Články

Videa

Na počátku bylo světlo ( dá sa žiť bez jedla? ) - (komentáře)

iveta
the cell
18. 04. 2012 21:04

děkuji za vyčerpávající výklad ale... s tou pavučinou na zadku měl být pokus o vtip víš :-)
the cell
Nesmysl,
18. 04. 2012 20:28

u všech "dlouhodobých" breathariánů se našla tajná spíž a světci se v noci o samotě cpali jak nezavření, když mysleli, že je nikdo nevidí. Bez jídla a vody žít nelze, maximálně lze držet delší půst a silou mysli to okecat nejde. Kdyby ano, neměli bychom problém s anorexií, lidé v koncentračních táborech by neumírali, lidé, kterým se nevyvinula nějaká část trávicí trubice, by nemuseli podstupovat složité operace. Stačilo by dýchat.
Brát si jako měřítko pavučinku na zadku není relevantní, většina vaší stolice je složena z odloupaných odumřelých buněk ze střeva, žluče a mrtvých bakterií (těch máte ve střevech cca kilo, tak se nedivte). I tento úbytek je nutno vyrovnat a zákon o zachování hmoty a energie platí i v lidském těle.
Zhoubný nádor vyhladovět nelze, ten si žije vlastním životem, má odlišnou výbavu, chromozomy, růst, často si sám produkuje hormony, a naopak si vyhladovuje on vás - jako by to ani nebyla lidská tkáň. Na pitevním stole pak leží naprosto vychrtlý, vyhladovělý člověk s bující žravou tkání. Takový nádor dokáže zničit a sníst sám sebe, bez ohledu na to, co člověk dělá. Z toho pak plynou různá "zázračná" uzdravení, která však pro lékaře nejsou žádným překvapením. Až po více jak pěti či deseti letech se dá říct, že je člověk opravdu zdráv a původní nádor nestihl založit žádné "potomky".
A že někdo smrdí po acetonu? Čichnětě si někdy k diabetikovi nebo dítěti stiženému acetonemickým zvracením. Aceton a jiné ketolátky znamenají vnitřní hladovění organismu a nouzový nástup jiných metabolických drah k výživě mozku. Pach po acetonu znamená vyčerpání cukru nebo nemožnost ho využít. A také to znamená hrozbu smrtí, protože ketolátky jsou silně kyselé a mohou úplně rozvrátit organismus. Jde o základní metabolický jev, který se učí v biochemii hned v prvním ročníku medicíny a nevím, proč by kvůli tomu měla být medicína hloupá a jak.
iveta
mississippi
17. 04. 2012 20:28

pravda pravdoucí :-))
iveta
Danuš
17. 04. 2012 20:27

tam nebylo strašidlo ale srašidlo....:-))
Dana P.
nevím ivet,
17. 04. 2012 20:19

ale čarodějnice co do krásy si se strašidly až tak nezadají, byla bych opatrná...:o) a navíc strašidlo neupálíš
mississippi
:-)
17. 04. 2012 19:16

Musím dát za pravdu Ivetě. Není nad to zlámat hnáty někde v divočině :-) A pak může jeden alespoň vyzkoušet, jak dlouho vydrží bez jídla.
Ale zas na druhou stranu pokud žiješ ve městě, nemáš moc možností kam jít a pak je step-aerobik celkem dobrá volba. Osobně zkušenost teda nemám, ale holky by to asi bavit mohlo.
Sylvia
Iveta
17. 04. 2012 16:07

neni, ver mi, je to super, mozes vyskusat....lepsi pohyb neexistuje a do toho dobra hudba....do prirody mozes aj tak, ale inokedy :-)
iveta
Sylvia
17. 04. 2012 15:39

na to se vyprdni...běž si raději do přírody zaběhat,to je lepší :-))
Sylvia
Ivet
17. 04. 2012 14:24

Ano viem, ono to chodi az po patdesiatke myslim, ale zas dobra geneticka vybava moze robit zazraky. Jo uz mam za sebou cokoladovy cheescake....:-). Takze zajtra zasa na step-aerobik :-)
iveta
......tak a teď
17. 04. 2012 13:48

jsem do sebe nasoukala celou čokoládu a dala bych si klidně ještě jednu a k tomu zmrzlinu a pak teprve něco dobrýho :-))))
nemáte taky na něco chuť?...hezký den vám přeje ivet:-)
iveta
Sylvia
17. 04. 2012 13:41

jenže já už mám nárok!není mi dvacet ani třicet ale čtyřicet :-)))
Sylvia
Iveta
17. 04. 2012 13:38

