Články

Zamyšlení

Vatikán připravuje.... - (komentáře)

Stormm
ehm
14. 01. 2013 10:42

Sláva pisateli článku! Předpokládám, že tento a jeho přívrženci budou ti sebeodpalovači, kteří budou sabotovat případný příchod jiné civilizace. Prezentují se tu v podstatě jen dva postoje. Prvním je v podstatě jen nepřímé konstatování, že katolická církev vlastně zase jen převlékla kabát a uznává možnou existenci jiných "ras" a dokonce i jejich možný příchod. Nic nového. Církevní hodnostáři uměli být vždy přizpůsobiví to patří k jejich mimikrám. Jinak by tu tak dlouho nepobývyli. Druhý postoj představuje tvrzení, že všechna "klasická věda" je vlastně nástroj Ďáblův a svádí nebohé ovečky ku hříchů a příchozí mimozemšťané budou vlastně jen konečnou invazí Satanovou. V podstatě také žádná novinka. Nicméně lidé z odkrytepravdy.cz zřejmě také nebudou bez "hříchu" když užívájí jednu z nejzásadnějších vědeckých domén jménem internet! Ale to se dá pochopit. Slovní onanie na jedno oko slepých lidí je v tomto případě běžná.
iveta
proč
10. 01. 2013 10:19

se tedy jednou milujeme a podruhé nenávidíme,proč jsou doby míru a doby válek,proč se jednou zrodíme na zemi a podruhé v jiném světě,proč něco neustále zaniká a vzniká...je to pořád proč!
Je to zákon o zachování všeho je to koloběh nikdy nekončícího organismu :-)
iveta
jen takové zamyšlení
10. 01. 2013 9:46

poslední dobou přemýšlím o tom co by nám tak ten náš stvořitel jaksi mohl vzkazovat.
Představte si ,že jsou tři lidé vedle sebe...jeden je láska, prostřední je neutralita(tedy rovnováha)a ten poslední je nenávist.
A láska a nenávist přišli za neutralitou aby je rozsoudil v nějakém nikdy nekončícím sporu.
Jak myslíte ,že bude reagovat neutralita?
A teď trošku tu neutralitu rozeberu než rozhodne....co je neutralita podle vás?
Podle mého je to stav,který bych charakterizovala takto:je to ten okamžik kdy člověk je v naprosté uzavřenosti do sebe,je to stav ,kdy člověk absolutně vypne vědomí a jen existuje,nevnímá že dýchá,neví nic o okolním světě.Ten stav se dá jednoduše přirovnat k situaci kdy takzvaně čumíte do blba,tedy byť jen na kratičkou chvíli meditujete.Každý z vás ten stav zná,ten stav alespoň jednou zažijete.
No a člověk(a vše živé a rádoby neživé) který by měl v této rovnováze a neutralitě setrvávat na pořád se v podstatě stává nepoužitelným!
V tom stavu neexistuje ,že by se váhy vychýlily na jednu a nebo druhou stranu,u mě to je stav kdy se opravdu člověk a vše co by mělo býti v rovnováze stává opravdu nepoužitelné.
Zákonitě by vše živé vyhynulo a už nikdy by se nezrodilo...byl by absolutně definitivní zánik světa a vesmíru.
Tak a teď se vrátím k tomu rozsudku na začátku...jak by ty dva rozsoudil?
Nijak,neboť by byl do sebe zahleděn v takové míře a v takové síle,že by je vůbec nevnímal,netušil by že za ním někdo přišel.
S toho mi jasně můj rozum napovídá že nelze v neutralitě a rovnováze setrvávat na věky věků ale vždy je tu možnost ,že se váhy nahnou a s toho stavu vás jednoduše vykopnou! buď na stranu lásky a nebo na stranu nenávisti.Tu neutralitu můžeme jen ochutnat okusit aby nám jasně dala najevo,že ta nelze fungovat a že se máme vrátit pokud chceme zachovat vše živé.
Takže já ten vzkaz od stvořitele slyším, slyšíte ho i vy, on nám totiž vzkazuje ať vědomě a nebo podvědomě že rovnováha je sice dokonalý stav ale ani stvořitel tento stav nemůže aplikovat na sobě navěky.
Vzkazuje ,že ty váhy se zákonitě vždy musí bezpodmínečně zhoupnout buď na tu a nebo druhou stranu.


Sylvia
Lup
9. 01. 2013 18:50

ano pamatam si tieto Tvoje clanky, este jedna vec k tomu, ze tam pises, ze Satan by nezvolaval k motlidbe a tak, na to by som povedala, ze to by sa prezradil a aby bol vierohodny, tak kludne toto moze povedat. Ale to je len taka logicka teoria, keby to bolo tak.

Otazky su kladene spravne, preco to nieje tak, ze sa toto zjavenie uskutocni verejne pred ocami mnoho ludi a hlavne tym, ktori to najviac potrebuju. Moze byt, ze niesu tak pripraveni alebo naladeni na to, aby videli nieco na urovni inej vibracie, ze su tak "hrubozrnni", ze by im to fyzicka podstata neumoznila, ale aj tak sa mi to zda jak chaby argument. Alebo su vyssie podstaty tak naivne, ze si myslia, ze detom uverime, pretoze tie predsa neklamu a budeme ich brat za vierohodnejsie, nez dospelych? Alebo ked uz dnes je vseobecne povedomie, ze mocni tohto sveta su klamari a zlodeji (mysli si to podla mna vacsia cast ludstva), tak prave im by po takomoto vyroku, ze mali zjavenie, nikto neveril a este by si ludia mysleli, ze je nabubrelejsi nez v skutocnosti je a ze zrovna tento clovek nema byt vyvoleny. Keby aj v skutocnosti mal toto zjavenie, nezacal by si takyto clovek mysliet, ze on je nieco extra a ze to, co robi, robi spravne a zacne sa povazovat za posla najvyssieho.

Keby mal zjavenie cirkevny hodnostar, tak drviva vacsina ludi by to povazovala za klamstvo, aby si cirkev upevnila svoje postavenie - ved co ine cakat od cloveka, ktory je cely zivot zasvateny cirkvi?

Takze vyssia moc zvolila mozno logicky dieta, ale aj to dieta ludia povazuju skor za tvora, ktory ma bujnu fantaziu, nez ze hovori pravdu, aj ked ono hovori, ale malo to len vo fantazii. Ale za pokus to stoji.

Lenze aj tak je to cele nejake moc komplikovane, proste na jednu stranu sa zjavenie objavi takto pokutne a na druhu stranu caka, ze potom uverime proroctvu, ktore uz je z druhej ruky. Netvrdim, ze sa to nestalo, ale ja sa priklanam k tomu, ze je to nieco/niekto iny, pretoze nutit niekoho, aby vystaval modlitebnu za neho a priklonil sa k nemu, ked je tolko stvoreni s roznymi nazormi a vsetci su ale z jedneho zdroja mi pride absolutisticke a pofiderne. Mne to pride proste divne uz len preto, ze svet s civilizaciami existuje mozno 10 000 rokov, zatial co krestanstvo funguje len 2000. to, co bolo predtym s krestanstvom ako ho pozname dnes nema mnoho spolocneho.
lup
Sylvia
8. 01. 2013 18:52

K príspevku 8. 01. 2013 15:36
Ak si spomenieš, asi pred rokom som písal sériu článkov o rôznych záhadách. Okrem iného aj o Mariánskych zjaveniach. Kládol som si presne tie isté otázky, ktoré predkladáš v príspevku:

http://www.esoterikweb.cz/clanky-nahled.php?id=2530

A ďalšie:
http://www.esoterikweb.cz/clanky-nahled.php?id=2519
http://www.esoterikweb.cz/clanky-nahled.php?id=2523
http://www.esoterikweb.cz/clanky-nahled.php?id=2526
http://www.esoterikweb.cz/clanky-nahled.php?id=2529

