Články

Zajímavosti

Záhadný nález - (komentáře)

okolojdouci
UFO tech?
3. 04. 2012 21:47

Stormm - toto zarizeni neni jedine a udajne jich je v byvalem sssr nekolik (radove desitek) avsak take jich ma byt jiz mnoho vyditelne nefunkcnich a pokud se nepletu tak tato zarizeni kteremu mistni jakuti rikaji kotle hledal i nas ivan mackerle nekdy pred 20ti lety ale nasel prd
Stormm
UFO tech?
2. 04. 2012 11:06

Rusko je vůbec tajemné! Jeden bývalý vědec SSSR a Ruska, hodností tuším plukovník pracoval v jednom tajném vládním zařízení na Sibiři ( taková ruská Area 51) a ten před několika lety vypovídal, že na Sibiři se nachází podivuhodné zařízení o jehož původu není ani po letech pečlivých studií známo zhola nic. Staří se odhaduje asi tak na možná několik desítek tisíc let, ale na své stáří působí spíše hi-tech. Existuje prý několik svědků, kteří viděli jak se toto zařízení samo aktivovala a začalo se otáčet. V dalších vteřinách začalo podivně zařit a vydávat zvláštní zvuky. Po několika minutách vše přestalo a zařízení se vrátilo do původní polohy. Z různých měření vědci dospěli ke zjištění, že se PATRNĚ jedná o jakýsi NEZNÁMÝ druh vysokoenergetického mechanického zařízení podobného možná houfnici. Toto "dělo" má údajně vystřelovat jakési projektili obrovského ničivého potenciálu. Dodnes, pokud známo, se však nepodařilo příjít na princip funkčnosti, ani na původ, ani bližší smysl. Jsou lidé, kteří věří, že nás toto zařízení na počátku minulého století zachránila před katastrofou ( Tunguzská událost).
Pokud by někdo na toto téma někdo našel podrobnější článek, nechť ho prosím zařadí, rád bych si o tomto něco přečet!
garias
... Morld
30. 03. 2012 11:52

//cestování v čase by nebylo možné jen v našem starém pojetí reality, na který se všichni tak strašně omezujete.//

To je trefa, úplne súhlasím !
Perchta
Ani pes ani deka,
30. 03. 2012 11:41

ty jo, nepraktikují sousedi woo-doo :D?
Morld
:-)
30. 03. 2012 11:35

a kdo říká, že žijeme v originálním ničím nepoznamenaném vesmíru?

Psa jsem vykopal nechtěně.. Nezbyla tam po něm ani deka z umělých vláken, které se mají také rozkladat několik desítek let.
Perchta
samby
30. 03. 2012 9:29

znáš nějaký odkaz na teorii o tom alternativním vesmíru? Ale, pokud by to šlo, aby to bylo psáno pro laiky, abych tomu rozumněla víc než předložky a spojky.... Dík.
samby
Morld
30. 03. 2012 9:13

Ono to je trošku jinak, v případě alternativních vesmírů totiž, ten vesmír ,který chceš navštívit, neexistuje dokud ho nenavštívíš a stejně tak se již nevrátíš do toho svého, ale také alternativního, je tedy možná pouze jedna návštěva v celém trvání danného vesmíru(pak už se do něj dostat nedá) a nic tou návštěvou neovlivníš pro svou realitu, vědomosti pro svou realitu nezískáš a ještě ztratíš domov, to zrovna není moc dobré cestování v čase:-).

Za další nějak nechápu proč si vykopával psa:-D(chtěl si ho vzít na procházku?). Pravděpodobně ho vykopal už někdo před tebou, kosti by alespoň částečně měly vydržet 1000 let(záleží na půdě), nálezy dinosaurů nejsou kosti, ale zkameněliny, tedy odlitek původní kosti, která se za pár tisíc až milionů let rozpadne a nahradí ji jíl, vápenec, prostě cokoliv v čem se nachází.

Nález v článku je skutečně jen korýš, ale věřte si čemu chcete:-D ale jak říkám máme je i v národním muzeu a dokud o nich nezačal blouznit ruskej bulvár nešktěknul po nich ani pes.
Morld
:-)
30. 03. 2012 0:19

cestování v čase by nebylo možné jen v našem starém pojetí reality, na který se všichni tak strašně omezujete. Ano byla by tím narušena kauzalita... Jenže už byly popsány mnohem modernější modely reality, v kterých by ani cestování v čase neporušovalo tyto zákony. Jednoduše kličkou alternativních vesmírů. Ostatně přímo odkazuji na jeden starší článek, který přímo tuto problematiku zjednodušeně přibližuje.

K nálezům samotným,... nevím jak vy... ale já sem po 5 letech.. nechtějíc vykopal mého zesnulého psa, který byl uložen také v jílovité zemině! a nezbyl tam po něm ani zub! takže buďto jsem měl psa s nedostatkem vápníku, nebo tenkrát někdo při zakopávání dinosauru použil trošku lepší konzervační metodu.. Tato praktická demostrace mě stačí k tomu abych věřil fantasvěděckým teoriím o stáří světa a dinosaurů. Ba o nich začal spíše pochybovat..

