Dnes má svátek: Kateřina
Dnes je: Pondělí 25. listopadu 2024

Články

Prezentace

Výzva - zrealizování seriálu o tajemných událostech v ČR - (komentáře)

Jiří Quido
:)
26. 05. 2013 21:26

Díky za tipy :) O těch šumavských světlech jsem už také něco více přečetl - myslím, že od O.Dvořáka. Má někde být i údajně nějaký spis na MV, kdy se měla skupina StB tomuto věnovat a narazili právě na nějaké jevy v podobě jakýchsi agresivních světýlek a jeden z členů StB měl údajně z toho útoku skončit v nějaké léčebně. Někdo již po spise na MV tomto pátral, ale takový dokument asi neexistuje. Každopádně si tu audionahrávku později pustím. Dík. O tom hřbitově také lecos vím, a zrovna na stránkách Moskyt jsem pročítal i ty komentáře. zaujala mě ještě usedlost "Pohádka", kde je to také uváděno na stránkách Moskyt. Pořád ještě sháním informace k mému příběhu/článku "Strašidelný zámek", kde mě starosta obce odkázal na ředitele dětského domova, kde mi mohli mít i nějaké staré kroniky atd. Ale vyloženě o nějaká číhání na nějaký jev nestojím, aby to nebylo jen honba za nějakou senzací, ale také z toho důvodu, že bych měl strach se s něčím podobným setkat osobně. Spíše nějaké jevy později dotočit trikově :)
aluša
Námět
26. 05. 2013 18:57

pro reportáž:Zlo na velhartickém hřbitově - http://www.moskyt.net/zlo-na-velhartickem-hrbitove
...a určitě si pročtěte i komentáře!!!
Alef
Námět
26. 05. 2013 10:57

Dovolím si navrhnout fenomén šumavských světel (bludiček).Není to prý jev zrovna bezpečný, několik badatelů z Kahudova týmu na jeho pozorování doplatilo ztrátou duševní integrity, což ovšem není nikde oficiálně doloženo.
Každopádně se však tyto historky táhnou napříč věky až po současnost.
http://www.vachal.cz/audio/vachal.m3u
iveta
čus missi
23. 05. 2013 21:36

ty si se neudřel?
Garfield
Mississippi,
23. 05. 2013 21:34

to jsme se sešli, ta postojna, co o ní tady píšu, je řece hned vedle.:-) Jo, ta anomálie na mě působila taky, bylo mi tam nějak "divně".
iveta
tetce
23. 05. 2013 21:33

je k osmdesátce,však ona asi ví ale moc se o tom bavit nechce.
Ten vchod do té chodby není zasypaný,je jen užší ale dí se při troše snahy tam v pohodě vlést
Garfield
Motl
23. 05. 2013 21:32

asi hodně času věnuje psaní a cestování, no a taky už mu není dvacet. :-) Ale záběr má teda širokej. To je panečku pestrý život... I nebezpečný, alejedno bez druhého nejde. Jak nezávidím žádné hmotné statky, tak tady lituju, že nemůžu tolik cestovat a poznávat...
Jiří Quido
to mississippi
23. 05. 2013 21:32

Tak to teď přesně nevím o co jde, ale dohledám si to :) možná, že by nebylo na škodu si nejdříve vytvořit jakousi databázi zajímavostí. Dík
mississippi
Jiří
23. 05. 2013 21:29

Jestli hledáš nějaký námět, zkus třeba obětní kámen v 4eském Ráji. Když nic jiného, ty "chlupaté" stromy jsou divné :-))
Garfield
jak dlouho
23. 05. 2013 21:28

tam ta teta bydlí? Od války asi ne, to by věděla víc. Možná je ten vchod schválně zasypaný? To mi připomnělo pískovcovou jeskyni Postojnu v Č.ráji, do té je taky takový mírně klaustrofobní vchod.:-) Přitom pak je rozlehlá jeskyně, kde normálněstojíš. Tam se už ale prokazatelně bydlelo v pradávných dobách. Já bych se na tvém místě zvědavostí zbláznila.:-)
Jiří Quido
:)
23. 05. 2013 21:28

