Články

Videa

Teal Scott: Jak si aktivovat a otevřít třetí oko - (komentáře)

Adanom
Ahoj
10. 10. 2013 8:58

Lze tezko objektivne posoudit a teda znat pravdu o tom jestli naprikladn tahle Teal sama subjektivne zazivala zaziva to o cem mluvi. Neznam ji,jedine co mam k dispozici je vnimani. Vnimat druheho cloveka ktereho ani nezname osobne muzeme bud mylne a nebo v souladu se skutecnosti.
Pravdu zna jen ona sama :-) avsak my vsichni ji muzeme vnimat ruzne. ;)

Nekdo umi recnit o tom co proziva subjektivne,nekdo to naopak zase tak dobre nesvede. Nakonec jestlize chce clovek natocit video s nejakym vzkazem je dost dobre mozny ze se na to pripravy. :-)

Nicmene me se jeji zvatlani libilo vcetne jejiho vysvetleni doprovazejicich telesnych symptomu a pruvodnich jevu.

Jedine co me osobne prislo na jejim vyrazu ujety ,kdyz mluvila o ty Hirosime a tam se zrovna usklibuje. Ale vim nic o tom proc se zrovna tam takhle tvari. Treba ji rozesmivalo neco v pozadi.




iveta
Sylvi
6. 10. 2013 20:31

máš naprostou pravdu,souhlas
Sylvia
Ano
6. 10. 2013 20:23

moze to byt sisinka, je to sucast mimozmysloveho vnimania, podla mna, cim viac sa na to sustredis, tym spontannejsie sa to otvara kedykolvek a kdekolvek, dokonca som niekde citala o jednomu chlapovi, co robil pravidelne AC, ze uz vypadaval z tela aj za chodze. Mozme existuje nejaky "regulator" toho, ze ked to clovek dotiahne do dokonalosti, bude schopny prave ovladat aj tieto vedlajsie negativne aspekty. Ten chlap sekol s AC, ale podla mna aj tak si myslim, ze uplne nedosiel k tomu, co mu to moze dat, mal to len jak vylety, pocul stekat psov v svojej izbe a vidaval osoby, ale to je tym, ze clovek sa nauci AC a uz podla mna sa nenauci ten spatny tah, kedy moze sice pokracovat, ale zaroven aj ovladat tieto spontanne prejavy.

S tym strachom....ked stratila moc a respekt krestanska cirkeve, tak na to ide spolocnost cez ekonomiku a rozne ine politicke vplyvy, strasia ludi chudobou, umelo riadia trhy, aby dostali svojej predpovedi a hlavne popieraju paranormalne javy, robia z ludi blaznov kvoli tomuto, sami sa pritom o to intenzivne zaujimamu a vdcom, ktori su len poskoci dovolia povedat len to, co sami uznaju za vhodne. Preto su vazenejsi skeptici, ostatni su za neskodnych blaznov, lebo ich je malo.

Pritim by som povedala, ze uz davno sa ovladaju daleko dokonalejsie techniky AC a ze su prave pripravene urovne pre tych vyvolenejsich, ktori maju spontanne vizie, ktore im prave cez nejake frekvencie dovolia vo viziach vnimat ten strach. Pritom buducnost ma alternaivy a vacsina ludi neni negativnych, preto sa neplnia tie najkatastrofickejsi vizie. Podla mna dobry vizionar dokaze obist siet tychto negativnych signalov, ktore su urcene pre tludi s para schopnostami a dostat sa do akase a tam citat objektivnejsie. No a pre ostatne ovce tu su spravy, kde bez vrazdy alebo nejakej smrti neprejde den.
iveta
Sylvi
6. 10. 2013 20:10

