Články

Zajímavosti

Mimotělní prožitky lze vyvolat meditací - (komentáře)

garias
Sylvia
24. 02. 2012 14:14

Ja som dva krát bojoval o život. Prvý krát ma zachránili ženské plavky, dá sa povedať že ženská podprsenka :DD Stredným prstom pravej ruky som sa zachytil pri topení o nejaké plavky a tá žena ma mi pomohla na breh. Mal som 10 rokov :D
Sylvia
Mississippi
21. 02. 2012 17:55

Nie nikdy, nemala som ani zlomenu nohu.
mississippi
Sylvia
21. 02. 2012 17:48

I to je způsob. Šamani taky používali kde co :-)
Ale zkusil bych nejdřív raději něco lehčího :-)

Třeba ne. Třeba jsi opravdu dítě štěstěny.
Máš nějaké zážitky, kdy by se dalo říct, že si přežila svoji smrt ?
Adanom
Sylvia
21. 02. 2012 17:46

"Teda az do smrti,"

:-)
Sylvia
Mississippi
21. 02. 2012 17:41

Mozno budem len lemra, zozeniem si LSD a bude...ja myslim, ze problem s pavukom je vyrieseny, urcite by mohol byt druhy, ale nejak nemam nejake extra pavuky, ktore si uvedomujem. Urcite ale jak kazdy mam nieco potlacene, co si nepripustam. Ty o niecom asi o sebe vies, teda si to uvedomujes.

Ja nejak si o sebe myslim, ze mne sa nemoze nic stat....to mam uz od malicka, ale asi si moc domyslam v tomto smere haha.
Sylvia
___
21. 02. 2012 17:36

ja len nechapem, ze ked niekto rozbije diskusiu, neviem ani o co mu ide a potom kludne povie, podme diskutovat. Ja sa tu cely cas len snazim pochopit tie zaitky, tak jak ten cas. Ale chapem, ze si to proste nemozem nasimulovat, len prizit, bohuzial nieco vysvetlit nejde, ale aj keby som o tom nieco vedela, tak mi nevadi, ze sa mi to niekto snazi pomoct pochopit.

Ono uz len skutocnost, ze sa tym niekto zaobera, ma podvedome k tomu nakrocene, pretoze ten, kto o tom nechce pocut, tak uz si podvedome nastavuje, ze to nejde a nikdy ten prezitok mat nebude. Teda az do smrti :-).
iveta
modelínu
21. 02. 2012 17:35

si kup ty a přidej k tomu třeba i kostky a omalovánky:)
Sylvia
Adanom
21. 02. 2012 17:31

Ano tak som to myslela, ten samotny prezitok je podobny, ale to jak k tomu dojde je ine a preto, jak si hovorila Ty, ked este neni Tvoj "cas", tak by Ti nemala hrozit smrt. Ja som len necakala, ze to niekto nepochopi, tak som to nedchala tak. Nechcelo sa mi vracat k tomu.
mississippi
Pro Sylvia
21. 02. 2012 17:30

Asi Ti nerozumiem, priklad s tackou od burtu je trochu bizarny a neviem jak suvisi v kontexte s tym, co som pisala ja. Ale tak snad Ty vies o com hovoris...:-).

S tím táckem, to je takové "dětské" věštění. Ale možná, že bys tam Ty viděla toho svého "pavouka" a setkání s ním v AC by pro Tebe mohlo být dost nepříjemné. Ale nechci Tě strašit. To opravdu nechci. Jen buď prosím opatrná .
Adanom
Kup
21. 02. 2012 17:27

Si modelinu a teprve s tou si hraj. :DD
Adanom
Sylvia
21. 02. 2012 17:25

Ano zazitky z AC su si podobne s prezitkami blizkych smrti, rozdiel je len v tom, ze ludia, ktori maju nehodu alebo jejich fyzicke telo je smrtelne ohrozene, tak tento prezitok maju z tohto dovodu, ale ten kto to skusa je zdravy clovek"

