Články

Zajímavosti

Dr. Budwigova - alternativna liecba rakoviny - (komentáře)

Dana P.
majdo
20. 06. 2014 19:50

nikdy jsem léčitele nevyhledala, ale přesto k tomu něco řeknu, myslím, že to má platnost. Je nezbytné léčiteli VĚŘIT (protože léčí i víra, což je dokázané), takže jestli k němu důvěru nemáš, už tam nechoď a buď hledej dál nebo to celé pusť z hlavy
majda
Dana P.
20. 06. 2014 19:07

Vraj lieči 5 rokov a bylinky mi neodporučil žiadne, len nemám chodiť na kardio a mám veriť jeho ,,zariekavaniu,, čo sa mi zdá absurdné.
Dana P.
majdo
20. 06. 2014 11:26

možná omylem nahlídl do tvého minulého života :o)
No ale teď vážně - co jsi o tom člověku předem věděla? Jakou má pověst, jak dlouho už léčí? Znáš lidi (i z doslechu), kterým pomohl?
Jakým způsobem tě vyšetřil krom toho, že vypočítal věci, které, myslím si, nejsou nijak důležité pro stanovení diagnózy? Co ti radil? Byliny či změnit stravování, styl života?
Adanom
:)
20. 06. 2014 11:12

Pro mne plati tohle- Kazdy jeden at zada si co uznava on sam za vhodne. Kazdy jeden at dava co uznava za vhodne. Neni to ma vec. Ziju svuj svet. :)
Adanom
A :-) Ty
20. 06. 2014 11:01

Jsi kdo mily Miki? Odkud jsi sem nahle tak prival na tento web?
Povidej? Rada si to poslechnu. ;)
A pak me rekni jeste o cem mluvis. Dekuji predem :-)
miki
Moje zkušenost.
20. 06. 2014 10:58

Čau,lidi.myslím,že každý z nás má jiný názor na léčitelé a na lékaře. Ne všichni jsme spokojeni s jejich službama.Každý z nich podvádí po svém. A co,Adanom,co Ty soudíš o sobě,nelžeš taky,když soudíš jiné lidi? Tťeba někdo měl smulu?
Adanom
Majdo
20. 06. 2014 10:43

Co kdyz by jsi si prestala vymyslet? Jsi pruhledna . :-)
majda
Bigbiz.
20. 06. 2014 10:40

Ahoj.Včera som zašla za liečiteľom e ten si nepýtal nič,lem mi povedal,že ak chcem ja,môžem mu prispieť.Tak som bola zvedavá,čo mi povie.Podľa neho som prekonala operáciu kolena,čo nie je pravda.Tak som sa spýtala,či nemám niečo so srdcom,že necítim dobre.Na to som sa dozvedela,že srdce mám v poriadku.Ukázala som kópiu sona aj s popisom a povedal,že to nič nie je.Tak kde je pravda?Na jazvu po slepáku ani neprišiel.Ďalej mi povedal,že mám tri deti,ale ja mám iba jedno.
iveta
hej danuš
19. 06. 2014 21:55

to je klasika a nikdy neomrzí...
Dana P.
ivet
19. 06. 2014 21:49

já se bavím :o) a přitom poslouchám miláčka Fogertyho se Springsteenem, jak jim to spolu dobře jde, co říkáš? :
https://www.youtube.com/watch?v=ekw13v8Et7U
iveta
no danuško??no toto??
19. 06. 2014 21:42

tak si se právě dozvěděla co netušíš a bylo ti to sděleno naprosto cizí osobou.:-))
Jak říkám,vtipná si už dneska celý den adanom...ale moc vtipů je někdy až příliš...:-))
Adanom
Mno bingo
19. 06. 2014 21:32

Naprosto vystizne Dano co se tyka prave Tebe.
Dana P.
jasněééé
19. 06. 2014 21:23

a já nejsem já :o) :o) :o)
iveta
adanom
19. 06. 2014 21:22

že tobě se tak moc líbí věta typu... Je to v Tobe , neni to skutecne.
Na to mám hned několik odpovědí...příjdeš na ně?a která je ta správná?
Adanom
Tak fajn Dano :)
19. 06. 2014 21:09

