Články

Prezentace

Workshop - rituál Despacha - (komentáře)

Jaroslav
světlovduši
13. 01. 2010 19:34

víš, ty píšeš o zdravotnictví jako by jsi byl lékař, nebo alespoň zdravotní sestra....už jsem tě rozebral dost, nechci tě stále napadat, napsal jsi sám, že si každý udělá obrázek, myslím, že je dnes moc smutný den, aby jsme zde řešili naše ega...píšeš, že nevím co znamenají nemoci, a co když ano...nechci se rouhat, ale už dost dlouho jsem nebyl nemocný.....
svetlovdusi.cz
pýcha a předsudek
13. 01. 2010 11:58

Jaroslave, většina lidí, kteří ke mě přijdou, tak učiní na doporučení někoho známého, někoho, kdo se mnou již nějakou zkušenost má. Také upozorňuji, že já nikoho neléčím. Naopak umožňuji lidem, aby se vyléčili sami, pokud o to mají zájem. Stejné je to při "kontaktu se záhrobím"(tuto frázi nepoužívám, je vaše). Nebudu pro nikoho dělat médium. Pokud má člověk potřebu si s někým promluvit, umožním mu, aby to udělal sám.

Mohl bych léčit lidi, mohl bych dělat médium. Já ale necítím že by to byla ta cesta, po které bych měl jít. Nevidím skutečný přínos v tom, když někoho zbavím zánětů močových cest. Ale pokud s tím člověkem vyřešíme znásilnění otčímem, která probíhali v dětství a on díky tomu pochopí souvislosti a zbaví se nepříjemných pocitů a v důsledku toho mu konečně zmizí i ony záněty, tak to vidím jako skutečnou pomoc.
Samozřejmě se dá klasickým léčitelstvím pomoci a odstranit i skutečné příčiny, ale to není cesta pro mne. Mám mnohem větší radost, když člověk převezme odpovědnost za svůj život, přestane hledat chyby v druhých a začne proměňovat svět okolo sebe tím, jak se na něj dívá. Není to vhodná pomoc pro každého, někdo si radši zajde za dokrotem pro prášky proti bolesti, ale je to právě o té volbě a tisíci cestách, kterými se nakonec můžeme dostat tam, kam potřebujeme.

Jaroslave, to že nemáte ani tušení, co jsou to nemoci a proč se objevují, je čistě vaše věc. Také je vidět, že nemáte žádnou představu o tom, co to znamená vydělávat si jako osoba samostatně výdělečně činná. Zřejmě nemáte žádnou představu, jaké jsou ceny ve zdravotnictví, jakou mají cenu jednotlivé úkony, kolik za vás doplácí pojišťovna. Potom byste totiž nemohl pronášet takové bludy, jaké zde pronášíte. Jsem levnější než zedník nebo většina kadeřníků, ale ceny mám takto nastavené, abych byl přístupný všem vrstvám lidí. A on už si zajisté každý udělá obrázek sám. Takže si klidně nechte své názory a sžírejte se, jak je vám libo. Přeji vám pěkný den, ale vy ho stejně budete mít takový, jaký si ho uděláte. A to je na tom to nejlepší.
xxx46
ritulál Despacha
13. 01. 2010 9:33

Přímo tady, v tomto článku nejde ani tak o duchovno, jak o kšeft.. Je hezké, že nějaká cestovatelka chce lidem ukázat indiánské praktiky a v tomhle případě normální, že si za to nechá zaplatit. Ale s duchovnem má tohle velmi málo společného.
Jaroslav
7man
13. 01. 2010 8:53

nevím proč by se ve mě měli projevovat dvě osobnosti, naopak mám pevné zásady a za svým názorem si stojím, tím netvrdím že jsem neomylný a bez chyb....ale není to důležité, souhlasím....vždyť jsem napsal, že když je poptávka a nabídka nebudu se do toho plést, když chtějí lidé platit samozvaným léčitelům, ať platí, je to jejich věc...jaký je rozdíl se ptáš? mezi lékařem, psychologem versus léčitelem??? to je fór? tak zejména ve vzdělání a v odbornosti je rozdíl...i když sám osobně lékaře nevyhledávám stejně jako nevyhledávám léčitele, ale asi uznáš, že když mne bude bolet zub, pujdu za odborníkem. Já nevěřím léčitelům ani nos mezi očima, ale jak píšu, nemám s tímto zkušenosti, takže jestli jsou lidé zoufalí, věřím že vyzkoušejí vše a třeba někdo léčit umí, nevím....
A co kontakt s mrtvími atd. co jsem zde uvedl, vždyť to postrádá sebereflexi, já říkám jen lidé bděte a nenechte se zblbnout, bohužel je dnes doba kapitalismu a podnikat se dá s čímkoli....
7man
re
13. 01. 2010 8:40

