Muz, ked chce zit sam, musi to tak aj citit, ale ked to chce a len si nahovara, ze to nechce, pretoze by ho to brzdilo v niecom inom, tak to je chyba. Ked vies, ze to tak chces, tak preco nie, ja fandim vsetkemu, co nemusi byt zrovna konvencne, ale je to rozhodnutie toho cloveka a hlavneo pocitoch.

V 30ke si si uzil dost, no neviem sice presne, ale asi 50nici by Ti mohli rozpravat, kedy treba skoncit s uzivanim :-)).
Dana P.
jojo
22. 06. 2012 19:44

asi bych to spíš označila za "šipku", ale to je podružné. U Motoroly je to vlastně to "M" pojaté obdobně
Skiwalker
Re
22. 06. 2012 19:40

http://en.memory-alpha.org/wiki/Starfleet_insignia
Skiwalker
Re
22. 06. 2012 19:37

Podobnou insignii mají i na uniformách NASA jak tak koukám
mississippi
Skiwalker
22. 06. 2012 19:34

http://www.fantasyobchod.cz/privesek-triquetra-s-kruhem-p-1324.html

Taky jsem trošku hledal, ale nic víc podobného třícípé hvězdě jsem nenašel
Skiwalker
Zbyněk Dana
22. 06. 2012 19:31

Ani jedno. Našel jsem to. Je to jako jeden z hlavních symbolů ve Star Treku, který jsem před tím neviděl...mají ho na uniformách a je to symbol vesmírné flotily. Tento znak používá i Motorola jak zjišŤuji ale významu se asi nedopátrám.
Každopádně děkuji za vynaloženou energii a zájem, cením si toho...Hezký den i Vám :)
Skiwalker
Adanom
22. 06. 2012 19:24

Tohle jsem si potřeboval přečíst :) děkuju
Dana P.
Skiwalker
22. 06. 2012 19:22

a mně zas ta trojcípá hvězda vybavila v paměti logo dvou automobilů - Mercedes Benz a Mitsubishi - které je té ze snu podobnější? :o)
Zbyněk P.
Pro Skiwalkera
22. 06. 2012 19:18

Kolego, jenom zcela náhodou jsem se díval na vlajky světa, a tam jsem uviděl dvě vlajky, které by se mohly blížit Tvému popisu. Ale bohužel obě mají pěticípou hvězdu, ne ale trojcípou hvězdu. Jedná se o Mauretánii (zelený obdélník, v němž je ve spodní části na zádech ležící půlměsíc barvy žluté a tu pěticípou hvězdu. Jako druhá je vlajka Pákistánu, kde opět na zeleném obdélníku je skoroležící bílý půlměsíc a nad ním jest pšticípá hvězda. Nic Vám to nepřipomíná? Nerezonuje to u Vás s něčím? Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Skiwalker
22. 06. 2012 19:10

Ano a proto si myslim ze Te chapu, jenze vim ze potlacovana , odpirana sexualita se nakonec vzdy vyhroti. Jde o to najit protejsek ( zenu) ktera bude na stejne vlne jako Ty. Me se stalo ze to v jednu dobu proste neslo kvuli tomu ze protejsek byl jeste na jine vlne.
Neni moudre vchazet do extremu. Protoze mysl nas muze klamat. Muzem si mzslet ze delame spravne ale veci jsou jeste uplne jinak.
Rozumis me?
Skiwalker
Adanom
22. 06. 2012 18:57

To je právě to :)) jaký na to máš názor, přišel ti stejný pocit po prozření?
Adanom
Skiwalker
22. 06. 2012 18:55

A kdyz pujdes se zenou do vztahu tak co Tva askeze potom. :)
Skiwalker
Zbyněk
22. 06. 2012 18:50

Jinak to popsat nedokáži, ten symbol neznám. Vím že to byla krabička, na které byla vyobrazena trojcípá hvězda s obloukem dole. Nevím co to znamená a přesný název tohoto symbolu ač jsem pátral, nikde nenašel.
Skiwalker
Adanom
22. 06. 2012 18:47

ano
Skiwalker
Sylvia
22. 06. 2012 18:43

No teď je mi třicet a užil jsem si dost, takže tohle si vyčítat rozhodně nebudu :) Táké vím, že až teď vlezu do vztahu, tak jedině se ženou, se kterou budeme vzájemně růst a budeme schopni společně stavět ten most inteligence o kterém mluví Jaroslav Dušek:) Sama jsi to vystihla dobře.
Jak jsi psala o tom že máš po sexu energie na rozdávání, tak jestli to náhodou neni tak, že my tu energii vydáme a ženský jí z nás vycucnou. Protože chlapi chodí po sexu spát až nápadně často:))
Nějak nerozumím v čem se liší spojení ´´vybitý z energie´´ a ´´přirozeně unavený´´...není to to samé?

Zbyněk P.
Pro Sylvii
22. 06. 2012 18:39

Však je krásně, je pátek odpoledne, a potím se, kde se dá....... ale jsem šťastným tím, že si s Vámi všemi píši a že je sranda. Co nám víc chybí? Přeji hezký den. Zbyněk P.
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 18:38

Jestli byla těšká a on chytrý. tak jí strčil zadek do vody a voda jí nadnášela úměrně velikosti jejího pozadí.
Moc si ten příběh nepamatuji, ale pokaždé, když napíšeš kousek, tak se mi to vrací. Ona vlastně chtěla jen přez tu vodu? A ten starý se na něj zlobil ještě večer a ten mladý mu řekl, že on ji nesl jen přez tu vodu, ale ty si ji neseš s sebou celý den. Že jo?
Sylvia
Zbynek
22. 06. 2012 18:35

No chlapi su minimalne zabavni, ked tak na Mississippiho a na Vas pozeram :-)), citam.
Adanom
Missi
22. 06. 2012 18:34

Je hned poznat ze by jsi se te mladsi nebal :-)
Zbyněk P.
Pro Sylvii
22. 06. 2012 18:33

A zase jsou v tom chlapi !!! A já naivka si myslél, že se jedná o nějaké významově silné ženy, s obrovským duchovním potencionálem...... No, co se dá dělat, zase nic..... Ale co vím já osobně na 100%, je to, že vrahem jest zahradník!!! Přeji hezký den. Zbyněk P.
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 18:32

:-)))no ale ten mladsi za tak zachoval, ona chcela preliezt len brod, stary ju tam nechal, ale mladsi ju preniesol, takze bol hrdina jak Ty. Neviem teda kolko mala kil, to tam nebolo, ale asi sa moc nenamohol, ked ju preniesol :-)
mississippi
Adanom
22. 06. 2012 18:31

To jsem prostě celý já. Já bych se s ní trmácel pustinou a dělil se s ní o jídlo a vodu a až bychom došli do civilizace, tak by si ji tam vyzvedl ten její, co má dva metry a sto kilo a k mé smůle by ještě ovládal kraft magu a uděla by ze mne dva malé do školky.
Jen jsem se zamyslel, jak bych se zachoval já.
Sylvia
Zbynek
22. 06. 2012 18:29

Hahaha, tak tak, ale starsi a mladsi je muz, zena je len jedna. Takze bud sa pre nu vrati starsi alebo mladsi chlap. No ale to nevadi :-))).
Zbyněk P.
Pro Mississippi
22. 06. 2012 18:27

Sice jsem takový dobrý film neviděl, ale zeptám se Tě jen na jedno: "A Ty by jsi se pro ni vrátil pro tu mladou, nebo by sis nechal tu starší?" Závěr je právě takovým, jakým je, tedy, že si každý má onen konec domyslet sám dle svých představ, názorů a poznání." Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Missi
22. 06. 2012 18:26

Ty jsi kousek :DD
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 18:23

:-)))) si sice vtipny, ale vedla, ale to nevadi, nie nevzali sa, ked to boli mnisi :-))
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 18:22

Jo už jsem se chytil. Ale asi se nevzali co? Jasně že ne , když jí nechal na břehu, ale třeba se měly jejich cesty spojit? Třeba se pro ni vrátil? :-)
Zbyněk P.
Pro Skiwalkera
22. 06. 2012 18:18

Kolego, bohužel (či bohudík - nyní nevím, co je správné)nemohu se ztotožnit s Vašim výkladem. Dovolím se ale Vás ještě zeptat na jednu věc. Kde jste prosím pojal klíč s názvem:"Trojcípá hvězda"? Znám různé klíče, pantákly, aj. (aspoň si to myslím), ale nikde nikdo neuvádí klíč s názvem: "Trojcípá hvězda". To jest Váš nově vytvořený klíč s novým obsahem, že jej upřednostňujete před oním dvojhlavým hadem? Nicméně, máte hlubokou pravdu v tom, že Vám se zdály ony sny, a že tudíž máte 100% právo si je sám vyluštit svými slovy. Jen bych Vás chtěl požádat, aby jste byl velmi opatrným, a aby jste nešálil sám sebe. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Skiwalker
22. 06. 2012 18:16

Jake odrikani mas na mysli? Tyka se to sexualniho zivota, nejaka askeze?
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 18:13

Skoncilo to tak, ze mladsi slecnu nechal na brehu, ale starsi si ju stale niesol....obrazne :-)
Sylvia
Skiwalker
22. 06. 2012 18:08

Ne ne neschytas, ale to ze clovek zaspi, neznamena, ze je vybity z energie, je len prirodzene unaveny. Vsimol si si zase Ty, ze ludia unaveni a bez energie prave nemozu zaspavat? No este su vztahy medzi muzom a muzom :-)) - to bol vtip.

