Vaše příběhy

Nevysvětlitelné jevy

Podivný pocit - (komentáře)

Anup
Setsu
24. 08. 2008 12:17

V?echno je o my?lení člověka. Je hromada vír a nábo?enství a ka?dý věřil v něco jiného. Ti tvrdí ?e oni mají pravého boha a tamti mají nesmysl a naopak....Nacisté věřili ?e je bůh s nimi, Američané byli také silně nábo?ensky zalo?ení..Nikdo nedoká?e co je pravda. Je to jen tupé dohadování. Já se nejvíce přikláním k Ateismu :-) Víru v přírodu a svého ducha, jeliko? to je jediná skutečné prokazatelná víra.....Která se nám bohatě vrátí, narozdíl od víry v bohy....
Renhard
Pro autora
9. 05. 2008 20:48

Myslím, ?e by ti prospělo najít si nějakou zábavu a nepřemý?let o takových pitomostech...
Setsu
pre Anup
5. 04. 2008 1:28

Anup, donutil si ma registrovat sa tu.nechapem ako mozes o niecom tak isto hovorit ked o tom nic nevies! nedokazes ze boh neexistuje tak ako my nedokazeme ze existuje.ale ja si myslim ze boh existuje.niektore veci jednoducho nemozu byt nahoda.suhlasim ze toto nabozenstvo co tu je nie je dobre.myslim aj cirkev atd. pretoze cirkev su vlastne ludia a cele toto nabozenstvo co bolo zjavene bohom sirili ludia a ludia su omylni a zli preto si ho prisposoili aby dosiahli svojich cielov manipulaciou inych ludi pod zamienkou nabozenstva.ale to neznamena ze boh ani anjeli nie su.urcite je niekto kto vsetko riadi a ochranuje nas.je aj pravda ze clovek dosiahne silnou volou vela ale niektoe veci by jednoducho len s volou nezvladol.
Anup
nesmysl
12. 02. 2008 20:46

Smrtaku. O stanismu toho neví? mnoho. Pomněrně rychle mnění? názory ty pohane:-) Tady to resit nebudeme. Od toho to tu není. Mas kapanek skresleny nazory, i kdyz s těmi pózami s tebou souhlasím. Buď vděčný bohu, v?dy? tě přeci zachránil:-) Promluvíme si osobně, i kdy? jsi star?í, má? se o čem poučit. A se?eń u? ty prahy na to kombo. Věčně čekat nebudu.
smrtakvymaz
to Anup & Hero Superjan
12. 02. 2008 1:05

Lidi nechcete se na to vyka?lat a neře?it nábo?enství? Já sám křes?anství nenávidím páč je to imho zrůdnost co s lidmi za středověku prováděli (např.inkvizice,pálení knih od učenců co narozdíl od církve něco v hlavě měli,celibát,atd...) a i teď kdy? sly?ím názory některých představitelů církve tak nevím jestli se mám začít smát,brečet a nebo se rozeběhnout hlavou proti zdi... Judaismus a starý zákon je na počtení docela pěkná kní?ka se zajímavou zápletkou... Na Buddhismu se mi líbí některé my?lenky (převtělování,karma,atd...) Pak mě občas zaujmou staří antičtí bohové,různá severská nábo?enství,atd... Abych to zkrátil z ka?dého nábo?enství si vezmu to,co se mi líbí a tomu pak věřím.tak?e jsem dá se říct pohan a přitom si udr?uju zdravou víru. Ale nesná?ím fanatiky co se sna?í si svůj názor prosadit za ka?dou cenu stejně jako vý?e zmíněná inkvizice :) Satanismus by byla pěkná idea jedině kdyby to bylo tak jako za dob France Józefa kdy jediným účelem satanismu bylo aby si dívky mohli zaobcovat i před svatební nocí :) Teď je to imho stajnej fanatismus jak křes?ani a? na to ?e místo absolutního fanatického dobra uctívaj absolutní fanatické zlo.ale hlavně... je to póza pro mladé 12-15leté dark GOTH evil kinders :D Jsem u? dost ospalej a svoje jsem napsal.A jestli Anup bude stejně dobrej bubeník jako je kytarista,tak máme základ dobré thrash-metalové kapely ;)
Hero Superjen
re-é
4. 02. 2008 16:58

