Články

Videa

Ďalší z mnohých falošných prorokov a náboženský fanatizmus - (komentáře)

Kybernaut
Ach, jaj!
17. 04. 2014 10:57

Tak to som si teda nezávisle od teba všimol už dávno a to hlavne u prispievateľoch ženského pohlavia. Naozaj "šibnuté ženské".
Askii
Kybernaut
28. 03. 2014 21:07

To neřeš, některé osoby si tu pod rouškou anonymity kompenzují svoje komplexy, tak jako na jakékoli jiné e-diskuzi, nic víc nic míň. Prostě podobné zbabělé chudinky ignoruj. Nic jinýho na ně na netu neplatí, protože jakákoli odpověď stejnak vede k jejim dalším zvratkům, tak jako na jakékoli jiné e-diskuzi...
Kybernaut
Toto mi vadí:
26. 03. 2014 2:32

Mne osobne vadí taký štýl písania komentárov smerom na moju osobu, že "prestaň hento a tamto". Haló, no kde sme to, čo ste mi, že máte taký pocit práva ma takto drzo poučovať?
Dana P.
Askii
21. 03. 2014 20:32

nééé, tomu se říká diskuse :o)
Askii
zajímavé
20. 03. 2014 16:49

urážky vadí, ale neustálé urážení a poučování lidí s jiným názorem je normou?
mississippi
Kybernaut
19. 03. 2014 20:58

nešlo by to bez těch sprostejch slov ?!!!

nejsou tu jen dospělí!!!!
Kybernaut
Tebe vadí všetko.
19. 03. 2014 17:13

Už som to predsa každému vysvetlil, nie len tebe Sylvia, že reagujem iba na to, čo sa v týchto komentároch kýmkoľvek napísalo a neberiem žiadny ohľad na to, že kto to niečo napísal. Reagujem iba na samotné informácie, na napísaný text, ktorý ktokoľvek napísal. Keby to tu nebolo napísané, tak by som na to ani nereagoval. Ja za to nemôžem, že poniektorý píšu hlúposti. A ty Sylvia si uvedom, že tebe vadí asi všetko, lebo ti vadí to, keď ťa kritizujem a vadí ti aj to, keď ťa naopak, chválim. Ako keby si ty sama nevedela, že čo vlastne chceš. Nech už čokoľvek napíšem, tak skoro všetko ti vadí. Nemám vôbec žiadny záujem, aby ktokoľvek obdivoval moju inteligenciu a nehrám žiadne, ani férové hry. To, že či ty na niečo reaguješ alebo nereaguješ, je tvoja vec a ja nemám záujem o žiadne naznačovania. Nie, ty si nič také nenapísala, to napísala iveta ale opakujem, že mne je úplne jedno, že kto čo napíše, ja pozerám iba na to, čo bolo hocikým napísané. To, čo ja napíšem o tej ivete, píšem podľa toho, čo napísala samotná iveta. Keby ináč písala ona, tak ináč by som písal aj ja. Ja sa takto prispôsobujem: "Ako sa do hory volá, tak sa z nej ozýva". Prepáč mi Sylvia, ale neposlúchnem ťa. Keby si to napísala aspoň takým spôsobom, že mi to akože radíš a odporúčaš, tak by som nad tým možno ešte porozmýšľal, no ale takéto doslova diktovania, prikazovania a zakazovania, že čo mám a čo nemám robiť, ako mám a ako nemám písať svoje komentáre, sú proti mojej srsti.
Sylvia
Kybernaut
19. 03. 2014 1:01

Ked si myslis, ze TEJ Sylvii Ty mudrlant nesiahas po clenky, tak je to Tvoja projekcia, nie moja. Ja nemam dovod pisat ziadne nepravdy, neni to moj styl a uz vobec nie kvoli Tebe. V inej diskusii si mohol ukazat, ze inteligentny si, ja som na Tvoj komentar uz tu nereagovala. A to Ti malo nieco naznacit. Tak si rozmysli, jakou cestou tie Tvoje komentare budes viest. Toto bolo zbytocne, co si tu napisal. Sam venujes moc casu posudzovanim druhych, aby si hovoril o niekoho nevyrovnanosti, mne to problem nerobi napisat komentar, ale zaroven tu nebudem tupo zdoraznovat, jak mi nieco vadi alebo nevadi a hodnotit, ci nieco vadi druhym. Kto by na nu mal? Ja tu nieco take tvrdim? Clovek, co zvani o nevyrovnanosti druhych, jak tu stale o Ivete pises, by si mal zamiest pred vlastnym prahom. A zopakujem Ti, ze toto bolo zbytocne. Chytil si sa zase toho, co lahodi Tvojmu uchu, je to jednoduchsie. Ked chces reagovat na mna, tak prosim, na moje komentare, neotieraj sa o mna vtedy, ked to neni priamo odo mna alebo urcene mne rovno, hraj fer hru, povedz si svoje a ja sa k tomu vyjadrim. Nehraj tu spinavu hru ala ini tkzv. komentatori, ktori hovoria o mne, ale nie ku mne. Tieto maniere si nechaj a nepreberaj ich od spiny tohto webu, ktora sa len snazi utrhnut si kus jak sup bez dalsej hodnoty. Ked o mne nieco niekto napise, nema to byt pre Teba relevantne. Nepoznas historiu ani vazby a ani odkial to pochadza a to je vlastne malym ludom. Kam patris, sa zaradis sam, odkazovat do inych casopisov Ta nebudem, nestoji mi to za to, nemam totiz utriedeny nazor na Teba, aj ked instinkt ma vacsinou neklame.
Kybernaut
Ženy?
18. 03. 2014 19:51

No, vidím, že sa tu zase vášnivo diskutovalo. Ďakujem ti iveta za tvoj úctivý a šľachetný prejav poklony, že ja nie som hľadač pravdy. To človeka poteší. Napísala si, že "K ostatnímu se nevyjadřuji", no ale hlavná vec, že si potom napísala ďalšie štyri komentáre. Ak ku mne už "vážně nic" nemáš, tak potom prečo píšeš ďalšia komentáre ako nejaká nevyrovnaná a nerozhodná osoba, ktorá sama neviem, že čo chce? Prepáč, ale aj ty ako takmer vždy, si na veľkom omyle, lebo môj život je v úplnom poriadku. Ale odporúčam ti iveta, pozrieť sa najprv do zrkadla ešte predtým, ako budeš posudzovať druhých, lebo veľmi ľahko by sa totiž mohlo stať to, že počas toho, ako ty v druhých vidíš triesku v oku, tak ty sama môžeš mať celé lesy v obidvoch očiach. A podľa tohto modelu "Podľa seba súdim druhých" viem, že ty si v podstate písala o sebe samej a nie o mne. Tá Sylvia je ináč aj podľa môjho názoru veľmi inteligentná a šikovná dáma, ktorej samozrejme ani ja nesiahám ani po členky. Veď kto by predsa na ňu mal? na ňu nemá nikto. Je fakt dobrá, skláňame sa všetci pre ňou. Nič proti nej nemám aj napriek tomu, že píše do očí bijúce nepravdy. Nemusela si sa mi ospravedlňovať za tú tvoju pravdu. Tá tvoja pravda mi nerobí žiadne problémy, dokonca ma aj dobre pobavila, takže ja ti dokonca aj ďakujem za tú tvoju pravdu, ktorá mi pozdvihla náladu. Viacej takých tvojich právd prosím ťa nemáš? Potešili by ma tvoje ďalšie pravdy. Napadlo ma, že by možno nebolo zlé tie tvoje pravdy zverejniť v nejakom humoristickom časopise aby sa na nich pobavili aj ostatný čitatelia a ty by si ich možno vedela aj speňažiť, takže by si si na nich možno vedela aj trochu privyrobiť. Drahá iveta, ak ti vadia podľa teba moje vyhrážania sa, tak prečo ma niekde neudáš? Pošli na mňa kukláčov, protivyhrážaciu špeciálnu jednotku. Na tých vašich podráždených "vreskotov" sa dá celkom dobre zabávať. K tým tebou spomenutým "ženám" sa ja správam tak podobne, ako sa tie "ženy" a ktokoľvek iný, správa ku mne. No, pošli za mnou nejakého muža, nejakého tvojho poslíčka alebo bodyguarda. Pošli za mnou Bigbiz-a alebo Garfi-ho, tvojich najlepších kamarátov. Ja od teba iveta, ani neočakávam to, aby si ty mňa považovala za inteligentného prispievateľa komentárov. Zaujímavé utlimnátum si mi dala. Že vraj "Pokud nezměníš komentáře,tak tě nemohu brát jako inteligentního komentátora". Celkom dobre ma pobavil. Ale možno ti predsa len urobím radosť a zmením svoje komentáre. No Bohu žiaľ, ale asi nie tak, ako by si si to ty predstavovala a ako by si to ty očakávala. Nejako som si to teda nevšimol, že ty sa už k mojim podľa teba nezmyslom nebudeš už viac krát "vyjadřovat". Veď aj potom neskôr, včera o 08:37 si si na niečo spomenula. To prirovnanie k eštébákovi ma tiež pobavilo. No, ukáž, nech si to prečítam, že na čo niečo jedno si si to spomenula. ... Dobré. Takže jednou jednému, asi mne podobnému, jednému eštébákovi, si raz na jednej, jednokolesovej a jednohlavovej motorke počas toho, ako ti z hlavy vypadlo jedno koliesko, raz prešla jednu nohu a potom ten jeden príslušník STB "čučel" ako jeden mimík na jeden drát? Zaujímavé, gratulujem, pekný jeden príbeh, to si zaslúži jedničku. Nestalo sa to náhodou 1.1.1961 o 13:11 hodine?