Jaroslave, podle tvých komentářů se v tobě střídají dvě osobnosti, stejně jako den a noc. Pro ty, kteří jsou zde noví, doporučuji přečíst si všechny komentáře. Ale ty nejsi ten důležitý, ani já, proto se vraťme k tématu.

Peníze se berou na masážích, čajovnách, poutních místech, za knihy, dokonce i když zajdete k psychologovi. Tomu se nikdo nepodivuje, jaký je rozdíl mezi doktorem, psychologem a léčitelem? Ten poslední to má dělat zadarmo?
Nicméně díky za ostatní názory.
Jaroslav
7man
13. 01. 2010 8:08

Pravda se nedá obkecat píšeš...a přesto tvůj komentář není ničím víc, než pouhým obkecáváním, které prakticky nikam nesměřuje a nic neříká, vkládáte si do úst slovo duchovno, a ruku na srdce kdo z vás opravdu něco ví.....duchovna plná ústa, ale milosrdenství je vyprodáno. A naděje pro ty co jdou na smrt? vzdálená jako soucit vaším srdcím....
Jaroslav
svetlovduši
13. 01. 2010 6:37

A není snad bídné slibovat vdově zkontaktování s jejím zemřelým manželem a žádat za sezení tak nehoráznou sumu jakou za hodinu s tebou žádáš? vždyť jsi drahý skoro stejně jako prostitutka, neber to jako urážku. Ty umíš kontaktovat záhrobí? dovol, abych se zasmál, umíš léčit alergie a ekzémy? o tom silně pochybuju, já bych to nazval spíše šarlatánstvím, ale věřím, že jsi v sobě přesvědčen, že tyto vyjímečné schopnosti máš....pro ty kdo by pochybovali, že světlovduši může nabídnout kontakt se záhrobím, klikněte si na diskuzi a oddělení psychologie - článek - kontakt se zemřelími.....
svetlovdusi.cz
bídákem navzdory
13. 01. 2010 1:59

Takže pokud se necháte ostříhat a zaplatíte za to, je to v pořádku?

A když se se mnou zbavíte třeba alergie nebo ekzému a pak si za těch, dejme tomu, 6 hodin, řeknu o peníze, jsem vlastně bídák, který by se měl stydět, že? :)
xxx46
Peníze
12. 01. 2010 23:13

Poprvé souhlasím s Jaroslavem. Peníze a duchovno? Nesmysl.. I když je fakt, že peníze jsou dnes všude. Ani kostel není vyjímka. Tam je to sice dobrovolné, ale když nic nedáte, tak pohled ministrantů není zrovna přívětivý!
Věra
Jaroslave,
12. 01. 2010 14:49

za duchovní pravdy se vždy platí a to nejen penězi někdo slzami někdo utrpením, ta pravda si svoji daň vždy vybere.Bůh nechce abysme byli chudí ani bohatí, dává nám na vybranou, podle charakteru našeho života a našich rozhodnutí.
7man
téma pravdy
12. 01. 2010 8:36

Po delší době jsem navštívil web a v úvodu budu krátce reagovat jen na jednu věc od Jaroslava, když už zde má nejvíce komentářů. Chci jen poukázat na jednu věc.
Je to téma pravdy. Kolikrát jsi, Jaroslave, toto slovo použil, že ji máš, dáš hlavu na špalek za svou pravdu, ať jsi odsouzen, pokud lžeš a mnoho dalších výjevů... Víš, pravda se nedá obkecat, ponech na každém, ať se sám rozhodne, jestli máš pravdu, nebo jestli lžeš (víš, kdyby jsi ji opravdu měl, nikdy bys neměl potřebu to psát v každé větě, vyplynulo by to z hloubky tvých slov).