To, že se našla spousta nekamených artefaktů trošku nezapadajících do součastného obrazu historie snad už ani nemusím zmiňovat.. nehledě na fakt, že někde v Indii si sedí železnej sloup jen tak na zemi, už hezkou řádku let. Ano možná se jedná o nějakou PostDevonovou železitou přesličku, která má náhodou antikorozivní upravu..

Při počtu techto seriozních nálezů už se ani dál nemůžeme bavit o nějaké představě moderní vědy na témá naší minulosti. Je totiž už tak děrává, že už si ji dovolují vnášet jen do řad řadové nezajímající se věřejnosti..
garias
okoloidúci
29. 03. 2012 19:28

Íly neobsahujä kremík, len ako mikroskopické častice. Najviac obsahujú rôzne oxidy kremíka, hliníka, vodu a aj to nie vždy. Íly patria medzi najčastejšie prostredia skamenelín - viď kambridské bridlice.
Perchta
cestování v čase
29. 03. 2012 19:07

Já tomu vůbec nerozumím, ale kdysi mi někdo vnutil přelouskat nějaký vědecký článek, který snad na základě teorie relativity dokazoval, že i časoprostor lze nějakým zůsobem "ohýbat" a bla bla bla, prostě, že není nemožné v čase cestovat....

Ale říkám, nejsem vůbec kompetentní o tomto debatovat :D.....
okolojdouci
garias
29. 03. 2012 18:54

garias - korozi si popsal dobre ale zapominas na jeden fakt pokud mas onu tyc v jilu pak jiste zoxiduje pouze povrchova cast ale zelezo ani ocel nezustane v takovemto prostredi "na vecne casy" a to z toho duvodu ze prave z jilu zacne do kovu pronikat kremik a navaze se na kov cimz se z kovu stane kristalicka hmota ktera si ovsem uchova svuj puvodni tvar vcetne drobnych detailu - tomuto procesu se rika zkameneni:) u biologickeho materialu takto vznika zkamenelina - pokud neni kyslik ani kremik vznika uhli... (predpokladam ze to kazdy zna je to prece ucivo zakladnich skol) :)
garias
okoloidúci
29. 03. 2012 18:53

Podľa mňa cestovanie v čase nebude fungovať. To čo sa deje, sa nedá navrátiť, len ak by sa to niekde opakovalo - dokonale presne. Podľa mňa teda.

Docela reálnejšie mi pripadá teleport, s čím prišla veda asi pred rokom. Jedná sa o mechanizmus, ktorý bude mať určité informácie, tie sa pošlú rýchlosťou svetla a na druhom mieste sa po spracovaní informácii, vytvorí identický predmet aký sa odoslal, resp info o ňom. Toto je podľa mňa reálny teleport. Ako ale skonštruovať dokonale presne tie isté predmety? To znie tiež dosť šialene :D
okolojdouci
...
29. 03. 2012 18:40

nobrain - nemam tak rozsahle znalosti abych si byl jist ze neni zpusob jak cestovat casem // osobne bych nepodcenoval mechanicke stroje z "kolecek" v mnohych ohledech dokazi uzasne veci a nepotrebuji elektrinu ani jine palivo // souhlasim ze tato zkamenelina z clanku mi pripomina spise nez stroj nejaky vzorek kovoveho odpadu ze smetiste :)

Jelitko - "Kdepaak kovova kolecka....copak nejaky hrkac by byl schopen se nekam dostat mimo galaxii?" // cestovani v case neznamena cestovani v miste - pokud by nejak stroj umoznoval cestovani v case pak by ciste mechanicky stroj mohl mit znacne prednosti pred strojem ktery potrebuje dodavat energii na svuj provoz...
garias
ANI VODA:..
29. 03. 2012 18:07

Nesmie tam byť prítomná ale ani voda. Z veľmi jendoduchého dôvodu ... H2O (je tam znova kyslík).
garias
Jelitko
29. 03. 2012 18:05

Tam ale zabúdaš na jeden fakt. Železo, alebo oceľ podliehajú korózii, odxidovaniu, ale s určitou podmienkou - majú na to dosť kyslíka.
Ak zasypež napríklad železnú tyč veľmi jemnozrnnou zeminou, napríklad ílom, ktorý je aj vodotesný (je to pevná vrstva, ktorá neprepúšťa vodu - podzemná voda sa drží prevažne nad ílom v geologických podložiach) potom si daná železná tyč zoberie na korodovanie kyslík, ktorý má v okolý medzi časticami zeminy, ale po istom čase kyslík dôjde. Jendoducho už nieje kyslík pri tyči, vďaka ktorému by prebiehala chemická reakcia. Tým pádom môže takáto tyč bez kyslíka vydržať veľmi dlho.
garias
Perchta
29. 03. 2012 18:02

