Články

Zajímavosti

Overenie kartového veštenia - (komentáře)

Adanom
Kali Gari
22. 06. 2013 10:50


"Potom takýto ľudia môžu vážne zasahovať do životov obyčajných ľudí, ktorí im dôverujú. Môže to byť nebezpečné. "

:-)))). Je pouze kazdeho vec cemu a komu veri. Kazdy si za to cemu a komu veri nese zodpobednost.
A i kazdy kdo chce oklamavat druhe si za to nese zodpovednost.

Jestlize nekdo duveruje i rekneme nebezpecnym podvodnikum je to jejich vlastni zabednenost. Mno. :)))
kalidor
...
20. 06. 2013 14:12

Mne stačí vedieť že sa veštby neplnia a tie čo sa plnia, sú čistá náhoda, ktorú by vyveštil hocikto. Viac vedieť netreba :)
Sylvia
To
20. 06. 2013 12:56

ale neni Tvoja vec, niesi hovorca nikoho. Suhlasim s Danou, ide o vestbu, ked tomu nerozumies, naco sa zase staras do temy, pri ktorej urobis zo seba somara? Kartarky su aj podvodnicky, ale mne pride, ze Teba viac pali nie ci vestba funguje, ale ci dostane peniaze. Podvod je aj to Tvoje dokazovanie, ze je to podvod, takze Ty si v podstate tiez podvodnik, pretoze tvrdis, ze si nieco dokazal a nedokazal si nic. Zase len prazdne nic nehovoriace reci. Ty obycajny clovek....ten, kto pouziva termin "obycajni ludia" tak s tym uz mam jasno. To potom vlastne chytry ani byt nemozes.
kalidor
...
20. 06. 2013 9:30

No mali by sme v našom svete eliminovať podvodníkov, či už v bankovom sektore, politickom dianí, alebo kdekoľvek inde. Aj u veštkýň, ktoré evidente ľudí klamú a berú za to ťažké prachy.
Nie každý človek si dokáže uvedomiť, že predpovedanie budúcnosti je naprostý nezmysel, že mozog veštca je presne taký istý mozog, ako tvoj, môj, tam toho, ibaže dotyčný veštec, vo svojej slepej viere, si to akosi nechce pripustiť.
Potom takýto ľudia môžu vážne zasahovať do životov obyčajných ľudí, ktorí im dôverujú. Môže to byť nebezpečné.
iveta
ty se tady
20. 06. 2013 9:16

furt oháníš penězi,že vyhazují takový lidé zbytečně prachy na kraviny,že podporujou podvodníky.
No upřímě...peníze už jsme všichni a né jednou vyhodili do luftu.Peníze se mají točit.
Co ti vadí?tak to je nastavený a ty to rozhodně nezměníš.Je to svobodná volba každého co s vydělanými penězmi udělá.
iveta
kaligari
20. 06. 2013 9:09

o co tobě pořád jde?nechápu.....pokud člověk chodí ke kartářce tak tam nechodí s pocitem že mu předurčí a nalajnuje život.
Tam jde o to že ten člověk který k té kartářce jde tak ho to uspokojí,vnitřně mu to pomůže.
Třeba mu ta kartářka dodá nějaký impuls aby mohl vyřešit nějakou životní situaci...posune ho někam!A může ji vyřešit ouplně jiným způsobem než mu kartářka tvrdí.
Tady nejde o to jestli jí zaplatí,peníze tu přeci nehrajou až takovou roli.
Ten člověk odchází uspokojen a nebo s pocitem že musí něco podniknout ve svém životě.
To je veškerý princip věštění z karet...dodat člověku nějaký impuls k řešení.
Pokud člověk jde ke kartářce čistě jen za zvědavosti tak nejspíš nad tím mávne později rukou,neovlivní ho to.
Dana P.
kalidor
20. 06. 2013 7:09

ano, radši už nic nedodávej. Předožil jsi tady rádoby důkazné tvrzení nepodložené vlastními důkazy. Jen domněnky. A když Sylvia řekla - a já jí věřím - že jí vycházejí stejné karty, tak ji osočíš ze lži? A jaký důkaz máš pro to, že ona lže? Ještě k tématu, asi je málo pravděpodobné, že při dalším míchání vyložíš stejné karty ve stejném pořadí, ale u věštců jde o to, aby vyložené karty ukázaly stejnou věštbu. Myslím, že to je právě to, co nejsi schopný pochopit. Tak už to nech být :o)
kalidor
...
20. 06. 2013 0:28

