Vaše příběhy

Vyvolávání duchů

Nechci vyvolávat.. - (komentáře)

saman
Můj názor
12. 08. 2009 22:44

Ve spánku se mi občas stává, ?e cestuji astrálním světem. Setkávám se tam s minulostí i budoucností. Během spánku nastává na několik chvilek tzv REM fáze (při ní? má člověk křečovitě zavřená oční víčka a oči mu rychle kmitají ze strany na stranu) a právě v této fázi spánku probíhá astrlání cestování. Du?e po smrti odcházejí právě sem, do tohoto světa, ve kterém je mo?né s nimi právě ve spánku komunikovat. S Va?imi dopisy bych to viděl tak, ?e astrální tělo Va?eho přítele v paralerním světě (svět v něčem stejný, v?ak v mnoha věcech odli?ný od toho na?eho) nav?tívilo Vá? pokoj a dopis zaregistroval, proto Vám také na věci z dopisu ve snu odpověděl. S tím vyvoláváním bych to neviděl slavně. Opravdového ducha není mo?né jen tak přivolat ze záhrobí a u? vůbec není prakticky mo?né samovolná inkarnace v na?em světě. Tudí? to na co Vá? pes vrčel a ?těkal bude pravděpodobně "zlá" entita inkarnovaná buď Va?ím ?alem nebo nadějemi, ale věřte mi, ?e nic dobrého to nevě?tí. Sna?te se té entity co nejrychleji zbavit ne? Vás oblbne.
Violet
...
10. 06. 2009 22:46

Ano Va?e inteligence s jakou jsou psané vzkazy mě děsí.
vladimír
pro kolorku 24
10. 06. 2009 20:12

Máte naprostou pravdu, je čas to zde uzavřít, a to tak, ?e DEFINITIVNĚ. Toto jsem v rámci diskuse sliboval u? mnohokrát, ale teď u? opravdu ANO.
kolorka24
pro Violet a Vladimíra
10. 06. 2009 19:41

Ahoj v?em..připadá mi to nebo se tady navzájem urá?íte?Tato konverzace nevede k ničemu...Chtěla jsem sly?et Vá? názor,ale Va?e chování od obo udvou se mi přestává líbit..Ka?dý věříme v něco jiného,tak to u? nechte plavat..Violet,nepřesvědčí? Vadimíra a Vladiníre nepřesvědčí? Violet..Ostatním čtenářům jste zřejmě pro smích..Mějte se...a prosím,u? to ukončete..Violet,díky za články,ráda si je přečtu.
vladimír
pro Violet
10. 06. 2009 18:37

Ona není pravda, jak Vy tvrdíte, ?e bych naprosto odmítal existenci jednoro?ců, skřítků nebo víl. Jednoro?ci mohli kdysi existovat a třeba na zemi je?tě někde ?ijí jako vzácný, by? v současné době nezdokumentovaný, ?ivoči?ný druh. Stejně tak skřítkové, mů?e se týkat o bytosti démonického původu nebo i o ?ivočichy příbuzné člověku, by? o nich mnoho nevíme (třeba ale doká?í ?ít v jeskyních v podzemí nebo se nám vyhýbají). I víly mohou být - opět se mů?e jednat o démonické bytosti nebo o jakýsi přírodní jev, který si zatím nedoká?eme vysvětlit. Názor na entity, které se nazývají "duchovními průvodci" jsem u? dříve uvedl.
vladimír
pro Violet
10. 06. 2009 18:28

Ze stránek, které jste mě laskavě doporučila soudím, ?e máte jednak vybraný vkus a vytříbené estetické cítění a hlavně pravdivé a důvěryhodné zdroje informací o andílcích, jednoro?cích, vílách atd. Je?tě mě prosím doporučte nějaké podobné zdroje duchovní literatury, abych se mohl patřičně vzdělávat a přestal být "křes?anem jako řemen", jak jste mě označila. Je zřejmé, ?e jste ve svém oboru opravdovou autoritou.
vladimír
pro Violet - díky za tip!
10. 06. 2009 18:08

Díky za tip! Vskutku vynikající stránky (!) - hlavně NESMÍRNĚ zábavné.... Cosi jako "hodnotný" magazín ?ENA A ?IVOT, av?ak v "duchovní" a internetové podobě. U?asné barvy, nadherné kýčovité animace a ilustrace - opravdu to nemá chybu. A ta kvalita a věrohodnost příspěvků od "čtenářů", ?koda jen, ?e si je tvůrci stránek pí?í zřejmě sami a sami na ně následně reagují. Je?tě jednou díky za tip, to nejsou fádní nudné stránky (opravdu!) - doporučuji ka?dému, vřele!
Violet
:-)
10. 06. 2009 17:39

