Články

Zamyšlení

Co na to Plejáďané? - (komentáře)

Perchta
rheia
26. 07. 2012 16:51

Máš pravdu, to je fakt :D!
rheia
Kym jsme pro ufony
4. 05. 2012 12:03

K té emocionální vyspělosti, která by měla zabránit mimozemšťanům v únosech a zkoumání lidí: máte dojem, že vědec, který si vytáhne pokusného králíka z terária, ho nechá nejdřív rozloučit se s ostatními, a pak s ním citlivě pohovoří o tom, jestli by byl ochoten zúčastnit se pokusu, a nechá ho podepsat informovaný souhlas?
Jinak souhlasím, že těch zpráv i podobností mezi nimi je příliš mnoho na to, aby si to všichni zúčastnění vymysleli. Ale k čemu tu doopravdy dochází? Ke kontaktu s jinou dimenzí, s paralelní realitou, s jinou časovou zónou (budoucnost či dávná minulost), nebo - jak se obecně soudí - s návštěvníky z vesmíru?
Engai
VELMI ZAJIMAVE...
5. 04. 2012 0:38

Bohuzel pouze v anglictine..

http://www.youtube.com/watch?v=Mia70txRLXc&feature=related
Engai
...
4. 04. 2012 22:01

Perchta..ok,uz chapu jak si to myslela,proto jsem zprvu psala,ze te nechci urazit:-)Take jsem psala,ze vse jsou pouze predpoklady:)
Garias:mozna:-)
Stormm:Souhlas.Zdokumentovanych zprav o unosech a vubec UFO je nezpocetne a vetsina z nich pochazi od vysoce postavenych lidi jako jsou piloti,vojaci,policie,astronauti a lide,kteri pracovali pro vladu.Hodne zajimava je kniha od byvale pracovnika Pentagonu Jr Corso s nazvem den po Roswellu.Nevim,jestli je i v cestine,ale pokud ano,stoji za to ji precist.Zajimave jsou i samotne rozhovory s timhle clovekem,ktery se rozhodl po 50letech mlcenlivosti vyjit s pravdou na verejnost.
Stormm
...
4. 04. 2012 10:41

No pravda o únosech či ne. Ten případ těch manželů v USA, který to vlastně všechno odstartoval, kteří říkali, že měli asi dvouhodinové "okno" a i pod hypnózou vypovídali o podivných světlech, prostorách a bytostech, to je případ, který ani po desítkách letech nemá jiné vysvětlení než které nabídli sami tito manželé!
Otázka proč by vyspělé bytosti jen tak nazdařbůh unášeli lidi jako zloději je těžko zodpověditelná! Nevidíme, a asi ani nejsme schopni vidět, do myslí tak vyspělé kultury! Důvodů proto mohou mít víc než jaké si dokážeme vybavit.
garias
Engai
3. 04. 2012 14:55

Tam by som niečo namietal čo si písala. Keď niekoho unesiem a vymažem mu pamäť, nemusí to byť preto, že mu chcem dobre aby sa netrápil, ale preto, aby nemohol svedčiť o únose !
Perchta
Bezcenní bezdomovci?
3. 04. 2012 13:19

Ne, myslela jsem to tak, že kdyby nás někdo skutečně pozoroval a sudoval, věděl by, že jisté sociální skupiny majorita vnímá a posuzuje jinak, spíše nevnímá a ignoruje, tudíž, že by těmto lidem spíš většina lidí nevěřila než "spořádaným" občanům. A že to tak v praxi skutečně funguje, potvrdí každý, kdo s okrajovou částí společností pracuje: prostě strašně dlouho trvá, než si někdo zmizení člověka bez domova všimne a policajti si z z toho většinou těžkou hlavu nedělají.

Aprop. od kdy inteligence a technická vyspělost odpovídá emocionální vyspělosti? To je prostě jen předpoklad, který nelze potvrdit, na lidském vzorku ho lze však jednoznačně vyvrátit.


Engai
Perchta
2. 04. 2012 19:39

Myslim ze ja i Garias jsme to s tim unosem mysleli trochu jinak a to ze unos(jakykoliv)je forma nasili a byl tu pouze predpoklad,ze pokud jsou nejake inteligentni bytosti natolik technicky vyspele,ze k nam dokazi cestovat,z toho vyplyval predpoklad emocionalni vyspelosti,tudiz nebudou pouzivat formy nasili.Nebot nasili,agresivita,chtic,rozezranost atd atd je znamkou psychicke nevyravnonasti a nevyspelosti mentalniho charakteru.
A jen k tvemu prispevku o bezdomovcich,to nevim jestli jsme pochopila spravne,tudiz te nechci urazit,ale myslel(a)si tim,ze bezdomovci nemaji jako lide zadnou cenu a tudiz kdyby byli uneseni tak je nemusi nikdo vracet?!?
Navic,co se unosu tyce,kde jsi prisla(el)na to ze uneseni dotycni jsou pouze lide na nejake vysoke urovni?!?
Perchta
garias,psychopati unesené
2. 04. 2012 11:39

lidi z lesa zpátky domů do postele jen - tak nevrátí, takže, kdybych byla ochotná únosům věřit moc bych tyto dvě věci nesrovnávala :D.