Ja myslím, že väčšina ľudí článok chápe a vie ako sa miešajú karty, nemám čo dodať.
Sylvia
Ale
20. 06. 2013 0:27

Ako mozes ist proti pravde? Hahahaha, akej? Ty overovac....., ale aspon som sa pobavila na dobru noc. Ty si proste malej kluk, jak Ti pisala Iveta a nema cenu sa s Tebou uz o nicom bavit.
kalidor
...
20. 06. 2013 0:23

//tu neobhajujem vestkynu, ja Ti len hovorim, ze miesam karty a vychadzaju mi tie iste, mne je jedno//

Ale toto is odložím, toto stojí za to :)
kalidor
...
20. 06. 2013 0:22

Ja myslím, že už nemusím nič dopísať. Všetko už bolo povedané a ukázané :)
Sylvia
Lenze
20. 06. 2013 0:21

ty aj ked chces nieco dokazat, tak nevies ako, namiesto aby si dokazal, jak to tej vestkyni vychadza, tak tu pleties nejake miesanie kariet. Navyse podla toho, dvakrat za sebou sa nevesti, a dokaz o tom, ci oni klamu a ci to funguje su ti, ktori k vestici idu a povedia, ci im to vyslo, ci je to vseobecne alebo konkretne, tento Tvoj hokus pokus je prave detinsky, nic nehovoriaci. Ti, ktori k vesticiam chcu chodit, tak k nim budu chodit, ci sa ti to paci alebo nie. Su jejich eura a Teba tym nikto neokrada. Jak sa niekto spali, uz tam nepojde, pokial mu to vyjde, tak tam chodit bude. A ziadne pokusy miesania kariet s tym nic neurobi. Takze si nezistil a nedokazal nic. Len ze Ti nevyjdu tie iste karty, to ale neni dokaz o tom, ze to nefunguje, ked chces badat musis byt daleko preciznejsi, na to si ale moc lenivy.
kalidor
Sylvia
20. 06. 2013 0:19

Nepoprieš. Ako môžeš klamať, ísť proti pravde, to že pri miešaní kariet namiešaš iné karty, to nevyvrátiš :)
kalidor
..
20. 06. 2013 0:18

//tu neobhajujem vestkynu, ja Ti len hovorim, ze miesam karty a vychadzaju mi tie iste//

Bez urážky, ale to je zatiaľ najväčšia hlúposť, akú som tu prečítal. Že keď miešam karty a vyberám štyri, tak vyberiem stále tie isté. To ti neuverí ani Dežko od vedľa. Bez urážky :)
kalidor
...
20. 06. 2013 0:17

Pre všetkých, ktorý si to z článku nevšimli, ešte raz.

Ide tu o logický paradox.
1 - Veštkyňa nevie namiešať karty rovnaké dva krát za sebou. Teda vám nevyveští budúcnosť dva krát za sebou. Z čoho vylýva, že neveští budcnosť, iba si ju vymýšľa.

2 - Ak by stále namiešala tie isté karty, tak by ich namiešala každému stále tie isté a teda každý by mal rovnakú budúcnosť. To si Sylvia nevšimla. :)

Kartárske veštenie je jasný podvod! To vykladanie kariet je iba cirkusové predstavenie, na oklamanie nepriatela :)
Sylvia
Ja
20. 06. 2013 0:16

tu neobhajujem vestkynu, ja Ti len hovorim, ze miesam karty a vychadzaju mi tie iste, mne je jedno, jak to robi nejaka vestkyna. Pravdepodobnosti tam je, pretoze tie karty miesam rovnakym tempom. Takze mam nastaveny rytmus, ktorym to miesam a vo finale mi vyjdu na vrch tie iste karty, comu nerozumies rada vysvetlim.
kalidor
...
20. 06. 2013 0:13

//tu miesam karty a vychadzaju mi stale tie iste, len o jednu radu dalej, miesam to docela dobre. Takze vo vesteni by to bola v podstate ta ista vestba.//

Čiže každému veštkyňa namieša tie isté karty a všetci budú mať tú istú budúcnosť.

