Články

Zajímavosti

Pravda o rakovině - (komentáře)

Jelitko
Sylvia
27. 04. 2013 7:54

nojo,v dnesni dobe to normalni clovek nema lehke...potraviny jsou velmi zavadne s toho co se do nich dava.Je fakt,ze se vyplati si vse sazet na zahradce a pokavat to jde si brat vse ze svych zdroju.Jenze ne kazdy ma to stesti ze ma zahradu.
Cukr,kdyz to musi byt,tak radeji pouzivame ten tmavy-trtinovy,precejen neudela v tele takovy neporadek jak ten bily.A nebo sul,ta je taky pekny problem,lidi kupuji tu chemickou-levnou a ta dela zase usazeniny v kloubech a pak ty bolesti...takze jen morskou a s mirou,co se da delat,neco jist musime a jak ty rikas,aji ryza...no pekne dekuji,ja davam prednost te tmave a brambory ty cervene,ale my tady aspon v IL mame dostatek zeleniny cerstve po cely rok a ze zdejsich zdroju,tak mame na vyber,problem je v CR,tam se vozi buh vi co odevsad,pamatujes posledne ten problem s Polskym masem ze zdechlin,to je teda NECO!!A pak,ze nema byt rakovina,ona ma vice zdroju z ceho nam do tela vnikne,ze?
Sylvia
Jelitko
26. 04. 2013 22:15

Ja ale nemyslim len cukry, myslim celkovo scharidy, a to je aj chleba, cestoviny, ryza, zemiaky a vsetko kde su skroby, by si neverila, kam to vsetko strkaju, ked teraz to sledujem, do syrov aj salamov, musi vyberat tam kde neni ziadna muka ani karbohydraty. Jedine odkial ich beriem je zelenina a vajcia.
Jelitko
Sylvia
26. 04. 2013 21:43

presne tak,mas uplnou pravdu.Cukry jsou pro nas jed.Dcera taky zmenila stravu,vyzaduje pouze zeleninu,ovoce,tmavy chleb,cukru se vyhyba,dokonce si zvykla pit zeleny caj bez curku a rika ze je to zvyk,proste cukr mit nemusi.Citi se lip,mela 49kg a ted ma 47/160vysku.Ji neslo o vahu,ale o zdravi.
No a je fakt,ze to co clovek ji,je urcite dulezita vec,a divim se,ze doktori se te osoby neptaji,kdyz ji zjisti rakovinu.Je fakt na miste,zmenit stravu.
Sylvia
Inak
26. 04. 2013 21:03

aj zivotosprava je otazka, co je spravne, ja ked som zacala jest stravu bez sacharidov, jedine co jedavam su zo zeleniny a mam len 20gr na den, tak som si predtym okolo toho precitala kvanta clankov a studii. A zistila som, ze samotny tuk, byt aj zivocisny, je daleko prirodzenejsi pre organizmus nez cukry. Takze pokial to nekombinujes, tak sa s tym telo krasne vysporiada. Na rozdiel od cukrov, tie totiz niesu prirodzene telu a posobia ako jed v organizme, navyse navykovy ako droga. Je to modernejsie pojate, organizmus prejde na iny metabolicky rezim. Mne to zmysel dava a odvtedy sa citim daleko vitalnejsie a lepsie, mam kopu energie, co som nikdy nemala. Nic ma akoby nebrzdi.
Sylvia
Adanom
26. 04. 2013 20:57

Ano vnutorne presvedcenie hra velku ulohu. Ja samozrejme nemozem hovorit jak by som sa chovala v stave, ked by sa mi zmenila psychika, ale nejak uz som vnutorne presvedcena, ze chemotapiu nie. Presne tak, kazdy to ma individualne a kazdemu pomoze nieco ine, podla toho, na co je nastaveny. Ono je samozrejme najlepsie vyhnut sa tomu, najviac to asi podporuje stres, ale mam taky pocit, ze ti, co sa toho obavaju a rozmyslaju nad tym jak to nedostat, si to mozu aj privolat v niektorych pripadoch. Ja si to apriori nepripustam.