Dal?í na čtení http://www.duchovnipomoc.estranky.cz/clanky/duse-zemrelych/citim-vedle-sebe-neco-zleho-a-desi-mne-to_ A tohle je nejlépe číst celé :-) http://www.duchovnipomoc.estranky.cz/clanky/duse-zemrelych/navstevuji-nas-duchovni-bytosti_-co-s-tim_
Violet
Vladimír
10. 06. 2009 17:26

Na?la jsem jednu stránku, tak si přečtěte hlavně ten začátek dopisu :-) http://www.duchovnipomoc.estranky.cz/clanky/andelska-poradna---vase-pribehy/nedodazu-byt-tvrdakem-i-kdyz-mne-zradila-manzelka
Violet
Vladimír
10. 06. 2009 16:59

A? zas začnete někoho poučovat, tak si laskavě zjistite jaké termíny pou?íváte, proto?e jim absolutně nerozumíte. Vy jste křes?an jak řemen věříte, ?e je Bůh, maximálně andělé, ale, ?e existují víly, dévy, jednoro?ci, skřítci, duchovní průvodci,...to ne co? Tak si přečtěte tu "nádhernou" literaturu a? víte o čem vlastně pí?u! Ka?dej si na v?e musí přijít sám, dřív či později....
Violet
Lea
10. 06. 2009 16:53

Nemáte se mi za co omlouvat. Vím co jsem psala. Přeji Vám hezký den :-)
Lea
Vladimírovi
9. 06. 2009 23:20

Nezlobte se, ?e Vám vstupuji do zapáleného rozhovoru s Violet. Psala jsem zde - bohu?el nevím proč jako anonym, i kdy? jsem byla přihlá?ená. (Zjistila jsem ale, ?e je to zde docela častý jev) Reaguji na Va?i výtku ?e : "mrtví se nemohou vracet, loučit se, flákat se nám po baráku atd.) Dovolím si nesouhlasit, mám jiný názor a osobní, pro mě kdysi i ?okující zku?enost. Dnes u? s "tím" umím ?ít. Díky tatínkovi, který u? fyzicky nebyl jsem dostala zpátky dědictví, které by jinak zůstalo v domě, který se prodával cizím lidem. Díky příteli, který ode?el, jsem se dostala z hodně tě?ké psychické i zdravotní situace. Lidé, kteří na tyto "věci" nevěřili, byli v ?oku. To by zřejmě nezpůsobilo zlo v jejich podobě. S negativními entity, nebo bytostmi jsem se BOHU?EL setkala také, ale bylo to jiné. Také mám psa, reaguje u? jak jsme popsala. Buď je v radostné pohodě, nebo brání. A u? jsem za?ila i jeho strach, nepřeji nikomu ten pohled na něj. Nechci tady psát něco o dokazování. Zrovna jako nemů?ete dokázat Vy neexistenci, ani já nemů?u dokázat existenci. Nechci se zastávat Violet, i kdy? má v některých věcech pravdu, na druhou stranu nemusela reagovat nepřiměřeně a? agresivně. Promiňte Violet. Celá va?e hádka je zbytečná, ka?dý máme jinou zku?enost a někdy hodně hmatatelnou, co? ov?em neznamená, ?e jí druhá strana svým způsobem nemá. Ka?dému se projevuje, to, co se mu projevit má a v co věří tak, aby po svém chápal. Věřícímu víra, milujícímu láska, bojovníkovi válka, vidoucímu světlo a slepému hudba. Přeji krásný večer, Lea.
vladimír
pro Violet - NAPOSLEDY
9. 06. 2009 21:01

U? jsem to chtěl opravdu ukončit, ale na kretenismus je třeba reagovat - naposledy. ?ádný tatínek se onehdá se mnou rozloučit nepři?el (mrtví se nemohou vracet, loučit se, flákat se nám po baráku atd.). Jednalo se o zlou bytost, která na sebe vzala pouze jeho podobu. Takovéto bytosti se krmí strachem a v?ím negativním co vyvolávají. Pokud Vás má někdo za ?ivcta rád, nebude Vás jistě po smrti děsit či rozru?ovat. Dáte mě jistě za pravdu, ?e existují místa, na nich? se cítíte skvěle a rovně? místa, z nich? chcete prchnout, zmizet, a to HNED - musíte pryč, cítíte hrůzu, kterou nelze překonat. Toté? člověk za?ívá při setkání s jistými entitami a ty se mohou tvářit jako tatínek, maminka, babička. Cosi nás při takových setkáních varuje - POZOR NEBEZPEČÍ! Jinak, u? z toho co jsem uvedl v předchozích řádcích a i v rámci celé diskuse lze patrně usoudit, ?e materialista nejsem. Nevím jak jste dospěla k tomu, ?e si myslím, ?e "du?e jsou jen na hřbitově". Andělé jistě existují, ale definuji je v mezích danných Biblí. ?ádné elementální bytosti apod. nejsou, jedná se o entity démonického původu, případně o doposud nevysvětlené přírodní jevy. Snad se mýlím, ale začínám mít pocit, ?e Va?e "víra" není dána studiem či osobním přesvědčením, ale spí?e chorobou či poruchou mysli - ké? bych se mýlil.
Violet
Vladimír
9. 06. 2009 15:58

