Vaše příběhy

Nevysvětlitelné jevy

AKTUALIZACE k příběhu: Může za to urna? - (komentáře)

iveta
bylo
3. 06. 2012 22:00

by dobré,kdyby je šel uložit sám a nikdo jiný.
Jedině tak překoná ten strach,je to první krok k lepšímu životu.
nic jiného mu nemohu vzkázat.
vladimír
pro iveta
3. 06. 2012 21:51

Ze strachu a jiných negativních emocí, ta nežádoucí (možná zlá) entita, čerpá energii. Blázinec mu zatím nehrozí - on vsází na to důstojné uložení, já rovněž. Pokud se to ZLO, SVINSTVO, DÉMON - je jedno jak to nazveme - prostě kontakt s tím není nijak prospěšný - opravdu nalepila na ty pozůstatky, tak se domnívám, že v takovém případě už škodit OPRAVDU nebude.
iveta
vladimire
3. 06. 2012 21:42

pokud je to už neůnosné,pak je důležité aby se přestal toho svinstva BÁT!
Už ani na okamžik nesmí projevit pocity strachu!
neboť ho to totálně dostane na kolena )v lepším případě) a nebo taky do blázince.
opravdu je nutné neprojevovat strach.
Myslím že tento člověk se bojí a neví už kudy kam,proto kope kolem sebe.
vladimír
pro iveta
3. 06. 2012 21:36

Ale ono s ním vydrželo spoustu "přítelkyň", když měl peníze... My se známe nějakých 20 let (!) - vím o něm dost, jako on o mé osobě. Byl tam ale skoro celé poslední dva roky přerušený kontakt. To bylo v důsledku mého černého humoru, který se týkal jeho, po autohavárii, postižených nohou. Dneska už ale "skáče přes kaluže". Po obnovení komunikace jsem zjistil, že jednání s ním je podstatně horší nežli dříve. Nejsme žádní psychologové, takovéto záležitosti bych v dalších komentářích vynechal. To není o "záhadách", možná jen v souvislostech.
vladimír
pro Dana P a iveta
3. 06. 2012 21:30

On, resp. jeho chování a přemýšlení, mohou být jednou z příčin. To co ale nyní zažívá, tak na to má jeho jednání už jen minimální vliv. Uvidíme po uložení pozůstatků. Zdaleka ne každý člověk, s pocitem absolutní nadřazenosti, který uráží a neguje vše kolem, se musí nutně stát obětí nějakého paranormálního svinstva. Samozřejmě to uložení pozůstatků babičky do sklepa mohlo vše, docela spolehlivě, NASTARTOVAT. Pak už mělo to SVINSTVO prostředek k tomu, jak mu OPRAVDU začít škodit.
iveta
samozřejmě
3. 06. 2012 21:27

že si tu negativní energi přivolal sám,nikdo jiný to nebyl.
Dokud nezmění chování...nic se nezlepší!
Vladimíre je vidět ,že ti na něm záleží,zřejmě nemá ani přítelkyni,no upřímě, která by s ním vydržela?

vladimír
pro Dana P.
3. 06. 2012 21:20

"Kdo seje vítr, sklízí bouři", to jsem mu napsal, v sms, po tom konfliktu v autě, který jsem zmínil ivetě. To jeho chování, přemýšlení a uvažování mohlo tu nežádoucí entitu - společně s jeho celkovým oslabením (pokud je sama, ta entita, nezpůsobila - inspirovat, přivolat. Ale trvám na svém, ta babička to URČITĚ není, tím méně jeho máma.
iveta
kdo
3. 06. 2012 21:16

chce, tak ten se změní k lepšímu :-)
Je vidět, že ho to evidentně baví,s takovým člověkem raději přerušit veškeré kontakty a po nějaké době se uvidí,k čemu on sám dospěje.
nebo bych to řešila stejně jako on...oplácela bych mu stejnou mincí!
možná by se pak chytil za čuňu.
Je to v něm a nehledejte jinou variantu...babička za to opravdu nemůže,jen on sám je všeho příčina!
vladimír
pro iveta
3. 06. 2012 21:06