S těmi mimozermskými implantátami jsem taky viděla několik "dokumentů", nevím, moc mě to nepřesvědčily, myslím si, že by to měli E.Ts. mnohem líp vymyšlené, třeba, aby se implantát podobal strukturově např. kostnímu nárůstku a tak ho lidi (na vhodném místě) jen tak neodhalili a nevyjmuli, nevím...

A hlavně, proč radši neunesou bezďáče, které si mohou nechat a nemusí je vracet :D?
Engai
garias
1. 04. 2012 19:18

:-D...s logickeho hlediska mas naprostou pravdu a nemuzu nic nez souhlasit..Na druhou stranu,lidi,co tvrdi,ze byli uneseni,je nespocetne po celem svete,lidi s implantatama v tele...atd atd..a tenhle fakt se take nemuze prehlizet.Zminovala jsem se o tohmhle uz v predeslem clanku:pokud nejake vyspele cicilizace existuji,tudiz predpokladam i mentalni a emocionalni vyspelost,z logickeho hlediska je tedy nepochopitelne,proc by nas lidi unaseli a zkoumali:-D..Z pohledu druheho(zase:-))lide,kteri tvrdi ze byli uneseni si vetsinou nic nepamatuji(pamet jim jakoby byla vymazana)a prijdou na to vetsinou az za nekolik let(mivaji nocni mury..atd atd)tudiz by se dalo predpokladat,ze mimozemstane nechteji,aby v lidech zustal strach z unosu...(pokud se tedy neco takoveho opravdu deje)
garias
....
1. 04. 2012 9:35

Podľa mňa únosy sú úplne vymyslené. Neviem si predstaviť, že by niekto pretechnizovaný preletel galaxiu a robil také veci ako nejakí psychopati v lese, že niekoho unesie. To je podľa mňa nereálna možnosť.
Perchta
*
31. 03. 2012 21:51

Ať jsou únosy realita nebo součástí symptomů nějaké psychózy, já bych neměla zájem ani o jedno. Souhlasím se zdola uvedenými názory, že pokud by mimozemšťané nám chtěli přes naše unesené "soukmenovce" něco sdělit/ předat, určitě by jim "nezapomněli" dát nějaký hmatatelný a nevyvratitelný důkaz.
okolojdouci
co dodat
31. 03. 2012 20:42

no popravde bych nechtel bejt v kuzi nekoho kdo takove setkani ci pozvani prozije a nema zadny hmatatelny dukaz ani planek tenchickeho udelatka avsak ma zivotni zazitek o setkani s pokrocilejsi kulturou a rad by se o nej podelil s lidstvem jente jak to udelat aby nezapadl do skatulky fantastu snilku a podvodniku protoze se svojim pribehem vzdy zustane sam proti vsem...
Boxerka
Ufo
31. 03. 2012 18:32

doporučuji film UFO,největší příběh co se kdy popřel, je možné ho stáhnout, nevím zda je tu dovolené uvést odkaz. V každém případě v tom dokumentárním filmu promluvili lidé z velmi vysokých supertajných postů, protože jsou vesměs už staří, nemají kromě života co ztratit. Uvádí se tam příběhy, případy utajení úplně všeho, od ztroskotaných mimozemských strojů, jejich posádek, živých i mrtvých, také záznamy z raket či raketoplánů, komentáře kosmonautů , nevyretušovamé snímky Měsíce, kde jsou vidět stavby, věže, základny. Také se mluví o technologiích a zdrojích nevyčerpatelné energie, dávno bychom nemuseli být závislí na fosilních palivech, bohužel vojenská, mocenská, politická prostě lobby zapracovala.
garias
lup
31. 03. 2012 17:41

Ja nemám svoju pravdu ! Mám názory na pravdu !
lup
Garias
31. 03. 2012 16:01

Ešte otázka: čo má Tvoj posledný príspevok s témou?

V predposlednom príspevku si ešte zabudol na konšpiračné teórie.

Už sa nesnaž tak vehementne všetkých presvedčovať o svojej pravde a radšej sa vyjadri k téme. Kde berieš istotu, že Tvoja pravde nie je lžou?
S pozdravom LuP
garias
...povolili by
31. 03. 2012 9:37

Povolili by ste transfúziu krvi dieťaťu...?