No Vy by jste mohl varovat před vyvoláváním du?í. V tom by jste se určitě uplatnil!
Violet
Vladimír
9. 06. 2009 15:53

Jasně Vy se jen bojíte strachu z neznáma jako spousta lidí. A ten strach Vás jen ?ere. A co Vá? tatínek, kterého jste viděl? To byl Vá? přelud co? Copak jste nepochopil, ?e se při?el s Vámi rozloučit?! Zabedněnej materalisto! Si myslíte, ?e du?e jsou jen na hřbitově? Aby jste uvěřil v jejich existenci to Vám má na okno za?ukat Duch Svatej? Asi jo co? O andělích, avatarech, larvách, elementálních bytostecj víte kulový, tak je laskavě nechte na pokoji! Si myslíte, ?e kdy? jste přečetl nějaké plytké texty, tak ?e víte, ?e oni vlastně neexistujou? Lidé si v dávné minulosti mysleli, ?e Země je placka. A je? Není! Galileo Galilei: "A přece se točí!"
vladimír
pro Violet - zakončení
8. 06. 2009 18:10

Diskuse ztrácí význam, kdy? nikam nevede, stává se zbytečnou a v podstatě slou?í jen k ubíjení času. V?e co jsem chtěl v rácmi této diskuse uvést jsem ji? uvedl a zdá se mě opravdu nesmyslné a pro normálního člověka vylo?eně deklasující dál argumentovat s někým, který tvrdí, ?e s námi "zesnulí" mohou komunikovat např. přes automatku (!) atd. Rovně? reagovat na zcestné vyprávění o vílách a andílcích (kdoví co si pod tímto pojmem vlastně představujete) pova?uji za mrhání času. Vás asi nepřesvědčím (co? jsem ostatně ani neměl v úmyslu) a třetí osoby, které se zde mají mo?nost seznámit s na?imi komentáři si úsudek udělají jistě sami... Pokud na těchto stránkách uveřejníte nějaký článek či komentář a já jeho obsah budu pova?ovat za ?kodlivý či vylo?eně nebezpečný (nabádání či schvalování nezodpovědnývh experimentů např. s automatickým psaním apod.), tak nevylučuji, ?e opět zareaguji, abych před podobným sváděním z Va?í strany varoval ostatní.
Violet
Vladimír
8. 06. 2009 13:33

Vy se prostě bojíte a zdrháte. Nic víc a ani nic míň. Kdy? zdrhnete jednou budete zdrhat furt... Lep?í ?ít v bludu ne? ve Va?í "po?etilý, trapný, realitě". Jedinný zlo a démon co je je v nás! Před ním nezdrhnete.
kolorka24
.......
7. 06. 2009 16:02

Vyvolávat určitě nechci,v tom j?em se utvrdila..Přesně tak jak pí?ete,pokud se semnou bude chtít spojit,udělá to sám,ani? bych ho musela vyvolávat...Nechci si zahrávat a pokou?et osud a tak to nechám raději takhle..jen formou dopisů,snů..
kolorka24
pro anonym...
7. 06. 2009 15:58

Moc hezky jste to napsala..a řekla bych,?e s Vámi naprosto souhlasím...Z ka?dého názoru jsem si vzala něco:-)Děkuji
vladimír
pro Violet
6. 06. 2009 6:52

Nerezignuji z důvodu, ?e bych se dal?í diskuse bál nebo z nedostatku argumentů, ale prostě proto, ?e Vá? poslední komentář k mé osobě (4.6. ve 21:59), předtím ne?li jsem ze své strany ukončil diskusi, byl u? natolik STUPIDNÍ a vylo?eně ZHOVADILÝ, ?e na něj u? prostě reagovat ne?lo... Dal?í diskusi s Vámi pova?uji za zbytečnou. ?ijte nadále ve svém bludu. Vý?e u?ité výrazy "stupidní" a "zhovadilý" nepova?ujte za osobní urá?ku.
Violet
Vladimír
5. 06. 2009 20:51