No jo, ono tam bylo uvedeno množství spíše nepřímých důkazů, jako bylo nedaleké školící středisko mystické okultní společnosti Thule, která ve štolách mohla cosi provádět, dále pak údajná přítomnost mnicha z východu v doprovodu nacistů atd. atd. Motlovi někdo také vysvětloval, že mohl zachytit i vlastní představu, ale tomu nevěřím. Také jsem čekal na nějaké pokračování a doposud nic, když už je Motl vlastně v ČT ne na Nově...
iveta
nebo
23. 05. 2013 21:27

do kostela...to bych ,musela zavolat tetce ona by mi to upřesnila.
iveta
jde o to
23. 05. 2013 21:25

že to má údajně vést až do Jaroslavickýho zámku a do rakous
iveta
No
23. 05. 2013 21:24

těžko říct jestli to hrozí zavalením,nejsem si jista.
Jinak prvních asi sto metrů je cihlová klenba a pak mensí nebo větší místnost(tam byl ten stůl a ty noviny) a pak je to jen vykutané do pískovce nebo co to tam je.
Ale vlez je docela dost zajímavý,je strašně úzký,pak už se to rozšiřuje
Garfield
myslíš, že to tam hrozí
23. 05. 2013 21:19

zavalením? Jsou tam nějaké vzpěry nebo vlastně z jakého materiálu jsou stěny a stropy?
iveta
no
23. 05. 2013 21:18

Garfi jak říkám já tam vlezla s mým přítelem ale taky jsem raději couvla,chce to opravdu specialisty a hlavně vybavení.
Garfield
Rozkaz rejžo.:-)
23. 05. 2013 21:17

To jsem tu pochytila jako spalničky, místní folklór, zdá se. :-) Třeba když rozeberu toho Motla a jihlavské podzemí, tam extra faktů taky nebylo. Chodba, kde kousek je natřen asi od nacistů svítící barvou. Vytěžili kus skály, asi ji vzali na rozbor. Jen potud fakta. Dokument vlastně tu chodbu a její minulost představil, pozval dvě navzájem se neznající ezoteričky, které v tom místě, kde se odtěžil kousek skály a lidi tam vídávali stíny postav, měly stejné pocity a stejné závěry. Pár vět k tomu řekli místní průvodce a pak si tam Motl lehl při nainstalované kameře a spal. Párkrát to v noci prošel a nad ránem taky zachytil stín. Toť v kostce vše a panečku, jak to bylo zajímavé.:-)
Jiří Quido
:)
23. 05. 2013 21:11

To Garfield & Sylvia. Zanechte už svárů :)
Já mám také spíše raději, když konec zůstává s otazníky. celkově to vyzní tajemněji.
Garfield
Ivet,
23. 05. 2013 21:07

to je opravdu hodně hodně zajímavé. Být tebou, kula bych plány :-).
Garfield
Sylvia,
23. 05. 2013 21:05

no hlavně že ty tu hodnotně přispíváš.;-) Asi opravdu žádný námět nemáš, škoda.:-)
Sylvia
Garfield
23. 05. 2013 21:01

S natvrdlostou bojovat nemozem, to je fakt. Mlatis len prazdnu slamu.
iveta
no tady
23. 05. 2013 20:59

jde o to že to všechno o té chodbě vypráví starousedlíci ale kde vzali informace tito lidé z Prahy to teda fakt nevím,leda že by jim to někdo dal vědět a nebo našli nějaké staré mapy.
Ten vlez se totiž nachází na soukromém pozemku a je to mojí tetky.Když tam byli tak je vyhodila s tím že je to tam nebezpečné,že tam kousek vlezl její syn(tedy můj bratranec a ušel asi tak 100 metrů a našel tam na stole nějaké staré německé noviny.Dál už nešel protože ho tetka volala zpátky,měla o něho strach.
Garfield
Tak si udělejte
23. 05. 2013 20:54

výpravu, tedy radšis nějakým odborníkem od fochu, jestli se máte rádi.:-) Když je něco moc zdokumentované,už to nemá pro diváky náboj. Skutečně záleží na tom, co Jiří chce, zda se striktně držet prokázaných faktů a točit třeba o škovném archeologovi, nebo něco s nádechem tajemna a s otazníky. Já osobně ráda oboje. Chytrý, schopný, šikovná lidi i to tajemno s husinou na kůži.:-)
iveta
Jiří
23. 05. 2013 20:50

ale nikdo neví co přesně tam je,není totiž zmapovaná,proto se tam chtěli dostat ti machři z Prahy.
Já tam lezla taky ale fakt sama nee,to jsem hodně rychle zase vylezla.
Jiří Quido
:)
23. 05. 2013 20:44