Ja netvrdim, ze vztahy len upevnuju cloveka, ja sama si myslim, ze je vlastne zazrak, ked sa najdu dvaja, co si dokonale rozumeju a neokradaju sa o energiu. Niekto len kradne a niekto len straca, niekto to ma vyvazenejsie. Ale napriek tomu si myslim, ze zivot je o tom, tesit sa na pekne chvile a tie ked su kazdy den, tak potom uz niesu tak intenzivne.

To co pises sa nevylucuje, ale neoklames to, ze su iste veci, ktore sa kumuluju v cloveku a Ty s tym nic neurobis, boj s nimi Ta vycerpa. Ked som sa snazila a stale snazim o AC, tak pri tom uvolnovani vacsinou zaspim, ale potom sa mi stavaju divne veci a nejak sa s nimi nezrovnavam dobre. Ale jedno som si vsimla rano sa budim svieza ako ruza, to je tym uvolnovanim, takze mas pravdu, je to podobne aj s cakrami. Ale je aj druha strana, niekedy je nizsi pud to, ked si zahltis niecim hlavu a niesi schopny to z nej dostat, pretoze to, co nemas chces, ale zaroven nechces, lebo jedno ja sa v Tebe prieci. Tito ludia su daleko horsi....a zatrpknutejsi jak ti, ktori tomu nechavaju volny priebeh.

Teraz sa Ti to nezda, ale praktikuj to roky a uvidis, ze sa Ti moze stat, ze namiesto osvietenho cloveka z Teba bude brucoun - ja to myslim fakt v dobrom - len preto, ze olutujes, ze si si nieco odoprel a k tomu niecomu uz jak ten brucoun nebudes mat pristup. Snad mi rozumies. Ale Tvoja volba je vzdy Tvoja, pokial si budes uvedomovat, ze sa budes sam respektovat a nie lutovat tej volby, tak z Teba mozno ten brucoun nebude...nikto nevie. Ale pravdepodobnost je velka.
mississippi
Skiwalker
22. 06. 2012 18:03

Je to také názor. Já mám sice jiné zkušenosti a o čakrách vím bambuli starou, ale možná jse vyjímka, ale já po sexu neusínám a naopak mám energie na rozdávání.
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 18:00

dva mniši a dáma v nesnázích? Matně si to pamatuji, alee nějak to minule vyšumělo. Který z nich jednal zprávně?
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 17:57

Hej hej, ja som si tu potom spomenula na ten pribeh o tych dvoch mnichoch co som sem pisala raz od Osha :-))).
Skiwalker
Sylvia
22. 06. 2012 17:56

Dobíjí člověka? Všimla sis, že drtivá většina lidí po sexu usíná? Při orgasmu jasně cítím posun čakrami nahoru do hlavy a pak se vešketá energie vytrácí, na člověka přijde silná únava. To je tím, že energie vytvořená v první čakře (Muládhára)vychází ven druhým zápolárem v těle, což je čakra Sahasrára. Zjistil jsem také, že existuje technika, která tomuto dokáže zabránit tím, že jakmile energie dosáhne hrudní čarky tzv.Anáhaty, tak je možnost skrze tuto čakru odvést energii obloukem zpět do těla, právě skrze tu čakru (Sahasrára), přes kterou tuto energii běžně vypouštíme pryč. Tak nějak to chápu já. Pokud také člověk vidí, že jsme jedno, tak mu začnou veškeré vztahy mezi mužem a ženou připadat zbytečné, falešné, odvíjející se od našich falešných já poháněných egem. A teď to teprv asi schytám :))
Zbyněk P.
Sylvia
22. 06. 2012 17:49

Souhlasím plnně s Vaším názorem. Přeji hezký den. Zbyněk P.
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 17:42

Nezbývá než souhlasit :-))
Sylvia
Skiwalker
22. 06. 2012 17:36

To je podla mna dost zvlastna interpretacia orgazmu. Ten rozhodne neodvadza energiu z tela, len vyplavuje psychicky odpad a negativnu energiu, co je ku prospechu a nie na skodu a rozhodne to nebrani v duchovnom raste. Naopak vyplavuje hormony stastia, ktore dobijaju cloveka :-) a o to viac sa prave tomu duchovnemu aspektu mozes venovat. Vyzera to sice, ze je to len tych par okamzikov, ale ma to aj dlhodobejsi efekt na organizmus a predovsetkym na psychiku. Aj filozofi z orientu povazovali sexualitu za dolezitu sucast zivota v duchovnom rozvoji a skrz orgazmus sa im to darilo tiez. Ked si bude clovek orgazmus vycitat jak zvieraci pud, ktory mu pripomina, ze je slaba entita, tak zrovna prave preto toho duchovneho rozvoja nemoze dosiahnut. Musel by si mat jedine nejaku neovladatelnu uchylku, aby Ti to skor skodilo nez pomahalo.
iveta
Skiwalker
22. 06. 2012 17:33

je důležité třetí oko otevřít naplno.... pak dostaneš odpovědi na vše :-)
iveta
Skiwalker
22. 06. 2012 17:30

né není to jiná entita, :-)pokud budeš pokračovat....zjistíš,že se může projevovat i mírným chladem :-)
Skiwalker
Zbyněk
22. 06. 2012 17:24

Výkladů symbolu propleteného hada je hned několik a nejsem si jistý, který je ten správný. Nicméně v tom vidím také symbol sexuality, který mi zabraňuje v růstu. Zjistlil jsem, že k tomu aby dosáhl člověk úplného propojení je potřeba mít všechny čakry v pořádku a tím, že například budeme mít pravidelný orgasmus veškerou energii z první čakry odvedeme ven z těla místo toho abychom ji použili pro sebezdokonalení. Chápu proto tento symbol jako vodítko, ne jako hrozbu. Rozhrnutý plášť mága chápu jako ukázání vnitřní síly, jelikož tam byla podstatná ta krabička s hvězdou, dvouhlavý had ji pouze zastiňoval. A druhý sen byl spíše ukázání té správné cesty, že přes lásku lze vše,rozhodně se nejednalo o ženský protějšek. Ale kdo nezažije tu chvíli procitnutí, nepochopí celý význam. Máš z části pravdu ale nejde o ženy jako takové, spíše jde o můj vnitřní boj se zbytky zvířecích pudů.
Zbyněk P.
Vstup
22. 06. 2012 17:01

Tak, a opět jsem zde. Co nového mezi nebem a zemí co jsem zde nebyl? Je ještě bůh bohem, nebo jste již dospěli k názoru, že bůh jest onen Ďábel, kterého jest třeba přemoci šlápnutím mu na hlavu a proklát oštěpem jeho srdce? Přeji hezký den. Zbyněk P,.
Sylvia
Danka
22. 06. 2012 16:39

No to si myslim, ze je normalne, to som mala take obdobie tiez, len zas je fakt, ze som sa budila unavenejsia, nez ked som spala celu noc. To nutkanie nieco zbastit v noci som mala, ked som napriklad cez den nejdedla, alebo malo. To som vyriesila tak, ze doma nic teraz na zbastenie nemam haha, teda len to, co zbastim hned :-), tak ma nic nebudi :-)
mississippi
Media
22. 06. 2012 15:38

se snaží nás nakrmit kde čím, ale jen nás to odvrací od toho důležitého. Nejsem si úpně jistý, že je v tom nějaký záměr. Spíš je v tom blbost a jsou ještě lidé, kteří tomu věří.
Já bohužel neumím jen uhnout "letící botě" pro mne je důležitý ten co ji hodil. Ta bota není zlá a platí to i o zbraních, zlý je ten kdo hodí.
mississippi
JJ
22. 06. 2012 15:32

Nohama na zemi a s hlavou vztyčenou, třeba proti celému světu půjdu bojovat za pravdu svou a musí mne zlomit mne neohnou !!!
Skiwalker
Missi
22. 06. 2012 15:08

Nohama na zemi a s hlavou vztyčenou :) Já vnímám dva druhy strachu. Jeden je momentální, reflexní, to třeba když Bush uhýbá před letící iráckou botou:) Má strach z letící boty, ale z člověka co jí hodil si hlavu příliš nedělá. No a pak je strach, který do tebe valí média,(Muslimové,Cikáni, Reformy, Katastrofy,Finanční krize,Sloní chřipky a já nevim co ještě:) který se postupně podprahově ukládá a udržuje nás na nízké frekvenci, při které nelze docílit růstu. Tomuto strachu jsem již odolal, ale podvědomě cítím, že ani ten první druh strachu, který má také schopnost negativně snížit frekvenci nebo vibraci člověka tak, že ho třeba v daný moment paralizuje, tak cítím, že to je také pouze odraz našeho vlastního ega.
Skiwalker
Adanom Iveta
22. 06. 2012 14:50

Adanom: Poznal jsem ten den nového človíčka, který mi názory jakoby z těla vypadl, až jsme se děsili navzájem:))
A od něj jsem právě dostal ten poslední střípek na který jsem čekal.Je to dokument zabývající se frekvencemi, emocemi, meditací.
kdyby měl někdo zájem tak tady je odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=o0gBoV0ygJc
Abych řekl pravdu tak stále cítím, že část mého já to odmítá. Je spokojena s tím jak to bylo a vzpírá se a tělo se chce bouřit, nezvládá takový nával energie. Cítím že pokud si ji vyberu, bude to hodně trnitá cesta plná odříkání a nepochopení ze strany okolí. Zvlášť pro dospělého chlapa v moderní společnosti to bude opravdový oříšek :) Teď i vím že ne náhodou jsem předevčírem narazil na tento web kde jsou samí nádherní lidé co to chápou:)