Cestovať v čase...dosť šialená myšlienka. Ale pripúšťam, že môžeme byť ešte šokovaní ako ľudstvo, čím všetým tento priestor disponuje.
Jelitko
kdyby
29. 03. 2012 17:10

to byl nejaky kov,tak by tak dlouho nedrzel pohromade,kolik let vydrzi kovovy srot? Myslim ze v dnesni dobe ani ne 100 let.To je pravdepodobny jak rika daiterr,korysi s tema jejich ulitama jsou patrni v nalezech i po miliony let.Kdepaak kovova kolecka....copak nejaky hrkac by byl schopen se nekam dostat mimo galaxii?
nobrain
okolojdouc
29. 03. 2012 17:07

okolojdouc . vyhod odiatl to dobrovolne aj nedobrovolne cestovanie casom , ostavam najpravdepodobnejse a to rychly proces "zkamanelovania" a inac je su to zkamanelene morske zivocichy je to dokazane . Hento by asi stroj byt nemohol same kolecka by mal ?
okolojdouci
...
29. 03. 2012 12:47

ani zdaleka se nejedna o ojedinelej zkamenelej nalez - totiz podobnych zkamenelin je minimalne nekolik desitek... podle meho je mozne je objasnit nekolika moznostma a to bud se da cestovat v case umele coz se mi nejak nezda vzhledem k technicke urovni nalezenych predmetu nebo se da cestovat v case prirodne tedy ze existuje prirodni jev diky kteremu se mohou lidi dostat do minulosti (mozna nedobrovolne) a stanou se z nich ztorskontanci v case pouze s vecma co maji v dobe presunu v case u sebe dalsi moznosti je ze proces tvorici zkameneliny trva jen zlomek casu ktery vedci predpokladaji pripadne muze nastat zatim neznama avsak prirodni situace ktera muze tento jev extreme urychlit

celkovej pohled na zkamenelinu z clanku
http://1.bp.blogspot.com/_SRFOAsyhYZc/TTrLlOcqKVI/AAAAAAAAHgk/qjVWb7ycPIM/s1600/oopart_kamchatka_full.jpg

nekolik dalsich podobnych nalezu...(nerucim za to ze se nemuze jednat o podvrhy)
http://2.bp.blogspot.com/-4do--SwBaJQ/TeBeIf_MmnI/AAAAAAAAABM/fHwHNS69z_Y/s1600/relojsuizoww5.jpg
http://image.lang-8.com/w0_h0/c9446a76385ade0006f0d15631cfda52661ec6ce.jpg
http://ufo.planet-flipside.com/jwallpapers_files/2010/4/big_thumb_a204992e5dcfc1298d66ec7e6a45d154.jpg
http://www.aquiziam.com/pictures/ancient_technology_coso_artifact2.jpg
http://web.genie.it/utenti/m/mysteryworld/scarpa.gif
daiterr
Samby
29. 03. 2012 12:33

ano, máš pravdu, jsou to korýši. Někde na Wiki je to i vysvětleno a s fotkami.
samby
..
29. 03. 2012 10:35

nález je o dost starší než z 19.3., jedná se o korýše ze spodního Devonu, což je ostatně vidět i na obrázku, kdy je spousta korýšů neuzavřená a kulátý je jen jeden, ostatní by ve stroji nemohli fungovat. Taky je třeba si říct co v té době žilo, z obratlovců pouze primitivní ryby, na souši pak první hmyz a pavouci, což nevypadá zrovna na entity schopné postavit "stroj" jak těm korýšům říká ruský bulvár, pokud to chcete svalit na mimozemšťany, tak si položte otázku, zda rasa schopná cestovat na mezihvězdné vzdálenosti by používala ozubená kolečka tak mizerného zpracování. Mimochodem spousta podobných nálezů pochází z Prahy, od toho má také jedno geologické období devonu název Prag(pražský), pokud by nebylo zavřeno národní muzeum, mohli byste se podívat na desítky podobných korýšů-"strojů". Další věc také je že ozubené kolečko nezkamení v kratkém geologickém úseku, železné by zůstalo, plastvové by zase zkamenělo po desítkách milionů let, jediná možnost je tedy dřevěnné, problém je, že tenkrát dřevo jak ho známe neexistovalo, pouze měkká dužina kapradin apod., a opět bych nesázel na to, že mimozemštani budou používat dřevo.
Perchta
*
29. 03. 2012 7:39

někde jsem četla vysvětlení takovýchto podobných objevů: tenhle není jediný tohoto typu, v Egyptě prý měli najít součástky počítače starého XY tisíc let, a na malbách jeskynních lidí zase obrázek moderně oblečené ženy s foťákem, lidské stopy mezi dinosauřími.... Prý jsou to důkazy o tom, že lidé budou jednou cestovat v čase.
mississippi
Kolečka
29. 03. 2012 0:23

To jsem zvědavý, co se z toho vyklube. Vypadá to, jako velkej rozbitej budík. A pokud se potvdí stáří, je jasné, že ti ufoni asi zaspali.
garias
...
29. 03. 2012 0:21

Vypadá to ako prevodové kolieska. Ale prečo takýmto spôsobom, že sú zúbky na bokoch kolies? Dosť podivná poloha.