Články

Konspirace, teorie

Boj s duchy, démony - (komentáře)

lukas753
Re:
18. 12. 2010 21:18

Ne vy jste to zcela nepochopili, Satan je jen jméno, to nic neznamená, stačí říct že tenhle "člověk" má asi největší vliv na úpadek lidstva(kromě lidí samotných) a je taky jedním z mnoha tvorů kteří jsou z jiného vesmíru(což je jen tak mimcohodem doložený že existují další vesmíry) a chtějí zničit vešekerej život, a to jak planetu tak organismy jako jsme my.

Prakticky vzato ta válka tu byla před lidma a bude i po nás.
garias
...
6. 12. 2010 23:46

Človek, ako rasa, musí pochopiť, že VŠETKO záleží na ňom. A aj keď existuje Vyššia Bytosť, NESMIE sa ňu spoliehať!!!
garias
Pre...
6. 12. 2010 23:44

Pre pána Zbyněka
Povedali ste to úžasne, naozaj veľmi pekne. Boh sme my sami - naprosto súhlasím. Ľudia, možno úplne všetci, sa snažia nájsť pôvod dobra a zla niekde inde - mimo seba, mimo ľudí.

Pri zlu je to možno preto, aby uľavili svojmu svedomiu. A pri dobru zasa, že svojmu duchu moc nedôverujú, nevedia o jeho sile. Oba pohľady sú chybné!!!

VŠETKO vychádza zo srdca človeka. Ak sa jedná o dobro, je to zásluhou IBA človeka. A ak naopak o zlo, treba vylepšovať srdce, aby bol človek lepším - nie modlitby k Bohu. :D

Zbyněk P
Pro Marpefi-ho
6. 12. 2010 18:27

Ve svém vstupu ze dne 26.11.(18:27) presentujete svou odpověď, se kterou zcela souhlasím. Ano, démony a satana přemůže jen ten, kdo je stvořil - Bůh!! Ano, je to pravda pravdoucí!! Pouze je potřeba menšího doplnění a úpravy: "Bůh, to jste Vy sám, jsem to já sám, je to každý z nás, tedy každý člověk!!" Je pěkné, že uvádíte, že již bůh před 2000 lety porazil v podobě Krista samotného satana i jeho démony. To všechno je pěkné. Já, ale říkám, že co je člověk na zemi, tak se objevilo dobro i zlo, tedy nějakej ten pán bůh a samozřejmě i ten nehezký a nerudný satan doprovázený svými démony. Aź skončí lidstvo své působení na této planetě, přestane existovat jak samotný sám pán bůh, tak i satan. Z toho tudíž vyplývá, že každý z nás (více či méně) vytváří svého pána boha v sobě, ale i svého satana i s démony - rovněž v sobě. Proto říkám, že není se čeho bát, a také není důvodu se doprošovat (či lézti do řiti) nějakému pochybnému pááááánu bohu. Přeji hezký den. Zbyněk P.
garias
:D
6. 12. 2010 8:56

Milý Marpefi, poukážem na to, čo si práve napísal.

"Věřím...protože mi to sám Búh ukázal." Teda neveriacim to neukázal a hneď za tým sa neveriacim vysmievaš, že: "vy si vystačíte s vlastní silou...".

Je mi naozaj veľmi ľúto, čo všetko robí viera z človeka. Aké monštrum, naivného, čo si sám všetko domýšľa, vymýšľa a pritom mu realita uniká rovno z pred nosa.
Je to skutočne viera a náboženstvo, ktoré rozdeľuje ľudí. Ale nemôžu za to neveriaci, pretože sú to veriaci, ktorí sa svojou nepodloženou a pochybnou vierou vyvyšujú nad iných. Presne tak, ako si to teraz spravil ty pred chvíľou.

Chcel by som ťa upozorniť na silu, na ktorú sa spoliehaš ty!!!

Bibliu napísal IBA ČLOVEK. A aj vetu "toto je božie slovo" napísal IBA človek. Je mi ľúto...je to iba tvoja viera, snaha, nádej...dúfanie - SEN aby to tak bolo !!!
Marpefi
garias
4. 12. 2010 12:26

nemusíte věřit Božímu slovu, to ono samo říká..nikdo Vás nutit nebude, to máte pravdu...já jí věřím - a Vy to označujte za naivní...