V tom pripade me potvrzujes Dano ze jsi vedle jak ta jedle. :)
Muj nazor nema s dogma vubec ale vubec nic spolecneho.
Pokusila jsem se uz vcera ale nenaslouchas pozorne.
Uz i ona otazka napriklad ze vcera ve 21:04 smerovana na Tebe, proc si co vlastne myslis a jak jsi na to prisla Ti mohla napovedet. Ale nestalo se tak.
Jestlize vim ze se domnivas a jsi vedle proto semTe ptam aby jsi si zjistila jak jsi na to prisla. Je to v Tobe , neni to skutecne.

Dana P.
no dobrá, nevíš,
19. 06. 2014 19:06

tak ze slovníku cizích slov si půjčím chytrou formulaci:

+++ ustrnulá poučka, tvrzení, teze nepřipouštějící pochybnosti, námitky nebo kritiku +++
Adanom
A Dano
19. 06. 2014 17:10

Dala by jsi me sem prosim Tvoji definici co je pro Tebe dogma?
Adanom
Dano :-)
19. 06. 2014 17:09

Ze jsi to Ty mam s Tebou pochopeni. :-)
Tak ja Ti to vylicim uplne polopate. Slys kdo mas usi, cti kdo mas oci. :D

Repete:

"Intuitivne ve me nevzbuzuji duveru ti co si zadaji takovehle castky.
Lecitelstvi neni obchodovani :)

Kazdy na to ale ma samozrejme individualni pohled."

Tebe by zajimalo co je nehorazna castka? To musi byt vtip.
Jednalo se o castku 800 eur. Tak na co se to vlastne ptas?

Ty tuhle castku necitis nehoraznou? Mno co naplat..... Ja ano. :D




Dana P.
:o)
19. 06. 2014 16:30

je dobré vědět...
Pak ale mne matou názory, které hodnotí jako např: "léčitelství není obchodování" anebo "obchodování v souvislosti s nehoráznýma částkama" (přičemž by mne i docela zajímalo co je nehorázná částka, hm)
ale co, nechme ležet :o)
Adanom
Dano
19. 06. 2014 15:14

Jsem v klidu. Jak Te napadlo psat me bud v klidu?

Me prestaly zajimat nazory ktere hodnoti uz davno. :)
Dana P.
Adanom
19. 06. 2014 14:59

aha, už jsem pochopila. Ty vždy přečteš první větu a na tu reaguješ, tak už jsem doma ! :O(
No nic, buď v klidu, tvůj názor mně přestává zajímat
Adanom
:) :-)
19. 06. 2014 14:53

Co prosim Dano? Ze jsi na me mirila jako na spatny objekt?
No to by me nenapadlo. :D
iveta
to je
19. 06. 2014 14:40

právě to...ty to nepíšeš a v tom vidím zásadní chybu! :-))
Staň se někdy nezávislým pozorovatelem sebe sama,možná to to něco přinese.
Dana P.
ivet
19. 06. 2014 14:40

no jako obvykle né? :o)
Dana P.
Adanom
19. 06. 2014 14:39

uznávám, že svými otázkami jsem na tebe mířila jako na špatný objekt. Nu, taková už je diskuse. Ale zajímal mne tvůj názor, tedy hlavně proč obhajuješ to dogma, že léčitelství není obchodování (= tvá vlastní slova) a co je nehorázná částka (jak se pozná?).
Ráda bych, aby mi odpověděl skutečný léčitel/léčitelka - pokud tu jsou?
iveta
he
19. 06. 2014 14:39

to je jak v kocourkově...danuška jasně napsala svůj postoj a názor,tak nevím proč ji vnucuješ adanom něco co ona sama nechtěla a nemínila rozebírat.
Kdyby si,podotýkám KDYBY víc specifikovala tvůj komentář,tedy byla více konkrétnější,tak by tě nenapadlo tohle předvádět.
Adanom
Dano
19. 06. 2014 14:22