Teší ma, že nie som sám, kto takto uvažuje. Takže sme minimálne dvaja hodný hranice ako kacíri. :-D
S pozdravom LuP
iveta
myslím
8. 01. 2013 17:09

a nic mě od toho neodradí,že lidé z hvězd jsme my ale o nějaký ten level víš.
Jsme v kontaktu sami se sebou se svojí duší,jen to někteří vnímají a jiní né a dřív jsme spolu normálně komunikovali,navštěvovali jsme se atd.
Sylvia
No
8. 01. 2013 16:54

Ja myslim, ze ano, ze tam kluc, ze oni nieco vedeli, ale nevedeli, ze to bude pre nas takato zahada. Preto to brali jak nieco normalne, keby vedeli, ze pre nas bude vystavba pyramid taky orech, tak by nam ten navod tu nechali, podla mna ich ani nenapadlo, ze za 5-10 tisi rokov my tu toto budeme riesit. Navyse u starych civilizacii boli tito bohovia sucast kazdodenneho zivota, mali ich vsade, na stenach, roznych artefaktoch, sosky atd... Vsimni si umenie vtedy, co sa zobrazovalo a dnes. Kazdy zobrazuje to iste, kazdodenny zivot a to robili aj oni, bolo to pre nich proste sucast zivota. Jak sa prestali objavovat tito "bohovia", tak zanikli aj v umeni. Dnes su to nahe zenske :-). Ale to ma len utvrdzuje, ze ludia z hviezd tu proste boli a boli sucast zivota a ze su to proste bytosti, civilizacie, ktore boli vyspelejsie nez ludia na zemi a ze sa stratili, ale mali nieco ucit.
iveta
Sylvi
8. 01. 2013 16:46

odpusť myslela jsem že píšeš uměle změněná DNA...beru zpět.
iveta
Sylvi
8. 01. 2013 16:44

naprosto s tebou souhlasím...ať už se konečně někdo začně bez přestávky zabývat vědomím a tím co jaksi není vidět ale všichni to cítíme.
Jistě ,že budhismus není náboženství,je to jen určitá cesta,styl života.Mě šlo spíš o to, že právě musíme jít do hloubky těch starověkých civilizací a hlavně do hloubky svého těla,ano máš pravdu ,že budhismus je velmi blízko ale mnohem blíž byla právě ta starověká civilizace a od které převzal jaksi ten budha kus toho učení.
Spíš mi šlo o pozvednutí právě té starověké civilizace,protože jediná znala všechno to tajemství a zanechalal nám tu nespočet indicií.

Sylvia
Ivet
8. 01. 2013 16:39

Ja nepochybujem o tom, ze nam bola zmenena DNA, pretoze ta by sa menila len prisposobenim nejakemu prostrediu sama od seba. Nehovorim o tejto dobe, ked si vsetko ulahcujeme a nepotrebujeme vyuzivat celu kapacitu mozgu, robia to stroje a pocitace za nas.

Hovorim tu o genetickej zmene, este v dobe Atlantidy. Navyse to, ze sa rodili mutanti k nicomu inemu ani viest nemohlo. Ked sme boli stvoreni jak otrocka rasa, predpokladajme, ze to bolo mienene takto na zaciatku, tak sme nemohli sa rovnat "Bohom", ale skor naopak prirodzene si mozme dvojvlaknovu DNA teraz prave naopak zdokonalovat. Ale to uz bude zalezat od toho, co budes v skutocnosti potrebovat vzhladom k prostrediu.
Sylvia
Ivet
8. 01. 2013 16:30

Je to jedine nabozenstvo bez Boha a cesta, ktoru usiel Budha od cloveka, ktory mal vsetko az po meditaciu len ukazuje, ze stavom mysli sa niekam dostanes. Neni to nabozenstvo v pravom slova zmysle, ale pritom ma najvacsi zmysel. Pretoze, ked nieco chceli pochopit, vedeli, za sa musia myslou niekam napojit a nepotrebovali kvoli tomu ani nikoho zabijat a tam je prave spravna cesta, jak nieco pochopit. Budha nebol ziaden Boh, bol to clovek, ktory nieco dosiahol. Tak preto. Ine nabozenstva len mapuju historiu a pretvaraju si to a vysvetluju tak, jak to chapali vtedy a my to chapeme teraz inak. Napriklad tak, ze tu boli skor ine civilizacie, ze Boh je nieco ine.
iveta
a co se děje
8. 01. 2013 16:25

lidem kteří dokážou nahlédnout do té energie?
najednou zjišťují,zkoumají a ptají ,se proč že se nám děje to co se nám děje?Automaticky je ten směr navede zase zpět ke zdroji té energie.Přeprogramovávají opět DNA zase do pozice ve které byla předtím.
iveta
nemusíme
8. 01. 2013 16:22

mít bezpodmínečně změněnou DNA...co když je to mnohem jednodušší a opravdu jsme jen ty schopnosti zapoměli používat,protože se stratil ten správný směr.
Tu DNA jsme si tím zapoměním mohli změnit sami(zdegenerovali jsem jednoduše)prostě a jednoduše se nám automaticky přeprogramovala sama.Co se stane s člověkem když bude jen a jen ležet?zapomene chodit a jeho svaly ochabnou.
iveta
Sylvi
8. 01. 2013 16:15

proč si myslíš, že k pravdě je nejblíž budhismus?
Tak mě napadá jestli to třeba nebude tak, že ti co přežili potopu měli jen jedno učení(jednu pravdu a nejspíš i tu správnou) a tím ,že se později rozprchli do okolního světa na tu pravdu pozapoměli,protože se třeba z počátku dědila jen ústně a tím pádem ji přetvořili ke svému obrazu?
Podle mého po potopě přežili jen ti lidé,kteří reprezentovali každou rasu.Proto jednotlivé náboženství,v podstatě každé to náboženství má kus té pravdy zapsané.
Sylvia
Myslim
8. 01. 2013 15:50

Ze sme vsetci (tvory vo vesmire) sucastou jednej energie, ale niektori vedia jak s nou nalozit a vnimat ju, vedia, ze mi to budeme povazovat za zazrak, pritom to moze byt prirodzena vec a asi aj je. Myslim aj, ze sme boli geneticky zmutovani a bola nam zmenena DNA niekedy po potope, ale mame rovnaku podstatu vsetci, len sme proste pre inych este opice, ale ludia podla mna pomaly uz na to prichadzaju. Keby sa zjavila Maria v stredoveku, tak je to zase inak, zjavila sa v novoveku a len hrstka tomu veri, ale aj vedci uz sa zaoberaju otazku existencie vedomia mimo telo, myslim, ze tam je prava podstata, je jedno, ze ine civilizacie toto uz maju, my sme to mali davno a teraz znovu na to prichadzame. Behom sto rokov sa vyvinula technika tak, ze to ani neni mozne. Predtym to minimalne 2-3 tisic rokov tak nebolo. A bez schopnosti nadprirodzency, takze evidentne v ludoch nieco je, len musia ist od piky. Myslim tym od doby co ludia vystavali pyramidy, mali na to nieco, co este nedokazeme pochopit, z nejakeho dovodu sme proste urcite schopnosti stratili a je v tom vyssia moc a niekto iny, kto chce ludmi manipulovat to moc dobre vie.
Sylvia
Daiterr
8. 01. 2013 15:36

Dovolim si teraz tvrdit, ze to, co pises o tretom posolstve urcite nebude o mesiaci a sedivakoch, urcite nie. Jednoducho uz len preto, ze podla toho, jak bolo zapecatene nejde a nakuknute na ten car papiera, tak nejde o nejake siahodlho proroctvo. Najdolezitejsie ale je, ze prve dve su zverejnene a bez pochybnosti tretie navazuje na tie dve, takze proroctvo o mesiaci a mimonoch by bolo uplne od veci, nemalo by spolocne nic s nicim.

