Dnes má svátek: Kateřina
Dnes je: Pondělí 25. listopadu 2024

Články

Zamyšlení

Iluze malých ovcí - (komentáře)

leear
pro Pajaz
2. 09. 2007 9:57

protože některé schopnosti jako molekulární urychlování co vlastní Piper je smyšleno. My jakožto lidé s nadpřirozenými schopnostmi se v lidském světě nemůžeme dočkat takovéhoto dobrodružství. Seriál Charmed je trochu s nadsázkou, ale skutečné jádro tam je obsaženo, to ano. Málokdo vlastní schopnost ohnivých nebo energetických koulí, které by mohli být viditelné. Levitace, telekineze, pirokineze a další kineze jsou skutečné. Vidění, předtuchy, empatie též. A co se týče boj s démony, zlými mágy, duchy atd. je též podle skutečnosti, ale rozhodně to není všední a přímo boj takový, že by ses mu díval do očí. Stát se to může, to nevylučuji, ale jak říkám, každodení záležitost to není... se srdečným pozdravem Leear
Pajaz
Charmed
1. 09. 2007 20:20

A proč by to nemohlo být jako v seriálu Charmed.? To nikdo neví a nemůže to říct jestli to tak je nebo ne. Jak to mi můžem vědět? Já myslím, že by to mohlo, tak být, ale jen o tom ještě nevíme a jednou uvidíme. Tady u toho nezáleží na zkušenostech, ale skutečnostech a nikdo neví jaká je. S pozdravem Pajaz.
leear
endreror
1. 09. 2007 11:15

Nu takže spíše se setkáváme s bytostmi, které "žijí" v astrálí úrovni a přes ni mohou zajít na návštěvu i k nám. Třeba takový Poltergeisti = lomozící duchové, mají schopnost, že ikdyž jsou v astrální úrovni, dokáží pohybovat nebo ničit hmotné předměty (s čímž se setkávají především lidé s nadpřirozenými schopnostmi). A nyní k první věci, mno jak se to vezme, převážná část duchů jsou "mobilní" volně plují astrální úrovní, nebo jsou i další druhy duchů, kteří hlídají, jsou vázaní k světskému místu. Dále se mohou pohybovat i u jistých lidí, lidí s nadpřirozenými schopnostmi, protože vědí, že je dokáží vnímat. A k druhé věci, no každopádně dobro nesmí zlo provokovat ani by snad ho nemělo vyhledávat. Takže z toho plyne to že já se spíše bráním jejich útokům a jak? Sílou vůle proč? Protože oni sami jinak než nadpřirozenými silami se nedokáží spojit. A co se týká prohy tak duchové jako takový moc silní nejsou. Horší je to s démony atd. ti jednoduše když prohraješ Tě mohou posednout, přetáhnout na stranu zla, mohou Tě psychicky týrat, fyzicky též, vysajou Tvoje schopnosti anebo jednoduše Tě mohou i zabit. Jsou takové případy ale jsou zamlčeny, protože npostrádají racionální vysvětlení. A teď bych se rád zeptal já... Jak je možné, že Ty, člověk, který tomu nevěří se o to zajmá... co Tě k tomu táhne? senzace? jsi snad zaklínač? proč? se srdečným pozdravem Leear
enderor
...
31. 08. 2007 19:54

jak jsi sám napsal boj probíhá Ty versus Napřirozené bytosti, nejčastěji duchové, nicméně za nadpřirozené bytosti by se dala považovat, pokud se nemýlím, i jiná, hmotná, stvoření (nebo jsou Nadpřirozené bytosti pouze z astrálního prostředí?), pak by se ti i ta šavle k lecčemus hodila. Ale to je od cesty. Co by mě spíše zajímalo, jsou dvě věci. První zda jsou ony bytosti vázány k nějakému místu, času, popř. obojímu nebo zda jsou, teď nevím jestli se to tak dá říct, zda jsou mobilní tzn. že se mohou pohybovat kamkoliv se jim zamane (pro názornost uvedu příklad "hradních duchů" vázaných na svůj konkrétní hrad, údajně). Za druhé bych se vrátil k onomu boji a jeho průběhu resp. k vůbec k jeho prvopočátku. Ten boj (dejme tomu ty duchy) Ty aktivně vyhledáváš nebo jsi nucen se bránit útokům druhé strany. Pokud vyhledáváš, jakým způsobem, volíš si svého protivníka, místo boje, dobu. A pokud se bráníš, co plyne z Tvé, jak už to v boji bývá takovým hloupým zvykem :), porážky. Díky za trpělivost, s pozdravem...
leear
Alef
31. 08. 2007 19:13