To si prave urci kazdy v sobe sam individuelne. :)
Neni vsak uz tak uplne potreba napriklad muj osobni intuitivni pohled na vec ohledne te castky posuzovat za nenormalni ( jak jsi psala nize ) nebo jakkoli odsuzovat nebo se jim nechat jakkoli dotknout.
Nechci se Te dktknou ani jinak Dano ale prodim cti me velice pozorne.
Ja jsem nepsala ze by si sam nemohl urcit odmenu - jakoukoli a nebo ze by si nemohl sam urcit castku jakou si sam urci.
A protoze jsem to nepsala nevim proc se me ( nebo koho vlastne ? ) na to ted ptas?
Garfi
Danuš,
19. 06. 2014 14:20

to mě štve samozřejmě taky, ale vím, že k léčitelům se obracejí lidi většinou už hodně zoufalí, když doktoři selžou... Tam je to ještě horší a viditelnější, to rejžování. Ale spíš než doktoři je na vině faarmaceutické loby s jejich "léky" co neléčí (a ani to není cílem)nemoc, ale jen potlačují projevy.. Místo odstraňování příčin...
Dana P.
Garfi
19. 06. 2014 14:15

proč tě stejně neštve, že se na lidech kapsují doktoři? Často jsou to předepisovači prášků bez zájmu člověka kvalitně vyšetřit, i když dobře vědí, že každý lék má vedlejší účinky a ty člověka o zdraví připravují. To je humánní?
Garfi
Danuš,
19. 06. 2014 14:07

musím reagovat. Tisíce za jedno sezení nehorázné jsou, to snad cítíš taky, ne? A zvlášť na zoufalství lidí se nakapsovat je nehumánní...
Dana P.
Adanom
19. 06. 2014 14:04

řekla jsi, že "léčitelství není obchodování" /18.6. v 10 : 07/. Proč by si léčitel neměl sám určit odměnu za svou službu? Jaká částka ještě není a jaká už naopak je "nehorázná"?
Každý má svobodnou volbu k léčiteli jít nebo nejít. Je dobré se řídit svou intuicí, tu máme každý.
Ovšem co případy, kdy je člověk zoufalý a hledá jakékoliv řešení, zvlášť když poznává, že doktor pomoct neumí.
Garfi
Danuš,
19. 06. 2014 13:57

Adanom má pravdu, léčitel se tím někdy opravdu živí, ale to není totéž, jako bezzudně rejžovat prachy. jak už jsem psala, je rozdíl si za jednu návštěvu říct 500 Kč nebo 800 Eur. To je sakra rozdíl! Čili tam jde o morální rovinu věci, co je morální a co ne a správný léčitel se morálky drží, protože ví, že dostal dar, který když zneužije, nejspíš o něj přijde. Dřív nebo později.
Adanom
Danca
19. 06. 2014 13:31

Tve vstupy jednoznacne vnimam jako Tvuj nazor o tom zadna. To totiz ani jinak byt nemuze. :)

Ale pokud se sama zadivas blizeji a z jineho uhlu kdyz to zvladnes na sva slova, viz.napriklad :
jak toto dogma že léčitel nemá "obchodovat" asi vzniklo?.... "proč máme všichni takové morální záchvaty ušlechtilosti a troufáme si odsuzovat léčitele za to, že žádá odměnu?" ..... tak muzes zjistit ze se v tom skryva psuzovani (muze v tom byt skryte odsuzovani) toho kdyz nekdo rekne svuj nazor -ze lecitelstvi pro nej osobne neni obchodovani.

Ty jsi podle toho jak reagujes svymi vstupy ani nepochopila kontext toho proc byla rec o obchodovani v souvislosti s nehoraznyma castkama.
Ty jsi si to okamzite zainterpretovala tak ,ze je rec o tom ze by lecitel nemel zadat ODMENU.
Zmenujes svoji mysli dve ruzne veci.
Osobne jsem nepsala nic o tom co Ty tvrdis a nevidim ani nikoho jineho krome Tebe. J
Ja mluvila o nesmyslnych castkach nikoli o tom ze by nemel zadat nejakou odmenu.
Takze Dano tohle nema s Tvym nazorem prilis spolecneho to ma spolecneho s Tvoji mylnou interpretaci.
Me otazky nejsou zbytecne. Nebot ja je za zbytecne nepokladam na rozdil od Tebe.
Ptam se mnohdy proto abychom si to mohli (i nemuseli samozrejme ) spolecne ujasnit.
Jestlize vidim nedorozumeni ptam se jak k tomu kdo dospel. :)
Dana P.
Adanom
19. 06. 2014 12:30

kdyby jsi vnímala moje vstupy jako můj osobní názor, pak by jsi nepokládala zbytečné dotazy...?
hezký den :o)
majda
Odpoveď na bigbiz.
19. 06. 2014 12:13

