Články

Zamyšlení

Astrálne cestovanie podľa Roberta Monroa - (komentáře)

jasnovidecDezko
...
24. 04. 2015 0:27

Prečo nikto s kým sa rozprávam a kto o tom píše nevie astrálne cestovať?
Jelitko
Sylvia
9. 04. 2015 10:54

pak sem neco zase vloz,budu se tesit.Clovek ma porat hledat a nechat si poradit a vysvetlit.My se porat ucime a je jedno kolik mame roku...
A jestli muzu vas vsechny poprosit.....uz toho hadani prosimvas vsechny...NECHTE.
A ted opravdu AMEN...jak rika Engai.
Engai
...
8. 04. 2015 21:48

Amen
ladysss
jojo
8. 04. 2015 21:39

máte v tom zmatek...jednou názor takovej a podruhé makovej,přesně podle potřeby a jak se vám to hodí do krámu.
Nemohla bych vám v žádném případě nic svěřit a ani věřit.
Sylvia
Ale
8. 04. 2015 21:17

prosim ta nekecaj, si priehladna jak sklo, nikto nikoho nevelebi, len sa ju snazis napodobit svojimi komentármi, kazdy ma specificky sposob pisania, ktory sa da poznat a Ty ho len tarbavo preberas. Opicis sa po jej style a este tu kvakas nieco o velebeni, tak kto tu koho velebi? Nikto ju tu nenapodobuje, neni to treba, kazdy ma svoj styl pisania, to len Ty kradnes stale nieco od druhych, lenze nemas tu rafinovanost, aby to zapadlo, keby si bola aspon trefna. Kazdy tu Adanom dobre pozna na to, aby toto spoznal, to si fakt myslis, ze si nenapadna? A je uplne jedno, kto ju jak vystal, kde je pointa? Ty si tak jednoducha, ze snad aj tomu veris, ze to nekradnes.
ladysss
já nemluvím
8. 04. 2015 20:53

o autorech nějakých knížek ale o tom ,že neustále velebíte nějaký vzor..v tomto případě adanom a přitom jste ji nemohli kolikrát ani vystát?tak jak to tedy je?
máte v tom zmatek
Garfi
Iveto,
8. 04. 2015 20:47

my nevzhlížíme k nějakým vzorům, my jen čteme knížky. A zda a co si kdo z nich vezme, je věc jiná. Zkus pochopit, že četba knih neznamená vzhlížet k jejich autorovi. Netušila jsem, že ženské v tomto věku budu něco tak samozřejmého muset vysvětlovat. Slabikář jsi četla docela jistě a vzhlížíš snad k jeho autorům?
ladysss
proč máte
8. 04. 2015 20:18

potřebu stále v něčem a nebo někom vidět vzor?
Musíte se stále v někom vidět?
Sylvia
A k veci
8. 04. 2015 20:16

Nieco podobne, jak tieto knihy, je opisany v Tibetskej knihe mrtvych, ktoru ked docitam, tak sem dam nejake utrzky a mozno to zas niekoho inspiruje si ju precitat. Knihu, ktoru mi odporucila Adanom od Stanislava Grofa sem potom tiez zhrniem a opisem. Su to vsetko zaujimave materaly, takze ked to niekoho zaujima, odporucam tuto literaturu. Ale ked budem mat cas, tak jak pisem, dam to dohromady a urobim z toho dalsie dva clanky.
Sylvia
Ale
8. 04. 2015 20:12

kdeze, zas Tvoja hlupost, tak po lopate. Ten krk si mozes zlomit nakukanim zdola nahor. Z kontextu som "nepredpokladala", ze by toto niekto nepochopil. Pobrala?
ladysss
dobrovolně si tu
8. 04. 2015 20:12

lividuješ diskuzi,nevadí ti to?
xantipa
Iveto,
8. 04. 2015 20:12

jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá jsem ti psala před půl hodinou já. Ale chválím tě, alespoň ji to opsala bez chyby, předevčírem jsi psala v jiné souvislosti ozÍvá.
Sylvia
Adanom
8. 04. 2015 20:11

na tu nestacis, nechapem Tvoju potrebu byt vsetkoho lacna napodobenina. Ked uz si tak tazkopadna, tak sa nesnaz aspon napodobovat styl niekoho, kto Ti tu tak vyprasil kozuch, ze si musela zaliezt do diery, z ktorej teraz uz len vykukas a okopavas kotniky.
ladysss
zavání to snad
8. 04. 2015 20:10

vyhrožováním z tvé strany?měla bych se báti??..ale kdepak!:-))
To jsou jen tvé nervy na pochodu?mohu ti pomoct od nich...umí to,dokážu uklidnit mnohem větší choleriky.
Sylvia
Mna
8. 04. 2015 20:07

ale tymto neurazis, ani klaunom ani nicim, ked by si nahodou chcela aj toto predpokladat. Ja som tam hore a Ty tam dolu. Takze bacha, aby si si nezlomila krk.
ladysss
jak se do lesa volá
8. 04. 2015 20:03