Btw, já tomu taky skoro nerozumim; já vesměs papou?kuju část toho, co sem sly?el vod bráchy. S tou inteligencí to ale asi neni tak uplně pravda, človekoj právě ?lo o to, aby ty zvířata byla blbý. Tak sry.. Taky si du vo tom něco přečíst <:D
Anup
....
4. 02. 2008 15:40

Ja se v tom nijak zvlast nevyznam, ale je proste logicky, ze kdyz se skrizi retard s normalnim, vznikne neco mezi. Takze asi taky retard. Vzdycky to tak bylo, silny se silnym, prirozenej vyber. Uz to nechci resit. Radsi si o tom neco prectu. A pak budu delat chytryho:-)
Hero Superjen
re-é
3. 02. 2008 23:51

Nesmysl. Podívej se jak na?e západní společnost degeneruje. Čím dál více alergií, vrozenejch nemocí atd. Kdybys to segregoval stále na 'silný',postupem času by byl výsledek 'slabý'. Důkazem je například regulovaný kří?ení hospodářských zvířat nebo psů. V?echny finální "výplodky" mají velice malou inteligenci, snadno jev?echny skosí jedna nemoc. Stejná věc má stejnou vadu. Na?e společnost buďto potřebuje kří?ení, nebo v lep?ím případě rychlej?í vývoj genetiky a zásah do genomu.
Anup
Genetika
31. 01. 2008 13:13

Jasne mas pravdu, ale netoleruji krizeni cernochu s belochy, nebo s cinany......To proste nejde. Hlavne musi byt v paru dva silni. Pak je to v poradku. Ale kdyz se skrizi cinan s cernochem, temer jistotou je spatny vyvin kostry a dost pravdepodobne vady srdce a jinych.
Hero Superjen
.n.n.n.n.n.n.n.n
30. 01. 2008 16:46

Anup: Ne! Kří?ení je právě hyper-super pro genetiku! Dy? se ti porád kří?í "to samý" tak to vede k degeneraci. potomci kří?enců maj navíc lep?í imunitní system atd, atd...
Anup
A.L.W
28. 01. 2008 17:59

Chapu tve psani. No to s tema zidama, jsem to myslel historicky. Oni nemaji zadnou rodnou zemi. Od jakziva cestuji a parazituji se svym krestanstvim. Je na dlouho to tu psat, navic to nema cenu, pac by mi to zase smazali. V jinem clanku mi smazali uz dva komenty. Ja nejsem ortodoxni rasista. Je mi jedno, jestli ziji u nas, kdyz nedelaji problemi a nekrizi se s hodne odlisnymi rasami. Znam naky zidy a cikany a plno dalsich....Sou to docela v pohode lidi. Ale Kdyz se krizi tak rozdilne rasy, nedela to dobrotu v genetice. Vyznelo to jakobych byl druhej Hitler:-) Ale to opravdu ne. Pouze sympatizuji s Nacismem. Jinak k tomu clanku. Myslim ze Autor si to bere moc k srdci a nasli se tu nejaci, kteri maji skreslene predstavi. Nerikam spatne.
A.L.W.
......
28. 01. 2008 14:54

Anup: no, zezačátku sem s tebou celkem souhlasila, proto?e v Boha taky nevěřim. Celá moje rodina snad krom ňákejch prapra je nevěřící. Před takovejma dvěma třemi lety sem potkala zajímavý křes?any a začala sem uva?ovat nad existencí Boha. Nevim jestli existuje, ka?dopádně kdy? sem ho poprvý o měco po?ádala, a to aby zachránil mojí babičku, která umírala, nic se nestalo. Umřela do patnácti minut. Nejdřív sem si řikala ?e je to třeba tim ?e sem nikdy předtim nevěřila a najendou ?ádám... párkrát sem se e?tě pokusila, ale nikdy se nic nestalo. Mo?ná je, ale jenom pro ty co věří opravdu. Já opravdu nevěřim a proto pro mě neexistuje. Ale dost mě odradila tvoje věta: Jsem vlastenec a trochu i nacista a rasista. Vymlouvat se na germánskou krev, to je fakt uhozený. Vzdyt zide nemaji domoc nikde na zemi...Oni skutecne jen parazituji na nasi zdrave spolecnosti. Tak to je fakt hovadina. Dy? sou to lidi, chápe?? tady nejde o nábo?enství, ale o to, ?e sou lidi. De o to, jaká sou národnost. Sou Če?i? Fajn, v tom případě maj domov v Česku+sou k tomu e?tě ?idi. Třeba sou jejich sousedi taky Če?i, ale křes?any, nebo Arab, kterej je muslim. Arab má domov v Arábii, Čech v Česku, Amík v Americe, ale nejde o domov fyzickej, ale o to, kde se doma cítí. Já se cejtim doma v Čechách, třeba. K těm ?idům: maj domov třeba v Čechách + k tomu maj e?tě nábo?enství. ?idovství. Nevim jestli mě chápe?,mam sklony psát jako tatar:)
Anup
Michi
26. 01. 2008 23:39