Vim jak to myslis ( teda verim ze vim ;) ).
Nekdo kdo prozitek blizke smrti z takoveho duvodu jako napriklad nehoda a jiny jako napriklad ja ho ma za uplne jinych okolnosti. V klidu a miru. :)
iveta
je to
21. 02. 2012 17:19

vážně trapné,to podezření si snad měla ty,né já:)
Adanom
?
21. 02. 2012 17:19

"Sylva myslím,že v obou případech jde o šok.Při nějaké nehodě kdy ten dotyčný v zápětí bojuje o život v nemocnici..ten utrpí šok.A ten kdo žádnou nehodu neměl,tak ten může utrpět taky šok a to v různých podobách(úmrtím v rodině,rozvod atd.)já bych v tom rozdíl nedělala.V obou případech jde o rychlý průběh."

Sylvie, tohle vysvetleni jsi pochopila? Ja ne. :-)
Adanom
Iveta :D
21. 02. 2012 17:09

"iproč mi neustále všechno vysvětlujete?

Mas podezreni? To taky nemusi byt skutecnost. :DDD

iveta
chcete se
21. 02. 2012 17:01

bavit k tématu?
iveta
ano
21. 02. 2012 16:59

a zrovna tak podezření nemusí být skutečnost,tak si myslím že už to stačilo.
iveta
tam si
21. 02. 2012 16:58

zřejmě pojala podezření že mám v hlavě nějakou myšlenku.
Adanom
?
21. 02. 2012 16:56

Ja se ptala proc mas pocit ze Ti nekdo stale neco vysvetluje.
Pocit nemusi byt skutecnost.
iveta
tak si přečti všechny
21. 02. 2012 16:54

komentáře do kterých se zapojuji,hlavně ten o OOBE.tam to všechno snad vzniklo.
Adanom
?
21. 02. 2012 16:53

Ted si uz ale delas asi srandu,mam pravdu?
iveta
holky
21. 02. 2012 16:51

já myslím že to trošku přeháníte,opravdu kdyby jste si ty komentáře znovu přečetli...tak to slovo vysvětlování bylo na místě.Já v tom jasno mám.Vy to slovo nepoužíváte?
Adanom
?
21. 02. 2012 16:50

"do toho se zapletlo to vysvětlování s tím nervem.."

Doposud jsem nepochopila o jakem nervu je rec.

Adanom
Iveta
21. 02. 2012 16:46

K tematu jsme mluvili uz predtim ale zdalo se Ti ze Ti neco vysvetlujem.
takze prosim Te Iveto,udelej si v tom jasno.
iveta
vykašleme
21. 02. 2012 16:39

se na vysvětlování a pojďme se bavit k tématu,pokud chcete.
Sylvia
Iveta
21. 02. 2012 16:38

Adanom Ti teraz len hovori, ze v Januari, ked pisala do diskusie pod mojim clankom spankova paralyza si ju parkrat napominala, ze nema nic vysvetlovat. A tam ziaden Garias v diskusii nebol, no a podla toho, ze tu niesi tak uplne prvykrat sa predpoklada, ze vies jak to chodi. Vzdy sa tu niekto objavi, kto Ta obvini, ze klames, tak jak on. Ide o to, eliminovat od seba ludi, ktori sa snazia aj nieco pochopit, nieco si precitat a snazit sa aspon trochu otvorit tomu, ze nase vedomie nieje obmedzene len na ludsku hlavu.

Ked ta oznaci za klamarku niekto, kto nic o tom necita a jediny argument je, ze to neni a nic dohromady Ti nepovie, tak to staci odignorovat a nie vysvetlovat mu to alebo mat s nim trpezlivost a potom hej, vysvetluj. Ale dnes nevidim, ze by niekto spochybnoval Tvoje prispevky, len snazi nad tym rozmyslat.