tak se z lesa ozývá...sylvinka moja malá.
Sylvia
Znova
8. 04. 2015 20:01

pakuj sa so svojimi infantilnými basnami odkial si prisla. Co si Ty predpokladala je kazdemu ukradnute, a co kto sprznil a komu co neprislusi, uz tu bolo vysvetlene, Ty si to ale nepobrala. Pouzivaj konecne svoj slovnik. Prestan tu zhadzovat ludi, co nieco vedia a budes mat klud. Pracuj na sebe a nezavid vedomosti druhym. To je jedina rada, ktoru mozes dostat. V opacnom pripade budes vzdy odvsadial vyprasena, neni to totiz prvýkrát, co si dostala odniekial padaka, tak sa nestazuj vecne. A tymto sa uz Tebou nemienim zaoberat, to ale neznamena, ze Ta tu necham stale niekoho napadat a vyuzivat svoje chore pravo slobody podla Tvojich kriterii. Pobrala si to?
ladysss
kašpárek a nebo
8. 04. 2015 19:54

dvorný šašo?
Garfi
Kromě Dany P.
8. 04. 2015 19:52

všichni.
ladysss
osobně jsem předpokládala
8. 04. 2015 19:51

že se budete vyjadřovat k článku...ovšem vy jste to sami sprznili tím,jak jste zasahovali do něčeho co vám nepřísluší...posuzovali jste tu především mě,místo článku.Co se divíte? :-))
ladysss
:-))
8. 04. 2015 19:49

:-))
kdo z vás se tu vyjádřil k článku??noo..
Sylvia
Ked
8. 04. 2015 19:43

nemate nic k clanku, tak chodte na chat, nikoho hlupe a infantilne basne nezaujimaju a uz vôbec nie niekto, kto tu len obsmrda a ani raz sa nevyjadril k clanku.
Garfi
doporučuji
8. 04. 2015 19:40

se vrátit k článku a nedělat zde druhým kašpárky.
ladysss
složila jsem ti básničku
8. 04. 2015 19:34

můj milý oříšku Bigbízku...
Srdce si hrdě rveš z hrudního koše
pro samou lásku k bližnímu a pro kámoše.
Doslova si urveš od pusy
abys mohl nakrmit svoji dobrotou,láskou... a to doslova na "kusy".
ladysss
Danuš
8. 04. 2015 19:23

to by mohl..ovšem je tu jedn malér...jak chceš posoudit
"psychiatra Bigbize" co sám rozdává diagnozky....psychiatrem?
ups..:-))
To bude dost těžký oříšek :-))
Bigbiz
Dano
8. 04. 2015 19:17

však k té Ivetině hysterii taky.
Dana P.
? hlas v hlavě ?
8. 04. 2015 19:15

- k tomu by se mohl kvalifikovaně vyjádřit psychiatr...:o)
Bigbiz
Ivet,
8. 04. 2015 19:12

Nehraj si na inteligenta, kdy ti to nejde.
ladysss
Danuš
8. 04. 2015 19:08

ta bytost se kterou se stýká ve své hlavě a to naprosto vědomě,tedy v běžném denním režimu...se jmenuje MONA a vedou spolu každodenní monolog..to jen aby bylo jasno,neb sám Bigbiz se o tom několikráte zmínil.
Něco mi to připomíná,nevíš co by to mohlo být?
Dana P.
Bigbiz
8. 04. 2015 18:48

je mně líto, jsi trapný lhář co tvrdí, že je mimozemšťan a má jakési styky prý s bytostí jménem M., kterou nikdy nikdo neviděl, už ses dost zviditelnil, před krátkým časem jak sama pamatuju, jsi byl slušný, stydlivý a krotký , teď ses zakrátko a pod vedením svých "přítelkyň" vypracoval na člověka, co o jiných ví všecko a má potřebu urážet (?)
Bravo !!!
Bigbiz
Danuško
8. 04. 2015 15:56

já si na rozdíl od Ivety vymýšlet nepotřebuju a také jsem to nikdy nedělal. Na rozdíl od ní nemám jakoukoliv potřebu se zviditelňovat. Já jsem se svým životem totiž naprosto spokojený. Jinak Jitko, tuhle odpověď jsem čekal. Ten rozhovor existuuje, ale je jen v časopise, takže promiň, odkaz neexistuje. To je běžná taktika lháře, sloužící k obelhání důvěřivého člověka. Něco jsem udělal, viděl, ale zapomněl jsem to natočit, atd. Jitko, Iveta ti lže a spoléhá se na to, že nebudeš po tom pátrat a její slova ti budou stačit. Bohužel, taková je pravda.
Sylvia
Precitaj
8. 04. 2015 15:45

si zenska svoj prvy komentar, si evidentne rozhodena a zhadzujes vsetko, co kto napisal, oznacujes Monroa za nevyrovnaneho, pritom nic o nom nevies, knihy citat nebudes, lebo to nepotrebujes (koho toto kdakanie zaujima) a napadas kazdeho, ze nic nechape. Jedine, co Ti ide je velkohube pisane, zamerane na kazdeho, len nie na seba, ked nemas o niecom paru, rychlo to sprznis, lebo to inak ani nevies. Ja Ti dam take nazory a este kvicis, ze si ich nemozes dovolit. Nikto Ta tu nikdy nenapadol za nazory, ale Ty to mas vsetko v jednom mixery so zahorklostou, drzostou a mlatenim prazdnej slamy, zhadzovanim druhych. O nadradenosti je pisane v clanku, ale Ty jak pravy primitiv si si to hned vztiahla na seba. Ty nemozes byt nikomu nadradena, ani keby si chcela, si len na smiech.

