Články

Zajímavosti

Vědci proti evoluci - (komentáře)

Tommik15
Grush
7. 11. 2009 20:19

to nejsou ani nedostatečné důkazy, evoluce je prostě v rozporu s tím co se ve světě našlo, jako ty nálezy, zametený pod koberec evolucionisty, selským rozumem prostě tohle nemůžeš jen tak zahodit pryč, klade to další otázky, proč to tedy takhle je, když by to podle evoluce být nemělo, ale přesto tomu tak je
Grush
2 Marpefi
7. 11. 2009 20:00

V pohodě... evoluce zůstane teorií nejspíš navždy, neb pokud se neobjeví nějaká revoluční identifikační metoda, možnost uspokojivého důkazového ověření zůstane minimální. Jenže oboustranně je to o ničem - jinými slovy je lepší víra bez důkazů anebo pohádka s důkazy nedostatečnými? :-)))
Marpefi
Grush
6. 11. 2009 20:31

řečn. otázku jsem nepochopil - omlouvám se. Jsem již trošku zdegenerovaný tím, že mnoho diskutérů (různě na forech) dává tak nesmyslné argumenty, které myslí vážně, že už nedokážu rozlišit kdo to myslí vážně a kdo ne...

Zpět ke komentáři....zmiňuješ vědu...naprosto souhlasím...jen s tím dodatkem, že evoluce NENÍ VĚDA! pokud o ní něco víš, víš také, že je založena na pohádce a naprosto nepodložených dohadech!

Nebavím se tu teď o náboženství, tak to prosím nech bokem...jde o to, jestli může mít evoluce pravdu...o tom se tu diskutuje, pokud uznáš na základě pozorování a studia důkazů, že není pravdivá, pak můžeš přejít k otázce náb....
Tommik15
...
6. 11. 2009 12:34

Existence Ježíše Krista je mi na 100% dokázána ! Takže tahle planeta určitě nemohla vzniknout náhodně. Už jen myšlenka, že tohle všechno mělo vzniknout náhodou je dost šílená. Jak kdysi řekl Isaac Newton: Mohlo vzniknout oko bez znalostí optiky a ucho bez znalostí akustiky ?
Grush
2 Marpefi
6. 11. 2009 10:59

To je prosté. Zatímco věda má odvahu (svobodu) zpochybňovat sama sebe od samých základů, náboženství tutéž odvahu (svobodu) nemá. Mimochodem, to předtím byla řečnická otázka pokud to z toho nebylo dost patrné. Ještě nějaký dotaz? :-)
Marpefi
Grush
3. 11. 2009 23:17

nerozumím, o co se snažíš tímto příspěvkem. To, že vědci argumentují proti díravé pohádce přece není argument k tomu, aby se hádal někdo jiný z jakékoliv strany...teď se bavíme na úrovni evoluce...náboženství tu (prozatím) není třeba pléct. Jde tu o věcné hledisko - nerozebírá se tu, "co teda je, když není pravá evoluce"...

a když už jsi do toho kousl, tak asi nemáš informace o sporech v rámci jednotlivých náb.? I v rámci křesťanství jsou desítky organizací, které proti sobě jedou argumenty (takže nemusíš na nic čekat...už se tak dávno děje)...
Grush
Podle našeho
3. 11. 2009 21:03

milého autora vidíme vědce, kteří argumentují proti vědcům na poli takzvané evoluce. Kdy se dočkáme křesťanských kněží, kteří by argumentovali proti stvoření? :-)
Marpefi
Liban
3. 11. 2009 13:13

máš pravdu...je to mezi vědci známá věc, jenže se to prezentuje široké veřejnosti jako prokazatelné! sám jsem byl věřící,ale skrze evoluci, protože jsem neměl důvod pochybovat o tom, co říká věda...jak jsem byl ale zmanipulovaný a slepý! Samé podvody, střílení od boku, tváření se, že je to všechno prokázané, zatajování nepohodlných důkazů....toto se obyčejný člověk nedozví!!! Nemá důvod nevěřit (jako já předtím), že lžou, ale je to tak!!! Celá evoluce je jen špatný vtip, když se do ní podrobněji ponoříš..