Jan Pavol II jasne naznacil, ze ak su ine proroctva o skaze sveta, tak neni treba zverejnovat toto proroctvo. Navyse malo mat vyznam do roku 1960, pretoze to bol posledny rok, kedy malo byt najneskor zverejnene, ale mohlo byt aj skor. To sa ale nestalo. Proroctvo ani nebolo urcene papezovi, ani Rimsko-katolickej cirkvi, ze im ho Lucia predala a ze knaz ktoremu ho ona dala povodne, ho nechcel citat a brat zodpovednost, je vec ina. Prve proroctvo predpoveda prvu svetovu vojnu resp. jej skory koniec (bolo zverejnene myslim 1917 a vojna skoncila v 18., druhe, pokial Rusko neprestupi ku Krestanstvu, tak predpoveda druhu svetovu vojnu, to sa stalo.

O tretom sa nevedelo, Lucia mala zakaz ho niekomu predat, az v roku 1944 sa zistilo, ze existuje, ale dolezite bolo, ze navazuje na prve dve. Urcite tam teraz nebolo nieco o mesiace a sedivakoch, naco zrazu taka otocka. Pokial by to bolo nieco dobre, tak ho cirkev zverejni, pokial by to bolo dalsie strasenie, ze ked nebudeme krestanmi, tak bude svetova katastrofa, tak ho cirkev zverejni. Takze jedina vec, preco by ho nezverejnila cirkve je, ze sa to tyka jej samotnej.

Myslim, ze tam mohlo byt nieco v zmysle inych proroctiev, ze na papezsky tron usadne Satan, ze cirkev bude znicena, su ine proroctva, ktora tvrdia, ze tento papez je posledny. Ja ale myslim, ze ked malo byt zverejnene do 1960, tak je mozno irelevantne, jeden z papezov povedal, ze ho nezverejni, pretoze sa netyka tejto doby (asi 1957).

Ja by som sa skor zaoberala ale tym, co vlastne tie deti videli a kto bolo ono zjavenie. Panna Maria - ludia ju prehlasili za svatu, neviem sice preco, ale je to kult, ku ktoremu sa obracia mnoho krestanov, vidim za tym nejaku snahu priklonit sa k jedinemu "spravnemu" nabozenstvu a navratenie moci KC, je to uplne v rozpore s nabozenskou slobodou a popieranie napr. toho, co hlasa Budhizmus, ktori su najblizsie k vysvetleniu podla mna, energii a zdroja odkial pochadzame.

Podla mna sa nikomu nezjavuje Maria, Fatima, je to nieco ine, co prehovara k ludom skrze ich podobu, pretoze na to oni pocuju, vyberu si deti, ktore tomu uveriu, navyse silne nabozensky zalozene, pre ktorych je toto svate, nakoniec presvedcia aj cirkve, ale uveril by tomu Budhista? Keby sa to stalo v inej casti sveta, som presvedcena, ze sa zjavi budha a povie nieco ine. Je to proste manipulacia niekoho/niecoho, kto toto dokaze, pohybuje sa v roznych casovych usekoch realitach a tieto udalosti vidi a nimi strasi ludi, kedze sa priklanam k nazoru, ze cas nemusi byt linearny, tak udalosti, ktore su predpovedane uz sa niekde deju a tie entity to len citaju, zjavia sa v podobe, ktoru Ty mas jak alfu/omegu a strasia Ta tym, ze vsetko musi patrit pod jednu nadvladu a pod jednu cirkev, aby boli ludia lahsie ovladani.

Potom preco sa to nezjavi mocnym tohto sveta, preco nie vysokemu kardinalovi, ale nejakemu dietatu, ktore budu vsetci spochybnovat - to je sice zas ina otazka a da sa nad tym spekulovat, ale je tu.

Ja to vidim tak, ze je tu snaha mozno inych entit manipulovat s ludmi a prikladat si vlastny vacsi vyznam, mame slobodnu volu a nesuhlasim, ze mozme byt niekym ovladani, mame len nerozvinute schopnosti, ktore niekto iny ma a ten niekto to vyuziva, ked pripustim, ze zjavenia su pravdive. A hovoria k nam takym jazykom, skrze Mariu a nasich svatych, aby sme tomu rozumeli. Preco by malo byt krestanstvo jedine to prave, ked bolo zalozene az Konstantinom - teda zapocate? Su tu ine stare Egyptske nabozentva, ktore su daleko blizsie k podstate vesmiru a jeho vzniku, energiam, preco sa nezjavuje Boh Amon? Myslim, ze sa bojime preto si myslime, ze nas moze niekto manipulovat, ale nemusi, pokial nechces, inak by tu uz invazie sedivakov davno boli. Nebude to podla mna takto jednoduche. Je jedno, co je mesiac, nezalezi na tom.
daiterr
LuPe,
8. 01. 2013 14:41

ty Měsíční konspiračky bych bral vážněji, protože indicií je pro to čím dál víc..
lup
Daiterr
8. 01. 2013 14:29

Podobné veci o Mesiaci som čítal a považujem väčšinu z nich za konšpiračku.

Iná vec ale je, že pri jednom zo zjavení Panny Márie niekedy v 40.- 50.-tych rokoch, dostala Lucia pokyn, aby pápež zverejnil III. fatimské proroctvo. Odvtedy bolo v Ríme viacero pápežov a žiaden tajomstvo nezverejnil. Fatimské zjavenie Vatikán považuje za "pravé". Prečo posolstvo nezverejnili??? Nie je to z ich strany odvaha??? Nie je to neposlušnosť, keď to "prikáže" samotná Mária???

A indície o zjavení skutočne považujem za konšpiračku alebo dielo pisálkov, pretože som od viacerých autotov čítal úplne iné obsahy a texty vydávané za 3. posolstvo. Kde je pravda???
S pozdravom LuP
iveta
jo
8. 01. 2013 13:44

ty mimozemšťané se maj...ty už žijí nejmíň v předposledním rozměru.
Chci být mimozemšťan doprčic!! :-)))
iveta
no
8. 01. 2013 13:33

ale on to náš mozek pobere ale jen v určité fázi klidu tedy v meditaci.Třeba se jednou toho klidu tady dožijeme všichni,bude to "připravte se všichni tři dva jedna start"...to bude MATRIX,to bude úlet už se těším :-))
daiterr
Iveto,
8. 01. 2013 13:06

pokud je našinec zvyklý na trojrozměrnou realitu a čtvrtý rozměr chápe jen okrajově, pak nemá šanci pochopit vícerozměrné legrácky. Jak píšeš - náš 3D mozek to nepobere..
iveta
do pytle
8. 01. 2013 12:49

a to mě štve nejvíce...
iveta
daiter
8. 01. 2013 12:48

jsou to jen věčné proč ale něco mi tak říká, že se to ani v nejlepším, snažení nedozvíme.:-)
Škoda poněvadž já jsem věčný hledač a jen tak mě něco neuspokojí. :-)kdo by nechtěl znát pravdu,jenže tak je tak široce obsáhlá,že nám na to náš mozek nestačí.
daiterr
Iveto,
8. 01. 2013 12:42