Mala si si napisat svoje, svoj pohlad a nie tu napadat ostatnych. Ty to proste inak nevies, prestan tu otravovat svojimi komplexami a vytvor nieco konecne sama. Myslim ale, ze uz je dost neskoro, keby si medzicasom nepreberala myslienky inych a nevydavala za svoje, tak by Ti este mozno par ludi verilo aj to, ze mysticke poznanie mas. Zatial su to len velkohube reci dotknutej zenskej, co ma pocit, ze je nedocenena. Prestan kvikat, jak su vsetci ti zli a najhorsi a Ty nic nemozes povedat. Tvoja sloboda je len v tom, ze si myslis, ze mozes na kazdeho otvarat zobak jak sa Ti zachce, ked Ti ho niekto vycapcuje, tak sa tu ohanas nejakymi nazormi, ktore s tym slovom nemaju nic spolocne.
Dana P.
a Bigbiz
8. 04. 2015 15:42

nic z toho, co jsi tu napsal, nemůžeš podložit - jak má kdo vědět, že si prostě nevymýšlíš? Já bych po době, co tvé chování sleduju tipla, že to tak je. Jenom ten kdo lže, osočuje ze lži druhého
Dana P.
to: Bigbiz 15:30
8. 04. 2015 15:40

5íká se "podle sebe soudím tebe" a bude to zřejmě pravda. To, co jsi tu zveřejnil ve svém příběhu: http://www.esoterikweb.cz/pribehy-nahled.php?id=3464
jsou to nejspíše smyšlené fantasmagorie k upoutání pozornosti na svoji v té době bezvýznamnou osobu a tak stejně podle sebe soudíš jiné, zde konkrétně Ivetu ..?
ladysss
Jitule je
8. 04. 2015 15:35

to přímo v časopisu...není to na netu.
Nebudu říkat jak se jmenuje...mohlo by to být od někoho pojato jako reklama a následně použito proti mě,koneckonců příkladů zneuživání osobních věcí tu bylo už dost na tomto webu.
Takže ne,nezlob se.
ladysss
a ani už neuvidíš
8. 04. 2015 15:31

Bigbiz...
Bigbiz
A jinak Dano,
8. 04. 2015 15:30

to sice má, ale tyto příběhy jsou vesměs vymyšlené, anebo se jedná jen o fantazii Ivety. Pokud by skutečně cestovala, tak by musela přinést nějaké poznatky, třeba jako pan Monroe. Ale nic z toho u Ivety nevidím.
Bigbiz
Jitko,
8. 04. 2015 15:27

Já bych Ivetě být tebou tak nevěřil. Pokud je to pravda, tak ať sem hodí odkaz na ten rozhovor a třeba změníme názor. Takhle je to jen snaha odvést pozornost a opít tě rohlíkem.
Jelitko
no a
8. 04. 2015 15:26

kde ho mas?Muzu se na nej mrknout?
ladysss
Jitule
8. 04. 2015 15:20

však už se stalo...vyšel mi rozhovor od toho novináře
Dana P.
proč lžeš Bigbiz?
8. 04. 2015 15:12

k tvé poznámce v 15.02:
Iveta má na tomto webu 10 příběhů v sekci "Astrální bytosti" a "Opuštění těla".
Ty sám máš v sekci "Astrální bytosti" pouze jeden příspěvek, avšak není zřejmé, že víš, co je astrální cestování...
Jelitko
Iveto
8. 04. 2015 15:09

tak to jdi "podat" nekam jinam,treba te nekdo vyslysi.Ja myslim,ze poznatek je to dobry co rikas...ale opravdu to chce jeste prohloubit a zjistit ,upresnit.
Jelitko
Big
8. 04. 2015 15:07

ja si nemyslim,ze Iveta nema pravdu...
Ja ji zase tak nezatracuju....tak ji snazte pochopit.
Bigbiz
Překlad pro Jitku
8. 04. 2015 15:02

Když jsem nic neprožila, tak o tom logicky nemůžu ani psát. Ale přes to všechno mám pravdu. Tak mě akceptujte.
ladysss
Jitule
8. 04. 2015 14:51

jak se můžu dělit o moje poznatky,když mě stále někteří kamenují?
Cokoliv napíšu někteří berou jako nějakou nadřazenost,poučování anebo bláznovství a tím pádem výsledek sama vidíš v komentářích.
Jak se mám dělit o něco když je stále oheň na střeše???
Proč to prostě jednoduše nepřijmout tak jak to je?
Proč musím být neustále napadána za svoje niterní pocity?akceptujte je.


