Dnes má svátek: Kateřina
Dnes je: Pondělí 25. listopadu 2024

Články

Zamyšlení

Hledáš smysl života? Rozhodni se tedy! - (komentáře)

lukas753
RE:
20. 11. 2010 20:11

Nevím proč to nikomu nedochází, ale othle rozhodně není smysl života. My ho máme danej a to nikým jiným než touhle planetou.To tahle planeta nám dala život a na oplátku taky něco chce. jedna část je přinést potomstvo. Ovšem to co je hlavní cíl nikdo z nás nedocení.

Náš hlavní cíl je že až bude vyhasínat slunce, ho znovu zažehnout. Zažehnout zdroj života, naděje a světla.

Ovšem je otázka jestli jsme to jako lidstvo nepřehnali. Tahle planeta nás jeslti se nezměním oddělá. A to jakýmkoli způsobem. Berte si z toho ponaučení:)
Morld
:-)
29. 10. 2010 20:26

víte, lidská představivost a domýšlivost strašně překresluje. nikdo jse sním nikdy nebavil tak sis jej všichni idealizujeme podle představ. to je možná to co zněj dělá boha ve skutečnosti, to byl obyčejný člověk, který se.narodil a zemřel jako všichni jiní protože kdyby to bylo jinak popřel by se tím samotný boží systém. Faktem je, že došel osvícení pomocí učení v indii a jeho putováních neznámo kam. V Indii je mu dokonce zasvěcen kostel kde údajně i zemřel, ale to vem čert.. podstatné je to, že mu to nikdo neseslal z hůry dámy a pánové!! takové věci jsou prostě proti božím zákonům - tím míním přírodní či vesmírné, prostě ty co řídí vše. Ten člověk putoval poznával, učil se, léčil a pomáhal lidem nebyl anizdaleka ojedinělý. On totiž nebyl nadpřirozený, ale naučil se techniky, které se mohou zdát jako zázračné, protože my ani zdaleka nevyužíváme svůj plný potencionál:-)) V historii byla spousta takových jako on i dnes je. Jenže on měl jedno veliké štěstí a sice, že si jej nějaká skupina lidí vybrala jako novodobý kult pro nastolení své skryté moci. Dříve se jim říkalo církve, ale vsoučastnosti si už nedovoluji odhadovat jak se "jmenují" teď. Představa božských zázraku vede k jeho božkosti.. pohleďte kolik je ted zázračných lidí, kteří konají zázraky? jsou snad nesmrtelní ? jsou z masa a kostí... jejížíšovo zmrtvích vstání pakliže bylo? bylo něco velmi rafinovaně naplánováno... víte nevím co bylo před dvěmatisíci lety, ale vím že lidi se rodít od těch dob pořád stejní!:-))
Marpefi
pro Natty
29. 10. 2010 19:50

Zdravím Vás,

ač nerad, tak taky vstupuji do diskuze...kde jste prosím Vás přišel/a na to, že byl esoterik nejvyššího stupně? To jste asi sahala po apokryfech, protože v Bibli žádná taková lež není! Ježíš dělal zázraky, protože byl v bezprostředním spojení s Otcem (Bohem)...žádné esoterické lži zde prosím nevměšujte!

Ale samozřejmě souhlasím s láskou...tu šířil a zdůrazňoval jako velmi důležitou...máme zapírat i sami sebe pro druhé...

Takže toliko...nakonec si dovolím citovat samotné Boží slovo:

Ježíš řekl: "Já a Otec (Bůh) jsme jedno" (Jan 10kap.,30verš.)

Na jiném místě samotný Bůh řekl: "Ať se u tebe nenajde, kdo by svého syna či dceru provedl ohněm! Stejně tak žádný věštec, jasnovidec, hadač, čaroděj, 11zaříkávač, vyvolávač duchů, věštkyně ani ten, kdo se radí s mrtvými. 12Každý, kdo páchá něco takového, je pro Hospodina ohavný!"..(Deutronomium 18kap, 10-12verš)

Toť o "esoterice" a okultismu...chcete-li praktikovat výše zmíněné věci, pak se prosím ale neohánějte Bohem a Ježíšem Kristem, kteří jasně učili, že jsou tyto věci démonické a zlé...

S pozdravem

Petr
Natty
Ještě jednou
29. 10. 2010 18:18

Ještě jednou si dovolím vstoupit do diskuse.Může mi někdo vysvětlit,proč upíráte synu Božímu,jeho lidství.Byl to přece člověk se vším všudy ,ale byl také esoterik neviššího stupně.Proto dělal zázraky.A je pravda,že hlásal lásku,takovou tu pro všecny a všude.Prostě miluj bližnáho svého.Ale taky miluj sám sebe.Kam se to v dnešní době vytratilo?Proto záleží jen na nás samých,co světu a životu dáme a jak ho prožijem.
Soul
hh
27. 10. 2010 11:26

