Články

Bytosti světla

Andělé? Andělé! - (komentáře)

Dario
Zbyněk P.
3. 12. 2013 14:05

Pak je tedy potom (i) lepší zůstat v tomhle materialsmu který se bude potom podobat mraveništi s vyšlapanými cestamy, u každýho jedince s předem nadefinovaným životem (z omezenou volností která se zhoršuje každým rokem ?) protože pro naši blbost svět chce být ušpiněnou továrnou, kterou budou táhnout jen peníze ??? vím že život tady se podstatně zhoršil a to tím že lidé přestávájí znát VÍRU... a já pokud vím, tak takhle lidé nikdy nežili, a víra byla od nemaměti... víra lidi táhne už od začátku věků... Nevím jesi ste to četl, ale zkuste si přečíst o (OBE)...u mimotělních zážitků, bylo vědecky dokázano že mimo náš svět tak jak ho vydíme existuje rovina která je jiná, prokázali to největší instituty, dokonce rusové toho chtěli využívat... ale boužel pro vás to pořád nic neznamená
Ra-mie
ano
30. 10. 2013 23:59

Obcas se mi zjevuji
adija
jistě
14. 10. 2013 22:45

andělé s nimiž jsem se setkal byli v lidském těle a vyzařovali zvláštní neviditelnou auru, nedá se říct žeby byli dobří či zlí, prostě byli. Pokaždé byli dva, jeden vždy mlčel a jakoby dával pozor či hlídal toho druhého který mluvil. Napoprvé mi sdělil takové záležitosti, které jsem mohl vědět jen já sám. Napodruhé mi pomohl orientovat se ve hvězdách a předal mi zajímavou rutinu. Napotřetí sněma byla sranda a řekl mi kde mám sbírat houby a to si opravdu legraci nedělám.
Zbyněk P.
Do diskuser
1. 07. 2013 12:15

Velice rád sem chodím na tyto web-stránky, neboť se zde potkávám s přenádhernýma pohádkami, ale i s fantastickými teoriemi o věcech a bytostech, které podle mne vůbec neexistují; resp. existují, ale jen v našich hlavách a v našich myslích. Své tvrzení se Vám nyní pokusím nastínit.
Tedy: Všichni víme, že zde na naší Zemi, nejsme, nebyli jsme a nebudeme jedinou civilizací. Ano, jsme již „X-tou“ civilizací po sobě. A jak také víme, tak z těch dřívějších nezůstalo vůbec nic, a nebo jen velice něco málo, a to si s tím ještě nejsme schopni poradit a pochopit. Jisto ale také jest to, že každá z civilizací (dřívějších, ale i budoucí) bude uctívat nějakého svého Boha, Satana, anděly, a jiné astrální bytosti, budou se jim klanět, budou jim obětovat dary a lidi (ve jménu samotného Boha − Satana), atd. Nesmíme ale také pozapomenouti, že každý z nich (ať to bude srovnání samotných Bohů mezi sebou, Satanů, či andělů,aj.) bude míti své vlastnosti, požadavky na uctívání a klanění, svou údajnou sílu a moc, atd…….
Nejdůležitějším faktem ale zůstává, že každý z oněch Bohů, Satanů. andělů, aj. astrálních bytostí okamžitě skončí svou existenci a bytí (žití) právě skonem každé civilizace. Nebo-li, žadný z Bohů, Satanů, andělů, aj. se neopakuje v následné civilizaci a to dle jedné krásné pravdy :“ Nikdo, (tedy ani sám mocný Bůh) nevkročí dvaktáte do stejné řeky !!!!“
Co jsem tím chtěl jako říci:? Jen to, že všechny takovéto bytosti (a je zcela jedno, jedná-li se o nějakého Boha, Satana, anděla a jiných externích astrálních bytostí) jsou vytvářeny naší vůlí a našim přáním pouze v našich hlavách a mozcích. Nic z toho, co se nám neustále předkládá, a to pod pojmem jako jest Bůh, Satan, anděl aj. , tak takového nic neexistuje v NAŠEM SVĚTĚ, ale jen ve světě oněch lidí, kteří si to sami vytvořili ve svém mozku.
A vzhledem k tomu, že jest toto téma pro někoho tak překrásně neuchopitelné, proto se vytvořily skupiny lidí (církve, aj.), kteří právě staví své chtíče po moci a mamonu na hlouposti lidí a také na té neuchopitelnosti. A hloupí lidé jsou spokojení a platí a poslouchají, platí a poslouchají, platí a poslouchají……………….
A závěrem ? Pouze my samotní (resp. každý z nás lidí) jsme tvůrci všeho kolem nás, tedy i těch astrálních strašidel jako jsou Bohové, Satanové, andělé, a strašidla vůbec, a jsme přímo v sedmém nebi z toho, že se jim můžeme klanět, uctívat je, obětovat jim, nechat se jimi ovládat, strašit, manipulovat s námi, atd ……….. Jak úžásné…………… a to jsme prosím již ve 21. Století…………… Přeji hezký den. Zbyněk P.
Adanom
Omyl
1. 07. 2013 12:04