Iveta: Myslel jsem si to, proto jsi schopná ve snu již manipulovat s časem.
Já s meditací zatím pouze začínám. Třetí oko otevřu jen někdy před spaním a spíše jen zachytávám signál, sleduji při tom úžasné vizualizace, ale nejsem zatím schopen s tím hlouběji pracovat. Myslím ale, že již podvědomě medituji ve spánku, proto asi ty sny.
S tím chladem to je zajímavé, nemáš u sebe náhodou jinou entitu?
mississippi
Dana P.
22. 06. 2012 14:50

No a ono to právě tak je, jenže pak se vždy stane NĚCO a jsem zas na začátku :-))

Jinak, když už vím, že je spánek ten tam, jdu se třeba projít a cestou zavadím o lednici a tam se na chvilku zastavím. u známých, kam jezdíme častěji, mi připravují třeba i koláče na stůl, abych v noci nerachtal :-)
Dana P.
missi
22. 06. 2012 14:43

co tam? No tam už by mělo jít povovně přejít do spánku, řekla bych. "Čumákovat" tam nemusíš :o)
Dana P.
Sylvi je to legrace,
22. 06. 2012 14:42

ale já to i měla spojené dřív s chutí něco zbaštit a nebo nutkání si zakouřit! A jak se mi potom sladce spalo! Tyto neřesti jsem nebyla schopna potlačit. Nějak to potom odeznělo samo...Možná, že člověk nemá silou vždy něco potlačovat, ono se to neobjevuje náhodou?
mississippi
Dana P.
22. 06. 2012 14:41

Jestli se nepletu a tady bych řekl, že se nepletu, je alfa ten stav mezi normálním (bdělým) stavem a spánkem. A tam nemám problém se dostat vpodstatě okamžitě. Ale co tam?
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 14:39

Ja si myslim, ze je to cele mozno naozaj nejak fyzickeho charakteru, Ty totiz spis slabym spankom a preto mas tie zive sny. Mozno naozaj lucidne snis a mozes si ten sen pretvarat, otazka ale je, ci sa potom da pri tom odpocivat, mozno fakt niekde bruzdas.
Sylvia
Danka
22. 06. 2012 14:37

A uz sme sa o tom bavili raz, ze ked v noci chodis jest, tak organizmus pracuje a neodpociva, preto sa ludia budia rano unaveni, teda ti, ktori chodia to tej chladnicky. Ono sa to nezda, ale ked ma clovek len trochu posunuty ten rezim, tak to moze ludi vycerpavat.
Sylvia
Danka
22. 06. 2012 14:34

Haaha, to sa mi zda, ze Mississippi prave raz spominal, ze chodi vyzierat tu chladnicku. :-)
Dana P.
missi
22. 06. 2012 14:33

a co se tak prodýchat do hladiny alfa?
Dana P.
3. hodina ranní
22. 06. 2012 14:31

bude asi ezoterická hodina! Já též nejčastěji mezi 3. a 4. Ale poctivě přiznám, že důvody jsou prozaické, tudíž fyzické (ale pozor nejde o příjem = vyžrat lednici, jde o výdej) :o)
mississippi
iveta
22. 06. 2012 14:28

Spát můžu, ale neodpočinu si tím. Ráno jsem unavený víc, než když jsem si šel lehnout. Přez den se to srovná do takové té normální únavy a jakmile se setmí, jsem plný energie a lehnout si jdu často jen ze slušnosti.
S energií umím trošku pracovat, ale s čakrama ne. U mně to funguje tak nějak samovolně.
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 14:24

No pecen moze mat rozne priciny, nielen alkohol, ale je fakt, ze tretia hodina je niecim zvlastna, pretoze ja tiez ak sa v noci zobudim, tak je to vzdy tak okolo tretej. Na druhej strane je to aj tym, ze pokial clovek chodi pravidelne spat, tak sa asi budi za rovnaky cas po zaspani a mysli, ze je vyspaty, ale potom aj tak zaspi, horsie je potom to vstavanie rano, to je fakt hrozne. A prave je to horsie, ked sa budim v noci.
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 14:17

Nebyl to útok na Tvoji osobu. A překlepů mám taky dost, ale těch chyb bohužel víc.
Jinak, jak píšeš někde dole o těch játrech, tak po zdravotní stánce jsem ok. Tedy alespoň z interního hlediska. Ne že bych nevypil nějakou tu lahvinku, ale nijak to nepřeháním.
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 14:09

Ja pisem nieco o pravopise? Nie o tom to neni, skor ide o styl.....no a ten potom koresponduje s obsahom....dost casto. Pravopis ma nezaujma, ja si to vzdy prelozim tak jak treba, skor ide o to, ci to je preklep alebo nieco ine :-)
mississippi
Sylvia
22. 06. 2012 14:07

Tak to si omé mališkosti musíš myslet hrozné věci. Jestli to budeš posuzovat podle pravopisu. :-(
Ale jak už jsem někde psal, o co hůř píšu, o to líp střílím.
Já osobně rři posuzování a odhadu povahy člověka dávám přednost osobnímu kontaktu. Nejlepší je na to pěkná noc a oheň. V jeho záři se ztratí to nepodstatné ale to důležité je vidět jasně.
Sylvia
Zbynek
22. 06. 2012 13:34

No z fotky vycitate vela, to je pravda, ale vycitate dost aj z pisomneho prejavu, ne z obsahu, ked mi rozumiete. Dokonca by som aj povedala, ze urcity prejav jaksi poji urcity typ ludi fyzicky. Nevie nahodou, ci toto nenapovie ovela viac nez jedna fotka, pretoze na fotku ma sice clovek cas, ale sa aj steluje do pozy, v ktorej normalne nebyva. Ale jednu fotku Vam poslem, ked mi date email, som zvedava, co vycitate.....:-) no som na nej nic moc, ale krajsia nez normalne :-)))
Adanom
?
22. 06. 2012 13:23

Ty klavesnice porad zlobi , to ja ne ..... ono samo :D
iveta
Zbyněk P.
22. 06. 2012 13:21

asi slyšíte špatně :-)...moje květinky jsou plné elánu,zdravé a žízeň rozhodně nemají :-)
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 13:21

Jakoze tik? :D
Ok priteli, ja to prijimam. Tajnosti v tom nehledam, jen obracimozornost na deformaci. :-)

Zbynku a co ty vredy? Co se s tim da delat?
Zbyněk P.
Pro Adanom
22. 06. 2012 13:16

Omlovám se, ale to je ta má profesní deformace! Automaticky se "zařazuje" vykání. Není to vůbec myšleno zle! Prosím, přijmi i tuto mou "negativitu", že chvilkama píši s tikáním (záměrná záměna "i"), a chvílemi s vykáním.Z mého pohledu bude lepší, když to takhle přijmeš, než-li aby jsi v tom neustále hledala nějaké tajnosti! Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 13:11

A Ty uz me zase vykas?

No ono to prichazi samo . Kdyz to ma prichazet tak to prichazi.
Ja jako " ja" v tom vyborne vubec neni. ;)

Zbyněk P.
Pro Adanom
22. 06. 2012 13:07

Kolegyňko, bohužel, v tom nejsem až tak silným. Kdežto u fotek je čas, klid, a možnost se soustředit. Člověk se až diví, co všechno ty fotky na sebe "vyžvaní" a prozradí! Ale musím uznat, že asi jste v tom asi výborná, když to umíte z fleku! Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 13:03

A z osobniho kontaktu lze cist jeste lepe. ;). Netvrdim vsak ze se i mistr tesar nemuze utnout. :-)
Zbyněk P.
Pro Ivetu
22. 06. 2012 13:01

Kolegyňko, tím bych si Vaši laskavou hlavičku nelámal. Vždyť jsme jenom lidi! A navíc, je horko a dusno! A co víc, vždyť slyším, jak na Vás volají a volají Vaše milé a krásné květinky! Zrovna nyní slyším: "Tak safra kde jsi, mám žízeň a klopí se mi korunní lístečky na mé krásné zlatavé hlavičce! A již ani nevládnu svýma lístkovýma rukama!! Tak kde jsi? Co pořád děláš, že ještě jsi nepřišla!! Přeji hezký den. Zbyněk P.
Zbyněk P.
Pro Sylvii
22. 06. 2012 12:57

Jé to je obrovská škoda! Fotky druhých - to já rád! Fotky své - nevlstním, nefotím se. Vysvětlím proč: "Mám-li fotku někoho, tak z ní lze hodně věcí vyčíst! Proto se nefotím! Možná to někomu zní podivně, ale je to tak. To raději řeším věci osobně. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Zbyněk P.
Pro Adanom
22. 06. 2012 12:51