Neboj sa Garfi, ja sa na nich len celkom dobre zabávam. Samozrejme, že sa neposerem hneď za to, že niekto je žena. Za to, že sa niekto považuje za ženu, neznamená to, že si čokoľvek môže dovoliť a písať si ako chce a od druhých dokonca ešte drzo vyžadovať aj to, aby tancoval tak, ako tie "ženy" spievajú. Neviem, že z akého dôvodu by som sa mal správať úctivo k ženám, ktoré na mňa kydú hnoj. To je doslova niečo ako drzosť vyžadovať odomňa úctivejšie správanie bez toho aby s tým v provom rade začali oni. Tie informácie ma vôbec nepotešili, že si na tejto webovej stránke niektoré "ženy" robia svoj vlastný špinavo tokovský pelech, na princípe, že "kto nie je s nami, je proti nám". To by sa skutočne nemalo robiť tak, že "Kdo se mnou nesouhlasí, ten je proti mně a šlape mi na kuří oko.". Ahá, takže toto tým "ženám" vadí? To som su veru že aj ja sám všimol. Vôbec sa mi nezdá, že by si takáto odpadlícka spodina našej spoločnosti mala zaslúžiť nejakú väčšiu úctu. Ja mám v úcte iba dobrých ľudí a je mi úplne jedno, že či je to žena alebo muž. Správam sa k druhým tak, ako sa oni správajú ku mne. Prisbôsobujem sa. Nepatrím medzi takých debilov, že sa k tomu niekomu druhému ťuťulácko muťulácky úctivo správam počas toho, ako mi ten niekto druhý sere na hlavu. Ďakujem niektorým za informovanie, že ako to tu funguje. Aspoň ešte lepšie viem, že s kým tu mám do činenia.
Sylvia
Zabudol
17. 03. 2014 20:52

si spomenut korporacie. Opisal si sa docela vystizne btw. A ano internet je plny ludi, jak Ty, relativne verejna osoba.

Petrapeta asi bude pramalo zaujimat nieco o mne, zatial co Ty vyuzijes kazdu prilezitost, aby si si mohol obtriet frnak o mna. Chces vyzerat pohodovo, ale moc sa snazis a snivas o zlostnych reakciach, ale v skutocnosti si na smiech Ty. Uz len tym jak Ti lezi v zaludku vec, ktora je rok stara a stale ju dookola spominas. Tak si nefandi, je to umele. O komplexoch Ty sam uz urcite kdeco vies, takze ked si chcel exhibovat, nepodarilo sa Ti to znovu. A o Tvojom prinose v komentaroch nemoze byt ani reci.
Askii
:-) Petrapet
17. 03. 2014 19:33

Ano je to tu stoka a to už dlouho.

Začala s tím ,pokud vím, Sylvie a její styl komunikace tu časem opanoval diskuze. Standardem je, že každý, kdo sem přijde a má jiný názor, je ihned prostáček, ubožák, lavicový extrémista apod.

Internet má tu výhodu, že je relativě anonymní a podobní hrdinové (zde však hlavně hrdinky) se v něm mohou realizovat v celé své prostotě. Nemějte jim to za zlé do očí by vám to nikdy neřekly, protože na to nemají.

Můžeme na to reagovat obecně třemi způsoby:
1)snížením se na jejich úroveň
2)popichováním (zlostné reakce bývají velmi úsměvné)
3)ignorováním primitivnách reakcí a bavením se s těmi, co se chtějí normálně bavit a ne si tu vylévat formou slohových cvičení své komplexy, popř. vkládáním zábavných glos
missi
kybernaut
17. 03. 2014 11:59

Pribrzdi trosinku..jo..to kvak kvak sis mohk nechat jinam
Petrapet
.
17. 03. 2014 11:34

http://novazeme.ning.com

Pro zajímavost tomu koho bude zajímat blog pod názvem : Směrnice chování k loutkolidem.

Je tam debata o egregorech, o povýšení vibrací a celkově o tom jak se mnozí můžou na věc dívat trochu odlišně.
Garfi
Petrapet,
17. 03. 2014 11:05

děkuji.
Petrapet
.
17. 03. 2014 10:59

Je to tady už jako špinavá stoka.
Někteří do ní můžou zabřednou až po uši když je pohltí její nizka frekvence.
Je moudřejší z ni vystoupit a sve vibrace pozvednout.
iveta
gárfí
17. 03. 2014 10:57

co to tu meleš?chováš se jak dítě,kterému ukradli hračku.Na co se tady furt dělí??nemám s tím co píšeš nic společného.Jděte s tím k šípku,naco neustálé dělení,vyčleňování atd.Vždyť je to jen o názorech kterým se někomu líbí a někomu ne.Tak tu nehraj šaškárnu.Buď mě pošli do víš kam a nebo nech bejt,nesnáším kecy okolo toho,je to u mě jen o podlézavosti.Říkej věci na rovinu a bez oklik.
Kdo se tu zlobí?věř že kdybych se zlobila,tak by to vypadalo jinak.
Koho jsem zde urazila?snad nemyslíš kybernauta? :-)) pleteš si pojmy.A nehraj komedie,že to nepatřilo mě a Sylvii.:-))
Garfi
Kybernaut,
17. 03. 2014 10:39

dávám ti za pravdu, pro pravdu se lidi zlobí nejvíc. nevidím tu žádnou netaktnost k ženám z tvé strany, zato ze strany těch žen nekonečné napadání a uráženích druhých. Možná, že se právě tím ženstvím zaštiťují. Lidská slušnost je však na pohlaví nezávislá, buď je, nebo není. Osobně mě mrzí, že tu stále u některých osob, které to tu už považují za "své stránky" Přetrvává postoj typu: "Kdo se mnou nesouhlasí, ten je proti mně a šlape mi na kuří oko. " Nechápou, že jiní nemusí mít stejné nazírání nejen na věci ezoterické,ale i na to, že kdo netáhne se mnou, je nepřítel. Tady se prostě s někým nesouhlasit nesmí. A tato jednostrannost mi vadí. Jinak web jako takový je fajn.
iveta
:-)))
17. 03. 2014 8:37

a ještě jsem si vzpoměla....jednou jsem jednomu estébákovi přejela nožku na motorce a čučel jako mimík na drát.Nezpůsobila jsem mu žádnou ujmu na zdraví,jen jsem mu žvejkla tu jeho hnusnou nohu,kterou mě kdysi kopal.
iveta
kybernaut
17. 03. 2014 8:22