i tak nějak by to mohlo být.
iveta
neustále
8. 01. 2013 12:25

nás něco spojuje,jak nás lidé tak mimozemšťany a to je množit se.
iveta
co když
8. 01. 2013 12:23

buh ať v dobrém úmyslu stvořil člověka ale neuvědomil na následky toho koloběhu a té recyklace?
a nebo to byl záměr?kam se tedy došplháme,na jakou úroveň za dalších x let?
iveta
takže
8. 01. 2013 12:14

mi nezbývá než přemýšlet nad tím co je to, co nás všechny stvořilo,co je to za nekonečně schopnou energii?
mimozemšťané jsou stejnými nevědomými otroky jako my,jen s tím rozdílem ,že jsou o tísíce let vyspělejší,protože díky reinkarnaci a milionům let musí být zákonitě naprosto jinde než je člověk.
Proč bychom si sami se sebou nehráli nějakou čistošpinavou hru?
Co když je to jenom "hra" Boha?
iveta
daiter
8. 01. 2013 12:04

a já zajdu ještě dál v té konspiraci...kdo jsou mimozemšťané?kam jde naše duše(energie) po smrti?co když jsme to my akorát v jiném "kabátě"? co znamená slovo koloběh,recyklace?
co když toto všechno co píšeš o nich tvoří ta naše duše?co když je to tak nastavené od Boha?který jak píšeš je ještě nad námi a mimozemšťany?
co když se duše dělí právě na to pozitivum a negativum a koná v kabátě mimozemšťana?který je právě na úrovni jaké píšeš ty?
daiterr
Bigbiz, LuP
8. 01. 2013 10:15

Bigbizi,

Praetoriáni nejsou vůbec běžní křesťané, kterých je drtivá většina, ale naprosto ortodoxní odnož, která vidí démony i za sraním na hajzlu.. Takže na jejich stránky, když půjdeš, tak na to nezapomeň a skvěle se bav. Nic víc tam nehledej. Samozřejmě, jak jinak - za léčitelstvím a energiemi oni musí vidět démony a Satana, protože oni jinak přemýšlet neumí a ani jim to nemůžeš mít za zlé. Je to prostě jejich vývoj, pomůcka, podle které se vyvíjejí. Až ji nebudou potřebovat, tak takové věci plácat už nebudou. Hlavně se tím vůbec nenech rozhodit a jeď si svou lajnu, kterou máš. Léčitelství a práce s energií je super věc, ale je také náročná na psychickou i fyzickou stránku léčitele. A pokud ti podobné kecy o satanismu řekne i běžný křesťan, tak toho už vůbec neřeš. Někteří holt ten vývoj budou mít delší, s tím nic nikdo nenadělá..


LuPe,

to třetí proroctví určitě proběhlo a tají se ze závažných důvodů - aby se nezačala hroutit světová ekonomika a systém. Jsou věci, na které lidi nejsou vůbec připravení. Tak to řekl i Jan Pavel II., který původně chtěl toto proroctví dát veřejnosti, ale nakonec od toho ustoupil. Ovšem samozřejmě, že se indicie dostaly ven. Ovšem je to složitější a tak zkusím tady bodově rozepsat, jak by se teoreticky věci mohly mít:

1. začneme třebas právě Měsícem:

- vážně se uvažuje o tom, že je to umělá družice. Jednak se zkoušely různé pády zbytků družic na měsíční povrch a přístroje na povrchu zaznamenaly ne klasické otřesy půdy, ale doslova "zvonění" jako když udeříte do duté kovové koule a toto trvalo i půl hodiny. Zkrátka klasický efekt úderu do zvonu..

- hustota Měsíce je o třetinu, nebo i více menší, ale na jeho složení a průměr to vůbec nesedí, jedině by byl dutý. Pak to sedí přesně.

- krátery na Měsíci naprosto neodpovídají tomu, jak by správně měly vypadat. Kráter o průměru 5 mil má hloubku 7 mil, ale správně by ji měl mít až 40 mil.. To znamená, že pod povrchem musí být něco, co tomu odolává.

- podle výpočtů vyšly najevo takové srandy, jako že vrchní část tvořená měkčí horninou má tl. 30 km, pak je další část 50 km tvrdé horniny, která jde do 80 km a pod ní je zřejmě kovová slitina z kovů, které ani tady nejsou běžné a už vůbec slitina není přírodního původu a tato "kůra" je celistvá okolo celého Měsíce, má tl. 30 km. Pod ní jsou už údajně jen duté prostory. Jak k tomu vědátoři přišli nevím, faktem je, že na to přišli nezávisle jak Amíci, tak Sojúznici..

- Když Armstrong přistál a s kámošem vypadli ven, tak mimo jiné hovořil (mimo oficiální záznam samozřejmě) o tom, že na okraji kráteru jsou velké cizí lodě a jsou obrovské. Je třeba si uvědomit zásadní věc - do té chvíle NEBYL žádný problém letět na Měsíc a USA + SSSR se mohli posrat, jak se snažili tam být první. Ale najednou, během dalších několika "Apollo" misí, se preference letů na Měsíc vytratily a to jak u USA, tak i u SSSR, ale naopak se začalo zase prudit s "obranným systémem hvězdných válek (SDI)" v USA a podobnou srandou v SSSR, aniž by k tomu byl nějaký extrémní důvod..

- zajímavé také je, že ruská stanice "MIR" neřešila žádný problém, jestli k ní letí Rusové, nebo Amíci a naopak spolu vesele spolupracovali, jak se po letech potvrdilo.

- už kolem 1975 byla dle vědců možná mise na Mars, tehdy se nechali slyšet, že není problém, stačí, aby kongres dal povel.. Jenomže povel nepřišel a navíc po několika dalších "Apollo" misích byly lety na Měsíc zrušeny, dokonce jsou i indicie, že poslední "Apolla" už byly zpracované ve filmovém studiu. Proč tedy?

- ani dnes, 44 let poté, nejsme údajně schopní letět na Měsíc a to máme techniku sakra někde jinde.. Přitom podle dostupných údajů by tuto misi zvládl kdejaký běžnější raketoplán jako nic.. Jak to, že se tedy držíme furt jen kolem Země? Van Allenovy pásy jsou sice bestie, ale dá se jimi proletět, jak dokazují měření sond..

- jak to, že fotky z Měsíce jsou tak rozdrbané, neostré a amatérské? Kosmonauti měli přece tu nejlepší možnou techniku a trénovali s ní dost dobře..

- jak to, že se vyskytlo tolik pochybností o letu Armstronga na Měsíc?

- jak to, že když některé fotky z "Měsíce" "přejasníte" a "překontrastujete" ve "fotošopu", tak zjistíte, že obzor, kde mají být hvězdy, je.. oříznutý a vyplněný tmou a nebo viditelně retušovaný?

- jak to, že na jiných fotkách najednou vidíte při stejném postupu "bodová" světla v pravidelných rozestupech, jako někde v ateliéru?

- proč kosmonauti odmítali promluvit otevřeně na kamery o některých věcech a třebas později takový Černan (poslední člověk, co byl na Měsíci) jednou řekl, že "si pamatoval jen to, co mu bylo DOVOLENO si pamatovat.."?

že by tedy na Měsíci nikdo nebyl a vše je podvod? Tak to zase ne.. Je to totiž složitější..


2. Jak to zřejmě s Měsícem je - poznatky, co se postupně dostávají na veřejnost po 44 letech:

- na Měsíci byly vždy pozorovány podivné úkazy už od starověku, psalo se o tom i v kronikách. Tyto úkazy ale neodpovídají ničemu, co by se mohlo na běžném přírodním satelitu dít..