Bigbiz
Jitko,
8. 04. 2015 14:48

máš pravdu. Ten, kdo skutečně něco prožil hledá dál, aby si to třeba potvrdil, anebo vyvrátil. To je normální. Jen ten, kdo neprožil vůbec nic totiž může tvrdit, že další poznání je zbytečné.
Jelitko
a vis co Iveto?
8. 04. 2015 14:24

...kdyz si jses tak jista s tim ze mas pravdu,tak ji posli dal tem ostatnim a pomoz doplnit to co jeste v techto vecech nikdo neuvedl.Treba mas pravdu,ja nerikam,ze nemas.
V kadym pripade je to velice zajimave jak rikas o tom sexualnim spojenim....neco na tom je...tohle taky patri k prirode a zrozeni vseho.
Jelitko
jasne Iveto
8. 04. 2015 14:18

mej si klidne svuj nazor,to je dobry ze za nim stojis.
Ja ti nic nerikam..Ale precejen kazdy potrebuje svoje zazitky potvdit nebo doplnit a spis upresnit.Neni na zavadu si taky neco jineho projit...
xantipa
Proboha, Iveto
8. 04. 2015 13:27

už raději mlč. Ve tvém případě opravdu platí mlčeti zlato... Už ses shodila dost.
ladysss
Neshazuji
8. 04. 2015 13:12

žádný názor a ani Monroa..jen se pozastavuji nad tím co je psáno v článku.
Nemám a nechci žádný vzor jako vy.
ladysss
Jitule
8. 04. 2015 13:07

sníím a nebo bdíím?
Tak já si tu pouze dovolím říct názor se kterým stoprocentně souzním a podle tebe nemám zlobit?
Kde tedy jsme když mi zakazujete říkat názory?

Jelitko
....
8. 04. 2015 12:26

Myslim,ze, i kdyz clovek neco v astralu zazije,tak to nikdy nemusi tak dobre pochytit,proto ja jsem moc rada,kdyz si muzu precist neco,co mi to poradne vysvetli a pripadne doplni moje zazitky nebo videni s toho astralu.
Totiz pri vstupu zpet do tela to vse pobere nas hmotny mozek a ten chybuje jako chybujem my vsichni...hmota prece neni dokonala.
Toho jsem si vsimla ja a proto si myslim Iveto,se nemas zlobit,kdyz se najde nekdo,kdo tohle umi lip vysvetlit.Mame kazdy jiny mozek a nektery toho umi pochytit vice a ja to za sebe priznavam.Kolikrat jsem sama na sebe nastvana,ze nemuzu do me reality toho pochytit vice.Nekdy jde o neco moc duleziteho a musim na to jit nekolikrat a snazit se o to.
Ale...jak rikam,porat, i za to jsem vdecna.Protoze nekomu nejde ani to malo.
Tyto knihy od tohoto cloveka si urcite v nejblizsi dobe koupim,mam jich uz hodne,ale porat je dobre hledat dale....
Engai
Bigbiz
7. 04. 2015 22:28

:-DD
Bigbiz
To mi připomíná tohle.
7. 04. 2015 22:27

Máte díru v čepici, pane. To víte. Dvacet let tréninku. I soboty.
ladysss
kdepak,to je
7. 04. 2015 22:25

deset let praxe...:-)
Garfi
Bigbiz,
7. 04. 2015 22:24

Božena Němcová taky sbírala pohádky....
Bigbiz
Iveto,
7. 04. 2015 22:22

Za to ty těch zážitků z AC vyčtených z netu, anebo vyslechnutých od jiných lidí máš fůru, co?
ladysss
to neva,nic se neděje
7. 04. 2015 22:20

že žádné nemáte..nikdo vám hlavu za to neutrhne.
Sylvia
Nemam
7. 04. 2015 22:11

co. Ale nakoniec "I skladnik ve stroubarne si muze precist Vergília v orginale". Tak sa s tym poper skladniku.
Garfi
Jako papoušek, Sylvia
7. 04. 2015 22:01

napíše, že je Iveta žiarlivá a a minuty nato jí totéž napíše Iveta. chtělo by to nějaký delší časový rozestup Iveto, aby to nevypadalo tak legračně.
ladysss
pište vaše
7. 04. 2015 21:58

poznatky o AC..:-)
ladysss
nebuď tak
7. 04. 2015 21:58

žárlivá...
Sylvia
Tento
7. 04. 2015 21:54

clanok je urceny kazdemu, koho tato tema zaujima a zaroven chce vediet nieco o cloveku, ktory sa prvy s tym nebal vyjst na verejnost vo vacsom rozmere. Su to knihy, ktore si kazdy rad precita, pokial tento fenomen chce vidiet z viacej stran. Neni to ani o pisatelke tohto clanku. Ty mas ale potrebu to rychlo zhodit, pretoze ludom, ktorym prezentujes Tvoje mudra by to mohlo byt prinosne. A ze si sa tu sama odprezentovala jak netolerantne a ziarlive individum je Tvoja chyba. Neni to o Tvojom pisani kde chcem, ale napadani a zhadzovani kde chcem, v tom je Tvoje jedine pokrivene pravo a sloboda. A nikto Ti nemoze za to, ze Ti lezia v zaludku ludia, ktori o tomto naozaj nieco vedia.
ladysss
stále dokola
7. 04. 2015 21:49