Pokud nezměníš komentáře,tak tě nemohu brát jako inteligentního komentátora a k tvým nesmyslům se nebudu vyjadřovat.Honíš si tady jen svoje rádoby superego ale nějak ti to nevychází.
A ty estébácký praktiky si nech,jsi akorát směšný.
iveta
kybernaut
17. 03. 2014 8:11

přestaň psát o hovadinách a jdi rovnou k věci...přestaň posuzovat,děláš stejnou chybu o které tady neustále meleš a vytýkáš.
A přestaň neustále vyhrožovat,upozorňuji tě na to už ve více mých vstupech.A ta tvoje netaktnost k ženám mě taky nesedí.Nevím v čem ty žiješ a na co si zvyknutý ani mě to nezajímá ale chovej se k ženám slušně.Možná by ti nezaškodilo se popasovat s nějakým mužským aby ti jemně naznačil jak se chovat k ženám.
iveta
bigbiz
17. 03. 2014 7:50

k tobě u vážně nic nemám...z tebe mluví jen zášť.Jsi ve své podstatě nespokojený ve svém životě ale do toho mě netahej.
Sylvie je podle mého inteligentní ženská a dokáže se povznést nad některými neshodami,které jsme mezo sebou kdy měly.Nesaháš ji ani po kolínka.Promiň za moji pravdu,kterou jsem ti musela říct.
iveta
kybernaut
17. 03. 2014 7:43

najde se skutečný hledač pravdy?...představ si že ano ale ty to opravdu nejsi.K ostatnímu se nevyjadřuji,nepovažuji to totiž za argument ale za bláboly.Promiň ale nemáš ponětí co je tam za tou oponou.Víš co?připadáš mi jako kdyby si zaspal dobu někde v těch osmdesátých letech a tam strašil všechny okolo tím jak spolupracuješ,připomíná mi to praktiky STB.:-))a věř že na mě si nepříjdeš.
Kybernaut
Kvaky kvak a trafená hus.
17. 03. 2014 2:28

Milá Sylvia, zase už hneď v úvode tvojho príspevku si napísala nepravdivú informáciu, lebo o tom, že či sa mi páčia alebo nepáčia nejaké komentáre, som sa v oblasti estetiky nikde nijakým spôsobom nevyjadril. Vyjadril som sa iba o tom, že s akými tvrdeniami v komentárnych príspevkoch súhlasím a s ktorými tvrdeniami v komentároch nesúhlasím. Áno, úprimne sa priznávam, že sa to niekedy môže stať, že niečo nechápem, niekedy sa mi to stáva, lebo sa nepovažujem za neomylného. Nech sa páči, kľudne si nesúhlas s tým, čo ja píšem. Vôbec mi to nijako neprekáža a nerobí mi to žiadne problémy. Prepáč mi, milá Sylvia, ale podľa tvojho názoru hlúposti si budem dávať kdekoľvek sa mi zachce a nezdá sa mi, že akurát ty by si mohla mať právo drzo mi rozkazovačným písomným tónom dirigovať do toho, že čo kde nemám dávať. Takú radosť ti žiaľ neurobím a dovolím si ťa neposlúchnuť. Na tvoju otázku "Ludia si zvolia politikov a potom su zli?" odpovedám tak, že zlí sú politici, lebo sú to iba obyčajný ako keby naničhodný egoistický mafiáni, mysliaci iba na seba, ktorý hrabú a ožobračujú chudobných, kde sa len dá. Sú to len také obyčajné dosadené bábiky. Nájdu sa aj výnimky ako Šani Dubček a jemu podobný, tých sa ale snažia rýchlo zbaviť, lebo sú pre nich nepohodlný a takých v tej ich špinavej hre nepotrebujú. Ľudia nie sú zlý, sú iba otupený alebo "hlúpy", nekritický, slabý, ľahko zmanipulovateľný, demoralizovaný a tak podobne. No tak to teda Bohu žiaľ, že sa všeobecná verejnosť chová "vacsinou rovnako" podľa politikov. Veď podľa toho táto naša skazená spoločnosť ako celok aj tak vyzerá a stačí si v televízií pozrieť nejakú spravodajskú reláciu, kde sa dá pekne vidieť niečo ako "vizitka" našej spoločnosti a výsledky ich málokedy aj dobrých skutkov. Napísala si o pravde pre mňa, "ktora zase boli Teba". Ja som sa ale zase nikde nijako nevyjadril takým spôsobom, že by ma malo niečo bolieť. Možno ťa sklamem, ale nič ma nebolelo a nič ma doteraz nebolí (dokonca aj tá ruka ma už prestala bolieť), ani ma nič netrápilo a nič ma netrápi, takže si zase ty nahováraš a domýšľaš dezinformácie ako takmer pri všetkom ostatnom. To, čo potrebuješ ty, je podstatne zúfalejšie a poľutovaniahodnejšie s porovnaním s tým, čo podľa teba potrebujem ja, tak na tvojom mieste by som moc nevyskakoval s tým, že kto čo zúfalo potrebuje. Ako vidím, snažíš sa svoje komentáre písať s drzou a ostrou urážlivosťou, ale nejako ti to nejde, asi by si mala aj na tom trochu viac zapracovať, lebo ti to nejako nejde, lebo ja sa nad týmito tvojimi komentármi len dobre zabávam a smejem sa ako ty dokážeš písať a doslova "štekať" ako pes ale "škriekať" ako nejaká opička v klietke. Je mi to ľúto ale aj tieto nepravdivé dezinformácie si si ty sama nesprávne domyslela a nahováraš si nepravdy a doslova klamstvá: "A Ty si si to veselo prijal za svoje, pretoze si proste napaleny, ze Ti tu nekvituje tie Tvoje mis mas komentare, kde pleties jablka s hruskami. A aj preto suhlasis, ze s Ivetou je tezke porizeni, nevies preco, ale suhlasis. Podvedome ale potrebujes, aby s Tebou kazdy suhlasil, preto tu stale napadas len tych, ktori s Tebou nesuhlasia." Nebol som a ani nie som nijako napálený ako si to ty nepravdivo nahováraš. Práveže naopak, dobre sa zabávam počas čítania tvojich ako keby podráždeno "ziapačných" a ako keby provokatívnych príspevkov. Čo slovo, to nezmysel a klamstvo. Nepotrebujem aby mi niečo "kvitalo" a je mi ukradnuté, že či "kvitá" alebo "nekvitá". Tie tvoje kadejaké "kvitania" a "nekvitania" mi môžu byť ukradnuté. Ja veľmi dobre viem, že prečo s istými tvrdeniami súhlasím a z akého dôvodu s nejakými informáciami nesúhlasím. Bol by som teda zvedavý, že odkiaľ ty takto na diaľku môžeš tak veľmi dobre vedieť, že čo sa deje v mojom podvedomí. To som teda prekvapený, nevedel som, že si až do takej miery "dokonalá" a šikovná. Klobúk dole, pred takýmito tvojimi výkonmi na diaľku. Vôbec nepotrebujem to, aby ktokoľvek so mnou súhlasil, to si zase len ty takto ako takmer vždy a skoro vo všetkom, nesprávne vykladáš. A to tá pravá sa písomne ozvala, že kto trepe hlúposti a že kto je nedôveryhodný klamár. Tých tvojich do očí bijúcich a osvedčených klamstiev sa už nazbieralo akurát tak dosť. Veď čítaj ďalej, hneď budeš usvedčená z ďalších tvojich klamaní. Tým, že sa vyjadrujem tak, že s niektorými tvrdeniami súhlasím a s niektorými tvrdeniami nesúhlasím, nikoho nenapádam. Zase si nahováraš, vymýšľaš a domýšľaš niečo, čo je od pravdy veľmi vzdialené. Ja súhlasím alebo nesúhlasím iba so samotnými tvrdeniami, s informáciami a nie so samotnými informátormi, čiže s autormi príspevkov. Je mi úplne jedno, že kto čo napíše, ja komentujem len samotné informácie a tvrdenia takým spôsobom, že "čo" sa niekym, hocikým (to je jedno, že kým) napísalo a nie, že "kto" to napísal. Voči nikomu nie som nijako zaujatý a keď napríklad aj ty alebo tá iveta alebo hocikto iný sem napíšete niečo, čo sa zhoduje s mojimi poznatkami a závermi výskumov, tak ako keby dám za pravdu aj tebe, jej alebo hocikomu inému. Napísala si, že "Na zaciatku si sa modlil k Panne Marii", čo je z tvojej strany ďalším omylom do už aj dosť veľkej zbierky neprávd, lebo ty si to napísala v minulom čísle ("modlil"), ale ja sa k nej doteraz modlím. Milá Sylvia, dovoľujem si ťa upozorniť na ten smutný fakt, že v jednej tvojej vete zvykne byť aj viac klamstiev a neprávd ako len jedno klamstvo, ktoré si ty sama nepravdivo vymýšľaš, domýšľaš a nahováraš. Tak napríklad ďalším tvojim klamstvom je toto tvoje písomné tvrdenie, že "a nakoniec Ta unasaju mimozemstania". Toto tvrdenie je klamstvom z toho dôvodu, že si to napísala v prítomnom čase a žiadny mimozemšťania ma v súčasnej dobe už neunášajú. Už sa to chvála Bohu stalo minulosťou, na ktorú sa mi ťažko spomína, lebo to vôbec neboli príjemné zážitky, ktoré by som neželal ani môjmu najväčšiemu nepriateľovi. Spomenula si nejaké trápne videá, ktoré som pridal na túto webovú stránku, ktoré sú podľa teba "100 rokov stare". Ďalšie klamstvo a nepravda z tvojej strany. A to také veľké a do očí bijúce, že až to bolí a búcha to dverami. Žiadne až tak veľmi staré video som nikam nepridal. To jedno video, ktoré sa hore vyššie nachádza (na webovej stránke http://www.esoterikweb.cz/clanky-nahled.php?id=3186), bolo nafilmované v roku 1996 a je staré 18 rokov, čo je od tebou stanoveného veku 100 rokov dosť veľký rozdiel, až 82 rokov. Tak veľmi sa mýliť, tak to už treba aj vedieť. Zase sa pokorne skláňam nad tvojou dokonalosťou v extrémnom mýlení sa. Tomu, že "Az tu vysvetlis odkial toto pochadza" som moc nerozumel. Čo mám akože vysvetľovať? Mám akože tebe vysvetliť tie moje únosy do UFO v detstve? Ak áno, tak to si hádam nemyslela vážne?! Smejem sa nad tou predstavou, ktorá mi pripadá smiešne. To bol akože vtip? A malo by to nejaký význam, detailnejšie ťa o tom informovať na tomto mieste, keď už teraz som v tvojich a možno aj v ostatných očiach nedôveryhodný klamár? Je mi to ľúto, Sylvia ale necítim takú potrebu, že by som akurát teba chcel o niečom presviedčať. Pre mňa za mňa, si tam do tej kolonky "Kybernaut" môžeš dať trebárs aj mínus nekonečno bodov. Dúfam, že si nebudeš ty alebo ktokoľvek iný zase nahovárať klamstvá, že kvôli tomu bližšie neinformujem, že som bol "napálený", "nahnevaný", "urazený" a tak podobne. Veď ja sa nad týmito vašimi primitívnymi pokusmi o urážanie a nahnevanie len zabávam a smejem. Veď kto by také šibnuté ženské bral vážne? Veď niekedy mi to tu pripadá ako v blázinci. Problém nie je u mňa ale v druhých. Tu ide o to, že keď je niekto uzatvorený vo svojom skepticizme, že už dopredu sa dotyčnému s predpojatosťou neverí, tak tomu je úplne zbytočné čokoľvek detailnejšie vysvetľovať a informovať ho. To by bolo ako hádzanie hrachu na stenu, bola by to len zbytočná námaha a strata času.

