Vaše příběhy

Něčí přítomnost

Kdo to je? - (komentáře)

melisa
pro Dannu
4. 05. 2009 21:26

Ahoj Dano, myslím na Tebe jestli u? je líp, nebo potí?e stále trvají, ozvi se. Melisa
Silvie
Danny
20. 04. 2009 17:56

Milá Dany.Ka?dý to má v ?ivotě tě?ké... U? tím ?e se narodil začal svou cestu ?ivotem.Má před sebou určitý cíl a ten se musí sna?it splnit. Já je?tě cílu nedosáhla,proto mě rakovina nedostala.Sna?ím se a snad to zvládnu a vám moc děkuji a přeji hodně sil,?těstí a opravdové lásky!!! Zavolejte na pomoc anděly.Přesně jak pí?e Violet. Doká?ou pohladit po du?i,srdíčku.. Přeji V?e nej.Silvie
Violet
Pro Dannu
17. 04. 2009 12:53

Ahojky,přečetla jsem v?echny příspěvky a je to síla :-) Toho ducha Va?í tchýně Vám fakt nezávidím. Mám kamarádku co bydlí u přítele a jeho matka s nima. No fakt hrůza...pomlouvá ji, dělá naschvály, je pěkná ?pindíra,... To bouchání Vám nezávidím... kdy? jsem se s tím poprvé setkala tak to bylo na podzim 2007, to jsem byla na intru. V noci, jak kdy? jsem byla v polospánku, kdy nevíte jestli se Vám to zdá nebo ne, jsem sly?ela kroky a pak se mnou někdo začal stra?ně třást...no hnus. Chodilo to za mnou asi tak třikrát. Bála jsem se usnout...Nějak jsem si vzpoměla na Archanděla Michaela :-) Jedinou motlitbu co jsem uměla zpaměti byla Andělíčku, můj strá?níčku a později jsem zjistila, ?e jsem jí neříkala celou :-) V?dy jsem jí říkala před spaním. Pak jsem se musela přestěhovat do vedlej?ího pokoje. Myslela jsem, ?e za mnou nebudou chodit. Hmm jo kulový... Nějaký potvory mi začaly lézt do sna i přes den. Chodili za mnou čím dál víc. Večer si sedali na postel. Kdy? jsem se jednou večer učila a holky spaly, tak jsem cítila jak mi někdo kouká na záda. Pak jsem ?la spát a oni při?li k mé posteli, nevím kolik jich bylo, ale dost. :-) Prosila jsem Archanděla Michaela a pak jak kdy? vidíte či nevidíte :-), jsem ho viděla...měl krásná velká křídla, byl ú?asný...je to můj Miláček :-)Od té doby co za mnou chodí du?e, tak mám pod pol?tářem kří?ek a medailonek s Panenkou Marií, později jsem si je nechala posvětit. Chodili se mnou i do ?koly, kamarádka říkala, ?e u mě vidí jakousi "mlhu". Chodili za mnou i doma. Budili mě ze spaní nebo mi lezli do sna a nechtěli, abych se vzbudila. To byli spí? stíny. Ale byli u mě také andílci, jejich přítomnost jsem cítila nejvíc o svatáku :-) No toho by bylo dost na psaní. Hodně jsem toho poznala a zjistila :-) K tomu odpou?tění...Pokud to nebudete cítít ze srdce, tak nějaká slova fungovat nebudou. Kdy? se rána nevyčistí, jak se mů?e rána zacelit? Mů?ete pou?ít afirmaci "Omlouvám se." "Prosím, odpus? mi." "Miluji Tě." "Děkuji Ti." Zde jsem vlo?ila význam karty Odpu?tění, je od Doreen Virtue, PhD. "Zanechte hněvu a zá?ti a ci?te se uzdraveni. Nemusíte druhému člověku odpustit jeho skutek, odpus?te jenom jemu - tak abyste měli klid. Vyta?ením této karty vás va?i andělé vedou k tomu, abyste zanechali hněvu a přestali být podrá?dění. Uvědomují si, ?e se mo?ná zlobíte zcela oprávněně. Přesto chtějí, abyste se podívali, jak vysokou cenu platíte zato, ?e jste se stali nádobou plnou hněvu. Odpu?tění neznamená: ?To, co jsi udělal, je podle mne v pořádku.? Jednodu?e znamená: ?U? v sobě nechci chovat bolest jako reakci na tvé jednání.? Kdy? máme ve svých srdcích neodpu?tění trestáme konec konců jenom sami sebe. Va?i andělé vám chtějí pomoci." Zkuste si koupit polodrahokam, třeba kři??ál. Ten je v?eobecně na ochranu. Nezapomeňte ho očistit a nabýt. Nejlep?í je ho dát nádoby s osolenou vodou, tak na den. Pak ho vyjmout, omýt a dát na slunce. Hlavně na něj nikdo kromě Vás nesmí sahat! Proč si do Va?eho bytu nepozvete kněze, aby Vá? byt vysvětil? Ta Va?e du?ička si vybrala teda ?ivot :-) Přeji Vám hodně ?těstí :-)
Danna
pro Silvii
13. 04. 2009 0:41

Milá Silvie. Nemů?u zase spát a tak brouzdám. Bo?e děvče Tvůj ?ivot byl horor. Vím co je to domácí násilí, moc dobře to znám :(. Kdo neza?ije nepochopí, ale Ty chápe? ( kolik za?ije člověk trápení a bolesti ). Uvidí?, ?e se Vám dítě podaří. Jsi na dobré cestě ke ?těstí, trápení bylo u? dost. Neboj nic se Ti nestane, cítím to. Léčím se homeopatikem ( a to prohlubuje intuici ). Mám autoimunitní nemoc ( ale doktoři nejsou schopní nalézt kde je problém ), víc jak 5 let nevím co mi je, jen onemocnění bez bli??ího určení. Je to ?ílené, nebo? nevědět co člověka ničí. A teď do toho depky. Přeji Ti také pěkné Velikonoce a sluníčko a? Ti svítí v Tvém ?ivotě. Jsi hodná. D.
Silvie
Danny
12. 04. 2009 20:01

Milá Danny.Mnohokráte děkuji.Sna?ím se, aby se můj ?ivot konečně ubral tím správným směrem.. Do teďka toti? jak bych řekla STÁL ZA HOVNO... Pro?la jsem několika vztahy,kde vládlo domácí násilí,?árlivost,nevěra, horory v noci..poté jsem potkala SNAD toho pravého a myslela,?e konečně nastane klid.. jen?e při?el podzim 2006 a já onemocněla rakovinou.Minulý rok jsem byla na transplantaci jater a letos zařizujeme s přítelem po 3 a půl letém chození svatbu..Je to osud,já v něj věřím a myslím,?e těch ran u? bylo hodně.Doufám ale,?e mi nepřidá dal?í ránu a budu mít moct mít děti.Zatím to vypadá dobře,ale člověk nikdy neví.. Minulý rok v dubnu nám zemřel nejlep?í přítel na?í rodiny z páru.Zabil se pádem ze schodů.. V červnu tého? roku zemřela nejlep?í na?e přítelkyně z druhého páru, na rakovinu.. před týdnem se zabil soused-sebevra?da obě?ením... Já nevím ale jsme v nějakém kruhu ne?těstí? Děkuji Vám, Vám také přeji hodně sil..ka?dý z nás to má nějak tě?ké,ale snad to zvládneme pře?ít a KONEČNĚ u? začneme ?ít!!! Hodně ?těstí přeji..zaslou?íte si jej.Přeji hezké Velikonoce.Silvie
Danna
pro Silvii
12. 04. 2009 14:09