a co myslíš že zachytává ty informace?já jsem přesvědčena že nám k tomu právě dopomáhá šišinka a jelikož je díky čakrám aktivovaná a tím pádem propojená tak slouží jako anténka.Né nadarmo je pěkně uložená v peřince a je v dobré ochranné struktuře.
Jo mohu potvrdit že třeba ty hlasy,které slyšíme při usínání(usínáním vlastně ladíme naší šišinku,připravujeme ji na další jiný rozměr,jinou dimenzi)tak vychází právě z šišinky.
Samozřejmě pokud to už umíme tak jsem schopni naladit se kdykoliv.
Ted zabrousím trošku bokem....někteří vyvolení dobře vědí proč do světa pouštět strach,je to proto aby se lidé zaobírali strachy a nevěnovali se sami sobě a poznávání svého těla.Páč kdyby to dělali tak velmi brzo zjistí co všechno dokážem a čeho jsme schopni.Byli bychom po celém tomto zjištění naprosto svobodní a soběstační a to si páni velkomožný samozřejmě nepřejí.
Přišla by nová,vlastně staronová ATLANTIDA.
Garfield
Sylvia,
6. 10. 2013 19:54

s těmi obrazy máš pravdu. Teda to kolo a cyklista mě překvapily a je to až úsměvné, proč zrovna toto? Jinak vidím jen obrazce a barvy. Já nevím, jak nazvat ten výsledek, proto jsem použila víc výrazů, takže na té vizi netrvám. Tedy u mně. To, že slyšíš zvukové informace je hodně zajímavé, nikoho dalšího neznám. Ale i ta zvláštní Teal se o tom zmiňovala, že to jde, že je to jeden z těch vyjmenovaných způsobů. Holky, Teal má nejspíš horní řezáky umělé, jelikož to právě osobně prožívám, tak vím, o čem mluvím.:-) :-)
Sylvia
Tak
6. 10. 2013 19:48

s tymi obrazmi je to zvlastne, podabaju sa myslienkam, ale neni to myslinka, pretoze to neni moje a objavuju sa spontanne, neni to uplne jak v kine, ale je to niekde tam a ja to zachytim. Ale tie moje obrazy su z mojho hladiska zatial necitatelne, rozne tvary, ale aj ine veci. Potom su tam aj hlasy, ladi sa mi v hlave nieco, co nepocujem usami, ale mam rovno v hlave a vacsinou su to nejake rozhovory, co zachytavam, ale nemaju hlbsi vyznam. Su to akoby nejake frekvencie tesne pred zaspanim. V realnom case ich nevnimam, ale ked precitnem zas do bdenia, tak si ich az nasledne uvedomim.

Iveta ja myslim, ze mozes tu informaciu nejak zachytit skor v eteri, pretoze ta myslienka uz vysla a Ty to len precitas skor nez niekto iny. Aj to je jeden z vysledkov AC podla mna a roznych meditacnych technik.

Garfield ono existuje aj intuicia, a ked je clovek dobry psycholog, tak dokaze odhadnut kde co, ale vizia podla mna bude este nieco ine. Je to vyslovene udalost, ktora s Tebou nema nic a Ty ju zachytis v nejakom stave. Neda sa odhadnut a ani vydedukovat z nejakeho predchadzajuceho chovania. Ale kto tu intuiciu vie pouzivat, tak by mal viac sanci mozno na nejake odhady buducnosti, keby na sebe pracoval. Niekto je uplne bez intuicie.
Garfield
Ivet,
6. 10. 2013 19:44

to je možný (tedy to první :-) ). Jak jsou rozděleny ty vize nebo zážitky nebo procítění-nazvat se to dá mnoha způsoby do těch čtyř skupin, tak jsi mi hned přišla na mysl ty, že ty prožíváš nejčastěji ten mentální způsob prožitku, tj. ten, který se děje při nejvíc aktivovaném třetím oku.
iveta
gárfí ale ono je
6. 10. 2013 19:40

to celkem otravný.Docela ráda bych to nějak zastavila.
Protože když ty oči prostě zavřeš tak máš mít tmu a né aby se ti tam něco promítalo...možná jsem se aktivovala asi víc než je zdrávo...a nebo mi hrabe :-))))
Garfield
Ivet, máš ty informace
6. 10. 2013 19:37

prostě o něco dřív.:-) A ne z televize.:-)
Garfield
Šmarjá, zas mi ujel prst
6. 10. 2013 19:35

na klávesnici, AC pochopitelně.:-)
iveta
jo
6. 10. 2013 19:35

ověřuji si to u osob,kterých se to týká(když mám tedy možnost s nimi o tom poté hovořit.,katastrofické události si ověřuji z medií(většinou se to stane tak do pár týdnů)
Jo a jedna věc se k tomu přidala...vypadne ze mě také nějaká myšlenka,slovo které není moje.
je to sice už dýl ale těsně před večerními zprávami jsem najednou ze sebe vyhrkla slovo HASIČI něco se s nimi stalo! a do pár minut říkali v telce že se vybouralo hasičské auto.

