Články

Videa

Nevysvětlitelné záhady - Setkání s anděly - (komentáře)

daiterr
Gariasi
11. 06. 2012 21:58

a co tím chtěl vlastně básník Garias říci?
garias
daiterr
11. 06. 2012 15:36

//dle komentáře Gariase jste zřejmě neuspěla (pokud jsem tomu dobře rozuměl..) //

//Také ti nekecám do tvého//

Ja neviem, ale ty si napmätáš ani čo si písal pred 10timi minútami. Vážne ti odporúčam lekársku pomoc.
daiterr
Gariasi
11. 06. 2012 11:47

nech laskavě na hlavě.. Ty si zas ten pravý, co o všem ví, všude byl, všecko zná a hlavně - smí každého převychovávat, že?

Napřed se o takové věci zajímej, něco si nastuduj a pak teprve argumentuj. V opačném případě měj aspoň soudnost a zbytečně se tu nedávej do planých debat..

Také ti nekecám do tvého (stavebního?) oboru. Až si o něm něco nastuduju, projdu si výšku, pak třebas jo. Ale do té doby mám aspoň soudnost a vím, že by to byla planá diskuse z mé strany. Asi tak. "o)

A když už jsme u toho - kdes vůbec přišel na to, "čemu věřím" a jestli "věřím"? Jo aha.. TY si to myslíš.. No jo.. To se zas posere svět, protože TY sice nikoho tady osobně neznáš, ale hlavně, že VÍŠ, viď?
garias
jelitko
11. 06. 2012 11:35


Takže zkoumejte, bádejte, rozebírejte, sepisujte, diskutujte. K něčemu to vždy bude.

To rob, ale nie ako daiterr :DD že uveríš všetkému čo počuješ :D
daiterr
Jelitko
11. 06. 2012 10:10

dle komentáře Gariase jste zřejmě neuspěla (pokud jsem tomu dobře rozuměl..) Ovšem nelze zase házet všechno na jednu hromadu bez rozmyslu a hned to brát "jen jako svoje utkvělé představy".. To je také zase extrémismus vycházející z neznalosti jiných faktů.

K té představivosti - Monroe popisuje toto: "pokud se člověk dostane ze svého těla při AC a vidí v pokoji obvyklé dveře z pokoje ven, tak, jak opravdu mají být, je to fajn a když jimi projde, pak JE v této realitě. Ale často bývají vedle dveří ještě jedny dveře. A pokud projde jimi, nastává efekt Alenky v říši divů - to znamená, že od té chvíle je člověk mimo tuto realitu a pak tam může vidět cokoliv, co byť nevědomky vidět chce. Proto je důležité se při AC správně rozhodnout, kterým směrem se vydáváme."

Takže i když asi nedosahujete AC, tak si myslím, že je dobré veškeré představy, zážitky a vjemy analyzovat a rozebrat. Všechno má svůj nějaký důvod, i ty představy. Je možné, že představy, které máte, jsou jakousi oponou, nějakým obranným mechanismem, nebo zástupným archetypem při poznávání vyšší reality.

Takže zkoumejte, bádejte, rozebírejte, sepisujte, diskutujte. K něčemu to vždy bude.
Jarda
Garias
10. 06. 2012 19:53

reakce na poslední větu: protože by byl neštastný. Tomu stavu se chce každý člověk vyhnout. Někdy do takové míry, že přistoupí na to, aby sám sebe klamal. (tím nereaguji na Jelitko apod.)

Když už jsem u toho. Kdo nemá žádnou latku ani cíle a vše co se mu děje hodnotí jako super ten je štastný za všech okolností ;-) Případně ten kdo nevyhodnotí nic jako nežádoucí.
garias
Jelitko
10. 06. 2012 9:48

Bolí ma keď človek klame sám seba. Keď by mal rozmýšľať nad skutočnými pravdami tohto záhadného vesmíru a miesto toho verí iba svojim predstavám. Považuje ich zaniečo úžasného...
.
.
.
..pričom sú to predstavy, ako má každý iný človek.


Nikdy nepochopím, prečo si človek dáva pri hodnotení sveta čo je super a čo nie, tak nízko latku.
Jelitko
garias
9. 06. 2012 7:58

napisu ti to hned od rana.
Po delsi dobe jsem videla mamku a ta mi chtela v tom pomoc.Pochopila,ze bude pro me dost tezke,abych si zapamatovala nejaka slova,pravda je,ze jsem s ni byla v nejakem byte a byl podobny nasemu jednomu patru v domku v Brne.Videla jsem nejaky stolek na kterym bylo napsano(asi na nejakym prospektu,reklame nebo casopisu),neco jako NECHCES SI UDELAT OKRUZNI CESTU a taky me zaujala nejaka divna policka nebo ze to byl kosik.Vis tohle je dost tezke pro me,jak jsem ti rikala,nejsem zadny machr.A taky tam byly fotografie asi aut ale me to pripadlo jako na tencim papire nez jsou fotky.Podivej se jestli to tam mas doma tak a napis me.Jak jsem tam dosla hned bylo jasne,ze zadne slova nedokazu precist a ten papir jsem vubec nenasla a nevidela,je mozne,ze to bylo pro me tezky k precteni.Nevim.Jestli to tak neni,tak se nezlob ja budu o to jeste usilovat.
V telepatii (precti si o tom) se prenese asi 40% a to se mluvi o nejlepsich z nejlepsich a to ja nejsem.Pripadlo mi,ze byt je velmi prostorny.
garias
...
8. 06. 2012 11:17

Myslím že máme pravdu všetci. Treba uvažovať nad všeličím, ale treba zasa aj určitú jednoduchosť, nepreháňať to :D
Dana P.
garias
8. 06. 2012 10:51

právě naopak. Je potřeba uvažovat, ale nad důležitými věcmi a těch je opravdu málo. Máme v mysli až moc balastu, toho, co není pro dobrý život nezbytné
iveta
gari
8. 06. 2012 10:47

právě :-) myslím ,že pro lidstvo by bylo jednodušší myšlení lepší,neboť když moc uvažují,většinou s toho vyvstanou komplikace.:-))
garias
Iveta
8. 06. 2012 10:37

Ale chápem, hovorí sa v "jednoduchosti je krása". To ale neplatí pri názoroch o svete, kde chce niekto používať jednoduché myslenie. Inými slovami - moc veľa neuvažovať.
iveta
gari
8. 06. 2012 10:01

je mi líto...nepochopils :-)
garias
Iveta
8. 06. 2012 9:37

Ak tou jednoduchosťou myslíš neuvažovať a slepo veriť všetkému čo nám niekto podsunie, tak to nechcem.
iveta
gari
8. 06. 2012 9:33

věř třeba v JEDNODUCHOST v ní se ukrývá ta krása,láska a život.Jednoduchostí se dá vysvětlit všechno! :-)
iveta
gari
8. 06. 2012 9:22

hlavně nevěř v ty své Janky a Pinokkia,protože to jsou jen pohádky! a snad víš jaký je mezi tím rozdíl néé?
iveta
gari
8. 06. 2012 9:14

nech tu víru už napokoji :-)
vždyť ty určitě víš jak jsem to myslela :-)

U tebe je jeden velký problém a to v tom ,že ty nepřipustíš další možnosti,je to škoda,protože tvůj život se tak stává značně ochuzen!
Nemusíš nutně věřit v boha(abych řekla upřímně,mě se toto slovo taky příčí při vyslovení v krku)ale věř aspoň v NĚCO, co ti dodá životní energii.
Pak zjistíš jaký to všechno má efekt.
garias
...
8. 06. 2012 2:40

...máš v tom trochu zmatek ! :D
garias
Iveta
8. 06. 2012 2:40

SI Češka, neveríš v amerikána Santu, ale veríš v židovského boha a židovského Ježiša?
iveta
gari
7. 06. 2012 23:45

Santa Claus? že bych byla američanka?
né myslím ,že néé...jsem češka a odjakživa Ježíšek,to si vyprošuji:-)
garias
Iveta
7. 06. 2012 23:26

Tým kde a ako som myslel reakcie v mozgu. Ten zbytok si vymyslela už ty svojou vierou, že kde inde myšlienky asi vnzikajú. Možno tvoje u nejakáho Santa Clausa. :) Rozhodne nie u "vyššej" bytosti.
iveta
Garias
7. 06. 2012 22:20

Nevieme kde sa tvoria, ako vnzikajú.
a o tom to je víš můj milý gari


Ja myslím, že je to iba neschopnosť uvedomiť si, že všetky myšlienky sú naše a nikto nám ich neposiela.

máš v tom taky trochu zmatek :-)
Dana P.
hláška místního rozhlasu
7. 06. 2012 18:47

dnes večer na ČT1 ve 21:45 dávají "Pološero - přežil jsem svou smrt" upoutávka zní na zážitky z blízkosti smrti...
garias
Perchta
7. 06. 2012 18:42

Ani ja netvrdím, že klame. Ako vyložene, myslím. Proste veľa ľudí má určité pocity dojmy a zle si ich vykladá. Zober si len dvoch ľudí, kde každý verí v iného boha a obaja si myslia že len ten ich je pravý. Teraz to hovoria druhému navzájom, dokonca že sa rozprávajú s nimi. Nedá sa povedať že by chceli klamať. Len si zle svoje myšlienky vykladajú. Podľa mňa je na tom Jelitko úplne rovnako.
Ani s ňou sa nikto nerozpráva, len si svoje myšlienky zle vykladá.
Prichádzajú jej a ona ich nevie zrovna rozlíšiť, či sú jej alebo niekoho iného. Je to celkom normálne, pretože pôvod myšlienok nepoznáme. Nevieme kde sa tvoria, ako vnzikajú.
My operujeme už s hotovými myšlienkami.

Oni vznikajú nejakým spôsobom, prídu a už keď ich máme, tak rozmýšľame. Takže rozmýšľame len už pri hotových myšlienkach, pocitoch, ale odkiaľ sú to nevedia mnohí ľudia dešifrovať.

Podobným spôsobom "dochádza" u ľudí ku kontaktom s duchmi, Bohom, Allahom, mimozemšťanmi, druhým brehom života apod.

Ja myslím, že je to iba neschopnosť uvedomiť si, že všetky myšlienky sú naše a nikto nám ich neposiela.

Rozhodne si nemyslím, že by moje "úbohé" myšlienky posielala super bytosť.
Perchta
No jo,
7. 06. 2012 18:26

máš pravdu, ale nevěřím, že Jelitko jen tak kecá, prostě nevěřím, že sprostě lže.... A absence rozumu je někdy taky dobrá, rozum lidi občas dost a dost blokuje.

garias
Perchta
7. 06. 2012 17:44

Chápeš ma však? že aký nezmysel si napísala. Si predstav dvadsať ruké monštrum so štyrmi očami. Budeš v neho veriť kým ho niekto nevyvráti? Kým nepreskúma celý vesmír a nepovie, "No tak naozaj neexistuje"? :DDD Sry, ale ja z vás niektorých fakt nemôžem. Proste totálna absencia rozumu...pri všetkej úcte. Inak to už neviem napísať...
garias
Perchta
7. 06. 2012 17:42

No to budeš veriť bludom navždy, pretože to sú veci, ktoré sa nedajú vyvrátiť, tak ako nikdy nevyvrátiš Pinokia, ak vôbec chápeš čo hovorím.
Perchta
:D
7. 06. 2012 17:37

Vím přesně, jak to myslíš, neurážím se. Prostě dokavaď někdo nedokáže opak, věřím....,něco jako presumpce neviny, chápeš? Prostě tvůj pravý opak, ty neuvěříš dokavaď ti to nedokáží a já věřím, pokaď si sama nezjistím, že dotyčný kecá...
garias
Perchta
7. 06. 2012 17:33

Ja si myslím, že po tomto tvojom príspevku si ty ťažší level :D bez urážky
Perchta
Gari
7. 06. 2012 17:30

koukám, že se opravdu královsky bavíš.... Sama začínám být zvědavá, co z toho tvého hecování vyplyne.
Ovšem myslím si, že tohle už ani tak není o telepatii jako spíš o jasnozřivectví v trochu posunutém smyslu - prostě, že tento "kousek" je už těžší level, než když jeden člověk je "vysílač" a druhý "přijímač".

No každopádně jsem toho názoru, že takovýhle pokus není vůči Jelitko úplně fér....
garias
Jelitko
7. 06. 2012 17:06

Načo? :D Veď tie slová čítajú duchovia, nie ty... Oni ti to len povedia. Ty sa sústreď na duchov.
Jelitko
Garias
7. 06. 2012 15:46

jen jednu vec udelej na zjednoduseni.Pred spanim ty slova rekni.Po kazde,ja nevim ktery den trefim.
Jelitko
papir je na.....
7. 06. 2012 15:44

oni ti to vyctou z mozku!
Ja se o to pokusim jen me neuhanej...
garias
iveta
7. 06. 2012 15:37

Prečo? Duchovia nevedia prečítať čo je napísané na papieri? :DDD
iveta
gari
7. 06. 2012 15:31

tys to udělal teda fikaně.Ty jsi znemožnil pokus telepatie,takto by se to nikdy nepovedlo.
Je vidět jaký si šibal. :-))
garias
iveta
7. 06. 2012 15:23

No isteže sa nedá, pretože aby si tie slová zistila, musíš ten papierik otvoriť a prečítať ich :D Preto Jelitko nikdy tie slová nezistí. Najskôr sa bude vyhovárať, že ja som neveriaci, že bud obťažovať duchov, rodičov....aaah veď to už aj vravela.