Takže, když to tak shrnu, tak jsem se trefil cca 65%. Nebo-li: černé puntíky : 100%, barva : 30% Suma sumárum : 65%! Tak to je úspěch! Přeji hezký den. Zbyněk P.
iveta
a já
22. 06. 2012 12:38

jak blb jedu a jedu a melu a melu :-))))))
iveta
fakt
22. 06. 2012 12:35

mi to docvaklo až při vstupu Adanom :-))
sorry ale dneska toho mám nějak moc a neumím se věnovat několika věcím najadnou :-))))
iveta
moji
22. 06. 2012 12:31

milý přátelé vloudila se chybička při čtení konkrétního článku.
Asi si stojím na vedení....chápu už mi to došlo,proto já raději dávám přednost osobnímu kontaktu než ťukat a ťukat a pak ještě ke všemu blbě číst :-)))) omlouvám se
Sylvia
Zbynek
22. 06. 2012 12:25

A kde su tie vredy, ked nemate ani hlavu ani ruky ani nohy? Ale takto dobre vyzerate? Som sa chystala, ze Vam poslem fotku, aby som Vas vyviedla z omylu o svojej krase :-), no a vidim, ze nebude treba, ze sme na tom rovnako :-)).
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 12:23

No dovol :-) co si to o me myslis Ty jeden, ze bych Ti neodpovedela. :D

Tutove trefa co se tyka cernych puntiku prostred :D Jinak zeleny. Nekdy zeleny uplne zeleny , nekdy zeleno nasedly. Podle ostrosti svetla.
Zbyněk P.
Pro Sylvii
22. 06. 2012 12:22

jóóóó, když se přestanu holit, tak nějaká ta pažitka tam vyroste. U mě je to zcela jednoduché: mužskej bez hlavy, bez rukou a nohou, chraplavého chlasu, vředů plno, až kam oko dohlédne, a jenom blekotám. Nebo mekotám? Nyní fakt nevím! Přeji hezký den. Zbyněk P.
Sylvia
Zbynek
22. 06. 2012 12:16

Ja som na Vas typovala plnovous :-)))
Zbyněk P.
Pro Adanom
22. 06. 2012 12:14

No to víš!!! Já Ti napíši, jaké mám oči, a Ty mi pak nenapíšeš jaké máš Ty!!!!!!!!!!!!!!!! Takových už bylo!!!! Ale aby jsi viděla, jaký jsem "hrdina", tak Ti to napíši! Kombinace: šedomodrá, s černými puntíky uprostřed!! U Tebe bych si tipnul :kombinace: zeleno-žluto-hnědá, a rovněž s černými puntíky uprostřed! Tak, a nyní jsem zvědav!!!! Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Zbynku
22. 06. 2012 12:07

:) Nejsem ten typek ktery by opisoval. To by v mem vyvoji nikam nevedlo. To vime oba.
Smala sem se tomu ze ve stejnou schvili prislo od nas obou to same. Cetla jsem Te az po odeslani. :-)
Jinak ja jsem uz postrehla minule ze s Tebou souhlasim na te diskuzi o aure. :)

Hadej Zbyndo jaky mam oci. ja u Tebe typuju teple oci, mozna svetle hnede.
Sylvia
Ivet
22. 06. 2012 12:04

Ja som nahodou narazila raz na jednu diskusiu, ktora sa tocila okolo toho, ci to maju pekni muzi lahsie. Pisal tam clovek, ktory podla toho co hovoril, nieje vobec fyzicky pritazlivy pre zenu. Si mi totiz pripomenula s tym potlacanim, ze vlastne aj stradanie niecoho vyvola rovnaku reakciu vo finale.

No a tento sa stazoval, ze ho vsade zeny odmietaju, ked sa s nejakou stretne cez net a vidi ho, tak ho posudzuje, cital si rozne odborne clanky, jak vyzeraju crty tvare, ktore pritahuju zeny aj muzov a kto sa vlastne povazuje za pekneho. Evidentne bol frustrovany, bolo ale poznat z chovania, ze tomu pripisuje velky vyznam a ze to o sebe sice vie, ze je "skaredy" - fotka tam teda nebola. Ale bol tak frustrovany, ze to daval najavo aj v tom pisomnom prejave az mu tam niekto napisal, ze je aj hlupy, lebo keby to takto nebral, mozno by to bolo uplne inak, ale on to zhorsuje prave tym, ze tu zenu jednak nema a jednak sa asi pyta, ci sa jej paci, ona povie nie a jemu sa ten nenaplneny plan rozvija do zufalstva :-). V diskusii stupnoval aj vulgarizmy, uz to neboli zeny ale k a p.

No a posledna veta bola, ze on uz ma toho dost, ze mu lezu na nervy A " JEDNOU SI TO JEDNA Z VAS SEREDNE ODNESE"!!. Takze ono to fakt dost casto (myslim ta nevyvazenost) konci takou frustraciou, ze vedie k tomu, aby sa mali ludia pred takymito ludmi na pozore.
Zbyněk P.
Pro Adanom
22. 06. 2012 11:59

Kolegyňko, buďto uvažujeme stejně, nebo ode mne opisuješ! Tož budu muset zavřít okno, aby sem, ke mně, nemohlo nazírati Tvé očko!!!!!! Akorát nevím, je to očko zelené, hnědé či modré jako pomněnka? Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Iveta
22. 06. 2012 11:56

"Chcete snad říct ,že bychom se při duchovní cestě měli odprostit od sexuality úplně?
Já jsem tedy asi jiného názoru,právě ,že naopak je potřeba být dokonale vyvážen ve všech směrech."

Ivet, tady nejde o odposteni od sexuality ale o transformaci z roviny pudove na vyssi rovinu duchovni.
Zbyněk P.
Pro Ivetu
22. 06. 2012 11:52

Kolegyňko, podle mého názoru, tak se stále křečovitě držíte jednoho ne-dobrého slovíčka, tedy stále jednoho omylu! Stále hovoříte o slůvku:"Potlačovat!"To je dle mne ten největší omyl! Nééééé potlačovat, ale dosíci toho, aby ta sexuální touha pracovala pro mne, aby se přetransformovala na lásku vyššího stupně! Žádné násilí, žádné žaláře!! Ale spolupráce! A časem to pozvolna přejde samo k té požadované transformaci. Žádné obavy! Žádný strach! Klidně si fyzického sexu užívejte plnými hrstěmi!! A hlavně nebojte se, dočkáte se transormace budete-li ji chtít. Přeji hezký den. Zbyněk P.
iveta
Sylvia to je
22. 06. 2012 11:51

přesně to co já říkám....muž zapoměl jak má doopravdy milovat ženu a žena zapoměla vůbec jaké to je :-))
proto všichni všechno vzájemně v sobě potlačují!
vždyť je to tak přirozenéé !!

Sylvia
Iveta
22. 06. 2012 11:49

No jo, pretoze s postom knaza su rozne vyhody a myslim, ze oni sa preto tuto vec rozhoduju mladi, odusevneli, citia sa blizko k "bohu", ale ono to presvedcenie casom opadne a zostanu tie iste fyzicke pocity, jak ma kazdy smrtelnik,

Myslim, ze clovek, ktory sa rozhodne byt knazom tak vidi najprv to pozlatko, v kombinacii s mladostou, ked este niesu tie prave problemy materialneho charakteru, ale si free jak kvetinove dieta, tak je lahsie sa pre toto rozhodnut. Ja ked som chodila do Talianskeho Institutu, tak v lavici so mnou sedel zrovna knaz, ktoreho sen bol ist do Vatikanu a tam urobit karieru. Tym ale, ze bol este mlady, bol hrozne vtipny a toleroval moje vtipky, ked sme mali tvorit dialogy v taliancine, tak som si vecne vyberala rolu rozvedenej alebo siobodnej matky, ale bral to s humorom tak, jak som to myslela. Neviem si predstavit, ze tento chalan by bol niekedy schopny kvoli sexu obtazovat napr. deti.

Ale co Ty vies po rokoch, ked zistis, ze mas presne buducnost naplanovanu a nic nove Ta necaka, proste dostanes roupy a nerovnovaha sa potom objavi tak, ze tu nevyvazenu cast sa snazis dohnat blaznivym sposobom. Takze mozes to potlacit, ale musis mat za to inu nahradu, oni za to ziadnu nahradu nemaju.
Adanom
A Zbynku
22. 06. 2012 11:43

Vymyslis si. :-)
iveta
Sylvia
22. 06. 2012 11:41

ale proč ji ovládat,proč ji potlačovat vždyť je to přirozená součást našeho života....můj názor je ten:pečovat o svoje tělo jak duševně tak fyzicky,to je základní věc,kterou musí člověk udělat...a je to plně přirozené.
Neustálé potlačování čehokoliv je akorát tak ma bednu! :-)
Zbyněk P.
Pro Ivetu
22. 06. 2012 11:36

Kolegyňko, i když píšete, že jsem Vás asi nepochopil, tak má odpověď na ten Váš konkrétní dotaz, je v ní obsažena, i když jsem to uvedl do krajnosti. Nebo-li: požíváte-li sex s láskou, vědomě a dobrovolně, tak vše je tak, jak má býti. Horší situace by nastala, kdyby jste MUSELA provozovat sex, se kterým by jste nesouhlasila, či byla zcela proti němu. Pak by bylo zapotřebí zjišťovat příčinnost toho násilného aktu na Vás. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 11:36

To neni me hobby hodnotit. :D
Sylvia
Iveta
22. 06. 2012 11:34

Ano, to je v poriadku, ludia hej, ja som tam potom mala na mysli tu nefyzicku cast, ktora by si potom mohla byt a tu fyzicku urcite nepopieram.