Ahoj,na to,že mám jazvu po slepáku,viem ja sama, alebo že mám šelest,si dám zistiť u lekára.Syn mojej kolegyne je na vozíčku ochrnutý po autonehode, má poškodenú miechu,čoho následkom nechodí a ani žiaden liečiteľ mu nepomôže.Alebo áno? Asi by dostal nobelovu cenu za medicínu.
Adanom
Danca
19. 06. 2014 11:13

Co se Te vlastne tolik dotklo a proc?

Nevsimla jsem si ze by tu nekdo krome Tebe tvrdil to co je pouze predmetem Tve vlastni interpretace. :)
Dana P.
Bigbiz
19. 06. 2014 9:55

co jsi napsal, může být zavádějící. Píšeš, cituji: "Jedna moje velmi dobrá kamarádka zná jednu paní..." Pak se i nabízí jisté podezření, že když jsi k té paní šel, mohla vědět od tvé velmi dobré kamarádky informace o tvých zdravotních dispozicích...? Směrodatná informace by byla, kdyby jsi šel k člověku, který tě nikdy neviděl a nemůže předem o tobě vědět prostě nic.
Já neznám žádného léčitele ve svém okolí, ale nepídila jsem se po informacích. Možná jich tu jsou celé armády?
Ale podle mého je nemorální tvrdit, že léčitel si nemá žádat odměnu za svoji práci. Kdo z těch, co tohle prohlašují, dělá pro neznámé bližní cokoliv zdarma?
Bigbiz
Majdo
19. 06. 2014 1:08

Stejný názor mám i já. Podle mě ten, kdo něco vážně umí, by měl diagnózu vypálit hned, jak k nějakému léčiteli příjdeš. Tohle jsem sám nedávno dokonce zažil. Jedna moje velmi dobrá kamarádka zná jednu paní, která tyhle schopnosti skutečně má a ne jen o nich plká, jako celé armády šarlatánů. Řekla mi, že mám jizvu po operaci slepáku, což byla pravda. Dále řekla, že mám šelest na srdci. Rovněž pravda. Dále, že jsem nedávno prodělal nachlazení ledvin. Opět pravda, a tak bych mohl pokračovat ještě dál. Takže nejsou jen šarlatáni, ale i lidé, jež mají tyhle schopnosti. Ať už jsou to léčitelé, nebo někdo jiný. Ovšem šarlatánocvi, který nepozná člověka po amputaci nohy, bych nevěřil ani pozdrav. A ještě jsem zapomněl dodat, že vím i o pár doktorech s takovými schopnostmi a takových lidí si velmi vážím. Za to ty druhé bych nejraději nechal zavřít, až by zčernali.
Adanom
?
18. 06. 2014 21:42

Co Prosim Dano?
Dana P.
můj příspěvek
18. 06. 2014 21:41

předešlý byly otázky, na něž čekám odpovědi.
A současně vyjádření mého individuálního pohledu :o)
majda
Ahoj.
18. 06. 2014 21:14

Lekárom nedávam nič bokom,lebo na to nemám.Ak niekto chce,nech sa dá liečiť aj inde ako u lekára, ale ja im neverím ani za mak.Podľa mňa sú to vydierači,ktorí ani nečítali ani jeden odborný článok a nevedia,kde majú mozog.Apropo,moju srdcovú vadu odhalil kardiolog na sone asi po 8-10 minútach.Ako by ju odhalil a za ako dlho liečiteľ?
Adanom
Dano
18. 06. 2014 21:04

Co tak zhurta co tak zhurta dnes? :)

Rikala jsem ze co jedinec to jiny nazor - pohled na vec.