- podivně mělké krátery, zřejmě duté těleso, údajná láva na dně kráterů, i když dle poznatků už několik miliard let na měsíci není vulkanická činnost a je to chladné těleso..

- Měsíc také zakrývá při zatmění slunce tak přesně, že vidíte jenom sluneční koronu, což nemá nikde jinde ve známém vesmíru obdoby..

- kosmonauti vypovídali nejen o podivných stavbách na Měsíci, ale i o cizích lodích a dokonce u pozdějších misí i o tom, že jim bylo jasně dáno najevo, aby tam už nelétali!

- okolo Země samotné se pohybuje mnoho neznámých a inteligentně se pohybujících objektů, které rozhodně nevypadají, jako "krystalky ledu na objektivu dané kamery"..

- kromě staveb na měsíci jsou běžně pozorovány jakési "zemní práce", kdy se znenadání objevují válcovité stavby ohromných velikostí.

- Měsíc je k dnešku prokazatelně starší, než Země a to o zhruba miliardu let. Takže musel vzniknout nezávisle a dříve než Země..

.. a bylo by toho samozřejmě více..

Vysvětlení k měsíci:

Měsíc může být umělá družice a taky se tak chová.. Teorie o umělé družici totiž naprosto vysvětluje veškeré "záhady", se kterými si věda neví rady a hledá na ně teorie.
Je zajímavé, že (údajně..) ve staročínských spisech, kde jsou podrobně popisovány hvězdy, není vůbec zmínka o Měsíci.. Že by v té době ještě nebyl tam, kde jsme zvyklí??
Jak by vypadal přílet takové "družice"? Myslím, že by to odpovídalo i té potopě světa, protože když se takové těleso dostane k Zemi, nutně musí dojít nejen k zemětřesením, ale i k obrovským Cunami..
Kosmonauti přinesli natolik znepokojivé zprávy z Měsíce, že NASA a hlavně CIA rozhodla, aby se na Měsíc přestalo létat, nebyli jsme tam vítáni, Měsíc je totiž obydlen "těmi odjinud"..
Zdá se, že první přistání na Měsíc bylo natočeno ve studiu jako prevence, kdyby náhodou to opravdové přistání selhalo. Amerika přece musela být nejlepší.. Ovšem poté, co se zjistilo, že na Měsíci KDOSI už je, použila se většina natočeného materiálu pro veřejnost, navíc se souhlasem Rusů, kteří do této záležitosti byli jako jedni z mála zasvěceni.
Proto Rusové ani nepípli, nic nekomentovali a "nechali USA" vyhrát + svorně ukončili tyto závody.
Poslední mise Apolla byly už zřejmě opravdu dílem filmařů. NĚKDO, či NĚCO nás na Měsíci nechce a to trvá dodnes!
Dokonce i Čína, která se holedbala tím, že "poletí na Měsíc stůj co stůj" - tak najednou v tichosti odstoupila. Zřejmě byli také zasvěceni do "tajemství"..
NASA a CIA měly už kolem 1975 prohlásit, že "Měsíc je obydlen cizí rasou, ale samozřejmě, že to ven nedali, protože lidstvo by to nezvládlo!"

Tak.. To bychom měli ten Měsíc.. A teď se vrátíme k náboženství a podobným věcem:

- monoteismus vznikl dlouho poté, co se běžně používal celý skanzen bohů.

- bohové nikdy nebyli popisováni, jako mírumilovní, ale naopak - jako absolutní zmetci, kteří se s nikým a s ničím tady nesrali..

- bohové byli ale naopak popisováni, jako ti, co lidstvo "stvořili k obrazu svému" (a hlavně k otrocké práci..)

- dle spisů bohové mezi sebou vedli i války na "nebeských městech".. Popisované účinky některých zbraní si rozhodně nezadají s dnešníma atomovkama..

- bohové dle legend občas "odletí" a zase se "vrací"..

- bohové se také lidem extra nepodobají, jak by se mohlo zdát.. Ale dle různých dochovaných vyobrazení jsou podobni "šedivákům" až nepříjemně..

- popisy UFO nejsou jen fenoménem našeho a minulého století, ale jsou známy od starověku, kam až civilizace sahá.. I na malbách našich středověkých malířů najdete kolikrát věci, až hlava stojí a zrak přechází..

- únosy UFO také nejsou ničím novým a jsou i ve starých kronikách popisovány..

- starý a nový zákon jsou spíše sebrané a postupně upravované spisy, převzaté z ještě starších a dochovaných svědectví. Vše je formou archetypů a přirovnání, protože lidé prakticky dodnes některé věci ani jinak popsat neumí..

- náboženství taková, jak je známe, rozhodně nezačala od nuly, ale přebrala poznatky mnohem starší.

- drtivá většina náboženství jsou si podobná až neuvěřitelně a navíc v začátcích podporují teorii "znovuzrozování" (reinkarnace).. Dokonce i křesťanské učení, kde se to na jednom koncilu někdy okolo roku 300(?) zarazilo a ten, kdo by reinkarnaci podporoval, měl být exkomunikován..

- Buddhismus jako jediné náboženství dokáže vyjádřit celistvost fungování jak naší reality, tak i vesmíru. Je to prakticky nejstarší a nezkreslené náboženství. Také v jeho počátcích byly základy převzaty od starší civilizace..

- Křesťanství a Islám vycházejí z jedné větve, mají také některé věci společné. Islám je o několik set let mladší. To je ironie osudu, že spolu vlastně válčí odjakživa "dva bratři"..

- mnoho lidí na Zemi má, nezávisle na jakémkoliv vyznání, podobné zážitky NDE.. Stejné zážitky jsou popsány už od dob antických filozofů..

- reinkarnace a věci okolo toho nikdy vědecky vyvráceny nebyly, ale samozřejmě ani potvrzeny.

- Bůh v takové formě, jak jej podává křesťanské učení, včetně Ježíše - to vše vzniklo až s novým a starým zákonem a od počátku to byla jakási "urban legends" starověku, která trvá až do dnešních dob..
Kdežto "bohové" - tak o nich je ve starých spisech toho až až a o jejich činech jakbysmet..

- z některých zážitků NDE se zdá, že občas tam "v nebi" mají taky chaos. Jsou výpovědi typu - "promiňte, to byl omyl, vy tu vůbec ještě nemáte být.." a podobně.

- A teď velice důležité indicie - někteří unesení UFO vypověděli, že tito únosci jsou ti, "co recyklují duše.."

- i v některých spisech mystiků je zmínka, že jsme možnost reinkarnace dostali darem od našich "mimozemských přátel", takže můžeme pokračovat ve vývoji a jen měnit těla..


Jak se to tedy vztahuje k tomu "třetímu proroctví z Fatimy"? Shrnu to asi takto:

- Měsíc je umělý satelit s neznámou rasou v něm žijící.

- Měsíc zřejmě k Zemi přiletěl ne tak dávno. Možná před pár set tisíci lety, nebo i později. Následky byly katastrofální, legendy o potopě světa jsou dochovány už u prastarých národů.

- rasa žijící na Měsíci můžou být naši "stvořitelé", tedy ti, co mohli geneticky zasahovat do našeho genofondu a "vytvořit člověka k obrazu svému"..

- tato rasa mohou být třebas právě ti "šediváci".

- tato rasa stvořila lidstvo původně k otrocké práci. Nebo možná to bylo záměrně, jako základ pro vývoj lidstva.

