Články

Záhady a tajemno

Život po živote... - (komentáře)

garias
aby som ale
7. 03. 2009 8:56

odpovedal na otázku, áno dokážu sa určite pohybovať kdekoľvek na Zemi a to okamžite. Či sa to týka celého vesmíru alebo iných foriem priestoru to už neviem, ale asi tiež.
garias
duchovia
7. 03. 2009 8:55

sa pohybujú v inej dimenzii už len napríklad preto, že tam nepôsobí ku príkladu gravitácia. Tým je ich pohyb úplne uný ako ten náš. No treba si uvedomiť, že či je to "neaktívny" duch alebo poltergeist, stále je to forma, ktorú mám v tele ako ducha aj my, iba viazanú na telo. Sme taký ako oni. Poltergeisti ako sme svedkami v dnešnom svete sú aktívny a vyčíňanú podľa mňa z takéhoto dôvodu. Neviem zcela určite, ale zdá sa, že duch, ktorý neprešiel na druhú stranu si zachováva vo väčšej forme pocity aké malo telo na zemi. Poltergeist už nedokáže plne zasiahnúť do činností na Zemi a toho hnevá. Mnohí môžu živým závidieť, že ešte sú v telách a môžu urobiť čo oni neurobili. Dobrý duchovia, ktorý splnia to čo majú odchádzajú ďalej. Poltergeisti, zjavovanie duchov na hradoch môže byť práve preto, pre ich nevyrovnanie vnútri. Ich čas plynie inak, preto sa môžu duchovať na hradoch vyskytovať stovky rokov.
dalila
dakujem
2. 03. 2009 21:46

dakujem ze si vobec reagoval na to co som pisala,uz sa nad tym netrapim,akosi po pohrebe sa vsetok zial uvolnil,bola to velka tragedia lebo vzal so sebou aj svoju mamu lebo vedel ze by trpela keby ho nasla mrtveho a tak ho odcudzovali co mna bolelo lebo viem ze bol dobry a nemyslel to zle,bol aj inteligentny aspon podla mna ale velmi uctieval moralne hodnoty co ho dostalo k tomu co spravil,mne by sa urcite nezjavvil pretoze si asi ani nemyslel ze ho beriem ako kamarata,ak sa este narodi tak mu zelam prostredie kde si budu vazit dobrotu,obetavost druhych a vobec vsetky moralne hodnoty viac ako len fizycku krasu,zaujimave je ze ked som bola mala tak som sa velmi bala duchov a tak ale teraz uz vobec nie,aspon si myslim ze nie a zaroven si myslim ze duchovia sa neobjavja kym nieco nepotrebuju a ked nic nepotrebuju tak su spokojny a ja som len rada,a co myslis,ak zijes v zahranici najdu nas duchovia ak nieco chcu aj tam? aj ked nas nikdy nenastivili?
garias
ešte jedna vecička
26. 02. 2009 0:36

písala si, že sa s jeho stratou nevieš vyrovnať. Istý ľudia zažívajúci posmrtný zážitok sa rozprávali s niektorými duchmi na druhej strane. Tí im vraveli, že žiaden duch, ktorý keď ešte žil v tele a mal ťa rád, nechce aby si sa jeho smrťou trápila. Vie že ho máš rada a po smrti to vie okamžite, pretože v tom priestore pútuje inak energia. No nechce aby sisi nad tým lámala hlavu. Niektorý duchovia to povedia, ale iba silnejším ľuďom, ktorý ich zjavenie vydržia a nepostihne ich to na duši. Duchovia sa nezjavujú tým ľuďom, ktorý sú slabší na zjavenie a mohli by sa poriadne vydesiť. Možno toto čo ti píšem je cesta akou ti to ten priateľ povedal. To aby sisa nebála, neviem. Možno už príliš špekulujem. Spomínaj, miluj a ži ďalej...
garias
no súhlasím stebou
26. 02. 2009 0:27