Myslis si ze muj nazor a stejne tyto nazory jinych jsou Odsuzovani? Proc si to myslis vlastne , jak jsi na to prisla? Domnenka?

Ja osobne jako lecitel bych nikdy nezadala penize a uz vubec je pro mne nemyslitelny mluvit o nesmyslnych castkach. Z teto pozice- z meho individualniho pohledu na tuhle zalezitost se divam.
Nema to nic spolecneho s odsuzovanim jinych za jejich ciny ale s tim ze takovym
intuitivne ze sve pozice neduveruju. Pro c by to melo byt tezke pochopit? To nevim.
;)
Dano Ty davas neco lekarum bokem?ja ne a ani by mne tohle compises nenapadlo. Z tohomduvodu me zajima proc Te napadlo o tom psata ted a tady. ??
Halooo Dano jak f Tobe vzplanul vlastne tenhle text na zaklade ceho muzu li se prosim zeptat.?
majda
Názor.
18. 06. 2014 20:59

Pred nedávnom sa mi ozvala jedna známa,s ktorou som sa nevidela 4 roky.Išli sme na obed a tam sa mi priznala,že jej švagor prišiel o nohu nad členkom, našťastie sa mu to vraj dobre hojí. Len tak ,, zo srandy,, išli k tzv. liečiteľovi. Jej známy nespomenul nič o nohe,lebo má protézu. Ten ,,liečiteľ,, mu povedal,že mu nič nie je.až si vyhrnul nohavice vyhodil kamošku aj so švagrom preč.
Ešte ďaľšia vec:ako niekomu pomôže liečiteľ pri operácií s narkôzou,ak mu ju nedá lekár?Ako vylieči takýto šarlatán napríklad cystickú fibrózu. Takže téma na zamyslenie a píšte.Ďakujem.
Askii
Dana P.
18. 06. 2014 20:29

Souhlas. Proč by měl léčitel tyhle věci dělat zadarmo? On neplatí nájem, nejí? Co se týče úrovně doktorů tak u nich také člověk nikdy neví. Dle mé zkušeností pomůže max. jeden ze tří. To platí samozřejmě pro všechny profese, akorát ve chvíli, pokud jde o zdraví, jde o hodně.
Dana P.
jako toto dogma, že
18. 06. 2014 20:08

léčitel nemá "obchodovat" asi vzniklo? To by mně hodně zajímalo,proč máme všichni takové morální záchvaty ušlechtilosti a troufáme si odsuzovat léčitele za to, že žádá odměnu? Někdo má léčit cizí lidi? A proč zadarmo? To bychom potom stejně měli pohlížet na vystudované lékaře a přesto klopíme co si řeknou, mnohdy dáváme "bokem" i více, ani necekenme! Ani často nemáme tušení, jestli je ten doktor opravdu dobrý a své práci rozumí. Fušerů je tam poměrně dost. A že mají diplom - to má být dostatečné?
Adanom
:)
18. 06. 2014 10:07

Intuitivne ve me nevzbuzuji duveru ti co si zadaji takovehle castky.
Lecitelstvi neni obchodovani :)

Kazdy na to ale ma samozrejme individualni pohled.


Dana P.
Bigbiz
17. 06. 2014 20:38

s označením šarlatán bych zacházela střídmě. Zvláště pokud dotyčného neznám a neznám jeho schopnosti a výsledky. Za komárů bylo dobrým zvykem takto právě dehonestovat i velmi dobré léčitele, kterým lidi věřili víc než socialistickému zdravotnictví (to se u nás bohužel udrželo - ani nevím jak je to vůbec možné? - doteď)
Dana P.
Majdo
17. 06. 2014 20:34

buď opatrná. Co o tom léčiteli víš? Znáš ho, má dobrou pověst?
Bigbiz
Ale holky,
17. 06. 2014 18:25