Proste Jelitko nikdy nezistí tie 4 slovíčka a to že si nemýšľa že sa s niekym rozpráva, že komunikuje s druhou stranou, to jej rozhodne nepomôže. Taký je môj názor.

Ak Jelitko vie zistiť tie slová a zistí, potom sa nám zmení všetkým život. Rozhodne jej budeme veriť. Ja som presvedčený že sa o to pokúsi, zistiť tie štyri slovíčka.
iveta
no garias
7. 06. 2012 15:18

ale podle mého se to nedá takto praktikovat.
garias
TENTORAZ
7. 06. 2012 15:11

TENTORAZ, tento pokus myslím ale vážne. Fakt seriózne, inak by som do toho nešiel..
garias
iveta
7. 06. 2012 15:10

Ja sa zabávam už roky :D
iveta
gari
7. 06. 2012 15:09

je to sranda na tom světě co :-))))
iveta
gari
7. 06. 2012 15:08

néééé,to budu přeci jáááá
garias
iveta
7. 06. 2012 15:07

A potom mám veriť, že to bol duch nie? :D
iveta
jelitko
7. 06. 2012 15:03

já se mu nenápadně přikradu k počítači a pak to přečtu a ještě ho štípni do zadku :-)))
garias
Jelitko
7. 06. 2012 15:00

Samozrejme, že zadarmo nie. Veď tí duchovia, ktorí ti to povedia žijú večne. Určite im nebude vadiť za SEKUNDU ti povedať ostatné slová. A prečo by mali?

Predsa kvôli mne, iným, kvôli mnohým. Vieš ako by vzbudili vieru v nás keby ti povedali ostatné štyri slovíčka? To určite neprepásneš - takú možnosť mi ponúknuť živú vieru. Máš jedinečnú možnosť mi zmeniť život. A ďalším 40 tim ľuďom ktorí nás čítajú.

Preto pevne dúfam, že poprosíš duchov na sekundu, aby ti tie štyri slovíčka povedali. Verím že máš dosť dobré srdce na to, aby si to pre nás urobila :)
Jelitko
Iveto
7. 06. 2012 14:49

houpni to ke gariasovi precist a pak me to napis a je to,nac se mam namahat a honit tam meho andela a nebo tatku s mamkou,proc je mam rusit,ze?Ale ty to vlastne mas taky daleko a benzin je drahy :o)
Ono se vlastne moooc vyplati astralne cestovat,aspon usetrime pohonne latky,ze?Predstavte si,ze o tohle vsechno je Garias osizeny!
No jo,mame to ale vyhody.Garias,vyplati se ti,abys zacal verit a pak se presvedcis sam.Jen tak zadarmo to nejde...
iveta
Perchto
7. 06. 2012 9:04

já bych se spíš vsadila ,že ty slova budou složeny do jedné věty a dlouho nad nimi nepřemýšlel.

Takže asi takto: Ezoterici-neustále-žijí-někde-jinde.:-)))
Nemám pravdu Gari?
Perchta
:D
7. 06. 2012 6:47

Phyblivosť?
A já bych se vsadila, že těch 5 slov bude:
"Garias" , "vám" , "to", "všetko" ,"vysvetlí".
garias
Jelitko
6. 06. 2012 20:47

Ja to beriem vážne. Prvé slovo je:

Pohyblivosť
Jelitko
no jo
6. 06. 2012 17:19

tenhle pokus chce klid a trpelivost,jak jsem uz rikala nejsem zadny machr v tech to vecech.A je pravda ze ja spoliham jen na "ty na druhe strane" a nebo na ochrance na ktery ty(garias) neveris.Na druhe strane ma pravdu Dana,nemame zadne svedky a po nejake namaze co kdyz ty to pak zapres.Pro me je uz uspech,kdybych znala jen jedno slovo,protoze ja si vse nepamatuju,ale to pry je pri telepatii normal.
Ja se tedy budu na to usilovne soustredit,ale jak rika Dana,jestli si budes s toho delat legraci a do me zase rypat,radeji toho nechame...s gariasem to neni jednoduchy,kdyz on zaryte neveri.
garias
Dana
5. 06. 2012 20:45

Veď sa nechajme prekvapiť. Ja som napísal tých 5 slov na papierik a dal na poličku nad stôl. Uvidíme či sa to jelitke podarí. Ak áno bude to úžasné, ak nie, nič sa nedeje.
Dana P.
?
5. 06. 2012 20:15

:o)
garias
Dana
5. 06. 2012 18:35

Zatiaľ tu nadávaš iba ty :D
Dana P.
...
5. 06. 2012 18:07

nojono, tak se bav... ale ne, že to tu potom budeš zneužívat v diskusích kdyby to náhodou tak nějak "nevyšlo" :o)))
garias
Dana
5. 06. 2012 15:31

Už Jelitko písala, že chcela niečo podobné navrhnúť a vyskúšať. Prakticky to bol jej nápad ako sa pokúsiť overiť jej telepatiu. Ja som súhlasil, prečo nie? Bol by som nesmierne rád keby som sa mýli a vyšiel tento malý pokus. A aj keď nevyjde, nič to predsa neznamená. Pri najmenšom sa všetci zabavíme malým pokusom, no nie? :D
Dana P.
garias
5. 06. 2012 15:23

je to zábavné :o))) Co tu chceš předvést? "Vědecký" pokus s telepatií? Laicky vím, že k tomu je potřeba na každé straně několik nezávislých svědků. Kdyby toto chtěli provést dva libovolní zde diskutující lidé a tvrdili by, že se všechno povedlo, ty první bys řval, že to není žádný důkaz, že se domluvili...kdo například může potvrdit, že jsi vůbec napsal nějaká slova na nějaký papírek a někam jsi ho položil ???
garias
Jelitko
4. 06. 2012 22:23

Díky :D Takže kľudne prečítaj a pokúsa zistiť aké sú tam slová. Je ich 5 slovensky.
Jelitko
jo
4. 06. 2012 22:14

uz jsem te nasla,jses peknej chlap.
Dana P.
garias 22:08
4. 06. 2012 22:10

no mně tak napadlo, že kdybys to zkusil a povedlo by se, tak máš další dovednost víš? :o)
Dana P.
garias
4. 06. 2012 22:08

a jak nám dokážeš, že ten papierik je na té poličce???
garias
Jelitko...
4. 06. 2012 22:08

//Jasné veľmi rád :D Moju fotku nájdeš na facebooku, Marek Bôžik, Šamorín.//

Šamorín!
garias
Dana
4. 06. 2012 22:08

Danka bavíme sa o tom že jelitko má telepatické vnímanie, nie ja. To si zasa nepochopila :DDD
garias
Jelitko
4. 06. 2012 22:07

Žiadny problém, papierik je tu nad počítačom na poličke :D
Jelitko
jo
4. 06. 2012 22:02

a tech lidi toho jmena je tam moc,ktery ty jsi ten jak je s Bardejova?
Dana P.
garias
4. 06. 2012 21:58

dobrý nápad,můžeš si to vyzkoušet sám. Udělám ti to lehčí - posílám ti telepaticky 3 slova - přečti a napiš ...teď! :o)
Jelitko
garias
4. 06. 2012 21:56

tak jo a kde ty slova budes mit napsane,kam ten papirek polozis?Kdyz se to podari a ja si te najdu,abych se po nem pak porozhledla.
Hele,ja zase nejsem takovy genius a pochop,ze se vse tak dobre neprenasi a samozrejme delam chyby.Nekteri machri rikaji ze se prenese jen maximum 40%,takze zase po me nechtej takovy veci.Ja budu rada,kdyz cokoliv si budu pamatovat,tak me ber s rezervou.A muzou to zkusit i ostatni....
garias
Jelitko
4. 06. 2012 17:26

Napíšem na papierik 5 slov a ty ich budeš mať za úkol telepaticky prečítať. Ja ti ich samozrejme prezradím, telepaticky prirodzene :) Takže si píšem - 5 slov.
garias
Jelitko
4. 06. 2012 17:24

Jasné veľmi rád :D Moju fotku nájdeš na facebooku, Marek Bôžik, Šamorín.
Jelitko
koules
4. 06. 2012 16:48

mas uplnou pravdu,jak rikas ze musime umet ODPOUSTET,to je fakt na prvnim miste.Muj manzel to porat nechce pochopit a nenavidi bratra za opravdu spatnou vec,ale ja do nej porat melu ze je to bratruv problem ne jeho a on to porat nechape a na te nenavisti trva.
Jelitko
Garias
4. 06. 2012 16:44

a taky to tve foto muzes poslat sem a budeme se o to snazit vsichni,aby jsi konecne uveril.Jestli to klapne,tak ti dohodim do tveho mozku i jmeno te pani jak jsi chtel videt o te vlakove nehode.Ja to nechci tady jen tak zverejnit.
Jelitko
Garias
4. 06. 2012 16:40

ctes mi myslenky.Chtela jsem to uz navrhnout jak o tom psala Iveta.
Nechces mi nahodou poslat tvoje foto?Nemam zadne jine umysli,jen aby jsi treba uveril,ovsem jestli se to podari,protoze v telepatii je dulezity jak ten co to posila tak ten co to prijima.
Jelitko
ano Jardo
4. 06. 2012 16:38

je to tak,garias ma svuj svet,tak at do naseho nerype,neveri-neveri,my mu to respektujem ,ale on nas ma za lhare...tyhle nasledky co vedou az ke 150 prispevkum ke clanku o andelech jsou o nicem,takze je lepsi nereagovat.
Rada ctu nazory Daterra i koulese,je v tom dost pravdy a kdyz tu Daiter nebyl dlouho,uz me tu chybel :o)
O tech negativnich silach co nas vysavaji,taky vim,zazila jsem to taky,dokazou cloveka dohnat az sahnutim si na zivot,jinac musim rict(sice to ma posoudit druhy) jsem klidny clovek a spis za mnou chodi na rady ostatni.Proto se ptam jestli nekdo nema nejaky jiny figl(soukromy).
garias
Jarda
4. 06. 2012 16:32

Nechápem načo derieš klávesnicu :D A vlastne aj ja ju deriem a všetci ostatní v rozhovore s jelitko.

NAVRHUJEM, aby s nami Jelitko komunikovala telepaticky. Ušetrí to čas, miesto, klávesnicu a pod :DD
Jarda
re: Jelitko
4. 06. 2012 16:02

Spíš mám pocit, že on vysává nás... :-D Stačí aby napsal pár slov, které zpochybní naši osobní důležitost(ego). Ego se samozřejmě brání a následuje záplava komentářů, které mají za cíl přesvědčit ostatní, že zrovna já mám pravdu. To samozřejmě stojí mnoho času, energie a úsilí. Žádná ze stran, ale nechce ustoupit a tak je se tu objevuje opravdu mnoho komentářů. Navíc jsem si zatím všiml, že to snad ani nikam nevede... tak jsem komunikaci s gariasem omezil a vůbec komunikaci jako takovou :-) :-D Přesto mám tak nějak pocit, že garias je víc nad věcí a rád si rýpne ;-)
koules
Daiterr
4. 06. 2012 16:00

Pouzivani ochrany opravdu pomaha, pouzivam ji docela casto, hlavne kdyz citim, ze jsem v pritomnosti osoby, ktera mi nesedi (citim ze mi krade energii) nebo v urcitych mistech kde se muze hromadit vice negativni energie (hrbitovy, nebo treba takove herny ci hospody). V techhle mistech se do vasi aury muze velice snadno "privtelit" nejaka duse, ktera pak na vas muze mit negativni vliv.

Moznosti ochrany existuje vic: ochranna bublina, ochranny proud svetla atd. Ja pouzivam ochranny stit.
koules
Jelitko
4. 06. 2012 15:42

Nu, tohle bych udelal ja:
jak uz jsem psal, tyhle bytosti se zivi nizkymi energiemi cloveka. Pokud se vam bude zdat, ze jste dlouhodobe unaveni, mate spatnou naladu, nic se vam nechce ci jste apaticti, zkuste vyhledat nekoho, kdo se bud jasnozrivosti ci automatickou kresbou umi napojit na vase cakry. Nechte si je zkontrolovat. Zkuseny lecitel uz vam poradi, jak dal.

