Články

Videa

Maestra Ayahuasca - (komentáře)

Houba
prosím o kontakt
18. 03. 2012 22:30

Ahoj. Ještě bych chtěl dodatečně taky poprosit o kontakt na někoho kdo dělá ayahuascové sessions.
mail: sindlerpa@seznam.cz
Vypadá to, že jsem změnil názor.
Adanom
Sylvia
15. 03. 2012 17:01

Jooo vsak jsem se taky tomu smala. :D
Sylvia
Adanom
15. 03. 2012 16:44

to bol vtip.
Dana P.
Adanom
15. 03. 2012 15:20

určitě mrkni. Já už to viděla tehdy před 2 měsíci ve zprávách. Myslím, že tam není nic simulované a nakonec jsou tam i komentáře lidí, kteří této technice rozumí
Adanom
:)
15. 03. 2012 11:59

OK ....
Az najdu klidnou delsi chvilku mrknu i na toho ducha.
iveta
Adanom
15. 03. 2012 11:55

někdy jindy,k tomu ještě někdy dojde řeč.
Přesuň se na ducha natočeného v česku a řekni mi co si o tom myslíš.
Adanom
Iv
15. 03. 2012 11:49


prožitky,které tam jsou.....je to čistě jenom následek astrální cesty.Jedině v tom stavu si uvědomuješ další a další věci."

Nasledek astralni cesty? Povidej Ivet co o tom vis?
Adanom
Iv
15. 03. 2012 11:42

:D. Na ironii ironie. :-)

"Nekdo tady rekl ze se nekomu neco zda nemozne? Kdo? :-)"


Ale no tak, nerikej me tím že jsi moji odpoved, reakci na to nepochopila spravne. :D
Ze nevis jak to bylo míNěno. :-)
Adanom
Sylvia
15. 03. 2012 11:37

:DD. A co znamena byt vyvolena Sylvi?
iveta
Adanom
15. 03. 2012 10:56

politici jsou kapitola sama pro sebe:))rozhodně jim nejde o naše dobro:))))
Jinak, to bylo řečeno ironicky,proto ty smajlíci.


Nekdo tady rekl ze se nekomu neco zda nemozne? Kdo? :-)
Ale no tak,nepiš mi, že nevíš jak to bylo míněno.
Byla to moje úvaha a rovnou s odpovědí,toť vše.
Sylvia
Adanom
15. 03. 2012 10:53

No som proste vyvolena....to sa neda nic robit...:-)))
Adanom
Sylvia
15. 03. 2012 9:56

" Ale je to asi aj o stasti. "

A to se bere kde? A proc jen nekdo a jiny ne? ;)
Adanom
Jinak
15. 03. 2012 9:34

Nekdo tady rekl ze se nekomu neco zda nemozne? Kdo? :-)
Adanom
Iveta
15. 03. 2012 9:33

Ano uz chapu. Ty by jsi na sebe tuhle zodpovednost nevzala. Oni ji na sebe vsak berou. I ti kdo dobrovolne vylemcájí Ayu. :-).
Mas na to svuj pohled, proste rozumim. :)
"Šamani by měli Ayahuascu nenápadně přimíchávat politikům a všem lidem, kteří se snaží ovládnou svět.To by bylo...stoprocentně vím ,že by to mělo pozitivní dopad na celosvětovou situaci :-)))) "

I Ty jedna ...... A co kdyby nam ty politici pak umreli? :D. Nechtela by jsi tenhle napad a odpovednost vzit za samany radeji na sebe? :DDD
iveta
jinak
15. 03. 2012 8:24

vím ,že tělo se dá opustit i bez astrálního cestování.....zdá se ti to nemožné?
Nic není nemožné.
iveta
Adanom
15. 03. 2012 8:17

prožitky,které tam jsou.....je to čistě jenom následek astrální cesty.Jedině v tom stavu si uvědomuješ další a další věci.
iveta
Adanom
15. 03. 2012 8:06