U Tych knazov je tazke posudit jak to je. Ano potlacena sexualna potreba fyzicky, hlavne u muza je problem. Ale s tym sa podla mna da nieco robit. Horsie u tychto knazov je, ze psychicky a "legalne" oni k tomu nemaju volny pristup (myslim k sexu), preto tie prasaciny. Je to ale na principe, k comu mas pristup a nie ci to skutocne mas. Jak fajciar pozna pocit, ze ked ma malo cigariet v krabicke bezi kupit dalsiu, pretoze sa boji, ze nebude mat, pritom z tej poslednej uz nedofajci ani jednu. Ludia maju slabinu hlavne v psychike, nieco chces len preto, ze k tomu nemas pristup aj ked to nepotrebujes. Ja myslim, ze fyzicka tuzba by sa ovladnut dala.
Zbyněk P.
Pro Adanom
22. 06. 2012 11:31

Milá kolegyňko, jsem Vám nesmírně vděčen za to, že jste mne tak super-kladně ohodnotila! Na to nedá nic jiné sdělit, než-li : DĚKUJI. Přeji hezký den. Zbyněk P.
iveta
pane Zbyňku
22. 06. 2012 11:27

zřejmě jste mě nepochopil...
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 11:26

"Vážené a milované kolegyňky, nebojte se, i když budeme ve při, tak přesto to nemění ten fakt, že Vás mám všchny moc rád. "

Vis jak to zpival ten malej zajda? " já se nebójím..... ja se nebójím " :D

" bala " bych se o Tebe pouze jen kdyby jsi to mel jako deti ktery se tomu potrebuji nejprve naucit. :-)
iveta
Sylvia
22. 06. 2012 11:25

My lidé žijeme ve dvou rovinách a to ve fyzické tak i duchovní.No jo ale my jsme fyzické bytosti,proto si myslím že je nám umožněno chcele-li "provozovat" jaksi lásky dvě: jednu co se týká sexuality(myslím tím s jedním milovaným partnerem) a druhou to je ta duchovní.
Vše se totiž dá přirozeně skloubit dohromady a je to podle mého názoru i nutné.
Viz třeba katoličtí knězi jaké s tím mají problémy a to je fakt.
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 11:21

"když si přeložím Vaši větu o té vyváženosti, tedy že zastáváte názor, že je zapotřebí tím častěji se věnovat sexu, a to jen proto aby byl člověk vyvážen."

Jo jo to jsou Ty vlastni interpretace necich myslenek. :D
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 11:17

"V tom snu je jasně řečeno:"....jak vyjímečná a úžasná bytost jest....." A to jest velmi nebezpečné! Neboť vždy bude záležet jen na tom, jak si to ten dotyčný vysvětlí, a jak s tím bude dále pracovat! Neboť každý, kdo jde duchovní cestou ví, že on (ona) sám(-a) je tou cestou, že jest tou jedinou, jedinečnou, vyjímečnou a úžasnou bytostí!! Bude-li si tuto informaci tlumočit egoisticky, potom ty problémy vskutku vzniknou, a jeho bytost bude vedena egem do neštěstí! "

Tak za sebe Ti Zbynku uprimne reknu ze kdyby jsi tohle a neboli takhle podane rekl Skiwalkerovi hned na zacatku, uz by to bylo jine kafe. Takhle je to jasne a srozumitelne. Neni to negativne navite. To co jsi psal ( a nebo zpusob jak jsi to podal) v prvnim komentari byl takovy jaky jsem psala.
Zbyněk P.
Pro Ivetu
22. 06. 2012 11:10

Kolegyňko, souhlasím s Vámi v tom, že je zapotřebí býti zcela vyvážen! Ale přiznám se bez mučení, že se mi dere na mé rty úsměv, když si přeložím Vaši větu o té vyváženosti, tedy že zastáváte názor, že je zapotřebí tím častěji se věnovat sexu, a to jen proto aby byl člověk vyvážen. Promiňte mi, ale to s tím nemá co dočinění! I kdyby jste neustále jen "ležela ve své postýlce" a věnovala se jen a jen sexu, tak přesto půjdete po své duchovní cestě. Akorát, že Vy budete velmi vysílená a zesláblá a cesta bude tím (obrazně řečeno) nekonečná! Ale jak se říká: "Proti gustu, žádný dišputát!" Přeji hezký den. Zbyněk P.
Sylvia
Ivet
22. 06. 2012 11:00

K tejto teme som myslim niekde videla video, kde zena opisovala nejaky zazitok z NDE a mala nejaky postreh v tom zmysle, ze pocitovala tu dokonalu lasku pri vystupeni z tela a ze ta sexualna potreba uz zmizla, pretoze je v podstate fyzicka, takze k tej transformacii pokial by si dosiahla duchovneho vrcholu, co sa Ti podla mna moze podarit az jak nehmotnej entite, tak ta sexualna potreba je nahradena tymto pocitom.

Ovsem asi to nemusi byt uplne tak presne, pretoze zas Monroe pri svojich "cestach mimo telo" pocitoval prave hroznu sexualnu potrebu, mal nejaky chaoticky pocit, ze sa v nom uvolnili emocie, o ktorych ani predtym nevedel, "otravoval" zenu :-), ale ta nic nevedela, pretoze bol astralne vycestovany a samozrejme sa mu ju nepodarilo prebudit :-). No ale samozrejme mas pravdu, ze od toho sme ludia a mame vyuzivat asi tie potreby, ktore pocitujeme jak ludia.
Zbyněk P.
Pro všechny kolegyňky
22. 06. 2012 10:56

Vážené a milované kolegyňky, nebojte se, i když budeme ve při, tak přesto to nemění ten fakt, že Vás mám všchny moc rád. Pochopitelně, že se to vztahuje i na kolegy - nebojte, nejsem přihřátý, a nebudu Vás nikterak obtěžovat. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Zbyněk P.
Pro Ivetu
22. 06. 2012 10:53

V tom snu je jasně řečeno:"....jak vyjímečná a úžasná bytost jest....." A to jest velmi nebezpečné! Neboť vždy bude záležet jen na tom, jak si to ten dotyčný vysvětlí, a jak s tím bude dále pracovat! Neboť každý, kdo jde duchovní cestou ví, že on (ona) sám(-a) je tou cestou, že jest tou jedinou, jedinečnou, vyjímečnou a úžasnou bytostí!! Bude-li si tuto informaci tlumočit egoisticky, potom ty problémy vskutku vzniknou, a jeho bytost bude vedena egem do neštěstí! Medůza, víme, že je to tvot, jehož se dotýkati jest ne-radno. Působí bolesti! Totéž činí ale i ona sexuální láska.To, že mu pomohly "pouze" dvě entity, je také zvláštní. Proč mu nepřišly na pomoc 4 entity (tedy živlové)? Atd.......
Takhle bychom mohli pitvat dál a dál.... Přeji hezký den. Zbyněk P.
iveta
Zbyněk P.
22. 06. 2012 10:50

vím že dotaz nebyl směřovaný na mě...ale přesto mě zajímá jak jste to doopravdy myslel s tou sexualitou?
Chcete snad říct ,že bychom se při duchovní cestě měli odprostit od sexuality úplně?
Já jsem tedy asi jiného názoru,právě ,že naopak je potřeba být dokonale vyvážen ve všech směrech.

Adanom
Zbynku
22. 06. 2012 10:39

Nejprve se vyjadrim k tomu falu. Nebylo to mnou myslene tak jak jsi to pojmul. Nemam na mysli ze by jsi v tomhle smeru mel problem, mas spise na mysli Tve osobni hluboce nastavene vnimani veci. tva individualita. To promin ale lepe to vyjadrit neumim.
To co pises o sexualite k tomu nemam co dodat. Je to o transformaci , presto to nemeni nic na mem nazoru ktery jsem Ti chtela sdelit. ;)
Adanom
Ivet
22. 06. 2012 10:34

Jo jo , vim. ;)

Ze by dospely rozumny a vyzraly clovek nemel mit nekoho za neco rad?:)
To snad ne, to by byl postoj ditete. :-)
Zbyněk P.
Pro Adanom
22. 06. 2012 10:32

přiznám,že při svém rozboru jsem spoléhal na to, že má svou mamku "čarodějkou", tedy že má od ní silnou oporu, a to jak duchovní, tak i morální. Co se toho "falu" týče, tak já jsem O.K. Nemám problémy, takže to asi nebude "přibarvené" ode mne. A když Ti řeknu, že téměř celá duchovní cesta jest cestou ovládnutí sexuality každého z nás, tedy sjednocení v tom směru, aby se přetransformovala láska sexuální v lásku k bližnímu svému a k lidem, tak co mi na to odpovíš? Přeji hezký den. Zbyněk P.
Sylvia
Zbynek
22. 06. 2012 10:25

No had byva casto sexualny symbol vo sne, ja len viem, ze niekedy nieco vo sne inak vyzera a znamena to sexualitu, co by prave tento pripad mohol byt, pretoze skutocna sexualita vo sne vzdy znamena uplne nieco ine a nie sex.