Nikto nic nevysvetluje len rozmysla nahlas a Ty to beries, ze sa Ta snazi presvedcit a potom Adanom ma pravdu, ze pleties piate cez deviate.
iveta
adanon
21. 02. 2012 16:35

ty mícháš páté přes deváte,čím to všechno vzniklo?tím že Garias mi už od začátku nevěřil,do toho se zapletlo to vysvětlování s tím nervem..na to jsem mu řekla že nepotřebuji nic vysvětlovat.Pak si se ozvala ty,chtěla si neustále vědět jak to bylo s tou tužkou...na to jsem ti odpovídala,odpovědi mě pak přišly už zbytečné,proto jsem i tobě řekla že není co vysvětlovat.Už chápeš?Kdyby sis najela zpět na ten článek a ty komentáře tak by ti to bylo jasné.
Adanom
.?
21. 02. 2012 16:23

Jak tomu mam rozumet?
Ze Garias Ti neco vysvetloval ,nebo jak to myslis?

Jsi alespon me ted nesrozumitelna. Zda se me ze michas pate pres devate.

Psala si ze Ti neustale Ostatni pisisci neco vysvetluji a ja se divim protoze Ti podle ,ne nikdo nic nevysvetluje.
iveta
protože
21. 02. 2012 16:17

ten tuhle lavinu spustil(o tom vysvětlování)
Adanom
Iveta
21. 02. 2012 16:10

Co ma Garias spolecneho s tim jak jsi me v tom clanku od Sylvie rekla ze neni treba vysvetlovat a co ma spolecneho s tim co tady dnes pises ze Ti stale neco vysvetlujeme?



iveta
nikdy
21. 02. 2012 15:55

jsem vám nic o nějakém vysvětlování na začátku neřekla.Jedinému komu jsem to řekla,byl Garias,protože se vždy snaží poučovat.Jestli tento komentář byl adresovaný tobě,to snad není až tak důležitý,stane se to někdy.
iveta
to
21. 02. 2012 15:35

bylo s toho důvodu že garias mě označil jako lháře,to si nepamatuješ?
iveta
myslela jsem že
21. 02. 2012 15:33

si tady budou chtít lidi vyměňovat zkušenosti,názory že budou ty zkušenosti skládat dohromady a dělat si úsudek o tom jestli je to možné nebo né.Sylva myslím,že v obou případech jde o šok.Při nějaké nehodě kdy ten dotyčný v zápětí bojuje o život v nemocnici..ten utrpí šok.A ten kdo žádnou nehodu neměl,tak ten může utrpět taky šok a to v různých podobách(úmrtím v rodině,rozvod atd.)já bych v tom rozdíl nedělala.V obou případech jde o rychlý průběh.
Adanom
Iveta
21. 02. 2012 15:24

Uz jednou jsi primo me psala ze vam nemusim nic vysvetlovat ( v clanku zalozeny Sylvii - opusteni tela ) a uz tam me trklo do oci proc mas pocit ze Ti bylo neco vysvetlovano.
Byt Tebou tak se zamyslim nad tim proc si uchovavas takovou myslenku.
Co se tyka me,tak sdileni meho vlastniho prozitku a vnimani veci skrze nej neni vysvetlovani ale sdileni.
Sylvia
Iveta
21. 02. 2012 15:20

Asi Ti moc teraz nerozumiem, napises sem clanok a je jasne, ze je pod nim mozna diskusia a Teba trapi, ze tu niekto k tomu nieco napise alebo sa nad tym zamysli? Ked nieco vies, tak to napis a nemusi Ti vadit potom, ze to napise niekto iny. Samozrejme, ze ludia si mozu precitat cokolvek, ale ja si rada precitam napr. nieco tu od Adanom, ked nejake zazitky ma a nemam pocit, ze mi nieco musi vysvetlovat, len sa k tomu vyjadruje. To musis rozoznavat a nemozes byt napalena, ze niekto sa ku niecomu vyjadri a Ty mas pocit, ze Ta poucuje. Alebo jak inak si predstavujes diskusiu? A co ma byt, ze uz tu bolo dost ludi a snazili sa o co? Do hlavy Ti nikto nevidi, ked ma nepochopi viac ludi, tak je chyba u mna a nie u nich.
iveta
vždyť těch lidiček už
21. 02. 2012 15:14

tady pár bylo,co se o to snažili.Když nebudu něco vědět tak je jednoduché se zeptat a nebo si o tom něco přečíst.
Adanom
Iveta
21. 02. 2012 15:00