Budhismus je dobre nabozenstvi. Ja sam praktikuji nektere veci. Docela casto medituji a dusevne se snazim prohlubovat. Veris v sama sebe? To je dobre. Jelikoz skrz sebe uznavas sveho boha. Ja bych ho nepsal s velkym b jelikoz to proste nei jmeno, myslela by si tim toho krestanskeho. Ja verim take ve sveho boha. Verim sam v sebe, ja jsem svym bohem. Musim ti oponovat s tim Satanismem. Satanismus je filosofie, ne nabozenstvi. Neukazuje to co chceme. Pojednava o Svobodnem nespoutanem cloveku, se vsemi jeho prirozenstmi. Ja jsem tak trochu satanista. Ale nesouhlasim se vsemi nazory a myslenkami. Jsem takovy clovek, ktery si dela svoji filosofii postupem casu, jak se vzdelavam. Beru si veci ze satanismu, z Pohanskych nabozenstvi a mozna neco i z Budhismu. Verim v silu matky Zeme a v nas prapuvodni narod. Mam v sobe zbytky germanske krve a mam germanske rysi, jsem takovy misenec slovan/german, ale to se da cekat ve stredni evrope. Jsem vlastenec a trochu i nacista a rasista. Z toho vypliva i ma vira a odpor k Zidokrestanske cirkvi, ktera je jako parazit. Vzdyt zide nemaji domoc nikde na zemi...Oni skutecne jen parazituji na nasi zdrave spolecnosti. Dekuji a take ti preji krasny vecer a ne jen tento. PS: Doufam ze mi tenhle koment nesmaznou to uz by bylo moc.
Michi
Anup
26. 01. 2008 20:59

Ahojky! Abych ti uprimne rekla, ja zadne nabozenstvi neuznavam. Jedine, ktere se mi tak nejak libi je budhismus, ale to jen proto, ze toto nabozenstvi ma nejmene protikladu. Cirkev nemam rada, protoze tak jak rikas, obaci si vsechno jen ve svuj prospech a dela z lidi ovecky. Ja verim v sebe a v "Boha" nerada mu tak rikam a on sam to take moc rad nema, ale takove jmeno mu dali lide, mi lide totiz musime dat vsemu nejake jmeno. Vis ten nade mnou si tam proste jen tak sedi a diva se na nas. On nam dal svobodu mysleni a konani, takze je to na nas a jen na nas. Jen obcas to uvede do poradku, jako vlastne ten puvodni smysl tohoto odstavce. Satanismus je to same jako krestanstvi - ukazuji ti to, co chces videt, aby jsi byl spokojeny, nic vic, proste lzi a jen lzi. Mi lide se nechame snadno odvezt od pravdy - nebo jak to chces nazyvat. Pro mne je dulezite to, ze se snazim pomahat ostantim lidem, citim a rozdavam teplo "andelu", protoze to je pro mne poctive teplo a bez vseho spatneho a hlavne verim v sebe sama, protoze pokud si nebudu verit ja, tak kdo ma verit ve mne? Preji ti hezky vecer. Michi
Anup
...
26. 01. 2008 17:08

Verit v boha vlastne spatne neni. Spatne je podporovat zidokrestanskou cirkev, prirozene pudy a tu hnilobnou krestanskou moralku. Dobra. Uz vas nebudu zatezovat mimy nazory. Pojdme radeji resit veci o kterych tento web je. Trebas u jineho clanku. Mnejte se krasne a alespon se zamislete co uznavate. Mozna nakonec procitnete.
Lara 12
proč?
26. 01. 2008 16:02

A z čeho tak usuzuje?????Proč nenávidí? křes?anství??Kdy? ho tak nenávidí? tak si to nech pro sebe ostatní lidi třeba v boha věří chápe?????To ?e ty nevěří? v boha neznamená ?e má? pravdu!!!
Anup
....
26. 01. 2008 15:06