Ale k tématu. Pokud vím, tak za podobné rituály s lístky a květinami vždy ten, co to provádí, musí dát něco ze svého.
A peníze? Pokud žijeme v této době, tak peníze brát je přirozené, jinak vás mnoho klientů zneužije, když je to zadarmo a vy budete vyhaslí a bez prostředků jako odměna za to, že děláte duchovní práci, a to přece nejde.
Mějte se.
Jaroslav
nobrain
12. 01. 2010 0:17

zoufalost ze spokojenosti většiny mne občas nutí psát afektovaně a neslušně,nejsem na to hrdý, ale v jádru jsou mé myšlenky zasvěceny pouze maximálnímu nasazení, aby když už se na tomto světě někdo narodí, měl také šanci prožít plnohodnotný život a tvrdím, že je to možné, né na sto procent, ale na hodně ano,my lidé máme toho hodně ve svých vlastních rukách, záleží pouze jestli jsme ochotni to přijmout, ani bych nečekal, že někdo napíše krom Orime to co ty, děkuju ti za to.
Jaroslav
duchovno a peníze
12. 01. 2010 0:00

láska, víra, soucit to jsou hodnoty které se přeci nedají prodávat, nevím co si pod pojmem duchovno nyní vykládáte, ale když je nabídka a poptávka a někdo je ochotný platit léčitelům, terapeutům atd...nebudu se do toho plést, pouze si myslím, že člověk by se měl živit jinou prací a pokud má něco na srdci co by mohl darovat druhým ohledně duchovna, měl by to činit zadarmo, toť pouze můj názor...kdybych měl dar zmírnit utrpení kohokoli z vás, jak bych si za to mohl nechat od vás zaplatit, já osobně bych to nedokázal...Také nejsem chudý člověk, ale doufám, že střídmý a Grushi k tomu tématu článku, nevím proč chtějí vstupné, ale já bych teda duchovní pravdy neplatil i když zrovna tento indiánský případ může být fajn, ani školu,kterou jsem vystudoval jsem nemusel platit, ale o to víc jsem si jí vážil, věděl jsem, že zadarmo mi nikdo nic nedá a byl jsem rád, že v tomto případě nešlo o peníze, ale pouze o píli...
Věra
svetlovdusi.cz
11. 01. 2010 22:25

To jsem ráda, že píšete o penězíc. Měla jsem také takový problém moc let ale byly to jen bloky, které jsem musela odstraňovat a velmi mi to pomohlo do dalšího života. Plně souhlasím s tím, že duchovní člověk opravdu nemusí být chudý, bůh dává každému podle jeho představ a myšlení to aby někomu neublížil. Tak budme bohatí ale zacházejme s penězi moudře, protože bychom snadno mohli skouznout na druhou stranu.
svetlovdusi.cz
peníze a duchovno
11. 01. 2010 20:07

Grushy myslím že je velmi důležité si uvědomit, co vlastně jsou peníze, co představují. Mnoho lidí si totiž myslí, že peníze jsou špatné. Ale tak to není. Peníze jsou vlastně jakási forma neutrální energie. Je jen na nás, jak je použijeme.
Proto si za terapii mohu účtovat peníze a je to naprosto v pořádku.
Ale to není bohužel zcela samozřejmé, zpracovat si peníze a to co představují je úkol pro většinu z nás. Kolik jen lidí si spojuje duchovno s chudobou. A přitom je to naprostá hloupost. To že někdo má nebo nemá peníze z něj nedělá "duchovnějšího" člověka. Třeba Dan Millman o tom ve svých knihách také pojednává a hezky to vysvětluje.
Zkuste se zabývat duchovnem, když ve své hlavě musíte pořád řešit, co budete mít zítra k obědu.
Na druhou stranu není dobré na penězích lpět a dělat z nich něco, co nejsou.
Pokud někdo chce dělat "duchovní" práci zdarma, je to jeho volba. Ale prozatím co jsem viděl, tak tito lidé nemají vyřešen právě svůj vztah k penězům. Nedokážou se docenit.