Viem, ze som videla nejaky dokument s hereckou, co bola cely zivot vegetarian a zdravovala sa fakt len zdravo a aj tak dostala rakovinu lymfarickych uzlin, myslim, ze je to dane aj niecim inym, spravna zivotosprava ano, ale neni to zaruka, ze to nedostanes, je to nieco, cim si musis prejst asi.

Pokial si sa z toho dostala bez chemoterapie, tak je to dobra ukazka vnutornej sily, takze ja myslim, ze u Teba sa to nenavrati vzhladom k tomu, ze uz na to nemas tie predpoklady povedzme psychicke, ktore tvoria 90 percent rakoviny. Zivotosprava je len spustac.

Ta moja kolegyna sa z toho dostala a zacala znovu fajcit.
Jelitko
no
26. 04. 2013 20:14

ono je to pravda,jak pise Lup ,mela by se zmenit zivotosprava,jenze lidi jsou slabosi i co se tyce pevne vule,s tim kourenim,alkoholem....no a ta moja kamaradka ta si klidne ted po vsem co prosla si da jeji gin s tonikem,vinecko,jidlo jak jedla,no a tloustne....chce to zmenu,kdyz ten jeji zivot pred tim neobstal,to znamena,ze ona nekde udelala chybu.V kazdem pripade ji poradim tu cervenou repu,uvidim...
Jinak napriklad svag,s tim se nedalo delat nic,on mel rakovinu snad vsude,s ni to slo rychle.Taky mu davali vse co mu kdo radil,mrkev pil denne,no a je uz pryc,jen nechal po sobe 6 deti a mladou vdovu.Sam mel jen 49 roku.No jo v tomto je to asi osudovy.
Adanom
Sylvie a do diskuze
26. 04. 2013 9:53

Ano strach tam hraje velikou roli, v podstete bych rekla ze tu nejdulezitejsi.
A kdyz strach zautoci - " tonouci " se chyta vseho, dokonce i hada co vypada jako kus lana.
Za sebe tvrdim ze v lecbe je nejdulezitejsi , nejpodstatnejsi samotny vnitrni pristup pacienta. Kazdy jeden clovek totiz prirozene pristupuje individualne rozdilne.
A proto je tomu i tak ze nekomu tahle tradicni lecba o ktery je tento clanek pomaha, nebo docasne pomaha a nekomu ne.

Nema totiz zadny smysl podstupovat tuhle tradicni lecbu POKUD v ni pacient vnitrne neveri. Jestlize byt jen trochu pochybuje ma i tohle prave veliky vliv na prubehu a vysledku.
Nejednou tu na esoterik strance byla rec o sile mysli. :)
Zmena zivotospravy by podle mne nemela chybet nebo byt opomijena v jekemkoli pristupu k lecbe. No a take pristup k zivotu.

Sylvie take bych nepodstoupila chemo. Souvisi to s tim co pisu nahore. Jakmile vim ze tuhle lecbu neakceptuju zaroven vim ze ji prirozeje nemuzu zvolit.

V me osobni zkusenosti s nemoci ktera se povazuje za smrtelnou jsem nezvolila tradicne nabizeny lecebny postup. Vnimam ze moje vnitrni nastaveni se po letech nemeni. Jestlize je uvnitr nas takovehle nastaveni, neni v nas zaroven to ktere miri k sahnuti po tradicni lecbe.
Jelitko to znamena ze existuji jine cesty- lecba a ne ze ne. :)
Ale kazdy z nas voli jinak.


Sylvia
No
26. 04. 2013 8:15

Ja som mala kolegynu a ta pri chemoterapii skoro vyskocila z okna a prave len tie deti ju udrzali pri zivote a manzel. Inak to posobi aj na psychiku, takze to je otazka jak sa to prejavi.
lup
do diskusie
26. 04. 2013 6:19

Mamička pred vyše 20 rokmi absolvovala ožarovanie, chemo nie. Denne pila, asi rok, odšťavenú červenú repu. A dodnes je medzi nami.