Jinak prevence je jasna: neustale na sobe pracovat. Upravit svuj zivot tak, aby v nem bylo co nejmene mista pro negace, zbavovat se svych strachu, negativnich navyku, procistovat mezilidske vztahy hlavne se svymi nejblizsimi, protoze s nimi se nejcasteji setkavame a s nimi taky resivame nejvice problemu, bolesti a trapeni (protoze jsme obvykle s nimi take nejvice karmicky svazani).

A abych nezapomel- coz je velice dulezite - NAUČIT SE ODPOUŠTĚT!!! Odpustěním se rozpoustějí ta neviditelna vlakynka, ktera nas spojuji s ostatnimi lidmi, se kterymi jsme prisli v zivote do styku a nejakym zpusobem jsme jim ublizili. Je to jedina metoda, jak zajistit, abychom se (diky fungovani zakonu karmy) s temito dušemi nemuseli setkavat v pristich zivotech a splacet vuci nim nase dluhy.

Jednoduse - jde proste o to zvysovat sve telesne vibrace.

Literatury na toto tema je v dnesni dobe kupa, je na vas, jakou cestu si zvolite, neni jen jedna...
daiterr
Jelítko
4. 06. 2012 15:35

Obrana? Nejlepší je "kladná představivost".. zkrátka se hodit co nejvíc do klidu a představit si kolem sebe nějaký ten imaginární "světelný štít", přes který nic neprojde. Podobnou techniku používají i ti, co se chtějí dostat z nějaké té nemoci. Tam si zase představují, že "do nich proudí očistné světlo proudem a ven jde vše špatné".. Dobré je také si říci že "to a to si rozhodně nepřeju a kdokoliv jde přes tenhle zákaz, tak si ponese následky sám.." Trošku to připomíná román od Stokera, kde Dracula nemohl vlézt nikam, kde jej majitel nejprve dobrovolně nepozval..

Jasně, že je to legrační. Ale vtip je, že to funguje a je to ověřeno. Jestli je to jen placebo efekt, nebo něco více, to ať posoudí budoucnost.
daiterr
Jardo
4. 06. 2012 15:30

s nějakým Bendou to fakt nemá co dělat, ani s těmi jeho "ještírky".. Jenom předávám, co jsem se dovídal. Nic víc. Osobně jsem "ještírky" ještě nezažil, nebo aspoň si toho zatím nejsem vědom.
Jelitko
panove
4. 06. 2012 15:05

a jak se proti takovym potvoram branit?Mate na to nejaky soukromy figl?Necham si poradit od skusenejsich,myslim,ze v tom ,mate pravdu.
Az bude mit garias ty sve dukazy,tak treba bude uz vysaty :o))
koules
Jarda
4. 06. 2012 14:28

Jardo, nikdo tu myslim nehaze vsechno zlo sveta na negativni bytosti. Jen rikame, ze se jimi prilis nechavame ovlivnovat. Coz zaroven podporuje tvou myslenku, ze abychom jimi nebyli ovlivnovani, meli bychom zacit u sebe. S tim naprosto souhlasim.

Jarda
re: daiterr
4. 06. 2012 14:19

hmm no na Greys, reptiliány a ještírky(pana Bendy) si moc nepotrpím a raději hledám prvně chybu u sebe a často ji tam naleznu. A teprve pak hledám chyby kolem sebe :-) Netvrdím, že entity, které nás negativně ovlivnují neexistují. Avšak házet všechno zlo světa na ně se mi zdá jako příliš pohodlné "řešení" :-)
Neříkám, že tvrdíš něco z toho co píšu, četl jsem jen poslední komentář(12:25) Nemám chut ti ani brát tvoje názory(neznám je pořádně) nebo tě zpochybnovat. Je to jen námět k zamyšlení.
koules
Garias
4. 06. 2012 14:14

Ty to dokazes vzdycky vsechno tak pekne otocit, jen abys proboha nemusel nahodou s nekym souhlasit... :)
garias
koules
4. 06. 2012 14:01

To tvrdíš ty, nie ja :D
koules
Garias
4. 06. 2012 13:45

garias 4. 06. 2012 11:36 - ted jsi me pobavil, Gariasi:) Takze vedcum, o kterych mluvis ty, tem verit mam ,ale vedci, na ktere odkazuji ja, jsou hlupaci?
daiterr
Koulesi
4. 06. 2012 12:25

faktem je, že "Greys" jsou svou povahou studení a bezcitní, takže by to odpovídalo i jejich profilu. Od známého vím něco podobného - že vyhledávají tyto nižší vibrace a také je u lidí podporují. Dost se tady v tomhle na Zemi angažují. Myslím, že proto je na této planetě takový chaos a zmar..¨

Ale jak píšeš - zřejmě jsme si to nalajnovali s nimi dopředu, protože náhody neexistují. Jsou názory, že si s nimi občas měníme úlohy..

Ještě k těm "Greys" - strašně dobře jim dělá, když jeu člověka nepohoda a depka. Ale běda, jakmile se dotyčný zamyslí, uvědomí si tuto skutečnost a razantně se začne bránit. To prý přímo nesnáší "o)
koules
Daiterre
4. 06. 2012 12:14

Myslím, že loutky nejsme, Daiterre, že hrajeme hru podle sebe, tak jak je nejlepší pro NÁS. Mimozemské civilizace samozřejmě jsou, o tom nemám nejmenších pochyb... Veřejně se o tom začíná mluvit, kontakty s simi začínají potvrzovat i astronauti, kteří o tom měli dlouhou dobu zákaz mluvit.

Myslím, že o tom, že bude mít lidský člověk nějakou negativní zkušenost s "greys", si rozhoduje na úrovni duše už při plánování své inkarnace. Neumím si to totiž jinak vysvětlit. Nejsem si jistý, jestli mohou tyto cizí mimozemské entity jen tak proti vůli lidí manipulovat s jejich těly či dušemi. Ale přiznám se , že v této oblasti moc informací nemám.

Nicméně, můžu tady přidat zkušenost právě s ještěřími bytostmi (reptiliany). Jsou mezi námi. Nechci vyvolávat strach, protože obecně vzato, pokud jim nedáte příležitost se na vás napojit, nemůžou to udělat. To, co rozhoduje, jestli vás budou zneužívat (teď myslím jen energeticky), je vaše "kvalita" myšlení a života obecně. Jsou to bytosti, které neznají Lásku (mám na mysli lásku s velkým L, tedy tu pravou esenci, na níž funguje náš vesmír). Tyto bytosti si speciálně vybírají lidi se strachy, fobiemi, negativnimi vlastnostmi atd, obecně lidi, kteří vibrují na nižších vibracích. To je to, co je přitahuje, těmito lidmi se "živí". Pokud posouváte svou úroveň vědomí výše směrem k vyšším vibracím, nemůžou na vás. Zároveň také velmi pomáhá psychická ochrana (viz např. výborná knížka od Judy Hall - Umění psychické ochrany).

Jistá léčitelka, kterou velice dobře znám, s touto bytostí komunikovala a nakonec ji skrze Lásku, kterou jí posílala, a kterou tato bytost s nízkými vibracemi nedovedla snést, dokázala od člověka odvést. Výbornou metodou, jak zvyšovat sé vibrace, může být např. metoda Hoponopono, ale je jich mnohem víc.
daiterr
Sylvia
4. 06. 2012 11:52

též zdravím. Daří se fajn, jen času je na všechno málo "o)
Sylvia
Koules, Daiterr
4. 06. 2012 11:37

Je fakt, ze tu nikto na 100% nic netvrdi a ked sem niekto da odkaz a druhy si ho ani nepozrie a debatuje, jak sme vsetci slepi veriaci, tak to ale na facku proste je a je to aj na to, ze sa budeme posielat niekam. S urcitym dekorom samozrejme :-).

Ja si len myslim, ze je tu viac skeptickych ludi, ktori sa vedou zaoberaju a citaju tieto diskusie a obcas nieco prihodia, ale aspon to maju v hlave zrovnane a nieco vedia (priklad Samby). Ale ani pri obrovskej snahe nejde ignorovat, ze sa tu dohaduje niekto, kto je zakrnely z obidvoch aspektov, bez logiky....ja tychto ludi nemusim a prinajmensom ani nebudem ignorovat, ked bez argumentov planataju do vetra a nikto nebude reagovat, tak na to tito Gariasovci cakaju. Pokial si niekto mysli, ze Garias je zastanca vedy, tak je vedla. Je to typ cloveka , ktoremu ked dojdu argumenty, tak si aj vymysli nieco, len aby oponoval, bez logiky a skrupuli Ti ukradne vetu a pouzije proti Tebe, bez toho aby sa namahal pouzit vlastnu hlavu. Takze ano debata ok, ja to citam rada, ale ani nechcem, aby tu niekomu prechadzali dezargumenty len tak bez povsimnutia, pretoze toto sa tymto ludom hodi do kramu.

Som inak rada, ze ste sem prispeli zrovna traz...a Daiterra zdravim, ako sa Ti dari? Nebol si tu dlhsiu dobu :-))
garias
koules
4. 06. 2012 11:36

Ja viem jedno, aj špičkoví vedci zvyknú veriť v určité bludy. Nepovažuj vedca za nejakého boha. Je to úplne občajný človek ako ty alebo ja, akurát sa venuje určitej oblasti podrobnejšie.
Netvrdím, že sú to bludy, ale neveril by som ani vedcom slepo. Všetko je v plienkach. V mnohom sa háda, špekuluje, vymýšľa.
garias
Sylvia
4. 06. 2012 11:34

Ok tak si vymýšľam :DDD
daiterr
Koulesi
4. 06. 2012 11:14

"Kdyz na vlastni oci vidis lidi, ktere lecitelka zbavila privtelenych dusi, jak se klepou a placou,
zacnes nad tim uvazovat."

Tak tímto jsem si osobně prošel, takže tenhle pocit setsakra moc dobře znám.. To člověk přímo CÍTÍ, jak NĚKDO odchází tam, kam potřebuje a člověk se cítí najednou opuštěný.

K těm negativním bytostem - myslím, že průser je v umístění naší momentální "hmotné" reality, kdy se tu může prolínat všechno. Je to tady jako taková křižovatka. A reptoši, kteří zřejmě dokážou fungovat ve vyšší dimenzi, toho náležitě využívají..

Víš co mi utkvělo v paměti? Jak jsem kdysi četl od Buda Hopkinse o UFO-únosech a tam byl příběh jedné unesené. Na její dotaz, "co že vlastně dělají", tak jí jeden "greysák" odpověděl - "my jsme ti, co recyklují duše.." Přiznám se, že v té chvíli to s člověkem i zamává a veškeré sny o nějakém klidném "životě po životě" berou rázem za své.. Jsme opravdu jen loutky, které musí hrát svou úlohu podle někoho? Nebo jak to tedy je?

Tak vidíš - už to je přímo námět na román.. A jestli se jednou naštvu, tak fakt něco takového spísnu a bude klid.. "o)
iveta
koules
4. 06. 2012 9:46

myslím tím třeba u lidí co prožijí NDE nebo AC?
myslím, že tito lidé ovlivňují podstatně toto pole.
iveta
koules
4. 06. 2012 9:38

a co takhle zkoumat u vnímavějších lidí také elektromagnetické pole?

koules
Daiterr
4. 06. 2012 9:26

Ano Daiterre, naprosty souhlas. Jen nejsem presvedceny, ze tu muzem sami neco vyzkoumat. Muzem tu vzdy akorat sdilet sve zkusenosti, ktere s danou oblasti mame. Ale to je na druhou stranu myslim to rozhodujici.

Chapu, ze Garias v tyto veci neveri, protoze se s nimi nikdy nesetkal. Ja ano. Mam osobni zkusenosti s nehmotnym svetem, a nejsou to jen zkusenosti dobre. Lide s jasnovidnymi a lecitelskymi zkusenostmi, se kterymi se stykam, do jednoho potvrzuji, ze se v posledni dobe stále vice a vice setkavaji s bytostmi, ktere jsou velice negativni a ovlivnuji nas. Je to ostatne videt i na dobe, ve ktere zijeme. A je mozna dobre, ze je nevidime, ze na to jeste nejsme pripraveni. Myslim, ze kdybys za svymi zady videl nekolikametrou reptilianskou bytost, ktera ti odcerpava energii, klidny bys moc nebyl.

Kdyz na vlastni oci vidis lidi, ktere lecitelka zbavila privtelenych dusi, jak se klepou a placou,
zacnes nad tim uvazovat.

Kdyz ti jasnovidka zacne prinaset zpravy od me sestry, ktera je v tu dobu po nehode umelem spanku, a pritom se nikdy spolu nevidely, zacne ti to byt divne, jak je to mozne....

Kdyz zjistis, ze se kolem tebe pohybuji mimozemske entity, hodis to jen tak zahlavu?