Už naši predkovia hovorili to čo som sa ja dozvedel o dušiach. PReto je veľká pravdepodobnosť, že duše pokračujú v ďaľšej ceste. Zmyslom tejto cesty je ich vývoj a preto sa najskôr "zomrelá" duša narodí v novom tele. Poviem príklad, ktorý to síce nedokazuje priamo, ale je dosť podivný. Istej rodine sa narodilo dievčatko. Keď dovŕšila 8 rokov stalo sa nešťastie zbehla jej ruka do stroja kde sa ako deti hrali. Stroj ju zabil a rodina veľmi trúchlila. Po asi jednom roku sa asi 200 km odtiaľ narodilo iné dievčatko a to v 8om roku povedalo svojim rodičom že "vy nieste moji rodičia, chcem ísť za svojími skutočnými rodičmi". Keď ju zaviedli na miesto kam im ukázala, objala "starých" rodičov a chodila po dome akoby tam odjakživa žila pritom telo tejto novej dievčiny v dome nikdy nebolo. Vedela kde má hračky, dokonca pes je mal tak rád ako to dievča predtým. boli si tak blízky, že rodičia ju v tom dome nechali bývať s jej "pôvodnými" rodičmi. Je docela možné, že duch tohoto dievčatka sa narodil blízko jeho predchádzajúceho života a bola tam istá nadväznosť. Iný príbeh je veľmi podobný no jedná sa a teraz pozor, o PSA. Keď malej slečne umrel psík, o niekoľko týždňou pribehol väčší a správal sa ako ten predtým. Vedel kde má búdu, kedy chodia von, čo mu dávajú jesť keď mu to chutilo, ako sa vždy hrávali. Pozoruhodné je na tom to, že nenastal dlhý čas medzi týmito stretnutiami, ale iba pár týždňou. Posun času jeho duše? Ja verím takmer dokonale, že existuje reinkarnácia, a nie len medzi ľuďmi či zvieratami zvlášť, ale je docela možné že aj medzi rastlinami a kombináciou navzájom. Každá duša tu má niečo urobiť, niečo vykonať. Keď to spravý musí odísť. Týchto vecí môže byť viacej, a ak jednu nedokončí jeho úlohou bude danú vec dokončiť v ďaľšom živote. Sú aj výpovede samovrahov, ktorý sa pokúsili o sebavraždu a boli navrátení späť. Tá bytosť im vravela, že teraz už pochopili, že samovraždou sa problémy počas života v nejakom tele neriešia amôže to byť chyba. Väčšinou vraj je. No daná duša nebude touto chybou nijako potrestaná či niečo podobné. Je to možno osud. Skrátka, i tvoj priateľ musel spáchať samovraždu aby jeho duša pochopila istú vec. Možno to tak malo byť. Niekedy človek či duša nepochopí daný problém, pokým to nezažije sama. Neznamená to, že je hlúpa, ale iba neskúsená. Ja som síce povedal, že "už aby sme umreli", ale to som myslel iba obrazne, lebo mám pocit, že ako živý pravdu, ktorú hľadáme niekdy dokonale nenájdeme. Jednalo sa iba o vtip. každý tu máme úkol, musíme ho splniť a potom ísť ďalej. Samovrahovia niektorý hovoria že sú slabí, psychopatický ľudia. Ja som názoru, že ich duše sú na vyššej úrovni a to čo zažívajú nemôže ich telo prijať, nakoľko sú až tak citlivý a inteligentný. Podľa mňa sa jedná o veľmi hlboké duše, vznešené, ktoré odmietajú žiť v bolesti, ktorú obsahuje tento skazený svet. No ak to máme prekonať, musíme žiť a bojovať s našimi pocitmi. myslím, že to je správnejšia cesta vývoja duše.
dalila
zvedavost
23. 02. 2009 23:01

uz som si od teba precitala vsetko co tu pises,mas aj vlastnu stranku? predpokladam ze uz mas viac rokov pretoze sa zaoberas viacerimi vecami a smrt vacsinou trapy starsich,neviem preco sa tesis na smrt ked tak putavo pises o tom co ludi zaujima a vela novych veci som sa od teba dozvedela napr. ta piramida ako zdroj elektrickej energie ja som nic take predtym necitala,chcem sa ti podakovat a prosim ta pis co najviac takych clankov a zaroven sa aj hanbim lebo ja som leniva a iba chcem precitat to co iny za studuju hodiny,na tuto stranku som sa dostala tak ze moj znami spachal samovrazdu a ja som sa s tym nevedela zmierit tak som hladla nieco aby som vedela co sa deje s nim teraz,jednoducho neviem a nechcem si pripustit ze ho uz niet a dufam ze niekde nasiel to co tu na zemi kvoli neludskosti ludi nenasiel,prepac vsetko je od veci k teme ale chcela som vyjadrit obdiv nad tym co pises a dufam ze smrt je este v tvojom pripade daleko pretoze este vela veci je na svete co teba ako vidim zaujima a co budes aj publikovat uz len preto aby sme sa niekedy nad jednou vecou zamysleli viacerymi sposobmi
garias
zážitky v minulosti
17. 12. 2008 13:20