V něčem souhlasím. Ale v nějakou změnu, v jeho případě, nevěřím. Ve čtvrtek jsme společně jeli, jeho vozem, na nějaké obchodní jednání. Okamžitě po mém nastoupení do vozu nastal konflikt. Po několika minutách jízdy jsem prostě zařval "STOP!". Vystoupil jsem, ono prostě není možné jeho chování snášet, kdyby neměl v ruce volant, tak bych mu asi rozbil hubu... Ty jevy ale s jeho jednáním a chováním přímo souviset nutně nemusejí. Možná ale přímo s jeho slabostí, kterou tímto zakrývá, možná s tím, že je po různých nemocech psychicky i fyzicky oslabený (tedy je snadným terčem). Pokud ale ty zdravotní problémy nebyly přímo příčinou, nikoliv následkem, jeho problémů.
Dana P.
iveto
3. 06. 2012 21:03

když čtu co o tom člověku píše vladimír tak si nejsem jistá, že je toho schopen, ani že by to vůbec chtěl. Ale to je jeho věc jestli jde životem jako člověk nebo jako hovado... myslím, že sklízí co zasel
iveta
Danuš
3. 06. 2012 20:53

naprosto s tebou souhlasím...dotyčný by měl spíš změnit svoje chování.
spíš si tedy myslím, že se nalepilo něco na něho,
proto to chování,jaké má.
Myslím, že by měl něco ze sebou udělat!
Myslím, že by stačilo více otevřít srdce :-)
vladimír
pro Dana P.
3. 06. 2012 18:45

Vztah kamaráda k babičce nebyl, dle mého, určitě negativní. Je pravda, že s k ní, během jejího života, choval jako (s prominutím) hovado. Úrážky, sprostoty, snad jí i opakovaně fyzicky napadl. Nějaké verbální nebo dokonce fyzické agrese vúči ní jsem osobně nebyl svědkem. Stačila mi ale přítomnost u několiku telefonátů, kde ji skoro zasádně oslovoval "bábo", občas tam padlo i "ty svině" apod. Ona se k němu chovala nesmírně laskavě. Je pravdou, že ta její laskyplná péče občas překročovala únosné hranice - prostě ho neustále otravovala a pletla se mu do života, jako by byl malé dítě. Nadávky brala s nadhledem. Dle mého názoru byli ale oba dva na sebe vzájemně nesmírně fixováni. Stejně hrubě se dříve choval ke své mámě, která byla, po stránce povahy a chování, celá babička. Také jednou poznamenal, že ho chodí strašit možná ne "bába", ale jeho matka. U toho uložení pozůstatků asi nechce být přítomen, dle mého, aby mu při tom neukápla nějaká slzička... To myslím vážně, ta smrt babičky ho před 5-ti lety dost zasáhla. Snažil se to zakrýt, moc se mu to tedy nepodařilo. Ten člověk by mohl, při osobném setkání, budit dojem (pro neznalého), že je plný nadřazenosti a negativní energie. Ve skutečnosti je zřejmě úplně jiný, nepřísluší mě to hodnotit, nejsem psycholog. I o mě lidé tvrdí, že neuznávám jiné názory, dávám jen příkazy, na lidi se rozkřikuji, chovám se nespravedlivě a arogantně. Ono je potřeba nedat tak úplně na povrchní první dojem (resp. dojmy). Jak už jsem zde opakovaně psal, tak nevěřím, že ho nyní obtěžuje babička, která by to rozhodně neměla zapotřebí. Také si myslím, že duše zesnulých se prostě nevracejí - rozhodně ne s úmyslem přímo škodit a své pozůstalé psychicky (snad i fyzicky?) ničit. Problém vidím v nalepení "čehosi" na její pozůstatky a následný útok na nejistého a oslabeného jedince. Může to být i jinak, samozřejmě.
Dana P.
...
3. 06. 2012 12:13

a možná je to kamarádova negativní energie, která se kumuluje a spouští všechny ty jevy, které jej provázejí? Nevím. Možná by to chtělo ani ne tak vyčistit prostředí, jako vlastní svědomí?
Dana P.
něco pod povrchem?
3. 06. 2012 9:54

Vladimíre už v prvním článku jsi popsal "vztah" kamaráda k babičce. Jeho je silně negativní. Nevíme, co to způsobilo, jaké bylo soužití jeho a babičky. Možná tu je něco, co jí nedokáže odpustit? S čím se nesvěří ani kamarádovi? Určitě je hodně k zamyšlení jeho přesvědčení, že za všechno špatné co se mu děje může babička... To, co má v sobě mu ani nedovolí, aby ji naposledy vyprovodil a je to k jeho škodě. Babička, ať už mu udělala či se k němu chovala jakkoliv, je dávno mrtvá, měl by se se vším už vypořádat a dojít ke smíru.