Vaše příběhy

Pocit Deja Vu

Vysvětlení Deja Vu - (komentáře)

martuimek876
Ahoj
16. 12. 2015 19:47

Ahoj autore moc mě to poučilo že mám spíš 1prvni typ.
makuvka
vysvetleni pokulhava
26. 01. 2012 15:23

To vysvětení s mylným uložením do dlouhodobé paměti se mi líbí v tom, že pěkně koresponduje s materialistickou výchovou, které se mi doma dostalo. Žádné zneklidňující pocity, samá věda. Paráda! Jenže zaprvé: proč se mi pocit deja-vu objevuje ne kdykoli a kdekoli, ale velmi často na místech, která mají podobný charakter a atmosféru, a nejčastěji vpodvečer nebo večer? To si mozek vybírá, co šoupne omylem do té dlouhodobé paměti? A zadruhé - jak už tu psali další přispěvatelé: jak to, že ve stavu deja-vu například vím, jakou scénu ten film ukáže v dalších okamžicích, za rohem? V těch natáčecích prostorech jsem stoprocentně nebyla.
MVarius
nemyslim si?
8. 05. 2010 22:18

Nemyslim si,ze je toto pravda,pretoze vo vacsine pripadov ak mam Deja Vu tak si nielen spomeniem,ze sa to uz stalo ale viem aj do predu co nasleduje v nasledujucej sekunde??? takze aka "dlhodoba" pamat??
Achelan
Nie je pamä? ako pamä?
20. 11. 2009 12:35

a u? vôbec nie je mozog pamä?ou, ale anténou, ktorá prijíma podnety a spracováva ich do podoby energie = my?lienok, pamä? je energetické pole = aura, čo znamená, ?e človek nemá my?lienky, dary...atď, podža toho kožko % vyu?íva mozog (ten to mô?e značne obmedzi? = hmota) ale podža toho aký je vysoký jeho duchovný potenciál = spojenie so zdrojom , z ktorého "?ahá" informácie. Keby boli žudia viac otvorení, aj mozog by nebol tožho zahataný spracovávaním vlastných hraníc reality, ale pracoval by v inej úrovni frekvencie, bol by viacej vyvá?ený pomer Energetický potenciál hmotných a Energetický potenciál nehmotných energií...A De javu?...Je úplne jednoduché vysvetlenie na túto odpoveď a tá znie:
1. e?te pred narodením si bytos? vyberá záchytné body do ka?dej inkarnácie
2. keď sa inkarnuje zabúda ny v?etko, a podža toho, ako sa prebúdza prichádza na cestu, ktorá nie je identická s tou, ktorú si vybral pred narodení
3. ale v?etko závisí na na?ich rozhodnutiach = slobodná vôža
4. z toho vyplýva, ?e ak sa pretnú tieto dve cesty(a vtedy nastáva stav de javu)nastáva spojenie a tým si bytos? spomenie, ?e ide tým smerom, ktorý si zaumienila a pre?íva správnu cestu inkarnovania a tým aj veci, ktoré sa chcela nauči? počas vtelenia = rozpomenú? sa.
5. MY SA NEUČÍME NIČ NOVÉ MY SA SKRZE HMOTU (obmedzenie prietoku enegií)UČÍME ROZPOMÍNA? SA NA VECI, KTORÉ V STAVE PLNÉHO VEDOMIA MÁME
6. Telo je nástroj na získavanie emócií, pre?itkov, citov a pocitov, ktoré sa stávajú vedomím do ďal?ieho ?ivota, to znamená, ?e bytos? s od?itými 10 ?ivotmi nebude ma? tožko duchovného potenciálu ako bytos? s pre?itými 100 000 ?ivotmi v žudskom tele (ale táto energia je do určitej miery skreslená tým, ?e nie v?etku energiu si bytos? berie na inkarnáciu zo sebou, a nie v?dy sa doká?e duchovný potenciál prispôsobi? na 100% danému žudskému telu...ale aj tento výber je na samotných bytostiach...
7777. VYBERÁME SI ÚPLNE V?ETKO...a ostatné je iba BOJ O ENERGIU a zmenu jednej formy energie na inú...
8888888888888. PREMÝ?źAJTE ....Pekný deň ?ela ACHELAN
(Ten, čo učí bytosti ?i?...@)
:-)
Blatty
re:
20. 02. 2009 20:47