Sylvia, ani takúto základnú vec sisi nevšimla. že tvojim rovnakým miešaním by vlastne veštkyňa každému vyveštila to isté.
Ako nesúhlasiť s niečom ok. Ale popierať miešanie kariet, o ktorom vedia malé deti, MALÉ deti!!! To je neuveriteľné. Bez urážky.
kalidor
...
20. 06. 2013 0:12

Prosím ťa, radšej nič nekomentuj nediskutuje, iba sa tu spamuje hlúposťami :) Radšej si prečítam seriózne príspevky :)
kalidor
Sylvia
20. 06. 2013 0:11

No tak aspoň všetci vidia, že si schopná klamať človeku priamo do očí :D
Sylvia
Ja
20. 06. 2013 0:05

tu miesam karty a vychadzaju mi stale tie iste, len o jednu radu dalej, miesam to docela dobre. Takze vo vesteni by to bola v podstate ta ista vestba.
kalidor
..
20. 06. 2013 0:01

Nepoviem, kebyže sa popiera ja neviem čo neručité. Ale snažiť sa popierať ešte aj to, že pri miešaní kariet nie sú iné výsledky, tak to je fakt niečo. :)
Neviem si predstaviť ako by dnes niekto mohol ísť viac proti pravde, len aby obhájil svoje. :)
Faktom stále ostáva, že keď zamiešame karty, tak ich namiešame zasa inak.

PS: Nikdy by som neuveril, že toto niekto nepochopí.
kalidor
...
19. 06. 2013 23:58

Zamiešaj karty a máš dôkaz. Pochpiteľne krit=riom môjho článku na pochoepnie je zdravý rozum. Samozrejme :)
Človek ktorý má zdravý rozum, chápe o čom píšem. AK neverí zoberie karty, zamieša a zistí.
Tak prosím, angažuj sa vo výskume :)
Dana P.
místo táraní
19. 06. 2013 23:56

musíš dát důkazy, však to vždy sám připomínáš
kalidor
..
19. 06. 2013 23:50

Každý zdravý človek chápe, že veštkyne sa nepodarí dva krát za sebou namiešať tie isté karty a vyložiť vám za sebvou dva krát tú istú budúcnosť.
Čím je faloš a podvod kartových veštkýň jasne preukázaná :)
Podobne na tom bude celá rada ďalších veštcov, veštkýň apod.
kalidor
...
19. 06. 2013 23:48

Vedec? Ďakujem, že ma takto hodnotíš :)
kalidor
...
19. 06. 2013 23:47

A kto neverí, stačí si zobrať sedmové karty, miešať, vykladať štyri po miešaní a zistí, či sa mu podarí dva krát za sebou namiešať tie isté. :)
Pevne verím, že tento pokus bude presne taký ako predpokladám.
Dana P.
aha, takže
19. 06. 2013 23:46

tímto říkáš, že jsi tu napsal svoji nepodloženou úvahu, neboli blábol? To by ale vědec neměl, tytyty!
kalidor
...
19. 06. 2013 23:39

Každý overil v detstve, že namiešanie kariet sa druhý krát robí veľmi ťažko.
Dana P.
mimochodem
19. 06. 2013 23:23

sepsal jsi ten článeček pěkně a sugestivně, ale chybí jedno podstatné - máš to podloženo vlastními pozorováními s důkazy? Ověřil sis to, co tvrdíš?
kalidor
...
18. 06. 2013 22:19

Iste, práve na to kladiem dôraz. Je ťažké to namiešať znovu tak isto. Čiže je rpavdepodobné, že pri zopakovaní veštby to bude už iná veštba, ak sa veští z kariet.
Ale ak má niekto výhrady, treba argumentovať, napádať myšlienky. A nie ako Zbynek, že mám nad niečim premýšľať, že píšem ja neviem čo, že som neviem aký.
To nikam nevedie. Nevyvráti to to, čo som písal v článočku.
Sylvia
Garias
18. 06. 2013 22:13

tak reagujes na Zbynka, tak to vyzera, ze je urcene jemu, ci komu to potom pises alebo na to reagujes?