A tech mych zkusenosti je daleko vice. Jsou to prave osobni zkusenosti, ktere jsou pro me urcujici. Garias tyto zkusenosti nema, jeho uroven vedomi je k nim nepusti. Jak si tu mockrat psal, kazdy jsme na nejake ceste. Vim, ze dukazy prinest nemohu. Ale to pro me neni dulezite. On je jednou stejne nekdo prinese, jsem o tom presvedceny.
Myslim, ze dulezitejsi je otevrit mysl, odhodit za hlavu nanosy dogmat, kterymi na nas spolecnost od malicka zavaluje a zacit premyslet sam za sebe.
daiterr
-
4. 06. 2012 8:16

Bylo by moudré si uvědomit, že NIC nelze jen tak hodit ze stolu. Věda sama přiznala několikrát, že "život po smrti + andělé + duše" sice nemůže zatím nijak potvrdit, ale ani vyvrátit a opravdu se už pracuje s více teoriemi. Takže jakékoliv "Pinokiování" a "Hraškování" je v tomto případě jasně irelevantní. Nelze nic zamítnout, když k tomu NEJSOU důkazy!

Naproti tomu tady máme sta tisíce svědectví a zážitků, které se týkají snad všech "duchovních" odvětví. Můžeme tedy potvrdit, že všechno existuje? Samozřejmě, že nemůžeme. Jsou to zatím pouze velice dobré indicie, které bude třeba blíže zkoumat. Takže ani tady nejsou zatím jednoznačné důkazy.

Z toho vyplývá, že veškeré vzájemné napadání tady v diskuzi toliko k hovnu dobré jest, milí a vážení "o))

Ani jedna strana nemá stoprocentní důkaz (zatím).. Takže jestli by nebylo spíše moudřejší místo různých narážek více přemýšlet a v rámci možností i sem tam něco sami zkusit vyzkoumat.

Někde se tu píše cosi o "30-ti lidech na fórech a palbě otázek.. argumentů.." No bez debat - i kdyby jich bylo milion, tak nemají šanci ani jeden, protože furt bude platit, že ani jedna strana přímé důkazy nemá. Věda neprokázala, že nic neexistuje a "mystici" zatím mají jen indicie a zážitky, což se také ještě nedá považovat za důkaz.

Takže jak to tady rozlouskneme? Budeme se dále "Pinokiovat", "Hraškovat", "dogmatikovat" a posílat do blbince? Nebo uznáme, že je lepší více přemýšlet a aspoň zkusit vymyslet nějakou teorii?

Osobně vsázím na tu teorii o "vše-energii", ze které je úplně všechno. Takže tím pádem nelze zatím vyloučit naprosto nic.
koules
...
4. 06. 2012 7:58

Gariasi, nezlob se , ale placas pate pres devate. Vubec nevis, o cem pole torze je. Driv nez ji zacnes kritizovat, sezen si k ni, prosim, nejake informace. Takhle tve argumentace opravdu vypadaji hloupe.

Svou argumentaci "Nechcem ťa strašiť, ale obzvlášť ruskí vedci niektorí majú dosť podivné hypotézy" jen opet dokazujes, ze te nejaka veda vubec nezajima. Ze veris jen svemu mozku a tomu co se ti hodi. Je ti uplne jedno, co tu kdo napise, vubec se nenamahas zkoumat vedecke namitky druhych, ac se sam povazujes za vedecky zalozeneho...

Mimochodem, G. I. Šipov je člen Ruské akademie ved, ředitelem Centra fyzikálního vakua,v roce 1998 byl ve Spojených státech amerických zvolen osobností roku a Americký biografický institut jej zařadil mezi 500 nejvlivnějších osobností 20. století.

Podle tebe to to jen nejaky rusky nouma, ktery si vymysli. Nu, je to tvuj nazor, ok. Nehodlam te tu presvedcovat, je mi uplne jedno, co si myslis. Mozna ze informace o torznich polich treba pomuzou jinym, kteri maji otevrenou mysl a hledaji....
Sylvia
Garias
4. 06. 2012 1:26

Zase slepa viera....si dogmatik a fanatik, video si nevidel, vymyslas si...
garias
...
4. 06. 2012 1:03

Dušu vyvrcia najviac spôsob akým sa hmota správa. Zoberme si hociktorý organizmus, rastlinu apod. Je to veľmi hustá a pevná hmota. Tá zachováva svoju štruktúru. Akonáhle sa hmota zjemný, eletrické impulzy, magnetizmus, dochádza ku jej nestabilite.

Mám na mysli myšlienky. Mnohí z nászažívajú doslova radikálnu zmenu pocitov. Ráno sa zobudíte po zlej noci, ste nahenvaný. Odrazu cítite smútok, rozvášnenie o chvíľu strašne krásny pocit zo života, neskôr ste smutný.

Čím je hmota ktorá utvára život jemenšjeia, tým je nestabilnejšia. Rýchlejšie sa mení.

Hmota na úrovni polí (Ako by asi duša bola) je natoľko nestabilná, že nemôže utvárať pevné formy a rozhodne nemôže byť produktom nejakých pevný myšlienok, nejakého vedomia.

Živý je na Zemi, nemôže byť v plazme Hviezdy. Pretože tam sú molekuly totálne nestabilné.

Ztoho dôvodu duša nemôže existovať. Podľa mňa je to jasné už z okolia ktoré pozorujeme.
garias
koules
4. 06. 2012 0:56

Nechcem ťa strašiť, ale obzvlášť ruskí vedci niektorí majú dosť podivné hypotézy. Nechcem ich nijako zvlášť kritizovať, ale veta "Vedci dokázali" a "Vedci na tom pracujú" je už trochu otrepaná fráza. Používa ju kde kdo... nemyslím teraz teba, ale že na dokazovanie sa nepoužíva vedecký výskum, ale obyčajne len tá samotná veta, že "Veda dokázala" :D
garias
Dana
4. 06. 2012 0:54

Dokážem vymyslieť omnoho krajšie veci ako nejakí anjeli ktorí zachránili dieťa padajúce zo stromu. Istý čas som písal krátke poviedky, takže sa odvážim vymyslieť ďaleko krajšie veci. V skutočnosti, z hľadsika umeleckej literatúry, mi prídu práveže anejli dosť suchí. Skutočne bez fantázie. Robia totiž stále to isté. Také čosi nevytvorí ani začínajúci spisovateľ - aby opakoval to isté donekonečna :D Takže ani v tomto si neuspela, je mi ľúto :DDD

Sylvia
..tento dokument som videl asi pred 5timi rokmi, chodievalo to na zone reality, ktorú neskôr zrušili.

//Podla mna video ani nevidel//..to si len znovu dokázala svoju slepú vieru :D
koules
...
4. 06. 2012 0:21

lup 3.06. 2012 6:41 -
Lupe, andělé a lidé mají odlišnou vývojovou linii. Tzn. že andělé nemohou být lidmi (ve smyslu, že mají lidkou duši) a lidé se nikdy nestanou anděly. Nicméně udajně se andělé v ojedinělých případech mohou inkarnovat do lidského těla. Popisuje to i Lorna Byrne ve svých knihách.

To, že že jsi měl určité nádherné pocity při nepříjemném zážitku, je docela normální, dost lidí to vnímá taky. Je to jen důkaz, že máš vyvinutou intuici a jsi schopný vnímat jemnohmotné bytosti, ikdyž třeba zatím ne vidět.

garias 3. 06. 2012 22:32 - Gariasi, budeš se divit, ale vědci intenzivně pracují na důkazech existence lidské duše. A podle mě s ním příjdou velice brzy. Jedním z dosavadních zajímavých vědeckých počinů je třeba důkaz existence torzních polí geniálním ruským vědcem G.I.Šipovem. V podstatě vědecky dokazuje, že svět má božskou podstatu. Více v knihách manželů Tichoplavových Neomezené možnosti člověka a Fyzika víry.

Přikládám originály Šipovových vědeckých prací, což tě jako vědecky založeného člověka určitě uspokojí, takže si můžeš vše pečlivě ověřit...

http://www.shipov.com/science.html

Jen tě chci upozornit, že na téma torzních polí bylo publikováno cca 10 000 odborných studií a dnes se věnuje této problematice seriózně více než 100 vědců z celého světa...
Sylvia
Dana
4. 06. 2012 0:11

To nieje o tom, ze nama fantaziu, aj ked ani tu nema, tu ide o to, ze on nema nic, len jeden nazor, ze existuje Hrasko. A ostatni su slepi veriaci, jak verglik. Ked mu toto napises, tak Ta odkaze do rise rozpravok...za Pinocchiom. Podla mna video ani nevidel, myslim to, ktore je tu k teme, ale to nieje podstatne, hlavne, ze sa diskutuje.
Dana P.
garias 23:56
4. 06. 2012 0:06

ty už opravdu nevíš kudy kam. A víš, že s fantazií je život hezčí? A suchary nemá nikdo rád, dej si pozor :o)
garias
Lup
3. 06. 2012 23:56

Porozmýšľaj ale aj nad tým, koľko ľudí vymyslelo podobných bohov. Proste niečo sa človeku v mozgu opakuje. Určité javy. Všetkým sa teda toto môže diať. Všetci si môžu namýšľať fantáziu. Jednoducho sa im generujú podobné procesy v mozgu.
lup
Harias
3. 06. 2012 23:42

Zamyslel si sa nad tým, ak jav pripúšťaš, prečo podobné zážitky má množstvo ľudí? Tiež to môže svedčiť o niečom. Nemyslíš?
LuP
garias
iveta
3. 06. 2012 23:41

Aj keď nejakú nájdem, vymyslel som ju nie? Kde je napísané že musí naozaj to spoločné existovať?
iveta
Garias
3. 06. 2012 23:40

a je to tady....Jav pripúšťam
a nepřemýšlel si taky nad tím jestli všechny tyto jevy,vnímání atd. nemají nějakou souvislost?
garias
iveta ja nepíšem
3. 06. 2012 23:33

aby si niečo vyvracala. To asi znova píšem litánie zbytočne :D
garias
lup
3. 06. 2012 23:33

Opakujem. Jav pripúšťam. Ale nepripúšťam iné vnímanie. Napríklad že dotyčný počuje hlasy z vesmíru. Ako píšem, medzi ním a tebou napríklad, nieje žiadny rozdiel ducha. Ty nie si zakrpatený, nie si nejaký na nižšej dimenzii. Duševne ste na tom veľmi podobne. To že on počuje tie hlasy a ty nie, neznamená, že on musí niečo skutočné zažívať.
iveta
Garias
3. 06. 2012 23:32

ale já ti to nevyvracím,já ti to přeji aby si měl jiné názory :-)
vždy´t i ti ostatní ti to přejí:-)
lup
Garias
3. 06. 2012 23:31

"Je prirodzené že neverím. Nemám dôvod..."

Potom je akákoľvek debata zbytočná. Skrátka musíš prežiť na vlastnej koži.
LuP
garias
lup
3. 06. 2012 23:31

Ak niekto uvidí nejaký úkaz, beriem, môže byť. Ale ak sa niekto rozpráva s anjelom, neverím. Prečo. Pretože medzi nami neije duševný rozdiel. Ten rozdiel si ten druhý vymýšľa...
garias
lup
3. 06. 2012 23:29

Je prirodzené že neverím. Nemám dôvod...
garias
iveta
3. 06. 2012 23:29

Ale to aj ten čo ti neverí predsa... a napriek tomu má iné názory! Prečo?
iveta
Garias
3. 06. 2012 23:28

já si nechci nic představovat já jen vidím,cítím,mluvím,miluji,....
lup
Garias
3. 06. 2012 23:28

"prečo veriaci človek v niečo nemôže presvedčiť neveriaceho? Prečo?"

Jednoduché vysvetlenie. Neveríš, že človek zažil niečo, čo sa vymyká Tvojmu chápaniu, logike, presvedčeniu,...
Tam je najväčší problém.
LuP
garias
iveta
3. 06. 2012 23:27

Keby som ti chcel zle, tak ti napíšem..ver tomu, to je UUUUUURČITE PRAVDA...tak ako to ovečkám hovoria vodcovia siekt !
garias
iveta
3. 06. 2012 23:27

Bez otázok, bez ničoho, alebo je jedno ako veľmi hodnotíš tie zážitky....bez rozmýšľania si slepý veriaci !!!!
iveta
Garias
3. 06. 2012 23:26

věřím tomu co vidím a cítím,ty zřejmě asi neé.

garias
iveta
3. 06. 2012 23:25

Predstav si že tisíc ľudí bude tvrdiť, že mali zážitok s tebou a údajne si satanistka.

Prečo tomu neveríš? Pretože sisi položila základnú otázku: Hovoria pravdu? Som satanistka?

Nie si. Takže určite klamú. K rpavde si sa dopátrala otázkami.

Predstav si človeka, ktorý bude veriť iba tým zážitkom (ako si to ty tu pvoedala o vás: Citujem ťa:

víš v čem je rozdíl?
My ji nepotřebujem dokazovat....nám stačí ty zážitky a ty jsou to největší co tě může potkat.
Toť vše :-)

..ten čo verí iba tým zážitokm, by uveril lži. A je jedno či ten zážitok opisuje jeden, alebo miliarda ľudí.
garias
iveta
3. 06. 2012 23:21

No práve o tom píšem, že proste tomu iba slepo veríš.
garias
lup
3. 06. 2012 23:21

O čo tu ide? Ide tu o to, prečo veriaci človek v niečo nemôže presvedčiť neveriaceho? Prečo?