Neboj sa, to pride za chvilu, jedlo nezmenis, ale organizmus sa meni, takze za par rokov priberies aj viac nez by si si zelala......takze sa radsej nikam neponahlaj a bud rada, ze mas dobre spalovanie :-)
iveta
Danuš
17. 04. 2012 13:26

asi jo,někdo má problémy s nadváhou někdo zase s podváhou.Jak ráda bych nějaké to kilíčko navíc :-)))
Dana P.
iveto
17. 04. 2012 12:17

no toto? Nemáš v sobě a nekrmíš nějakého mimozemšťana? :o)
iveta
:-))
17. 04. 2012 11:02

při mé výšce 178cm a váze 62kg.....a jeho 182cm a 125kg :-))))
iveta
...
17. 04. 2012 11:00

to je teda debata :-)).....já sežeru na co příjdu a jsem fůůůrt stejná a to mě trochu štve,ten můj mě občas hledá v postely, když zapadnu mezi matrace:-)))
Dana P.
dívám se, jaká
17. 04. 2012 10:09

se nám tu rozvinula hezká debata o jídle :o) mně rozhodně nehrozí, že bych měla nejíst, mám zdravou chuť k jídlu, jen mám taky ten zlozvyk většinou nesnídat, protože po ránu nemám hlad a pak to bohužel většinou i doženu přes den. A dokonce už se i dnes upustilo od striktního "po večeři nic nejíst". Záleží na tom, kdy jdem spát. Jestli až kolem půlnoci, pak se nemáme bránit ani druhé večeři. Ale maličké, ne maso. Spíš ovoce nebo něco malého, abychom nešli spát s hladem?
garias
mississippi
17. 04. 2012 9:52

Jj 191 cm mám :D fuuuu 91 mať tak mám poriadny problém :D

No jo. Pokým som hrával futbal za Šamorín tak som mával priemerne 85 - 90 kg. Ako som prestal hrať a len raz za týždeň si zahráme v telocvični, tak som pribral asi 15 kg :D

Pointa toho všetkého je, že bez jedla sa podľa mňa žiť nedá. Keby niekto fakt že nejedol, alebo len strašne málo, na život!, tak by dopadol asi ako ľudia v koncentračných táboroch. ..kosť a koža.
mississippi
:-)
17. 04. 2012 7:47

Sylvia má pravdu. Chce to se hýbat. Ale sportovat bez příjmu energie to nejde. A hlavně záleží, jaký má kdo metabolismus. Já snídám dvakrá a ta druhá snídaně je většinou něco s kostí. Pečený bůček, kolínko, párečky, sekaná :-) pak oběd v hospodě a večeře, až to čas a děti dovolí. A netloustnu. Ale je pravda, že v práci nesedím na zadku a když to jde, vypadnu z města někam ven.
Chtěl bych docela vidět nějakého to nežravce třeba na kole, nebo na bruslích. Asi bych si s ním dal klidně závod.
Sylvia
Garias
17. 04. 2012 7:44

To je ale v poriadku, ale v tom pripade mas asi 191 cm a nie 91 :-)
garias
...
17. 04. 2012 2:14

No s váhou si ja nepomôžem. Keby som cvičil po 23ťom roku poradne na veľké svaly, tak vážim aj 125 kilo. Už ako 15 ročný som mal 75 kíl a to som bol vysoký a chudý. Vraj mám ťažké kosti a som dosť veľký. Takže pod 105kg asi tak ľahko nepôjdem.
Sylvia
Garias
17. 04. 2012 0:46

Ty mas len 91 cm? To je potom 106 kil dost. Ale inak jest mas 3 hodky pred spanim, takze ked ides o 12 spat, tak o deviatej este mozes nieco jest.

Skor je chyba u ludi v tom, co to je a jake mnozstvo. Napr. ja sa musim aj hybat, chodit cvicit niekolkokrat do tyzdna. Ked nejdem dlhsiu dobu, tak je to hned vidno. Teraz musim chodit aspon trikrat do tyzdna, aby som schudla, co som nabrala, ked som necvicila, ale aspon to funguje. To je jedine, co zabera a hlavne nezrat udeniny a tucne....ale ide to.
mississippi
garias
17. 04. 2012 0:28

já měl v létě 2010 téměř 80 kg a do vánoc to samo spadlo po 60 a to už jsem uvažoval o návštěvě doktora, ale pak se to zastavilo o zatím v poho.