Ja si myslim, ze ten mag je z tarotu, pretoze mladik sa tymto mohol nejaky cas predtym zaoberat a mohla ho zrovna ta karta nejak pritahovat. Zmysel je rozum, vzdelanie, nejaky stary muz, ktory rozdava rady atd....V tom sne ale uz zostala len ta karta a zo zmyslom z tarotu uz nema nic spolocne, bol to len obrazok, ktory ale len posluzil jak ustredna postava k niecomu uplne inemu a jedna moznost je prave ten Vas vyklad. Moc Vam to inak ide a nielen teraz (aj ked vzdy to bude len jedna z moznosti), ale je fakt, ze takto by som tie symboly dohromady nedala, ale myslim, ze vobec netriafate od pasu.
iveta
Adanom
22. 06. 2012 10:24

souhlasím ikdyž mě možná za to nebude mít p.Zbyněk ráád.

Jinak ty malé plané řeči občas dokážou pomoci p.Zbyňku :-)

Dana P.
sny vykládat
22. 06. 2012 10:21

neumím, avšak klonila bych se spíše k výkladu ivet. Z celého textu a popisu snu to podobně cítím jako možné
iveta
...
22. 06. 2012 10:16

já si ten sen vyložila takto...ten mág je ta obrovská skrytá síla,kterou autor v sobě má.Ten sen ho na to jasně upozornil.
Ta medůza je to ego (tedy ten nepřítel,strach) a jelikož jemně zapracovaly kladné entity(to je ta láska) tak ho upozornily na to, že on jediný dokáže vše otočit k pozitivnímu,tedy přestat se bát.A to, že se proměnil v batole,jasně dává najevo, že toto je ta správná cesta sjednocení.
Adanom
Zbyndo
22. 06. 2012 10:16

Jasne ze jinym nebudes to chapu. Jenze tam je tohle jenze ktere jsem svym nazorem vyjadrila. Je to spojene se zodpovednosti. Nekdy staci malo a nazor muze nekoho stahnout ke dnu.
Zbyněk P.
Pro Adanom
22. 06. 2012 10:13

Kolegyňko má drahá, však mne znáte!! Jiným nebudu!! Držím se, a to také moc dobře víte, že zastávám stanovisko, že raději jedna velká rána, než-li bezpočet planých a malých řečí, které stejně nic nevyřeší. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 10:12

"Např.: ten dvojhlavý had není nic jiného, než-li jen mužský úd s oběma varlaty."

Zbynku, to je prilis odvazne tvrzeni, prilis jednoznacne a rusim ovlivnene Tvym osobnim nastavenim. ;)
Adanom
Zbynek
22. 06. 2012 10:10

Teda Zbyndo, v pripade ze by byl Skiwalker slabsi kus ( ovlivnitelny ) tak ho tenhle vyklad muze dost negativne ovlivnit.
Zbyněk P.
Pro Sylvii
22. 06. 2012 10:10

Milá a krásná (to cítím i přes klávesnici PC) kolegyňko, svým způsobem můžete míti pravdu. Osobně jsem to k nim vztáhl proto, že se v těch snech vyskytují mnohé symboly o sexualitě a o lásce. Např.: ten dvojhlavý had není nic jiného, než-li jen mužský úd s oběma varlaty. Omlouvám se za otevřenost, ale myslím si, že nemá cenu něco mlžit, a že je zapotřebí si nalévat čistého vína.
Přeji hezký den. Zbyněk P.
Sylvia
Zbynek
22. 06. 2012 10:02

Ja Vam teda musim vzdy zatlieskat k vykladu, ja by som si toho maga totiz vysvetlila jak prianie, ze si clovek moze niektore veci, ktore si moc praje tkzv. "carovnym prutikom" privolat a ulahci mu to situaciu a zaroven ich potom bude mat pod kontrolou. Je fakt, ze rozhaleny plast od pupiku k noham by som so zenou nespojila, ale vo finale to dava zmysel, netvrdim, ze to tak je, ale ako symbol to zmysel dava :-).
Sylvia
Mississippi
22. 06. 2012 9:52

No na odlahcenie.....ked uz ide o to, ze sa budis o tretej, tak z lekarskeho hladiska je problem s pecenou (jatrami), pretoze oni zacinaju o tretej pracovat a ked maju problem, tak organizmus zobudia, tot z lekarskej vedy, co som precitala :-)), najcastejsie sa to stava ludom, co si obcas nieco prihnu :-).
Zbyněk P.
Pro Skiwalkera
22. 06. 2012 9:40

Předpokládám, že oba sny jsou pro Vás určitým povzbuzením (obzvláště ten poslední). Nicméně, Vámi prožité a předkládané sny mohou míti mnoho příčin (tedy prvotních podnětů), na základě nichž jste měl ony sny (např.: že jste studoval právě onu kartu Mága, nebo Vaše osobní vnitřní přání a touhy, aj.). Vynecháme-li ale tyto vedlejší (i když velmi důležité) faktory, a budu-li se zaobírat jen těmi sny, tak potom bych řekl následující:
Jste velmi mladým mužem, pln tužeb a přání, který se hledá. Proto je zapotřebí Vám říci, že Vaše sny jsou pro Vás dozajista pěkné, ale také pro Vás velmi nebezpečné, a „volají“ po nápravě. Nicméně, oba sny hovoří jednoznačně o tom (aspoň to já tak vnímám a cítím), že máte problémy se ženami. Z těch snů čiší určité Vaše zklamání od těchto „slabých“ žen, a také určitá bojácnost vůči nim. A z čeho, proboha, jsem si dovolil takto usuzovat a toto napsati? Je zde (resp. v těch snech) hodně podnětů. Např.: ve snu s tím „Mágem“ : a) rozhalený plášť od pupíku dolů k nohám, b) propletený dvouhlavý had. Ve snu druhém: např. to, že Vám bylo sděleno, že máte právo si vybrat lásku, která je pro Vás hnací silou.
Zmiňoval jsem se výše o tom, že je to pro Vás velmi nebezpečné. Zde mne napadají dvě věci:
a) nebudete-li míti snahu , mnou uvedené problémy, řešit, mohou se obrátit proti Vám, a dělat Vám v životě obrovské problémy − v oblasti žen.
b)budete-li se křečovitě držet té, ve snu vyřčené věty (že máte právo si vybrat lásku),tak by jste se mohl dostat do silně negativního vlivu své autosugesce, a mohlo by to skončit až dosti dramaticky.
Mrzí mě, že Vám nemohu napsati to, co by jste dozajista požadoval, tedy to, že neochvějně mílovými kroky kráčíte ku předu k bohu, tedy k jednotě. I když, když tuto problematiku vyřešíte sám osobně, pak vskutku ten obrovský mílový krok k jednotě učiníte. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Missi
22. 06. 2012 9:02

"Hle jsem tak nějak unaven na duši. A s tím si neumím poradit. "

"Deprese zrovna ne, ale bylo mi jednu dobu jedno, co se stane. Rychlá jízda autem a spousta jiných blbostí. Nejspíš mně ničí město. V přírodě je to v pohodě tam mi stačí ty moje tři hodiny spánku a druhý den jsem v poho. "

Missi napisu Ti presne to co me prislo do vedomi pri cteni tehle a nejenom tehle Tvych slov. ( takhle funguju ;) )
A taky chci rict ze se na to co se Ti deje divam skrze moji osobni zkusenost s vyhorenim , s momenty kdy me bylo vsechno jedno atd.

Pricina je alespon me zjevna. Ty jdes Nejspis jak se rika proti sve dusi. Nejdes v souladu s ni. To znamena ze neco ( nejen neco) v Tvem zivote volis proti prani sveho nitra ( duse) . Ty to podle mne citis presto s tim zatim nejsi schopen neco udelat, jenze o tu prave bezi, ze k tomu jsi vyzyvan.
Nastolit v zivote zmeny a muze se jednat o dost velke zmeny.
Tl je to co vnimam, presto Missi muzu se mylit. ;)

Moje zkusenost s vyhorenim take mela tuhle pricinu. Take jsem nespala ani nejedla.
Az jsem byla uplne ma dne. Svuj zivot jsem pak zmenila a pak bylo vsemu jinak.
Muj pribeh vubec nemusi byt totez co prozivas Ty( nicmene ja v nich vnimam plno rozdilu) Ale i tak jsem Ti to napsala mimo to co me prislo kdyz jsem Te cetla. ;)

Jestli nic z toho co pisu s Tebou nehybne, pak jsem vedle jak ta jedle :D a budu lepe cvicit prijimani. :)


Adanom
Dana
22. 06. 2012 8:39

Ne Danus , tady jsi uplne vedle. :-).
(No a ten zpusob jakym ses me ptala me o Tobe neco prozradil.)