Jsem rad ze si vysvetlila tvuj vztah k tomuto tematu. Pravda je kruta. Toleruju vetsinu víry. Jako si rikala ty ze veris v jednorozce atd. Je dost mozne ze driv byvali na teto planete, nebo nekde, kde neni lidska noha jeste prezivaji, stejne tak jako Likani a jine kreatury. Jenomze co se tyka krestanstvi, tak je to nesmysl a podvrh. Ja uz dale nebudu nic nikomu vyvracet, ale lide co veri v ,,Boha" jsou naivni, dusevne slabi lide. Ja preferuji stara pohanska nabozenstvi. Ne hnusnou krestanskou slataninu. Dale bych chtel upozornit, ze nejsem nepratelsky, neprejicny blazen. Naopak, pouze mam odpor ke krestanstvi....
Lara 12
re
26. 01. 2008 12:00

A mimo já se nikým nevedu já jenom říkám svůj názor.Ka?dej má sojí víru a nikdo by mu ji neměl odvracet.Já nevím jestli bůh existuje.To asi neví nikdo ale neměl by si jim to vymlouvat.
Lara 12
Re
26. 01. 2008 11:58

Já sem jako ka?dý jiný.Nikdo mě nevede abych věřila v boha ani rodiče ani přátele nikdo.Já se nezabívám křes?nsvím.Ano mo?ná něco existuje já vto pouze věřím ale nijak se tim nezabívám.Nejsem jako křes?an ?e bych se modlila chodila do kostela atd.....Sem úplně normální.Nevím jestli bůh existuje jestli existuje nebe,satan atd.....Já vřím jenom tomu čemu chci věřit já věřím třeba v anděli nebo jednoro?ce víli atd...nevím jestli existujou nezabívám se tím pouze věřím ?e existujou a to je asi tak jediné.Ale nemyslí? si ?e je trochu kruté říct prostě lidem kteří sou křes?ané ?e nebe ani bůh není???
Anup
Tak se podivej holcicko
26. 01. 2008 11:44

Verit v boha je naproste blaznovstvi. Ano vira je vec kazdeho z nas. Ale mneli byste vse zhodnotit a podivat se pravde do tvare. Jste jako slepe ovecky bozi. Je dobre kdyz nekdo veri, ale verit v smysleneho boha a v nadeji ze se dostaneme po smrti do nebe. Vypovida to o vasi ubohe predstave. Jste soucasti teto antikultury? Prosim. A ver mi ze jsem naprosto normalni inteligentni clovek. Ne mamlas. Naopak ja verim. Ale urcite ne v trik zidokrestanske cirkve. Take te muzu ujistit, ze jsem klidny a to naprosto. Napis mi prosim proc veris v ..Boha?" Co te k tomu vede? Rodice? Pratele? Pokud ano, neni to absurdni nechat se nekym vest a verit v nesmysli ktere muzou uznavat pouze dusevne slabi, kteri hledaji odpusteni a spasu v bohu?
Hero Superjen
"""""
24. 01. 2008 22:02

Ok, díky.
Anup
...
24. 01. 2008 21:32

Je videt ze v teto branzi nejsi prilis vzdelany. Satana uctivat nelze. Je to jen slovo. Kdyz reknu ze sympatizuji se Satanismem, myslim tim ze my jsou sympaticke myslenky teto filosofie. Jak je znamo, satanismus neni vira, ale filosofie. To co si ty predstavujes je spise uctivani neco jako dabla, coz je take nesmysl. Antkrist jsem v tom smyslu ze naprosto opovrhuji krestanstvim. Hlavne jeho moralkou. A mam pocit ze jsem te nenazval krestanem. Mimochodem Satan je narozdil od boha slovo ktere ma skutecny smysl. Svoboda. Vira v sama sebe. Zkratka vse co krestanska kultura netoleruje, ci zamita. Zda te bude neco zajimat, rad odpovim. :-)
Hero Superjen
"""""
24. 01. 2008 20:14

Fajn, a? na to, ?e nejsem kře?an, ani nijak jinak věřící. Btw, kdy? nazývá? boha smy?leným, jak mu?e? uctívat satana, nebo vůbec se satanisty sympatizovat? Bez boha nemů?e bejt Satana. A co si vůbec představuje? pod pojmem Antikrist?
Anup
...
24. 01. 2008 18:34