Věřím jí ne proto, že mi to někdo řekl, ale že mi to sám Pán Bůh ukázal...Vy si však vystačíte s vlastními silami a moudrostí, že?:)

Máme svobodu volby...Vy jste si vybral a já to respektuju.

Hannibal King

hezké přirovnání...ale myslím, že mu schází základní kontext toho, kým jsou mravenci, kým jsme my a kým je Bůh...
Hannibal King
.
1. 12. 2010 4:56

Marpefi: ''Já tvrdím, že Satan má moc dobrý důvod nenávidět lidi...'' - Já souhlasim, nechci říct, že bych s nim nějak sympatizoval, ale já bych se asi taky cukal, kdybych měl sloužit kolonii mravenců..

garias: Jseš si 100% jistej, že tvoje pravda je ta správná? Co když najednou BANG!, a nakráčí sem celá ta sklepení kavalérie?
garias
Marpefi...
28. 11. 2010 18:12

Je mi ľúto, ale je tu reč o dôvode. Potom je napísané, že on skrátka zlo robí a hneď za tým, že to že robí zlo je dôvod prečo zlo robí :D To pokladám za nepozornosť autora.

Ja nemusím veriť biblii, aby som vnímal realitu nejako špeciálne, povedzme cez ducha svätého. Prosím uvažujme na úrovni rozumných ľudí. :D

"Protože Bůh postavil nepatrného člověka na roveň andělů" Prečo tam nepostavil aj Satana :DDD

Neviem, mne takéto argumenty pripadajú strašne naivné :D
Marpefi
garias
28. 11. 2010 15:15

Zdravím Vás,

nechápete to proto, že stavíte na nějakém předpokladu...

Já tvrdím, že Satan má moc dobrý důvod nenávidět lidi...a snaží se je odvrátit od živého Boha...od pravdy...to je jeho důvod. Protože Bůh postavil nepatrného člověka na roveň andělů...To byste ale musel věřit Bibli:)

V opačném případě je logické, že budete hledat "motiv" a nebudete jej nacházet..

Marpefi
garias
nechápem..
28. 11. 2010 0:09

Zo samého sveta vidím, že každé zlo má nejaký dôvod. Ale aký dôvod má Satan? To mi nedáva absolútne žiadny zmysel.
Keď je psychopat vrah, je preto taký, lebo má tak urobený mozog. SME RôZNI, pretože každý z nás má inú konšteláciu mozgu - iné usporiadanie molekúl (presnejšie buniek).

Satan ale nemá mozog, nemá dôvod robiť zlo - nič z toho nemá :D. Nie je z toho bohatší ako človek. Nemá väčšie výhody, viacej priateľov, lepšie postavenie - aby som to moc nenaťahoval - nemá z robenia zla NIČ.

Preto pokladám myšlienku o SATANOVI za z cela vymyslenú s nedotiahnutým dôkladným opisom :DD
Marpefi
Odpovědi na otázky...
26. 11. 2010 18:27

Zdravím Vás,

ikdyž očekávám klasické reakce a odpovědi, přesto odpovím na Vaše otázky:

Otázka číslo čtyři: Není v podstatě každej duch napojen na „démony?“

nevyvoláváte duchy, vyvoláváte démony! Lidské duše s námi nemohou komunikovat! Dělají to jen démoni, kteří lidi klamou a svazují...sám nepřímo tuto pravdu potvrzujete svými zkušenostmi...to, že Vám řeknou to, co může vědět jen ta osoba nic neznamená...jsou všude okolo nás, ví tedy o nás vše...


Otázka číslo tři: Pokud onoho ducha vidíme (fyzicky), tak proč ho nemůžeme probodnout ocelí - když zcela očividně existuje?

duchovní bytost nelze zabít...může se zhmotnit (fenomén UFO), ale zničením tělesné schránky jej nezlikvidujete...

Otázka číslo dvě: Proč se proti démonům či duchům prakticky nedá bránit delší dobu?

Jsou mnohem inteligentnější a mocnější, než jakýkoliv člověk...kdo tedy na ně logicky může?

Má odpověď je - TEN, KDO JE STVOŘIL - BŮH!!! Bůh v Ježíši Kristu porazil satana a jeho démony již před 2000 tisíci lety...pořád však kope a směřuje ke konci dějin, přičemž chce s sebou stáhnout co nejvíce lidí (duší).

Správně tedy odpovídáte, že se jim neubráníte...odevzdejte se však tomu, kterého musí poslouchat a ubrání Vás On...