Přeji Ti hodně ?těstí. Krásnou svatbu i man?elství. A? nikdy nepozná? to, čím jsem pro?la a procházím já. Man?el není dobrý člověk, bohu?el. A někdy, kdy? má hnusný den, mi připadá, ?e tam má i du?i své matky. Nyní mám nespavost ze zdravotních potí?í ( při léčbě homeopatiky ). Tak?e normálně nespím. Usnu nejdřív v 2.00 pak mě budí bolesti, potí?e, a tvrdě usnu a? někdy kolem 5.00. Tak?e si umí? představit jak vypadám. Začínám svého drahou?ka nenávidět! No, hlavně, ?e jeho otec v 80 je v pohodě, pěkně spinká a vegetí si. Co na mě zále?í? Nejsem stará tak co mě mu?e bolet, ?e? Tak?e takto to vypadá. Třeba a? se znovu narodím bude líp. 20 let jsem dala invalidovi ( co mě týral ) a dal?í mizerněj?í číst ( kdy mi u? není 20 ) volovi! Silvie Ty bude? mít lep?í ?ivot.
Silvie
Pro Danny
6. 04. 2009 11:06

Zdravím po dlouhé době.Zařizuji svatbu,tak?e neni moc času sedávat u pc.Včera jsem si ale vzpoměla,jak se asi máte a jestli u? je vám lépe ne? bylo.Ustanuly podivné jevy? A co man?el, u? se konečně vrátil ke své man?elce? Hodně jsem toho vyčetla z duchovního.cz a mů?ete si provést v domě ochranu proti zákeřné du?i..nepřejde pak vá? práh.To by bylo pro vás ú?asné :) S pozdravem Silvie
Hannibal King
.
26. 02. 2009 18:37

Chcete se toho zbavit? Volejte Ghostbusters! Ne, dělám si srandu, napi?te na Hitman202@seznam.cz, pokud budete chtít tenhle človék vás toho zbaví, mě u? pomohl tolikrát.. je to nejlep?í lovec, jakýho jsem kdy viděl.
melisa
pro Dannu
26. 02. 2009 18:07

Ahoj Danny, děkuji za reakci na můj komentář. Vět?inou nikam na netu nepí?u, ale Tvůj příběh mě moc oslovil. Myslím na Tebe občas před spaním jak se Ti daří. Moc Ti přeju aby ses toho zlého ducha zbavila. Z duchy bohu?el bojovat neumím, ale jinak se sna?ím brát ty ?patné věci v mém ?ivotě jako výzvu. Dr?ím se hesla co tě nezabije to tě posílí. A kdy? mi bylo někdy hodně ?patně, tak jsem si řekla "ty" mě nedostane?. Ozvi se jak to s tebou vypadá. Dr?ím palce, pěsti a v?echno co se dá. melisa
Danna
pro melisu
23. 02. 2009 13:09

Má? můj obdiv. Taky tchýně ,,trochu,,sobec, ?e? Promiň mě babička nejde napsat. Musí to být stra?né s ní bydlet v jednom domě. Já ty ?eny prostě ty tchýně nechápu, a vůbec nechápu lid, co otravují druhým lidem ?ivot. Jak by bylo krásně na světě, kdyby lidi si nic neprováděli. Ale to je iluze. Znám velice dobře tvé pocity jaké má?, kdy? k ní jde?. Ale já měla jedno velké ?těstí, nemusela jsem s ní bydlet. A jak jsem tu u? popisovala, poslední rok jsme se nestýkaly, měla jsem hodně zdravotních problémů, a neměla sílu ře?it její. To bych pak mohla jedině spát a spát, na nic jiného bych neměla sílu. Přeji Ti hodně sil, a víry, ?e to zvládne?. Ví? musí být v tvé tchýni něco zlého, jinak by si z ní neměla takové ?patné pocity, věř mi. Danna
melisa
pro Dannu
21. 02. 2009 21:13

Milá Dano, tvůj příběh na mě silně zapůsobil, proto?e něčeho podobného jsem se před časem obávala. Mám také tchýni, ale budu ji raději nazývat babičkou (tchýně je pro mě nesympatické slovo). Bydlí s námi v domě a je?tě ?ije a doufám, ?e bude ?ít je?tě dlouho. Byla to perfektní ?enská, ne? jsem si vzala jejího syna. Po svatbě se změnila o 100%, bydleli jsme u mých rodičů a po 13 letech jsme opravily její dům, který přepsala na syna a mě, nastěhovali se k ní, ale vlastně do svého. Pak to začlo, bydlíme tu ?est let, zhruba pět a půl jsme spolu válčily. Babička chtěla ovládát ?ivot můj, man?ela i dvou dcer. A kdy? nebylo po jejím uměla nám pěkně zatopit. Byla jsem z toho na zhroucení, věčně hádky, vyčítání. Dostala jsem se do fáze takové nenávisti k ní, ?e kdy? jsem ji měla potkat na chodbě tak se klepala jak osika. Přes kamarádku jsem se dostala ke kartářce a ta mě doporučila kineziolo?ku, která mě naučila si pomoci. Souhlasím se v?ím co tu bylo napsáno, ochranné vajíčko, světlo, pomoc andělů a zase to odpu?tění. Učím se s babičkou vycházet, odpou?tím a nepřipou?tím si její řeči k tělu, ?ádám o ochranu kdy? k ní jdu. Vím, ?e ty u? se nemů?e? vrátit, ale myslím, ?e by ti mohla kineziolo?ka pomoct. Přeju hodně síly a pozitivní energie.
Danna
pro Silvii
17. 02. 2009 21:51

Dnes ráno od 0.15 do 1.00 to zas začalo. Dívala jsem se na televizi v obýváku ( nějak jsem nemohla spát )z něj vedou dveře do lo?nice. nějak jsme cítila jak mi naskakuje husí ků?e, a po chvíli jako by mi nechtělo přestat bu?it srdce, musela jsme zhluboka dýchat ( tohle se mi dělo a? do rána skoro ). pak začal hluk jak jsem tu u? popisovala, buchot, ramus - v lo?nici. Jasně jsem to sly?ela a nad námi ?ádné kroky ( jsou normálně sly?et ). Pak to postupně přestalo. a kdy? jsem pak ?la spát a zhasla zas bouchnutí. Na?těstí pak to přestalo. A jak jsem se dočetla na duchovní pomoci je to parajev. A prý takové věci se dějí vnímavým lidem. V ?ivotě jsem poznala na nejméně 4 lidech, ?e zemřou a taky zemřeli. Jsem snad nějaké medium?
Danna
pro Silvii
17. 02. 2009 21:41

Ahojky, díky, ?e si na mě vzpomene?, ?e Ti není lhostejné co se mi děje. Na duchovnípomoci jsem napsala dotaz, ale oni teď neodpovídají celý únor, jak jsme později zjistila. A to druhé také vyzkou?ím. Myslela jsem jestli se nějak nemohla du?e tchýně na man?ela přivtělit? Jen jednou řekl, ?e umřela prý kvůli mně, ale pak se omluvil. Kvůli mně né, nebo? poslední rok jsme se u? nestýkaly, měla jsem dost zdravotních potí?í a neměla na ni sílu. Umřela rychle během jednoho dne na mrtvici.a maximálně jsme pomohla man?elovi s pohřbem a to jsem měla chřipku a později se je?tě v?e zhor?ilo. Ale to co předvedli na pohřbu její kamarádka a někteří příbuzní, bylo ?ílené. Já udělal v?e proto aby měla co nejhezčí pohřeb, víc jsem nemohla. Ale co kde povídala ona o mně, to ví u? jedině ona a ti příbuzní a kamarádka. Man?el je vodnář, a ti jsou dost zvlá?tní sami o sobě. Myslím si, ?e mezi ním a jeho matkou byl patologický vztah. ?e ona jej měla hlavně na to, aby jej mohla ovládat. Aby měla jistotu v péči na starý kolena. A on si to asi nějak neuvědomuje, má ji za světici. Ale někde v podvědomí musí mu vyskakovat, ?e to nebylo takové jaké mělo být. Je asi dost ne??astný sám ze sebe a tak kope kolem. Jeho matka potratila dvě děti a man?el byl třetí, kdy? jsme se jí jednou ptala, jestli by měla i mého man?ela, kdyby byli ti dva před ním, tak řekla, ?e ne. a myslím, ?e on u toho zrovna stál. Tak si sama udělej obrázek.
Silvie
pro Danny
17. 02. 2009 19:29