a dokola.Věnujte se článku a né mě.
Engai
...
7. 04. 2015 21:45

Ty to nazýváš nesnášenlivostí-jiní to mohou nazvat jistým druhem vnímání tvého chováni a vyjadřování se,tudíž napsat ať se s tím dotyčná osoba popere je nemístné,jelikož ta dotyčna osoba je nanejvýse spokojená se svým vnitřním rozpoložením vnímaní tě,jelikož se rozhodla tě tak vnímat,tudíž prát se s něčim s čim vnitřne souhlasím by bylo ironií:)
Sylvia
Nereaguj
7. 04. 2015 21:45

ani Ty, ked nechces citat nic od Monroa, toto je tu o nom a nie o Tebe lady. A o Tebe to nikdy ani nebolo v celom tomto webe. Len si zufalo domyslas a potrebujes exhibovat.

Bigbiz vyborny komentar tam dolu. Len JA a nikto INY, len JA a JA. JA som vsetko prezila, ja mam na to patent, Monroe je blb a nieco nam zatajil.

Toto pises zrovna Ty, mimochodom o sexe sa zmienuje dost casto, ale neprislo mi to tak podstatne, musela by si ale vyvinut nejaku snahu, ale Ty nepotrebujes citat, Ty mas svoje pravo kvakat a prznit ostatných. Na nikom nezalezi, len na Tebe. Ked je dolezite nieco pre Teba, iste to musi byt aj pre niekoho iného. Knihy maju dohormady asi 600 stran, ale Tebe tu Monroe nieco zatajil. Prestan tu napadat clanky niekoho iného a vymysli si konecne svoj.
ladysss
budu si psát
7. 04. 2015 21:44

vždy co uznám za vhodné,tady a nebo kdekoliv jinde.
Narozdíl od vás...vám já žádné právo neberu.
Engai
....
7. 04. 2015 21:39

Držet hubu a krok:)
Garfi
Souhlasím, totéž bys
7. 04. 2015 21:36

měla zkusit udělat rovněž- a nepsat sáhodlouhý elaborát plný odsudků, to se pak nediv, že se to rozjede. Nejsi jediná s právem na vyjádření názoru, zkus to pochopit.
ladysss
není nic jednoduššího než
7. 04. 2015 21:31

prostě nereagovat...když vás to nezajímá.
Garfi
Stejně jako
7. 04. 2015 21:26

tvůj kosmický vyčtený sex pro nás...
ladysss
Nepotřebuji si s tebou
7. 04. 2015 21:25

rozumět.
Tvoje úvahy nejsou pro mě podstatné.
ladysss
přestaňte
7. 04. 2015 21:23

posuzovat a přijímejte to..je to jediné východisko z vašeho bludiště.
Garfi
To si nerozumíme,
7. 04. 2015 21:23

já mluvím o převzatých úvahách prezentovaných jako tvé vlastní. Nicméně mám zato, že je mnohem přínosnější přečíst více knih a udělat si nějaký názor na ně a podělit se o tom s ostatními, jako to udělala Sylvia, než přečíst jeden krátký jednostránkový článek na něčích stránkách a jinde ho vydávat naprosto ve stejných formulacích za své vlastní prožitky.
Engai
Iveto
7. 04. 2015 21:21

A proč neposlat dál to,co nám tu říkáš ty....místo toho aby jsme posilali dál,co nám sděluje jeden velmi moudrý pán velikán,jménem Robert Monroe.
Chováš se hloupě a uboze.
Tohle není o snášenlivosti či nesnášenlivosti,je to o tvém vystupováni a jak působí na jiné lidi,bez ohledu na fakt jestli ty sebe vnímaš tak či onak.

ladysss
ano
7. 04. 2015 21:18

ano,slova mi vyčítat můžete,to pro mě není důležité ale prožitek ne...to si ovšem zapamutujte.
Zaplať pánu bohu,že je už spoustu lidí co tohle vše o čem píšu prožívá a vnímá stejně.
Garfi
No jo, hlavně,
7. 04. 2015 21:09

že to prožila a nic nekopíruje.:-)
Bigbiz
Garfi
7. 04. 2015 21:08

Tak jsem se na ten odkaz podíval a je to přesně slovo od slova tak, jak Iveta píše zde na webu, anebo na chatu.
ladysss
tak polemizujte
7. 04. 2015 21:06

to jediné je totiž vám vlastní...je vidět že nechápete souvislosti.Já vás v tom nechám.
Garfi
Podle slov Ivety
7. 04. 2015 20:58

jsem našla přímo stránky, odkud Iveta přebírá SVÉ názory. A jak tu před časem psala ten Rukopis Máří Magdalény, i ten zde mají a vypichují. Takže o tom, kdo něco načte a dává dál jako svoje myšlenky, by se dalo polemizovat velmi zdařile.:-)
Zde to je:
http://inner-light.ning.com/profiles/blogs/co-je-to-tzv-kosmicky-orgasmus-aneb-jak-aktivovat-sve-cakry-aby-e
Bigbiz
Shrňme si to.
7. 04. 2015 20:55