z mého pohledu....kdybych byla tím šamanem a podávala tuto Ayu každému bez rozmyšlení,mohlo by se taky stát, že by někdo po požití třeba zkolaboval a nebo nedej bože zemřel.
O případných následcích nechci ani přemýšlet,nechtěla bych mít na rukou něčí smrt,chápeš.
Takže ať si každý říká co chce ale podle mého soudu je to jako s drogou(cigarety,alkohol,marihuana,kokain....)když bude dotyčný v prostředí,kde se tyto drogy běžně berou,má pravděpodobně větší šanci podlehnout,proto si myslím že když se někdo rozhodne to vyzkoušet na vlastní nebezpečí,měl by znát i jinou stránku věci.Takže nezodpovědnost šamanů tam je.Jinak ještě je to sice přírodní látka ale to některé ostatní drogy taky,nevidím v tom žádný rozdíl,rozhodně bych tuto látku nepodala ani za nic těhotné ženě,nebo třeba dětem,jak to zřejmě dělá ten šaman svojí dceři,která se v tom dokumentu objevuje taky.
Sylvia
Adanom
14. 03. 2012 22:35

:-))) to bola salamunska veta, suhlasim, ze vedomie fyzicky pravdepodobne nezlikvidujes. Ale nejaky ten piatok by som tu este chcela pobehovat vo fyzickom tele.

Ja som to skor myslela tak, ze mam asi stastie, resp. som sa dokazala vzdy rozhodnut tak, ze som vedela, ze nieco nemusi byt koser, ale pre mna to ziaden risk neznamena, nepripustam si to a zatial to funguje. Ale ono to je to, o com vlastne aj Ty stale hovoris a plati to, ze negativne veci plodia negativne a pritahuju negativne a zas naopak. Nieze by som bola naivny optimista, to vobec nie, ale zatial som vzdy vyviazla lepsie z nejakych situacii, kde ostatni na tom boli zle. Ale je to asi aj o stasti.

Adanom
Iveta
14. 03. 2012 22:09

V cem je podle Tebe nezodpovedne ze podaji Ayahu kazdemu ?( a tedy tomu kdo ji dobrovolne chce,dobrovolne se tak rozhodne)

Ayahu neprinasi jen astralni cestovani ale mnoho dalsich prozitku jako treba prozitek celeho zivota,vize minulosti ,budoucnosti. Prinasi uvedomeni na mnoha urovnich.Prinasi uzdraveni skrze uvedomeni. O to tu bezi,to neni ciste astralnim cestovani.

Sylvie,
kdyz jsem cetla Tvoje slova ze mas pocit ze se Ti nemuze nic stat,tak se Ti vubec nedivim.
Ja jsem osobne presvedcena ze v nejhlubsi podstate se stat opravdu nic nemuze z pohledu toho ze jsme na jine urovni byti nesmrtelni (nefyzicky) ;-)

iveta
14. 03. 2012 20:12

a paranoidní?Já za to nemůžu,že nejsi schopná pochopit co píšu:)))
Už od začátku zřejmě nejsi schopná pochopit moje myšlenky,jediné co umíš je někoho urážet,to ti jde dokonale.Nemám chuť s tebou už ztrácet čas.
Sylvia
Iveta
14. 03. 2012 17:09

nemusis vysvetlovat, mas len tendenciu vsetko brat moc osobne a vztahovacne a si trochu paranoidna, ja som sa len k tomu vyjadrila. Ale ostatne, od Teba to neni prvykrat.
iveta
garias
14. 03. 2012 15:06

já jdu k sousedce na kávu,taky mě už nebaví vysvětlovat jedné osobě všechno polopatě.
garias
...
14. 03. 2012 14:58

Ja mám šamanov a kúzelníkov v paži. Otvorím si pivko, kuknem dnes futbal a všetko je vpohode :DD
iveta
Sylvia
14. 03. 2012 14:54

mám pocit, že hledáš různé skulinky jak nabourat moji důvěru.
iveta
Sylvia
14. 03. 2012 14:46

já jsem v původním příspěvku nemluvila o sobě,myslela jsem to obecně.Až v druhé polovině příspěvku jsem řekla,že je možné, že prožitek je zkreslený,to už jsem posuzovala podle sebe.
iveta
Sylvia pokud
14. 03. 2012 14:40

si myslela to, že jsem řekla, že je to od těch šamanů nezodpovědné,tak za tím si stojím.
To, že by to měl vyzkoušet každý,tím jsem myslela,že to záleží na samotném člověku,jestli do toho jít a nebo né.
Sylvia
Dana
14. 03. 2012 14:28

Ano to ano, to je ta ocista, mozes z toho aj zvracat. Ale pokial uz pouzivas techniku, tak ziaden vystup nieje spontanny. Malokomu sa to podari tak, ze trenuje, ale existuje to. Takze pokial to ma niekto spontanne, tak nemoze hovorit o technike a tvrdit, ze to potom dokaze kazdy je trochu zavadzajuce. Proste nemoze.