S těma týpkama co nejedí je to docela zajímavé. Taky už jsem o tom slyšel. Ale popravdě, nevím, co si o tom myslet.
Párkrát jsem byl v situaci, kdy jsem měl opravdu hlad a věř mi, že jsem žvejkal i kůru z borovice :-) Ale netvrdím, že to není možné. Dokonce o tom byl i dokument v televizi a byly tam i snímky ze sona a opravdu se mu jen tak objevila tekutina v ..nepamatuji v jakém orgánu to bylo
garias
mississippi
17. 04. 2012 0:15

Ja by som potreboval zhodiť takých 10 kilo. Mám 106kg na 91 cm a spomínam si keď som mával 75. Vtedy som bol dosť chudý a strašne som si želal pribrať. Teraz naopak schudnúť :DD
Nie že by som bol tučný, to vôbec, len pár kilo by sa zišlo zhodiť :D
garias
mississippi
17. 04. 2012 0:13

No ja som jedol teraz o 11tej dva rezne a zemiaky s čalamádou :D By som nevydržal. Hlad je hlad :)
mississippi
garias
17. 04. 2012 0:13

Máš pravdu i s tou nadváhou, ale s tím já starosti nemám. A i jinak v poho, teda alespoň to co jde změřit popř. vyčíst z krve.
mississippi
garias
17. 04. 2012 0:07

To vím. Ale od 19 do rána cca do 6 hodin je daleko a kolem půlnoci mi dělá žaludek takové zvuky, že se budí děti :-)
mississippi
Sylvia
17. 04. 2012 0:04

nic jsem neposílal. Nevím, kde se to vzalo??
garias
mississippi
17. 04. 2012 0:02

Jesť večer sa neodporúča kvôli tomu, že ztoho človek dosť priberá. Ľudia, ktorí majú bruško sú väčšinou tí, čo sa najedia práve na spánok večer po 8ej hodine. Odporúča sa jesť do 7ej a potom až raňajkovať. Ale ak sa už neraňajkuje, tak aspoň 2-3 dl vody miesto raňajok.
Sylvia
Mississippi
16. 04. 2012 23:45

Nemusis mi pisat dvakrat to iste, ja som to citala :-)). Asi si chcel poslat nieco ine, ze?
mississippi
Sylvia
16. 04. 2012 23:27

Najíst se pořádně? To mám jako sežrat vola i s kopytama? :-)
Není to tak, že bych vyžral ledničku. Ale budí mne prostě hlad. Většinou to zaženu sklenicí vody. Ale neřekl bych, že je problém v tom, že se můj organismus zabývá trávením. Po vydatném obědě usnu jako mimino. Po večeři to nejde. Nevím proč?
Sylvia
Danka
16. 04. 2012 23:12

No keby aj mozne bolo, ze to existuje, tak by sme sa okradli o krasne romanticke vecere pri svieckach, nemyslis? To by vsetci len nervacili a nevedeli, co so sebou. Kto ma rad zivot, tak to skusat nebude. Po smrti si bez jedla uzijeme dost :-). Co myslis?
Sylvia
Mississippi
16. 04. 2012 23:02

No odpovedal si si sam pred tym. Malo a casto, ked vynechas jedno jedlo, telo si to zapamata a skor ci neskor si na to spomenie a najcastejsie v noci. Ked vynecham ranajky, tak sa mi to vrati, poznam.

Spat sa Ti chce, lebo schlamstnes tazke jedlo, zapijes ho pivom a spomalis si krvny obeh a chce sa Ti spat. Keby si jedol jedlo, co sa vstrebava do obehu postupne, tak sa Ti spat nechce. Jeden tip: ked zjes zeleninovy salat najprv a potom az druhe jedlo, tak travenie sa prisposobi na zlozitejsi proces, lebo surova strava jak zelenina sa travi tazsie. Takze ked ho zjes pred hlavnym jedlom, tak sa s tym zlozitym procesom potom zvezie aj to varene a travis lahsie a nebude sa Ti chciet spat. My robime chybu, ze zeleninu, ked vobec, jedavame spolu s jedlom alebo az po.
mississippi
Sylvia
16. 04. 2012 22:48

Najíst se pořádně? To mám jako sežrat vola i s kopytama? :-)
Není to tak, že bych vyžral ledničku. Ale budí mne prostě hlad. Většinou to zaženu sklenicí vody. Ale neřekl bych, že je problém v tom, že se můj organismus zabývá trávením. Po vydatném obědě usnu jako mimino. Po večeři to nejde. Nevím proč?
Dana P.
no jenom jestli
16. 04. 2012 22:39

garias už tajně netrénuje to breathariánství :o) co?
Sylvia
Garias
16. 04. 2012 21:54

Mozno, keby si sa najedol rano, tak si hladnejsi.