Prožitek nelze oblafnout, to je pravda. Energie, která vše ve vesmíru pohání je sexuální. Tohle vám Monroe zatajil. Takže z toho vyplývá, že pokud se chcete dozvědět něco o AC, ptejte se jedině mě. nečtěte knihy, protože já je taky nečtu. Pyramida je dobrý vodič energie. Na internetu jsou o tom hromady článků. Když člověk usne, zjistí, že dříve, nebo později se děje něco zvláštního, příjemného až extatického. Ano, Iveto. Některé sny přesně takhle mohou působit. Prožije milostný akt a to se vším všudy. Třeba s Elektryonem. Univerzální orgasmus. To jsem ještě neslyšel. Jdem dál. Psala jsem to výš a pokud to nikdo ještě nechápe, zopakuji to znova. Monroe je naprostý diletant a amatér. Jen já jediná mám ty pravé zážitky z AC. já, rozumíte? Já! Pokud chcete zažít extázi, pusťte si Nirvanu. Takže Monroe není jen blb, ale i psychicky nevyrovnaný člověk. Zapamatujte si to. Tohle je důležité. Nikdo nic nechápe, ale já vím všechno. jeho knihy nečtu a ani číst nebudu. Jak jsem zmiňovala výše, nečetla jsem nikdy žádnou knihu, a tak nevidím důvod, proč nějakou číst teď.

Ale teď vážně. Stejně tak, jako Iveta, jsem ani já ještě nic od pana Monroa nečetl, ale z toho, co jsem slyšel mám pocit, že věděl moc dobře o tom, co zažil a uměl to tak i podat.
ladysss
hm jseš
7. 04. 2015 20:43

nesnášenlivá,poper se s tím sama...
Sylvia
Iste
7. 04. 2015 20:41

Ty nie si ja a ani nemozes byt z principu ani keby si chcela. Keby si bola inteligentna, hodis sem clanok svoj o svojom poznani, to by si ale musela byt toho schopna, neni to totiz to iste, jak nieco okopirovat alebo si pamatat znozky tem, ktore nesuvislo davas do hromady a vydavas to za svoje mudra. Na mna toto ani neskusaj, napises zhadzujuci komentar, komandujes tu kto sa ma kde zobudit. Precitaj si svoj neznasanliviy a zakomplexovany komentar a nestaraj sa do clankov, ktore Tebe niesu urcene. Sama vies splodit akurát tak paskvil plny hrubiek. Ty nepises nazaory, Ty zase len niekoho napadas, lebo nechapes. Si moc jadrna a ńizka na to, aby si mohla s kludom pobrat, ze niekto Ta prevysuje o stovku mrakodrapov a je o tom schopny napisat knihy, ktore kdekoho inspiruju. A este si tak drza, ze tu pises o manipulacii pisatelky. Ty si leniva nieco vytvorit vlastnou snahou, tak prznis vsetko ostatne, co je nad Tvoje chapanie. Okolo mna smrdiet nemusis, ja Ta mam prekuknutu az na dren. A nemyslim ani, ze by Tvoje pomatene komentáre este niekoho zaujimali, Ty sa ale nemozes udrzat, hlupostou ale nikoho neporazis, ani na to si neprisla este.
ladysss
proč
7. 04. 2015 20:27

si tak nesnášenlivá?a proč mluvíš o svých pocitech, které přisuzuješ druhým?
Nejsem ty a nikdy nebudu.
ladysss
proč
7. 04. 2015 20:24

si tak nesnášenlivá?a proč mluvíš o svých pocitech, které přisuzuješ druhým?
Nejsem ty a nikdy nebudu.
Sylvia
Som Izida
7. 04. 2015 20:06

Nie kazdemu staci ukradnuty zazitok, cudzie perie a docitany slabikar. Z týchto neocenitelnych "vedomosti" si potom asi odvodila nove matematicke vzorce a podla nej je Einsteinova rovnica neuplna. Jak Monroe tak Einstein sa otacaju v hrobe a hovoria si, ze aj Mistr Tesar se nekdy utne. Niekto si mysli, ze ma patent na tuto temu, tak sa postavil na zadne, vsetko zle. Velkohuby prazdny komentar, plny zasti a komplexov.