Jo, pamatuji si to, že jsi psala něco o té chodbě a já radil vzít nějaký detektor. Na druhou stranu nechci , aby to bylo postaveno jen na nějakých dohadech...
Garfield
Ivet,
23. 05. 2013 20:42

teda oba mají dost zajímavá jména.:-)
Garfield
to zní
23. 05. 2013 20:41

úžasně. Já četla o tom jihlavském, že měl Hitler prý zájem mít podzemní cestu-a teď nechci kecat, zda do Rakouska či Německa. ˇudajně snad zrealizovanou, ale to mi přijde už jako sci-fi, že by se to dalo stihnout za těch pár let... To slyším prvně a tutově by to stálo za průzkum. Nenapadlo tě se skontaktovat s nějakou veličinou typu právě pan Motl (když bohužel Mackerle už nežije)?
iveta
ten
23. 05. 2013 20:38

můj se jmenuje Vlastník
Garfield
Ivet,
23. 05. 2013 20:37

zaplaťpánbůh za ně. Ten "můj" se jmenuje Most, ale není z Mostu.:-) Je z Vysočiny.
iveta
23. 05. 2013 20:37

žádné jihlavské podzemí.
Je to podzemní chodba která vede snad až do Rakouska a na jeden zámek.
Vchody jsou zasypány ale jeden jedinej zůstal...a mám možnost,kdykoliv tam jít.
Zajímali se o něj speleologové z Prahy ale měli smůlu :-))
iveta
Garfi...
23. 05. 2013 20:34

jo on taky pouze dodává energii,už jsem o něm nedávno mluvila pamatuješ,občas k němu zajedu na kafe
Garfield
Jestli
23. 05. 2013 20:33

myslíš to jihlavské podzemí, tak o tom se už točilo-Stanislav Motl, Ivan Mackerle...
iveta
Jiříčku
23. 05. 2013 20:31

to byla jen sranda s tou svačinkou :-)
Hele a co takhle neprobádanou chodbu,kde byli naposledy nacisti? už jsem se tu o ní kdysi zmiňovala
Garfield
Ivet,
23. 05. 2013 20:31

a jak léčí? Jednoho, co znám, je skvělej daignostik a dodává energii, aby se člověk rychleji uzdravil, ale neléčí v pravém slova smyslu. Třeba lidi s rakovinou, ucpanou cévou atd. posílá k doktorům. Tak mě zajímá, jak fungujou jiní.:-)
Jiří Quido
:)
23. 05. 2013 20:22

No, iveto, jako nabídku bych to i bral, sice nevím odkud jsi, ale uznej sama, že by si nejezdila jen k vůli natáčení bůhví odkud dělat svačinky a kafíčko :)
Ale jak jsem iž několikrát psal. Ten projekt je v plenkách, musí se nízkorozpočtově natočit pilotní díl a pak se může stát i to, že zajedeme i na Slovensko a Sylvia bude také vařit kafíčko :)) Ale teď vážně. Jelikož je o tyto druhy pořadů velký zájem, tak jsem přesvědčen, že se to chytne a bude to později honorované. veškerou profesionální techniku mám doma, akorát jsme na to tady pouze tři + komparz. Nicméně když umí z vás někdo napsat scénář, tak se tomu bránit nebudu a může si tak přivydělat, protože to bude podloženo smlouvou :)
iveta
tož to
23. 05. 2013 20:21

já bych navrhovala též jednoho lidového léčitele...a od nás heč.
iveta
né dík
23. 05. 2013 20:20

nechci...to kdyby to bylo opravdu podle mě,tak by tu televizi brzo zrušili!!
To by nebylo v hl.zprávách černá kronika a nakonec zvířátko ale pěkně objektivně,otevřeně a natvrdo!! a bez cenzury.
Garfield
Sylvia
23. 05. 2013 20:18