Nebo je to tak, že platit by se mělo jen za rohlíky, ale když vám někdo pomůže vyřešit krizi v životě, tak už není v pořádku to zaplatit?
Věra
Nebýt
11. 01. 2010 17:59

Jaroslava, tak se ani nepobavím, je to pěkný seriál na pokračování, bohužel pořád stejný.
Grush
Nebudu
11. 01. 2010 17:59

Jaroslave reagovat na bohatou přehršel Tvých odpovědí, na názoru mém by to nic nezměnilo, ani na názoru Tvém :-) Zkusím zlehka převést řeč zpět k tématu Despacha. Zaujalo mě vstupné. Nikoli výše, ale samotný fakt placení. Pokud je vstupné dobrovolné, rozumím tomu. Pakliže však někam jdu a zaplatím vyžádanou taxu, nejspíše očekávám odpovídající protihodnotu. Tou se má dle článku stát duchovní kvalita, případně citový prožitek. Vím že těžko posuzovat, ale stejně mi to nedá: jakou hodnotu může mít duchovno prodávané za peníze? :-)
orime
nobrain
11. 01. 2010 12:01

:-) že by přeci jen někdo? to jsem ráda, že nejsem sama,díky...
nobrain
adsad
11. 01. 2010 11:31

nemozem si pomoct ale ked si pozrem clanky a pod nimi komentare tak vzdy sa mi lubia tie jaroslavove a setky si ich vzdy citam. Proste vidim tam stale to iste a to je to o tej ludskej lahostajnosti jak ju naschval "přehlízíme" teda prehliadame .
Jaroslav
Grush
11. 01. 2010 9:33

Názory mohou být různé, souhlasím, mohou znamenat život, stejně jako smrt, vždyť já se nehádám, myslel jsem že mám pravdu v tom, že jako lidé činíme obrovské utrpení ostatním živým bytostem a přehlížíme to, pouze v tom mám pravdu,jinak se pravdou chvástat nehodlám.
Jaroslav
Pravda
11. 01. 2010 9:30

Néjen já mám pravdu, ale pravda je!!!kdyby jen mohli promluvit, ti jenž mluvit nemohou....to by jsi koukal ještě jaká je pravda....
Jaroslav
Grush
11. 01. 2010 9:25

Ano, neboť co muže být více pravda, než zastat se těch, kteří se sami bránit nemohou a vpálit to těm kterým jsou vydány bez milosti na pospas a rozhodují o nich jako by ani neexistovali, vždyť já jsem také ochotný dát svou hlavu na špalek, jen ať jsem odsouzen, pokud lžu, nebo je má pravda špatná, v první řadě totiž poukazuju na sebe, můžete se smát, vysmívat, myslet si co chcete a přesto vše na co jsem upozornil je pravda a né má pravda, ale pravda kterou lidská lhostejnost dovoluje.
Grush
Na zemi byl
11. 01. 2010 9:11

doteď jeden pravdivý člověk: Ježíš. Teď máme druhého: Jaroslava (viz jeho slova 11. 01. 2010 8:02). Milý Jaroslave, nejprve vztek, pak ublíženost a nakonec přesvědčení o tom že jen ty máš pravdu? Názory mohou být skutečně diametrálně různé - proti tomu žádný dišputát; ale pravdu o čemkoli nezná nikdo z nás. Dovoluji si tedy jeden velký, veliký úsměv :-)))
orime
jde o to,
11. 01. 2010 8:51

co kdo brání. Někdo si hájí ten svůj kus flákoty, kterého se prostě nechce vzdát a kdyby to napsal rovnou, bylo by to alespoň upřímné. Jiný však hájí právo druhého na život bez utrpení. Podtrženo a sečteno - přeberte si každý, koho hájíte.
Jaroslav
Květiny
11. 01. 2010 8:10

Takže květiny ve váze, natrhané? to je romantika? Stromky, které jsou tak mlaďoučké, mohli by dorůst do takové výše, ale kvůli tradici, jich miliony nedorostou? kvůli max. 14 dnům??to je romantika? Téměř každý lidský čin způsobuje zlo, téměř za každým lidským činem je zbytečné ničení či ubližování, já vím, že to nevidíte, tak přeji krásný a spokojený život milí lidé.
Jaroslav
Vaše argumenty
11. 01. 2010 8:02