co blbnete prosím vás. Náhodou si myslím, že je to dobrý léčitel. Vyléčí peněženku od peněz přece, ne? Ale teď vážně. Takové šarlatány by podle mě měli zavírat na hodně dlouho, aby je takovéto jednání hodně rychle přešlo. Jsem rád, že jsi majdo nenaletěla a šla od něj pryč. Mám také zdravotní problémy, ale k žádnému šarlatánovi bych nikdy nešel. Těch skutečnýh léčitelů je jen velmi málo, bohužel. A jak říkala Garfi, tak opravdový léčitel by tě buď poslal k doktorovi, protože by na to sám nestačil, anebo by tě léčil, ale s tím, že nesmíš přerušit i klasickou léčbu.
Adanom
Majdo
17. 06. 2014 17:52

Tady jednoznacne souhlas s Garfi. Ruce od nej pryc.
Primou radu Ti osobne nedam ale hledas li intenzivne i jina reseni pak muzes i najit jine reseni. A kez najdes. :)

Jaka je diagnoza Tve nemoci?
Garfi
Majdo,
17. 06. 2014 15:37

to m ve slovese navíc vypadá, že to píšu v jednotné osobě:-). Ale bohužel ne. Je to člověk z Vysočiny a jezdí na pár míst v Česku.
Garfi
Majdo, tak to je jasné,
17. 06. 2014 15:36

rychle pryč od něj!!! To nebyl žádný léčitel. Slušného a opravdového léčitele poznáš mimo jiné tak, že si nebere buď nic(léčit je poslání), nebo v podstatě jen za výlohy a trošku navíc, neb z něčeho taky žít musí. Jednoho znám. ale není vyloženě léčitel. Je skvělý diagnostik a dobíjí energii, aby si tělo lépe samo poradilo. Pokud jde o vážnou věc, sám lidi posílám k příslušným lékařům. Na nic si nehraje. Diagnostikuje zdarma a za energii si nebere od dětí nic, od dospělých 500,- Kč, tak si to jen srovnej s těma eurama, co chce ten zlatokop od tebe...
majda
Odpoveď.
17. 06. 2014 15:17

Ďakujem za všetky názory,vážim si ach,aj keď s niektorými nesúhlasím. Ale prosím Vás,poraďte mi, ako mám riešiť môj zdravotný problém. Nezávisle som sa pýtala jedného ,,liečiteľa,, čo mám robiť s liečbou. A viete, čo mi povedal? Vraj mám vynechať lieky a mám sa liečiť u neho,pričom jeho ,,liečba,, spočíva v nejakom čarovaní,vraj ma vylieči za 7 dní a mám mu zaplatiť 800 eur. Pritom sa to dá stabilizovať liekami. Viem, že lieky sú biznis, ale bez nich ba som asi zomrela.
Askii
Majdo
17. 06. 2014 7:48

Článek jsem nečetl, jen mě zaujalo jak tu píšete, že by vás lékař odkázal do blázince. Mě taky posílali všichni do blázince za to, že občas zůstanu celou noc v mraze abych byl zdravý (meditace, při které vnímám mráz jako normální stav a naplňuje mne vnitřní teplo). Často nachlazení tzv. normálně smýšlející lidé to taky nemohou pochopit. Článek jsem nečetl, mpožná tam jsou hovadiny, ale zkuste se někdy nebát. Svět není černobílý.
Adanom
:)
16. 06. 2014 18:40

No ano. :) jsou leky a leky. Napriklad morfium.
Ja jsem si nevsimla ze by zde byla rec o nejakem smahem odmitani leku bez rozmislu.
Reagovala jsem na to jak pises ze kdyby..... Tak ze by se to nepouzivalo?!
Ne protoze tohle by zasahlo do toho prumyslu preci.