Proc si neustale myslis ze Ti nekdo neco vysvetluje?
iveta
proč mi
21. 02. 2012 14:50

neustále všechno vysvětlujete?Já přeci vím jak to je.Jenom zřejmě nechápete vy mě.Já to myslela trochu jinak,tím vás chci donutit k přemýšlení a né k nějakému vysvětlování.To snad všichni víme o čem je řeč.Dávejte všechny odpovědi,které jste tady řekly dohromady,co vám asi tak výjde.
Adanom
Sylvie
21. 02. 2012 13:31

Jak bych to jen rekla ? Podle ty moji osobni zkusenosti muzu rict,ze ta smrt je za ruznych okolnosti i mozna.
Zdalo se ze jsem jeste neco nepochopila,neboli neco si neuvedomila,nedokoncila,tak me me vyssi JA ,tedy nakonec ja samu sebe presvedcila ze neni cas to ukoncit tam na te druhe strane.

To vnimani bezcasi Sylvi si bez primeho prozitku nejde vubec nijak predstavit.

Jinak ja osobne jsem zastancem toho aby se veda a spiritualita propojovala. :)

Sylvia
Iveta
21. 02. 2012 13:26

Ano zazitky z AC su si podobne s prezitkami blizkych smrti, rozdiel je len v tom, ze ludia, ktori maju nehodu alebo jejich fyzicke telo je smrtelne ohrozene, tak tento prezitok maju z tohto dovodu, ale ten kto to skusa je zdravy clovek. Ale mozno tam je riziko jak u vsetkeho. Len si myslim, ze v tom prvom pripade hra ulohu sok.
Sylvia
Adanom
21. 02. 2012 13:02

To mas pravdu s tymi schopnostami, ze ti, co to maju spontanne, tak su svojim sposobom na to asi pripraveni, ja som myslela, ze vlastne clovek mozno takto cestuje skoro kazdy, len o tom nevie, teda si to neuvedomuje, ale niekde v podvedomi je mozno pripraveny kazdy, mozes byt prekvapena potom, ale ze by to bolo az smrtelne to neviem.

To, ze by si sa nevratila by mohlo aj suvisiet s tym, ze by si moc nechcela, nejake oblasti mozno existuju odkial sa naozaj nebudes chciet vracat a zajdes v tom moc daleko.

Inak som si vcera pozerala ten dokument, co si tu v Decembri publikovala s p. Grofom a to je clovek, ktory to naozaj dokaze povedat tak, jak si to myslim ja. Mam rada ludi, co su vzdelani tradicnou psychologiou a potom pridu na nieco spiritualne a dokazu to sklbit. Povedal tam par super veci, s ktorymi s nim suhlasim. Napriklad to, ze spiritualizmus sa povazuje sa vlastny ludom bez vzdelania a ze vzdelanci si myslia, ze su vlastne elita a pritom to je to jejich naivita a ked a oznacuju to za psychiatricke choroby len preto, ze to nijak racionalne nevedia vysvetlit a su s tym spokojni. A este ze prislusnost k nabozenstvu Ta len blokuju v spiritualnych prezitkoch. Tento clovek je len krasna ukazka toho, jak sa veda so spiritualizmom daju spojit a pritom to nikomu nemusis tlacit, staci to vyskusat. Tento dokument na tuto temu je jeden z najlepsich, co som videla.

Sylvia
Houba
21. 02. 2012 12:52

Ano viem, ze to holotropne dychanie nesmiem robit sama, ze u Teba musi niekto sediet. Myslim, ze aj na tych seansach byvaju ludia po dvojicicah a jeden dycha a druhy ho len strazi. A aj mas pravdu, ze ja si myslim, ze sa tam ziadny prezitok nieje na prvykrat. A potom zalezi aj co, mozes byt tak zablokovany, ze sa Ti vyplavia len z podvedomia nejake hororove scenky.