Naopak, žiju šťastný život i se svým okolím a to jak se strašně mýlíte, to vám bohužel pravděpodobně nikdy nedojde, veganství je jen slovo, pro mě to neznamená nic víc, než jídlo, oblečení atd, to je přeci jasné, že nebudu jíst zvířata, kanibal nejsem a jako kanibalismus to cítím, veganství tudíž není mé povolání a a ni ho k němu nijak neztahuju, to píšu jako reakci na Věru, že každý dělá co umí, tak ironie píšeš...česnek do polévky trpí stejně jako savec, který jde na popravu? Nechci se tady hádat, ale když to také neumíte utnout tak musím reagovat, víte proč máte takové názory? Protože vám relativně nic nehrozí, máte před sebou spokojený život s budoucností, svým způsobem jste normální, jak jsem již nesčetněkrát napsal je to o srdci a buď to člověk cítí, nebo necítí, já nejsem nijak nadšený z toho, že mám pravdu, nestojím o to, a také sem nepíšu proto. Každé mé slovo zde je zbytečné, skoro nikdo nevěří a přitom by se mohl svět stát mnohem hezčím místem, jen kdyby vám nebyl žádný život podřadný....škoda slov, škoda myšlenek, tak já jsem krutý, jo?? to co se děje i zde je demagogie.
xxx46
Jaroslav
10. 01. 2010 22:55

Jaroslave, ty jsi vegan.. Přijde ti to normální, vraždit kvítka kvůli potravě? Kvítka, které chtějí žít, stejně jako my!? Chudáček mrkev.. Poklidně si roste v zemi a najednou ji někdo vyrve a "sežere"!!! Tráva si vesele roste před domem do té doby, než přijde nesoucitný člověk s vražedným nástrojem(sekačkou) a zmaří tolik života.. Je to kruté, takhle ubližovat neviným rostlinkám! Zkus se někdy vcítit do česneku, když ho lidé hážou do vroucí vody a ještě si mlaskají, jak je ta česnečka výborná! Zamysli se nad sebou a nad svým krutým chováním! Určitě si poznal, že je to ironie.. Ať si indiáni škubou kvítka pro své rituály, mě je to jedno.. Víš, nechtěl bych být tvojí přítelkyní, která podle všeho nikdy neměla radost z darovaných růží, natož tak čerstvě natrhaných květin, nechtěl bych být tvými dětmi, kterým musí chybět rozzářené oči a nezapomenutelná atmosféra svítícího vánočního stromečku.. Vážně, nechtěl bych..
nobrain
ece jedna vec
10. 01. 2010 21:44

ked vegan prejde na maso tak hovori jak je rad ze presiel a je stastnejsy a silnejsy . je to len placebo alebo pravda ?

nobrain
adas
10. 01. 2010 21:39

tu ide oto aby sa pekac stal vegetarianom :D nie kovacom .
Věra
Jaroslave,
10. 01. 2010 21:33

jistě by se mělo více uvažovat jak neničit přírodu a mít více soucitu se zvířaty.Každý duchovní člověk, který se zabývá sebepoznáním mi dá jistě za pravdu, že toto soucítění máme v sobě a čištěním našich energií v nás, posíláme toto dobro všem rostlinám, zvířatům a naší matičce zemi. Nepodceňujte nás a nechte každého pracovat po svém. Bůh už rozdělil dary a každému dal co mu patří. Vám veganství, které je vám ke cti. Někomu zase dal čistčí energie aby mohl uzdravovat a někomu zase třeba dar učitelství, tj. vykládat duchovní praktiky atd. Už p. Werich, zpíval, ten dělá to a ten zas tohle a všichni dohromady uděláme moc. A proto si myslím, že nemá cenu přesvědčovat pekaře aby se stal kovářem, nebo zahradníka aby byl vědcem.Každý umí prostě něco a když to dělá s láskou tak už ten svět je lepší teď.
Jaroslav
Administrátor
10. 01. 2010 15:46

Vždyť já nic neříkám a meč bych nechtěl právě tasit v opravdovém boji, vlastně ani v žádném boji nejsem, jenom mi vadí zbytečné násilí na kom koliv, a za to zbytečné násilí považuji věci, které většině přijdou úplně normální, morální a běžné a potom mi vadí, že lidé, kteří k tomuto jsou tolerantní hlásají duchovní pravdy, jinak jsem samozřejmě náladový, vztahovačný a unáhlený, prostě s mnoha chybama, to přiznávám, ale fakt mi nejde o mě, a o ego už vůbec ne, pouze o to, že nemusíme plenit a zotročovat svět, já vím, že je to idealismus, sám samozřejmě nejsem, je spoustu lidí s podobným myšlením...problém je v tom, že i kdybych se sebevíc snažil být tolerantní a věř mi, že se snažím, některé věci prostě přehlédnout nedokážu, ani přijmout a pak jsou z toho tyto výbuchy, omlouvám se tedy za ně. Vše se má řešit slušně, trochu se musím i pousmát, šlo přeci o kytičky, utržené či neutržené a opět se to zvrhlo...
Administrátor
re Jaroslav
10. 01. 2010 15:13

Jaroslave, tvůj komentář ke článku tentokráte ponechám, aby tě všichni, kteří tě ještě neznají, poznali, protože takto reaguješ vždy, když s tebou někdo nesouhlasí.