Muj predesly vstup patril jinam. :)
Adanom
Jarda
1. 07. 2013 12:02

Ten mladik pusobi velice cool. :)
Libi se me to jeho slovni vyjadreni: " mam za to" . To je trefny vyjadreni subjektivnich dosavadnich zvedomelych poznatku.
Zminoval tam i buddhismus a utrpeni. Zajima se nejak vic do hloubky vychodnimi naukami?
Jestli ano pak urcite narazil i na pojem " mája " - iluze , prelud. A vysvobozeni z iluze.

Ty uz Jardo podle mne tusim budes vedet kam mirim kdyz napisu ze Cokoli co se tvari sebevic realne - skutecne jeste neznamena ze to takove skutecne je. ;)

iveta
perchtí
1. 07. 2013 8:44

jak si psala že zvířata nemají morálku....s tím bych si dovolila nesouhlasit.
Vždyť dodržují základní morální návyky jako je družnost,empatie,snášenlivost,rozeznávají co je správné a nesprávné...to jsou základní vzorce soc.chování.
Adanom
Sylvia
30. 06. 2013 22:48

I tady se dotykam toho o cem jsem mluvila skrze sebe v clanku u Jardy.


Prozitek z OOBE ani me neni neznamy.


Sylvia
Ono
30. 06. 2013 21:59

dieta by sa kludne mohlo zblaznit, pretoze nemusi byt na tom psychicky az tak dobre po tomto prezitku, pretoze by tiez neoddelilo jedno od druheho, a predsa to oddelilo, vzali to jak urcitu skutocnost a nemuseli skoncit v peci borcu na psychiku, pritom dospely clovek, ktory ma poruchu vedomia tam skonci, ja v tom vidim sakramentsky rozdiel.
Sylvia
Az na to
30. 06. 2013 21:55

ze to nebol prezitok len jedneho, ale vacsiny z nich, iluzia je individualna, zatial co oni tie prezitky mali totozne. A medzi blaznom s psychickou poruchou a detmi z OOBE prezitkami ja vidim rozdiel. Pri tych blaznoch sa mi totiz javi, ze im sa tam prlinaju fantasticke preludy s urcitou urovnou relaity, ktoru oni nevedia precitat a niesu schopni to ani oddelit, je rozdiel zhmotnit si iluziu a popisovat mysticky zazitok, ktory normalne dokazes interpretovat jak nieco, co sa odohrava na inej urovni, nez Ty bezne fungujes.
Adanom
Jardo
30. 06. 2013 21:52

Rozumim Ti. ;)
Adanom
Sylvia
30. 06. 2013 21:49

Ano,Pro nich je to skutecne :) stejne tak jako pro ty kdoz se ocitaji v peci borcu na psychiku protoze ti, tem iluzim i podlehli.
Houba
slyšet anděla
30. 06. 2013 21:41

Ahoj.
Téměř každému člověku zní v hlavě jakýsi "hlas". Někdo ten hlas považuje za svoje já, někdo za sdělení od andělů (případně Satana, Aštara Šerana, Elvise Presleyho :-) apod.). Myslím, že je to ale v základu to samé. (tzn. různý channeling apod. považuju spíše za projev ega. Ego rozvíjí příběh a zdánlivý dialog a tím se posiluje).

PS: Ahoj Kristýno :-)
Sylvia
Adanom
30. 06. 2013 21:34

pre nich hej, pocit je totiz skutocnejsi, je to jejich prezitok, malba je len jejich vyjadrenie.
Jarda
re: Adanom
30. 06. 2013 21:28

Jo je Gustav má fajn tvorbu. Četl jsem od něj tu knihu ze které je tenhle úryvek. Mě ta kniha přišla super. Po přečtení tý knihy mi některý věci v tom úryvku co jsem poslal dávaly větší smysl. Je tam i jedno cvičení na zvládnutí mysli. Dělám ho a zatím se mi zdá jako jedno z nejúčinnějších, který jsem kdy zkoušel :-)
Adanom
Pojem iluze
30. 06. 2013 20:52