Tak šup sem s nápady a náměty. :-) Takové řeči jako "to já bych.." a pak skutek utek.:-) Zatím jsme tu s Jardou měli nápad jen my dva. Ono takové to "kdyby byly v řiti ryby", to umí kde kdo.
Sylvia
No
23. 05. 2013 20:14

ked vidim, kto tam moderuje vsetko hlavne na NOVE, tak myslim, ze by si to mohla vyskusat, zacat v snidani napriklad :-)
iveta
no Jiříí
23. 05. 2013 20:10

hmmm tak nic no :-)))
iveta
Sylvia
23. 05. 2013 20:08

no já to myslela tak jako že bych se nenápadně motala kolem natáčení a vvařila bych kávičku a ve finále bych dělala machra...hoši,toto všecko je moje! to je moja práca :-))jako ze známého filmu Dědictví aneb k...a hoši gutentag
Garfield
O.K.
23. 05. 2013 20:08

Vše vysvětleno.:-)
Jiří Quido
To Garfield
23. 05. 2013 20:04

tak to opravdu asi došlo k nedorozumění. Já jsem prosil "pouze" o náměty, abych tady nemusel sáhodlouze přebírat nějaká zajímavá témata. Tady vůbec nešlo o nějaké psaní příběhů a zveřejnění, ale o náměty a to je rozdíl, protože psaný příběh se dá, tak jak píšeš otisknout v některém z časopisů, ale námět se musí brát, jako námět a zcela ho přepracovat do filmové podoby jak scénářem, tak technickým scénářem. To, že jsem napsal, že budu muset sestavit štáb vychází z toho, že všichni lidé, kteří spolu děláme pro zahraniční televizi jsou rozstrkaní po celé ČR a já je momentálně dohromady nedám, protože jsem ze západu Čech a někteří pracují třeba ještě v ČT, Nově ...
Ta informace o sestavení štábu byla z tohoto důvodu. Že se tady někteří nabízejí k vaření kafe, pozici moderátora atp. beru spíše jako vtip- přece někdo nebude jezdit vařit kafe přes celou republiku, když jsem několikrát psal, že první dva díly budou muset být prozatím bez nároku na honorář? Koukám, že sem asi zase střelil vedle :(
Sylvia
Iveta
23. 05. 2013 19:59

a jaku svacinu, mozno ju vezme niekto iny? Daj recept a potom bude mozno zaujem.
iveta
holky
23. 05. 2013 19:58

to je jedno neřešte to...já nabídla Jirkovi svačinářku a on mě taky nechce?! :-)))
Sylvia
No ved
23. 05. 2013 19:58

hovorim, si moc jesitna. Dalej to nema cenu komentovat. Nehadz to hlavne na druhych. Nie nepobizim, to by ma ani nenapadlo, ale Teba to napadlo velice rychlo. A ta studena sprcha Ti myslim padla moc dobre.
Garfield
Sylvia,
23. 05. 2013 19:55

Sylvia, já mu ho dala, Bába Kamenická je scénář o uznávané léčitelce par excelence. Nehodí se? Tak aspoň řeknu, díky, chci něco jiného. Ten časopis, kam jsem poslala svůj příběh, ho nechal dev+ět let u ledu a pak vydal pod jiným jménem, přesně to samé. |J|en měli smůlu,že jsem si zrovna po těch devíti letech náhodou koupila ke kafi čtení a tak ty další už museli ztopit a nevydat. Přijde mi hloupé, že to komentuješ, když nevíš, jak to bylo. Ale to ty ráda, viď? Skutečně nestojím o nix extra, tos mě rozesmála.:-) Já pomáhám ráda a hodně a tyhle věci mě baví. A co mě baví, v tom se ráda angažuju. Ale nepotřebuji ke štěstí nic za žádnou cenu, jsem ráda na světě i tak.:-) No a mně se právě zdá, že tím, cos právě napsala, se podbízíš ty. Tak vidíš, jak zdání někdy klame.;-)
Sylvia
Musim
23. 05. 2013 19:40

sa trochu pousmiat. Ja som to pochopila, ze Jirka hlada nejake namety a zatial ho nic tak neoslovilo, nehlada scenaristu, toho si asi vyberie sam.

Dost mozne Garfield, ze Tvoja prehnana snaha dostala studenu sprchu a nejak si sa mylne domnievala, ze za babku z Kamenice Ti niekto posle honorar v prenesenom vyzname. Je pekne, ze ponukas scenare, ale aj ked urcite toho dost vies, napriklad ja by som si Ta nevybrala uz len kvoli tomu, ze si neobjektivna a priklanas sa az moc na jednu stranu a dost ignorujes fakta, ktore su a existuju.