Mississippi: vies preco rano vstavas unaveny? Pretoze jedavas v noci a organizmus miesto, aby oddychoval musi travit to jedlo. Takze sa najedz cez den poriadne a v noci hladny nebudes :-).
Sylvia
Zbynek
16. 04. 2012 21:53

Ten kompliment voni po ruziach. Len by som si dovolila trochu polemizovat s tym zrkadlom. Zalezi kedy, pretoze rano tam bytost sice je, ale na hlave Hirosima miesto vlniek... Ale dakujem Vam.
garias
Sylvia
16. 04. 2012 21:43

Trochu nesúhlasím. Ja som nejedol ráno už dosť dlho, pomaly roky a som cez deň poriadne hladný :D
Zbyněk P.
Pro Sylvii
16. 04. 2012 21:40

Milá kolegyňko, věřím Vám. Ano, je to pěkné, ale jak pro koho. "Zločinec chycený na hruškách" to ale vidí poněkud jinak. Spíše si myslím, že jste se opomenula podívat do zrcadla, neb tam by jste teprve viděla překrásnou bytost, plnou lásky a citu. A když se k tomu ještě přidají sylfové, kteří, dotýkajíce Vašich vlasů svými hebkými prstíky, a vytvářejíc z vlasů vlnky, hřebeny i rokliny, ale i pocit rozkoše, tak potom to jsou ty správné a nejkrásnější věci, které je možno zahrnouti do nejkrásnějších věcí. Přeji krásný den. Zbyněk P.
mississippi
Sylvia
16. 04. 2012 21:36

Moc teda nehřeším, ale je pravda, že jím jak mimino.
Teda ne tak málo, ale tak často a to i v noci :-))
Sylvia
Mississippi
16. 04. 2012 21:30

Obcas treba aj zhresit, o com by to potom bolo. Ale je dobre vediet, co nas potom caka :-).
mississippi
Sylvia
16. 04. 2012 21:22

Jsem docela rád, že nevíš o mých stravovacích návicích :-)
Asi bych dostal také lekci :-)))

Jinak máš pravdu, že snídaně člověka nastartuje, ale pak je přez den dobré jíst častěji a po malých dávkách, než k obědu sežrat guláš s osmi a pak přemýšlet o smrti z přežrání.
Sylvia
Zbynek
16. 04. 2012 21:12

Rumenec v tvari...tot najkrajsia vec, co som kedy videla :-)
Zbyněk P.
Pro Sylvii
16. 04. 2012 21:07

Dostala jste mne!!! Červenám se jako malý kluk, kterého někdo "přichytil na hruškách". Ach jo.....
V každém případě Vám děkuji za lekci. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Sylvia
Zbynek
16. 04. 2012 21:01

Aspon vidite, jak mi na Vas zalezi :-)
Zbyněk P.
Pro Sylvii
16. 04. 2012 20:54

Milá kolegyňko, když jste mě tak mile a krásně "vypeskovala", tak já se tedy polepším !! Přeji hezký den. Zbyněk P.
Sylvia
Zbynek
16. 04. 2012 20:44

:-) teraz zabrdnem od temy k Vasmu jedalnicku. Staci Vam malo pretoze ste prestali ranajkovat a metabolizmus nema sancu sa nastartovat. Kazdy kto ranajkuje vie, ze po cely den je potom hladny, pretoze si rozprudi, rozstartuje tuto uzasnu tovaren - teda telo. Kedze nejedavate rano, spomalite si metabilizmus na minimum. Jablko, cokolada, krajec chleba, to su len rychle sacharidy, ktore Vam vyhanaju cukor v krvi kozmickou rychlostou a inzulin to rozhana, co najrychlejsie do tukov, aby mal od Vas pokoj a mohol zase klesnut, takze ked nieste teraz, tak za dalsich par rokov budete jak sud. Kedze to takto praktikujete uz roky, tak mozog to zacal ignorovat, ale Vase telo trpi jak Cenkovej deti. Vlaknina okrem jablka ziadna, tym padom mate zarobene na rakovinu creva. Bielkoviny nula bodov, tym padom mate ochabnute svaly a miesto nich len tuky. Takze to nieje ziaden signal, ze potrebujete menej, len mozog Vam nevysiela ziadne informacie, ze jedlo potrebujete a to je rozdiel. Tekutiny Vam chvalim....:-)). A vlastne cokoladu tiez, kde by sme bez nej boli....ale jedzte poriadne a netrapte svoje telo, nic Vam neurobilo.
mississippi
Přežití
16. 04. 2012 20:41