Často uvádíš, jak ti záleží na přírodě a zvířatech, mnohdy o sobě píšeš, jak jsi milující ke všemu živému, na druhou stranu nenávidíš lidi (masožravce) a já jen doplním – všechny, kteří s tebou nesouhlasí, mnohokrát jsi napsal, že tě nikdo nechápe, že víš, že tě nepochopí ani na tomhle webu, že jsi úplně sám se svým názorem a pak vždy, když ti dojdou argumenty, začneš urážet…

Proč někdy nezkusíš to, co ti mnozí v komentářích radí? Zklidnit se jakoukoliv metodou a třeba reagovat až na druhý den. Vždyť přeci musíš vědět, že nejdůležitější je to, jak člověk žije, jakou činností se zabývá v práci a v soukromí (třeba se stará o zvířata, chrání přírodu…), prostě to, co skutečně koná. Komentáře přece nic neřeší.

Můžeš přednést svůj názor a je naprosto jedno, jestli s tebou někdo souhlasí či nesouhlasí, jestli někdo zkritizuje tebe nebo tvé názory. Nesnaž se nutit svůj názor druhým lidem, objasni svůj postoj a ponechej ostatním svobodnou vůli vytvořit si jejich vlastní pohled na věc. Mnohdy si na základě takového komentáře opravdu uvědomí pravdu a jedině to má hloubku. V opačném případě nepřesvědčíš NIKDY NIKOHO.

Tasit meč má smysl v opravdovém boji, tady můžeš druhým jen ukázat, jak to vidíš ty sám. Nepřítel není ten druhý s tím hloupým názorem, ale je v tobě, v každém z nás.

Všichni něco v téhle době řešíme, často pořád dokola, hlavně ego, to je něco. Jak už někdo řekl, je dobře, že to zlo je tady, jinak bychom se jako duše nevyvíjely. První krok je uvědomit si problém a ten druhý zvítězit nad ním.

S tvými názory obecně nesouhlasím (myslím tím dělení lidí na vegany a ty špatné), přesto mi vůbec nevadí. Máš plné právo jako každá bytost mít svůj názor.

Zkus na mě zareagovat jen jedním komentářem, dokážeš to?
Jaroslav
Věra
10. 01. 2010 13:02

Tak ovládat bych se samozřejmě měl a pokud někdo sbírá spadlé okvětní lístky tak to je také jistě v pořádku, spíše jsem ale poukazoval na lidské rituály a tradice, když te´d chodím kolem popelnic po městě, všude se válejí odhozené stromky, takové tenoučké kmeny, myslíte, že to za to stojí? za čtrnáctidenní parádu? Já jsem sprostý pouze k lidské lhostejnosti a dobrovolné slepotě, protože ani zvířata, ani stromy ani kytky naše lidské mynýry přeci nezajímají, chtějí žít stejně jako my, když už je ničíme kvůli potravě, proč tedy ještě pro zábavu? Vím, že jsem prudký a unáhlený, ale má myšlenka byla jen neničit zbytečně životy, jakékoli, dokázat pochopit, že vše živé je krásné, né natrhané do vázy, za sprosté výrazy se omlouvám, kdyby jste však šli do hloubky a nesoudili mne za pár nadávek, pochopili by jste, že mám pravdu....
Věra
Jaroslave,
10. 01. 2010 11:51

měl byste se trochu ovládat, protože to co čtu mi něco vypovídá o Vás.To indiáni, ti měli jinou morálku.Mimochodem okvětní lístky z každé rostliny opadají, takže nevidí je použít na jakýkoliv obřad.
Jaroslav
Ubohost
10. 01. 2010 11:01

Bůh je tady pro všechny, jestli-že je, takže jak pro tebe jak pro mne, ale neber si ho do huby, obhajuj se svými činy a myšlenkami, které jsou ubohé! Domluvil jsem s tebou, ty si myslíš, že máš pravdu......ty se ale šeredně pleteš....
svetlovdusi.cz
.
10. 01. 2010 10:51