Bigbiz a ostatné (ostatný), ja nie tebe (vám) dávam za pravdu ale tým podľa môjho názoru pravdivým informáciám dávam za pravdu. A tak isto keď s niečim nesúhlasím, tak iba so samotnými napísanými informáciami nesúhlasím a nie že s "niekym" nesúhlasím. Je mi úplne jedno, že kto to niečo sem napísal. Nie som voči nikomu zaujatý. To som tu hore vyššie ale už raz Sylvií vysvetlil. A tie vaše potyčky, incidenty, škriepky a nezhody ma vôbec nezaujímajú. Mňa zaujímajú informácie a to podľa možnosti pravdivé, ktoré sa na tejto stránke hľadajú podobne, ako ihla v kope sena. Áno, Bigbiz v týchto komentároch na tejto stránke som si aj ja nezávisle od teba všimol to, že iveta a Sylvia (sem tam aj iné) vykazujú isté problematické tendencie, na ktorých sa niekedy celkom dobre zabávam a s úsmevom čítam tie ich podráždené príspevky. Podľa týchto jej podráždených "štekotov" aspoň vieme, že na koho môj predcháduajúci komentár zo včera, zo 16. 03. 2014, ktorý sem pribudol o 22:54 hodine stredoeurópskeho času (Názov predmetu: "Pravda niekedy bolí.") platil najviac.

Sylvia, včera o 23:45 si do tvojho príspevku napísala si, že "Navyse niekto, kto trpi schyzofrennymi bludmi, ze Bigiz." Spomeniem len taký detail, že žiadneho Bigiz-a nepoznám, nikto taký s tým nikom tu nie je, vystupuje tu iba istý pán s nikom Bigbiz ale to nič nie je, to je len taká malicherná drobnosť, lebo takéto preklepy sa každému občas stávajú, tak to je ešte v poriadku. Horšie je to ale s tou schizofréniou, lebo žiadne prejavy Bigbizovej schizofrénie som nikde nezaznamenal. Už len v tvojom záujeme, ti Sylvia odporúčam aby si sa v týchto tvojich komentároch písomne vyjadrovala ináč, a to podstatne vhodnejšie a menej urážlivo, lebo si ťa tuto takouto písomnou formou dovoľujem upozorniť na to, že porušuješ pravidlá tejto webovej stránky. A ak ich i naďalej opakovane budeš porušovať, tak to nezostane len tak bez povšimnutia a bude sa to riešiť. Ak ty Bigbizovi vyčítaš to, že mi niečo ako to ty nazývaš "vykvákal", tak prečo by som ti akurát ja mal niečo "kvákať" o mojich nepríjemných zážitkoch, keď mi aj tak neveríš a som pre teba nedôveryhodný klamár? A odporúčam ti dávať si pozor na to, aby si na tejto webovej stránke "nedokvákala" ty. Ako tak čítam tvoje príspevky, tak máš toho dosť, čo by si mala na sebe vylepšovať ale v tejto oblasti ti radšej nebudem nič radiť a ani odporúčať. Ďakujem za pozornosť.
Sylvia
Bigbiz
16. 03. 2014 23:45

Fanynka? Ty si len ovplyvneny prostacek, ktory zbiera informacie, ktore nema z prvej ruky. Nemas na to, aby si napisal nieco kloudne, len zbieras klebety jak babka na trhu. Nemas uroven. Ja sa chovam stale rovnako a vie sa, co sa odo mna caka. Mne bud nieco zmysel dava alebo nie. Ale Ty si moc zaslepeny a zly na to, aby si to mohol ohodnotit. Ja na rozdiel od Teba mam svoje nazory, ktore nemenim, bez ohladu na to, kto sa s nimi stotoznuje. Ked niekto povie nieco, s cim ja suhlasim, tak to napisem a je jedno, kto to je.