Treba popremýšľať čím to je. A potom, prečo to čo neplatí na toho druhého, prečo to paltí na onoho veriaceho? To je základ. Proste klásť si otázky.

Ak si človek kladie správne otázky, môže sa dopátrať toho veľmi veľa. Ale len uverením, ako moslim v to že môže mať ženu aj 12 ročnú, tým nezíska človek vôbec nič.

A to je to, čo hovorím ľu´dom už celý život. KLadte otázky. Napríklad pri anjeloch:

Hovoria tí ľudia naozaj pravdu? Alebo je to len užasnutie seriálu, aby sa dobre predával na trhu? (Bez uchvátenia vám to nikto pozerať nebude, však? To je logické).

Ak aj niečo zažili, vyložili si to správne?

Naozaj sa stalo to čo hovoria?

A čo prípady, kedy to ľudia nezažili?

Proste kladením otázok, a serióznych, na ktoré ani veriaci nevie odpvoedať veľakrát, proste kladením premýšľate nad možnosťami a zvažujete pravdu. Je to veľmi dôležité v živote. To rozmýšľanie!

Podobným spsôbom človek nenaletí reklamám, politikom, podomovým obchodníkom ani sektám. kladenie otázok je strašne dôležité.

Ak budete niečomu len tak veriť, budete veeeeeľmi ďaleko od pravdu. Pravda sa nedá nájsť len uverením. Mnohí ju hľadajú dlhé roky. Ľudstvo hľadá pravdu vesmíru tisíce rokov. Nemôžeme si dovoliť si niečo vymyslieť o vesmíre a slepo tomu veriť.
iveta
Garias
3. 06. 2012 23:21

víš v čem je rozdíl?
My ji nepotřebujem dokazovat....nám stačí ty zážitky a ty jsou to největší co tě může potkat.
Toť vše :-)
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 23:19

Ale teraz uz si trapny naozaj, vazne nedostatky? Prosim Ta nieco svoje nemas? Neopakuj po ostatnych, a nedostatkami druhych sa netrap, Ty ich mas tolko, ze to bije do oci aj usi....chlape zacni citat....nikto tu nepise, aby Tebe daval dokazy, to je len Tvoja sebestredna natvrdlost, ze si myslis, ze Tebe ma niekto davat dokazy. Nevies to, co vedia vzdelanci z vedy a necitas ani opozicne nazory....len chces exhibovat, ale zaujimavy teda niesi. Idem spat s tym, ze ma pobavil jeden zatrpknuty Hrasko :-)))
lup
Garias
3. 06. 2012 23:11

Príspevok z 23.07 platí aj pre Teba.
Debata bez konca.
LuP
garias
OPAKUJEM aj pre lupa
3. 06. 2012 23:11

Ešte raz....je úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúplne jedno čo si budete o mne myslieť. Mne na tom vôbec nezáleží :DD

Ak chcete urobiť svoju vieru reálnou z hľadiska argumentácie, musíte ju dokazovať. Inak sa vám bude smiať miliarda ľudí. Toto je fakt, ktorý si musíte proste uvedomiť.
garias
lup
3. 06. 2012 23:09

:DDDDDDDD Kde som písal že si prečítal jednu? ...to je fuk. Nekomentujem :DDDD
garias
...
3. 06. 2012 23:09

Tento problém sa týka skoro všetkých ezoterikov..
lup
Garias
3. 06. 2012 23:08

A odkiaľ vieš, že som prečítal len jednu knihu na túto tému?

Vôbec by mi v diskusii s Tebou nevadilo, keby si sa pýtal ostatných, čo nás vedie k týmto názorom, aké mame zážitky, skúsenosti, prečo si myslíme, že to je tak, ako píšeme,... Ale namiesto otázok, aby si urobil svoj názor, chrlíš okolo seba oheň a síru. Takto skutočne nič nezistíš a ostaneš na rovnakej úrovni.
LuP
garias
...
3. 06. 2012 23:07

Ešte raz...vidím že máte vážne nedostatky v uvažovaní, v pohcopení čo je to dôkaz, čo znamená sitota apod.

Ak chcete, aby vám ľudia verili, v anjelov, karmu, posmrtný život, veriť a potom PRSKAŤ na toho kto vám neverí, to nestačí.
Potrebujete dôkazy. Ak ich nemáte a aj tak to tvrdíte, ste slepí veriaci. A ja doplním, že aj hlúpi ľudia. Bez urážky. Nikoho sa nesnažím uraziť. Taká je skutočnosť.

"Hlupák sa pozná určite podľa toho, že zavrhne všetko, čo neazpadá do jeho doterajších skúseností".

Vy zavrhujete všetko ostatné, čo vám nezapadá do vašich skúseností. Ak chcete aby druhý tomu veril a nezvrhoval vás, musíte to dokázať. Alebo dať minimálne nejaký náznak. Jednoducho sa správať ako rozumný človek a nie ako fanatický sektár :D
garias
LUP
3. 06. 2012 23:04

Bez urážky, myslel som to vážne :D Proste keď niekto hodnotí druhého podľa jednej knihy, tak mu to proste nemyslí :D
lup
Garias
3. 06. 2012 23:03

Na rozdiel od Teba, čítam aj "opozičnú" literatúru, aby som si urobil úsudok.

A skutočne mi to nemyslí. :-)) Došla zásoba argumentov, opäť urážky.
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 23:02

Clovek co nieje schopny argumentovat, pise, ze ostatni niesu schopni argumentovat...farizejsky pristup....verim tomu, ze by tu ludia boli, ale by diskutovali, ale neboli by fanaticki obhajovatelia a hlavne by neboli zatazeni zamindrakovanou minulostou, ktora im robi problem.
lup
Garias
3. 06. 2012 23:01

Možno si to neuvedomuješ, ale rovnaké slová platia aj pre Teba. :-))
iveta
Garias
3. 06. 2012 23:00

ale ty by si chtěl viď? :-))
garias
lup
3. 06. 2012 23:00

Tebe to tiež nikdy nemyslelo :DD Slepý veriaci môže prečítať milion kníh. Pokiaľ verí jednej veci bez dôkazu, JE slepým veriacim :D
garias
...
3. 06. 2012 22:59

Uvedomte si, že som tu sám, ktorý vytvára opozíciu a už máte problém sa len vyjadrovať :D

Predstavte si, keby tu bolo takých ľudí ako som ja 30. Čo býva na niektorých serveroch. Ja vám garantujem, že by ste boli pod takou paľbou otázok a argumentov, že by ste po dni opustili stránku :D To sa normálne stáva...

Vy nie ste schopní ani len ergumentovať. Tak aby ste ma presvedčili, že vaša viera je opodstatnená. No nemôžete, pretože slepo veríte a nemáte nič na dôkaz :D
lup
Garias
3. 06. 2012 22:58

Na otázku, či si siahol po literatúre si odpovedal:

"nesiahol :D Proste ty už máš pravdu a ostatné je blbosť. Ako píšem, vy ste tu naivní slepí veriaci."

Tak prečo tvrdíš, že sme slepo veriaci, keď si literatúrou nerozširuješ svoje poznatky. Z toho mi vyplýva, že si fanatik, ktorý sa bráni akýmkoľvek argumentom proti svojmu presvedčeniu. Ak by si totiž siahol po literatúre, začal by si aspoň uvažovať nad prečítaným.
A neposmievaj sa iným, že sú slepo veriaci, keď nevieš, aké zážitky a životné skúsenosti majú, čo ich priviedlo k súčasným názorom. Už so mto viackrát spomínal - bol som ateista, neveril som na život po smrti, duchov,... Po nejakých zážitkoch som zmenil názor. Ty si ešte v štádiu pred zážitkon. :-))) Tak čakaj a nikdy nehovor nikdy.
S pozdravom LuP
garias
iveta
3. 06. 2012 22:58

ACh len to nie, aby mi preskakovalo :DDD
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 22:54

Si vedla jak ta jedla, len chces nieco povedat a najdes si sposob, zarputily dogmatik a fanatik sa vyznacuje tym, ze necita ziadne ine prispevky len svoje a po sebe, takze si este aj sebastredny, keby si tie moje cital, tak by si vedel, ze nic neobhajujem, ale to je na Teba moc. To ma len utvrdzuje, ze si fanatik a vlastne mas blizko k sektarom, ktore si tu sam prezentoval jak negativne. Jaky je rozdiel medzi Tebou a nimi? Ked chces nieco prispievat, tak si najprv precitaj, co pisu ostani....ale to sa Ti nechce, ides jak baran za svojou lajnou a nic Ta nezaujma, preto s Tebou diskutovat je tazke, ale ked sa niekto od toho odosobni, tak aj zabavne. A JA SA DNES VECER DOBRE BAVIM....:-) ...hadaj preco?
iveta
Garias
3. 06. 2012 22:52

já už na to přišla...ty jsi smutný, že se ti nic podobného neděje a chtěl by si taky co? :-))
lup
Garias
3. 06. 2012 22:51

Platí to aj naopak. :-))
garias
...
3. 06. 2012 22:49

"Existujú anjeli?"...."Asi nie" Ok skončili sme.
"Existujú anjeli?"...."Možno"...."Ako vieš? Máš dôkaz?"...."Myslím si to"....OK koniec diskusie.

Ale tu sme svedkami tohoto:
"Existujú anjeli?"..."Určite"...."Máš dôkaz?"...."ty si zaostalý" :DDD

Takto vypadá diskusia tu na tejto stránke. Proste slepo verí a háda sa miesto prijatia faktu, že fakty fakt nemáme :D
iveta
jardo
3. 06. 2012 22:47

nápad by to byl dobrý,rozčiluje mě to ,že kolikrát se některý komentář zobrazí až za delší dobu a nemůžeš tak reagovat hned. Nebaví mě to neustále aktualizovat.
garias
Sylvia...
3. 06. 2012 22:46

To že tu prskáš mieto poukazovania na rgumenty v prospech anjelov ma len uistilo, že SI slepý veriaci :D Proste nemáš žiadne fakty, NIČ čo by tvoju vieru nejako podporilo. Ostáva ti už len to prskanie. Je to veľmi starý avšak známy spôsob bohajoby názoru, kotrý sa zakladá na slepej viere.

Slepá viera nemá dôkazy. Nemôže nič dokázať. Avšak je slepá, musí slepo obhajovať to čomu verí. Ako inak sa to dá než prskaním, keď nemá fakty? Inaksa nedá. A tohoto sme tu svedkami.

KEBY BOLI nejaké tvrdé fakty podporujúce exsitenciu anjelov, no tak ich vyložíš a skončili sme. Nehádame sa. Hádame sa preto, lebo ich nemáš, slepo veríš a musíš prskať, aby si nejako svoje názory obhájila.

Preto som ja neviem čo všetko, ale zatiaľ som určite niečo...človek ktorý nepočul jedinú vec podporujúcu anjelov :D
Sylvia
Jarda
3. 06. 2012 22:43

Preco chat? My tu stale hovorime o jednej teme.....ostatne nechaj na admina...
garias
iveta
3. 06. 2012 22:43

To je nič, to by si mala diskutovať o viere napríklad na pokeci. To sú iné fukoty :D
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 22:42

A zese opakujes, je mi jasne, ze niesi schopny vyplodit svoj aspon trochu rafinovany argument....a zatial mi sa bavime k teme....zdravy rozum s tym sa Ty neohanaj, ten nechaj skutocnym vedcom, ktory chcu nieco zistit, nie fanatika, ktory je ovplyvneny nabozenskou dogmou z detsva a rovnako detsky proti nej bojuje takymto infantilnym sposobom...
iveta
ty bláho
3. 06. 2012 22:40

spomalte!
vybaflo tady na mě tolik komentářů,že nestíhám :-)))))
garias
Jarda
3. 06. 2012 22:35

Ja len apelujem na zdravý rozum, ktorého je tu nedostatok :D
garias
Dana
3. 06. 2012 22:35

Prosím ťa, ty už navštív nejakého psychiatra, aby ti vyliečil tovju nervozitu :D Neobťažuj ma :D
Jarda
re:
3. 06. 2012 22:34

Záplava Gariasových příspěvků jimiž nás tu ostřeluje se blíží kadenci kulometu :-) S takovou už by se dalo uvažovat o chatu. Co vy na to? :-) Snad by se ty komentáře tady trochu zpřehlednily.
garias
..
3. 06. 2012 22:34

To sú všetko len hypotézy. Ale máme niečo konkrétne čo to potvrdzuje? Alebo aspoň nejaký náznak?
Dana P.
garias
3. 06. 2012 22:34

pán farár ti nepovedal, že máš být k lidem vždycky slušný?
lup
...
3. 06. 2012 22:33

Siahol som po literatúre, ktorá podáva možné vysvetlenia zážitkov klinickej smrti z hľadiska neurologického, filozofického aj fyziky.
LuP
garias
Syliva
3. 06. 2012 22:33

To vidím, priam hýriš zábavou :D //Ty si vlastne taky maly hlupacik, obmedzeny//
garias
Dana
3. 06. 2012 22:32

Už som si zvykol ti všetko opakovať aj desať krát...
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 22:32

Bavi ma to zatial :-), ale ked to povies kazdemu, tak tu budes sam voja v poli, suhajko
garias
,...
3. 06. 2012 22:32

Venujme sa ale téme...