Garfield
Holky,
6. 10. 2013 19:34

tak já to schválně včera zkusila a dělala jsem přesně to, co Teal radila. Jelikož jsem pole neorané v tomto směru, snažila jsem se poctivě. Je fakt, že jsem při slově "mej", zvlášť když jsem zkusila různé tóniny, cítila, jak mi to uprostřed čela vibruje-drnčí. I s tím dýcháním jsem to zkusila. Docela mě překvapilo, že se velmi brzy objevily obrazy. Byla to jen chvilinka, něaký člověk na kole, tedy nejdřív kolo samotné a pak jak na něm někdo jede. Pak to odešlo. Jak říkám, nevím o tomhle z praxe nic, tak jsem se držela návodu. Tutově jsme každý jiný a jinak reagujeme, jinak se nám projevují schopnosti. Někdo AD, jiný karty, já zatím nejvíc získávám skrz sny a pak taky prostě dostanu pocti, že vím, co bude, ne se mnou, ale s druhými lidmi. Naprosto ničím neodůvodněný pocit jistoty, že to tak bude. Ale většinou držím ústa a čekám na výsledek.:-)
Sylvia
No
6. 10. 2013 19:28

vacsinou tie katastroficke maju najvacsiu energiu, preto sa ukazuju. Vo vsetkych proroctvach, co citam su vzdy len katastrofy, nic pozitivne. Oni proste vidavaju tie, co maju najviac emocii a energie a strach a rozne negativne aspekty su najviac vidiet. A aj si to overujes potom, napr. u tej osoby?
iveta
no právě
6. 10. 2013 19:24

a o to jde...jsou to katastrofické vize,nebo když se zaměřím na určitou osobu nebo věc,problém, tak mi vize ukáže budoucnost.
Poznám to když vize přichází,v mém mozku to začne "vařit"a najednou se v očích objeví film(jako když se koukáš na televizi)
Mozek začne naprosto na sto procent fungovat,cítím jednotlivé impulzy...hej nedá se to popsat.
Sylvia
A
6. 10. 2013 19:16

vizie jakeho typu?
iveta
no tak
6. 10. 2013 19:14

poslední dobou pozoruji že mám čím dál tím víc vizí.Stačí se na chvíli natáhnout na gauč a zavřít oči a do cca deseti minut se dostaví jasný krátký film
Sylvia
Hej
6. 10. 2013 19:12

ano, inak to mozem zabalit, ked sa zaoberam v hlave niecim inym a aj tak nic nevyriesim, tak sa snazim aspon vyprazdnit hlavu. Potom uz len sledujem tie obrazy pred ocami. A co Ty mas nejake nove zazitky?
iveta
tak to jsem
6. 10. 2013 19:04

opravdu ráda...jo je fakt že pokud máš v hlavě plno věcí a řešíš třeba pracovní záležitosti tak tě to brzdí.Každopádně se to dá skloubit.Musíš se při uvolňování naprosto odprostit,vypnout mozek.
Sylvia
Jaj
6. 10. 2013 19:01

a uplne neskutocne mi vychadzaju karty v poslednej dobe, az ma tak mrazi, sebe nevestim resp. niesom mozno objektivna, ale kamaratkam. A dostavam spatnu vazbu od nich a je to az neuveritelne. Skor ide o to, nielen ze to precitas, ale jake slovo pouzijes a strafis sa presne do tej situacie. Mam proste viac "rozsvietene". Ale u mna je to skor hobby, nez nejaka vec, ktoru musim.
Sylvia
Ivet
6. 10. 2013 18:55