- tato rasa mohou být právě ti, kteří "recyklují duše", to znamená - jacísi tvůrci, či spolutvůrci této reality. Zajímavé jsou totiž výpovědi, kdy greysíci s člověkem téměř nemluví a na dotazy - "proč mi to děláte!" - odpoví buď - "nepřísluší ti to vědět" a nebo "tak jsme se přece kdysi domluvili" a nebo "takový je přece dohodnutý plán"..

- je také dobré si uvědomit, že tyto bytosti zřejmě ovládají práci se čtvrtým rozměrem, nebo mohou být přímo více-dimenzionální potvory, takže to, jak se prezentují v naší 3D realitě, vůbec nemusí odpovídat tomu, jak doopravdy vypadají, navíc - s našícm 3D chápáním bychom to ani nemuseli vůbec pochopit..

.. a tak dále.. Schválně teď vynechám indicie z AC cest Roberta Monroea, protože to bychom se ještě více do toho zamotali.

No a teď k tomu proroctví - představ si, že ti někdo napíše toto:

"Lidé na Zemi nejsou stvořeni Bohem a Bůh takový, jak jej prezentují různé cirkve na Zemi - vlastně neexistuje. Tvůrci této reality + stvořitelé lidstva + jeho otrokáři + jeho dohlížitelé + jeho manipulátoři jsou šedé bytosti, které mají své velké město na nebesích, jenž my na Zemi nazýváme Měsíc. Tyto bytosti s lidstvem od počátku manipulují a vůbec se jim nelíbí, kam to na Zemi spěje. Pokud se lidstvo neumravní a nepřestane páchat tolik škodlivého, pak tyto bytosti zasáhnou. Mají dost umu a znalostí na to, aby např. na miliontinu vteřiny pozastavili rotaci Země, či třebas aby se s Měsícem víc přiblížili k Zemi a rázem by vznikly takové vlny a přesuny oceánů, že by sotva přežila hrstka lidí..
Tyto bytosti si také nepřejí, aby k nim na Měsíc kdokoliv létal. Měsíc je pro lidstvo tabu, ještě nepřišel čas, aby znali pravdu. Lidstvo je zatím na začátku vývoje. Lidské tělo je obýváno energií, kterou nazýváte "duše", ale tato individualita je schopná se po zániku těla vyvíjet nadále v novém těle. Tyto bytosti dokážou manipulovat s touto energií a různě ji podle potřeby přetransformovávat. Vývoj lidstva slouží především pro sbírání zkušeností a poznatků.."

.. a tak podobně..

Takže, LuPe, co myslíš - kdybys ty sám věděl byť jen zlomek těchhle věcí, zveřejnil bys je i přes to, jak se lidé i dnes chovají? Já osobně bych si to nelajznul ani omylem..
Se podívej třebas na ty Praetoriány, nebo jiné
dogmatické křesťany, nebo i na musulmany - dyť ti by to neměli šanci vydýchat! Víš, kolika lidem by se rázem zhroutil svět, protože by jim zmizely ty všednodenní kulisy, které mají denně okolo sebe? Víš, jak by rázem přišli o všechny podpůrné body a jistoty?

Takže se nedivím, že papež údajně jen zbledl a dál už proroctví nechtěl řešit, natož jej někde zveřejnit..

Samozřejmě, jak jsi jistě ty a další případní čtenáři - pochopil, tak je to taková konspiračka, protože nikde přímé důkazy nenajdeš, jen mraky indicií a nebo když už důkazy nějaké jsou, tak jako střípky na různých místech. Ale myslím si, že moc daleko od pravdy nebudu, i když je to konspiračka..

A ještě pro ty, co věří v Boha - ale samozřejmě, že nějaká taková prasíla je! Bůh klidně může být nad tím vším, může být například Celkem a my jsme v něm prostě obsaženi jako jeho součást, ale z naší prozatím mravenčí podstaty nejsme vůbec schopni pojmout ani zlomek toho, KDO je Bůh. A tak jsme přilnuli k "bohům", kteří byli hmatatelnější. Tito "bohové" vždy zasahovali, ale ten opravdový Bůh pravděpodobně nezasahuje, nechává všemu svobodnou vůli. S tímto Bohem, či s píše s nějakou jeho částí se lze setkat v hluboké meditaci a podobně. Dokonce i Monroe se zmiňuje o tom, že naše "já" má možnost putovat různými dimenzemi a světy a podle přání tam přebývat, ale je nad tím vším jakási mocná energie, ze které mají všechny bytosti naprostý respekt.. Takže myslím, že ten opravdový Bůh je nad tím vším a.. nezasahuje. A to pod ním - různé ty reality, dimenze, astrální světy + vývoj v těchto dimenzích + reinkarnace a tanečky okolo ní - tak to si zas manažují mnohem menší bytosti, takzvaní tvůrci a stavitelé realit..

No.. Už se do toho taky zamotávám.. Takže hlavně pohodu a klídek - pamatujte, že "ať už peklo bylo, nebo nebylo, vymyšleno bylo dobře.."o)

Navíc - představ si, že klidně to proroctví mohlo být třebas i takové - "tehdy a tehdy, v místě, kde je dnes ta a ta země, narazí velký asteroid a vše v okruhu xxx km se vypaří + nastane na Zemi totální kolaps.." Co bys po tomhle asi tak lidem řekl? Třeba -"žijte co to dá, protože za pár let tu pokapeme.."?

A možností je více, samozřejmě. Přesto se přikláním ke své verzi.
iveta
musím
8. 01. 2013 10:11

se vrátit ještě k tomu co jsem napsala: co si představujete pod pojmem Bůh? co nám Bůh dal do vínku? a proto mi jasně napovídá můj rozum ,že Bůh je přirozená síla také.
Proč nám náboženství,které zplodil člověk říká něco o celibátu?jaký to má asi důvod?proč nám náboženství upírá ten jedinečný okamžik lásky a spojení?no nějaký důvod to mít musí....že by zakazoval abychom poznali pravdu?
Proč lékaři(vědci) nedokázali dešifrovat něco tak zdánlivě jednoduchého jako je ta kratičká chvíle při milostném aktu(to co mám na mysli je mnou psáno dole),která trvá několik vteřin?proč?
No protože až odhalí tuto skutečnost možná zjistí celou a nebo díl pravdy?co je to za energii,která dokáže vytvořit u lidí tento samotný prožitek?Proč hledat pravdu někde třeba mezi mimozemšťany,kteří nejspíš prožívají to samé co člověk,....já je za Boha nemohu považovat.Všechna existence ve vesmíru pokud tedy žije koná nejspíš stejný akt(andělé a démoni) jako my lidé.Pokud chci odhalit pravdu musím se zákonitě zajímat i o takovou věc jako je toto.
Bůh je podle mě absolutně v rovnováze,to znamená jak pozitivní tak negativní,všechny tyto síly jsou v naprosté harmonii.Proč bych si měla myslet,že on je jen dobro,pozitivum?toto nelze.Pokud někdy někdo z Bible vytrhl stránky,které se o tom zmiňovali tak to zákonitě udělal člověk...a jaký k tomu měl důvod?
Proč se zmiňuje Henoch o andělích co létali za ženami aby konali tento akt?proč některé ženy mají zkušenosti z UFOúnosy a popisují podobný akt?proč se nenajde lékař vědec,který se bude snažit o to aby pochopil podstatu tohoto prožitku?Proč hledáme mimozemskou civilizaci,když v podstatě nepoznáme nic o vlastním těle?příjde mi to absolutně postavené na hlavu...začínáme někde od prostředka? nechápu!
Proč se snaží mistři osvícenci o to aby byli v rovnováze a tím pádem spojeni s bohem?né nemyslete si nic špatného,je to jen můj selský a obyčejný rozum,který přemýšlí nad "nesmrtelností brouka"?? Co když je to jeden dílek pravdy?
Přemýšleli jste někdy o tom?
Askii
iveta
7. 01. 2013 20:30

ok, :-)
lup
...
7. 01. 2013 19:51

Ich dogmy mi pripomínajú správanie a Svedkov Jehovových. Pravda je len jedna, tá naša. A čokoľvek predložím proti ich učeniu, je Satanské.