Ale nebudem si spinit ruky s entitou jak Ty. Navyse niekto, kto trpi schyzofrennymi bludmi, ze Bigiz. A koho zaujima Tvoj bohovsky pribeh o mne a o Ivete, naco to tu kvakas Kybernautovi. To je pre Teba asi cely svet, ze? Nebudem sa riadit podla toho, co sa paci Tebe, ale mne. Jaky mam ja dovod byt na niekoho strane, len babka kvakalka jak Ty toto moze mysliet vazne.
Bigbiz
Kybernaut
16. 03. 2014 23:36

Dobře napsáno a souhlasím s tím, co jsi napsal. Jo pravda se holt někomu skutečně nelíbí. Třeba takovým zářným příkladem je Sylvia, které jsem tady nedávno napsal pravdu o tom, jak se kdysi chovala k Ivetě a to takovou, že jí na chatu nejdřív nadávala do klamárok, intrigánok a amanipulátorok, aby vzápětí zničeho nic otočila a stala se z ní najednou Ivetina horlivá fanynka a zastánkyně, jež se s ní dokáže bavit několik hodin o naprostých hovadinách a ještě se tvářit, jakou úžasnou praavdu Iveta říká. A její reakce byla přesně taková, jako u tebe. Že pletu hrušky s jabkama. Jo, Sylvinko, za pravdu se každej zlobí.
Sylvia
Kybernaut
16. 03. 2014 23:21

Pacia sa Ti len tie komentare, ktore sa Tebe hodia do kramu a to je zas Tvoj problem. Nepacia sa Ti komentare, ktore nechapes. Problem je, ze je to sice normalne, ale z hladiska uvedomovania si urcitych veci obmedzene. Mas to tak zjednosene a dosiahnes len tam, na co momentalne mas. Co je sice v poriadku, ale nemozem ja suhlasit s nicim, co pises.

Hluposti typu bojite sa pravdy si nechaj na seansy podobne tym, co si sem dal vo videu. Jin a jank su dva protipoly, ktore sa doplnaju. Neznamena ziadne dobro ani zlo, je to rovnovaha opacnych protipolov. Ja tie Tvoje rozpravky o pravde proste nezerem. U Teba o dezinformacie nejde, ide len o to, ze spuste veciam nerozumies tak, jak by si sa nad vecami mal zamyslat. Politikov a jejich oblubenost pliest sem v tomto kontexte je presne detinska reakcia, ktoru od Teba ocakavam s kazdym komentarom. Ludia si zvolia politikov a potom su zli? Ludia totiz v politikoch maju nastavene zrkadlo, v malom sa chovaju v podstate vacsinou rovnako. Ale o tomto tu pisat nebudem na tomto webe, je to len pravda pre Teba, ktora zase boli Teba.

Nesuhlasit so mnou mozes, ale to je tak vsetko, co s tym mozes urobit. Keby si pozorne cital moj komentar, tak by si sa tam docital, ze ludia z rovnakej urovne nebudu vidiet to, co ludia z urovne vyssej. Tou urovnou ale nemyslim samozrejme nic materialne. Vysvetlujem Ti to po lopate, aby to bolo zrozumitelne aj Tebe, pretoze to zufalo potrebujes.

Neviem, ci bola Iveta v astrale, spoliehat sa mozme len na to, co hovori, ale tak isto si tam nebol Ty a to este skor nez ona, pretoze nic, co pises nema hlavu ani patu. Neviem, kde zacat s Tebou, ale nech Ti je napovedou, co pisem hore.

Typek co tu pise, ze ona nikde nebola, moze a nemusi mat pravdu, pravda ale je, ze on sam je zahorkly a zaujaty. A Ty si si to veselo prijal za svoje, pretoze si proste napaleny, ze Ti tu nekvituje tie Tvoje mis mas komentare, kde pleties jablka s hruskami. A aj preto suhlasis, ze s Ivetou je tezke porizeni, nevies preco, ale suhlasis. Podvedome ale potrebujes, aby s Tebou kazdy suhlasil, preto tu stale napadas len tych, ktori s Tebou nesuhlasia. Nemam, co k Tebe moc dodat uz. Na zaciatku si sa modlil k Panne Marii, potom je zrazu z Teba astralny cestovatel a nakoniec Ta unasaju mimozemstania. Takze ja by som Ti odporucila skor nieco ine. Ale Ty vies kam toto patri. Az tu vysvetlis odkial toto pochadza namiesto trapnych videi, ktore su 100 rokov stare, potom mozme debatovat. Zatial su to len pre mna bludy cloveka, ktory tvrdi nieco, na co nema dokazy a uz vobec neni vierohodny. Ale mozo este presvedcis, u mna mas nula bodov.
Kybernaut
Pravda niekedy bolí.
16. 03. 2014 22:54

iveta, s tvojím písomným tvrdením, že "bytosti z jiných světů neexistují" nesúhlasím, lebo ja mám iné informácie a aj osobné skúsenosti. iveta, veď aj ty sama a my všetci ostatný sme extradimenzionálne duchovné bytosti z iných svetov (my nie sme biologický, to sú len naše telá a nie my), takže ty neveríš ani v existenciu seba samej a celého ľudstva? Zaujímavé. Správne ale asi nie. Ja nie že len verím ale ja viem o existencií dobrých a aj zlých bytostí z iných svetov. Takže ja som mimo tú špinavú hru, lebo ja by som nemal byť zaťahovaný do falošnej hry, lebo ja neverím ale viem o ich existencií. A čo sa týka tebou spomenutej falošnej hry, iveta, tak ťa upozorňujem, že to môže byť presne naopak, že to práve ty (a tebe podobný) môžeš byť obeťou veľkého klamstva. Bigbiz, podľa mojich zistení je "jin - jangovsky" duálny nie len tento náš svet ale všetky existujúce svety sú duálne, lebo je to hierarchicky univerzálny zákon vesmíru a to pravidlo platí úplne všade vo všetkých vesmíroch a nie len tuto u nás. Áno, súhlasím s tebou Bigbiz, naozaj to vyzerá tak, že iveta v "astrálu nikdy nebyla" a disponuje objektívne nepravdivými informáciami. A tá rada v závere, to ako keby som ja písal. Dobre som čítal iveta, že niečo negatívne a zlé je podľa teba iba také niečo ako studené? Dobre teda, bol by som zvedavý, že keby ťa hodili do ľadovo studenej vody, že či si až natoľko otužilá, že by si to nepovažovala za niečo zlé. Alebo keby sa tvoje telo zmrazilo na teplotu -200 stupňov Celzia, že či by si aj to považovala za niečo dobré. Nie je správne ani to, keď sa všetko negatívne a zlé zovšeobecňuje tak, že by to malo byť niečo, čoho sa treba báť. iveta, podľa teba "žádný mimík není negativní"? No tak to ťa ešte asi neunášali, podobne ako mňa a mnohé iné obete únosov do UFO, lebo to by si o nich asi úplne ináč písala. Skutočne sa mi zdá, že si nesprávne informovaná. Tie zlé bytosti sú objektívne negatívne a nie kvôli nejakým fantáziám. iveta, odporúčam ti zmeniť tvoje slobodné uvažovanie, lebo ako čítam tieto komentáre, tak nie len ja mám taký dojem, že si v mnohých veciach úplne špatne informovaná. A zrazu už "bytosti ano"? To je zaujímavé, najprv tvrdíš, že žiadne bytosti z iných svetov neexistujú a zrazu v inom komentári už píšeš, že áno a to dokonca tak, že sú iný, čo je ináč úplnou samozrejmosťou? To je ďalším dôkazom toho, že si obeťou dezinformácií a ty sama nevieš, že čo je vlastne pravda a nedokážeš sa rozhodnúť, že aké jednoznačné stanovisko máš mať. Tak sa tomu zvykne tvrdiť, že "tápeš v temnotách". Garfi, toto tvoje prirovnanie sa mi celkom páčilo: "v Mexiku jsi taky nebyla a přesto věříš fotkám a filmům". Prehnaný skepticizmus tiež už nie je prospešný. Preverovali sme aj tie takzvané "mutilácie" a náš záver je taký, že sa jedná o skutočný a pravdivý jav. Tie zvieratá sú skutočne sústavne mrzačené nejakými nepozemskými bytosťami a určite sa nejedná o nejakých dobrých a nevinných anjelíkov a nie sú zlý kvôli nejakým fantáziám niekoho. iveta, podľa mňa nemáš pravdu ani v tvojom tvrdení, že "to tajemno je totiž rozprostřeno všude". Napríklad tie už spomenuté mrzačenia dobytku a zvierat na území Českej a Slovenskej republiky doteraz neboli zaznamenané. Niektoré záhadné javy sa dejú iba v zahraničí a v našich končinách nie. Súhlasím s tebou Garfi, aj ja som si všimol, že s ivetou je "těžké pořízení". Sylvia, ak je pravda to, čo písomne tvrdíš ty, že ten čínsky znak Jin a Jang "nema nic spolocne so zlym a dobrym", tak prečo sa potom o ňom všade pravdivo tvrdí to, že to symbolizuje rovnováhu medzi dobrom a zlom? Podľa môjho názoru každý, kto akýmkoľvek spôsobom tvrdí to, že neexistuje nič dobré a ani zlé, tak to tvrdenie v žiadnom prípade nie je pravdivé, lebo dobro a zlo existuje, aj keby ste sa všetci dohromady na hlavy postavili a verili akýmkoľvek dezinformáciám a všelijako hore dole to filozoficky vysvetľovali. Nesúhlasím ani s tým, že "negativna bytost v astrale je negativna do tej mieri, jak ju kto vidi". Tak napríklad ako by videl nejaký demoralizovaný a skazený satanista a uctievač diabla tie objektívne zlé bytosti, ktoré unášajú ľudí a mrzačia zvieratá, keď tie mutilácie robia tak, ako keby ich nejaký satanisti robili? Pre nich by to boli doslova sväté a dobré bytosti ako keby to boli ich kolegovia z vesmíru. "Svätému je všetko sväté", že? Alebo skoro celý národ (česť výnimkám) ako nejaké ovce vnímajú politikov ako dobrých, dokonca ešte aj voliť poslušne chodievajú, ak sú niekedy nejaké voľby a tak podobne a oni sú kože dobrý iba kvôli tomu, že ich nejaký zmanipulovaný a zdebilnený národ považuje za dobrých? To mi nejako nesedí, hodnotiť "dobrosť a zlosť" niekoho alebo niečoho iba na základe toho, že kto to ako vníma. Pekne objektívne pravdivo, podľa skutkov a podľa ovocia, čo tie ich skutky prinášajú, treba hodnotiť a nie podľa nejakých fantazijných vnímaní v astráloch alebo kdekoľvek inde.