Co se týká tvé otázky jestli by mohla du?e zemřelé tchýně přejít do tvého man?ela? Myslím, ?e pokud je na?ivu tak to mo?né není.Byl na ni asi hodně fixovaný a dává ti její smrt asi za vinu? Nevím.. Jen ho ovládá asi svými silami a on ji nechává jako kdy? ?ila aby si s ním dělala co chtěla..proti tobě. Tvůj man?el na mě nepůsobí moc hezkým dojmem..Divím se ?e doká?e? ?ít vůbec s někým takovým jako je on.Já bych na to neměla sílu.Dr? se
Silvie
pro Danny
17. 02. 2009 19:25

Ahojky.Ka?dý den sedávám u těch stránek www.duchovnipomoc.estranky.cz nebo www.wahlgrenis.cz a několikrát si na tebe vzpoměla. Určitě se spoj s těmito moc milými ?enami. Doká?í pomoci hodně lidem. Hlavní pozitivum u nich vidím, ?e doká?e jednat s jednohmotným světem a ře?í i někdy problémy tvé podoby. Co se týká zemřelých po smrti, jak sem u nich vyčetla, doká?í někdy hodně ublí?it. Oni ti pomů?ou.Já jim věřím hodně.Silvie
Danna
pro Silvii
14. 02. 2009 23:35

Ahoj Silvie, no upřímně nepomohly, kdy? jsem se ptala kolik to bude stát, dostala jsem nejasnou odpověď. Zatím pomohlo zapálit v ka?dém rohu lo?nice svíci, po tom nastal klid. Ale moje pocity jsou mizerné co se týče man?ela ( syna tchýně ). Někdy mám pocit jako by její zlo bylo v něm,jako by na něj pře?lo. Myslí?, ?e je to mo?né? Ví? jsem citový člověk, a nesná?ím, typy lidí, kteří se ke mně, kdy? je nikdo nevidí chovají jako by hezky, a venku před jinými jako by to byl někdo cizí. Nesná?ím to proto, ?e já se chovám v?ude stejně, pokud to jde tak pěkně. A včera mi man?el ukázal vrchol chování jaké měla jeho matka. Úplně jsem ji v něm viděla ( myslím chování ), prostě hnus, hnus a zas hnus. Kdy? jsem zapálila svíčky tak man?el si ?el na hodinu lehnout do lo?nice a spal tam při těch svíčkách. Je mo?né, ?e to jjeí zlo či co to je pře?lo na něj? Ty stránky si rozhodně přečtu díky. Danna
Silvie
Danne*
13. 02. 2009 10:53

Ahoj Dany.Jak se má? a jak se ctí??Pomohli ti na těch stránkách který jsem ti radila? Na?la jsem dnes stránku o andělech.Je to moc krásné,hřejí mě u srdíčka kdy? je čtu..Radí tady lidem s problémy. Ře?í tu du?e zemřelých..podívej se sama http://www.duchovnipomoc.estranky.cz/
isilme
re: iv
10. 02. 2009 19:00

Ahoj, jen jsem chtěla je?tě říct, ?e si cením toho, ?e se nesna?í? za ka?dou cenu hájit to, co u? jsi jednou řekla, a taky naslouchá? názorům ostatních. (a to neříkám proto, ?e jsi souhlasila zrovna se mnou) Je to v dne?ní době, a hlavně v "duchovních" kruzích dost vzácná vlastnost. Měj se fajn! pro Dannu: Tak?e doufám, ?e u? je to celkem v pořádku, nevím, jestli jsem to pochopila správně? Dej vědět.
iv
re.Isilme
10. 02. 2009 18:22

Pekne si to napsala a na to nemam co podotknout,protoze s tebou souhlasim.Odpusteni je strasne velke tema,ktere nejde vysvetlit par vety a vzdy se da vylozit trochu jinak,zalezi na uhlu pohledu. a na pripadu. V Boha verim a verim,ze sme zde se ucit a vyvijet skrz vsim cim prochazime at dobym ci zlym.Odpusteni je nekdy vysvobozeni,nekdy ukonceni,nekdy milost,nekdy uleva,nekdy vyleceni.....co clovek to jiny pripad.Na toto si kazdy musi najit odpoved sam.Kazdy prochazime jinyma zkouskama a proto kazdy kolikrat stejnou vec vidime jinak i kdyz jde o to stejne.Omlouvam se musim koncit, syn me tu radi.
isilme
re: iv
10. 02. 2009 8:26

Ahoj iv, já si nemyslím, ?e odpou?tět se musí, ale mělo by, i ve vlastním zájmu. Jsou samozřejmě situace, kdy to je moc tě?ký. My dvě si asi nerozumíme proto, ?e ka?dá mluvíme o něčem jiným, i kdy? tomu říkáme stejně. U? jsem tu psala, ?e odpu?tění není poní?ení. Odpustit znamená situaci v sobě vyře?it, jakoby přijmout, ?e se to u? stalo (ov?em ?e NE SCHVÁLIT) - tím, ?e se nad tím budu pořád trápit, u? stejně nic nezlep?ím a jen si budu dál ?kodit. Odpu?těním situaci "uzavřu" a jsem schopna jít dál, co? je pro ?ivot důle?itý - nezůstávat pořád někde ve starých křivdách. Je?tě jednou podotýkám, ?e tím neodsouhlasím ?patný jednání. Jen se smířím s tím, ?e se stalo, koneckonců to mohla být zkou?ka, nebo poučení, který nás mělo někam posunout. Navíc je relativní, co je pro nás dobrý a co ?patný. Kolikrát se stane, ?e ti někdo ublí?í, ale tím pochopí? věci, nad kterýma by ses je?tě roky trápila. A kolikrát se u?írá?, jak ti někdo ublí?il, a? si tím ublí?í? sama je?tě víc. Jsme jenom lidi a posuzujeme věci krátkozrace. Bohu?el pojem "odpu?tění" si 99% lidí ?patně vykládá jako poní?ení, stejně jako "pokora". Podle toho, co pí?e?, mi přijde, ?e věří? v Boha, tak řekni, jestli si myslí?, ?e by Bůh dal lidem k dispozici odpu?tění, aby se sebetrýznili? Nevím, k čemu dobrýmu by to vedlo. p.s.: Tvojí kamarádky je mi moc líto.
iv
jen dodatek
10. 02. 2009 3:54

musela sem za synem,tak chci jen dokoncit,proc sem psala o te zene.Na tomto prikladu chci jen vysvetlit to odpusteni.Tady sou dve odpusteni.1)Odpusteni Sobe- coz je,ze po te udalosti obvinovala sama sebe,ze si za to muze sama,ze tam nemela chodit....Toto odpusteni je nutne,aby se clovek s problemem vyporadal a neobvinoval se.Jelikoz jak sem jiz psala,vina je nejhorsi negativni emoce.2)Odpusteni utocnikum- a tady si myslim,ze odpustit nejde.Neverim,ze by slo po takoveto udalosti odpustit.Clovek udalosti ponizen,bude citit odpusteni jako dalsi ponizeni a jen otevirani stare rany a nemuze se pak dostat dale.Omlouvam se za zdlouhavost.
iv
re.Eva I. a Isilme
9. 02. 2009 18:15

Muj pravopis? Ma cestina se horsi a bude jen horsi,jelikoz ziji v zahranici a cestinu pouzivam jen doma.Za druhe,kdysi sem andela videla a pomohl mi,navic s clovekem co ma schopnosti media ziji.O andelich se da sehanat vice nez jen od Doreen Viritue,jeji praci znam.Ochrana Bilim svetlem,pouzivame,kdyz potrebujeme pomoc,ten kdo ji nepraktikuje ci zapomene,tak ji asi nepotrebuje.To je kazdeho volba. Pro Isilme :Nikdy sem nerekla,ze se odpoustet nemusi,odpoustet se Musi,ale je limit.Jsou veci co odpustit nejdou.Mam znamou co byla unesena,znasilnovana,sdrogovana a jako pripomenuti teto udalosti ma nejaky typ zloutenky,ktera se neda lecit.Myslite si,ze ona je schopna odpustit,uprime odpustit?
Danna
Danna pro iv
9. 02. 2009 15:37