No v poslednej dobe som zistila, ze sa mi to prejavuje vo vesteckych snoch. Znie to teda divne, ale su to vacsinou take blbosti, ktorym by som nikdy neprikladala vyznam, ale nieco sa mi sniva a stane sa to druhy den. Je fakt, ze som si to vsimla, lebo to boli kvoli niecomu, co ma zamestnalo par tyzdnov predtym. Tak som myslela, ze sa mi to snivalo len preto, lenze uz parkrat som sa pristihla, ze tieto sny mam, ale vestit by som si teda netrufla podla toho :-). AC sa mi este nepodarilo ale, lenze skusam dalej, ide o to, ze ked sa zaoberam nejakou vecou, ktora viem, ze ma brzdi, tak to nepojde. Dolezite u mna je cvicit to.
iveta
no
6. 10. 2013 18:54

mě otravoval ze začátku ale musím říct ,že teď mi zvuk třeba od televize vůbec nevadí(musí být tedy na přijatelnou hlasitost).Používám ji dokonce jako kulisu a to proto abych si mohla kontrolovat situaci.
Sylvia
A
6. 10. 2013 18:51

hlavne na kazdeho funguje nieco ine, mna napriklad akykolvek zvuk otravuje. A uz vobec nie hudba. Navyse myslim, ze je to spontanne trochu, proste mozes cvicit alebo skusat a dostavi sa to postupne, nie nejak viditelne naraz. Neni to otazka ani par dni, teda u mna, niekto to ma urcite spontannejsie, ale u kazdeho sa to prejavuje inak, ked sa tym zaobera.
iveta
a co ty
6. 10. 2013 18:51

Sylvi,už si pokročila?máš nějaké nové poznatky?
Sylvia
On
6. 10. 2013 18:48

ten melatonin sa vyplavuje vzdy, ked zhasnes a mas sero, alebo nejaky klud, je to hypnotikum, takze kto ho ma malo nemoze spavat. Ale jasne, nemusi to byt len v noci, ale vzdy ked sa uvolnis alebo si lahnes.
iveta
šišinka
6. 10. 2013 18:44

může být citlivá na tony ale myslím že není potřeba používat nějaké zvukové projevy ve smyslu thhoooh...to je podle mě kravina.
Myslím že nejlepší otvírání vašeho třetího oka je v absolutním tichu.
iveta
taky nemohu
6. 10. 2013 18:40

souhlasit s tím že šišinka produkuje melatonin jen v nočních hodinách,tedy když je absolutní tma!
Šišinka ho produkuje pořád,to znamená že se dají zažívat tyto stavy i ve dne...v podstatě kdykoliv.
iveta
jo to její usmívání
6. 10. 2013 18:35

mě taky vadí,holka si s toho udělala kšeft...
Tak třeba například nezažívám stav kdy by mi měla čakra "zpívat"
nebo konzumovat zdravé potraviny...dobře ale toto na to nemá zas až takový vliv.
Sylvia
Ivet
6. 10. 2013 18:18

A nielenze nevie, ale mam aj pocit, ze si z toho robi sprtouchlata. Pretoze obcas jej je do smiechu, mozno si predstavuje, jak to niekto skusa podla jej navodu. Ale vsimla som si, ze dost ludi je berie vazne, takze asi to pre nu nejaku pointu ma.
iveta
Sylvi
6. 10. 2013 18:13

taky si myslím že ta baba o tom nic neví,jen si připravila dobrý slohový cvičení
Sylvia
Ja
6. 10. 2013 18:01

si stale nemozem u tejto zenstiny pomoct, ale ona mi pride skor jak hlasatelka, ktora toto ma naucene, ale nevie o tom zhola nic. Mozno su to dobre interpretovane informacie od niekoho, kto o tom nieco vie, ale ona mi do toho celeho kontextu nejak nezapada. Neverim jej samotnej, ze ona ma alebo dokaze otvorit tretie oko. Mozno to ani netvrdi, ale vzhladom k nespocet videam, ktore nataca, tak by som predpokladala, ze nieco o tom aj vie, resp. sama zaziva. Keby to totiz ona sama vedela, tak by toto necitala jak spravy, ale vyjadrovala by sa uplne inak. Pride mi to jak navod, jak nasrobovat ziarovku do obimky.
iveta
mrkla jsem
5. 10. 2013 19:17

na video,z něčím souhlasím a z něčím nee.