Môžete si pozrieť napríklad toto, je to dosť zaujímavé. Stalo sa to v Českej Republike. Aj keď podľa mňa sa to hodí viac na SLovensko, tu máme viacej sprotých ľudí aj keď nás je menej :DD

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K1wQqWj0pls#!
garias
Morld
31. 03. 2012 9:23

Asi tak xD Dôležité je asi to, že tieto výmysly človeka uchvacujú. Všetky takéto výmysly musíte vymyslieť tak, aby to človeka uhúrilo: mimozemšťania, z vesmíru, nadprirodzeno.
Potom musíte spraviť aby sa to dotýkalo života bežného človeka "zázraky, riadia svet, sledujú nás apod.).
ALe najviac čo musíte spraviť aby ste naivných ľudí dostali je že sú dobrí bohovia, mimozemšťania a pod. (CHcú nám pomôcť, spasia nás bohovia, ochraňujú anjeli apod).

Človek neschopný si zrátať 1+1=2 ale ráta 1+1=1000 nedokáže prekuknúť tento trik na jeho srdce a myseľ!
Morld
:-)
31. 03. 2012 9:16

Ať už tam byli nebo ne... rozhodně zatím světu něpředali více informací než autor Startreku...

Nikdy jsem v podobných článcích něviděl popis žadné vyspělejší technologie ani ničeho prakticky užitného a jsem si naprosto jist, že aspoň pár takových věcí by při návštěvě Klingonů museli okoukat.

Takže tedy dokud Galaktická rada nerozhodne o předvedení důkazů nebo demostraci jejich existence pomocí lidských medií. Budeme se muset nádále skopokojit jen s fakty, které bych i já vymyslel během pár minut..

garias
...
31. 03. 2012 9:11

Ak niekto odpovie, že Pinokia ešte nevylúčil tak ako anjelov, plejáďanov, vesmírnych ľudí a pod, odporúčame mu zamyslenie sa samým nad sebou.

A nesúhlasím byť ku tým výmyselníkom milý. Buďme tvrdí, názorovo. Kriticky sa ku ich bludom stavajme. Sú to dospelí ľudia a oblbujú väčšinou mladých ľudí. Podobne ako určité sekty. Toto je presne o tom istom. Klamú a klamúť aby získali slávu peniaze a vôbec ich nezaujíma pravda.
Vôbec ich netrápi, že nejaký človek môže byť životne zdrvený keď zistí, že veril 20 rokov v lži. Títo ľudia ma zaujímajú, pre týchto chcem aby sa hladala pravda !
garias
sooulinka
31. 03. 2012 9:06

Položím ti zákernú otázku :)

Prečo si už vylúčila Pinokia?? Veď vieme prd či existuje alebo nie. Možnože predsa len áno :D
lup
K téme,
31. 03. 2012 7:23

Ak ide o p. Bendu, beriem ho s veľkou rezervou. A nielen neho. Videl som dokumentárny film zo stretnutia ľudí v USA, ktorí boli unesení mimozemšťanmi, komunikovali s mimozemšťanmi, hovorili ako mimíci vyzerajú, aký majú demokratický systém plný lásky, čo všetko ponavštevovali,.... no pán Ing. Benda im nesiaha ani po členky. Neviem, či chcú byť len zaujímaví, alebo je u nich diagnóza pre určitých odborníkov. (budem to tvrdiť, pokiaľ ma neunesú mimíci :-D )

Natískajú sa mi napríklad takéto otázky:
Prečo mimozemšťania nepristanú na verejnom priestranstve pred kamerami, svetovými vodcami,...?
Určite sú na podstatne vyššej technickej úrovni, ako my, tak prečo sa nenabúrajú svojimi vysielačmi do kanálov svetových médií a neodkážu nám svoje pozdravy ľudstvu, ak by sa báli z nejakého dôvodu osobného kontaktu s ľuďmi?
Ak nám chcú skutočne pomôcť napr. zachrániť životné prostredie, prečo neodkážu po kontaktéroch spôsob alebo technológiu výroby absolútne čistej energie, spôsob, ako robiť výrobu kovov a plastov bez znečistenia alebo devastácie prírody,...? Inými slovami, ako sa s touto problematikou vysporiadali mimíci.
Prečo nám neodkážu konkrétne technické, vedecké,... znalosti, ale len všeobecné keci o vzťahoch ľudí,...?

A môžem pokračovať ďalej...

Poznámka: Plejády sú malá otvorená hviezdokupa s nejakou stovkou hviezd vo vzdialenosti asi 400 svetelných rokov. Takže názov civilizácie Plejáďania je podľa môjho názoru trochu zavádzajúci.