Kolegyňa mala ale pred piatimi rokmi nádor na mozgu, absolvovala operáciu, chemo, vypadali jej krásne husté vlasy, a dodnes je tu. A opäť je z nej dáma...

Suseda rovnako pred dvomi-tromi rokmi. Chce to skutočne aj zmenu životosprávy...

Samozrejme nebudem písať o tých, ktorí životosprávu nezmenili, aj napriek zákazu lekárov denne fajčili,... a dnes nie sú medzi nami. Asi niečo pomôže chemo, ožarovanie, zmena životného šťýlu, odbúrať stres,... A rozhodnutie, že nepôjdem na chemo... To si človek povie dnes, keď je zdravý. Ale keď má človek 50 rokov a má na výber: chemo, ožarovenie, zmenu životosprávy, alebo ... Až potom si človek uvedomí, že ešte nie je až tak starý a oplatí sa žiť napr. kvôli deťom, vnúčatám,...
S pozdravom LuP
Sylvia
Jelitko
26. 04. 2013 0:06

Ja by som nesla, nechala by som to spontanne, jak by to prebehlo, nechcela by som zivorit a prezivat, a ani prist o vlasy, monzo by to pomohlo, to nehovorim, ale nesla by som.
Jelitko
lup
25. 04. 2013 22:02

kdyz se rakovina projevi,tak uz neni pomoci,my jsme svagrovi denne delali mrkvovou stavu a rakovina doslova letela dal a rychleji,protoze z nadoru se vzal vzorek na biopsii.
Ono se to lehce rika,ze by jste nesli na chemoterapii,nebo ozarovani....jina lecba neni.Kamaradce udelali toto vsechno a pak i brala nejake biologicke tablety a pak ji rekli ze je uz negativni,ona je ted v sedmem nebi.Vlasy ji uz vyrostly,ma zase nadeji...
lup
ešte
25. 04. 2013 20:55

pridám do diskusie. Veľmi účinné liečivo proti rakovine je okrem paradajok aj červená repa (ovocie a zelenina s obsahom červeného farbiva) v surovom stave. Buď odšťaviť a šťavu vypiť (čo má ošklivú chuť), alebo nastrúhať a niečim ochutiť - napr. cukor + citrón, poprípade zmiešať s nastrúhaným jablkom. Môže pôsobiť aj preventívne ale určite pomôže aj pri samotnom liečení.
S pozdravom LuP
Sylvia
Adanom
25. 04. 2013 19:12

strach robi tiez svoje. Je to povazovane za smrtelnu a nezvratnu chorobu. Nevieme, co s tym. Malokto to zastavi silou vole. Ja ale viem, ze na chemoterapiu by som nesla.
Adanom
Sylvie
25. 04. 2013 17:36

Souhlas..... Tak aby na nich byl clovek zavisly do konce zivota,
Osobne mnohdy muzu pouze bezmocne prihlizet tomu jak se nekteri laduji leky ktere jsou k nicemu a jeste maji navic i vedlejsi efekt/y.
Adanom
Sylvie
25. 04. 2013 17:36

Souhlas..... Tak aby na nich byl clovek zavisly do konce zivota,
Osobne mnohdy muzu pouze bezmocne prihlizet tomu jak se nekteri laduji leky ktere jsou k nicemu a jeste maji navic i vedlejsi efekt/y.
Sylvia
--
25. 04. 2013 17:17

Tiez sa mi zda absurdny ten dovod a dost detinsky na redukciu populacie touto metodou. Hlavne aj jak pisem na zaciatku v clanku, jeden chlap, ktory by dajme tomu chcel byt na svete skoro sam, neni tak tupy ani nevedel, ze tato metoda moze trvat sto rokov, nez by to markantne znizilo populaciu a on sa toho uz nedozije. Myslim, ze existuju ucinnejsie sposoby, nez toto.