Otázka číslo jedna zní: „Proč to dělají?“

Nenávist k člověku...snaha potírat pravdu, která vede k Bohu a Ježíši Kristu...



OTÁZKY a KOMENTÁŘE ostatních:

démonům se velmi líbí, když v ně lidé nevěří a považují je za výplod chorých mozků...tak se jim lépe manipuluje s těmi, kdo to říkají...

http://zivot-nazory.blog.cz/1004/existuje-buh-aneb-chci-aby-existoval

Mějte se hezky.
Natty
Zlo kontra dobro
24. 11. 2010 16:06

Tady máte příklad.To zlo vzešlo z duše a přání živého zlého člověka,ale andělé strážní a nápomocné duše(nikoliv duchové)přišli na pomoc a odvracejí zlo,ale né nějakého zlého duha.Spíše bych řekla zloducha v lidské podobě.proto je dobré naučit se vizualizaci a vypuštěnou lidskou zlobu odrazit.Většinou se pak vrátí tomu kdo ji vypustil.A svým ochráncům prosím,nikdy nezapomeňte poděkovat.Alespoň náš dík si zaslouží.
Jelitko
duchove a demoni
23. 11. 2010 17:07

proste me to neda,abych taky neco nenapsala.
Vite ja si myslim,ze kdyz existuji andele strazni(kazdy ma sveho),tak musi byt i demoni,tedy zly duchove,nebo to je jedno jak jim rikame.Zazila jsem nedavno v rodine(ziji v cizine),ze jedna starsi zenska(machr na zasilani zlych duchu) a to osobne na moji rodinu tahle zenska poslala nejake zlo na nas.Ja jsem to pocitila jako depresi a nervozitu a to same muj manzel a obe dcery.Nelenila jsem a hned jsem zkontaktovala moje rodice(na druhem brehu) a i ostatni,co tam mam a taky sveho andela.Sve rodine jsem nerekla nic a cekala co se bude dit.Tahle ta zenska se nam chtela pomstit,ze manzel dal k policii,ze jeji dva vnuci(vek po 20) nas chteli vydirat,protoze jsme je vcas odhalili(taky s pomoci mojich rodicu-varovali me).No a dopadlo to tak,ze jsem citila ulevu a takove jakoby opadnuti pout.Dcera,me hlasila,ze videla nekoho v obyvaku,pry to byla nezretelna postava muze,a pry byla videt jen z casti.Pak mi doslo ,ze to byl muj deda,rekli me telepaticky,ze jsme obklopeni strazi nasich ochrancu a ze tito zly demoni,vyslani na nas touhle pani na nas nemuzou,mame okolo nas ochranny pas.Taky jsem kdysi neverila,ze neco takoveho vubec existuje.Jsem rada,ze me moje rodina(na druhem brehu) sleduje a pomaha.Bez nich by jsme nevedeli o koho jde,takhle jsme predlozili policii vyniky okamzite,no trvalo to par dni.Takze co se me tyka,verim,na zlo i dobro,je toho kolem nas dost.Ale zlo je pak na tom dost zle a to jim nezavidim,zatim jim to vychazi a to jenom na tomto svete,tam...uz to nejde!...
Natty
Duchové
23. 11. 2010 9:15

Pro Garais:Ano tak ,to bylo myšleno,své duchy a démony si každý nosí v sobě.Zvíře zabije jen z hladu,ale člověk pro potěšení.Proto v nitru člověka je démon a děs zla a krutosti.Proto je nemusíne ještě přitahovat z onoho světa.Psala jem ,že nevěřím na démony jako na něco mimo nás.Přesně to o čem píšete jsou ti vnitřní démoni,před kterými by člověk měl hledat ochranu.Pak by i život na zemi byl daleko lepší a bezpečnější.Jen je smutné,že musíme hledat ochránce ,proti sobě samým.Před zlem a démony v člověku.
Morld
:-)
22. 11. 2010 22:41

přesně tak:) moje babička vždycky říkala:D..
jestli se na nás ti martani dívají... vubec se jim nedivím, že se snáma nebaví.. když vidí co tu děláme.. mají nás jen za nemorální opice:-)
garias
ktorý?
22. 11. 2010 21:53

Ktorý živočích zabíja druhých pre svoj nezmyselný osoh? Napríklad pre peniaze? Nenávisť? Zdedenie majetku? Ktorý zabíja pre kožušinu, kožuch, kly, alebo iné trofeje? Ktorý zabíja zo športu a zábavy - rybárstvo, poľovačka, rybolov... Ktorý živočích ničí prírodu, ekosystémy, prírodu svojim potomkom? Ktorý zabíja pre kus kovu - zlato, striebro. Alebo je snáď nejaký iný, čo len tak príde do iných krajov a zabíja iné tvory pre územie, suroviny? - indiáni v Amerike, aztécovia, Inkovia.