Ešte na okraj: (údajné udalosti podľa tlače) pred pár desaťročiami v USA pán Adamski tvrdil, že spolu s mimozemšťanmi cestoval po našej planetárnej sústave, stretol sa so zástupcami Venušanov, Marťanov, Jupiteranov, Saturňanov. Keď prvé sondy poslali informácie o týchto planétach, akosi zmĺkol.
S pozdravom LuP
sooulinka
hih
31. 03. 2012 4:22

Moudří lidi vědí že Bůh je a taky vědí že se na neho nemusí spoléhat protože cokoliv se jim v životě děje ma svůj nejlepší důvod... proc hned vylucovat tu teorii kdyz se ti nelibi tak v ni never taky ni nechci verit ale nemuzu ji vyloucit protoze vime kulovy tak nemusis delat ze vsechno vis nejlip. Vim ze nas smysl zivota je neustale obnovovat sve ja podle nejkrasnejsi verze nejkrasnejsi predstavy, kterou jsme kdy meli o tom cim jsme. Nemusis hned vsechno kritizovat hnusnym zposobem zkus to tim krasnejsim, oba vime kdo skutecne manipuluje ve svete, tohle je jen pohadka na dobrou noc
garias
:DD
31. 03. 2012 1:17

A co by na to řekli Plejáďané? :)

Inak super otázka. :DDD
garias
Tento probrlém
31. 03. 2012 1:11

Tento problém, aj keď nie až tak extrémne, sa týka trošku viacej skupín ľudí.

Zoberme takého človeka zo staroveku niekde z džungle, ktorý sa pokúsi popísať vyspelú civilizáciu - uvážme že ňou je naša. A bude sa snažiť o nej rozprávať len také veci, aby poslucháčov udivil.
Určite by nerozprával o kozmických lodiach, sondách idúcich až k Plutu, pristátie na Mesiaci, výkonné počítače, laser, rontgen, atómová bomba, vysuté mosty.
Skôr by sa snažil popísať túto civilizáciu podľa toho čo pozná. Určite by tá civilizácia bola bohatá na zlato striebro. Všetci by sme boli fantastickí lovci, mali by sme parádne luky, úžasné kone, obrovské kožušinové stany. Sotva by mu napadol 150 poschodový mrakodrap.

Tento problém sa ešte viac odzkadľuje v popise ešte vyšších bytostí ako sú mimozemšťania. Týka sa to napríklad: Duchov, Anjelov, či dokonca bohov. Preto sa jedná o dosť veľkú skupinu ľudí.

Snažia sa popísať niečo čo nepoznajú pomocou niečoho, čo im je veľmi blízke - blízke ku ich predstavám.

Asi sotva by nejakému tvorcovi mimíkov napadla možnosť, že by mimozešťania nepovažovali svoje životy za také, kde je začiatok a koniec.
Nerodenie a smrť, ale mohli by život pokladať za spojitý priebeh fungovania neživej hmoty. Všetká hmota smerujúca ku vzniku života, smeruje ku nej tak ako iná ku vzniku sopky. Preto by život z ich pohľadu nemusel mať začiatok ani koniec, a principiálne by bol život večný - mechanizmus jeho tvorby je večný. Takže nikto z nich by nemohol umrieť, pretože sa nikdy nenarodil. Skrátka neexistuje narodenie života, IBA premena hmoty a na chvíľu je táto hmota podivných usporiadaním, ktoré voláme život (analógový príkald: rádio čo nehrá je mŕtve. Spájaním súčiastok začína vznikať mechanizmus, ktorý spôsobí že počujeme stanicu. Starobou sa rádio rozpadá. Ale nikdy sa nenarodilo ani neumrelo. IOba hmota ktorá ho tvorí sa mení - SPOJITO!!!!)

Skrátka títo ľudia sa prezrádzajú už len v tom, že popisujú vyššie bytosti podľa svojich životov. Pán Benda hovorí o kozmických ľodiach prišlých z vesmíru.
Mimozemské lode môžeu byť natoľko zvláštne, že pre ne nebudeme mať ani názov.

Tu pán Benda hovorí o kozmických koráboch :D (Ak podobné nájdete, kľudne to sem dávate. Je to fakt dobré na zasmiatie sa :D)

http://www.youtube.com/watch?v=uBwiF4yM8Dk&feature=relmfu

Všimnime si, že čo mu nesedí do teórie, sú pekelné veci :D ("Pomatenci...prapodivných pekelných technologii, viď NASA") :DD

Jedno upozornenie...

NA LEPŠÍ ŽIVOT NA ZEMI, BY SME SA NEMALI SPOLIEHAŤ NA NEJAKÚ POMOC ZHORA. Môže sa stať, že nikdy nepríde už "len pre našu lenivosť" !!!