Osobně se mi to dřív občas stávalo, poslední dobou čím dál méně. I to, ?e doká?eme odtu?it, co se stane v pří?tích okam?icích, se dá vysvětlit pouhým spojením ostatních smyslů a odtu?ením. Ale tomu nevěřím, vlastní zku?enosti mluví ve prospěch duchovněj?ích vysvětlení. Nicméně nemů?u popřít, ?e je to zcela bě?ný a přirozený jev.
Warlukyn
re:
28. 07. 2008 18:55

Přesně tak v ?ivotě jsem nebyl u strýcova baráku v Kateřinkách a neviděl jsem v ?ivotě byty co tam stojej naproti, ale měl jsem totál de?aví, kdy? jsem je poprvé zahlédl a mám pocit, ?e se mi o nich zdálo jinde jsem takový typ budovy opravdu neviděl. Prostě na to není logické vysvětlení...
R@mbi
R@mbi
9. 07. 2008 4:07

nvm jestli je to deja Vu nebo co ale stává se mi od 1. třídy a to je u? hodně dávno... Prostě znáte to hodina literatury, jeden čte nahlas a ostatní v duchu. A kdy? takhle někdo u nás ve třídě nahlas čte tak se mi téměř v?dy povede v duchu přeřek(vět?inou čtu asi o větu napřed ne? ten co čte nahlas) a kdy? se přeřeknu tak si řeknu dit takovej přeřek by mohl říct jenom **** a bác ten co čte to řekne ten samej neuvěřitelnej přeřek jako sem si v duchu řekl. dám příklad čtu napřed a máte říct spisovný nazev předmětu( je to neuvěřitelně primitivní) třeba děják a vy máte říct ?e je to dějepis... tak teda tak čtu a je tam česák tak si řeknu če?tina, pak je tam matika a řeknu si omylem tělocvik proto?e následoval tělocvik a asi za dve sekundy to řekl ten co četl nahlas, a tohle se mi stává od 1. třídy... tohle se mi přihodilo v prváku
dalben10
re:
26. 06. 2008 22:25

jo to se mi taky nekdy stava
Tereza K.
.
26. 06. 2008 13:15

Mně se jen stává, ?e se mi zdá sen, který je na pokračování. Například v noci na dne?ek se mi zdál sen, který jako by pokračoval - zdál se mi před x lety a dnes jsem si na něj vzpomněla. A toto se mi stalo u? párkrát...
dalben10
re:
25. 06. 2008 18:50

me se napriklad deje ze se mi zda sen a po par mesicich se stane to co se mi zdalo a myvam u toho strasnej pocit nejistoty jako by me nekdo ovladal a sledoval ale pri tom tam nebyl(ted kdyz o tom pisu tak mi to pripadne jako uplna kravina strejdovi se to prej stava taky a kdyz mi o tom pred par lety vypravel tak sem mu neveril dokud sem to nezazil na vlastni kuzi... takze si mi klidne neverte ale je to tak)
andromeda
Deja vu
18. 06. 2008 13:46

S tím vysvětlením bych souhlasila, hodněkrát se mi Deja vu přihodilo. Jen?e se mi také někdy stává takové "del?í" deja vu a jsem dokonce schopná předvídat následující události. Jednou jsem se bavila s kamo?kou, náhle mi problesklo hlavou, tohle u? přece znám, jen?e mi taky problesklo, co mi kamo?ka řekne cca za 5 s. A vá?ně tomu tak bylo..Chápu lidi, co mají pocit jako by tu situaci za?ili, ale já jsem ji schopná předvídat nebo se mi to jen zdá...
Tereza K.
Twiggy7 + Oxide
17. 06. 2008 10:12

ICQ nemám, ale ka?dopádně stejně nevím o čem bysme měli diskutovat - já zku?enosti s Déja Vu nemám :-)
Twiggy7
Twiggy
15. 06. 2008 23:50