Co sa tyka lekarov, ti nevedia nic. Su odkazni na par kapacit, ktore existuju. Ked ta kapacita kope za farmaceuticke firmy, ktore nemaju zaujem predavat lieciva, co liecia, len utlmuju priznaky, tak je to skoda. Potom sa ale najdu taki, ktori chcu naozaj pomoct a to je boj s veternymi mlynmi.

Mas pravdu Adanom, ze neni mozne, aby za tie roky technika a ostatne veci takto pokrocili, mame pomaly zariadenia na citanie myslienok a z rakovinou si veda nevedela poradit raz a navzdy. Liek existuje podla mna a velice dostupny, ale to sa nesmie dostat do obehu, tak jak lieky na tlak, stitnu zlazu, srdecne choroby, zlcnik alebo uzkosti a bezne psychicke poruchy - depresie. Lieky su postavene tak, aby bol na nich clovek zavisly do kinca zivota. A ked sa predsa najde niekto, kto chce s tym nieco robit, tak je tak zlyncovany v mediach, ze ho to navzdy zlomi.
Adanom
Jito
25. 04. 2013 17:05

Coze? Narizeni a pokud nechapu tak po druhem diteti fik a je to?
Bud nechapu a nebo si delas prcu.

Jinak co se tyka zdravotnoctvi, nebudu tvrdit ze se jim jedna o snizovani populace ale ocividne je ocividne ze jejich " lecebny " pristup k tehle nemoci je po dlouha leta zahadne nemenny a ackoli je neucinny a stava se tak hrozbou pro nevedome ocividne s tim nehodlaji nic delat.

No a v
Ripade onemocneni.......komu neni rady tomu neni pomoci.
Garfield
Taky jsem to už
25. 04. 2013 9:00

četla i jinde s tou sodou. Vynikající jsou rajčata, pěstuju si je na zahrádce sama a bez chemie. Lidi by se měli víc vrátit k vlastnímu pěstování. je nepopiratelný fakt, že i chuťový rozdíl doma pěstovaných rajčat a ovoce, je nesrovnatelný. Mně už rajčata z obchodu ani nechutnají, málokdy jsou dobrá, takže v zimě trpím těmi "náhražkami".:-)
Jelitko
ahoj
25. 04. 2013 8:53

to je hromny clanek!Dik za nej.
Me je opravdu lito tech chudaku co pomalu umiraji na tuto straslivou nemoc a myslim ze kazdy ve svym okoli nebo i v rodine tuto zkusenost s touto nemoci zazil.Ja tedy jo,otec,svagr a ted i nove kamaradka,ktera ma 53 let,no je to hruuza.Prosla chemoterapii,biologickou lecbou a buh vi co jeste,prso ma pryc...to hruuza,a ona je stastna,ze ji to vse udelali rychle ze je jeji manzel lekar....no chudera.
Jestli je to tak jak pisou v clanku,je to zlocin!
Spis by celosvetove meli vydat narizeni o mnozeni a jestli tohle ti nevzdelanci nechapou,ma se pristoupit k zakrokum...po druhem diteti FIK a je to!Protoze moc lidi mezi nama je bezohlednych,hlavne v IL jak ziji ja,tito to klidanko hodi na Boha...no...co si budem povidat,me neposlechnou...
lup
...
25. 04. 2013 7:43

Pridávam odkaz na článok podobného obsahu:

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2043-leky-ktere-neleci

S pozdravom LuP
iveta
no
25. 04. 2013 7:20

ještě mě napadlo...pokud se člověk neustále cpe antibiotikama(prostě je používá na všechno) ničí tak přirozený imunitní systém ale to jistě všichni víte že?
iveta
jak jinak
25. 04. 2013 7:09

jsou to sráči!!,kdyby něco tak na žádnou chemoterapii bych nešla(v tom mám jasno už od začátku)... jinak mohu doporučit občas si vyčistit zuby obyčejnou jedlou sodou.Působí preventivně a navíc odstraňuje dobře zubní plak a bělí.