Napis nieco svoje Ladysssssss a nebudes sa musiet cervenat od zlosti, ked uz si sa tam tak nasla. Aj pat rocne decko pochopi, ze to nieje cela kniha, tak co nam Monroe utajil, ked nevies, o co ide? Urcite ale pohnojis zahradu lepsie nez on, to sa Ti musi uznat pani Magneticka Energie.
ladysss
K věci
7. 04. 2015 19:05

Jsou lidé,kteří právě do ted nepochopili spoustu věcí a jevů a proto mají potřebu stále rozšiřovat jen to co si někde přečtou.
Jediná jistota je v prožitku,který nelze oblafnout,v tom spočívá logika a duchovnost.
Ano jsou to ti lidé,co nemají žádné svoje poznatky a naopak je přebírají od druhých.
Pravé astrální cestování nelze nijakým způsobem zneužívat neboť tam se ukazuje ta pravda ze samotného prožitku....najdou se však lidé co ani tak,těm prožitkům po x letech nejsou schopni porozumět.
Nějak nechápu proč by lidé co dosáhli nějakého stupně v osvícení měli být nadřazeni těm, co toho stupně nedosáhli???
Stále je tu možnost pro všechny stejná,síla je neustále v osobním zdokonalování.
Vždy se jedná o informace platné pro všechny,neboť ať se vám v těchto stavech děje cokoliv...vždy to vede po delším zkoumání k nějakému pochopení celého Univerza a jak vlastně pracuje a tvoří.
Ano každý je na jiné úrovni ale má možnost si ji zvyšovat!
Až přijde prožitek,kde se opravdu stanete všetkýým čo vám Univerzum ponůůká,tak pochopíte, že je to jen stav neustálého tvoření a síla ,která to tvoření pohání je sexuální energie celého Univerza.
Tohle vám Monroe rozhodně zatajil....takže pokud chcete vědět něco víc o téhle univerzální energií,nestačí číst jen knihy a dobrovolně se sebou samotnými tím pádem manipulovat a zároveň naladit se na změnu vědomí,neboť žádná literatura není o vašem faktickém prožitku.
Nenechte se zviklat hlupákmi ,ktorý vám tohle budou vymlouvat.
Ano je potřeba říct rezolutně NE... neboť jakýkoliv názor není přesně ten ,který vy jste schopni cítit.
I to co se tady píše v článku je jen pouhá manipulace z nevědomí samotného pisatele ....a ano pošlete je co nejdále od vás.
Aktivujte konečně svůj nejvyšší potenciál vědomí, který je v lidské formě možný,neboť tohle má co dočinění s fyzikou a alchymií,magií.
Pravdivost a síla je vždy překrucována! Veškeré vaše učení je o tom ,že zvyšujete své vědomí pomocí posvátné božské sexuality,neboť sexualita je protkána celým prostorem..je to základ a síla celého Jsoucna,Univerza...tvořit,rozmnožovat je pralátkou Vědomí.
Jelikož tohle církev věděla a záměrně zatajila,musela zákonitě vymyslet a stvořit peklo,neboť právě to peklo mělo za úkol sexualitu jako takovou potlačit.
Strach byl rozséván do všech koutů světa.Potlačila tím pádem i ten nejvyšší potenciál vědomí,to sexuální spojení,sjednocení s Univerzem,Jsoucnem s bytím a se samotným Vědomím.
Například Horus byl další,kdo tenhle potenciál vyučoval a vyučoval ho právě v pyramidě a proč?...tak to už většina z nás tuší,neboť ona je velmi dobrý vodič energie.
Když se člověk dostane do změněného stavu vědomí,dřív nebo později zjistí že v tomto stavu se děje něco velmi zvláštního a velmi extatického,příjemného.
Prožije milostný akt a to se vším všudy..to nejsou sukuby a inkuby jak popisuje církev..to je právě ten nejvyšší potenciál toho splynutí se vším,s veškerým bytím.
Ano doslova a do písmene cítíte doteky těch bytostí se kterými se tam setkáte...vaše vědomí to však vnímá po svém a jak je člověku přirozené.
Nelze popsat něco co nemá slov a co se jen prožívá :-)
Vše spočívá v aktivaci vaší osobní energie,vašeho magnetického pole,aury s Univerzálním magnetickým polem ,kdy dojde ke splynutí s božskou energii. Protože jedině tak se vám může splnit vše po čem toužíte,jedině tak jste schopni dělat zázraky.
Tohle je ten nejvyšší potenciál..ve změně vědomí....čím víc bude probíhat u lidí změn,tím víc se budem přibližovat jiným světům..
Nejvyšší emoce jaké je možné dosáhnout je jedině z Univerzálního orgasmu,tento orgasmus najdete jedině při zjištění, že všechno tohle Jsoucno vychází z oboupohlavní naprosto vědomé bytosti,která má tu schopnost se samovolně rozmnožovat.
Tam je ten prvotní začátek veškerého bytí.
Nejvyšší emoce, které můžete prožít jsou v naprosté vyrovnanosti obou hemisfér(žádné vyzdvihování v přednosti v té a nebo té),neboť tak je možná změna vědomí,jedině tak je možné přijímat a doslova prožívat čisté informace, které ani v druhé ruce(neboli knize) nenajdete...Monroe je u mě druhá ruka.
Takové informace už nejsou nikterak zneužitelné ve prospěch druhých lidí a dost dobře jim rozumíte, neboť vám byl umožněn niterní přístup k těm nejvyšším emocím,jakým jste schopni dosáhnout a nejste ničím a nikým ovlivněni,čistě jen extaticky prožíváte onu Nirvánu.
Tyhle informace jsou velice choulostivé neboť v jejich niternostech hledejme ten fakt ,že se o nich nikdo nechce přirozeně zmiňovat,nikdo je nechce ventilovat.
Tohle je totiž ta nejvyšší příčka neboli úroveň poznání jakou může člověk dosáhnout v jinak velmi jednoduchých zákonech Univerza :-)
Bohové to prožívali a stále prožívají..staňte se bohy,staňme se civilizací,která tu po miliony let stále byla a je a stále se opakuje.
Chce to překonat zákon samotné paměti a vzpomenout si.
Nevytěsňujte dobrovolně ze svého mozku ,to co tam je a bude napořád,protože všechno co tu je, je náš výtvor...pak se nebudeme hloupě ptát, kdo tohle všechno vytvořil a nebudeme vymýšlet další a další slova pro pojmenování,které nás díky nevědomí posouvají,zahánějí do slepé uličky a vždy do jiné roviny samotného chápání.
Přeji hodně zdaru a síly ve zdokonalování sebe sama a okušení té nejvyšší božské lásky..jablka totiž rostou na správném stromě a trhejte je jak se vám zlíbí,neboť tak projevujete vaši svobodu myšlení a následné skutky..
Monroe je pro mě pouze člověk co se s touto extatickou skutečností nevyrovnal a přirozeně se o ní nezmínil,nejspíš ze strachu s všudypřítomných reakcí??
Mohu se domnívat, že on sám ji záměrně opět zatajil jako například církev??
A nebo ji neprožil a proto ji do svých knih zřejmě nezahrnul ale na tohle se můžem klidně zeptat lidí co jeho knihy četli a pokud z nich nejde to pravé a správné porozumění,nepochopili nic...
Tady s pisatelky je patrné,že pravou podstatu stále nechápe a jen obmílá přesně ty informace,které si přečetla ale bohužel neprožila.
Jeho knihy však ani tak nečtu a číst nebudu ,neboť necítím potřebu ...mě osobně už nic víc nabídnout nemohou a píši to ze své podstaty,nikoliv z nějaké "nadřazenosti" a ať v nich stojí cokoliv,jde to tímto mimo mě přirozeně,protože to co si mám osobně prožít...naprosto prožívám přesně tak jak to má být.
Garfi
Na Robertu
7. 04. 2015 16:44