Je jasné, že se dá sníži příjem živin, a to celkem radikálně a člověk tím nijak netrpí. Zkuste si vzít jeden lístek koki, nebo jak se to jmenuje. Okamžitě zmizí pocit hladu a máte pocit, že jste nastřelení nějakým jonťákem. Ale nedá se na tom vydržet věčně.
A pokud připustím možnost, že se někdo obejde ve stavu nějaké hluboké meditace bez jídla, za předpokladu, že se nebude hýbat. Ale co z toho?
To se dostává na úroveň myslící kytky a k čemu to je dobré???
Honza784512
xxxxx
16. 04. 2012 19:51

souhlasim se zbynkem.
Jinak breatheriani se prý živý tim božským světlem + vzduchem (s tim vzduchem to moc nechapu... -_-) :D, prave tech prvnich 21 dní nedelaji skoro nic, jenom spi (klidně i 14 hodin) nebo jakoby medituji a představují si jak světlo, ktere prochází jejich hlavou vyplnuje a vyživuje jejich telo. takže bych to nebral jako že nic nejedí, každy musi z něčeho žit jak vy říkate :)
PS: po tech 21 dnech si uz nemusí představovat nic... prý :D
garias
Zbyněk P.
16. 04. 2012 19:44

súhlasím...

Mne je tu divné niečo, čo mi vôbec nesedí.

Všetci ľudia na svete vedia, že musia jesť a piť aby žili. A našiel sa niekto, kto tvrdí, že netreba jesť.

Ten človek musel očakávať, že bude mať opozíciu, kritiku masy ľudu. A NAPRIEK TOMU, prehlasuje onú vec, že žije bez jedla. To je velice podozrivé. Myslím tak podozrivé, že alebo je to totálny blázon, alebo ak blázon nieje, je možné že to funguje. Aspoň do istej miery...
Zbyněk P.
Do diskuse
16. 04. 2012 19:34

Milí a vážení diskutující. Stejně jako Vy, tak i já mám v sobě dvě hádájící se a nesouhlasné strany, z nichž jedna jest tou zatvrzelou materialistkou, a ta druhá zase lačná po všem novém, neznámém. Ano, všichni máte pravdu, že v našich očích jest to nemožné, tedy podvodné. Ale na straně druhé - není to nemožné. Bohužel, všichni se křečovitě držíme našeho naučeného (od kolébky) materialistického uvažování. Ale co když je to možné? Všichni to víme a známe ze svého života, že všemu novému a neznámému (co nás potká) se zarputile bráníme. A co když je to možné? Ano, vím, že se zde najednou vyskytnou haldy argumentů proti tomu. A ani bych se Vám nedivil!! Ale přece, co když .......? Nevím proč, ale jsem přesvědčen o tom, že někteří toho mohou dosáhnouti. Neříkám že všichni, jen někteří..... Něco mi říká, že tato schopnost nějak souvisí s určitou konkrétní duchovní úrovní (vyspělostí) a disciplínou v sobě. Prosím, ale neptejte se mě jakou - to já nevím. Pouze bych ještě doplnil (z mého pohledu), že doplňování tekutin bude asi nutností.
Výše uváděné úvahy stavím na svém poznatku a svých zkušenostech, neboť jsem si všiml, že již delší dobu (několik let) nepotřebuji tolik jest jako druzí - denně mi pouze stačí 2-3 krajíce chleba, jedno či dvě jablka, nějakou tu čokoládu, a hlavně tekutiny (nemám snídani, a ani oběd). A vidíte, stačí mi to zcela k životu, ba dokonce někdy svými příspěvky někoho i "vyzvednu že židle". Přeji hezký den. Zbyněk P.
garias
zaujímavý obrázok...
16. 04. 2012 19:00

Teraz som narazil na také niečo podobné ako sú možno títo bez jedenia.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/383500_336266979765906_288364994556105_893506_1798736995_n.jpg

Fígeľ podľa vás? Alebo sa loď vznáša? :D
iveta
Dano
16. 04. 2012 9:57

kdyby něco....rozhodně budu patřit do toho malého procenta lidí,kteří by se vzepřeli.Nenechala bych do sebe rozhodně pouštět žilou nějaké další chemické sračky....Pilulky, které jsem za život spolykala by se daly spočítat na prstech jedné ruky :)
garias
...
16. 04. 2012 9:29

Najlepším príklad ľudí, ktorí málo jedia sú anorxičky. Sú uzulililililililililillinké. Sú také tenučké, že s ačlovek bojí abyju vánok nezlomil tam kde je najhrubšia.