Ako tak čítam vaše komentáre na tejto webovej stránke, tak vidím, že téma "negativni entity" je pre mnohých z vás dosť háklivá a doslova nepohodlná. Mám ale pre vás špatnú správu: tomu, čo objektívne reálne existuje, sa ale nevyhnete aj keby ste sa na hlavu postavili. Tie vaše odbočujúce vysvetľovávania to nijako neovplyvnia. Veľmi dobre viem, že máte strach pred pravdou, že sa snažíte schovávať sa za kadejakými filozofickými výhovorkami a ezotericko psychologickými a akýmikoľvek inými vysvetľovaniami, ktoré vedú k falošnej ilúzií, že "nič zlé neexistuje". Najprv som tu čítal, že žiadne zlé bytosti neexistujú, potom už dokonca na chvíľu neexistovali vôbec žiadne iné a od nás odlišné bytosti z iných svetov (však iveta?), potom zase začali akože existovať ale iba tak, že sú akože zlé iba kvôli tomu, že si ich niekto ako zlé vysvetľuje vo svojich fantáziách a tak podobne. To je ako u bláznov. Stále sa snažíte hľadať nejaké výhovorky a píšete kadejaké hlúposti, len aby ste sa zámerne a cielene schovávali a vyhýbali pred vami nepríjemnou a nepohodlnou pravdou, s ktorou sa nedokážete vyrovnať a prijať ju takú aká je. To je tá typická stratégia temných síl, presvedčiť svoje obete o tom, že oni akože neexistujú, že neexistuje nič zlé a negatívne a radšej nech neexistuje trebárs aj vôbec nič, len aby dotyčným obetiam nedošlo to, že ono to predsa len existuje, či a to niekomu páči alebo nie. Veď aj pozemským zlodejom, podvodníkom, vrahom a iným zločincom by ako veľmi vyhovovalo to, keby akože oni a ich zlé skutky vôbec ani neexistovali. A keď aj nebodaj akože predsa len existuje niečo zlé a negatívne, tak to je také iné, neskutočné, "studené", čo je iba v nejakých fantáziách, že to zlo je iba preto zlé, lebo ľudia to tak nesprávne alebo skreslene vnímajú a vysvetľujú ako niečo "zlé", ... a tak ďalej, čítam tu iba takéto kadejaké vykľučkovávacie mudrlantsky ezoterické výhovorky z vašej strany. Pozrieť sa priamo pravde do očí, to asi nie je nič pre vás však? Radšej si budete žiť v tých vašich klamlivých ilúziách a omyloch. Baví vás to ešte? Nikto z vás akože netúži poznať objektívnu pravdu aj napriek tomu, že je niekedy aj nepríjemná? Nájde sa tu vôbec nejaký skutočne úprimný hľadač pravdy, ktorý sa jej nebojí?


Čo sa týka zmrzačených ľudí, tak skutočne bolo zaznamenaných zopár jedinečných prípadov zo Spojených štátov Amerických a iných krajín a najlepšie zaznamenaným prípadom je tento prípad z Brazílie: http://www.ceknito.sk/video/407570. Tento film pozerajte od času t = 08:44. Predtým o mutiláciách hovorí naša kolegyňa Linda. Vypočujte si aj svedeckú výpoveď toho vojaka Wiliama a proste obidva diely toho filmu vám odporúčam pozrieť. To je jeden z najlepších filmov, aký mám. A len sa neposerte od strachu pred pravdou, lebo sme to všetko preverovali a je to naozaj tak, tie bytosti surovo a sadisticky zabíjajú a mrzačia nie len zvieratá ale neušetrili ani nás, ľudí. Napríklad aj mne, pred niekoľkými rokmi, osobne jedna žena z okolia Košíc, tvrdila o jednej surovo zmrzačenej žene na Ukrajine.
Askii
2 Garfi
16. 03. 2014 9:32

Díky
Garfi
Askii,
15. 03. 2014 21:19

jak nad tím přemýšlím, tutově nešlo o časopis, nejspíš tedy jedna z knížek, možná se dopátrám...
Garfi
Askii,
15. 03. 2014 21:10

já nemluvila o lidech zmrzačených z velké výšky, ale se stejně uřezanými nekrvácivými zraněními, jako byl dobytek. A je to už minimálně tak půldruhého roku, co jsem četla o dvou obětech, nalezených v USa, včetně jmen svědků a policistů, ale bohužel po takové době vůbec netuším, kde jsem to četla. bylo tam přesně popsáno, co přesně se jim stalo, bylo vyříznuto, byla jsem otřesena. jde o to, že naprosto stejným způsobem, jako dobytek. Tj.bezkrevně, ostře, že člověk v té době nebyl schopen to udělat. A v dnešní době snad laserem ano, ale ne během pár minut někde na mezi. na farmě, kde se toto dělo často, byly totiž případy dobytka, které bylo zkontrolované, živé a zdravé a za pět minut tam leželo odkrvené a s vyřízlou tlamou a různými orgány. Uprostřed volné přírody a pod dozorem...
Askii
K věci
15. 03. 2014 20:49