Poradila jsi mi dobře, jak s tím bílým zařícím světlem, tak s průvodcem, tak i zrcadlem. V?dy? i při setkání s manipulátory, citovými a energetickými upíry se má praktikovat představa ochrany kolem sebe.Po Tvé radě se mi ulevilo. Ale bohu?el po pokusu o odpu?tění ne. Třeba je?tě na odpu?tění není ta pravá chvíle. Zkusila jsem zapálit 4 svíce, a dnes jsem se konečně vyspala. A rozhodně nadále budu praktikovat bílé světlo a představu ochránce. Díky Danna
isilme
re
9. 02. 2009 14:00

pro iv: Praktikovat bo?í lásku, znamená taky odpou?tět, to je v ní zahrnutý, souhlasí?? Myslím, ?e ochrana bílým světlem mů?e být u?itečná, jen mi sama o sobě připadá trochu jednostranná - jako?e člověk by rád dostal ochranu, ale dát odpu?tění se mu nechce. Bo?í láska je asi pro v?echny stejná, odpou?tí i ochraňuje v?echny. pro Dannu: Jak se to u tebe vyvíjí, nastala nějaká změna? Pomohlo ti něco?
Eva I.
***
9. 02. 2009 13:16

:-)))) sama jsem udělala chybu :-)))) taky si potřebuji oprá?it pravopis:-)))
Eva I.
iv
9. 02. 2009 13:04

Jak sama říká?, "pokud ochranu světlem praktikuje?", no a co pak, kdy? teda nepraktikuje?, zapomene?...Hmmm....Tvá znalost andělských barev je nedostačující - je třeba více číst, nebo se setkávat s lidmi, kteři s anděli komunikují.A mo?ná by to chtělo tro?ku oprá?it pravidla pravopisu:-))) Ber to s humorem, prosím:-))))Nikdo tvá slova nepřekrucuje, nazývejme jen věci pravými jmény, to? v?e:-)))
iv
re.Eva I.
9. 02. 2009 3:54

Doporucuji ti si vyhledat vice informaci o Bilem svetle a lecbe svetlem!!Bile svetlo je aura bozi,bozi laska, jak ta nas muze chranit jen docasne?Pokud ji praktikujeme,chrani nas.Co vic nas muze chranit,nez Bozi laska.Vzdyt i andele kdyz se objevi se objevuji s nadhernym bilim svetlem.Jinak na me komentare reagovat nemusis,ale NEPREKRUCUJU moje slova.Vysvetlujes odpusteni,ale samotne ti chybi tolerance odlisnejsich nazoru ostatnich.
Danna
pro iv
7. 02. 2009 23:06

Něco na to zrcadle bude. Vyzkou?ela jsem to.
Danna
pro Eva I.
7. 02. 2009 23:04

Ka?dý jsem něčí dítě. Jak by se líbilo tchýni, kdyby se tak chovala moje matka k jejímu synovi ( mému man?elovi )jak ona ke mně? Odpovím = nelíbilo.
Danna
pro Eva.I.
7. 02. 2009 23:02

Ano, má? pravdu. Tchýně moc milovala syna a? si jej nedokázala představit po boku partnerky ( a pak se ne?títila ničeho ani l?i ). Ale v tom případě musí? uznat, měla synovi říct, jsi jen můj a ?ádné tě nedám. Její oblíbená věta :,, syn je ?enatý s počítačem ,,. Jaké bylo překvapení, kdy? u? to neměl být počítač, ale já. Neumím si představit, ?e bych tak citově ničila své dítě, na to je mám moc ráda, má právo na svůj ?ivot. Nepřivádíme děti na svět pro sebe. Tchýnina láska k synovi, byla hodně sobecká, bohu?el. Ví? jak jsem psala o tom, ?e jsem byla věřící. Tak právě kvůli takovým typům jako byla tchýně nejsem - v?e jim prochází a vyjdou ze v?eho jako světci- proto?e to umí. jsem blí?enkyně akcentem v raku. Maximálně jsem se sna?ila tchýni vyslechnout, pomoci i politovat, kdy? ?ila. Ale ona mi nedokázala říct ani pravdu,a pochopení - to nehrozilo. Zkusila jsem na radu léčitelky - zapálit 4 svíčky v ka?dém rohu lo?nice. Tak?e uvidíme co to udělá.
Eva I.
odpu?tění
7. 02. 2009 16:32

Jsem moc ráda, ?e Isilme více objasnila (a hlavně účinně) problematiku odpu?tění. Je to tak, při odpu?tění by pocity poní?ení nebo naopak ironické pový?ení, neměly vůbec existovat. Mělo by jít o upřímné "vyjádření" pocházející ze srdce. Vím, ?e odpustit někomu nějakou krutost, je velmi obtí?né, ne-li nemo?né, proto jsem doporučila odpustit osobě, ne jejím skutkům. Ta osoba si třeba myslela, ?e dělá to nejlep?í, co je v tu danou chvilku schopná. Navíc Danny psala, ?e se tak tchýně chovala proto, ?e tak stra?ně moc milovala svého syna a nebyla schopná se smířit se skutečností, ?e jí někdo její lásku odvádí "krade". Byla to přece ta ohromná mateřká (i kdy? mo?ná sobecká) láska, která to v?echno způsobila. A tchýně to prostě nedokázala jinak, ne? tak, jak to dělala. Myslela, ?e je to tak nejlep?í (resp. hlavně pro ni).V podstatě se tak chovala z bolesti, která jí byla způsobena tím, ?e ji? nebyla jedinou ?enou v ?ivotě svého nejmilovaněj?í syna.Mo?ná je v tomto v?em, co jsem napsala, kus pravdy, mo?ná se to někomu zdá jako spekulace, ka?dý si z toho vezme sám, co chce a s čím se doká?e ztoto?nit.
isilme
Odpu?tění nebo ne
7. 02. 2009 6:35

Ahoj, přidávám se do va?í diskuze. Chtěla jsem je?tě doplnit něco o odpu?tění.. přijde mi, ?e je tu odmítané z nepochopení. Já si myslím, ?e někomu něco odpustit neznamená se poní?it, a pokud poní?ení při odpou?tění cítíme, je to proto, ?e to "děláme ?patně". Někomu něco odpustit neznamená uznat nebo zlehčovat jeho činy. Znamená to přestat mu to vyčítat, přesto?e s jeho činy nesouhlasíme. V ka?dém případě ka?dý nese za své činy odpovědnost, a ta se nema?e odpu?těním. Jinak jak tu psala Eva, kdy? někomu odpustíme, znamená to úlevu i pro nás, proto?e se od toho "odstřihneme", přestaneme se tím trápit. Kdy? věci nelze napravit, jediným ře?ením, jak to uzavřít je odpu?tění. Tak?e kdy? tchýni odpustí?, znamená to stejnou úlevu pro vás obě. Proto bys to neměla dělat s postojem, ?e to dělá? jen pro sebe, nebo jen pro ní. Udělej to prostě proto, ?e je to dobré. A udělej to taky jen v případě, ?e to "jde z tebe", nenu? se k tomu násilím. Pak by to ani nebylo skutečné odpu?tění a cítila by ses poní?ená. Ochrana pomocí bílého světla mů?e být účinná, ale pokud má? nějaké výčitky, třeba skryté nebo podvědomé, ?e ani ty jsi se k tchýni nechovala v?dycky dobře (např. nebyla jsi v?dycky dost trpělivá, nezabývala jses tím, jestli opravdu nemá nějaký problém, přesto?e ho zveličuje.. atd.), myslím, ?e nebude "ochrana" dokonalá. Neboj se toho a připus? si, ?e i ty jsi dělala chyby.. konec konců, kdo je nedělá? Jsme jenom lidé a nejsme dokonalí.
Hannibal King
.
6. 02. 2009 23:05

vy se s těma duchama moc mazlíte, prostě bych na?el v?echny její osobní věci a spálil je, jo a taky mo?ná vykopat kosti, ty pak posolit a taky spálit
Eva I.
znamení
5. 02. 2009 7:47