Jediný náznak že existuje napríklad duša, alebo anjel! Máme????
Dana P.
garias
3. 06. 2012 22:32

už se opakuješ, začíná to být dost nuda
iveta
Garias
3. 06. 2012 22:31

věřit přeci můžeš jen sám sobě.
To je snad dostatečná odpověď.

Jinak ti tedy rozhodně nevěřím to ,že to všechno s tím UFO tady chceš teď zamést pod koberec.
Jako ,že si nic neviděl,jen nechceš přiznat a vysvětlit nám tvůj nevysvětlitelný jev :-))
Nic víc ti na to neřeknu

garias
...nie
3. 06. 2012 22:31

nesiahol :D Proste ty už máš pravdu a ostatné je blbosť. Ako píšem, vy ste tu naivní slepí veriaci.
garias
lup
3. 06. 2012 22:30

Siahol si ty po inej literatúre? :DD
garias
Sylvia
3. 06. 2012 22:29

Však mlč ty..ked tak dobre poznáš ako sa neodpovedá na názor druhého, tak načo mi toto píšeš? :DDD Ja bez teba prežijem :DD
lup
Garias
3. 06. 2012 22:29

Mnohokrát sme sa tu bavili o tejto téme, predkladali sme literatúru. Zaujímalo by ma, či si aspoň po literatúre siahol.
LuP
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 22:28

Myslim, ze najviac casu tu stracas Ty, aj so svojim Hraskom, tak sa ukludni, ja cas nestracam, su tu ludia, ktorych komentare su pre mna prinosom, tie Tvoje su len na smiech, co sa tejto temy tyka. A cakam nieco nove.....ked nemas co, tak Ti poradim: "Mlcanie zlato"
garias
Dana
3. 06. 2012 22:28

Histerický záchvat :DDD
garias
lup
3. 06. 2012 22:27

:DDD No tak aj Pinokio má indície...napríkald z dreva sa dá vyrezať panáčik :DD
lup
Garias
3. 06. 2012 22:26

Nehovorím o dôkaze, ale o indíciách.
LuP
Dana P.
Sylvia 22:20
3. 06. 2012 22:26

:o) :o) :o)
garias
lup
3. 06. 2012 22:25

Tak dokáž opak. Tvrdíš že po smrti je život, tak dokáž.. :)
lup
Garias
3. 06. 2012 22:24

"Po smrti vedomie zaniká, nijako sa neprejavuje."

Na túto myšlienku si prišiel sám, alebo si ju niekde kúpil? To nie je indícia.
LuP
garias
Sylvia...
3. 06. 2012 22:23

:DDD Strácaš čas. Urážanie anjelov nepotvrdí :)
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 22:22

Zbytocne po mne opakujes, nepomoze Ti to, ja som len zistila, ze Ty si vlastne taky maly hlupacik, obmedzeny svojimi dogmami a ja urcite neposobim jak fanatik, to sa pozri do zrkadla, uz si len smeisna figurka, co sa chyta slamky a obvinuje niekotho z niecoho, co robi on sam...sa spamataj....
garias
lup
3. 06. 2012 22:22

Po smrti vedomie zaniká, nijako sa neprejavuje.
garias
Sylvia
3. 06. 2012 22:21

Áno ja viem, že pre teba má zmysel len to, keď ti všetci pritakajú aká si múdra. To nemusíš hovoriť, to dávno vieme :D
lup
Garias
3. 06. 2012 22:21

Daj sem jedinú indíciu, prečo by podľa teba nemal existovať duchovný svet, život po smrti,...
A ja ti dám sem niekoľko vlastných skúseností, ktoré budú podporovať indíciu, že existuje niečo po smrti. A Ty mi zase nebudeš veriť, budeš ma obviňovať z klamstva a výmyslov, posmievať sa, že verím bludom? Ako si to už x-krát urobil.
Nie logikou. Pretože rovnakou logikou odpoviem ja.
S pozdravom LuP
Sylvia
Dana
3. 06. 2012 22:20

Tak tu mame Gariasa aspom na srandu....pretoze diskusia s nim je fakt nulova a nema ziaden prinos, furt tie iste srandovne argumenty, nic nove....len fanaticky postoj....ale ok, obzory nema kazdy a nechce sa mi presviedcat....ja tiez netvrdim nic na sto percent, ale pripustam moznosti....a nechce sa mi dohadovat, len ma zaraza zarputilost prihluplych ludi, ktori si ziju vo svojom svete a myslia si, ze tam je ta najspravnejsia cesta
garias
Sylvia
3. 06. 2012 22:18

Upokoj sa..vypadáš ako fanatik veriaci, ktorý na každého prská čo mu nezhltne tie jeho bludy :DD
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 22:17

Ty nechapes, Ty sa nicim nezaoberas, mas svoje nabozenske dogmy, ktore su stare uz davno, moderni ludia uz rozmyslaju inym smerom, Ty si proste nevyzrete decko, pritom chlap v 28 rokoch, ci kolko mas, uz ma byt davno vyzrety, Teba to davno obislo....
garias
Sylvia
3. 06. 2012 22:17

KOmunizmus :DDDDDDDDDD No to si zabila moja... :DD
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 22:16

No ale to si na omylu, pretoze v tom praveku zijes Ty, su tu veci, ktore su nove, to len Ty si zaostaly v svojom mysleni, ktore nepripusta nic nekonvencne, to je to iste jak komunizmus....gratuluejm
garias
..
3. 06. 2012 22:16

už to tu píšem asi 10ty krát za dva roky...a stále to nechápu niektorí :DDD
garias
iveta
3. 06. 2012 22:15

Ale ja netvrdím aby si tomu verila neverila. Ja práveže žiadam aby si mi slepo neverila a poždaovala od mňa dôkaz. Ak ho nemá, NEVER mi. Presne to chcem. Ale chcem aby si tak rozmýšľala vo všetkom. Aj s anjelmi. Nie že chceš dôkaz toho čo sa ti nepáči a to čo sa ti páči, tam už slepo veríš.
iveta
Garias
3. 06. 2012 22:14

tak znovu...můžeš mi nějak logicky vysvětlit tvůj případ ohledně UFO, který si viděl?
no vysvětlíš mi to logicky, a nechci slyšet to co už si tady psal,chci tvůj osobní ZDRAVÝ názor na celou věc.
Bude sa veriť v sktočné veci.
Tak mi dokaž jestli to bylo skutečné a nebo si stratil rozum stejně tak jako to tvrdíš o ostatních?
garias
Dana
3. 06. 2012 22:10

Ale ja mám dôkaz, rozprával som sa s Pinokiom. :D Podľa tvojho rebríčka dokazovania, je toto pre teba dostatočný dôkaz :DD
Dana P.
Sylvia
3. 06. 2012 22:09

myslím, žes to trefila přesně. Garias je jediný fanatik na tomto webu. Žádné důkazy pro svá tvrzení nemá, přínos v diskusi nulový, urážlivé vyjadřování pokud neví kudy kam. Je mi ho docela líto.
garias
Sylvia
3. 06. 2012 22:00

Je mi ľúto, ja žijem v 21om storočí, nie v praveku, období povier a klamania detí rozprávkami o strašidlách z lesa.
Sylvia
Garias
3. 06. 2012 21:57

Tak si zhodnot, co je inteligentne, namiesto, aby si premyslal, co to moze byt, tak len prskas okolo seba, ze si niekto vymysla. Neviem preco by si to niekto vymyslal, ma to proste nejaky dovod, jeden si moze vymysliet, ale toto nieje jednotlivy pripad.

Jediny, kto tu pouziva osobne invektiva a obvinuje ludi z fanatikov si Ty. Keby si chcel najst pravdu, tak sa nad tym zamyslis, ale Ty len okolo seba prskas a fanaticky obhajujes tu svoju teoriu, ze to neni pravda. Keby si to robil aspon na nejakom podklade, ale nie, Ty si vlastne jediny fanatik na tomto webe. Nikto nema potrebu Ta presviedcat, ale vsetci len reaguju na to, co hovoris. Ja netvrdim, ze to je vyslovene to, co to pripomina, len je to moznost. Ty ale nepripustas moznosti. Ked nevies kam s argumentami, tak zacnes spominat pincchia a uz si s tym trapny, je to obohrata pesnicka. Nieco nove nemas? Nieco, do by naznacovalo, ze to beries na vedomie a rozmyslas, co byt to mohlo byt. To by bolo prospesnejsie.
iveta
Garias
3. 06. 2012 21:08

člověk nemusí být bezpodmínečně slepý jak ty uvádíš.
iveta
jinak
3. 06. 2012 21:05

mám pocit ,že si se do toho celého problému tak trošku zamotal,protože jsem přesvědčená, že ty osobně věříš taky v nějaký ten nevysvětlitelný jev.:-)
Rád by si o tom mluvil ale snažíš se aby to nikdo nepostřehl a neoznačil tě za stejného jako jsme my tady.
garias
iveta
3. 06. 2012 21:04

Potom medzi slepých nepatríš...
iveta
Garias
3. 06. 2012 20:40

neprosazuji svoji pravdu přes mrtvoly,jako ty.
Já se chci pouze bavit o těchto věcech a myslím si že jsem tady správně!

iveta
Garias
3. 06. 2012 20:30

tento příspěvek si psal ale zároveň i o sobě :-)
iveta
Garias
3. 06. 2012 20:28

kdyby se to dělo nějakou dobu i tobě...fakt bych tě chtěla v tu chvíli vidět :-))
čučel by si na drát a nechápal....ale ty by sis zřejmě nechtěl nic vysvětlovat rozumě a logicky,ty by si zřejmě všechno přehlédl a nechal si všechno tak.zřejmě by tě ani nenapadlo o tom přemýšlet,jenže jak říkám kdyby se to dělo vícekrát za sebou,tak by tě to donutilo přemýšlet,jako všechny ostatní.
garias
...
3. 06. 2012 20:27

Toto keď niekto nedokáže pochopiť, bude žiť vo svete bludov a slepej viery. Zahodí svoj život, neporozumie svetu hmotnému ani svetu ľudí a bude žiť do smrti vo svojom malom svete, ktorý si idealizoval.
Ostáva takému človeku už iba modliť sa, aby nenarazil na svet skutočný, ktorý ho ihneď z výšin pošle k zemi. A obyčajne čím vyššie leitanie v oblakoch, tým tvrdší pád človek má.
garias
iveta
3. 06. 2012 20:24

Ale iným sa nedejú a medzi tebou a iným nieje duševný rozdiel. V tom je tá pointa. Že ty nie si schopná rozlíšiť realitu od svojich fatamorgán.

Ako píšem, slepý veriaci považuje pravdu za to, čo sa mu páči. Nie čo je skutočné, na tom mu nezáleží. Záleží mu na tom, aby sa mu to páčilo. No a vám sa páči to že vás chráni anjel.

Zbavte sa toho ošialu. Uvažujte o svete viacej ako doteraz.
garias
iveta
3. 06. 2012 20:21

Bude sa veriť v sktočné veci. V lásku, rodinu, priateľov, osobnú silu. To je viera budúcnosti. Nie v anjelov.

Vy aj keď ste niektorí neveriaci, vytvárate vlastne svoje nové náboženstvo. Ste ako tí guru v rpalesoch praveku, ktorí nerozumeli svetu, vysvetlovali ho po svojom a vymýšľali nové nadprirodzené bytosti. Vy vymšľate svojich bohov - anjelov.

Uvedomte si, že v anjelov niekto verí a niekto nie. To je celé. Ide tu o vieru, ide tu o iné náboženstvo.