Copak se bojíte nebo rad?i rezignujete? "nechápu proč v existenci, ?e tady du?e mů?e být nevěříte?! V?dy? za Vámi při?el tatínek! Tak?e Vám nějakej kněz z Českobrat. církve řekl, ?e to byl Démon a tudí? má pravdu? Je to kněz, ale také člověk."
Violet
krakonos222
5. 06. 2009 20:42

Ne nebude nás obcházet Duch, proto?e ten se vzná?í a Víla ta bude lítat. Pohádky nejsou jen pohádky. My v takové pohádce ?ijeme, zatím jen jsme někde tam kde Honza bojoval s drakem. Stačí jen otevřít oči....
krakonos222
Duse?
5. 06. 2009 20:23

Kazdy zivocich vcetne cloveka,kazda rostlina ale i kamen maji dusi.Prijimaji i vysilaji energii.Kladnou ci zapornou.Co se deje po smrti nikdo nevi ale urcita energie zemreleho muze i po jeho smrti nekde tady zustat.Nebude nas asi obchazet Duch ci Vila ale ta energie muze nekde tady byt.Muzes ziskat kladnou ale i zapornou energii treba z hudby,z rostlin nebo treba pohledu na Alpy.Ve vsem je obrovska energie.Muze se nekam vytratit?Kam se vytrati energie,kterou vydaval clovek,po jeho smrti?Telesna schranka je pryc ale ta energie si myslim neumira.Je to muj nazor.
kolorka24
..
5. 06. 2009 13:54

Na psychině nechci skončit ani já a proto vyvolávaní zkou?et nebudu ani to automatické písmo..pokud se bude chtít semnou spojit,najde způsob jak... Jen nesouhlasím ve v?em s Vladimírem...
dolpa
Ahoj Kolorko
5. 06. 2009 8:16

Tak jsem si přečetla tady tu "men?í" rozepři a jsou to rozdílné názory, já bych si vzala z ka?dého něco, proto?e jsem ji? něco za?ila. 2x jsem z toho měla hodně ?patný pocit a dlouho jsem se z toho vzpamatovávala, naposled kdy? mě tvůj kamarád chtěl nav?tívit, to bylo úplně jiné, to ví?. Ví?, ?e ti chci pomoci, ale jak pí?e Vladimír, mám strach, abych neskončila v psychiatrické léčebně, nevíme ani jdna, co by se mohlo stát. Hlavně nezacházej daleko a začni u? ?ít, ?ivot mu tak nevrátí?. Já to myslím dobře.
vladimír
Fini?!
4. 06. 2009 22:19

No, v této chvíli opravdu rezignuji, proto?e je čas jít spát. Komentář od Violet z 21:59 u? opravdu nelze rozebírat... Příběhy "Du?e se vracejí" od Bohumily si rád přečtu. Přeji hezký večer, dobrou noc a pěkný následující víkend.
kolorka24
hezký večer..
4. 06. 2009 22:11

Pro dne?ek se loučím... a Vladimíre,ty příběhy si přečtěte,ikdy? vím,?e je odsoudíte.. Violet,hezký večer..i Vám Vladimíre..
kolorka24
pro vladimíra..
4. 06. 2009 22:07

Příběh jsem četla..takový pocit jsem ale neměla...ale taky se mi nezjevil,jak Vám...kdoví,jak bych..a pochybuji,?e kdy? se někomu zjeví duch,?e má z toho dobré pocity.. Příběhy:Du?e se vracejí..paní Bohumila,tam má asi 10příběhů....
Violet
Kolorko
4. 06. 2009 22:05

Copak du?e je zlo? To je fakt hovadina! To nebylo reakcí na Tebe. Její bratr v posmrtný ?ivot nevěřil a? po smrti. Za mnou chodí normálně. On si chtěl povídat přes automatku. Proč by to ne?lo? V?e jde jen musíme chtít. Jen my i utváříme mentinely na?ich hranic a schopností. On za ní chodil. Ona ho nevyvolávala. Je to moc zajímavé, hltala jsem v?echny příběhy.
Violet
Vladimír
4. 06. 2009 21:59

nechápu proč v existenci, ?e tady du?e mů?e být nevěříte?! V?dy? za Vámi při?el tatínek! Tak?e Vám nějakej kněz z Českobrat. církve řekl, ?e to byl Démon a tudí? má pravdu? Je to kněz, ale také člověk.
vladimír
názor na paní Bohumilu
4. 06. 2009 21:56

Přiznám se, ?e nevím o jakém příběhu hovoříte. Po?lete mi jeho název, zareaguji.
vladimír
k Violet
4. 06. 2009 21:55