Človek skutočne nemusí jesť jedlo a môže pri tom žiť. Ale obyčajne iba tak mesiac. :D
Perchta
Dana P.
16. 04. 2012 9:03

Něco podobného jsem řekla i já: není to jednoduché. Hladovky fungují (ale taky ne univerzálně na každého), ale málokterý doktor má odvahu je regulérně předepisovat pacientům a stát si za svou léčbou, která není považována za "lege artis" (je jedno z jakých důvodů, protože jich je mnoho).
Dana P.
Perchto
16. 04. 2012 8:50

ono to asi není tak jednoduché. Když člověk onemocní, dostane se do soukolí doktorů a nemocnice a jejich postupů. Věří jim, cpe se chemií, věří, že pomůže. Asi jen malé procento lidí se vzepře a zkusí alternativní formu léčení.
Lup ano, o té šťávě z červené řepy jsem četla také, že na rakovinu dobře funguje!
Perchta
hladovka
16. 04. 2012 8:15

určitě jako terapie funguje. Ale ne jako "životní styl". Stačí se podívat na pacientky/ pacienty s poruchami příjmu potravy. Nevypadají moc osvíceně...

Lékaři o účincích hladovky vědí, to je pravda, ale 1) je tu lobbing farm. firem, 2) nikdo neví, jak pacient dopadne a doktoři se bojí případných soudních tahanic.... Tím se jich ovšem vůbec nechci zastávat...
lup
do diskusie
16. 04. 2012 7:49

Môžem potvrdiť slová Morlda a DanyP - takto sa mamička dostala z rakoviny. Síce nedržala X-dňový pôst (obmedzila jedlo), ale denne pila šťavu zo surovej červenej repy (má to ošklivú chuť, chutnal som). Doporučila jej to kolegyňa - lekárka, ktorú táto terapia taktiež zachránila. Otec lekárky učil na gymnáziu biológiu a ako koníčku sa venoval botanike - sušeniu bylinek, čajom,...

O tom, že niektoré druhy nádorov sa dajú "vyhladovať", vedia aj lekári. Ale z hladovky, žiadna firma nezbohatla.
S pozdravom LuP
iveta
hladovka
16. 04. 2012 7:37

ano ale toto?no nevím....myslím, že nějaké ty kalorie denně potřebujeme abychom přežili.Někde jsem četla, že už 300kalorii denně nás udrží při životě....to už se prý dá považovat za breathariánství.Takže něco papat musí :)
iveta
:-)))
16. 04. 2012 7:09

až budou mít breathariáni na prdelce pavučinu....je to jasný důkaz, že nepapají. :-))
Honza784512
ind
15. 04. 2012 22:08

slyšeli jste o indovi co od 7 let nejí ani nepije? (to je snad jediny pripad nepiti a nejezeni) O_o ted je mu asi přes 100 a pořád živ a zdrav, byli delany vyzkumy, třeba mu delali parkrat rentgen ledvin, voda se tam normalne dostavala, ale pak se jakoby vsákla. Pry to zacalo tak, že k nemu přisla nejaka indicka bohyne XD (pardon, nechci nikoho urazit, ale uz zkratka nevim jak se jmenovala :-) ) a ta bohyne mu řekla, že uz nepozre zadne sousto ani nepolkne kapku vody, a od te doby nepil ani nejedl. když ho nekdo nutil jist, tak to hned vyzvracel. Kdyžtak je to taky v tom dokumentu "Na počátku bylo světlo" a taky asi pred 2 lety na nově ve zpravach :) Je to celkem znamy pripad.
Dana P.
na to video
15. 04. 2012 21:34

si teprve udělám čas - zatím ale nemám důvěru, že by to mělo fungovat. Bez jídla dlouhou dobu, jasně, půst známe, ale bez vody???
Dana P.
Morld
15. 04. 2012 20:18

ten půst na rakovinu - ano, je to rozhodně ne-šarlatánská metoda.Nevím teď jistě, jestli ji doporučuje i čínská medicína, ale opravdu dobří léčitelé po světě ji ordinují (četla jsem o metodě polopůstu: žádné jídlo, jenom voda a zeleninové šťávy). A funguje, je to i zkoumáno a seriózně popsáno. Jen vám to žádný doktor v nemocnici neporadí. Na cytostatikách se vydělává líp. Že vás zabijou už není jejich byznys
Engai
...
15. 04. 2012 19:47