A aj to je pravda, ze ked sa o AC moc snazis tak urcite ho nedosiahnes, ale potom casom mozes na to zabudnut a ked si predtym susal nieco, tak sa raz to vedomie zobudi samo. S tou radostou som citala tiez nieco, ze ked z toho zacnes blaznit, tak ten stav neudrzis - to je ale to, ze si tam ludia prenasaju stale tie ludske vlastnosti, strach alebo aj radost.
Adanom
Sylvia
21. 02. 2012 12:01

Muj nazor Sylvi je ,ze stejne tak jak je nekdo talentovanej ( ma sklony k cemusi uz od detstvi) na tohle nebo tamto,stejne tak ma nekdo v sobe skrytou schopnost vystoupit z tela spontanne aniz by o to kdy usiloval.
Zda se jakoby nebyli na vystup z tela prraveni,ale muze to byt prave naopak.

Nicmene ja osobne kdyz jsem spontanne vystoupila ,nechtela jsem (odmitala jsem ) se uz vratit zpet do fyzicke roviny byti. Trvalo pry pomerne dlouho ve fyzickem case nez jsem se nakonec vratila.( nikdo to ale nemel cas merit jak dlouho presne )

Muj cas nenadesel ,ale citim ze kdyby byl zavrsen,tak se nevratim.
A dost mozna kdybych v te chvili byla sama co se me to stalo a nebyl by okolo nikdo kdo se me v tom fyzickem svete pokousel navratit,mohlo to mit jiny prubeh a nebo daleko momplikovanejsi navrat.



iveta
všichni
21. 02. 2012 8:09

bez rozdílu několikrát za den meditujem,tím že tak zvaně koukáme"do blba"pokud si tento stav dokážete udržet při meditaci...není co řešit.Už jsem to tady jednou psala.Když koukáte do blba tak taky nevnímáte čas...nic.
iveta
Sylvia
21. 02. 2012 7:14

jak si psala o tom ,že nepripraveny clovek, ktory to skusa sa uz nemusi do tela vratit.To je možná právě proto že tento jev je v podstatě identický jako prožitky klinické smrti.Nevidím v těchto dvou věcech žádný rozdíl.
Jo a o čem je holotropní dýchání?přeci o dechu.Pokud to chceš zkoušet...tak opravdu záleží na tom jak správně dýchat.
Nemyslím si, že ikdyž se do dohoto stavu dostanete...tak na vaše otázky,musíte bezpodmínečně dostat všechny odpovědi.Můžete se ptát,můžete dostat odpovědi ale v zápětí je také zapomenout.Akašistické záznamy(pomyslná knihovna)můžete získávat i jiným způsobem,musíte se ovšem napojit na tu správnou vlnu.Všechno má ovšem souvislosti.
Houba
Sylvia
21. 02. 2012 1:03

O holotropním dýchání toho moc nevím. Jenom bys určitě u toho měla mít někoho, kdo ti bude asistovat, kdybys ztratila vědomí, zvracela a tak...
Ale co jsem se bavil s jedním člověkem kterému se nedařily meditace, tak prý tohle pro něj byla rychlá cesta jak něco zažít (prý rozšířené vědomí a příjemné pocity). Jenom nevím jestli je takový zážitek nějak hodnotný. Jestli to není spíš iluze.

No a u astrálního cestování a vůbec čehokoliv - třeba i meditací je podle mě velký blok, když o to moc usiluješ. Protože když se ti to začne dařit a začínáš cítit něco zvláštního, tak se začneš hned radovat a říkat si něco jako "super, teď to nesmím podělat". Což způsobí, že ti to nepůjde (teda u mě to tak bylo, když jsem něco zkoušel). Takže ono se ti to nejspíš podaří, až ti to bude skoro úplně jedno (resp. budeš se schopná tak dobře ovládat).
Sylvia
Mississippi
20. 02. 2012 23:52

Asi Ti nerozumiem, priklad s tackou od burtu je trochu bizarny a neviem jak suvisi v kontexte s tym, co som pisala ja. Ale tak snad Ty vies o com hovoris...:-).
mississippi
Sylvia
20. 02. 2012 22:59

Otázek mám plný pytel. Jen se teď nějak obávám odpovědí. Dřív mi to nevadilo, ale změnila se strašná spousta věcí.
Zkoušela si odlévat olovo na vánoce?
Nebo zkus hodit do ohně papírový tácek od buřta a až dohoří, koukni se na něj. Co uvidíš?