KTORÝ ŽIVOČÍCH ZABÍJA SVOJU RASU ??? IBA ČLOVEK - vraždy, vojny!

NIE démoni, čerti, duchovia, ale ČLOVEK je tým zlom, príšerou !!!

garias
pre ...
22. 11. 2010 21:46

pre Natty - písala si, že neveríš na démonov a ďalej odporúčaš, aby sme prosili našich duchov strážcov o ochranu pred démonmi, čo mi prišlo trošku divné.

Človek nenávidí, kradne, vraždí, znásilňuje a ktovie čo všetko ešte. Ja myslím, že strach by sme mali mať z človeka a nie z démonov.

TO MY sme tí demoni, vrahovia, čo chcú zlo a konajú ho. MY sme to zlo...

Ak existuje nejaká civilizácia vo vesmíre, ktorá o nás vie, tak v ich filmoch vystupujeme, my ľudia, ako príšery. A to príšery zcela vražedné, ktoré zabíjajú pre nič za nič. Dôkaz? Vražda pre 20 EUR, ktorej sme svedkami v reálnom svete našom!!!
lukas753
Re:
22. 11. 2010 20:11

Aby to tu někdo špatně nepochopil, nemluvím tu o jejich přímé existenci)jedná se pravděpodobně o výplody mozku)

A ano dobro a zlo jsou totálně irelevatní(vše záleží na morálce člověka)
Zbyněk P
Pro Morld
22. 11. 2010 19:48

Souhlasím plnně s Vámi. Jenom jedno malinké upřesnění: Pojem zla je pojmem vytvořeným pouze člověkem, neboť jedině on rozlišuje mezi dobrem a zlem. V kosmu tento pojem nikdo nezná! Již jsem se jich ptal..... (pokus o humor). Přeji hezký den. Zbyněk P.
Morld
:-)
22. 11. 2010 18:33

jak si sakra představujete, že by žil čert?:D tohle jen blbá pohádka pro věřící, hodně špatný vtip..
Ano ve vesmíru mohou existovat bytosti, jejichž zájmy se možná kříží s našimi, ale uvědome si že ty naše jsou možná pro ně tím stejným zlem:-)

A vubec nechápejte zlo jako něco špatného.. je to síla ve vesmíru potřebná, kterou ani v célé míře nedokážem definovat..
lukas753
Re:
22. 11. 2010 18:17

Přirozeně, pokud někdo věří v boha(převážně katolíci), tak tím věří i v démony.(což je doufám logické)

A démoni skutečně fyzicky existovat mohou, kdo ví co skrývá temnota vesmíru :(
Natty
Duchové
22. 11. 2010 17:45

Nevěčím na duchy a démony,ty si člověk většinou nosí v sobě.Ale věřím na nápomocné duše zemřelích,kteří prosbu umí vyslyšet a na pomoc přijít.Většinou to jsou duše,těch kteří nás za života milovali.Straší li Vás ty vaši démoni,poproste nápomocné duše o pomoc.Lépe se budete cítit,když budete vědět,že na to nejste sám.A pak nezapomeňte za pomoc poděkovat.A také věřím na anděly a boží ochránce.Zkuste požádat o pomoc i je.Je pravda,že si je nemůžeme ověřit tím,že je uvidíme,ale můžeme se rozhodnout,zda věřit na nápomocné a ochranné jemnohmotné bytocti,nebo na děsy a běsy co nosíme v sobě a ve svém podvědomí.
Zbyněk P
Pro Lukas-e 753
22. 11. 2010 17:06

Duchové, a ani démoni, neexistují. Jsou to pouhopouhé naše projekce, nás samotných, ven. Přeji hezký den. Zbyněk P.
garias
ešte jedna...
22. 11. 2010 8:48

Ja by som sa opýtal EŠTE JEDNU otázku:

*** Nakoľko sú pre nás dôveryhodné myšlienky, ktoré si nevieme overiť a vychádzajú z pouhých dohadov ľudskej fantázie??? ***