Ví?, znamení ti poví jen obecné předpoklady člověka a stává se, ?e si v nich člověk vybere hlavně to ?patné. Není pro mě problém ti to říct, jsem v posledním dekanu Blí?ence (tudí? výrazně ovlivněná znamením Raka). Myslím, ?e víc o člověku napoví numerologie nebo chiromantie. Můj ?ivotní zlom nastal minulý rok v září, tehdy jsem byla opravdu na dně a nic pro mě nemělo smysl, resp. jsem prosila Boha, a? si mě u? vezme, ?e u? to opravdu nedávám. Mo?ná si říká?, ?e jsem moc otevřená, ale pro mě je nesmírně důle?itá vzájemná komunikace, vyslechnutí si názorů druhých, hledání v nich mo?ností, které by pro mě byly přínosem a citím, ?e některé věci musím předat i já. Samozřejmě svůj projev přizpůsobuje? prostředí, osobám, situaci:-)))) Záchranou pro mé trápení byli andělé, opravdu nevím, jak by to dopadlo, kdyby mi nezasáhli do ?ivota. Teď vím ?e musím, a hlavně mám sílu, jít dál a dál a dál, pěkně krok za krokem. Tak, jako kdy? chce? přejít z jedné místnosti do druhé, taky musí? krok za krokem a netrpělivost je jen známka odporu, negativního mentálního návyku, který je nutné změnit. A jde to, i kdy? pomalu, ale vím (má víra a důvěra mi k tomu pomáhá), ?e nastane brzy zlom - k mému prospěchu samozřejmě. To jsem se zase rozvykládala:-)))) Danny, prosím, neztrácej víru, zalévej ji jako semínko, aby mohlo dál a dál klíčit a růst, obra? své oči zpět k Bohu (resp. k tomu, v koho jsi dříve věřila), odplatou ti bude brzy klid a mír v du?i. Uvidí?, v?echno má svá ře?ení a bude? k nim svou vírou dovedena. Pokud bych zjistila je?tě nějaké mo?nosti k tvé pomoci, určitě se ti ozvu. Ahoj
iv
re.Danna
5. 02. 2009 3:06

Jeste me napadla drobnost co by ti mohla pomoct do budoucna.Me tohle uz roky pomaha.Psala si,ze po navstevach u tchyne si se citila vycerpana.S titmo sem drive casto bojovala, a pak me pomohlo jednoduche cviceni.Napred sem vypozorovala,ze kterych lidi jsem nejvice vycerpana a pak kdykoliv sem je mela znovu potkat,prvni vec co jsem udelala,bylo,ze sem si mezi nama predstavila zrcadlo,ktere odeme odrazi vse co je ke me tim clovekem vysilano.Cim vice jsem to praktikovala ,tim lepe me to slo a uz sem byla schopna se proti tomu branit.Jednou jeden clovek v ten moment co jsem to udelala,se otocil a odesel.Doporucuji vyzkouset.Jinak mej se krasne,doufam,ze uz brzo se ti veci zlepsi a ulevi se ti.
Silvie
pro Dannu
4. 02. 2009 19:47

Konaktakt na tajnevedy.cz E-mail: tajnevedy@email.cz tajnevedy@tajnevedy.cz ICQ: 363 472 610 (tajné vědy) ICQ: 475 331 555 (vě?tecké slu?by) Skype: derixa Skype: tajne-vedy
Danna
pro Silvii
4. 02. 2009 14:51

Určitě to zkusím, díky jsi hodná.
Danna
pro Eva.I.
4. 02. 2009 14:49

Rozhodně jsem si z Vás obou něco vzala. Jste mi poučením obě Ty i IV. Zkusila jsem obě rady. A sna?ím si představovat bílou kouli ( ale jsem klastrofobik - tak?e trochu problém , a průvodce co mě chrání. A odpu?tění - je tě??í, nějak cítím, ?e to je běh na dlouho dobu - zkusila jsem to co nejlíp, ale reakce spí? ?patná. A pak se mi jak film odehrálo v?e co, jsem s tchýni za?ila ( pohledy, u?klebky, le?, hrání na city, prudký výbuch v chování, nevra?ivý, zlý pohled ). jak spím, no nic moc, budu upřímná. A dokonce ráno v 9.00 mě vzbudila rána jako kdy? něco spadne- pochopitelně nic nespadlo. Asi si taky začínám myslet, ?e nesnese, ?e tam spím. Ale nevzdávám se- nedám se. Tak?e do 4.00 nespím u? 19 dní, pak teprve usínám. Byla jsem 7 let věřící, ale něco způsobilo, ?e jsem v to přestala věřit. Na svět mimo nás, ale věřím ( duchy ). Nakonec jsem tu popisovala co se mi dělo, a sama mám schopnost pomoci, ale né sobě. Medium, ?ádné neznám. A podstoupit třeba hypnózu se bojím. Evo v jakém si znamení? Jestli to není moc osobní.
Silvie
Danna
4. 02. 2009 12:25

www.tajnevedy.cz tady ti pomů?ou od uřknutí, prokletí atd.. nebo se jen zeptej co ti na to řeknou.Vím o čem mluvím!
Eva I.
to Danny
4. 02. 2009 11:54

Jo a o spolupráci s nějakým médiem si uva?ovala? Bohu?el nikoho takového neznám, mo?ná by pomohl někdo, kdo pořádá konstelace v tvém okolí. Jinak, jak teď probíhají tvé noci, je to lep?í nebo jsme ti nějak výrazně s iv nepomohly?
Eva I.
Pro Danny
4. 02. 2009 11:37

Rozhodně bych nechtěla působit nedůvěřive a tím tě nějak zranit, jen jsem připustila objektivnost, tak jak by to mělo být. Ve svém příspěvku jsem myslela nevoli du?e druhé, ne tvojí. V podstatě to nemusí být ani du?e tvé tchýně a tchýně mohla být za svého ?ivota nějakou du?í, která se k ní přilepila, ovládána. Tě?ko říct. Mů?e to být v?elijak. Ka?dopádně se té du?i po tvém odpu?tění něco hodně nelíbilo, kdy? dělala takovou spou??. Zda bude ta kniha v knihovně nevím, nakoupit se ale v ka?dém případě dá téměř v?ude, samozřejmě i přes internet.
iv
Eva.I
3. 02. 2009 18:35

Ty zdroje o odpusteni jsou Sylvie Browne,jejiz porad ve kterem radi a pomaha lidem jsem sledovala na tv a druhym zdrojem ,je clovek,ktery ma schopnosti media,co kounikuje s bytostmi kolem nas.Odpusteni je diskutabilni tema,clovek odpoustet musi,ale ne Vse.Ve vsem je limit,nekdo te brutalne znasilni,odpustis mu s tim,ze je to mene vyspela duse?Ne neodpustis.Zijeme na zemi,kde vladnou emoce.Kolikrat se rozhodnes podle rozumu a kolikrat podle emoci.Ja osobne si myslim,ze clovek by se mel ridit srdcem.Jsou mezi nami lide, co si odpusteni nezaslouzi a i kdyz se budeme snazit jim odpustit a pak budeme tvrdit,ze sme jim odpustili,neco v nas nam bude rikat opak.Pak si na sebe clovek nabere jeste vic a je to Vina,jedna z nejhorsich emoci.Pak vinime sebe,ze nemuze odpustit.Vse se pak jen sbira a clovek je najednou uprostred velke negace,ktera muze vest az k nemocem.Jen kazdy z nas muze posoudit, co a kdo zaslouzi odpusteni a verim,ze srdce je na toto nejlepsi soudce.V Dannine pripade s tebou souhlasim,ze sou dve strany pohledu,ale co kdyz tchyne je ted kolem ni protoze ona se citi vina a chce jen rict,ze je ji to lito.Holt po smrti,jen my sami sme svymi soudci a moc dobre pak vime,kde sme udelali chyby,ale zivot je zkoncen tak co pak, jak pak muzeme odcinit to co sme udelali?
Danna
pro EVA. i.
3. 02. 2009 14:04