Věnuji se i u?itečněj?í četbě a zejména své práci. Nemám na "andílky" čas...
kolorka24
pro V.
4. 06. 2009 21:54

Jak komunikuje se svým bratrem,maminkou......přece to není zlo,jak tady pí?e Vladimír.. Asi u? vím názor na paní Bohumilu od Vladimíra...
vladimír
kolorce24
4. 06. 2009 21:51

Přečtětě si na těchto stránkách můj "Osobní zá?itek"- tak je nazvaný můj příběh. Myslím, ?e hovoří dost za v?e. Pokud ve Vás pocit přítomnosti Va?eho kamaráda vzbuzuje jen trochu podobné pocity, tak to není v pořádku. Myslím, ?e du?e na?ich blízkých nemohou být mezi námi.
Violet
Kolorko
4. 06. 2009 21:51

tak to anděl musel bouchnout pořádně :-)
Violet
Vladimír
4. 06. 2009 21:49

Tak nebuďte skrovnej a chtějte číst víc!
Violet
Kolorko
4. 06. 2009 21:48

co přesně myslí?? Těch příběhů, co napsala paní Bohumila je hodně.
vladimír
reakce 5
4. 06. 2009 21:46

Hysterická Violet. Nevím jakou četbu o "astrálním světě" mě doporučujete. Snad ne tu "nádheru", jí? jsou plné regály levných knih. Pí?i zejména na základě vlastních studií (by? skrovných) a zku?enností (rovně? skrovných), neodpírám si ani ji? mnou zmiňovanou Bibli., v ní? číst mezi řádky nehodlám. Du?e zde po smrti nezůstávají ?ádných pár dnů, samozřejmě věřím v různé Bílé paní atd. - v takovýchto případech se ale jedná buď o cosi jako energetický obtisk, spí?e v?ak o démona, který čerpá energii z negativních emocí vyvolaných svým zjevením.
kolorka24
pro Violet..
4. 06. 2009 21:46

Já například v Anděli věřím..kdy? mi bylo asi 14let,jezdívali jsme v té době ka?dý víkend na chatu..Otec,tam měl hodně práce a v té době přistavoval dal?í místnost..bylo z toho hodně bordelu,který vyvá?el nahoru za vesnici..v den,kdy se chystal opět vyvézt nepořádek,jsme seděli po obědě v kuchynce..otec se zvedl,?e teda u? jde,at to má zasebou..v tom z horní části linky z ničeho nic spadlo a asi 20časopisů na sobě polo?ených..bylo to rána,a? jsme zůstali nad tím stát a nechápali,jak to mohlo spadnout,kdy? to bylo vlastně zastrčené a? u zdi..jak kdyby do toho někdo silou pra?til..v?e jsme posbírali,trvalo to cca.5minutek,je?tě jsem to stále probírali...otec ode?el..asi po půl hodce se vrátil celý zelený,?e se asi podruhé narodil...tam ,kde svá?el bordel se stala havárka,kamion narazil do něčeho a sjel do příkopu...Můj otec,který na duchovno nevěřil,změnil názor a pochopil,?e ho ochránil jeho anděl strá?ný...
Violet
Vladimír
4. 06. 2009 21:36

Hele milý pane jestli tady je nějakej démon, tak leda ve Va?í hlavě. Začněte číst o astrálním a duchovním světě víte kulový a někoho tady poučujete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kolorka24
Vladimírovi
4. 06. 2009 21:36

To si nemyslím,?e by mě chtěl rozru?it..ale vy by jste neměl divný pocit z toho,kdyby va? pes z ničeho nic vrčel do prázdna a upřeně na něco koukal?Myslím si,?e ka?dý...je to zvlá?tní pocit.. Č etla jsem mnoho příběhů a jeden mě taky zaujal od jedné paní,ketrá psala,?e ji zemřel man?el a je?tě tehdy,kdy? ?il si slíbily,?e si dají vědět,pokud po smrtí něco dál existuje..samozřejmě dal o sobě vědět v den pohřbu a jeho ?ena to poznala..navíc pes,ketrý le?el s ní v posteli,začal vrčet tak,jak v?dycky vítal svého paníčka..a k tomu mi řeknete co,kdy? si myslíte,?e du?e nemů?ou být mezi námi..?e to bylo nějaké zlo??
Violet
Vladimír
4. 06. 2009 21:34