Ked budem chciet dat Jirkovi nament, kludne mu ho dam a nech ho pouzije bez toho, ze by som si myslela, ze je to autorsky napad, ktory zasluzi nejake extra vyhody alebo honorare. Myslim, ze Jirka nehlada senzacie, ale nieco premyslenejsie s objektivnym pohladom z obidvoch stran, takze aj tej faktickej nielen tej konspiiracnej. To si potom, tak jak Garfield moze pustit dokument z youtube a pouzit ho tam a nic dalej nevymyslat. Neni jednoduche predhodit niekomu blabol, aj ked jak vierohodny bez toho, aby to bolo podlozene aj ludmi od fachu. A urpimne nevidim dovod, preco by mal hladat niekoho odtialto, kazdy si vyberie niekoho, s kym chce spolupracovat, ale ho pozna viac, kto nechce sem davat nic bez toho, aby sa nebal, ze to bude zneuzite a ze neviem co vymyslel, nech mlci a jesitnost necha doma, bude to pre neho schodnejsie.

A aj s tym labirintom suhlasim, ze je to v podstate bludisko, a aj keby sa tam neslo stratit, tak cesta urcite neni tak rovna, jak vyzera a nikdy nevies, kde vylezies.
Garfield
Jiří,
23. 05. 2013 19:26

mně to tak přišlo-a ráda se budu mýlit-že posbírat něčí nápady, nikoho nakonec nepřizvat (ta nabídka padla, lidi se nabízeli s chutí ale odezva z tvé strany žádná). Už jsem zažila zneužití mých příběhů-jeden časopis je vydal pod jiným jménem a honorář shrábl někdo jiny. Tím chci říct, že je dnes běžné jaksi (jemně řečeno)využít potenciál někoho jiného. A je fuk, zda za slib honoráře, nebo nějaké pracovní pozice, která se pak neuskuteční. My se ti tu nabízíme, ale zájem z tvé strany vidět není. Nabízí se tedy tím pádem samo, že ti jde jen o ty nápady a náměty. Jak říkám, neobviňuji, budu se ráda mýlit, ale takto to prostě nyní vypadá.. :-)
Jiří Quido
To Garfield
23. 05. 2013 18:51

Za nabídky samozřejmě děkuji i když prozatím žádná nevyhovuje. Já na kritiku reagovat přece musím a také se to snažím doplnit, tak, jak to je, nebo proč tomu tak je. Nedokážu si představit, jak by to potom vypadalo, kdybych se k té kritice vůbec nevyjadřoval.
Samozřejmě, že jsem tady chtěl čerpat nějaké zajímavé příběhy, vždyť jsem to také několikrát uváděl. Co přesně znamená věta, že mi jde jen o ty nápady a pak se odmlčet - to nevím, jak je to myšleno. Já tady přece nikoho k ničemu nenutím, ale v prvopočátku jsem napsal : Tímto prosím o pomoc zdejší přispěvatele o náměty... Tak nevím, zda to někdo nepochopil mylně :)
Garfield
to Jiří:
23. 05. 2013 18:36

Je zajímavé, jak promptně reaguješ na sebemenší kritiku, ale poděkovat za nabídky a náměty...? ;-)
Takto vzniká totiž dojem, že ti jde jen o ty nápady a pak se odmlčet. Doufám, že mylný.:-)
Jiří Quido
To : Jarda
23. 05. 2013 18:20

Děkuji za objasnění z Wikipedie. Vzhledem k tomu, že je po celá léta slovo labyrint spojováno právě s bludištěm a tento výraz resp. synonyma je již vžité, tak se název s největší pravděpodobností měnit nebude. Tak nevím, zda jsem si s tímhle článkem tady nenaběhl. Hledáme konkrétní tipy na zajímavé/záhadné události. Prozatím to tady vypadá spíše tak, že jednomu se zdá úvodní znělka zpočátku příliš akční a konec "mdlý" a druhému to připadá jako upoutávka lovců záhad a senzací. Ono záměrem úvodní znělky bylo a je, aby to mělo do jisté míry dramatický ráz, ale ne zase takový, aby to vzbuzovalo dojem nějaké "senzachtivosti" - prostě aby na to pasovaly příběhy jak vyloženě tajemně - záhadné, tak příběhy "lehčí", např., jak tu bylo uváděno o bábě Kamenické atp.. Nicméně je již psán scénář k prvnímu dílu, který se váže k roku 1945 a figurují tam tři vraždy...
Jarda
Připomínka k názvu pořadu
23. 05. 2013 16:53

Klasický labyrint má obvykle pouze jednu cestu.