NAPSALA JSI : Pokud si dobře vzpomínám, tak ivina ochrana pomohla tobě (dle mého názoru jen dočasně) a mé doporučené odpu?tění vyvolalo velkou nevoli du?e, která se projevila tím, jak jsi popsala.- NEVOLI DU?E TCHÝNĚ A NEBO MÉ DU?E? Ta kniha co mi doporučuje?, bude určitě zajímavá, jen jestli se dá sehnat v knihovně? Já nezatracuji nic, sna?ím se ze v?eho něco vzít. Co by řekla tchýně? Podívala by se na Tebe takovým umučeným pohledem, plným bolesti - hraným. Nebo? a? by si u toho pak nebyla, vystřelila by jako ?íp, kdyby se něco udělalo ?patně, velice rychle a s pohledem né plným bolesti ale zloby. Určitě jsi sly?ela o citovém upírovi nebo manipulátorovi. Tak?e, ikdy? to teď tady někomu tě?ko doká?i, byla taky taková. Ví?, mo?ná vypadám jako ?karedá ?enská co osočuje tchýni, ale tak to není. Kdy? mů?u pomů?u, i kdyby to bylo jen slovem, není mi cizí ne?těstí druhých, doká?u se do nich v?ít. Kdybych neměla určité schopnosti, tě?ko by díky telepatii nebo jak to nazvat, by se mi podařilo vrátit do ?ivota jednoho člověka. Měl 10% na pře?ití, krvácel a lékaři nevěděli z čeho. Já na něj začala intezivně myslet a představovat si jak je zdravý, mů?e chodit, je prostě v pohodě zdravotně. Praktikovala jsem to tak celý den, s tím, ?e jsme z toho byla úplně vyčerpaná. Nemohla jsem ten den za tím člověk jet na náv?těvu do nemocnice, ale jel někdo jiný. Kd?y dojel mi řekl, co blbnu, ?e ten dotyčný, je v pořádku. Krvácení se zastavilo ( bylo to vnitřní krvácení - po operaci ). A? to připustí? či ne, pomohla jsem mu. Tak?e jako mám tento dar, tak i přesně poznám jaký kdo je, a né tí, ?e by se mi nelíbil, ale moje intuice či 6 smysl mi odpoví, je?tě jsem se nikdy nemýlila, bohu?el. V přítomnosti tchýně jsem se nikdy necítila dobře, a nebyla jsem jediná.
Danna
pro Silvii
3. 02. 2009 13:49

Image Uřknutí vět?inou není uděláno záměrně. Jedná se o osobu, která k vám chová hlubokou zá?? a svoje emoce nedoká?e udr?et na uzdě. Neprojevuje je v?ak verbálně, ale mentálně při setkání s vámi. Pozná se to podle zlého a pronikavého pohledu, kdy se člověku na okam?ik udělá a? mdlo. Co se v tu chvíli děje? Nenávistná osoba odčerpala va?i energii a její zlá energie se přilepila na va?i auru a do čaker. Tam pak blokuje příjem zdravé energie a takto napadený člověk se cítí nevýkonný, malátný a jakoby nemocný, přes to, ?e lékaři nic nenajdou Zlý a pronikavý pohledu, kdy se člověku na okam?ik udělá a? mdlo- dodala bych nepříjemně. -TENTO POHLED JSEM ZA?ILA U TCHÝNĚ V ROCE 2007 - OD TÉ DOBY JSEM MĚLA ZDRAVOTNÍ POTÍ?E. bYLY JSME TEHDY V MÍSTNOSTI SAMY. A lékaři doteď nemohou najít příčinu potí?í. Tak?e asi nebyla a? tak hodná. Kamarádka mi kdysi říkala ?e její kamarádka nemohla v noci spát, ?e se děly hrozné věci a nezamhouřila ani jeden den oko - MÁM TOTÉ?, A JE?TĚ VČERA JSEM SLY?ELA SMÍCH ( V 3.00 ). TVÁ KAMARÁDKA SE MUSELA ODSTĚHOVAT? TAKÉ MÁM POCIT, ?E SE CHCE ZA KA?DOU CENU VRÁTIT ZPĚT, KDO JI ZNAL DOBŘE, BY TO POTVRDIL. ALE MĚLA DVOJÍ TVÁŘ, TAK?E MÁLOKDO TO POZNAL.JEDINĚ TEN KDO MÁ URČITÉ SCHOPNOSTI. MÁ DCERA TO TAKÉ POZNALA, BYLA V?DY Z NÁV?TĚVY U NÍ VYČERPANÁ, A CÍTILA, ?E MÁ OD NÍ ODEJÍT A NEZDR?OVAT SE V JEJÍ PŘÍTOMNOSTI. TO MYSLÍM TAKÉ O NĚČEM VYPOVÍDÁ. URČITĚ TO ZNÁ?, NĚKTEŘÍ LIDÍ JSOU TI SVOJÍ ENERGIÍ PŘÍJEMNÍ A DRUZÍ JAKO BY TĚ TO OD NICH ODHÁNĚLO. DÍKY
Eva I.
Danny
3. 02. 2009 13:25

Má reakce, kdy jsem naprosto souhlasila s iv byla na článek ze dne 31.1.2009 v 1:45 hodin, kde napsala "Nemyslim si,ze ti """jen""" odpusteni pomuze." Akceptovala a souhlasila jsem s její dal?í variantu ochrany tvé osoby spolu s pomocí odpu?těním dané osobě. Zato iv se u velmi zajisté "důvěryhodného" zdroje dozvěděla, ?e odpu?tění je absolutně nepotřebná a neu?itečná věc, která ti v ?ádném připadě nemů?e pomoci a ve své podstatě bychom neměli nikomu nikdy nic odpou?tět. Pokud si dobře vzpomínám, tak ivina ochrana pomohla tobě (dle mého názoru jen dočasně) a mé doporučené odpu?tění vyvolalo velkou nevoli du?e, která se projevila tím, jak jsi popsala. Tak?e je zde asi něco ?patně. Reagovala jsem na sdělení iv, kdy? jsem napsala, ?e odsoudit názory druhých a říct o nich, ?e jsou to absolutně nepotřebné blbosti je velmi neuvá?ené, nezralé, postrádající dostatečnou erudici v oblasti daného problému. Popis zbavení se entity ducha připoutaného k zemi je popsán v knize "Andělská medicína" od Doreen Veritue. Stojí zato, si to aspoň přečíst. Vlastně celá kniha za "to" stojí. Ka?dý má ale právo rozhodnout se samostatně a takté? si za svá rozhodnutí nése plnou odpovědnost. Ví?, docela by mě zajímalo, co by na tvou adresu řekla tchyně, kdyby měla tu mo?nost. Dr?ím ale pěsti a přeji Ti hodně síly a hou?evnatosti!
Silvie
pomoc
3. 02. 2009 11:32

Dal?í věc je jak říká Johny Edward z médií. Du?e zemřlého bloudí asi rok..ne? se zařadí kam má.Je zmatená a bojí se,chce se za ka?dou cenu vrátit zpět ale neví jak.. Dříve ne? za rok je mo?né teprve kontaktovat du?i.Pak je ustálená.. Má? to tě?ké,ale musí? se tomu postavit a zvládnout to..
Silvie
pomoc
3. 02. 2009 11:28