sarlatani na entou!
Morld
:-)
15. 04. 2012 19:18

pokud ti lidi nemusí žrát tak at to demonstrují... To je jakobych řekl, že umím lítat, ale nikomu se stím nebudu chlubit:D
Jen tak offtopic.. znám pána, který trpěl rakovinou. Po tom co nezabraly ani nejtvrdší druhy léčby a doktoři skončili. Rozhodl se vyzkoušet experimentální 40 denní půst. Poslední výstřel do temnoty.. Během tohoto půstu přijímal pouze technickou vodu....
No světe divse.. tento půst nejen, že snědl prakticky celé jeho tělo, ale také nádory a veškeré rakovinotvorné buňky. Jednoduše sežral všechno přebytečné v těle:)
Po konci půstů držel ještě cca dalších 20 dní polopůst. Kdyby rázem pozřel tuhou stravu nemusel by to přežít. Začínal tedy obyčejno vodou. Další den vodou se lžičkou medou atd. atd..
Jako zajímavost bych ještě chtěl uvést, že nakonci půstu celé jeho tělo silně páchlo po acetonu..

Toto bylo pro mě jasným důkazem! jak je naše medicína ukázkově hloupá ve své složitosti..



Perchta
garias
15. 04. 2012 18:34

ok. Technologicky by to samozřejmě šlo: vždyť existují fyziologické roztoky, které tě mj. zavodní a infůze, ve kterých jsou potřebné anionty a kationty + kalorie, které člověka nenechají umřít hlady, ale furt je to jen "příjem energie zvenčí". Ale myslím, že ty jsi měl na mysli nějakou jinou technologii...., pokud na to někdy někdo příjde (pochybuju), bude konec 3/4 lidského utrpení.
garias
Perchta
15. 04. 2012 17:12

Aj podľa mňa to asi nebude pravda čo tvrdia, ale mal som na mysli tú možnosť, že by sme naozaj nepotrebovali jedlo vodu, keby sme túto energiu nahradili inak - technologicky nejako. Samozrejme, že meditáciou to bude asi hlúposť.
Bol to len môj nápad. Neviem či je to vôbec možné :D
Perchta
*
15. 04. 2012 17:09

Nevadí mi příspěvek. Znám větší hrůzy.

garias
Kdyby breathariáni objevili něco z toho, jak jsi tu naznačil, poslali by hladomor nenávratně ze zemí třetího světa do učebnic dějepisu a zachránili by miliony životů.
Ty jsi vždy tvrdil, že experiment a důkaz jsou pro tebe nejdůležitějším klíčem pro posuzování informací, proto mě překvapuje, že v případě, kdy pokus je opravdu banální(: vezmeš 1 vzduchem se živícího Inda a zavřeš ho do místnosti s kamerou) se ho nedovoláváš.... :D. Ale jinak, jak jinak :D, každý máme svůj názor....
garias
...
15. 04. 2012 16:06

Práve mi napadla zaujímavá myšlienka. Hneď asi po 20 sekundách ako som dopísal predchádzajúci príspevok. :D

Dobre! Dajme tomu, že tí breathariáni hovoria bludy. Neviem či hovoria nehovoria bludy, povedzme, že im to nefunguje.
ČO ALE AK existuje spôsob, nie ten ako ich, ale nejaký iný, ktorý toto dokáže s telom robiť? Že nemusíme jesť piť a napriek tomu nám bude lepšie ako keby sme jedli a pili? Povedzme, nejaká zložitá technológia, polia, magnetizmus, niečo takého proste.
Možnože niečo existuje čo umožňuje telu nejesť. Meditovaním to asi nepôjde, ale čo ak je niečo iné?

Lebo niečo podobné sa už mohlo veľa krát stať. Napríklad takí parľudia mohli prísť na to, že jedením kvetov určitých byliniek sa im po chorobe uľaví a vyzdravia sa nie za 7 dní, ale povedzme za 4.
Teraz prichádzajú na to, že aby to pomohlo, musia ich natrhať strašne veľa a chorý musí zjesť strašne veľa kvetov.
Zdá sa im nereálne že by sa to dalo inak. Ale potom najdú semienka inej bilinky, tie uvaria, pridajú pár kvetov a dotyčný sa uzdraví za 3 dni.
PROSTE nejakým procesom dokázali reaizovať predchádzajúcu činnosť omnoho efektívnejšie, rýchle, proste, lepšie.