Smysl zivota je laska ne? tedy pomahat si navzajem nechapu jak spoust alidi furt rika ze j ejejich smyslem splnit si svuj sen neni to sobecky? celej zivot chodit za svim snem kterej jako kazdej sen je jenom sen a zmizi je to dost ubohe kdyz si plni svoje smy pro svuj smyslovi pozitek na 14 dni a zapomenou na splneni poselstvi zivota, muj kamos rika ze jeho smyslem zivota je auto:D tak co byste na to rekli jen vysmech nejvetsi a to je muj nej kamos ale ja newim uz jak ho premluvit popstrcit akorat se vzdycky nastve a neposloucha je asi navzdy prokletej nemusime byt jako Jezis ale meli by sme se podle neho chovat verim vneho a verim ze to je tak nejspravnejsi .
Derdekea
Ježíš není Bůh
26. 10. 2010 22:09

Podle křesťanství Bohem je. Svatá Trojice - Otec, Syn a Duch Svatý. Ježíš má lidskou a božskou podstatu, je vtěleným Bohem do lidského těla... tak je to...
the cell
Vidím,
26. 10. 2010 20:28

že nejsem sama, kdo není, řekněme, nadšen... tolik lidí hledalo "smysl života", jaké mozky to byly, a nikdo ho doopravdy nenašel, protože každý našel něco jiného, pokud vůbec něco. Máloco je tak pofiderního jako hledat smysl života, zejména v náboženství. Proč zrovna Ježíš? Ano, i já ho následuji, ale někdo může Pravdu najít v islámu, východní filozofii, slovanské magii, individuálně prožívá svou spiritualitu. Nebo hledá úplně jinde, nebo nehledá vůbec. Souhlasím s Morldem, co se změní, když budu hledat a "něco" najdu, co se změní? Bude levnější chleba nebo už mne nikdy nebude bolet břicho, či v té vteřině dosáhnu Nirvány? Už jen těch cest a Pravd je tolik, že je to jako pravdy vylučuje. A osobně nejsem příliš nadšena, že se tady opět setkávám s náboženskou agitkou, ale budiž.
Jelitko
ale!!!
26. 10. 2010 14:58

to snad neeee!Jezis nemuze byt Buh. Jezis neni roven Bohu i kdyz mu nechci krivdit,byl to vyjimecny CLOVEK!
Marpefi
farář?
26. 10. 2010 12:46

Ahojko,

farář? Nezlob se, ale nebyl nám seslán, jako žádný vzor! On sám popírá to, co říkáš...sám sebe označoval jako cestu a pravdu...sám sebe označoval za vtělené božství...

Tedy žádný vzor, ale Bůh...stručně řečeno...

Měj se
Jelitko
smysl zivota?
26. 10. 2010 10:19

Stvoritel nas seslal na tento zivot,aby jsme ho tady prozili za urcitym ucelem a pak az si ho tady ödkroutime,tak jdeme zase dal,nas Storitel tedy vi jak ten zivot zijeme a budeme zit,protoze vi vsechno a myslis,ze tedy podle tebe je ucel zivota jenom verit ze existoval Jezis?Ja ho uznavam a klanim se mu ,ale Stvoritel ma s nami urcite plany a ty se tohoto netykaji.Kazdy ,kdo bude zit cestne a spravedlive se nemusi niceho obavat,budes se treba sam divit,co je vlastne ucelem,myslim,ze to nikdo z nas nevi.Kazdy ma svuj ukol a vse zapada do celku a i ty zvirata se na tom podileji.Nema cenu hledat smysl,toho nenajdes.
Natty
Omlouvám se
26. 10. 2010 10:17

Ale s článkem také nemohu souhlasit,každý najde svůj smysl života v něčem jiném.A´t věří či nevěří v cokoliv.Pro mně smyslem života je žít čestně,abych se sama sobě mohla podívat do očí.Pomáhat lidem,pokud pomoci dovedu a život prožívat a ne přežívat.To má podle mně smysl.Klečet před křížem a prosit o vyjevení pravdy o smyslu života je hloupost.Smysl života je život sám,protože ať veříš čemukoliv ,život jde podlo Božího,Vesmírného řádu.A proto pro mně smyslem života je,žít!!!!
Morld
:-)
25. 10. 2010 22:36

sory, ale už samotný titulek je nesmysl.. dovoluji si přednést, že smysl života člověk nikde nevyčte, nespatří ani se mu nezjeví. není na něj škola ani doktorát.je to ta jediná prostá věc na, kterou člověk musí přijít sám. musí ji najít sám v sobě..:-) a věz, že už sem toho hodně četl a nakonec sem došel k závěru, že je to uplně jedno:D to co bude pak mě stejně nikdo nezaručí. jediné co vím, že sem se narodil tak si to tady musím odžít:) pokud možno co nejefektivněji a ůčelně:-) reinkarnace nebo peklo to je mě vskutku jedno. chci říct, že nejlepší je žít dle dobré vůle:-) amen
Jelitko
ahoj
25. 10. 2010 21:20

nezlob se,ale mluvis jako farar,Jezis nam byl seslan,aby jsme ho brali jako vzor a podle nej se snazit zit,dodrzovat desatero a brat Bibli na vedomi,ale urcite si nas Stvoritel nepreje zit jako ti nabozesnky fanatici,kteri pres svoji slepost se nestaraji ani o sve deti,protoze"se musi jit honem modlit,nebo jit na nabozenskou prednasku.Nevim,myslim,ze ten smysl zivota prilis moc zbytecne beres vazne,abys pak nezapomel opravdu zit...
the cell
Já osobně
25. 10. 2010 19:40

tedy smysl života nehledám.