iveta
missi
22. 06. 2012 7:02

celou dobu nad tebou přemýšlím,nemáš to asi jednoduché....ale jemným tlakem dechu prodýchávej svoje tělo skrz na skrz....uvidíš bude zase dobře. :-)
přeji hodně štěstí a nezapomeň patřičně děkovat a prosit.:-)
iveta
missi
22. 06. 2012 6:53

píšeš že nevíš co máš v životě změnit?
Ty to víš jen nevíš kde a jak začít....u sebe,myslím ,že si dost natlakovaný jako parní válec.Zkus se zaměřit na svoje tělo ještě víc,zkus dodělat co si nedokončil ve svém těle.
Zaměř se na čakry a uprav je tak aby správně fungovaly,věř že až s tím začneš tak ucítíš fyzicky od hlavy až k patě tlak té páry (energie).Udělej si pomyslný trychtýř na temeni hlavy a odpouštěj páru ale zároveň i přijímej,tu novou tu správnou,udělej ze sebe přijímač.A udělej to podle své intuice,to je ten nejsprávnější postup. :-)
iveta
missi
22. 06. 2012 6:26

pokud víš že sníš,plně si to uvědomuješ a dokážeš to řídit...tak to je tutově lucidní sen.
Jinak s toho mála co si napsal mám pocit,že tu energii kterou máš v sobě a ta tam je neboť tvrdíš že nemůžeš spát,tak ji zkus vypouštět.
Mám totiž s toho dojem,že tu energii nestačíš zužitkovat a ona se tím pádem shromažďuje neustále dokolečka v tobě.To by podle mě vysvětlovalo i ten stav vyhoření.
Zkus jednoduchý trik,lehni si někam do klidu(pokud možno) a představuj si ,že všechnu páru(energii) vypouštíš zkrz temeno hlavy. Vypust ji tolik kolik ty sám uznáš za vhodné.
Pokud to nejde být v klidu,tak stačí se na chvíli zastavit a ve stoje se nadechnout a tím dechem pomalu tu energii tlačit do temena.
Snad se ti po nějaké době uleví.
Je to čistě můj pocit ale za zkoušku nic nedáš,opakuj to několikrát v týdnu .
Pacey
...
22. 06. 2012 0:11

Zdravím, taky se mně často zdají hodně reálné sny ve kterých si uvědomuju že je to sen ale většinou jak si to uvědomím tak se hned probudím :)
mississippi
Adanom
21. 06. 2012 23:24

Ani jsem nemusel dlouho přemýšlet :-))

Jooo baví. Teď už zase jo.

Ve tři hodiny bývám většinou také vzhůru. Nespím dýl jak hodinu a půl v kuse, pak se probudím a nevím proč. Jdu si zas lehnout a ráno jsem jak mátoha. Ale jen co se setmí najednou ožiju a šel bych dělat nějakou neplechu. :-))
Dana P.
Adanom
21. 06. 2012 23:21

pokoušíš se dopátrat dalšího příznaku syndromu vyhoření? Protože některé další co by tomu nasvědčovaly, už tu missi zmínil...
Adanom
Missi
21. 06. 2012 23:03

Takove sny mam take a presne jako Ty to vnimam jako jiny zivot. Jsou to plne deje, zadne utrzky. Na rozdil od Tebe ale vetsinou spim dobre. Jen se z nejakeho duvodu stale budim ve tri hodiny rano. A jsem uplne cila ,plna energie ze bych mohla z fleku bezet maraton. :-).
Missi muzu se Te zeptat jestli Te Zivot bavi? ( jestli nechces odpovedet , nech to plavat ):)

mississippi
Sylvia
21. 06. 2012 22:56

Je pravda, že ty sny dokážu do jisté míry ovládat. Ale nevím. Když tam jsem, nevím, jestli se mi to zdá, nebo to je realita, ale to je ve snech normální. Pak mám ještě sny a tady zas nechápu, jak je možné, že i přitom snu si uvědomuji, že se mi to zdá.
Sylvia
Mississippi
21. 06. 2012 22:42

Mozno lucidne snis, ked mas tak zive sny, tak by si to mal vyuzit a tvorit si svoju realitu tam. A mozno to mas naozaj tak nastavene, ze malo spis a preto si schopny ten sen vnimat intenzivnejsie, lebo v tom najhlbsom spanku sa nic nesniva. Alebo Ta zrovna vycerpava to, ze sa duchom dostavas niekam inam, ze to nieje snovy svet, ale nejaka paralelna realita a preto si tak unaveny, ze v podstate vtedy nespis.
mississippi
Sylvia
21. 06. 2012 22:30

JJ, ale to už je pryč.

Ještě k těm snům. Je zajímavé, že si pamatuji snad všechno, co se mi v noci zdá. Možná je to tím, že se čacto budím a tak se vlastě všechno zdá před probuzením :-) Někdy se probudím a jdu se třeba projít a ten sen pak pokračuje. Někdy si připadám, jako kdybych žil dva životy. Jeden ve dne a druhý ten snový. Většinou to nejsou nesmysly, co se mi zdají. Je to jako doopravdy. Jen jedno to má společné, nikdy si nepamatuji, jak jsem se tam dostal a pokaždé mne to šoupne rovnou do děje.
Sylvia
Mississippi
21. 06. 2012 22:23

3 hodiny je fakt malo. No asi bez urazky vies jak to chodi, stastie sadne na "vola" :-))), ked robis take hluposti :-).
mississippi
Sylvia
21. 06. 2012 22:18

Deprese zrovna ne, ale bylo mi jednu dobu jedno, co se stane. Rychlá jízda autem a spousta jiných blbostí. Nejspíš mně ničí město. V přírodě je to v pohodě tam mi stačí ty moje tři hodiny spánku a druhý den jsem v poho.
Ale to sem nepatří.
I když i tady se ojevila znamení a naštěstí se nedalo je přehlédnout. Připadalo mi, že čím víc blbostí jsem dělal a čím větší byly, tím víc andělů mne hlídalo a všechno proběhlo bez vážnějších úrazů, jen autíko utepělo nějaký ten šrám :-))
Sylvia
Mississippi
21. 06. 2012 22:07

No lebo ono vacsinou ked niekto tvrdi, ze je vyhorely, tak je to prave stereotypom. Ale je fakt, ze ked dlhodobe nemozes spat, tak uz je to v urcitom bode neunosne. Ja som raz nemohla spat 4 mesiace a musela som si pomoct praskami. Mne to pomohlo, upravil sa mi spaci rezim, ale hrozi tam potom zavislost, ze sa bojis, ze bez nich nezaspich, tak ked mi dochadzali, tak som rychlo zhanala nove. Vyriesila som to potom tak, ze sice som ich doma mala, ale som si ich nedala, takze "vlk sa nazral a koza zostala cela" a uz som ich nepotrebovala, este tam niekde su. Ale na Tvojom mieste by som to nehrotila, priroda je priroda, ale niekedy treba ja chemiu, ludia, co nemozu spavat maju potom hrozne stavy depresie, tam som ja az nedosla, ale Ty si to spominal uz davno, ze?
mississippi
Sylvia
21. 06. 2012 21:48

Jsem ženatý :-( Ta změna je reálnější. Jen přijít na to co změnit. A stereotypně nežijem, musím se prostě naučit spát :-)))
Sylvia
Mississippi
21. 06. 2012 21:45

Tak nejaka nova laska by pomohla:-), alebo velka zmena, to je jediny recept, vyhodit stereotyp,
mississippi
Sylvia
21. 06. 2012 21:37

To já vím, každý jsme nahraditelný. Hle jsem tak nějak unaven na duši. A s tím si neumím poradit. Fyzická námaha mi nevadí, ale jsem prostě vyhořelý.
Sylvia
Mississippi
21. 06. 2012 21:30

No to sa ani neda vydrzat, ja som tiez isla na plny plyn jeden cas, ale musela som zvolnit a hop, svet nepadol, ide to aj bez nahanania, ked sa chce. To si len my myslime, ze nam nieco utecie. Sice to nieje idealne, ale uz nejdem jak blazon, staci ubrat trochu a pomoze to. A neboj sa, nic sa nestane, vsetko ide dalej s Tebou aj bez Teba.
mississippi
Sylvia
21. 06. 2012 21:26

Já bych to dodržoval celkem rád, ale není mi přáno :-( Holt si odpočinu až v hrobě.
Ale po pravdě řečeno, toho už začínám mít dost a přestávám tu únavu zváldat.
iveta
Sylvia
21. 06. 2012 18:04

ano člověk by měl zůstat nohama na zemi....protože je to dost náročný a člověk by se s toho taky mohl zbláznit.
Sylvia
Mississippi
21. 06. 2012 17:53

No jasne, to bolo myslene tak, jak by to malo byt idealne, ja tie osmicky tiez nedodrziavam :-).
iveta
Skiwalker
21. 06. 2012 17:42


medituji každý den (občas se ale stane,že mi něco řekne dej si pauzu,pak vynechám cca na 14 dní nejvíc to však bylo asi 2 měsíce)
Techniku mám svoji vlastní,nikde jsem nebrala inspiraci ani návody,vše vyplynulo jaksi samo.
Jinak co se týká třetího oka nevím jak u tebe ale u mě se projevuje dost silně,je to pocit chladu(příjemného chladu)a pocit mírné rotace ve směru hodinových ručiček.
Při meditaci tu rotaci cítím v intervalech rychlých a střídavě pomalých otáček.Jinak třetí oko cítím denně(a když na chvíli přestane působit,stačí se na něj zaměřit) ale jsou i přestávky,které trvají několik dní ale při meditaci ho cítím vždy.
Je to neuvěřitelné ale ten chlad ta energie,tak to bys nevěřil co se s ní dá dělat,
Adanom
Skiwalker
21. 06. 2012 17:15

Jo ta synchronicita, symboly ,empatie k tomu vsemu dohromady patri. :)
Empatie me osobne delala jednu dobu velky problem. Zaclo me to obtezovat natolik ze jsem z toho byla az uplne nestastna. Kez se Ti to nestane, drzim Ti pesti. ( je to ale individualni)
Mozna ze to ma pricinu v mem detstvi. Vrozena empatie kterou jsem jako dite nezvladala, nevedla jsem co s tim az jsem ji uplne na nekolik let potlacila , vytesnila.
Kdyz to prislo znovu, zase jsem se s tim ucila zit. A stale ucim. :)

Cim byl ten vecer zvlastni kdyz Ti to seplo. Byl zvlastni prave tim ze Ti to seplo?
Ruzna dalsi sepnuti ( jako ze neco co jsi drive nepojmul ) se jeste zacnou objevovat. :)
mississippi
Sylvia
21. 06. 2012 17:05

O tarotu vím prd :-)) Budoucnost mi už jednou předpověděli a stačilo to ...