Jsou lide kteri sahaji po lecich aniz by je vskutku vsechny potrebovaly,potom ti co sahaji jen po tom co opravdu potrebuji, potom ti co zadne leky nepouzivaji a riskuji svuj zivot. Nekteri zvitezi nekteri ne.
Nicmene kazdy si preci vybere tak jak jemu se to hodi. :)
Sylvia
Majda
16. 06. 2014 18:36

pleties jablka s hruskami, kazdy sa moze rozhodnut. A Budwigova nebola ludova liecitelka. S Tvojim preboha Ty tieto clanky vynechaj uplne. Su alternativne metody a vdaka ludom ja Ty su prave tito ludia odkazovani k cvokarovi. Nikto Ti neradi, jak sa mas liecit. Je to inspiracia pre ludi, ktori uprednostnuju alternativy tam, kde zlyhava medicina. Jej liecba bola obsirnejsia, to by si ale nesmela citat z clankov len prve odstavce alebo diskusiu, nez nieco napises.
Peklíčko
Ceny léků
16. 06. 2014 18:27

a celý ten průmysl a hlavně obchod okolo je vážná věc a neznám skoro nikoho, kdo by na tohle všechno nenadával, jistě pod vlivem zlé zkušenosti, ale zase na druhou stranu opravdu vážně nemocní, třeba diabetici, ten inzulín brát musí nebo lidé po transplantaci, tak ti berou doživotně léky na potlačení reakce, kterou transplantace vyvolává,škoda, že nějaký lékař se k tomuto tématu sem nevyjádří. Ale zase šmahem odmítat léky, bez rozmyslu, že na mě někdo vydělá??? To může jen ten, kdo ví co činí a rozumí tomu a to laická veřejnost není, že.
Adanom
Peklíčko
16. 06. 2014 18:14

A Ty neznas to peklicko farmaceutickeho prumyslu? ;)
majda
Ahoj.
16. 06. 2014 17:52

Mám ochorenie srdca,nevyliečiteľné, a to mi niekto chce nahovoriť, že pojedaním tvarohu a pitím šampusu sa zdravie vráti? Veď je nezmysel!!!!!Ak tento článok ukážem môjmu kardiolôgovi,stavím sa,že ma pošle neodkladne k cvokárovi. Preboha,ľudia,ak máte aspoň ostatky zdravého rozumu,neriešte a neberte vážne tento článok!!!!!!Silne mi to pripomína pár rokov nazad,keď boli v móde tzv. ľudoví liečitelia. Alebo nedávno v Č.R. zomrel malý diabetik len preto,že mu rodičia nedávali inzulín a lieky.
Peklíčko
Rakovina je komplikovaná
16. 06. 2014 17:30

nemoc a léčit ji tvarohem ať už s pravým šampíčkem nebo bez a lněný olej k tomu, kdyby to skutečně fungovalo, že by se to nepoužívalo????Nebo neméně známá Breussova dieta nebo dieta Dr. Nolfi, vždy, když se vyskytne takováto informace, tak si vzpomenu na svou sestru, která se také takovým to způsobem léčila z rakoviny, až už bylo dočista pozdě, na jakoukoliv léčbu.Kdepak, prevence, prohlídky, k lékaři včas když se něco nehojí nebo něco není jak má být , těch devět varovných příznaků zná také asi každý, přiměřená strava co do množství a kvality, to sice vyhráno nad nemocemi není,avšak jako základ ochrany zdraví nic lepšího není a je to jednoduché a činit tak může každý.Nebo vzpomínáte na Béresovy kapky?Jak tento humbuk rychle přišel, stejně rychle odešel.
Dana P.
:o)
16. 06. 2014 11:55

"jez do polosyta, pij do polopita, budeš dlouho živ" - nechceme to slyšet, naše chyba
Dana P.
Sylvi máš pravdu,
16. 06. 2014 11:50

objevovala. Taky od pradávna lidé věděli, že jim svědčí jíst málo, případně se postit a tak se samoléčili.
iveta
no tak
16. 06. 2014 11:49

jistě že není sylvie ale nač zavdávat příčinu.
Chtěla jsem jen vyzdvihnout právě to,že vše je směřováno k tomu aby lidé jedli nezdravě a následně se draze léčili a pak umírali... atd.
Sylvia
Btw
16. 06. 2014 11:22

rakovina sa objavovala uz aj u pravekych ludi a ti urcite nechodili do KFC a prostredie nebolo zatazene priemyslom, bola v staroveku aj v stredoveku. Neni to choroba len dnesnej doby.
Adanom
:)
16. 06. 2014 11:13