Vyzval bych Trezu K k rozhovoru na ICQ... :)
EmOdOmCa
hmm
10. 06. 2008 19:54

Nemyslim si,?e je to jenom tímhle,proto?e těch skratů bych jinak měla 3.denně.
Oxide
Pro tereza K
3. 06. 2008 15:43

Nechces si pokecat na icq?
Alef
Tereza K.
3. 06. 2008 15:35

- Podle jedné teorie se ná? duch ( du?e, podvědomí)zabývá na?í plánovanou cestou a v době na?eho spánku si jde ta místa předem obhlédnout. - Chyba v mozku to zřejmě mů?e způsobit taky, osobně tomu moc nevěřím a děsí mne představa jaké dal?í podobné chyby ovlivňují ná? ?ivot. - A matrix? Třeba v podobné iluzi ?ijeme. Hmotu, vnímáme takovou jaká je, pouze nedokonalostí na?ich smyslů a její základy obsahují hranici, od které je v?e dal?í nepocopitelné.
Oxide
Oxide
3. 06. 2008 15:18

JJ Deja Vu je fakt zajimave ,ale skrat v mozku je taky celkem realne vysvětlení, ale na v?echny případy nestačí ?e?
Tereza K.
Alef
3. 06. 2008 13:02

Ta tvá hlá?ka s Matrixem mě teda dostala :-) Jinak nevím co si o Deja Vu myslet, ale souhlasím s Marfem. Co člověk neza?il si přece nemů?e vybavit, ne???
Oxide
Chyba v metrixu:D:D
3. 06. 2008 11:23

Tak to mě doastalo prej chyba v matrixu asi hodně hraje? gta co?:D:D:D:D:D:D:D:D:D xDDDDDDDD heh chyba v matrixu tak sem se dlouho nezasmal:D
Hannibal King
.
2. 06. 2008 15:47

chyba v matrixu :D lol :D
kamas
hmmm
2. 06. 2008 9:45

vedci kazdy mesiac na vsetko menia nazori ,a hlupi obcan by mal vsetkemu uverit ale nemyslim tym ze to tak nemoze byt
Alef
re:
1. 06. 2008 16:37

Deja Vu je chyba v Matrixu...
Jarda
re:
31. 05. 2008 23:10

Je?tě asi pře rokem jsem četl jednu teorii od vědců kdy obraz, který vidíme se jedním zrakovým nervem dostane do mozku o trochu později a tím se vzpomínka zdvojí, ale mám svoji vlastní nevědeckou teorii
JusT1ce
re
31. 05. 2008 22:41

Myslim ze ste to nikdo nepochopil :D
terra.bary
nn...
31. 05. 2008 18:53

já mám třeba a? třičtvrtě hodinový deja vu a v?dycky wim co se stane a nemů?u to změnit ani nijak ovlivnit... je to jako posti?ení
Ch!nGo
hM
31. 05. 2008 6:44

myslím e? kolik věcí lide v minulosti zkoumali a mnohdy bylo plno omylů kdy? při?lí ?e některé definice jsou chybné. Nevím jak si mů?e? být na 100% jistý ?e vědci vi, podle mně jsou to jen teorie nevědí jak se mozek zachová přesně v takovou chvíli. Ti co to ¨za?ívají je?tě předtím ne? se to stane to asi nebude dlouhodobá pamět ne ? ?efe ? i kdy? co tu vlastně říkám ty má? pravdu a zase ti to nikdo nevymluví ;) jinak souhlas s Marf a Jarda
Marf
re:
30. 05. 2008 7:25

Přesně tak? Například já měl deja vu minulý rok v Chorvatsku, kde jsem byl poprve v ?ivotě! To si přece mozek nemů?e dát do dlouhodobý paměti, kdy? jsem tam předtím nikdy nebyl. No tak co ty na to teď? ;-)
Jarda
re:
30. 05. 2008 6:28

No pěkný ale jak vysvětlí? ?e někteří lidé mají deja vu je?tě předtím ne? se to stane ;-)