Preto píšem, že ja s týmto nechcem nič mať. Ja chcem šíriť poznanie, rozum, logiku, zdravý pohľad na svet. Chcem aby ľudia rozmýšľali sami a aby si sami utvárali svoje názory. Nie aby slepo verili na anjelov a nemali potuchy čo sa deje.
iveta
Garias
3. 06. 2012 20:20

jenže u toho soudu neuspěješ ani ty,pořád je to tvrzení proti tvrzení! chápeš?
Ty nemáž žádný fakt,kdežto my ano...nám se tyto nepochopitelné věci dějí:-)
Mluvím všeobecně o věcech paranormálních.
iveta
Garias
3. 06. 2012 20:17

rozumím ti...svět spěje k tomu aby lidé přestali věřit!
jenže dokážeš si představit co bude následovat? já ano
garias
iveta
3. 06. 2012 20:13

//ovšem my ty fakta // To že slávnostne vyhlásiš, že toto je pravda, to nieje fakt. S tým neuspeješ ani na najmenšom súde.
garias
...
3. 06. 2012 20:12

Osobne odporúčam ľudí učiť ako správne žiť a nie ako veriť v nezmysli, v ktoré niekto verí práve kvôli svojmu nešťastnému životu.
iveta
Garias
3. 06. 2012 20:12

záleží na faktech! ovšem my ty fakta máme jiné neř ty,v tom je ten rozdíl.
A taky uvažujem logicky! jenže jsou věci,které se logicky zatím vysvětlit nedají....dokážeš to pochopit?
Kdyby byl každý jako ty asi bychom se nikdy nedostali k té pravé podstatě.
Zajímavé na tom všem je, že je spoustu vědců,kteří totálně změnili postoj k těmto paranormálním jevům.
To snad nepopřeš že né?
garias
iveta
3. 06. 2012 20:10

Áno, to je dôvod prečo sa stále viac a viac ľudí nehlási ku cirkvi. Prečo sa stále viac poukazuje na nezmyselnosť veštkýň, guru, astrológov a podobných nezmyslov. Obávam sa že sa deje opak. A je otázkou času, kedy ľuďom dôjde, že komunikácia s anjelom je psychická porucha. To je len môj osobný názor. Pochopiteľne sa nemusí so mnou súhlasiť.
iveta
Garias
3. 06. 2012 20:03

ještě jedna věc,psal si, že s tím nechceš mít nic společného?
Tak si asi budeš muset začít zvykat,protože mám pocit, že takových obyčejných lidí jako jsme my, bude narůstat nepředstavitelným tempem.
Protože ať se ti to libí nebo né...samotná doba tomu nasvědčuje!
Vždyť čteš co se děje ve světě, nebo né?
Já s určitými věcmi také nesouhlasím ale pokud si to doba žádá, tak já sama to neovlivním!!
garias
....
3. 06. 2012 20:01

Priatelia, zbytočne sa rozčulujete. To vás zo slepých veriacich neoslobodí.

VY STE SLEPÍ VERIACI. Nezáleží na faktoch, stačí aby sa vám niečo páčilo, A TO UŽ MUSI byť pravda.
garias
iveta
3. 06. 2012 20:00

Nemusíš so mnou súhlasiť. Rozmýšľaj, to je moja podmienka rozumného človeka !
garias
lup
3. 06. 2012 19:59

Čo ak ma zachránilo škaredé káčatko? :DD Sry ale rozmýšľaš ako malé dieťa :D
iveta
garias
3. 06. 2012 19:55

docela mi vadí od tebe jedna věc....pokud s tebou někdo nespouhlasí tak si schopen každého degradovat na tupce!
Můžu ti za sebe říct ,že já teda rozhodně tupec nejsem.
Jak ty definuješ inteligentního člověka?máš pro to jedno vodítko a to takové, které ti říká: pokud člověk nemá vysokou školu tak zákonitě musí být tupec!
aspoň se tím neustále ohrazuješ (ve tvých minulých diskuzích)
Jenže znovu opakuji ,že inteligence je vrozená a nemá nic společného se vzdělaností!
Proto buď tak hodný a nejednej s lidmi jako s tupci,protože nemůžeš vědět co ti lidé jsou zač v osobním životě.
tento web se nezakládá na životním přesvědčení,zakládá se na úvahách,které se těchto témat týkají!
Takže to co tady lidičkové píší,tak nemusí zákonitě ovlivňovat (do morku kostí)) jejich myšlení.
Jen uvažujem trochu jinak než ty....
lup
Garias
3. 06. 2012 17:01

Si si istý, že si sa zachránil sám, bez pomoci anjela strážneho? Čo ak práve ten anjel strážny poslal v správnom okamihu iného človeka na miesto, kde Tebe išlo o život? Nad tým neuvažuješ?

Pripomínaš mi vtipný (vymyslený) príbeh o kňazovi:
Prišla povodeň, voda stúpala, kňaz sa vyštverhal na kostol a modlil sa, aby ho Boh zachránil. Prišli hasiči s rebríkom. Kňaz ich odmietol a tvrdil im, že ho zachráni Boh. Voda stúpala, prišli hasiči s člnom, ale kňaz odmietol s tvrdením, že ho zachráno Boh. Keď bola voda po kríž na veži, kde visel kňaz, priletel záchranársky vrtulník, ale kňaz odmietol, s odôvodnením, že ho zachráni Boh. Voda vystúpala nad vežu, kňaz sa utopil. Keď po smrti predstúpil pred Boha, začal kňaz vyčítať Bohu, prečo ho nezachránil. Boh mu odpovedal: "Poslal som Ti dva razy hasičov, poslal som Ti vrtulník. Čo si chcel viacej?"

Nie si v podobnej situácii aj Ty, Garias, kedy odmietaš "záchranu"?
S pozdravom LuP
Dana P.
garias
3. 06. 2012 16:28

a když zakopneš o kameň tak to je dobrá zkušenost - že nemáš čučet do oblak a máš se dívat kam šlapeš :o)))
garias
Dana
3. 06. 2012 16:16

Ale veď aj to sa už ľuďom stalo :D Niektorí dokonca aj kopytká otrčili.
Jelitko
Garias
3. 06. 2012 15:11

a taky musis to brat tak ze kazdy musi odejit,takze proc by andele v urcitych situacich,ktery vypadaji kolikrat dost krute,zasahovali a nekoho zachranovali,kdyz bylo rozhodnuto Stvoritelem,ze uz nastal jejich cas.Nekdy se zasahuje,kdyz toho dotycneho jeste nenastal cas odchodu.A kdyz si nekdo zlomi ruku...tak to vse je k ziskani zivotnich zkusenosti,ktere taky k necemu dulezitemu jsou.
Jelitko
Dano
3. 06. 2012 15:03

no to jsi mu rekla moc pekne :o)
Garias,jen prosimte nedelej ze me lhare,ja lhat neumim,dokonce mi manzel vycita,kdyz ho nekdo vola,ze nereknu(jak chce on) ze neni doma!:o) ja to proste neumim.
Je jiste jen jedno,az nastane ta vhodna doba(az dozrajes :o) )tak se dozvis jak to presne je a nebudes k tomu potrebovat zadne dukazy.
Dana P.
garias
3. 06. 2012 14:21

neboj, nebude se flákat. Zlomenina sroste, ale on možná zabrání tomu, aby sis nevypichl oko nebo nevyrazil zuby :o)
garias
Dana
3. 06. 2012 14:10

No ja som zvedaví kde sa bude flákať môj anjel keď nechtiac zakopnem o kameň a zlomím si palec :)
Dana P.
garias
3. 06. 2012 13:45

já se tedy nemyslím, že by paní Jelitko měla nějak nadpřirozené ego. To, o čem tu mluví, vypovídají stovky lidí po celém světě. Že ty to nevidíš nebo jsi to nezažil? Možná ti budoucnost chystá překvapení. A jestli se tvůj anděl jmenuje Pinokio nebo Janko Hraško to není podstatné. On je a chrání tě. Ano, lidé umírají, mají to ve svém osudu. Andělé dělají jen svoji určenou práci. Až bude tvým osudem zemřít, pak se to stane. Takže pořád nepleť hrušky s jabkama :o)
garias
záver...
3. 06. 2012 13:05

Nepochybujem o tom, že tvoje ego sa pokladá za niečo nadprirodzené a veľmi vznešené...niečo veľmi dôležité v spojitosti s vyššími silami. O tomto ja nepochybujem ani trošku... tu som skončil. Nemám už čo povedať.
garias
Jelitko
3. 06. 2012 13:03

No musím sa smiať..pretože ak je to TO tvoje JA, ktoré sa rozpráva s inými po smrti, vidí anjelov a rozpráva sa samo so sebou, tak nič iné normálnemu človeku neostáva ako úsmev :D Bez urážky. Ale podľa mňa máš vážne psychické problémy. neber to prosím ako urážku, iba ako zjavenie pravdy.
garias
Jelitko
3. 06. 2012 12:55

Čo ak pri tých zážitkoch mi v jednom pomohol Pinokio a v druhom janko Hraško? :)

A nakoniec, aký zmysel má takéto špekulovanie? Koľko detí šťastie nemalo a zomreli?
Dana P.
Jelitko 11:55
3. 06. 2012 12:22

tak přesně to samé napadlo mně!!!
Jelitko
garias
3. 06. 2012 11:55

a co kdyz ty dva zazitky jak pises ze te zachranili lide,poslali andele...co ty vis...
Jelitko
andele
3. 06. 2012 11:54

aji ja si myslim,ze muzou byt nasi ochranci nejaci pribuzni nebo znamy co jsou uz na druhem brehu dlouha leta a maji zajem o nasi ochranu.
Jelitko
garias
3. 06. 2012 11:50

kdyz jsem byla v tvym veku,tak jsem neverila jako ty a takovym lidem,jak jsem ted i ja ,jsem se smala jak ted se smejes ty,takze te chapu,ale prece jenom me (kdyz budu myslet za sebe) neco zmenilo,vsimla jsem si,ze neco po smrti musi existovat,protoze (i kdyz se zase budes smat) se mi ozvali moji pribuzni co jsou tam uz dlouha leta.(deda,babicka,rodice)a to v situaci blizke smrti(jak jsem psala v pribehu "deda a babicka",verim,ze mi pomohli,ale je to dukaz jen pro me,ale tobe to nemam jak dokazat,nejde to.
A jak pises o andelich,neni to jen vec krestanu,andele maji ve vire vsechna nabozenstvi,muslimove maji dokonce dva.Ale ja osobne nejsem nabozensky zalozena,ale podle svych zazitku bych musela byt natvrdla abych zaryte neverila.
Andelum nenusis rikat jen andele,ale ochranci nebo pomocnici.A to,ze je nevidis je jasna vec,nase oko je nepostrehne,mame jine smysli,ale nase druhe ja je vidi.Ale tomu ty se zase jen budes smat....
garias
...
3. 06. 2012 10:42

Ukážka niektorých takých ľudí. Docela zaujímavé videa..

Alexandra cestuje v čase
http://www.youtube.com/watch?v=9kCqDaQjpiQ

Numerologička Lumina z planéty Láska
http://www.youtube.com/watch?v=Csqb26gYcBU

Niečo podobné vyskúšala aj Martinka Schindlerová :D
http://www.youtube.com/watch?v=Em8djQM24w8
garias
...
3. 06. 2012 10:18

je to skutočne fenomén veriacich ľudí. Osobne s tým mám skúsenosti skoro na všetkých stránkach. Skutočne!

Proste mnohí ľudia, AJ niektorí ateisti!, si slepo zaumienia, že budú mať svoju pravdu a nikdy sa jej nevzdajú. Práve takíto ľudia majú obyčajne podivné názory a neprijmu nič, čo by im ich "pravdu" rušilo.

Nebuďme takí...bu´dme otvorení a hlavne nehovorme, že "TOTO musí (nemôže) byť pravda".

Ak sa preukáže duša. Ak sa podá dôkaz v anjelov, som ochotný dať za pravdu. Nebudem ale dávať za pravdu ľuďom, ktorí slepo veria a nie sú schopní pochopiť, že iní ľudia môžu do veci viac vidieť ako oni.
garias
Dana
3. 06. 2012 10:13

Možno aj veštkyňa :DDDD
Dana P.
no vidíš , garias
3. 06. 2012 10:11

smích léčí :o) jsem tedy léčitelka?
garias
....zbavte sa slepej ...
3. 06. 2012 10:11

*
*
*
*
Zbavte sa slepej viery, zarytosti. A nenazývajte ľudí, ktorí myslia viac ako vy, za zarytých len preto, že s vašimi bludmi nesúhlasia !!!
*
*
*
*
garias
Dana
3. 06. 2012 10:08

Keď čítam čo píšeš ty, smejem sa a chytám sa za brucho ja :DDD
garias
iveta
3. 06. 2012 10:08

Zarytým považujem človeka, ktorý sa drží svojej teórie cez mŕtvoly. Týka sa to aj veriacich v anjelov.
Seriózne zvážiť fakty, ako to robí ateista a na základe toho vyhodnotiť realítvnu realitu nieje zarytosť, ale hovorí sa tomu inteligencia.

Zarytý človek je práveže ten, ktorý napriek všetkému sa neustále drží toho svojho. Akokoľvek veľa bolesti na svete je, stále !tu s anjeli, ktorí pomáhajú".