" Len pocity, ziadne iluzie "

A to co deti vidi a vyjadruji bezprostredne malbami, ty pocity ktere prozivaji..... To jsou skutecnosti?
Garfield
A to já mám ráda
30. 06. 2013 20:47

pohádku Anděl páně.:-)))
Dana P.
Sylvi
30. 06. 2013 20:31

přesně!
Sylvia
Danka
30. 06. 2013 20:24

"dětem a bláznům - ti mluví vždy pravdu (bez pastí vlastní mysli) :o)", presne si to vystihla. Nedavno som videla prave dokument o mimotelnych zazitkoch vo svetle vedy a bol tam lekar, ktory toto skuma u deti a ten sa prave vyjadril podobne vystizne. Deti totiz hovoria, co vidia bez zivotnych predsudkov a nikto im nemoze nadiktovat, co vidiet maju, videli tam napriklad svetlo, v ktorom boli same dobre veci. Len pocity, ziadne iluzie, vyjadrovali to malbami a nikto im nic nemusi tvorit, ani oni sami, len obycajny pocit, ktory prezivaju.
Dana P.
Jardo
30. 06. 2013 19:51

i já děkuji za odkaz zejména proto, že mne přivedl k dalšímu aspoň pro mne velice zajímavému článku - když už je tu tedy ta řeč o andělích, je tu namístě dát tento odkaz též - http://gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2010080010
Dana P.
naslouchejte
30. 06. 2013 19:43

dětem a bláznům - ti mluví vždy pravdu (bez pastí vlastní mysli) :o)
Adanom
Do diskuze
30. 06. 2013 19:37

Lea: " Pár jich skončilo v péči odborníků na psychiku. "

Bigbiz: "Problémem ale je, že někteří té komunikaci propadnou tak, že ztrácejí pojem o realitě a nakonec se psychicky zhroutí. "

To jsou ty pasti tvorene vlastni mysli do niz muze uklouznout a uplne se v ni ztratit kazdy koho premuze iluze tvorena vlastne jim samotnym.

Jardo

Diky za odkaz.....ten chlapek Gustav je kousek. :-).
Perchta
Vasekk
30. 06. 2013 18:41

Já to chápu tak, že "dobro" posuzujeme vždy podle toho v jakém společenském a kulturním prostředí se nacházíme, tudíž, že "dobro" si definují lidé podle svých morálních a kulturních principů.
Př.:
Stará Sparta: postižené a nedonošené děti se házeli ze skály....., tenkrát "norma", dnes je to většinou lidí považováno za zrůdnost atp.
Zvířata nejednají podle žádných morálních kodexů, takže je zbytečné o tom polemizovat ....:D
Sylvia
Asiel
30. 06. 2013 18:02

a preco by z toho mali nieco chciet mat? To je zas len otazka ludskeho ega, mozno preto, ze je to nejake poslanie v ramci celeho univerza, ale nemusia sa nijak chovat alebo premyslat jak my, nech je to jak chce.
Asiel:-)
Bytosti odjinud
30. 06. 2013 17:59

Věřím na anděly, coby bytosti z jiných dimenzí. Možná, že někteří lidi jsou schopni se na ně napojit a komunikovat s nimi, co já vím...ale moc nechápu, proč by nám tyto bytosti vlastně měly pomáhat, nebo naopak škodit? Co by z toho měly?
Vasekk
Perchta ad 1)
30. 06. 2013 17:30

Chápu to správně, že pojmy dobro a zlo jsou podle tebe lidské jakože si je lidi vymysleli? (což si myslím spíš, spíš věřím na pravdu a lež a pokrok uvědomění). Nebo to bereš tak, že ty pojmy existují ale jen u lidí? Zvířata jsou neutrální?

Jak to myslíš? :)
Vasekk
Andělé
30. 06. 2013 17:26

No hele já je teda nevídám, ale děkuji jim a prosím je (nejen svoje) a je tu znát změna... samo sebou to souvisí i se zákonem přitažlivosti atp. ; ale zkrátka věřím, že každý jich má několik.
Jelitko
Jardo
30. 06. 2013 16:31

zajimavy clanek,co davas sem na nej odkaz.
Jelitko
ahoj Perchto
30. 06. 2013 15:12