Ahojky.. docela jsem tak nad tebou přemý?lela. V televizi sleduji na reality show Médei Johna Edwarda.Tenhle člověk komunikuje s du?emi zemřelými.Bydlí ale v USA tak?e je asi hodně daleko aby ti mohl pomoci.. Kamarádka mi kdysi říkala ?e její kamarádka nemohla v noci spát, ?e se děly hrozné věci a nezamhouřila ani jeden den oko. Kdy? si pozvali jednoho člověka,kdy? ve?el do místnosti, sděsil se.Byla tam velká negaivní síla a duch si přál aby ten člověk ode?el a u? se nevracel do té místnosti a do toho domu. Jak to tak sleduji, bude? muset se asi odstěhovat.. Nebo zkus www.tajnevedy.cz tyhle dámy ti poradí.Silvie
Danna
pro Eva.I.
2. 02. 2009 14:49

Ta slova napsala mně IV dne 1.02. 3:58
Danna
pro Eva.I.
2. 02. 2009 14:48

S tim odpustenim si nedelej hlavu,vyptavala sem se na to a nejsi povinna odpustit cloveku co ti ublizil
Danna
pro Eva.I.
2. 02. 2009 14:47

Maximálně jsem se tchýni sna?ila vyjít vstříc, za jejího ?ivota. Byla to bohu?el sobecká ?ena, která chtěla jedině syna, nechtěla, aby měl partnerku a jakýkoliv vztah či rodinu. Viděla jen sebe - jen jí bylo ?patně, jen jí něco trápilo. Běda, kdy? si někdo postě?oval tak okam?itě jiný výraz, výraz nezájmu. Byla jsem v?dy vyčerpaná, jak vysátá po její náv?těvě. Já, vím, ?e jste ji neznala, jen říkám co bylo. A co provedla nejhor?ího si nechám pro sebe. H8 to vím ona to ví. Také bych nena?la klid na jejím místě, bohu?el tak to je. A říkat, ?e něco tak není, nebo ?e je něco blbost, je velmi neuvá?ené a nezralé. Já osobně bych se k ničemu takovému nikdy nesní?ila. - TO JSME NEŘEKLA, ANI SI TO NEMYSLÍM - JEN HLEDÁM A SNA?ÍM SE NALÉZT. v?dyt jste souhlasila s IV - přečtěte si znovu s čím jste souhlasila- ?e není nutné odpou?tět. Nezatracuji ani jednu mo?nost.
Eva I.
od
2. 02. 2009 13:54

A je?tě jedna objektivní věc. Měli bychom vzít v potaz i to, ?e k velmi bolestivému zranění muselo dojít i u Va?í tchýně. Známe jen Va?i verzi a Vá? nenávistný, a tím ovlivněný, postoj. V?dycky má mince rub a líc. A říkat, ?e něco tak není, nebo ?e je něco blbost, je velmi neuvá?ené a nezralé. Já osobně bych se k ničemu takovému nikdy nesní?ila. Sbohem a hodně ?těstí!
Eva I.
odpu?tění
2. 02. 2009 13:20

Jednou v?ichni zjistíme, jaká měla být správná volba. V "neodpu?tění" v?ak vidím stálost vzniklého problému, i kdy? se na čas budete cítit v bezpečí ní?e popsanými radami. Kdo nenávidí, nikdy nemů?e najít klid a mír v srdci, ale je to va?e volba a za svá rozhodnutí si nesete plnou odpovědnost.
Danna
pro Jardu
1. 02. 2009 23:58

Má? právo na svůj názor. No tchýně se sice tvářila jak je vzdělaná, ale s tou ni??í úrovní má? pravdu jak v bě?ném ?ivotě tak vývojové duchovní, bohu?el. Vyzkou?ím radu IV, zatím byla nejúčiněj?í. A je?tě něco pomohlo, ?la jsme na hřbitov zapálit svíčku mému tátovi, a prosila a? mi pomů?e a ochrání, a docela se mi ulevilo. Jsem asi divná, ale mě prostředí hřbitova tak jak si uklidňuje.
Jarda
re: Danna
1. 02. 2009 20:02

Chce? důvod proč odpustit ? Zkusím to zdůvodnit.Pokud se chová nějak ?patně asi si plně neuvědomuje co tím způsobuje. Neuvědomuje si co dělá. Zřejmě proto, proto?e je mnohem ní? ve vývoji a je?tě toho nestihla tolik pochopit. Dalo by se říct ?e je začátečník. Pokud se někomu něco nezdá zkusim to zdůvodnit, pokud se to někomu nelíbí at si zakreje oči :-) neříkám ?e mám ve v?em pravdu...
Danna
pro iv
1. 02. 2009 14:04

napsala si : Nekdy je odpusteni proti nasi prirozenosti a jestli ti tve srdce rika,ze si v pravu,nejdi proti tomu,nech se vest srdcem!!! Ano, má? pravdu, mé srdce mi říká, ?e jsem v právu, ?e ji nemám odpustit, ?e si to nezaslou?í. Zkusila jsem to bílé světlo. Představila jsme si jak mám kolem sebe bílé, zářivé a teplé světlo. A poprosila jsem v duchu svého průvodce, aby mě chránil,a nenechal mě v tom samotnou, ?e mu věřím, ?e je jediný, kdo mů?e pomoci. A výsledek : sice mě cosi zas probudilo, ale u? jsem se tolik nebála, řekla jsem si ?e průvodce mě chrání. Tak snad je naděje na vyspání a klid. Kdy? jsem tchýni odpou?těla, měla jsem silný pocit, ?e sebe poni?uji a ona bude mít jedině radost- omlouvám se,?e to tak pí?i, ale tak jsem to cítila. Má? pravdu ta představa toho bílého světla a prosba k průvodci, uklidňuje. díky Dana
iv
re.Danna
1. 02. 2009 3:58

S tim odpustenim si nedelej hlavu,vyptavala sem se na to a nejsi povinna odpustit cloveku co ti ublizil.Pokud nekdo nekomu zabije dite,je ten clovek povinej a schopnej odpustit?Ne neni.Mam cloveka co me a me rodine strasne ublizil a ja mu za to nikdy neodpustim a i kdyby se stal duchem a chodil me otravoval,tak ti reknu,ted zaziva toho cloveka nechci ve sve blizkosti natoz jako ducha,ale pokud se duchem stane,udelam cokoliv a beze strachu ho z domu vyhodim.Proste jen se nevzdavej,strach te omezuje,limituje a tva tchyne pak ma na tebe vetsi vliv,prece ji to nedovolis,ne? Ukaz ji ze se ji nebojis a ve svem dome ji nechces.To bile svetlo je ochrana na vse negativni,kdykoliv mas chvilku,predstav si,ze si uvnitr svetelne koule.Toto cviceni je jednoduche,jde jen o vizualizaci,cim vic to delas,tim vic to pracuje,ver mi.Pruvodce,staci jen nahlas pozadat,je to neviditelna bytost kolem tebe,ktera je tu pro tvou ochranu a pomoc.Je to ten hlas v hlave co nam nekdy z niceho nic rekne neco,co nam pak strasne pomuze.Nekdo tomu rika intuice.Proste se ted jen soustred na sebe,pouzivej ochranu bileho svetla a pred spanim zkus medunkovy caj,a jestli ti to pomuze tak az budes mit pocit,ze je tchyne u tebe,jen ji pekne odplic rekni co si o ni myslis a ze chces aby odesla z tveho domu ci bytu,ze uz nema duvod se tam zdrzovat.Nekdy je odpusteni proti nasi prirozenosti a jestli ti tve srdce rika,ze si v pravu,nejdi proti tomu,nech se vest srdcem!!!
Danna
Iv. a Eva I.
31. 01. 2009 18:35

Jsem z toho ne??astná, nespím. Asi z toho zblázním. Tak nevím praktikovat oboje odpu?tění i mého průvodce a světlo?
Eva I.
Iv
31. 01. 2009 16:45