Z wikipedie:
Pojem labyrint je často zaměňuje s termínem bludiště, ale moderní učenci dávají přesnější definice. Pro ně je bludiště skládanka v podobě složitě větvených cest s možností volby cesty a směru, zatímco labyrint obsahuje do svého středu pouze jedinou cestu. Labyrint má jednoznačnou trasu do středu a zpět a je navržen tak, aby bylo jednoduché se v něm orientovat.
Jarda
re: Sylvia
22. 05. 2013 19:16

Myslím, že zednáři jsou pro veřejnost atraktivní a zajímavé téma. Jen se obávám, že je tu možnost, že pokud lidé neuslyší přesně to co chtějí slyšet, tak budou naštvaní a nebude se jim to líbit. Proto by možná bylo dobré vyslechnout několik různých protichůdných stran/odborníků a diváci by si vybrali jim nejbližší názor :-D

Ještě co se rozhovoru s velmistrem týče. Myslím, že pro něj bude serioznost na prvním místě. Podle úvodní znělky bych ten pořad klasifikoval jako "lovci záhad a senzací". Takový pojetí by ho asi odradilo.
Sylvia
Jarda
22. 05. 2013 18:11

Ten napad so zednarmi je velice dobre, ja som si totiz niekde teraz citala myslim o Rosenkrucianoch - bratstvo Ruze a Kriza a oni s nimi boli jeden cas spolceny, pretoze ich nahanala cirkev a tak prebrali par veci od zednarov ....myslim znakov a tak, aby mohli publikovat a verejne vystupovat, takze vlastne to boli rekruciani a vdaka nim sa v tej dobe zednari nejak pozdvihli.

Ale je to dobry napad na dobru reportaz. Aj ten rozhovor s velmajstrom, necenzurovany a neprekruteny, nevytrhnuty z kontextu, to sa malo komu podari. Hlavne niekto respektovany a taky dokument sa musi pacit aj ludom, inak ho ziadna televizia nekupi a nemoze to byt na baze jedna babka povedala.....

Ale o zednaroch, keby sa do toho niekto sikovny oprel, tak by to nemalo chybu.
Jiří Quido
To Zbyněk P.
22. 05. 2013 17:07

Děkuji za Vaši odbornou analýzu a Váš subjektivní názor ohledně úvodní znělky. Závěr skutečně již není tak dramatický, jako je úvod - to bezpochyby, ale není to tím, že si ze závěrem nevíme rady, ale je to s přihlédnutím na název, kde se hovoří o cestách. Konec konců - jak jsem již psal, tak tento projekt je v začátcích příprav a i ten závěr znělky může být změněn.
Zbyněk P.
Pro Ivetu
22. 05. 2013 15:35

Milá kolegynko Iveto, berte to třeba tak, že jsem byl na "poznávací duchovní cestě", a vstřebávání a smíření se s těmi poznatky bylo natolik náročné, že jsem se musel odpoutat. To na vysvětlenou. Jinak přeji hezký den. Zbyněk P.
iveta
Zdravím Zbyńku
22. 05. 2013 15:21

kde jsi celou dobu byl?stýskalo se mi po tvých komentářích! :-))
Jarda
re:
22. 05. 2013 15:06

Co se esoteriky a okultismu týče... ti co nic neumí se tváří jako největší guru.
A ti co v esoterice a duchovnu doopravdy něco umí se tváří jako obyčejní, pohodoví skromní lidé. Nemají zapotřebí honit si ego nějakými rozhovory a nějak se předvádět. Ledaže by si byli jistí, že by tím mohli někomu výrazně pomoci.
Takže hodně štěstí s hledáním ;-)