Ano jsem Antikrist. Vzdyt ta nesmyslna krestanska moralka, je smesna. Fuck your Christianity. Nevim co je na tomto nazoru neinteligentni. Naopak, je to naprosto inteligentni. Jedine mamlas, jak ty rikas, muze verit v boha a podporovat tu spinavou, spatnou zidokrestanskou víru. To co oni povazuji za normalni a spravne je antimoralka. Zamysli se nad tim a jestlize jses alespon trochu inteligentni, zjistis ze je spravne opovrhovat smyslenym bohem a celou tou krestanskou slataninou.
Hero Superjen
re anup:
24. 01. 2008 17:16

Jo, prohla?ovat se za 'Antikrista'je naprosto 'igelitentní' chování.
Anup
Hero Superjen
24. 01. 2008 6:01

Ja ze sebe mamlase nedelam. Nevim jestli ty, to je ostatne tva vec, jestli se chces ponizovat na mamlase, ale ja pisu to co si myslim. Lidi proberte se, zadne nebe neni. Alespon ne takove jak si ho predstavujete.
Hero Superjen
re: Anup
23. 01. 2008 22:21

Nejsem si jistej, ?e tydle "anjelíkaře" vyrajcuje? tim, ?e ze sebe bude? dělat je?tě vět?ího mamlase ne? sem já. :DDD
Anup
Michi
23. 01. 2008 20:40

Vis ja verim v to ze do zadneho nebe nepujdu. Urcite ne do toho vaseho (o kterem dosti silne pochybuju). Ja jsem svym zpusobem Pohan. Jsem Antikrist a sympatizuji se Satanismem. Lavey ma nektere myslenky opravdu rozumne. Nevim co se s moji dusi po smrti meho tela stane, ale tusim ze postoupim nekam dale. Tezko rict. Je dosti mozne ze pro sve nazory a myslenky budu bloudit po svete a delat si z lidi prdelky. A nebo nejakym zpusobem zaniknu. Jsou to vse jen domnenky a az na tuto chvili o tomto tematu nepremyslim, jelikoz to nema zadny smysl. Ted sem tady a az budu jinde budu neco resit. Mala otazecka. Ty jsi verici? Uznavas krestanske nabozenstvi?
Michi
anup
23. 01. 2008 15:07

Vis, takovym lidem je to spatne vysvetlit. Ale ja ti muzu slibit jen jedno, ze jednou umres, tak si na me vzpomen a ja si te u toho tveho tela vyzvednu a to cele nebicko ti ukazu, to aby jsi ho videl na vlastni oci. Tak zatim a pak nekdy se uvidime a pujdem se projit po nebicku.
Anup
chjo
23. 01. 2008 6:59

Zadny fírek na hore neni. To je nesmysl. Prob nekdo ridil a urcoval zivoty tolika lidem? My si zivot ridime sami a on mnel jednoduse takovy stesti ze mu to riditko neprolitlo palici. Ma zvysenou hladinu vnimani a po tom utrpenym soku si akorat vsugeroval ze je mrtvy, nebo proste jiny. Ja bych to tak nehrotil. Ve svym zivote semtaky parkrat mohl umrit a dokonce sem i umiral a co? Prezil jsem to protoze sem silnej jedinec a dusevne sem bojoval. Ne protoze mi nekdo dal sanci abych konal. Ja tyhle uvahy nepochopim, nezlobte se, popripade vysvetlete jak to teda s tim nebyckem je.
Trefort
re Hero Superjen:
22. 01. 2008 20:58

Tak někdo chce vypadat hyper-super a někdo je Hero Super(jen).Já v tom rozdíl nevidím.
Hero Superjen
re: Michi
22. 01. 2008 18:57

Dejme tomu, ?e anjelé sou. Proč by něco tak "v?emohoucího" provádělo změnu vývoje reality tak slo?itě? Zastavit čas, přesunout něco bez pou?ití právě času, vymazat pamě?, předělat vzpomínky... Nebylo by o hodně snaz?í rovnou částečně 'přeprogramovat' mozek "teleportovanýho" aby se rovnou vyhnulo uplně následující události? A vubec, proč by to ti anjelé ďáli? Neni to jenom ňáká deprese, posun charakteru atd? Nebo není to dokonce nějakej emák, co chce vypadat hyper-super?
Michi
Chocomog a vsichni
22. 01. 2008 18:37