Ale čo katastrofy? ..."Sú tu anjeli, ktorí pomáhajú"

A čo rakoviny? ..."Sú tu anjeli, ktorí pomáhajú"

Čo nešťastia? ..."Sú tu anjeli, ktorí pomáhajú"

Čo meteority? ..."Sú tu anjeli, ktorí pomáhajú"

Čo psychické poruchy detí? ..."Sú tu anjeli, ktorí pomáhajú"

Čo vojny kde umierajú a trpia celé životy nevinní? ..."Sú tu anjeli, ktorí pomáhajú"

Čo systém, kde ľudia drú žobrotu? ..."Sú tu anjeli, ktorí pomáhajú"


Uvedomte si priatelia, že tými zarytými ste práve vy veriaci. Pretože človek nemusí veriť zrovna v Boha, aby bol slepým veriacim. Môže slepo veriť v duchov, karmu, alebo aj v anjelov.

Slepý veriaci sa definuje ako človek neschopný logického myslenia, ktorý vytvoril SVOJU PRAVDU a podľa nej mení tú celkovú - vesmírnu.

Proste vy ste vytvorili svoje náboženstvo anjelov, svoju slepú vieru, ....."Sú tu anjeli, ktorí pomáhajú"...a teraz všetko meníte vo svete podľa toho :D

S tým ja nechcem nič mať...
Dana P.
garias
3. 06. 2012 10:06

ten tvůj strážný anděl když čte co píšeš buď kroutí hlavou nebo se svíjí smíchy :o)
garias
lup
3. 06. 2012 10:03

Už dva krát som bojoval o život a v oboch prípadoch som sa zachránil sám s pomocou iných ľudí. Nikdy žiadni anjeli !

Moja ľudskosť mi nedovoľuje pripisovať záchranu vyššej bytosti, keď iní ľudia žijú celé životy v bolesti bez nádeje akejkoľvek pomoci. Nemôžem byť ku nim taký neľudský a tvrdiť, že mne pomohli dokonca anjeli. Ako by som sa im podíval do očí???
iveta
lup
3. 06. 2012 7:30

ti zarytí ateisti se neustále ubírají špatným směrem....oni to vědí ale nechtějí si to připustit oni vědí, že je něco jinak! Jen se brání,protože odjakživa je učili používat jen logiku.
Jsou věci,které se bohužel nedají vysvětlit logicky a proto nastává doba,kdy se toto budou teprve učit.
Žádný konec světa (jak nám mylně západní svět předstírá) ale začátek nového světa,začátek pro tyto věci jako stvořený :-)
iveta
lup
3. 06. 2012 7:17

Anjeli strážni - môžu to byť naši zosnulí predkovia, príbuzní, ktorí držia nad nami ochrannú ruku? Rodičia, starí rodiča, súrodenci,..

myslím ,že můžou a zřejmě asi budou :-)
jen někdo má tu možnost při kritických situacích využít "tohoto privilegia",zřejmě je to naplánované aby zůstal a něco dokončil.
lup
...
3. 06. 2012 7:17

Myslím, že aj zarytí ateisti by mali začať uvažovať nad javmi ako sú rozlúčky umierajúcich so svojimi najbližšími príbuznými, zjavenia zosnulých pozostalým hoci aj roky po ich smrti (a spravidla v kritickej situácii), udalosti a zážitky okolo klinickej smrti, nepochopiteľné záchrany pred úrazom alebo života, zjavenia anjelov, "obláčiky" okolo umierajúcich ľudí,... a položiť si otázku: Ako je možné, že stovky alebo tisíce ľudí majú v podobných situáciách rovnaké halucinácie - čiže zážitky, bez ohľadu na náboženské presvedčenie. Skutočne to sú len výplody fantázie alebo chémie v mozgu človeka? Ak nie sú tieto zážitky skutočné, ale sú len dôsledky činnosti mozgu, prečo príroda vybavila mozog takýmto mechanizmom? Veď s evolúciou to nemá nič spoločné. Stále nechceme pripustiť, že na tom niečo môže byť...?
S pozdravom LuP
iveta
lup
3. 06. 2012 6:59

však garias jednou příjde na to ,že svět je jedno velké divadlo a my jsme pouhý herci ale najdou se tací,kteří dokážou prozatím jen pozorovat,těm já říkám diváci :-)
Pěknou neděly vám všem přeje Ivet
lup
Do diskusie
3. 06. 2012 6:41

Anjeli strážni - môžu to byť naši zosnulí predkovia, príbuzní, ktorí držia nad nami ochrannú ruku? Rodičia, starí rodiča, súrodenci,...

Niekoľkokrát v živote som aj ja zažil niečo, čo sa vymyká zdravému rozumu. Nikdy som nevidel žiadnu bytosť (ani nepočul hlas), ktorá by ma ochraňovala. Len raz som mal nádherný pocit pri nepríjemnom zážitku. Tiež som počul o podobných príbehoch, ale bez "videnia" bytostí. A to boli zážitky, ktoré ovplyvnili moje ateistické myslenie. Možno to sem raz všetko hodím.

Garias, nie som zlomyseľný a neželám Tebe ani nikomu inému nič zlé. Želám Ti len zážitok, kedy Ti pôjde o zdravie alebo o život a doslova akoby zázrakom sa Ti nič nestane. Ak sa Ti stane takých príhod viacej... Alebo v zatvrdení budeš stále hovoriť o náhode?
S pozdravom LuP
Sylvia
K teme
2. 06. 2012 19:18

Bolo by kratkozrake od vedy, keby tieto veci ignorovala a myslim, ze moderni vedci sa tymto fenomenom aj zaoberaju, len to vehementne nevytrubuju do sveta. Podla mna nikto inteligentny aj keby bol neviem jak ateisticky, nezahodi takuto vec jednoducho s tym, ze si to tito ludia vymyslaju. Je tu proste fakt, ze ludom sa v kritickych situaciach tieto javy stavaju. Ze to nazyvaju anjelmi, je len ovplyvnene tym, v jakom prostredi ziju a co im mozog dovoli, aby si precitali a rozumeli tomu, co sa im stalo.

Ja si to vysvetlujem tak, ze ludia ovplyvneni katolickym prostredim si tieto informacie precitaju v urcitej forme, ktora im je znama, aby to pochopili. Takze muslim alebo krestan, podstata je rovnaka, len podoba je prevedena do informacie, ktora je im z daneho prostredia blizka. Nema to ale nic s nabozenstvom, su to podla mna len javy, ktore tu existuju a naznacuju, ze za hranicou zivota nieco nejakym sposobom funguje.

Suhlasim aj s Ivetou v tom, ze aj smrt ma svoj rad a tym par ludom, ktorym sa toto stalo bola len ukazana nejaka cesta, jak maju ist dalej, ze sa to nestava kazdemu, ma asi tiez nejaky zmysel. Pochybujem ale, ze nejaky narkoman, ktory si nic nevazi by takto vytruboval do sveta, ze sa mu stalo nieco takto nadprirodzene. Je uplne nepodstatne, ze sa z toho niekto smeje, pretoze takyto ludia nikdy nic take nezazili a pravdepodobne si na to budu musiet pockat niekolko zivotov :-).
iveta
Garias
2. 06. 2012 17:54


Bude to asi odvážne, ale tvrdím, že VŠETCI veriaci na svete sa mýlia :D

znovu opakuji....nezáleží jestli si věřící....záleží na samotném prožitku,který ti dokáže změnit život k lepšímu a to je zřejmě záměr.
Tebe taky ovlivnilo ufo na nebi,neříkej mi že si to celé zavrhnul a myslíš si o sobě že jsi měl halucinaci!
garias
iveta
2. 06. 2012 17:50

Ja používam ten termín, ktorý hovorili ľudia v dokumente.
iveta
Garias
2. 06. 2012 17:49

možná by se měl změnit název.
Neříkat anděl ale nějak jinak aby to nezavánělo křesťanstvím.
ale mě to problémy nedělá,protože samotný název je krásný! a taky nejsem křesťanka.
garias
iveta
2. 06. 2012 17:44

Nezmysel. Keby boli neveriaci, nehovorili by termín ANJEL (angel), ktorý patrí výlučne kresťanstvu !
garias
iveta
2. 06. 2012 17:43

Môžem to pripustiť, aj pripúšťam, ale keď sa opýtam na dôkazy, musím anjelov znova zavrhnúť. Pretože to že o nich hovorí 1000 ľudí a milióny ospevujú, to vôbec nič nedokazuje.

Otázkou je, prečo sa katolík nezamyslí nad bohom Krišna z Indie, keď v Krišnu veria tak isto stá tisíce ľudí?

Bude to asi odvážne, ale tvrdím, že VŠETCI veriaci na svete sa mýlia :D
iveta
Garias
2. 06. 2012 17:43

nepleť do všeho víru v nějaké náboženství,jsou totiž lidé kteří v žádné nevěří a přesto se setkávají s těmito jevy....jsou tak nějak více citlivý na tyto úkazy.
iveta
Garias
2. 06. 2012 17:40

připusť že možná to větší procento lidí kteří nevěří....možná ti žijí v halucinacích :-)
nejde ani tak o důkazy...těžko říct že někdy nějaké budou!
Jde o výsledný efekt...lidi to změní o sto procent k lepšímu,to je podle mě to nejdůležitější.
garias
iveta
2. 06. 2012 17:36

Rád by som tomu veril, vážne. Veľmi by som si želal aby to čo hovoríš bola pravda. Ja prvý, majúc istotu, by som to hlásal všetkým do sveta. Ale máme niečo čo to podporuje? A teraz nemyslím 10 výpovedí veriaich ľudí, ktorí uveria všetkému?
Máme tu milióny ľudí, ktorí také netvrdia, nezažili. Prečo asi? Nieje to tak, že iba tých pár má halucinácie?

Toto sa mi zdá najpravdepodobnejšie. Proste ľudia si tak veľmi želajú inú realitu, že si vymýšľajú tú svoju.
iveta
Garias
2. 06. 2012 17:35

vidím to asi tak,ty lidé zde svůj úkol splnili :-)
iveta
Garias
2. 06. 2012 17:34

kdyby si aspoň na chvíli připustil ,že život smrtí nekončí...mluvil by si jinak.
Totiž to vše má svůj řád a i ta smrt.
Někdo zemře na pozemském světě a narodí se jinde,zrovna tak někdo zemře jinde a narodí se zde.
Asi tak ve zkratce bych to definovala....já věřím.
garias
all
2. 06. 2012 17:33

Ako príklad:

http://www.bicyba.sk/?a=16

Pasáž...
Dopravné nehody
Prvý človek zomrel na následky automobilovej nehody v roku 1898. Od roku 1950 sa počet obyvateľov našej planéty zdvojnásobil, ale počet áut sa pritom zvýšil až desaťnásobne. Tento rok počet obetí už tvorí číslo, ktoré sa vymyká ľudskej predstavivosti - 50 miliónov mŕtvych. Počet obetí automobilizmu sa neustále zvyšuje. Stávajú sa nimi vodiči a spolujazdci rovnako ako aj chodci a bicyklisti.


Len z autonehôd 50 miliónov mŕtvych !

história:

Neštovice a spalničky:
1568 − počet obyvateľov Mexika klesol z pôvodných 25-30 na 3 milióny
1553-1791 − počet Inkov v Peru klesol z pôvodných 8 na 1 milión.

Škvrnitý týfus:
1. svetová vojna − Úmrtnosť na východnom fronte dosahovala 70%
1917 − 1921 − v Rusku ochorelo na týfus 20 miliónov ľudí, z čoho zomreli 3 milióny


Kde boli anjeli?
garias
...
2. 06. 2012 17:27

Ja moc zasa nie. Bolo by veľmi pekné keby to pravda bola, ale podľa mňa nieje. Budem sa teda držať naďalej svojho úsudku a podávam napríklad otázku:

Prečo anjel pomôže dieťaťu čo spadne zo stromu a iný nepomôže inému dieťaťu, ktoré si ublížilo až zomrelo?

Napríklad zajtrá umrie celá kopa ľudí. Zoberte si že 7 miliárd ľudí sa dožije 100 rokov. za sto rokov zomrie dokopy 7 miliárd ľudí.
Bavíme sa tu o 191 000 mŕtvych za deň!!!!!!!!!

Prečo? Lebo za 100 rokov sa musí vymeniť 7 miliárd ľudí! Aby bolo jasné. Nikto sa nedožije 200 rokov. Takže za 100 rokov sa určite vymení celá populácia planéty.

Skúška: Dajme tomu, že každý deň umrie 190 000 ľudí.
190 000 krát 365dní krát 100 rokov = 6.900.000.000 ľudí. Tento počet bude nielenže vyšší (omnoho viac ľudí sa dožíva menej ako 80 rokov), ale dokonca populácia rastie, takže neustále umiera viac a viac ľudí denne (viac a viac sa ich ale aj rodí).

A teraz prídeme a bavíme sa o pomoci anjelmi pár ľuďom, keď denne umrú desaťtisíce, či státisíce?

Hovoríme o tom ako niekoho, pár ľudí, ochraňuje anjel, keď aj 1 percento z tých 190 000, čo je 1.900, umrie v nešťastí? A im anjeli nepomohli?

Neverím!!! :D


Jelitko
ahoj
2. 06. 2012 14:53

moc pekny film.Ja tomu verim,ze se to tem lide stalo,aspon nejsem "cvok" sama.