Daiterr:
Dovolím si oponovať k tretiemu fatimskému proroctvu. Z toho som totiž magor. X-krát som čítal, že bolo zverejnené, X-krát som čítal, že svet o nich vie všetko, ale dodnes som sa nedočítal, o čom je. A rovnako som X-krát čítal, že fatimské proroctvo zverejnené nebolo a o jeho údajnom zverejnení písali len spisovatelia, ktorí podrývajú autoritu Vatikánu. Tak kde je pravda?

Osobne si myslím, že ak aj nebolo zverejnené, nemám prečo neveriť vyhláseniu Jána Pavla II., že v proroctve nie je spomenutý svetový požiar, ale týka sa len budúcnosti RK cirkvi. Podľa vyjadrenia ide o vnútorné záležitosti cirkvi. A to sa môžeme o obsahu len dohadovať. Problémy vo vnútri cirkvi? Ekonomické otázky? Odchody kňazov? Príchod mimíkov? Islamizácia Európy?
S pozdravom LuP
iveta
Askii
7. 01. 2013 19:49

no to je jedno neřeš to...věřím,že později pochopíš,chce to fakt častěji chodit tam kde ta inspirace tryská.Každopádně dej vědět až dochystáš tu velkou věc.
Askii
iveta
7. 01. 2013 19:14

dik, chystam neco vetsiho ale nedari se mi v poslednich mesicich chodit tam kde tryska potrebna inspirace, no to je jedno, s tim bohem to moc nechapu ale to asin bylo ucelem :-)
SkepticalMouse
Askii
7. 01. 2013 13:18

"Věda je v podstatě kritický způsob, kompletace věcných důkazů, které ve velkém popírají cíkrevní učení. Už jen fakt, že Země je prokazatelně nepředstavitelně starší než hlásá Bible z ní dělá jen snůšku nesmyslů "

Ano ano, a nezapomínejme, že země je i placatá.
iveta
Askii
7. 01. 2013 10:53

musím se k tomu tématu ještě vrátit,nutí mě k tomu moje myšlenkové pochody,abych to ještě víc upřesnila :-)....bůh nejdříve snil svůj sen a pak prožil orgasmus a teprve potom začal konat...promiň mi tu otevřenost ale moje srdce mi nedá abych toto neřekla.
Co si budeš myslet,nechám už na tobě.
Krásný a pohodový ničím nikým nerušený den.
iveta
Askii
7. 01. 2013 9:45

víš co ti musím říct(mám neodkladnou potřebu ti to zdělit).....stvořitel a teď nezáleží na tom jak ho kdo pojmenuje(je to jen pojem,slovo) tak TEN,TA,TO...NEJDŘÍVE SNIL SVŮJ SEN a pak začal konat.
iveta
Askii
7. 01. 2013 9:36

nakoukla jsem do tvého outulku a musím říct ,že se mi tam velmi líbí :-)mimochodem krásné obrazy.
Askii
achjo :-)
6. 01. 2013 23:00

Věda je v podstatě kritický způsob, kompletace věcných důkazů, které ve velkém popírají cíkrevní učení. Už jen fakt, že Země je prokazatelně nepředstavitelně starší než hlásá Bible z ní dělá jen snůšku nesmyslů anebo! Bible může být pravdivá ale jedná se o knihu metafor. Dnešní křesťané si tedy vykládají Bibli po svém, těm největším nesmyslům už dávno pokrytecky nevěří a jiným naopak stále věří. I křesťam od křesťana se liší, jeden předmanželský sex neřeší, druhý na něj ani nepomyslí, jeden medituje, druhý v tom vidí satanáše, jeden bere vztah k bohu jako intimnost, druhý se potřebuje bratřit na křesťanských akcích, kde se navzájem utvrzují ve svých představách, pěstují společenská tabu a straší děti luciferem. Hlavní paradox ale je, že ti všichni počestní křesťané v klidu devastují svým konzumerismem planetu a vytváří svým lpěním na vybraných dogmatech atmosféru strachu. Abych se neopakoval, tímto tématem se zabývám v podtatě na: http://www.psychedelickyoutulek.wz.cz/pravda.html
Bigbiz
Sylvi
6. 01. 2013 17:54

No právě. A takových logických kolapsů je tam mnohem víc. Třeba tohle. Jsem léčitel a léčím lidi. A nejen, že je léčím, ale skutečně je uzdravuji. Běžná reakce praetorianů a i jinýcjh křesťanů je tohle. Tuto schopnost jsem získal od Satanových démonů a to, co dělám není tudíž léčení, ale zasvěcování neviných lidí démonům a démonské službě. Ale pokud to samé udělá Bůh, tak je vše v pohodě. A to stejné je s energiemi. Cítím velmi silné vibrace, přívaly Lásky a jiných pozitivních emocí. Ale problém je v tom, že tyhle pocity mi sesílají Satan a jeho démoni. Ale kdyby to stejné sesílal Bůh, tak jsou to pro změnu projevy Ducha svatého. Nechci se křesťanů nijak dotknout, ale trochu mi tahle víra připomíná jen obyčejné pokrytectví.
Sylvia
Bigbiz
6. 01. 2013 16:44

No ja len, ze podla tych jeho teoria by si musel mysliet, ze aj burka je dielo Boha, ze pouziva internet, jak tu dole spomina Skeptik Mouse a vobec mu to nepride divne.
Bigbiz
Sylvi
6. 01. 2013 16:40

Srandu si ten člověk nedělá. On a ty jeho ovečky to myslí smrtelně vážně.
Sylvia
Ivet
6. 01. 2013 16:31

No a budhizmus demonicke nabozenstvo. Vies co, ja som presvedcena, ze prave strach ma najvacsiu energiu, to su prave vsetci ti, ktori sa boja, ze stratia status moci a hlavne peniaze. Preto ludia, ktori su mocni tohto sveta maju taku silu presvedcovat, pretoze oni su paradoxne najviac ustrachani, je to podla mna energia, ktora najviac mava clovekom. Zo strachu totiz urobis cokolvek. No a na tychto ludoch z OP je to hrozne patrne, pretoze cokolvek, co je ine, nepoznat ine artefakty a materialy okrem biblie, nieco, vdaka comu prichadza prave nejake poznanie, tak tito ludia su prave opantani strachom. Im totiz by padol svet. Ja to ale nechapem. Ja totiz za tymi komentarmi vidim cloveka, ktory je fanaticky naruseny, alebo si robi srandu, jedno z toho.
iveta
Sylvi
6. 01. 2013 16:25

ano,volnomyšlenkářství beze strachu...to by jsme opravdu byli někde úplně jinde.
Sylvia
:-)
6. 01. 2013 16:05

Ja len hovorim a to je moj osobny nazor :-), ze skoda, ze bitka pri Akciu, ktoru vyhral Octavianus nad Kleopatrou nedopadla naopak. Mozno by pokracoval v Europe Helenizmus. Anticka Europa, Anticke Grecko boli daleko vyspelejsi a kazdy "kloudny" filozof pochadza odtial. Krestansky tmarsky stredovek vsetko znicil a bol to krok naspat. A pozostatok su bludy, ktore este dnes ovplyvnuju niektorych. Myslim, ze keby zostali ludia volnomyslienkarski bez strachu pred krestanskou cirkvou, dnes by sme boli v poznani o podstate cloveka a vesmiru daleko dalej.