Spontanne sa tomu hovori preto, lebo prave ziadnu techniku nepotrebujes (nemyslim tym uplne nic) a potom ani "aju". A ked niekomu doporucis, ze by to mal vyskusat a potom tvrdis, ze to nepotrebuje, tak si trosku protirecis. Castokrat tu ludia vycitaju inym, ze ked nezazili, tak neuveria. Ale potom sa divia ostatnym, jak to, ze im nejde AC. Asi nikto proste nebude uplne vyzrety a AC na tom nic nezmeni.

Ja si myslim, ze pokial ma niekto zaujem o tento zazitok, tak nech ide do toho, pretoze tie sprievodne priznaky ayahuasci oproti tomu vysledku nic neznamenaju.
iveta
ano
14. 03. 2012 14:25

já to mám spontánní,myslela jsem ty kteří to spontánní nemají.Ti mohou vyvinout tuto schopnost různými přirozenými technikami,nejlepší technika je meditace.
Jinak si nemyslím, že bych si protiřečila.
Dana P.
Sylvia
14. 03. 2012 13:17

myslím, že vyzkoušet to určitě asi může prakticky každý, ale nemělo by to být bez dohledu zkušené osoby. Co jsem viděla, tak to s lidmi docela mává, zvracejí apod, je to přírodní, ale pro tělo neznámý prostředek, tak proto asi. Z příspěvku ivety jsem vyčetla, že "áju" člověk jako podpůrnou látku k astrálnímu cestování tak nutně nepotřebuje pokud se naučí spontánní techniku...
Sylvia
Iveta
14. 03. 2012 12:03

Je docela vtipne, jak suhlasis s houbou, ze to nikto nepotrebuje a ze to mozes dosiahnut prirodzenou cestou a hned v dalsom odstavci doporucujes, ze by si to mal kazdy vyskusat.

Mimochodom ja som myslela, ze Ty si to nijak nedosiahla a ze si hovorila, ze to mas spontanne, takze o nejakej technike u Teba asi nebude rec. Len si trochu protirecis myslim.

Pokial ale je to prirodzene a nieje to telu skodlive, ja nevidim dovod, preco by to nemohol niekto vyskusat, minimalne ako startovaci pokus. Pokial sa to pouziva na to, na co je to urcene, teda dosiahnut rozsirene vedomie, tak je to v poriadku. A ta ocista tela je k tomu prijemny bonus.
iveta
šamani
14. 03. 2012 9:59

by měli Ayahuascu nenápadně přimíchávat politikům a všem lidem, kteří se snaží ovládnou svět.To by bylo...stoprocentně vím ,že by to mělo pozitivní dopad na celosvětovou situaci :-))))
iveta
souhlasím s Houbou
14. 03. 2012 9:49

myslím, že není nutné používat tuto liánu a vůbec všechny podpůrné látky.Pokud chce člověk astrálně vycestovat,musí se nejdřív naučit (přirozenou cestou) techniku jak toho dosáhnout...věřte ,že to není tak složité jak si někdo myslí.
Mimochodem v dokumentu popisuje ta studentka psychologie,že šamani podají tuto látku v podstatě komukoliv,což mi připadá opravdu nezodpovědné.Taky si myslím, že ten prožitek po použití Ayahuascy je dost zkreslený,už podle toho jak to tam někteří popisovali.Jinak souhlasím s názorem šamana, který v dokumentu uvádí ,že by tento odvar měli vyzkoušet všichni lidé,věřím ,že by se tím změnilo vědomí lidí a bylo by na světě lépe.
Tartness
tartness
13. 03. 2012 17:29

Gurudeva,jestli muzes posli mi kontakt ,nejlepe v Peru
Houba
Sylvia
13. 03. 2012 15:56

:-D No snad se tady ta lysohlávka neuchytí :-)

Já jsem tu chem. látku nemyslel jako něco umělého. Myslel jsem přírodní chemickou látku, která to vyvolává. Jako např. alkohol, který se taky v přírodě vyskytuje, ale může tě zabít. No ale asi máš pravdu, že když se ví co a jak, tak to bude rozhodně bezpečnější, než třeba projížďka na motorce :-)
Sylvia
Lysohlavka :-)
13. 03. 2012 10:39

Az na drobny detail, ked si pozeral to video, tak by si videl, ze to nieje ziadna chemia, ale prirodna latka, proste rastlina. Navyse lekar, ktory tam hovori tvrdi, ze to neni nebezpeckne ani pre tehotne zeny.