Liban
Vidím to stejně...
3. 11. 2009 12:47

...jako JardaP. Musim přiznat, že se o teorie evoluce nijak zvlášt nezajímám. Sem tam si možná přečtu nějaký článek na netu nebo s chutí shlídnu dokument:) Nicméně to, že evoluční datování a vývoj druhů jsou většinou celkem typovačka je známá věc;)
JardaP
Marpefi
3. 11. 2009 10:12

Sranda je, jak často lidi argumentují proti teorii evoluce věcma co s evolucí nemají nic společné. I kdyby našli člověka ve stejné vrstvě s dinosaury, tak to stále není argument proti evoluci, lépe řečeno je to totálně mimo mísu a stejně tak popřením spolehlivosti datování taky není argument proti. A teď k těm dinosaurům. Kdyby byla země neměná, tak by to bylo zajímavé, že se v jedné vrstvě najdou dinosauři a člověk, ale země neměnná není, takže nevidím problém v tom aby se přírodními procesy dostali do stejné úrovně. A to ještě samozřejmě může jít o vědecky podložený výmysl. :)) Lidi rádi lžou, hlavně když jsou z toho prachy. A vy jste v datování chemickým rozborem vyučený, že tu házíte takové argumenty? Já právě nejsem, tak bych rád slyšel, jestli jste v tomhle odborník a můžu vám věřit. Teorie evoluce těžko může stát na velké pohádce, protože byla založena na pozorování živých tvorů na naší planetě.
Marpefi
Liban
3. 11. 2009 9:28

právěže má, jenže kdybys nějak definoval důkazy, které mají váhu styčných kamenů a důkazy menší váhy, zjistil bys, že ty styčné kameny jsou smeteny vesměs smeteny.

Navíc...právě ony miliony let jsou docela dost dobře smeteny...

Jestli sis někdy četl či studoval podrobnosti o metodách, kterými se datují fosilie či horniny, musíš se sám smát těm výmyslům, jak si háží jen tak věkem!

Nejen že např. radiok. metoda má téměř nesplnitelné předpoklady, aby mohla být použita, oni vědci prokazatelně mnohdy lžou a střílí si, aby se to hodilo jejich teorii, přičemž popírají veškeré materiály, které říkají opak.

Jen tak na závěr...už jsem viděl nejednu studii oněch metod. Např. u živého korýše mu naměřili 26 000 let...u hornin prokazatelného stáří (po sopečných činnostech apod.), když anonymně poskytli různým lab. k datování, tak pár stovek staré se podle metod ukázalo až miliony!!! let staré apod. Navíc, jak jistě víš...každá metoda jiné výsledky.

Nemluvě o faktu, že se dinosauři nacházejí ve vrstvách spolu s lidma, savci apod....(nepočítaje důkazy o koexistenci). Takto bych mohl pokračovat hodiny v rozborech...stačí si přečíst odborné literatury, které nemažou mozky nesmysly (a nemůžeš říct, že právě tato lit. jsou nesmysly, protože se opírají o věcné argumenty, oproti výmyslům a hypotézám evoluce).

S pozravem

Marpefi
Liban
Na druhou stranu
2. 11. 2009 23:13

i evoluce má důkazy, které rozhodně nelze smést ze stolu... je to nepopiratelný fakt možná znějící jako pohádka, ale miliony let jaksi udělají své:)
Marpefi
doctor
2. 11. 2009 22:55

ano, máš pravdu. Ale opravdu si "musíš vybírat"? Nemá to být o vlastním zvážení argumentů? Přečti si nějaké publikace, která od základů rozbíjí evoluci! Nejde o to, že je to jen kniha s názorem druhé strany mince...předkládá argumenty, které nelze smést ze stolu...navíc evoluce jako taková stojí na velké pohádce...

A proč vlastně zůstávat u evoluce...prostuduj si někdy desítky paranormálních jevů a zasměješ se rádoby vědeckým vysvětlením, protože si mnoho věci neumí (a nelze) racionálně vysvětlit apod...je to o tom, otevřít oči svému okolí...
doctor
no nevím
2. 11. 2009 21:27

v každém oboru jsou lidi pro a proti. Ale pokud si mám já vybrat, tak sem pro evoluci a spontánní vznik života.