Monroeovi se mi líbí, že píše své zážitky tak, jak je prožil, bez přikrášlování a všelijakých domněnek, co to podle něho znamená. Nechá na čtenáři, aby si udělal vlastní úsudek. Dobře se to čte a člověk se nejen něco dozví, ale hlavně má dál o čem přemýšlet.
Jelitko
jo
7. 04. 2015 12:44

ja se stejne ale podivam do knihkupectvi tak aji tak a v Brne to maji jiste.Ja si rada sednu s knihou,ono je to takove lepsi nez cist z notasu.Ale muzes mi to dat...budu rada.
Sylvia
Park
7. 04. 2015 12:44

On potom do toho parku chodil casto, prechadzal nejakou lesnou cestou a pochopil, ze vsetko, co sa na nej nachadza je tam stvorene mnoho ludmi, ktori maju o urcitej veci nejaku predstavu. Bolo mu prave vysvetlene, ze tu konci kazdy, ked sa rozhoduje, co dalej, ma viac moznosti na vyber, nemusi sa ani inkarnovat. Ale potom su tu tie svetonazorove oblasti, kam clovek zapadne, tak som moc dobre nepochopila, ci Parkom prejde kazdy alebo len niekto, kto nevie kam. Ale mozno som to prehliadla v tej knihe. Mam taky pocit, ze z Parku potom prave do tych oblasti spadnes.
Sylvia
Ahoj
7. 04. 2015 12:12

Jitka ja mam aj online odkaz na tie knihy, ked chces. Tak Ti ho mozem dat.
Jelitko
ahoj
7. 04. 2015 8:55

diky za pekny clanek...
Precetla jsem si to pekne ponmalu a reknu ti,ze je o cem premyslet.Mam dost knizek,ale tyhle 3 si urcite po prijezdu do Brna pujdu koupit.
Jinak me zaujalo ja pises o vytvorenou oblast inteligentnima bytostima PARK...myslim,ze jsem to zjistila pri odchodu pratel,rodicu a par clenu rodiny(asi 5-6lidi),pochopila jsem od nich,ze asi po roce naseho casu odesli dal,asi je to tak...
Potom pises o priblizeni ke zdroji vzniku...
jednou jsem se setkala s mamkou a ptala jsem se ji na tatku a ona mi rekla,ze je s babickou nekde dal kam ja jit nemuzu a doslova mi rekla,ze bych se nemusela vratit do sveho tela.
Opravdu jsou to zajimanve zazitky a tomuto plne verim.Ja jsem rada,ze si muzu precist to na co sama hledam odpovedi.Diky za clanek.