zdravim, viz. vysvětleno pro Enderora.
leear
Enderor
31. 08. 2007 19:13

zdravim, asi takhle, člověk který má s magií spřízněnou duši pochopí o čem je řeč. Ale rád vysvětlím, takže ten boj probíhá Ty versus Nadpřirozené bytosti (duchové nejčastěji) nikoliv přímo, ale po stránce psychické. Ostatně jak bys chtěl se šavlí bojovat s duchem? Víš, tady je řeč o síle vůle. Člověk který je obdařen tímto darem má následující nejzákladnější schopnost, asice vnímat, vidět, slyšet, cítit nadpřirozené bytosti, jevy a síly. Normální člověk toto nemá, proto tomu nikdy nepochopí. Nezlob se, lépe to vysvětlit už nedokážu. Každopádně se může naskytnout možnost, že se můžeme setkat s člověkem, který má démonský původ, dejme tomu a může na nás zaútočit jakýmkoliv způsobem. Rozhodně to není jako v seriálu Charmed, toto je s nadsázkou, ale jisté schopnosti, který se tam projevý se nevylučují. se srdečným pozdravem Leear
enderor
no ...
31. 08. 2007 18:20

... tak to by mne opravdu také velice zajímalo, jak takový boj dobré a zlé magie vypadá, zda má svá pevně daná pravidla nebo v jaké rovině se odehrává, zda se jedná o boj v pravém smyslu toho slova či "pouze" o boj morální/ duchovní. Zda se odehrává v každém jednotlivci individuálně (čili zda se jedná o boj sám se sebou, mezi kladnými a stinnými stránkami toho kterého člověka)a nebo se projevuje i na venek. Zkrátka a jednoduše, jak si já, magie prostý a v současném, racionálním, světě pevně zakotvený člověk (nevěřící příliš v nadpřirozeno)mám představit něco takového. No, leeare?
Alef
pro leear
31. 08. 2007 17:46

Nějak tomu nerozumím... A jak vlastně v praxi ten magický boj vypadá?
leear
Anička
31. 08. 2007 11:11

zdravím, víš Aničko, ona je víra a víra. Víra sama o sobě špatná není, byl to člověk, který tu víru ve špatnost učinil. Máš pravdu, je to velice smutné. A každá víra řekl bych naplňuje. Něco člověku dává, ale to člověk sám dává sobě to něco. Protože pakliže má víru, duchovní záležitost, to co se týká psychologického hlediska, tak to má největší vliv na jeho duši a vlastnosti. Takže vlastně žije sám se svými předsudky. Je to snad jakýsi doplněk, koření života, který mu dávají sílu jestli rozumíš. se srdečným pozdravem Leear
Anička
ahoj
31. 08. 2007 10:34

Myslím,že věci,které si řekl,jsou některé dost subjektivní.Je jisté,že každý je jiný a taky je jisté,že spousta lidí řeže(možná aniž by to věděli)do větve lidstva,z které jednou spadneme kdoví kam.A právěže si někteří lidé myslí,že pod tou naší větví je další větev a pod ní další,jiní zase,že nemá cenu se tomu bránit,protože jsou až příliš sami a neví,že i jediný člověk může trochu napomoci tomu,aby pod námi ta větev nespadla.A pokud jde o věci víry,já sama jsem buddhistka a mojí víře plně věřím,ale nikomu ji nenutím.Nikomu neříkám,že jedině buddhismus je ta správná víra,díky které dojdeme k naplnění našich životů.Lidé věří na různé věci.Na UFO,na Boha/Bohy,na to,že vyhrajou v loterii.Ale jsou to lidé.Kdyby v nic nevěřili,nemohli by žít.Ale vyvstává otázka,proč pro svou víru tedy někteří vraždí?Jsou tak svanatizováni,že vraždí lidi a pak si myslí,že je za to po smrti čeká zasloužená odměna?Jak smutné...
leear
Pajaz
30. 08. 2007 19:59