ČO AK sa niečo takéto dá aj s tým teľom tak, aby nemuselo jesť a piť? Odrazu sa mi to už nezdá také nereálne, ako keď som prvý krát otvoril honzov článok (video) :D

ALe tu je skvele vidieť, že aj to čo pokladáme za nemzysel, nám môže utvoriť veľmi zaujímavé nové myšlienky. osobne som rád, že to sem honza dal, bez neho by mi oto nenapadlo a pokladám to za docela reálne. Síce neviem ako to spraviť, ale viem si to aspoň predstaviť :)

garias
Honza784512
15. 04. 2012 15:54

Jasnačka, je dobré že si to sem dal. Neviem či to je pravda a ak mám byť úprimný, ani nemám odvahu to skúšať, ale aj tak si myslím, že najprirodzenejší stav je normálne jesť.
Aj keby to fungovalo..., IDE TU O ENERGIU, aj keby bol iný spôsob ako to telo dobýjať inak ako jedlom, aj tak by som to nerobil.
Perchta
čím větší blbost,
15. 04. 2012 14:02

tím líp!!! Budu taky muset něco takovýho vymyslet, napíšu o tom knihu, natočím dokument a paráááááááááááda, budu vysmátá do konce (alespoň tohoto :D) života.
Houba
nevěřím
15. 04. 2012 13:44

Já tomu nevěřím. Kdyby člověk mohl žít bez jídla, tak by nejspíš v krizových situacích tělo samo přešlo na pranickou výživu, místo aby zemřelo.
No pokud většina breatharianů se vrátila k jídlu po měsíci, tak to nejsou breathariáni, ale jenom lidi co si dali měsíční půst.
Sylvia
Honzo
15. 04. 2012 13:42

Ale prave si to sam napisal. 30 az 40 dni je doba, kedy clovek vydrzi bez jedla. Potom mu zacnu odchadzat jednotlive organy, ladviny, slezina, krv nema z coho brat ziviny. Ked darujes krv, tak ju obnovis len vyzivou. Potom prirodzeny proces jak vylucovat odpad. Ked nevylucujes vodu, tak sa zacnes toxikovat zvnutra.

Mozes robit duchovne cvicenia jake chces a byt duchovne na akejkolvek urovni, tak neoklames fyzicke telo, to je zlozene zo 70% z vody, ked ho nechas ladom, tak proste vyschne. Telo a duch su dve veci a ludia s tym nic neurobia.

Ja som o pranickej vyzive citala a tak jak tu v tomto dokumente, pri tych experimentoch ludia stratia na vahe a vznikaju im latky v tele jak pri poste. Mozu byt nauceny na minimum stravy, ale bez nej neziju. A vsimli ste si, jak ma ten Ind rozsirene zrenice? Dufam, ze viete, co to znamena.
Honza784512
xxx
15. 04. 2012 12:55

verte si cemu chcete :D ja jsem to sem dal jen tak aby ste meli sanci se o tom dozvedet, ono bylo delano uz celkem dost testu, ale vetsina neni zverejnena, pritom v nemecku je asi 1000 breatherianu, dost z nich se ale vratila k jidlu tak po mesici, jsou i pripady kdy clovek 21 denni proces neprezije, vetsinou protoze pri tom procesu musi clovek byt v klidu, spi tak 14 hodin denne, a nekdo proste v klidu neni tak mu dojde energie a zemre :-/. ja osobne nejsem breatherian, ale breatherianstvi mi pripada zajimave :-)
garias
...
15. 04. 2012 12:23

Raz dávali o jednom takom čo žil iba z meditovania, nič nejedol už niekoľko rokov, bol v nemocnici. Neviem na čo tam bol, ale zaujal ma jeden predmet čo mal na stolíku.

Asi to bude divné, ale ja do dnešných dní neviem prísť na to, prečo mal na tom malo stolíku toaletný papier. :D

Rozmýšľam už straaašne dlho a stále mi to nedochádza. :D
garias
...
15. 04. 2012 12:20

Oni toľko dní nejedia, až ztoho začnú blúzniť a v tom delíriu spapajú celú večeru, pričom si potom nepamätajú že niečo zjedli. A takto to ide už 7 rokov :DD
Perchta
*
15. 04. 2012 12:12

Slyšela jsem o tzv. breathariánech. Nevěřím tomu ani zbla. Jistě lze snížit metabolismus na minimum a i utlumit veškeré fyziologické procesy v těle, ale ne úplně a na libovolně dlouhou dobu. Tito lidé jsou ještě větší lháři než středověcí prodejci odpustků.