Vy jste zřejmě nečetl nic o bludných du?ích, o Bílé paní a jiných? Du?e po smrti zde zůstávájí pár dní. Pak odcházejí do nebe. Pokud zde mají je?tě úkol, tak tu jsou dokud si ho nevyře?í. Zlo se za nikoho nevydává! Zlo nechodí jen po seancích. Přestaňte ?ít jen v tom na co si mů?ete sáhnout. Např. křes?anství toho udělalo mnoho co v Bibli není a vycucalo si tam takové krávoviny, chudáci ti co to napsali. Tudí? lidé čtou jen to co číst chtějí a Vy také. Jaké konání proti Bohu?! Ten Vá? duchovní průvodce zřejmě teď kroutí hlavou a musí mít hodně trpělivosti. Si myslíte, ?e v?echno je napsaný v Bibli? JE jen se naučte číst mezi řádky. Nikdo Vám to nebude papou?kovat. A andílci jsou andělé pokud jste doteď nepochopil!
vladimír
je?tě pro kolorku 24
4. 06. 2009 21:25

Nemyslím si, ?e l?ete nebo si to vymý?líte či si cokoliv namlouváte, opravdu ne. Také si ale nemyslím, ?e by zemřelí mohli své vzkazy posílat přes Vámi zmíněné víly (pokud tyto "existují", jedná se o jakýsi druh přírodního démona či jen prozatím nevysvětlený přírodní úkaz - laická definice, ale pí?u v rychlosti). Pokud se týká snů, za?il jsem, ?e se mi některé vyplnily, a to DOSLOVA a do posledního detailu. V kontakt s mrtvými v rámcí snů nevěřím, zřejmě se jednalo o "něco" jiného. Také nevěřím jen ve zlo, nýbr? i v dobro, tedy v Boha. Pokud se týká Va?eho pejska, tak pokud by se setkal s někým koho dříve vnímal pozitivně , tak by jej spí?e radotně přivítal - sama jste za?ila jeho ?těkot a měla z něj jistě nějaký druh pocitu. Ale to mohla být náhoda, tě?ko říci. Občas cítíte, ?e se Vá? mrtvý kamarád pohybuje ve Va?í blízkosti, jaké to u Vás vzbuzuje pocity? Zmatek, obavy, strach či dokonce hrůzu? Myslíte, ?e by Vás mrtví kamarád chtěl takto rozru?ovat?
kolorka24
..
4. 06. 2009 21:19

Já to tak nemyslela doslova,?e se urá?íte..ale aby to tak nedopadlo.. Je to tě?ké,vy máte hodně přečteno,více zku?eností..já vás mů?u jen číst a raději se k tomu nebudu vyjadřovat.. Mů?u vědět Vá? názor na příběhy paní Bohumily?Od obou dvou,prosím..díky
Violet
Kolorko
4. 06. 2009 21:15

nikoho nemíním urá?et, mo?ná to tak vypadá, ale není to tak. Jen napi? svůj názor. Ráda bych si ho přečetla.
kolorka24
.......
4. 06. 2009 21:11

Já se teda v tom moc nevyznám..nechci Vám tady do toho moc zasahovat..jen jsem chtěla poradit...
vladimír
reakce 4
4. 06. 2009 21:04

1. Du?e určitě není ?ádné zlo, VĚŘÍM v existeci du?e, ale nevěřím, ?e tato mů?e zůstávat na tomto světě - komunikovat se ?ivými, drá?dit psy, zjevovat se ve snech, potloukat se po domech, řídit něčí ruku při psaní, pohybovat stolky atd. Prostě po smrti du?e odchází a její průnik zpět i komunikace s tímto světem není mo?ný. 2. Du?e jako takové, ale neříkejme du?e, nýbr? zesnulí nejsou ZLO. ZLO jsou entity, které se zde za ně vydávají při různých seancích naivních nebo pomýlených hlupáků (tyto entity se chovají jako v bodě 1. a mohou vzbudit mnoho hrůzy i nadějí - při nenadálém zjevení zesnulého rodinného příslu?níka atd.). Hlupáci mnohdy entity ji? vetřelé nedoká?í od sebe odpoutat a končí jako sebevrazi nebo v psychiatrických léčebnách. Případně svádějí dlouhý boj s čímsi co nedoká?í identifikovat, utápějí se v neúspěchu, alkoholismu a depresích - to? v?e a mnohem více je důsledek komunikace s "mrtvými" (pí?i v uvozovkách, o mrtvé ani jejich du?e se NEJEDNÁ). 3. Věřím v Boha. Věřím v Anděly. V Bibli v?ak není NIKDE řečeno, ?e by nás tito jakkoliv měli nebo mohli kontaktovat s mrtvými. Naopak se zde hovoří o tom, ?e nekromancie a v?e podobné je konáním proti Bohu a tudí? smrtelným hříchem. 4. Ve Zlo samozřejmě věřím, patří k němu pravděpodobně i ti Va?i "duchovní průvodci", o nich? se v Bibli nikde nehovoří a "Andílci". Zla je na tomto světě pochopitelně mnohem více - spiritismus, nekromancie atd. je v současné společnosti jen promile ve?keré hrůzy.
kolorka24
pro Violet a Vladimíra
4. 06. 2009 21:02