Celu bibliu by som ako historicky dokument nezavrhovala, vsetko odtial vyhodene a zmenene asi nebolo, upravene hej podla potreby, ale da sa z toho vytiahnut nieco, co dnes mozno vedcom sluzi, ale to nebol povodny zamer. Su tam aj prevzate pribehy z mezopotamskych textov. Ked cirkev v stredovku bibliu upravovala a vyhadzovala "pofiderne" texty, tak podla mna nemala este sajnu, ze z toho, co tam nechala sa este da pouzit, ale vysvetlenie (napriklad prave, ze zjavenia niesu bozskeho ale mimozemskeho povodu) bude dnes trochu inak.

Ja ani neviem o co strankam OP ide, pretoze neni mozne, ze o tomto je niekto presvedceny a hlavne nazov by si asi mali zmenit. Pretoze aj to, co oni povazuju za Boha je pofiderne a neviem, kde oni sami beru pofidernu pravdu, na zaklade coho?
Bigbiz
Souhlasím
6. 01. 2013 14:46

Já tento pochybný server taky dost dobře znám. Praetoriáni, jak říká daiter, mají skutečně určité prvky sekty. Mají svého guru - admina odkrytepravdy.cz a to, co řekne je svaté, i kdyby to měl být seběvětší blábol. Zajímavé taky je, že všichni praetoriáni mají své blogy na estránkách. Proč asi? Protože jejich guru a tlumočník učení Ježíše Krista ho tam má taky. Dále mě udivuje, jak mohou bezvýhradně věřit Bibli, o jejímž vzniku neví nic. Jen se ohánějí tím, že jim Písmo seslal Bůh, ale důkazy na to nikde nejsou. A jak podotknul SkeptikMouse, tak vědu považují za satanskou, ale když se jim to hodí, tak ji klidně použijí. Pokud by něco mělo být satanského, tak se o to snad neopírám, ne? A o názoru, že pravdu mají jen praetoriáni a ostatní jsou jen banda ****ů, posedlých démony už radši ani nemluvím. Mě to celé připadá, že i když kážou o Bohu, jsou ovládáni Satanem.
daiterr
SkepticalMouse,
6. 01. 2013 14:08

to jsou "praetoriáni" a ti mají (samozřejmě, jak jinak..) pravdu vždy a všude. Takže se dozvíš spoustu perliček, jako že vše okolo tebe je satanistické a pokud máš nějaké záliby a netýkají se přímo studia jejich stránek - tak samozřejmě i ty záliby jsou satanistické. Navíc - já, jako pisatel tohoto rouhačského příspěvku budu tím pádem najisto posedlý démonem, či démony..
Ale vážně - jen si jejich stránky dobře pročti, ať víš, jak vypadá správná dogmatizace..
Kdysi ještě na bývalých stránkách měli i diskusi, ale protože si z nich lidi dělali srandu a provokovali je, tak diskuse zrušili. Osobně je řadím mezi další sekty. Neříkám, že nutně musejí činit něco zlého, ale ta tvrdá dogmatizace jim dala určité mantinely, přes které se nedostanou. Pokud chce člověk v životě něco vědět a dopídit se něčeho, musí mít volný rozlet. Jinak se daleko nedostane.
A k tomu, že Vatikán připravuje věřící na UFO - myslím, že má nejvyšší čas, protože pokud se nemylím, tak celé třetí proroctví z Fatimy se týkalo právě UFO a zřejmě tam bylo nějaké varování, které se naplňuje. Proto možná začínají ve Vatikánu "zvonit na poplach". Ani se nedivím. UFO srand je čím dál více a už se nedají tak lehce přehlížet, ani zesměšňovat. A pokud má lidstvo a jeho ekonomický systém nadále nějak rozumně fungovat, tak je třeba lidstvo pomalu připravit na "návštěvu" dříve, než nastane anarchie a zhroucení systému.
SkepticalMouse
Odkryté pravdy
6. 01. 2013 11:48

Tak tohle je po dlouhé době zase jedna velká krize. Jsem s tímhle sám, nebo mi přijde autor poznámek (odkrytepravdy.cz) jako banda křesťansky dogmatických magorů, aneb pravdu mají vždycky jen oni a nikdo jiný? Upozorňuji - nenavážím se do náboženství, jen do způsobu prezentace názorů. Příklady:

... satanská věda ... věda je satanovým nástrojem ... -> předpokládám, že každý uživatel satanských nástrojů hřeší; s ohledem na jejich článek "Kdo hřeší nemůže být křesťan" je pak každý uživatel vědy hříšníkem a nekřesťanem; zajímalo by mě, čím se autoři O.P. stravují, jaké prostředky používají na praní a na čištění domácnosti , mají zahrádku a používají hnojiva, mají auto a tankují benzín, používají internet, nosí moderní oblečení? ... protože prakticky všechno, čím jsme odklopeni, bylo před spuštěním do masové výroby na talíři vědy (chemické sloučeniny, šlechtění a křížení druhů rostlin a zvířat, fyzikální propočty dynamických vlastností auta, ...)

Z jednoho článku na jejich webu - "... ať si každý, kdo nevěří Bibli, Bohu či OdkrytePravdy.cz ... " -> takže pravdu má jen Bible, Bůh a samozřejmě O.P. Což samozřejmě korunují obecným článkem o tom, že jiné názory, které samy sebe považují za jediné správné (to, že to dělají oni je v pořádku) jsou mylné - "Chybné DŮKAZY, že "naše Církev" je určitě "správně"

... o „plodné spojení vědy a víry“. ... Velmi vtipný obrat. To už se rovnou může říct "plodné spojení Boha a Satana"
Řada významných činitelů na poli vědy byla křesťany. Když O.P. dokáže napsat tohle, potvrzuje jen svou zaostalost a de*ilitu.

...lidské filozofování je pouze cestou, jak si zaplnit mysl, ale nepřivede člověka blíže k Bohu...
A O.P. evidentně neví ani nic o filozofii.

úkolem všech hlavních vědních oborů je dokázat všechny jevy vysvětlit bez Boha
Ach jo ...

Naštestí satanská věda má mechanizmus, který se jmenuje hypotéza či teorie
Kdežto biblický výklad v podání O.P. a jim podobných je naprosto neprůstřelný. Bez ohledu na to, že kde je to potřeba do krámu se použije explicitní (rozuměj doslovný) text bible*, jindy je potřeba text vnímat v širších souvislostech, protože je to "jen příběh/přirovnání/alegorie" - vždycky ale tak, aby se to dalo použít. To, že bible si na stovkách míst protiřečí i v naprosto konkrétních prvcích, vůbec nevadí. A nezapomínejme na další zajímavou věc - závaznost starého zákona. Některé části platí (homosexualita jako zvrácenost, desatero, ...), jiné ne (zákaz ženám mluvit na svaté půdě, kamnenování za kdejakou blbost, oblečení z více než 2 látek).
*) Explicitní text bez ohledu na staletí (tisíciletí?) předávání jen ústní tradicí a ručním přepisováním a přepisováním a přepisováním, bez ohledu na řadu ztracených částí, bez ohledu na řadu mnohovýznamových slov, bez ohledu na zohlednění data napsání a data výkladu, bez ohledu na nespočet překladů s jednoho jazyka do druhého ... Prakticky vždycky je ten nejsprávnější text ten, co má dotyčný doma nebo co používá jeho "kněz".