Je ale jasne, ze s tym treba opatrne. Skor ide o ten sposob jak si na to pripraveny. Lenze to by som musela ist za tym samanaom tam v Peru a nie niekde tu. Preto hovorim, ze radsej by mi stacil ten odvar. ale jasne mas pravdu, ze vsetko ma svoje proti. Ale zrovna tato rastlina resp. jej latky by mal mat kazdy normalne v sebe, ibaze ich nedokazeme aktivovat. Pokial by Ti to odvar umoznil, tak to zas nebude tak zle. Navyse mam nejaky pocit, ze mne sa nic nemoze stat....
Houba
dodatek
13. 03. 2012 0:12

(ne, moje přezdívka nemá nic společného s lysohlávkama :-) )
Houba
Sylvia
13. 03. 2012 0:10

No já myslím, že ten šaman by měl i rozumět té látce a dávkování. Poznat, když je něco špatně a tak. Takže mi to připadá lepší s šamanem, než to zkoušet sám doma v obýváku.
BTW: V našich končinách existovaly (existují?) "létací masti", které se kdysi používaly (asi) k astrálnímu cestování. Ale nic moc o tom nevím.

Já bych do toho (z mého současného pohledu) nešel. Připadá mi to tak nějak moc nepřirozené a nezodpovědné. Přece jenom když opustíš tělo normálně bez nějakých chem. látek, tak se dá mluvit o něčem, co je ještě celkem přirozené a kdyby ti měla tělu hrozit smrt, tak by tě to tam nejspíš nepustilo. Ale pokud se předávkuješ nějakou látkou (někdo může být třeba citlivější), tak tělo rozhodně může zemřít, nebo se poškodit. A taky kdo ví, nakolik ta látka může ten zážitek zkreslit. Ale přínosné to určitě bude i tak.
Sylvia
--
12. 03. 2012 22:18

Mne by sa skor hodil ten odvar za Ayahuasci, samansky ritual mozem kludne vynechat. Len neviem, kde by som k nej prisla...
Adanom
:) gurudeva
12. 03. 2012 21:30

Gurudeva, souhlasim s Houba.

Me osobne zcela urcite tyhle zkusenosti zajimaji. :)
Vyzkousel jsi to take osobne?

Houba
gurudeva
12. 03. 2012 14:28

No pokud by ses chtěl podělit o vlastní zkušenost, tak by bylo super napsat to tady jako příběh :-) Určitě by to zajímalo spoustu lidí.
Arden450
gurudeva - kontakt
12. 03. 2012 14:13

Ahoj. Mohla by som dostat kontakt? Aj nejake blizsie info, resp.vlastnu skusenost? Dakujem :) anjela2@azet.sk
garias
Perchta
12. 03. 2012 13:35

Natĺcť do hlavy poriadne, keď nejde. :D
Perchta
*
12. 03. 2012 12:38

To by bylo magický, někoho 4x seřezat! :D
garias
..
12. 03. 2012 10:50

To by bola sranda, keby tam niekoho mlátili...štyri krát :D
Zbyněk P.
Pro Gurudeva
12. 03. 2012 9:34

Zdravím Vás. Mám k Vám skromný dotaz, neboť si nevím rady. Ve Vašem vstupu (11.03.2012, 08:14) jste uvedl, že jste se zúčastnil obřadu již 4x. Pouze nevím (a zde je ten zakopaný problémový pes), že nevím, zda-li jste tam někoho bil a mlátil, nebo jestli jste tam jen pobýval. Tato má nejistota čiší z Vaší volby písmene "i" ve slově "bít". Takže, má tam býti "bít" či "být". Bohužel je v tom obrovský rozdíl. Děkuji za pochopení i za vysvětlení. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Damian
Indiáni v amazonii...
11. 03. 2012 22:23

Bojují za svoji identitu


Peruánští indiáni vyšli z pralesa a rozhodli se chránit své teritorium a identitu. Jejich místo, se kterým spojili po staletí svůj život bylo ohroženo rosáhlou těžbou dřeva, ropy, plynu a dalších výdobytků mezinárodního kapitalismu. To vyvolalo rozsáhle zničení oblastí, které indiáni obývají. Vědci jejich nerovný boj za identitu a přežití, který nemohou s moderním světem peněz vyhrát, označili za akt, kterým chtějí přitáhnout pozornost.