Hezký večer..Vladimíre,děkuji za Vá? názor..věím v to,?e existuje zlo a to se někdy vydává za na?e zemřelé známé(kdy? je vyvoláváme)..ale zase nesouhlasím s Váma,?e du?e za námi nechodí...nebo ?e nemů?u posílat vzkazy přes víly..Co si vlastně myslíte o snech?Máte pocit,?e si to v?e vymý?lím nebo něco namlouvám?Nebo prostě potom tak moc tou?ím,?e se mi o něm zdají..V tom případě nechápu,?e se sním od jeho pohřbu bavím jako s mrtvým..a to,oč jsem ho ?ádala v dopise,se zanedlouho ve snu vyplnilo...Nevím,zda jste četl příspěvky a příběhy od paní Bohumily(Du?e se vracejí)..jaký na to vlastně máte názor,kdy? v du?e nevěříte,jen ve zlo?Máte pocit,?e si to v?echno teda vymyslela? Jinač,můj pejsek mého kamaráda moc dobře znal..ale myslím si,?e pokud vidí duchy nebo ducha mého kamaráda,určitě je to pro něj něco jiného ne? předtím,není to fyzická osoba a tak chápu,?e vrčí,?těká...normální reakce.. Tě?ím se na dal?í va?e názory a prosím neurá?ejte se navzájem..
Violet
Vladimír
4. 06. 2009 20:37

Vy fakt nic nechápete! To o čem pí?i není spiritismus a ani se k tomu nepřibli?uje. Si myslíte, ?e du?e jsou zlo? To je jen jemněhmotná polovina tou druhou je smrtelné tělo. A tudí? i člověk by měl tedy ZLO? Trochu padlé na hlavu nemyslíte? Chápu Vás, Vá? názor..., ale to co říkáte pravda není, lep?í by bylo kdyby jste si toho o duchovnu přečetl více. A ne se uspokojil s pár články. V anděly, duchovní průvodce, du?e nevěříte..., ale proč zrovna věříte ve Zlo? Čím Vás tak oslovilo, uchvátilo? Věříte v Boha?
vladimír
reakce 3
4. 06. 2009 18:44

Violet, jak pí?ete: "kdybychom nepoznali zlo, jak mů?eme poznat dobro?" - Klidně to své zlo poznávejte, hovořte si s ním přes "anděly", "duchovní průvodce" i bez nich. Namlouvejte si, ?e s Vámi hovoří "du?e", ale k podopnému jednání, prosím, neponoukejte kolorku ani jiné, proto?e spiritismus a v?e podobné je cestou do pekel. Jak jste při?la na to, ?e peklo sídlí vedle nebe, tak to nevím (mo?ná od nějaké "du?e"), ale věřte, ?e místo to není nejak přívětivé.
Violet
Vladimír
4. 06. 2009 18:30

Jak tohle mů?ete říct? Vy onich zřejmě nemáte ani páru! Vy si protiřečíte jak nevím co...! Proč tedy pí?ete, ?e přivolávání je nebezpečné? Co by je asi tak napodobovalo? Nemá co je napodobovat. S du?emi se dá mluvit přes anděly, duchovní průvodce i bez nich. A co je vlastně ZLO? To čeho se bojíme. Druhá strana mince DOBRA. Kdybychom nepoznali zlo jak mů?em poznat dobro? V?dy? by jsme se vůbec neučili a duchovně nerostli! A co je záhrobí? Nebe? V?dy? peklo sídlí vedle nebe.
vladimír
reakce 2
4. 06. 2009 17:52

Přes ?ádné "anděly" ani "duchovní průvodce" se zemřelými komunikovat nelze. Zemřelí s námi nemohou nijak komunikovat, zjevovat se, pohybovat se po na?ich příbytcích. Mů?e je v?ak "cosi" napodobovat, a to cosi je ZLO. Stejně tak mohou slou?it pouze ZLU ti co by domnělé setkání s mrtvými zprostředkovali, a? u? se nazývají třeba "anděli" nebo jinak. Snaha o kontakt se "záhrobím" je cestou k ne?těstí.
Violet
Vladimír
4. 06. 2009 17:43

