Články

Zamyšlení

Odplata za ľahostajnosť! - (komentáře)

Jaroslav
Slib
8. 01. 2010 14:33

Dal jsem adminovi slib, že si z toho zde nebudu dělat chat, takže vše co jsem chtěl říct a to se týkalo článku, tedy aspoň tomu věřím, jsem již řekl.
svetlovdusi.cz
jsem to ale moták
8. 01. 2010 14:24

Pokud si čtu Jaroslavovi příspěvky, tak si velmi často protiřečí.
Z toho vyvozuji, že pořádně neví, co mluví. Udělal by dobře, kdyby si pořádně vše co napíše přečetl a promyslel, nechal to nějakou dobu uležet, pak si to opět přečetl a poté to teprve publikoval. To je ale jen říše snů. A někdy si přeji, abych to tak dělal i já.

A přestože on si to dokáže určitě dovodit, tak smysl dává pouze ta nesmyslnost.

Orime, Jaroslavovi rozumím, Ale uvědomuji si, že to je především díky mému povolání. A také si uvědomuji, že má plné právo takhle jednat, tady jsem jen využil šanci ho pošťouchnout, když si zas jednou začal protiřečit ve snaze hlásat moudra a pravdy. Nehledejte v tom zlomyslnost, prostě mne to baví :)
Já někdy dokážu pronést stejné bludy, jako tady Jaroslav. A i on má své světlé chvilky, stejně jako já.

Jaroslave samozřejmě že mluvíte pravdu. Otázka spíše je, o co se ta pravda opírá. To není otázka k navázání diskuze, spíše jen otázka k zamyšlení.
lykantrop
.)
8. 01. 2010 14:24

Hihi xD
Jaroslav
světlovduši
8. 01. 2010 9:08

Dobře vím co mluvím, pravdu.
orime
svetlovdusi.cz:
8. 01. 2010 9:04

že někomu nechceš rozumět neznamená, že dotyčný neví co mluví. Apropó - ty víš moc dobře, o čem Jaroslav mluví, ale chceš být hezkej pro své potenciální zákazníky zde, rozumím :D
svetlovdusi.cz
zamotalo?
8. 01. 2010 8:58

Neřekl bych. prostě neví co mluví, to se tu stává často.
orime
lykantrope
8. 01. 2010 8:58

chtěl jsi asi napsat - tak to se mi to pěkně zamotalo - ne? :D Mě se nic nezamotalo ;)
lykantrop
Haha
8. 01. 2010 7:05

Tak to se nám to pěkně zamotalo co :D
Jaroslav
Největší hřích víry
8. 01. 2010 4:43

Největší hřích víry je ten, že věřící uvěří, že ten kdo trpí si své utrpení zaslouží a to, že zrovna jemu se daří dobře si zase zaslouží on. Z těchto pohnutek potom vznikají termíny jako nestrannost, skutečná hojnost atd...krásná slovíčka, ale prohnilá až na kost.
Jaroslav
Nestrannost
8. 01. 2010 4:30

A nestát na žádné straně? s pocitem vítěze? a nadhledem? s pochopením?
To ale není vítězství, to je zbabělost!, neboť dokud někdo strádá a je někomu ubližováno nemělo by nám to nikomu být jedno a rozhodně bychom neměli být nestranní. Měli bycho křičet z plných plic!!!
Jaroslav
Orime
8. 01. 2010 4:25

Orime napsala:"Mlčení dodává odvahu trýzniteli, ne trýzněným. Vyberte si, na čí straně stojíte."

kraťoučké a je v tom mnohem více moudrosti než v mém zbytečně dlouhém komentáři, děkuji ze srdce, že jsou lidé, kteří nemlčí k utrpení, které se jich "přímo netýká" a toto není pouze o zvířatech...třeba holocaust, který přijala německá veřejnost jako normální a nevadilo jí to žít dále své obyčejné každodenní životy a přitom byl před jejich očima ( kdyby nechtěli být dobrovolně slepí, hluší a němí)vyhlazován celý národ. Ti co se proti tomu postavili, byli umlčeni, umučeni a zabiti, tak co to je za svět? když je nezabíjení a neubližování považováno za nenormální? a opak je zcela přijatelný....
Jaroslav
světlovduši
8. 01. 2010 3:21

světlovduši napsal: Je dobře, že to takhle vnímáte, Jaroslave a přestanete zde lidi konečně nutit nejíst maso, když to tak necítí a budete si jich za to vážit.