Víš, ono je zlo a zlo. Je zlo magické a zlo lidské. My se zabýváme především zlem magickým a to z toho důvodu, že máme tu sílu s ním bojovat. Řeknu Ti to asi takhle, zlo bez dobra ztrácí smysl, stejně jako dobro bez zla, na to nikdy nesmíš zapomenout. Tady nejde o to kdo zvítězí, ale o to aby byla rovnováha. Zla je 3x víc než dobra, ale dobro je 3x silnější.
Pajaz
názor
30. 08. 2007 14:47

Ahoj Leeare. No, alespoň ten štít. Já vždycky chtěl, ale proti těmto bytostem bojovat a vidím, že asi neviné lidi a dobro nezachráním. Myslel jsem, že magie je silná než zlo. Tak proč to nemůže být tak jak chci, chránit dobro před zlem. Ach jo je to děs. My neobyčejní lidé bychom to zvládnout měli. No a jestli ne, tak asi už ničemu nerozumím a příprava 3 roků byla ztracena, ale to neva přeji krásný den.
leear
Pajaz
30. 08. 2007 13:28

Zdravim, dobře, že věříš. Rozhodně není dobrý když to zlo provokuješ, to jest nejhorší co tě může napadnout. Co se týče telekineze, tak ta ti moc nepomůže, uvědom si, že žijeme v lidském světě, nikoliv magickém, kde na každém rohu číhá nebezpečí v podobě démonů, upírů a kdo ví čeho. Tady ji moc bojově neuplatníš, možná tak jako obranu proti zvířatům. Na obyčejné lidi NIKDY nepoužíej magii. Zlo se odráží v chování lidí, dále i lidé s nadpřirozenými schopnostmi. Magické zlo jako takové např. démoni, tak s nima si moc tady neužiješ. Pravda stát se to může, to nevylučuji. Spíš je dobré mít za schopnost energetický štít, který ti pomůže spíš, poněvadž, to zlo převážně útočí na "auru". Ty schopnosti které máš dané je dobré zdokonalovat. Nedoporučuje se učit takové, kterými aktivně nevládneš. Ale můžu Tě uklidnit telekineze patří mezi ty schopnosti, které se dají časem naučit, ale nebudou tak dokonalé jako ten kdo jimi vládne. se srdečným pozdravem Leear
Pajaz
názor
29. 08. 2007 16:52

Jo já hodně věřím, že tak to určitě je, ale jak můžem proti nim bojovat. já se učím telekinezi, abych to uměl odrážet všechno to zlo, které je a existuje. Jenže jednou mi to stačit stejně nepůjde. Jde o to jestli se proti nim dá bojovat hmotně nebo ne. Jestli jo v tom případě mají kouzla a magie větší moc než zlo. Ale záleží jaký člověk je v magii dost silný. Teprva se učím. No uvidíme co se stane a co Zdroj Zla vymyslí. Doufám, že dobro jako vždy zvítězí.
leear
Liban
29. 08. 2007 8:58

Ano, jistě máš pravdu. Vyšší síla má hned několik úkolů, kterých se mohou zůčastnit pouze ti nejmocmější, kteří vlastní ty nejmimořádnější schopnosti, jež obyčejný smrtelník mág atd. nemá. Vyšší mocnosti přírody se hned dělí na několik skupin a ty jsou si spolu rovny, ikdyž někteří jsou více silní a jiní méně silní. Každopádně Ti mohu vyjmenovat některé jejich schopnosti: přidělit nebo odejmout magickou moc, zodpovědnost, jednota, ochrana světové magie... víc se o nich zatím neví, ale říká se, že tyto informace pro všeobecný rozhled stačí. Pak jsou ještě další skupiny Vyšší moci např. Ricca=Rakki a ještě vyšší mocnosti jsou Avatáři. se srdečným pozdravem Leear
Liban
reakce
28. 08. 2007 21:02

Líbí se mi ten pojem vyšší síla přírody. Podle mě je to něco, co dohlíží na rovnováhu mezi dobrem a zlem. Lidé si dobro a zlo vytváří sami.