A ta knihovna, pořád ji vidím. Jen se mi nedaří zpočítat knížky v mé poličce. Ale odhadoji to kolem deseti. Všechny stojí rovně, jen ta poslední je nešikmo a ty ostatní jakoby podepírá, aby nespadly.

A k tomu zklamání. To je ze života. A přeji Ti, ať to máš nastavené lépe než já.
Sylvia
Mississippi
20. 02. 2012 22:47

Vyskusat by som to chcela to je pravda, ale nie zase za kazdu cenu. Nerada by som si totiz nieco z toho preniesla do bezneho zivota a nechcem aby sa mi stalo, ze to uz nebudem mat pod kontrolou. Potom sa moze stat, ze nerozoznas (mozno rozoznas neviem) od seba dve reality.

Sklamana byt by som ale urcite nebola vzhladom k tomu, co ma zaujima. Nemam zaujem sa prechadzat ako duch niekde po svojom byte, ide o otazky uplne ineho typu a to su podla mna vyssie dimenzie nez len astral. Ja to teraz tak intenzivne neskusam, skor teraz rozmyslam o holotropnom dychani. To je ale hra z mozgom a nemusi to byt uplne bezpecne.

Preco myslis, ze by som bola sklamana? Medzi nami ja byt v kniznici (pokial to teda bola akasicka kniznica) jak Ty, tak si tam uz nieco precitam :-). To by ma fakt napalilo, keby som sa tam dostala a nemohla sa dostat k ziadnej informacii. Ty si hovoril, ze si nemohol citat nic, ale je to mozno tym, ze nevies, co by si chcel vediet a nemas otazky. Alebo mas nejake?
mississippi
Sylvia
20. 02. 2012 22:39

Ty bys chtěla to AC hodně vyzkoušet, co?
A možná v tom je potíž, že se Ti nedaří. Jen, abys, až se Ti to povede, a ono se to povede, nebyla zklamaná.
Sylvia
K teme
20. 02. 2012 22:27

Dost ma prekvapilo, ze sa tu pise, ze nepripraveny clovek, ktory to skusa sa uz nemusi do tela vratit. Vacsinou som citala, ze ta miera nebezpecenstva je nizka a je taka jak ked Ta moze zrazit auto aj v realnom svete. No a hlavne ti ludia, ktorym sa to dari, tak tym sa to stava podla mna dost casto najprv spontanne a tak, ze o to nejak extra neusiluju. A ti urcite niesu na AC pripraveni. A aj ked si clovek o tom cita a mysli si, ze je pripraveny, tak stav zmeneneho vedomia sa podla mna nijak neda nasimulovat. Ja napriklad vobec nemam predstavu jak niekde nemoze existovat cas, jak nemoze plynut, jak je toto vnimane...to mi nejak nejde do hlavy. Viem, ze to je, ale nedokazem to s nicim ztotoznit.
iveta
garias
20. 02. 2012 14:01

ty aby si se neozval:)
paranormální věci se dějí odjakživa.
garias
iveta
20. 02. 2012 13:29

Áno. V biblii bol aj rozprávajúci had :)
iveta
no
20. 02. 2012 11:30

ale přeci jenom se mluvilo,ale vysvětlovali si to jinak.Pokud se nepletu zmínka o astrálním cestování byla i v bibli.
Houba
zajímavé
20. 02. 2012 11:01

Ještě by mě zajímalo, jak ten člověk meditoval.
Jinak nemyslím si, že by se rozvoj paranormálních jevů zvyšoval v závislosti na úrovni elektromagnetického smogu. Pokud existuje nějaké souvislost mezi technickým vývojem a "nadpřirozenými" schopnostmi, tak si myslím, že je to dáno spíš tím, že dnes v době (relativně) necenzurovaných knih a hlavně internetu se člověk může dočíst, že něco takového existuje a jak na to. Je jasné, že třeba ve středověku se o astrálním cestování moc mluvit nemohlo.