Kez to nikoho z nas nepotka nebo znovu nepotka. Jeden nikdy nevi co ciha za rohem.
Meli bychom si davat pozor na to co jime a predevsim prosvetlit vedomi.
V nas samotnych uvnitr lezi skryta pricina nemoci a proto take naopak i skryta odpoved jak se vylecit.
Kazdy by na to sel jinak, presne v souladu s jeho nastavenim.
Sylvia
No
16. 06. 2014 11:02

hovorim, tento clanok je len inspiracia, je tam odkaz na stranku protokol Dr. Budwigovej. Ja som to prebehla len zbezne, je tam nejaka jej dieta, ktora teraz neviem, ci prave sa pouzivala spolu s tymto pri liecbe pacientov alebo to ma byt nejaka prevencia.

Ale zakazuje tam celkovo zivocisne tuyky, pise, ze ani ryby sa nemaju jest, lebo ryby funguju jak cistici vody a ani bravcove, lebo prasa je cistic zeme, takze zozere vsetko na co pride. Ale napriklad moja babka mala prasa a to zralo to, co my. Hadzali sme mu zbytky plus napr. supy zo zemiakov. Ine je to ale asi v hromadnych chovoch.

Zakazuje aj biele pecivo a cestoviny. Co sa tyka toho tvarohu, tak niekto tam pisal v diskusii, ze je to akoby len tvarohova bielkovina, takze nejaka syrovatka z tvarohu, ale tento vyraz (quark) sa pouziva na tvaroh tiez. Ona tam pise nizkotucny.

S tym sampanskym neviem jak to je, vezmime si, ze ona zila v rokoch, ked podla mna nejake nahrazky este neexistovali, tak ked mysli sampanske, tak asi prave sampanske, nie sekty. A to je asi fakt draha zalezitost. Ale ona sama nikde nepise, ze je to lacne, ale asi furt lacnejsie nez prasky. Sama sa dozila dlheho veku 1908 - 2003.

Inak v diskusii je spomenuta aj liecba rakoviny a inych chorob pomocou MMS, tak si to mozte najst.
Adanom
Ano
16. 06. 2014 10:52

Pust a nejlepe pred uplnkem uprednostnuju.
A bez toho " obycejneho " sampanskeho se take obejdu. :-)

Dana P.
jestli uvěřím, že
16. 06. 2014 10:41

Dr. Budwigova prováděla výzkum a praktická léčení s pozitivními výsledky, pak to šampaňské v systému jistě má svoji úlohu. Jenže by to zřejmě muselo být opravdu originál šampaňské, na které dost lidí nemá. Žádné sekty sycené dodatečně "bublinkami"...
Ale po letech zavrhování půstu (vědci a lékaři nám tvrdili, že je pro zdraví bez přínosu, dokonce prý velmi škodlivé) je tu konečně pozitivní vlaštovka !! :
http://www.novinky.cz/zena/zdravi/339077-problemy-s-imunitou-spravi-dva-dny-pustu.html
Adanom
:-)
16. 06. 2014 9:05

" Zázračným „léčivem“ jsou „obyčejné“ potraviny jako ........ a šampaňské. "

Na muj vkus je takhle napsana veta pekny špek. :-)

Jinak jasne. Dobre je ze si clovek muze a take sam vybira cim a jak se bude lecit.
iveta
k tomu
16. 06. 2014 6:54

lněnému semínku...nosí mi ho strýc z pekáren,mám ho doma a občas ho papám jako oříšky na hrsti.
Sylvie ale to máš ze vším...vem si že jadérka z meruněk jsou taky zdravé né že ne a taky léčí rakovinu,zrovna tak spoustu dalších přírodních papů.
iveta
v životě
16. 06. 2014 6:50

bych si nekoupila náhražku jako je margarín!
Jedl se za války páč byl hlad,tak nač ho jíst teď??
Jsou to šmejdi ti kdož nám ho cpou pod nos!
Nejhorší na tom je že dnešní mládež je odkojena na těhle sračkách jako jsou mekáče,KFCéčka a podobné humusy!
Já to říkám furt některým maminkám...nechoďte do těhle pochybných žrádelen. :-(