Není to první případ. Těžařské společnosti už takto zničily nespočet národních společenství a kmenů. V těchto společnostech identita ještě něco znamená. V našem industrializovaném a technickém světě s umělými bariérami se to mnohým "pokrokovým lidem" může zdát toto úsilí jako kontraproduktivní, zbytečné nebo také škodlivé. A aby jej odsoudili, připomínají modelové příklady vyšinutých jedinců.

Kapitalismus a globalizace je založena na likvidaci jednotlivých identit a národních společenství. Likviduje jejich styl života, jejich suverenitu, tradice a pospolitost. A nahrazuje jej svým bezohledným řádem, individualismem, egoismem a materialismem. Kolektivní a komunitní myšlení nahrazuje racionálním početním a ekonomickým myšlením peněz. Organický život národního celku je nahrazen komodifikací, která je povýšena do role náboženství. Lidé žijící v takovémto "společenství" jsou jen otroky nekonečných tržních zpracování.

Z člena národního společenství se stává světoobčan bez kořenů. Je už jenom součástí šedé masy bez identity. Z těchto lidí, kteří původně něco znamenali, chce udělat neviditelná ruka trhu vykořisťovanou levnou námezdní pracovní sílu, ať už imigranty nebo jiné otroky. Cílem globalistů je vytvořit takového člověka.

Po těžařských společnostech nastoupí další apoštolové kapitalismu. Multikulturalisté a sociální pavědci, aby učili tyto lidi životu v kapitalismu a aby jim vysvětlili jak se "uplatnit na trhu práce" a vtloukli do hlav "zásady moderní civilizace". Budou si rovni s ostatními. Rovni na globalizovaném trhu, rovni v útlaku.

Jakkoli kapitalismus skrytě a nepřímo deformuje naši identitu, boj indiánů je modelový příklad postupu globalistů proti národním společenstvím bez všech "schovávaček". V tomto případě jde o první fázi. My jsme na daleko vyšším "levelu". Globalizace neútočí přímo, tak jako v předchozím případě, ale hůře a záludněji, viz. umělé rozdělování lidí, partajnictví, egoismus...

Boj indiánů za svoji identitu nám ukazuje podstatu našeho boje, kteří mnozí zcela nechápou. Není to třídní boj za materiální hodnoty, za vyšší mzdy. Je to něco daleko více...

Každá identita ve své zemi vede boj za svoji existenci. I indiáni v Amazonii, kteří stojí proti globalizaci - těžařským korporacím, prvním velvyslancům a předvojem globalizace - nakonec vedou stejný boj jako my. Nebojují proti žádné třídě, ale za svoji svobodu a identitu. Nepřítel je společný.

Solidaritu s těmito národy, kteří bojují za svoji existenci!

"Nacionalismus je vědomím odlišnosti a výjimečnosti kultury národa, čím se však nezmenšuje odlišnost a výjimečnost kultur jiných národů. Nacionalismus nemíří proti jiným národům, je namířený na vlastní národ."
lup
...
11. 03. 2012 17:57

Zaujímavý dokument. Podobné filmy som už videl. Doporučujem. Stojí za to obetovať 75 minút času.
LuP
Morld
:-)
11. 03. 2012 9:10

Morld@seznam.cz
PS: Petra Chobota už znám, tak ho případně vynech:)
gurudeva
aya
11. 03. 2012 8:14

nelze jí koupit v cz pouze se účastnit obřadu vedeným shamanem mohu dát kontakt .. sám sem měl možnost bít při takovém obřadu čtyřikrát ... jen a jen doporučuji
MidnighT91
Ayahuasca
11. 03. 2012 1:44

Kde jí můžu koupit???