s prominutím, absolutně nerozumím pointě, vážit si lidí za to že ubližují zvířatům? to je vtip? mohl bych ti napsat pravdu, ale hádek už tady bylo dost, kdyby však v tobě bylo jen trochu moudrosti( já vím, že jsi přesvědčen že moudrý jsi) pochopil by jsi má slova a to, že nejsme na jedné vlně a že se máš ještě moc a moc co učit. Ale toto, aby jsi přijmul, to ti tvé ego a nejen tobě na těchto stránkách v žádném případě nedovolí, protože jsi moc pyšný a podle sebe dokonalý na to, aby jsi ucítil pravá slova. Jsem upřímný i když vím, že voda mých slov nepadne na úrodnou půdu, ale naopak vyvolá záplavu kritiky, pohoršení a nepřátelství, na holém faktu a to, že tam kde není cítěn opravdový soucit, vcítění se do života druhých, není možné mluvit o lásce a ani o upřímné pomoci bližním, neboť nemůže být šťastný žádný člověk, který pojídá těla zabitých tvorů, to ale vůbec nic nemění, buď jsi, nebo nejsi v srdci milující a rozvádět to zde můžeme do aleluja mezitím co spousta bytostí bude nadále a zbytečně trpět pro hloupost, nevědomost a zejméne pýchu člověka. Vážím si každého člověka, který odmítne činit na druhém, slabším násilí, takový člověk je mi bratrem. Ostatní mám v lásce, ale mými bratry nejsou, neříkám, že jsem víc než oni, jenom nesnesu co činí bez uvědomění, jen to že jsem jiný a můj svět je jiný, přesto mám mezi těmito "normálními" lidmi mnoho přátel. Ty se snažíš léčit lidi, víš vůbec kde vzniká zlo, agresivita atd? proč je svět ve stavu v jakém je? mohl bych ti dát mnoho odpovědí, ale ty ani ostatní o ně nestojíte. Vše je jednodušší než se zdá, ta jednoduchost a prostota je však téměř nedosažitelná. Proč? to je opravdová záhada, co temní lidskou duši? za jakým účelem? a pro čí prospěch?......ber to tak, že jsem se vypovídal, klidně napiš oponenturu, a tykej mi, jsem starší jen o pár let než ty, k hádkám, ani nekonečným esejím se už nechci dostat, myslím, že jsem se tímto komentářem vyjádřil až, až a zcela otevřeně.
svetlovdusi.cz
lykantrop
7. 01. 2010 23:16

Předpokládám že jste našel stránky Katky Damborské, která má velmi podobný název domény jako já. Katka je moc fajn, ale jedna osoba nejsme :)
mé stránky jsou www.svetlovdusi.cz , přesně podle mého nicku. hned na první stránce se dozvíte, že jsem pěkný kluk :)
Věra
Ano,
7. 01. 2010 20:49

souhlasím, jsme tady jeden pro druhého.
lykantrop
svetlodusi.cz
7. 01. 2010 20:22

Teď se dívám na Vaše stránky a omlouvám se, pokud tedy to tedy správně chápu, jste ženou. A já jsem jaksi žil v domnění, že jste pohlaví mužského. No stane se ;)

No s penězmi se dá dělat tolik věcí... Tedy pokud nekupujeme nic pro sebe, tam nám často dojde inspirace....
svetlovdusi.cz
kšefty
7. 01. 2010 14:54

Řekl bych že se to zlepšuje a stále přibývají. Musím si ještě pořádně dořešit svůj vztah k majetku a moci všeobecně, aby mohla přijít skutečná hojnost.

Popravdě, nerad stojím na něčí straně, kazí mi to rozhled :)
orime
svetlovdusi.cz
7. 01. 2010 13:15

"Mlčení dodává odvahu trýzniteli, ne trýzněným. Vyberte si, na čí straně stojíte."
A jak jdou kšefty? ;)
svetlovdusi.cz
konečně něco rozumného
7. 01. 2010 12:23

Je dobře, že to takhle vnímáte, Jaroslave a přestanete zde lidi konečně nutit nejíst maso, když to tak necítí a budete si jich za to vážit.
Jaroslav
Orime
7. 01. 2010 0:16

ano, život není obchod a myslení na zadní vrátka a ani láska by se neměla druhému projevovat jako povinost a pomáhat s vědomím, že pomáhám sám sobě? to si raději budu vážit upřímného nepřítele, než neupřímného přítele, lidskou hloupostí vše začíná a končí v utrpení, zbavit se všech slov a žít, a ten kdo opravdu žije, ten nemá potřebu ubližovat, ale psát to sem to je jako sypat si popel na hlavu.
orime
reakce:
6. 01. 2010 8:48

Typicky Šupovské - pomůžu někomu proto, aby se mi má lhostejnost náhodou časem nevymstila, neboť vše souvisí se vším. Jestli s tímto vědomím pomáhala například matka Tereza, musela mít hrozný život... Pane Šupa, když někomu pomáhám, nepřemýšlím o tom, co mi to přinese a že se to týká i mne. Ale prostě pomůžu z lásky, ze soucitu, protože mi to nedá, dívat se, jak někdo strádá. A to se týká i zvířat, jejichž utrpení je vám lhostejné.