Mě osobně by se líbilo něco o svobodným zednářství v ČR. Už jsem ten výčet slavných osobností, kteří byli členy je fascinující. Ale mělo by to být z více úhlů. Jak se na to třeba dívá církev, historicky prokazatelný fakta, současný prokazatelný fakta, nějaké názory odborníků na náboženství a úplně super by bylo kdyby jste mohli udělat rozhovor s velmistrem. Někde jsem narazil na dva různé rozhovory s ním. Bylo to moc zajímavé. Ale zdá se, že dělá rozhovory jenom u lidí, které si může prověřit a věřit jim, že ten rozhovor nebude zkreslený, zmanipulovaný nebo zesměšňující.
O svobodném zednářství koluje spousta zvěstí, smyšlenek a domněnek. Mám pocit, že je vesměs vytvořili lidi, kteří o tom tolik neví. Není se však čemu divit. Zednáři se nijak moc neprezentují a nedávají o sobě moc vědět, čímž vzniká spousta prostoru pro takové věci.
Zbyněk P.
Nic než názor
22. 05. 2013 15:06

Zdravím Vás kolegáčku Quido! Znělka pěkná, ale přiznám upřímně, že první polovina jest energeticky-dramaticko-výbušná (což jest výborné). Ale krátce po té polovině to již začíná klesat, a závěr jest (prominte mi ten názor) poněkud mdlý, nic neříkající; resp. je říkající, ale jen to, že si s tím závěrem nevíte rady. Nechte tomu čas! Ono to přijde. Přeji hezký den. Zbyněk P.
okolojdouci
...
22. 05. 2013 12:17

v tom to smeru bych se asi obratil na rady nekoho kdo ma s timto oborem dost zkusenosti na profesionalni urovni a to jak s filmarinou tak s problematikou ufo a zahad ale popravde takovejch lidi je docela nedostatek takze bych navrhoval radit se s pany A. Vašíčkem nebo I. Chaunem :)
Garfield
Bába Kamenická
22. 05. 2013 9:01

Už nežije, nicméně její odkaz, svědkové a její recepty ano. Naši žijí v Radnicích u Rokycan a tam se o ní pořád hodně ví, má na domě i svou pamětní desku. Byl to obrovský fenomén. Dokonce dle jejích receptů se stále dělají jak bylinné směsi, tak třeba sirup proti kašli-ten máme v ledničce.:-) Čili pamětníci jsou. Pro neobeznámené-z moči poznala veškeré choroby a konzultovali s ní i věhlasní lékaři, kteří k ní běžně posílali i případy, s nimiž si sami nevěděli rady. Čili téma jako hrom.
Jiří Quido
Nový odkaz
22. 05. 2013 1:07

Nový odkaz na úvodní znělku :
http://www.youtube.com/watch?v=AzvxHye0QcM&feature=youtu.be
Jiří Quido
:)
22. 05. 2013 0:24

Za chvíli sem vložím odkaz na skoro-finální verzi té znělky... Abychom si rozuměli, tak se o fenoménu UFO bude jednat jen okrajově. Zpočátku by mělo jít spíše o zajímavé lidské osudy, později by se na to mělo nabalovat více témat z oblasti záhad, tajemných míst,pověstí atd. Zkusím sem ještě vložit nějaký podobný pořad, jak by tento projekt měl podobně vypadat...
Dana P.
grebena
22. 05. 2013 0:22

ano!
grebena
Dana
21. 05. 2013 23:18

To byl myslím pořad Detektor, taky mě tenkrát Grygar namíchnul, Grygar u mě všeobecně docela klesl... myslím, že to nemá zapotřebí.
Dana P.
Jiří
21. 05. 2013 23:10

znělka je pěkně a zajímavě udělaná.
Já jenom doufám, že nebudete mít nepříjemné setkání x-tého druhu s panem Grygarem a jeho věrnými. Před pár lety ČT právě díky nim uťala v začátku zajímavý projekt o záhadách (nevzpomenu teď jak se to jmenovalo?), utkvěl mi díl o Nicola Teslovi...
Garfield
to Jiří:
21. 05. 2013 22:30

Pěkný, líbí.:-) V Pološeru byli v díle o UFO i lidé, s kterými se zítra uvidím.
Garfield
Jiří,
21. 05. 2013 22:19

tak já se zítra pozeptám. Člověk, co to vede, psal o případech UFO knížku, tak se ho zeptám na tipy z našeho Divokého i nedivokého Západu.:-)
iveta
jo už to fachčí
21. 05. 2013 20:53