ano mas pravdu,moc lidi sis toho udelalo biznis a to je nepristupne,myslim,ze by se ti,kterym se to podarilo by nemeli moc zverejnovat,ono je spis vice lidi,kteri tomu neveri a tak budou vypadat jako zraly na psychiatrii.
Podle me andele (jak rikas i ty) jsou osobnosti neutralni a tak vam pomuzou k tomu, oc je zadame a to i k tomu co je spatne.Pak jak to dopadne s nami nakonec to uz je vec jina,ale rozhodne nas Stvoritel nas urcite nepochvali.
Podle muslimu mame andele dva,jeden nas navadi na dobro a druhy na zlo a pak je na nas koho poslechnem.Ja si myslim,ze mame jednoho a ten zmakne vsechno sam.
Ti lide,co si opravdu mysli,ze maji s nema kontakty,by je dale nemely,kdyby techto andelu vyuzivali k biznisu.Takze ja,temto lidem neverim,ze neco dokazi.
Sylvia
Tak
30. 06. 2013 15:04

nieco k tym andelom:

http://www.youtube.com/watch?v=P21VDtqylAM
Přemek.Slavík
Spěchám, abych se
30. 06. 2013 12:47

podělil o své zkušenosti z praxe. U nás vyvoláváme anděly téměř denně a řeknu vám, že paní Perchta má částečně pravdu. Jsou to totiž vesměs pěkní prevíti, co si o sobě strašně myslí. Začnu odzadu. Babylónští andělé jsou namachrovaná banda, která si neuvědomuje, že nejlepší léta už má pár tisíc let za sebou. Myslí si, že ty jejich ptačí kukuče a čtyři páry křídel ještě dneska někoho vyděsí. Navíc umí jenom akkadsky, takže komunikace se většinou děje rukama nohama (křídlama) a vesměs bezúspěšně. Semitští andělé jsou dost rozdílní. Například Gabriel, který kdysi diktoval Korán, je z toho dodnes špatný a stal se z něj zatrpklý dědek bez špatky humoru. Archandělé obecně nemají smysl pro humor. Třeba Michael, ten zase pořád žije z toho svého vítezství nad drakem a je zcela mimo realitu. Hašemalimové vedou divné řeči. Cherubíni jsou snobští metrosexuálové. Ofanim se pořád jenom kutálejí a člověk aby za nimi běhal. Já mám nejradši Serafíny. Jsou hraví, rádi aportují a je s nimi legrace. Barokní andílci jsou naproti tomu spratkové, kterým stouplo do hlavy, že jsou k vidění prakticky v každém kostele, a navíc mají sklony k otylosti, takže aportovat je člověk nepřinutí ani náhodou. Na těch svých mrňavých křidýlkách se ani moc neudrží, takže spíš jen tak popolétávají jako slepice na dvorku.
Bigbiz
Lea
30. 06. 2013 11:19

Musím říct, že jsi to vystihla víc, než přesně. Narozdíl od tebe sice znám pár lidí, kteří komunikují s anděli, nebo jinými bytostmi, ale ti jsou zcela normální a kupodivu používají zdravý selský rozum, takže nevěří úplně všemu. Problémem ale je, že někteří té komunikaci propadnou tak, že ztrácejí pojem o realitě a nakonec se psychicky zhroutí. A o těch New Age obrázcích, plných něhyňoučí lášenky, už radši ani nemluvím. To už je jen obyčejné sektářské vymývání mozků.
Jarda
re: Perchta
30. 06. 2013 10:36

ad 1) Mám pocit, že plácáš trochu "pátý přes devátý" :-)
ad 2) To je dobrý postřeh. G Meyrink poznamenal, že čím vznešeněji se zjevení tváří, tím zhoubnější jsou :-)

Ten úryvek textu je zde: http://gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2005010010

Ale je to trochu náročnější na pochopení.
Lea
Perchta
30. 06. 2013 1:48

Po pravdě, pokud někde čtu (a je to čím dál častěji), že někdo komunikuje s Anděli, začnu se ošívat, vrtět a jsem naježená. Ne snad, že bych nevěřila, ale za prvé si z toho, jak sama píšeš, lidé udělali byznys, staví na Andělích svoji image a za další si myslím, že pokud něco takového cítím, je to natolik soukromá a osobní věc, že o tom nemám nahlas mluvit, natož křičet do světa.

Věřím na energie, na ochranu. Nepátrám po tom co a proč. Můžu tušit, můžu se domnívat, ale na 100% to vědět nemohu.

A má zkušenost s lidmi, kteří "komunikují" s Anděli ? Pár jich skončilo v péči odborníků na psychiku. A navíc bonusem : čím víc lidi plýtvají Andělskou láskou, čím víc si posílají pitvořící a kýčovité obrázky, tím víc stojí v reálu za starou belu....