Naprosto s tebou souhlasím Iv.
iv
Danna
31. 01. 2009 1:45

Nemyslim si,ze ti jen odpusteni pomuze.Ne vsichni lide po smrti odchazi do nebe a jsou mezi nami i ti co jsou zde,aby ostatni trapili.At uz je kolem tebe kdokoliv,ci primo tchyne,tak je to bytost mezi svety a mela by jit tam kam patri.Zkus ted vzdy kdyz se necitis dobre,ci mas strach,ci si myslis,ze je kolem tebe,predstav si,ze stojis v zarici kouly svetla.Bile zarive teple svetlo a popros sveho andela ci pruvodce,aby tu bytost co te obtezuje,poslali kam patri.Nebo se obal bilim svetlem a az budes mit pocit,ze je tchyne nekde u tebe nahlas ji rekni,ze jeji cesta uz skoncila,ze zemrela a ma jit domu do svetla,kde jiz na ni vsichni cekaji,ze zde uz nema co delat.Budes to muset asi casteji zopakovat,znami se takhle zbavil dvou duchu,z tohe jedne stare babky,ktera ho i malem shodila ze zebriku,jaky mu delala naschavli.Osobne si myslim,ze odpusteni je krasna vec,ale ne vzdy to jde.To s tim spankem,bohuzel vas mozek je ted uz jakoby naprogramovanej,ze nebudete moci spat,protoze uz to trva nejakou dobu,zkuste jedno male cviceni,kdyz si lehnete do postele,poproste sveho andela at vas chrani a nenecha vam ublizit a predstavte si,ze stojite ve sprse,ale misto vody na vas tryska zari svetlo.Predstavte si,jak vas obklopuje,hreje,jak vam proudi po tele,jak si s nim hrajete.Toto je takovy balzam na nase telo a casto se stava,ze u tohoto krasne usnete.Cim casteji to zkusite,tim lepe to pujde.Hodne stesti a neboj se,strach te oslabuje a kolem tebe je mnoho bytosti,ktere sice nevidis,ale oni se ti snazi pomoct,takze na to nejsi sama.
Danna
Danna
29. 01. 2009 22:06

Milá Evo, včera večer jsem zkusila, co jste mi poradila. Doplnila jsem oplocené prostranství s branou tím, ?e jsem odříkala otčená? ( přiznám se, ?e jej moc neumím, přečetla jsem ho z netu )a představovala si tchýni ( jak na ni mluvím, jak odchází ). A citila docela klid, ale v 1.45 jak jsem se sna?ila usnout, začal hluk. Bylo jako, kdy? někdo chodí vedle v pokoji, a pak bouchání ve stěně. Dcera u? spala a ani se nevzbudila, ona ten hluk nedělala. Trvalo to 1/4 hodiny. A já usnula a? s raním svítáním. Proč mám pocit, ?e jestli je to tchýně tak asi o odpu?tění nestojí? Jako mě to nespaní z hrůzy asi zničí. Opravdu, kdy? odpustíme člověku jako?to člověku tak to stačí? Na to co mi udělala nikdy nezapomenu, nedoká?u odpustit její skutky. Platí to i pro ?ivé ? Stačí odpustit jako člověku, ale skutky ne? Netu?ím kdo je Archanděl Michael? Bude to vypadat hloupě je to člověk, nebo je to prosba ( modlitba ) k němu?
Eva I.
odpu?tění
29. 01. 2009 17:38

Víte, jsou otázky, na které neexistuje odpověď. Proč odpou?tět lidem, co nám velmi ublí?ili. Domnívám se, resp. ji? jsem o tom přesvědčena, ?e tím, ?e jsem na někoho velmi na?tvaná, nebo jej nenávidím, ničím hlavně sama sebe. V?dy, kdy? jsem měla nějaký konflikt, vyu?ívala jsem této metody odpou?tění, přesto?e to bylo někdy velmi tě?ké. Ale jak jsem Vám psala, odpus?te tchýni jako člověku, nemusíte jí odpou?tět její skutky, kterými Vás tolik zranila. Odpou?tějte ka?dý den i několikrát, prostě to dělejte do té doby, a? pocítíte, ?e u? je v?echno vpořádku a ?e se cítíte velmi dobře. Va?e zlost hluboko uvnitř ulo?ená a zakořeněná mů?e mít nedozírné následky i na va?i osobu a mů?e se časem projevit mnoha způsoby, např. bolestným odloučením od milovaného člověka (rozvodem) nebo tě?kou či chronickou nemocí (variant je spousta). A to, ?e nemů?ete vůbec spát a máte velmi ?patný pocit, ani nevzpomínám. Vytrvejte, den co den, výsledky se dostaví. Je?tě byste mohla vyu?ít slu?eb převaděče du?í - Archanděla Michaela - a po?ádat jej o převedení du?e tchýně na druhou stranu za věčným světlem. Co se týká přemístění urny, pokud bylo v?e činěno s láskou, jak jste napsala, nevidím ?ádný důvod k tomu, aby se na Vás du?e Va?eho tatínka zlobila. To je ale jen má domněnka.
Jarda
re: Danna
29. 01. 2009 7:19

Zkusim říct svuj názor. Du?e po zemření zůstává ve fyzickým světě asi 1-5 dnů nevim to přesně. Dokud sen nerozplyne eterický tělo. Potom du?e odejde, pokud ji zde něco nedr?í.
Danna
Danna
28. 01. 2009 23:21

Děkuji za rady. Také jsem si začala myslet, ?e bych měla odpustit, ne? jsem četla Va?e příspěvky. A zkusila jsem to a za 3 hodiny, se mi zdálo, ?e sly?ím ?enský pláč. Tedy zdálo se nedá říct, bylo to příli? reálné. A jak jsem rozsvítila lampičku, jako kdy? utne, ?ádný pláč. Mrazí mě , kdy? si ji mám představit jak naproti mě stojí ( brrrrrrrrrr ), bolestně mi ublí?ila. Řekněte proč vlastně má člověk odpou?tět těm co nám ublí?í, nemají to pak nějak jednoduché? Asi jsem to odpu?tění udělala ?patně, nebo? zas jsem nezavřela oči a? ráno. Myslíte, ?e vadí zemřelému, kdy? jeho urnu odstěhujete do nového hrobu? Byly jen dvě varianty - vysypat na palouček a nebo udělat nový urnový hrob. A mě bylo líto tatínka jen tak vysypat. Nebo? jsme se dostala na jeho hrob jen jednou do roka,bylo to daleko. Já ho s láskou převezla a nechala udělat nový hrob. A prosila aby to pochopil. Snad mě nestra?í?
Eva I.
odpu?tění
28. 01. 2009 10:13

Jsem naprosto shodného názoru, v tomto případě pomů?e pouze a jedině odpu?tění Va?í tchýni. Nemusíte odpustit jejímu konání, stačí, kdy? odpustíte její osobě. Někde v klidu svou modlitbu řekněte, řekněte tchýni, ?e jí odpou?títe a takté? ji po?ádejte, aby odustila i ona Vám - i v případě, ?e by to bylo v rozporu s ve?kerým Va?ím přesvědčením. Opakujte odpu?tění i několikrát a? do té doby, ne? v?echny Va?e strachy pominou a bude Vám opět dobře. Odpustit jde i formou vizualizace, kdy si představíte, ?e stojíte na velkém oploceném prostranství uzavřeném bránou. Představte si, ?e před Vám Va?e tchýně stojí, proneste k její osobě odpu?tění tak, jak jsem Vám shora uvedla, dále jí přejte klid a mír a představte si, ?e se na Vás Va?e tchýně usmívá, brána se otvírá a Va?e tchýně spokojeně a s láskou odchází. Opět opakujte a? do doby, kdy se Vám výrazně uleví, tím bude v?echno vyře?eno.
Anna Kargerová
Odpu?tění
28. 01. 2009 9:16

Abyste měla pokoj, budete muset tchýni odpustit, i kdy? se k Vám chovala ?patně. Řekněte jí, ?e jí odpou?títe, a ?e se za ni budete modlit.Pokud to sama nedoká?ete, dejte za ni slou?it m?i.