To, že někomu přijdou výjevy z křesťanské seance ustřelené a vidí v tom manipulaci, vliv negativních entit apod. neznamená, že jejich účastníci to mohou vidět úplně jinak. Třeba to jsou upjatí lidé, kteří se při dotyku gurua s výkřikem Ježíš Tě miluje konečně uvolní a dostanou se do tranzu, stejně jako když si třeba já sednu do trávy na kopec a začnu být bytostně přítomen. Třeba se jiný člověk dostane do tranzu tímto způsobem. Proč ne? Na druhou stranu! Možná by přišla tahle diskuze na esoterikwebu některému z účastníků podobných seancí plná negace - vždyť je plná hašteření a poučování.
Askii
2 Garfield
15. 03. 2014 20:22

Poslala bys mi prosím link na důkazy o zmrzačených lidech svržených z velké výšky. Docela by mě to zajímalo.
Honza784512
Ale
15. 03. 2014 20:19

Nejsem si jisty jestli je to to, co myslela Iveta. Ale tema myšlenkama, ze ovlivňují naši realitu je podle mne opravdu pravda, to ví i kde jaky psycholog, ikdyz by to řekl jinak nez ja.
Honza784512
Ale
15. 03. 2014 20:13

Ale to podle mne neznamená, ze nemůžou existovat negativni entity, ty zijou tim padem jenom jinde... Nebo ja nevím... :/ :D
Honza784512
Missi
15. 03. 2014 20:12

No neni to lehký říct. Ale dobre se třeba rozliší pozitivni a negativni myšlenka. Pr: pozitivni: zvládnu to... Negativni nezvládnu to. No a ja myslim, ze myšlenky pomáhají utvářet naši realitu, tady na zemi to tak zřetelně neni. Ale ve snech se naše myšlenky manifestují rychle skoro okamžitě. Proto tam kde se myšlenky stávají skutečnosti skoro hned, jako to co myslela Iveta (pokud to tak myslela), člověk nemůže byt negativni (mít negativni myšlenky) jelikoz by se to v tu ránu stalo, třeba nesmite byt na někoho zlomyslni jinak se třeba někomu neco stane a to stejne platí i pro strach což je taky myšlenka. Tim padem jsou tam jenom pozitivni entity.
missi
kdyz
15. 03. 2014 19:52

Co je negativni ? O tom to je..kazdy jedinec.entita.to vnima jinak...
Honza784512
Ivet
15. 03. 2014 19:42

Myslim, ze ti rozumím, ale nemyslíš náhodou, ze to co píšeš platí pro tu realitu, kde myšlenka utvaří realitu? (Což platí i tady, ale nema to tak velký efekt) jelikoz takhle to dává smysl. To podle mne ale neznamená, ze neexistuje žádná negativni entita, ikdyz ne zrovna tam... Nebo si to alespon myslim ja :P
iveta
sylvi
15. 03. 2014 15:02

ano asi tak
iveta
garfí
15. 03. 2014 15:01

proboha co sem pleteš nějakýho bodyguarda??co když je to jen o tom že missí má taky vlastní rozum?
iveta
gárfí
15. 03. 2014 14:59

těžké pořízení..je to jen o tom jak kdo má nastvaveno chápání.
missi
garfi
15. 03. 2014 14:59

Mozna to pokulhava pro Tebe..ja si za tim stojim..nebudem se asi bavit o tom co nas ucili ve skole ze..to je trosinku mimo misu..jsou to dejiny a vetsina se toho stala..mam na mysli spiz hovadiny typu chemtrails a zakladny na mesici a bytosti v takove hlouce v podzemi kde je takovy tlak ze se z uhliku stava diamant ...
Garfi
Missi,
15. 03. 2014 14:52

tobě ještě odpovím. To, co píšeš, jestli se tím fakt řídíš, znamená, že nevěříš ničemu, co kde čteš, shlédneš, co ti řekli ve škole, protože to vše jsi nezažil, jen ti bylo někým zprostředkováno. Ano, bodyguard jsi jednička. Ale tohle pokulhává;-)
Sylvia
No
15. 03. 2014 14:50

Davat do suvislosti jin a jank s dobrym a zlym je faux pas. Plus a minus, jin a jank je rovnovaha, nema nic spolocne so zlym a dobrym. Keby som chcela teda ucit, tak urcite neargumentujem tymto, aby som sa jaksi nezhovadila.

Negativna bytost v astrale je negativna do tej mieri, jak ju kto vidi, druhy ju takto neuvidi alebo neuvidi vobec. Je to individualna zalezitost. Ked sa bavime o astrale ale, co myslim bolo povodne myslene. Ja by som ju tam videla asi tiez ale len jak zrkadlo svojich vlastnych negativnych emocii, je to existencia tej bytosti bez ucelu byt zla, ale s ucelom existovat hlavne pre mna, lebo je to moj vytvor.

Ze ludia robia zle veci je otazka urovne a clovek na vyssej urovni bude na nich pozerat z vrchu a bude hovorit, ze su negativni v zmysle zla. Ale je to prave o tej urovni a kazdy je na takej, jaka ho pritahuje a s ktorou sa stotozni. Ale ludia na rovnakej urovni vobec nemusia povazovat za zle to, co robi jeho kolega z rovnakej urovne. A tento princip funguje vsade podla mna.
missi
fakta
15. 03. 2014 14:46

Lidi by se meli naucit verit jen sobe a tomu co zazili..to cim se nas snazi krmit..viz teleportace na Marz..co dodat..
Garfi
Iveto,
15. 03. 2014 14:45

na chat jsem přestala chodit i proto, že je s tebou těžké pořízení, vše přetočíš, jak potřebuješ, já o voze, ty o koze. Je těžké mlčet ke všem tvým vývodům, ale snažím se. Teď už ale dál nereaguji, tady je debata k článku- jsme už chvíli někde jinde, nemá smysl pokračovat. hezký den.
iveta
proboha garfí
15. 03. 2014 14:43

o jakých faktech tu mluvíš?jako fakta o rozřezaných zvířatech a tím že to byli zcela jistě mimíci?nebo fakta o tom co je nám bližší a co hlavně prožíváme a nemusíme být ani v Mexiku,to tajemno je totiž rozprostřeno všude..
Garfi
Ivet,
15. 03. 2014 14:36

v Mexiku jsi taky nebyla a přesto věříš fotkám a filmům. O tom dobytku jsou taky fotky a filmy a vyjádření lékařů atp.Jistě, je jen na tobě, čemu dáš zelenou a co odsoudíš, ale na faktech to nic nezmění.:-)
iveta
garfí
15. 03. 2014 14:30

promiň ale dokud nebudu přímým svědkem takového mrzačení,tak tomu nemohu věřit,páč já rozhodně dávám přednost tomu co vidím,cítím a vnímám a né tomu co si kde přečtu.
Garfi
Ivet,
15. 03. 2014 14:25

nepochybuji, že jiné bytosti jsou na jiných úrovních-a to jak vyšších, tak nižších. Nesouhlasím s tím, že je vše jen v lidských myslích a ty vše tvoří. Nejsme jediní a už vůbec nejsme vrcholem vývoje. Pokud by to negativní bylo jen v našich myslích a v ničem jiném, tak by asi nebyl po světě mrzačen dobytek stylem, jaký člověk nedokáže. A našly se i lidské oběti. Ne, my nejsme žádní páni tvorstva..:-)
iveta
garfí
15. 03. 2014 14:22

jsou jak zvířecí,rostlinné tak lidské bytosti a všichni pokud se octnou na druhé straně tak mají jinou úroveň.Jsou to ty samé dušičky ale s vyšším vědomím.Takže to zcela jistě budu tvrdit dál a ty to neovlivníš...promiň.
iveta
gárfí
15. 03. 2014 14:16

bytosti ano ale zapomínáš že ty bytosti o kterých je řeč mají naprosto jiné myšlení a vědomí,oni nejsou jako my,oni jsou naprosto na jiné úrovňi.Ta uroveň o které mluvím já je bez negativity a které mluvíte vy dva.
iveta
vůbec
15. 03. 2014 13:56