Ale s tym vypoctom To neni az tak jednoduche, ked vezmem cisto len to, pretoze tych kombinacii je viac, kde stoja karty, a v jakej su kombinacii s inymikartami, takze tych moznosti je daleko viac, nez len spocitat to z 32 kariet, samotne karty maju aj viac vyznamov podla pozicie, to je len co do teorie. Jak to funguje o tom nepisem.
kalidor
...
18. 06. 2013 21:50

*Kde je tam meno Zbynek?
kalidor
...
18. 06. 2013 21:49

Ale ja som nepísal, že Zbynek verí kartrksym veštbám. Veď to tam jasne píšem.
/Chápem, že niektorí ľudia budú sklamaní ak im vidina kartového veštenia zmzine z pred očí - to ma seriózne mrzí./
Lde je tam meno Zbynek?

Ako pre niektorých môžem písať jednoduchšie. To nieje urážka, len sa mi zdá, že akosi nieje rozumieť mojim slovám.
Sylvia
Garias
18. 06. 2013 21:43

jak je mozne, ze si Zbynka nepochopil jak to myslel, to snad ani neni mozne, myslim, ze p. Zbynek kartam neholduje a ani by tam nesiel a Ty mu tu jak truba vysvetlujes, ze si mu zmaril vieru v karty. Takto vyzera faux pas v priamom prenose. Ale ja vzdy hovorim, zivot je najlepsi scenarista.
kalidor
...
18. 06. 2013 19:49

Aby som nezabudol: všetkých nás obohatí viac to, ak sa tu budú dávať protiargumenty, dôkazy, zaujímavé myšlienky, názory apod.
Ak sa budú napádať myšlienky a nie autori myšlienok!

Urážaním autorov článkov skutočne nikto z nás nič nedosiahne. Je to zcela zbytočné.
kalidor
...
18. 06. 2013 19:33

Chápem, že niektorí ľudia budú sklamaní ak im vidina kartového veštenia zmzine z pred očí - to ma seriózne mrzí.
Faktom však stále je, že veštkyňa nenamieša druhýkrát tie isté karty a teda nepredpovie tú istú budúcnosť, čo považujem za jasný dôkaz podvodu kartových veštkýň.

Človek by čakal, že mu druhí poďakujú za odhalenie pravdy a ušetrenie peňazí, ktoré by mohli dať radšej svojim deťom vnúčatám, než kertovým podvodníkom. Ale ako sa zdá, človek sa svojej viery nechce za nič na svete vzdať, ani za cenu že bude klamaní.
Súhlasím, že by sme mali popremýšľať, alebo ako Zbynek píše "zapremýšľať" a dôjdeme k tvrdému faktu, že dvakrát za sebou namiešať tak isto karty, je skutočne veľmi, veľmi ťažké.

A pokiaľ sú veštkyne seriózne a skutočne neoberajú ľudí o peniaze iba, ale naozaj veštia budúcnosť, potom druhé namiešanie kariet a ich výklad, výklad budúcnosti, by mal byť presne taký istý ako ten prvý.
Všeti cítime, že druhý krát, alebo tretí apod, takto rovnako namiešané karty nebudú.
Zbyněk P.
Pro Kalidora
18. 06. 2013 18:38

Vážený kolegáčku, když čtu Váš příspěvkový článek, tak nevím, mám-li se smáti, či brečet nad tím, co uvádíte za zvláštní rozumy − nechci říci přímo za ptákoviny.
To zcela vypadá na to, jako by jste se vůbec nesetkal s obyčejným rčením o tom, že :“ Nikdo nevstoupí do stejné řeky !!“ Prosím, zkuste nad tím trošičku zapřemýšlet co tím vůbec chtěl autor předat za hlubokou úvahu − prosím, zapřemýšlejte. A dozajista ihned sám zjistíte, že větší ptákoviny býti asi nemohou, než-li ty, co jste uvedl. Jak říkám a píši : „Zapřemýšlejte a rozsvítí se, a také se zlepší nálada!“
Kolego, velice mne to mrzí, že Vám to takto musím psát, ale je opravdu zapotřebí jíti vzhůru a hlavně kupředu. Přeji hezký den. Zbyněk P.