Jakoby se na mne právě usmál Bůh, Jaroslave :)
A za to děkuji
Jaroslav
světlovduši
10. 01. 2010 10:42

Pouze prokazuješ svou vlastní hlubokou nevědomost a necitlivost, proto nechápeš mé myšlenky, ani slova, na co se s někým takovým zdržovat, ale prosím, vysvětlím ti to, semena rýže, oříšky, nebo bla, bla, bla ať so každý přinese co je libo, ale pointa mé myšlenky tví v tom: dám příklad na Indii, stejně jako moudrost indiánů, třebaže nedošli k poznání vegetariánství, ale nebyli to konzumenti, tak v Indii, jejíž moudrost a krásu obdivuji, také slaví vše v záplavách nádherných barevných květů, jsou to zbytečné zvyky a každý moudrý člověk to ví, že zbytečné, je to stejné jako tradice vánoc a mláďata stromečků, proto říkám, že dokud se nevcítíš do zvířat, o kterých zde mluvím, do stromů, o kterých zde mluvím i do květin, o kterých zde mluvím, jak by jsi vůbec ty troubo, mne potom mohl pochopit, vždyť jsi tak strašně sobeckej a ani o tom nevíš, vše o čem píšeš je jen o tobě, ale zvířatů, stromům i těm kytkám jsi fuk, oni chtěji žít, a napsat, že potrava je rituál, co to je? potrava je zejména příjem látek, aby člověk přežil a když ten člověk není ****, nemusí kvůli tomu zabíjet miliardy tvorů denně, nereaguj na mě, nemám tě rád, ani tvé názory, podle mne jsi sráč, co neví co kecá a vydělává na něčem, na čem by žádný člověk vydělávat neměl, a honem jdi psát mail administrátorovi ať mne zcenzuruje, seru na tebe ****.
svetlovdusi.cz
.
10. 01. 2010 10:27

btw jediný důvod proč jsem napsal já, byla také potřeba moralizovat.
Ach jak jsme stejní, Jaroslave :)
svetlovdusi.cz
morálka není polárka
10. 01. 2010 10:25

zajímalo by mne, co vlastně jíte. Protože jídlo není nic než rituál, díky kterému získáváte energii pro další život.

Vše je pomíjivé a i květiny vzešly z matky země, tímto způsobem se k ní jen navrátí. Stejně jako zvířata i lidé.

Fantazii se meze nekladou a pokud jednotlivé věci nahradíte něčím jiným, bezpochyby to také bude fungovat. Jen vás upozorňuji, že vše má svou vibraci a neměnil bych tak zbytečně věci, které už v harmonii jsou. Ale pokud vy nejste v harmonii, nedivím se, že vám to divně zní.

místo listů si můžete vytrhat nehty a místo květů přineste vlastní oči. Místo semen a rýže.. no, použijte vlastní fantazii.

Ale o to tu vlastně vůbec nejde, že? Nikdy jste neměl v úmyslu toto setkání navštívit. Jediným důvodem proč sem píšete, je potřeba moralizovat. Začněte si zametat v sobě jaroslave.
Když si uříznete hlavu, přestanete mít tak těžko na ramenou. (staré jemenské přísloví, které mne zrovna napadlo)

Takže ano, rád si občas hodím kamenem. Jaroslave víte o tom, že indiáni jedí maso? A mnoha indiánům dnes patří kasina? Rozhodně to nikdy nebyli žádní beránci. Přesto zde říkáte, že z jejich způsobu života je možné mnohé se naučit.
Já s tím souhlasím, ale divím se, že i vy, když znám vaše další názory, které zde prezentujete.

Ostatně, z každé zkušenosti je možné se něco naučit. Pokud to berete takhle, pak se divím, proti čemu pořád vlastně protestujete.
Jaroslav
Indiánská moudrost
10. 01. 2010 0:46

Indiánské moudrosti jsou jistě spjaty s přírodou a s láskou k Zemi a naše "civilizovaná společnost" by se mohla z jejich způsobu života a nepoškozování přírody hodně co učit, ale dovolím si jednu poznámku za kterou mne snad neukamenujete, nelíbí se mi trhat květiny, lista květin atd, za účelem žádného rituálu, proč bych kvůli rituálu měl ničit živou rostoucí rostlinu? Přijde mi to škoda...