se nedivím,že máš ve své mysli to co tam máš.Vím, že se zajímáš o mimozemštany,takže ani žádný mimík není negativní!!je negativní pouze v tom smyslu jak si ty ho představuješ ve své fantazii.
Promiň ale nemáš tušení co je astrál,škoda... jinak by si vedl jiný řeči.Jen nechápu proč to sem vůbec pleteš...neznám tu tvoji skupinu šílenců nebo co to je,kteří si říkají New Age a už vůbec mě s nikým takovým nespojuj,jsem svobodný člověk a svobodně taky uvažuji,nejsem ovlivnitelná tak jak si ty myslíš.
Garfi
Ivet,
15. 03. 2014 13:52

myslím, že spíš tys nepochopila Bigbize a konstruuješ si tu, co on měl na mysli. Tak blbej, jak se tu snažíš předestřít, tedy skutečně není.;-)Přetočit co Nebyla řeč o magnetu ani tmě, ale o bytostech. A ty, jak správně(aspoň v tomto bodě ses trefila)sama říkáš, jsou takové. A že bytosti jsou jen a jen lidé, to bych netvrdila ani omylem.
iveta
bigbiz je
15. 03. 2014 13:39

vidět že jsi absolutně nepochopil co je co znamená jing a jang a vše o čem zde píšeš.On totiž negativní náboj není ve smyslu jako že je zlý...:-)on je jen jak bych to řekla třeba studený.Poslyš ty učiteli!ona je taky den a tma a bojíš se noci?ubližuje ti noc jako taková? :-)) přemýšlej trošku.Nebo jinak...strč prst mezi negativní a pozitivní náboj obyčejného magnetu...myslíš že ten negativní náboj je zlej? a dělá na tebe bu bu bu??
Je důležité vůbec pochopit co to ta negativita je a jaký má vůbec význam a jk ji lidi samotní chápou,páč taková negativita jakou ty máš na mysli panuje jen mezi lidmi a sám si toho důkazem.
Bigbiz
Takže
15. 03. 2014 11:51

to řeknu, jak žáčkovi v první třídě. Tento náš svět je nastaven, jako dualita. Tudíž je zde plus a mínus, jing a jang a tedy i pozitivní a negativní. A to samé, milá Ivetko platí i v astrále. Takže pokud říkáš, že v astrálu nic negativního neesxistuje, tak to znamená jediné. A to, že jsi v astrálu nikdy nebyla a tvé zážitky jsou jen nějaké výlety do fantazíjního světa. Protože kdyby jsi fakt byla v astrálu, tak bys takovouhle blbost nemohla nikdy napsat. Takže ti dám malou radu. Přestaň číst na netu nějaké New Age bláboly a věnuj se radši praxi. A pokud na to nemáš, tak to ani nedělej.
iveta
negativní
15. 03. 2014 7:21

bytosti z jiných světů neexistují.Vše je jen o vašem vědomí a tímto nastaveným systémem.Lidé,kteří věří na negativní bytosti a démony jsou pouze zatahováni do falešné hry.
Kybernaut
Aj tí druhý sú vinný.
15. 03. 2014 0:13

Sylvia, nikto netvrdí, že za všetko zlé môžu iba nejaké nadpozemské zlé bytosti. Nikto nezvaľuje vinu iba na tie zlé duchovné entity alebo na nejakú vyššiu moc. Samozrejme, že sú vinný aj tí pozemšťania, ktorý sa tými negatívnymi bytosťami z iných svetov nechávajú ovládať a manipulovať. A žiť v klamlivej ilúzií, že zlý duchovia ako keby ani neexistovali, že oni nič zlé nerobia, že všetko zlé robia iba ľudia a nikto iný, môže byť aj nebezpečné.
Askii
:-)
14. 03. 2014 22:33

Podobné akcičky se pořádají i u nás: https://www.youtube.com/watch?v=7hdyD-YlksY
Sylvia
Bolo
14. 03. 2014 12:14

by velice jednoduche toto zvalovat na nejakych demonov a entity. Podla mna su to len blaznivi ludia, ktori chcu ziskat peniaze a maju zaludok naieto veci. Vyzaduje to urcitu davku drzosti a otrlosti a dobrych hereckych schopnosti. Ziadni demoni v tom podla mna nefiguruju, len vysinuti ludia, ktori su schopni vsetkeho.

Hadzat zodpovednost na vyssiu moc je rozpravka pre pripadne argumenty a chovanie v zmysle ja nic ja muzikant.
Jiří Quido
Hinn
14. 03. 2014 10:56

Tato videa jsou velmi podobná i záznamům dnešním. Najděte si na Youtube Benny Hinn a hned poznáte, že se jedná o něco podobného.Tito lidé jsou ve velkém nebezpečí, že se otevřou démonickým silám a to i když si myslí, že je to působení Sv.Ducha. Benny Hinn také používá Bibli, zpívají se náboženské písně...
Neskutečné peníze vybírají za vstupné, Hinn se i přiznal, že praktikuje okultismus a to je vše v naprostém protikladu, co říkal Ježíš Kristus, který také lidi uzdravoval, ale nekonalo se to tímto divadlem, ale vše v tichosti a hlavně zdarma. Hinn veřejně proklíná ty, kteří mu nevěří. Jsou to apoštolové, ale satanovo. http://www.youtube.com/watch?v=TdBDuvthRAQ
iveta
kybernaut
13. 03. 2014 20:03

to nebyl výslech,jen prostá otázka.Takže jsem ráda,že si mi to objasnil.

Kybernaut
Odpovede na otázky.
13. 03. 2014 19:54

iveta, tým majstrom manipulácie má byť samozrejme pán Pastor Sándor Németh z maďarského Hnutia viery (je ťažké sa vysomáriť aj v tých menách tých ich siekt, lebo skoro všade sa ináč volajú). Na tých videách to akože nevidieť dostatočne jasne, že kto by mal byť tým majstrom manipulácie? S týmto nadpisom, alebo predmetom správy "Majster manipulácie." som informoval čitateľov správy. Iný nadpis ma vtedy momentálne v rýchlosti nenapadol. Čo iné som tam mal napísať? Bol to akože špatný názov alebo čo? Snažím sa informovať širokú, aj laickú verejnosť, ľudí tak všeobecne, ktorý to budú čítať, to je dôvod toho, že prečo sa zmieňujem o tom, o čom píšem. Aj ja mám otázku, iveta pre teba: Prečo si mi kládla také otázky ako na výsluchu? Už len svetlom do tváre si mi zabudla svietiť. Niekto mal nebodaj nejaké (konšpiratívne) podozrenie alebo o čo sa jednalo?
Askii
Já se nestačím divit
13. 03. 2014 19:43

Copak ste nikdy neviděli křesťanskou diskošku? :-)
Kybernaut
1996
13. 03. 2014 19:41

iveta, na konci videa sa vypíše rok 1996, takže to pravdepodobne nebolo nafilmované niekedy v osemdesiatych rokoch.
iveta
kybernaut
13. 03. 2014 19:32

a kdo že má být ten mistr manipulace?ke komu to mluvíš?
a proč se zmiňuješ o tom o čem píšeš?
Kybernaut
Majster manipulácie.
13. 03. 2014 19:01

Prepáčte, ja viem, že to nie je dôležité, plus mínus nejaký ten deň, ale to "Dnes" v úvode článku bolo včera, 12. 3. 2014, lebo zverejnenie článku nebolo okamžité a meškalo to kvôli nejakému schváleniu asi administrátorom alebo neviem kým. Našiel som ďalšie také podobné video, kde vystrájajú ako pojašený: http://www.youtube.com/watch?v=dVlvtKHw1qc.
Jelitko
k videu
13. 03. 2014 12:26

me pripadne,ze je to domluveno s nekteryma lidima co tam sedi,aby sebou takhle mlatili,zase jde spis o popularitu a aby samozrejme vydelal z duverivich lidi penize...dovedete si predstavit,jakou slusnou sumu ziskal tento podivim z toho celyho davu lidi?
A proc sebou nemlatil taky ten kameraman co s kamerou sel za nim?A bylo by po filmu....
iveta
klasický
13. 03. 2014 9:00

osmdesátý léta..:-)))
iveta
no co je tohle
13. 03. 2014 8:35

za magorárnu?? :-)))