Jak myslíte větu, ?e se automat. psaní nedá praktikovat bez přivolání entit? Jaké entity myslíte? Kde jsem psala, ?e ho má vyvolat?! Psala jsem, ?e s ním má mluvit přes anděly!!!
vladimír
reakce
4. 06. 2009 17:30

Violet, ve svém prvním komentáři "Ahoj Kolorko" jasně hovoříte na téma automatického psaní. Přičem? doporučujete nějaký ten kurs nebo seminář, o kousek dál u? ale pí?ete "netvrdím, ?e si ho musí? udělat". Automatické psaní se ale bez přivolání entity praktikovat NEDÁ - jedná se tedy o typ přivolávání či vyvolávání "zemřelých", tedy o vysoce nebezpečnou zále?itost.
Violet
Vladimír
4. 06. 2009 17:20

Nejdřív čtěte a pak suďte. Nepí?i o vyvolávání, přivolávání já a ani Kolorka! Nechápu o co Vám jde? Ten pes ho zřejmě nezná, proto na něj ?těká. Je pro něj cizí! Co by jste dělal Vy být psem a viděl ducha? Začněte ?těkat, tudí? upozorňovat. Nebo se bojí a proto ?těká! NAUČTE SE LASKAVĚ ČÍST!
vladimír
Varování
4. 06. 2009 16:36

Přivolávání "zemřelých" nebo spí?e entit, které se za ně účelově vydávají je nesmírně nebezpečná zále?itost. A Violet tady teď radí "moudra" jako "popros o ochranu andílky" nebo "zapal vonnou tyčinku" nebo "a a? přijde, tak řekni pejskovi, ?e je to kamarád...". Nevím zda se zde jedná o lidskou blbost či naprostou nezodpovědnost. To u? raději kolorko24 případně věř tomu ?těkajícímu pejskovi, proto?e ten narozdíl od "radící" Violet ví, ?e to co přichází jako zemřelý známý zpravidla nebývá kamarád...
Violet
Kolorko
3. 06. 2009 23:11

Ten pocit co má? není jen pocit to je fakt. Nemá? se čeho bát v?dy? je to Tvůj kamarád. Chodí se zřejmě na Tebe dívat, myslím jako na náv?těvu. A? zas přijde, tak řekni pejskovi, ?e to je kamarád a nějak ho uklidni :-) Je to Tvůj kamarád, tak se nemá? čeho bát ikdy? ten pocit není moc ú?asný, to vím sama. Tak na něj mluv a on bude rád, ?e o jeho přítomnosti ví? :-) Přeji Ti hezkou noc :-)
kolorka24
pro Violet
3. 06. 2009 21:43

Ahoj a děkuji..taky si myslím,?e je to on..a tom automatickém písmě taky mnoho nevím a abych řekla pravdu,mám docela strach..tak je pro mě lep?í se sním spojit přes sny...někdy mám i zvlá?tní nepopsatelný pocit,jakoby semnou byl,ale mů?e to být jen ten pocit...mám pejska a nahání mi pěkný strach,proto?e kouká před sebe do prázdna a vrčí a je celý neklidný..právě v ten večer,kdy se mi zdál naposledy s ním sen,byl hodně neklidný a pořád ?těkal a koukal na dveře...je to nepříjemné,a? mám z toho husinu..Violet,děkuji..
Violet
Ahoj Kolorko
3. 06. 2009 18:02

S automatickým psaním nepracuji, jen ojediněle. Do těch snů Ti chodí kamarád, pokud se s ním chce? spojit, tak na něj mluv normálně, spí? rad?i v duchu :-) Někdo by Tě mohl označit za blázna, kdyby Tě sly?el. Mů?e? třeba poprosit andílky, aby mu předaly vzkaz a aby Ti odpověděl ve snu. Nebo mu napi? dopis a v něm ho popros, aby Ti odpověděl ve snu. S tím automatickým psaním...nejlep?í by bylo kdyby jsi měla nějaký kurz nebo seminář, pod vedením zku?eného a důvěryhodného lektora či mistra. Neříkám, ?e si ho musí? udělat. Pokud s tím nemá? ?ádné zku?enosti, je dobré si udělat duchovní ochranu. Popros andílky a duchovní průvodce. Mohou se k Tobě toti? "připlést" různé entity a ovlivnit Tě a Ty je mů?e? pova?ovat za kamaráda. Pi? pomocí přes anděly nebo duchovní průvodce. Hlavně si vyhraď čas, kdy Tě nikdo nebud ru?it. Zapal si vonnou tyčinku nebo si dej nějakou vůni do aromalampy, třeba levanduli ta uklidňuje, ale to zále?í na Tobě. Přeji Ti hodně ?těstí. :-)