To dělení dne na osmičky bych bral. U mne ale fungují jen ty první dvě. S tím odpočinkem je to u mně na pytel.
Sylvia
Mississippi
21. 06. 2012 16:52

ja myslim, ze tie symboly su preto, lebo telo oddychuje a relaxuje a tym padom sa podvedomie rozsanti :-) a popusti uzdu svojej fantazie, tym padom si nepasuje vsetko na skutocnost ale skace do tej symboliky. Vacsina ludi si pamata max. 10% snov, su asi aj vynimky, ostatne zabuda, ale ta pointa asi v tom podvedomi zostane. Niekedy zostane len pocit zo sna, bud negativny alebo pozitivny. Niekedy sa mi stava, ze sa chcem rozpomenut na sen a len pozorujem, jak sa mi vytraca z hlavy, to je jedine, co s nim mozem urobit. Potom su ale sny, co si pamatam dost dobre, asi preto, ze sa opakuju celu noc alebo sa mi snivaju nad ranom. Ked si to vsimnes, tak zistis, ze oni tie symboly v tom sne krasne do seba zapadaju, jak puzzle a davaju zmysel, ale jakonahle sa zobudis, tak uz to zmysel nema, pretoze asi uz je Tvoja mysel zas nastavena na bezny "provoz" :-).

Inak s Tebou suhlasim, ze clovek z casti musi zostat aj nohami na zemi. Ked sa niekto zaobera len tymto a s tym potom prichadzaju aj tie sny, pretoze oni niekedy odrazaju aj to, cim sa intenzivne zaoberas, tak je to trochu nebezpecne. Jak by mal byt zivot vyvazeny, tak je dobre utekat do tohto sveta, co popisu pisatel z reality, aj ked ono to realne vlastne tiez je, len neviem, ci sa to da zlucit s kazdodennym zivotom. Zalezi na podmienkach, ale aj tak si myslim, ze den ma 3 osmicky, jednu na pracu, druhu na zabavu a tretiu na odpocinok a malo by to byt asi vyvazene.

Inak clanok je pekny a Skiwalker tie pocity opisal dost uveritelne, len by ma zaujimala ten Mag, ci sa zhoduje cely ten opis s kartou z Tarotu a co by to mohlo vysvetlit. Doma si to pozriem.
mississippi
Sny
21. 06. 2012 16:25

Ve snech se nám bjevují různá poselství, jen se ptám, proč je to v náznacích, proč nám to neřeknou rovnou, proč ty tajnosti. Ale možná to tak má být. Nejspíš si každý musí najít tu svou pravdu sám a "oni" nám mohou jen napovídat.

To co píšou holy je pravdivé, je hezké se zbavit strachu a nechat se opájet láskou, ale, je tu zas to ALE. Ponech si trochu toho strachu, i když si budeš připadat neskutečně silný a div né nezranitelný. Můžeš být propojen se všemi bytostmi na tomto i onom světě, jen dej pozor, né všechny bytosti touží po lásce. Ponech si trochu to zdravého lidského strachu !!!
Skiwalker
Děkuji
21. 06. 2012 16:09

Adanom: Postupně to pociťuju víc a víc, je to jako mě neznámá síla, která graduje a posunuje moje myšlení a emoce jedním směrem.Dříve jsem nechápal úplně význam toho co v sobě nesu, ale v jeden takový zvláštní večer mi to v hlavě všechno seplo. Ty střípky ´´pravdy´´ co jsem shromažďoval po celá léta se mi daly dohromady a já pocítil neuvěřitelný pocit osvobození, extáze, souhry, dokonalosti a celkového procitnutí.Od této doby se mi to začíná pomalu přenášet do běžného života v podobě silné synchronicity událostí, symbolů a silné empatie. Zkrátka tak jak to říkáš:)

Iveta: Chápal jsem to stejně a jsem překvapen že se ti stává ve snech něco tak nezaměnitelného a je úžasný, že jsi to dokázala posunout o schůdek víš. Já mám k dispozici zatím jen nehybný obrázek, ve kterém jsou převážně symboly. Sen samotný si ale také vybavím celý, nebo alespoň jeho převážnou část.
Chtěl bych se Tě zeptat, zda pracuješ s meditací a třetím okem, případně jakou technikou?
A sama rozhodně nejseš :)Podívej ten zástup úžasných lidí a jejich neskutečně skutečné příběhy vedoucí k poznání:)

Perchta: Děkuji, část Tvého příspěvku mne zaujala a jistě se nad ním ještě pozastavím

Jelítko: Snažím se ve snech sledovat krom symbolů i vlastní emoce a dokresluji si význam snu i ve spojitosti s nimi. V tom vidím polovinu zprávy.
Jelitko
decka
21. 06. 2012 14:48

videt hada ve snu,znamena vzdy dej pozor pred spatnym,uskocnym a falesnym clovekem.Proste jde vzdy o fales!A me kdyz se zda o hadovi tak se mam na pozoru aspon par dni.Tot je muj nazor a vzdy souhlasi.Kdyz vidim deti(obzvlast kojence) zaziji hned ten den po probuzeni ostudu,hadku,nebo nejaky rodinny konflikt.Treba to ma na kazdeho jiny vliv,kazdy jsme jiny a jsou na nas jine vlivy.
Adanom
:)
21. 06. 2012 9:17

Krasny. :)

Vnimam to tak ze jsi si vedome zvolil lasku a proto se tou laskou stavas. Ztotoznil si se s ni. Je to jako symbolicky znazornene spojeni se s nadvedomim. Propojeni s duchovni silou ( laska)
Tohle spojeni Ti pomaha nebyt pod vlivem negativity ega.
Podle me jsi proste projen a vsechno tomu nasvedcuje. Cim vic jsi se o to zajimal tim vetsi hnaci silu si probudil v sobe. :).
Had jak asi sam vis je duchovni sila v kazdem z nas.

Chtela bych se Te zeptat jestli citis ted ze vsichni a vsechno je Jedno. Ze zadne hranice mezi " ja" " ty" neexistuji. Jestli zazivas splyvani se vsim a s kazdym jako by jsi to byl vlastne Ty sam. ?
Perchta
had
21. 06. 2012 9:06

Had - Obraz hada je jedním z nejuniverzálnějších symbolů všech kultur. K nejstarším symbolům pak patří had a strom a had stočený do kruhu požírající svůj vlastní ocas (Uroboros). V křesťanství je had symbolem energie, síly, čisté, jednoduché, ambivalentní, která sama o sobě není ani dobrá ani zlá (ale většinou je považován za symbol prvotního hříchu Adama a Evy). V okultismu je had symbolem astrálu. Had jako symbol byl často také součástí různých mystérii a býval i předmětem kultu, např. u gnostické sekty ofitů nebo brazilské čarodějnické sekty Macumba. V kultech vystupoval jako hodnota falická, což odpovídá též jeho významu ve snu. Také ve starém Egyptě hieroglyf hada vyjadřoval kosmické síly. V některých formách a kombinacích vyjadřuje had symbol nevědomí, v jiných je symbolem temných sil (ďábelské zjevy v démonologických evokacích vystupují často v podobě hadů), nezřídka kdy i lsti a zrady. Symbolická hodnota hada závisí mimo jiné na jeho barvě (černá, bílá, zelená) a přídatných znacích - určitá forma hada může mít hodnotu pozitivní jiná naopak negativní. Zlý had Bible, který svedl Evu, je Leviathan, duch zla. Dva hadi obtáčející meč (hůl), tzv. Caduceus, symbolizují dvojí polarizaci astrálního světa.

V Číně je Had považován za chytré, ale zlé a lstivé zvíře. Člověk s hadím srdcem je zákeřná osoba. Hadi mohou − například v západoasijských pohádkách − darovat perlu. V Číně si lidé také schovávají hadí kůži, s vírou, že později zbohatnou.

viz: http://www.symboly.mysteria.cz/Symboly/Had.htm
iveta
..
21. 06. 2012 8:15

mám pocitz ,že ten symbol hada znázorňuje komunikaci mezi světem duchovmím a pozemským a je v něm skrytá obrovská síla.
iveta
Skiwalker
21. 06. 2012 7:49

velice zajímavý sen,který bych si já podle svého vyložila tak: ego není nepřítel,záleží však na nás jak ho dokážeme zkrotit,proto si myslím, že je nejdůležitější vypustit veškeré strachy.
V tom snu ti ty entity,demonstrovaly jaké to je prožívat život bez strachu,protože malé batolata ho nemají.
Jinak velmi mě udivila poznámka ve které píšeš že se sny dokážou na malou chvíli pozastavit....mám totiž poslední dobou něco podobného ale není to sen ale vize.Mě se děj taky zastaví ale zjistila jsem že dokážu celý děj otočit pomalu a jistě zase nazpátek abych si mohla jak říkáš ty zapamatovat celu tu situaci. Velmi podivné zjištění.
Mimochodem hada jsem několikrát ve své vizy viděla taky.Těžko říct co toto vše má znamenat....jsem ráda že v tom nejsem sama