Tak ja ti vysvetlim, co se ti stalo. Mezi nebem a zemi jsou jista pravidla. Ty si vlastne uz mel byt mrtvy, protoze to riditko do oka trosku jinak a zabilo by te to. Ale protoze ti nahore rozhodli, ze pro tebe jeste neprisel ten spravny okamzim a mas jeste neco udelat - poslani na zemi - dostali andele "povel" zastavit cas a tebe o kousek posunout, hlavne tak, aby jsi neumrel. Nic si z toho nepamatujes - ten posun a zastaveni casu - ale zustal ti ten pristup k tomu tajemnu, tim, ze jsi mel primy kontakt s andeli. Me se to uz pred lety stalo take. Dlouho jsem to nechapala, ale dnes uz vim pravdu. Napisu o tom pribeh. Tak si z toho nedelej hlavu a hlavne si uvedom, ze jsi dostal novou sanci a vyuzij ji k dobremu. Michi
Tereza K.
Přidej informace
22. 01. 2008 14:54

Já myslím, ?e ti nemů?eme napsat jak to vidíme my, proto?e nevíme, co se ti v?echno honí hlavou, proč má? ten pocit. Nebo to alespoň tedy z toho tvého příběhu nevím jen já... Chtělo by to víc popsat.
Anup
nesmysl
21. 01. 2008 18:28

Nejses mrtvej, ani v jiny dimenzi, proste jenom citliveji vnimas a tvuj urau te psychicky poznamenal. Jestli se mylim tak sem nejlepsi kytarista vsech dob.
Sancho
Re: Chocomog
21. 01. 2008 17:45

Je mo?né, ?e nejsi zrovna po smrti, třeba jsi jenom v bezvědomí a tvoje vědomí se nějak přneslo na "tebe" v jiné (to zní hrozně, pro mě v téhle) realitě. Zkus sehnat někoho, kdo tě "Vrátí", nebo si na ten pocit bude? muset zvyknout.
Trefort
re:
20. 01. 2008 20:24

Chtelo by to, aby nam autor trochu vice popsal sve myslenkove pochody.
Anup
Neboj
20. 01. 2008 20:15

Ja si myslim ze to beres moc k srdci. Kdyby si byl mrtev, byli bychom mrtvi vsichni? Napada mne otazka, co kdyz mi jsme mrtvi a ostatni bytosti a duchove co vidame jako paranormalni jsou zive. Ver mi ze jses zivej.
postradatelny
nic nového
20. 01. 2008 20:13

Pro mě. Myslím si ?e takoví pocit má ka?dý já u? jsem se málem několikrát zabil z blbosti mojí nebo jiného. také jsem si něklikrát říkal jestli těch světů není výc a já v tomhle ?iju dál a přitom jsem v jiném zemřel. mám stím stejný pocit jako kdy? uva?uji nad tím co tady vlastně dělám jestli jsem byl stvořen do toho správného světa, jestli mám na tomto světě co dělat jestli patřím mezi věřící i kdy? přitom na nic nevěřím a pak se nachitám a tom. Jak přemí?lím o tom ?e mě někdo musel stvořit abych tady byl myslím tím vy?í bytost ale pak zase dojdu k tomu ?e co si sám neudělám to nebudu mít a ?ádná vy?í bytost mi nic nedá a pochibuju ?e existuje. Já u? to beru jako bě?né my?lenky mozku který pracuju v takovém stylu ?e ho zatím nejsme schopni pochopit a přitom nás napadají takové to věci.
Chocomog
re:Sancho
20. 01. 2008 19:41

Myslim to takhle:Rodiče mi pořád říkaj ?e je v?echno v pořádku, ale já vím svoje.Rozumí??
postradatelny
díky za opravu
20. 01. 2008 16:58

má? pravdu přeskočil jsem. to kvůli tou ?e jsem z toho kvůli kámo?ovi vyjel
Sancho
Re: postradatelny
20. 01. 2008 16:44

Jakej sakra sen? Komentujes spatnej prispevek. Ale predmet je spravnej: Vice udaju. To Chocomog: Jak to myslis ""veci nejsou tak, jak si myslite"? Uved par prikladu.
postradatelny
výce detajlů
20. 01. 2008 15:43

takhle mi připadá ?e jsi nějak moc přecitlivělí. nedoká?u si představit co tě na tom mohlo tak děsit kromě toho ?e byl pomalí.chtělo by to kdyby jsi poodhalil co se v tom snu odehrávalo a více detajlů okolo