:-)dobrý a zajímavě udělaný
Jiří Quido
:)
21. 05. 2013 20:49

Tak koukám, že se tady vesele diskutuje a navíc video nejde spustit. Já tam tedy zaškrtnu, aby bylo veřejné. Tato úvodní znělka má stopáž 25sec a i když to nevypadá, tak se na tom dělalo asi 6 hodin, včetně animace, hudby atd., ale je to základní verze, která bude ještě o něco vylepšena. To Garfield : Já jsem ze západních čech a první dva díly musí být zpracovány k vůli finančním záležitostem, právě někde ze západu. Až se projekt rozjede, tak to může potom expandovat do rozměrů, že se bude točit po celé ČR. Předpokládaná témata jsou nejen o UFO nebo něco podobného, ale i o zajímavých osudech jednotlivých lidí atd. Něco na způsob pořadu ČT - "Pološero" nebo TV Prima Záhady a mistéria a něco na způsob pořadu "Na vlastní oči". Jdu zprovoznit to video, napište, zda již funguje...
Garfield
Dano P.,
21. 05. 2013 20:23

snad každý z nás něco zajímavého zažil, ve snu se setkal se zemřelým, astrálně cestoval, měl věštecký sen či něco přímo předpověděl, viděl UFO atp. Jenže na zfilmování se to jaksi použít nedá, natož věrohodně dokázat, když na ten zážitek byl sám. Já sice viděla UFO za bílého dne ne s desítkami, ale stovkami lidí, ale bylo to v cizině, nikoho jsem tam neznala jsem a nikoho dalšího jsem nesehnala, takže, co s tím? :-) Ale jsou lidé, některé jsem poznala osobně, kteří zažili něco, co zanechalo buď nějaký důkaz, nebo se to dělo či děje opakovaně, případně bylo přítomno víc svědků. To už se točit dá a má to nějakou váhu. Taky znám diagnostika s virgulkou, ten pozná choroby v těle. Mně zjistil problém několik let před tím, než mi ho našli lékaři na sonu. Takže se najdou zajímaví lidé...
Dana P.
a co místo
21. 05. 2013 20:11

asistenta režie - bylo by ještě volné ?? :o)
No ale vážně, mrzí mne hlavně, že nemám čím přispět. Ale zas se budu těšit na výsledek!
Garfield
Ivet,
21. 05. 2013 20:10

ne, tím se neživím, jen k tomu mám blízko. Jojo, beru to tak.:-)
iveta
Garfi...
21. 05. 2013 19:43

dělám si srandu,doufám že to tak bereš. :-)
Tak to jsem netušila že toto je práce kterou děláš.
Garfield
Ivet,
21. 05. 2013 19:24

kafčo vařím taky dobré, ale hlásím se na to, co mi jde a co mě baví. Jinak můžu pomoct a zkusit cokoliv :-).
iveta
missi
21. 05. 2013 18:50

kde jsi?...tady se rozdávají posty,tak aby na tebe nějaký zbyl?! :-)))
iveta
hej děcka
21. 05. 2013 18:45

nějak přitvrzujete:-)) tak já nenápadně s kafem a svačinkou a vy hned natvrdo ty vyšší pozice :-))
Garfield
Hlásím se
21. 05. 2013 18:42

coby pomocný scénárista. S úsměvem, leč vážně. :-)
Dana P.
škoda, odkaz
21. 05. 2013 18:37

nefunguje, píše, že video je soukromé :o(
grebena
iveta
21. 05. 2013 18:28

no... skoro :) bohužel s moderováním nemám žádné zkušenosti...ale stejně bych to chtěl zkusit :)
iveta
No vidíš grebena
21. 05. 2013 18:24

a už je hotový skoro celý štáb :-))
Né vážně je to zajímavá nabídka,ráda bych se do tohoto projektu zapojila.
grebena
ahoj
21. 05. 2013 18:19

já bych chtěl zkusit toho moderátora, kde se mohu přihlásit? :)
iveta
Jiří ten odkaz
21. 05. 2013 18:10

nefunguje:-)
Jinak já bych mohla vařit kafe a dělat svačinky.:-)
Garfield
Jiří,
21. 05. 2013 17:32

jednou měsíčně je takový polosoukromý sraz takových lidí v Praze, v jedné čajovně. A je zrovna zítra v podvečer. Pokud napíšeš nějaký mail-v případě zájmu, napíšu víc.