bola otázka, že či boli podobné zážitky zapísané aj v minulosti, teda u starých civilizáciach. Bude to možno šok ale ÁNO a to dokonca niekoľko násobne viacej takých príbehov ako dnes. Jedným z prameňov je Tibetská kniha mŕtvych, starí Sumery, Egyptania ale aj napríklad záznami Platóna, ktorý tieto príbehy zapisoval väčšinou od vojakov čo boli vo vojne a zažili takýto zážitok. Mnohé staré civilizácie píšu o týchto zážitkoch a to ešte s udivujúcou presnoťou s dnešnými výkladmi... Istý profesor v Africe v Nigérii začal zapisovať podivuhodné chovanie ľudí. Jedným z takýchto príbehov bolo o mladom domorodom chlapcovy v miestnej dedine v džungli, ktorý odrazu padol na zem uprostred dediny. Ľudia sa okolo neho zhŕkli. Bol tam aj zrovna tento profesor a práve vďaka tejto udalosti sa začal podobnými vecami zaoberať. Chlapec sa totiž mykal na zemi, triasol sa a b+abotal akésy nezmysli či poloslová. "JE posadnutý DIABLOM" miestni vraveli, niečo vtom zmysle. Profesor ale počúvajúc toho zblázneného chlapca ostal v údive, pretože chlapec hovoril vety starou gréčtinou a niektoré rímsky, teda latinsky a tiež hebrejsky. Možno to označiť ako za jeden z dôkazou týchto naších príbehov? Mohol tent chlapec vedieť v minulých životoch tieto jazyky? Žije teda tento mladý človek ´daľší život? Ale prečo tie záchvaty? Má jeho duša veľké utrpenie na zemi? Prečo? Poskytol som možno jeden dôkaz o pokračovaní v prežívaní ďalších životov ale nastolil viacej otázok.. :D
garias
spoločné prvky príbehov..
11. 12. 2008 18:01

Tieto prvky sú zoradené aj podľa toho ako nastávajú pri samom zážitku, aj keď napríklad stretnutia s duchmi sú niekedy neskôr ako je písané tu apod. 1)-pocit smrti a vystúpenie z tela 2)-udivenie sa z neočakávaného bytia po smrti 3)-pocit uvoľnenia a pokoja 4)-strach z neznámeho a zo samoty 5)-stretnutia s duchmi 6)-pád tunelom a hluk 7)-cesta ku svetlu a jej rozhovor sňou 8)-opätovné prežitie svojho života 9)-návrat a poučenie zo zážitku 10)-neuverenie mu ľudí tohoto zážitku ako 11ty bod by som dal veľmi nepresné opisy a "neshopnosť" týchto ľudí vyjadriť svoje myšlienky...
garias
áno
11. 12. 2008 17:47

súhlasím ale len potiaľ že všetci povedali tú istú historku. Niektoré príbehy boli takmer úplne odlišné. Tie podobné či možno najviac "rovnaké" obsahovali prvky typické pre "zážitky na prahu smrti". Tu poskytnem 10 NAJ takýchto prvkov zážitku ...
Valda
Díky
7. 12. 2008 18:46

Je to zajímavé a poučné. Podobně jako se píše v knihách od Moodyho o životě před, mezi a po životě, důkazy existují, ať už tomu věříme, či nikoli. Samotný důkaz pocházející z lidské mysli sice nemusí být pro někoho věrohodný, ale jak by si mohli všichni vymyslet stejnou historku, no né?
garias
poznámka autora
6. 12. 2008 23:55

našiel som si opäť malú chybičku. Pojmom "klinická smrť" mám na mysli že bol človek vyhlásený za klinicky mŕtveho a vtedy mal zážitok...
garias
autor - garias
6. 12. 2008 23:51

tento článok som kdesi taktiež posielal a nektorí čitatelia mi poslali veľmi pozorné otázky, ktoré tu chcem uviesť pre vyjasnenie si niektorých faktov. Otázka: Ako dlho trvá "zážitok na prahu smrti?" Odpoveď: Ľudia zaživajúci "klinickú smrť" nevedeli presne definovať čas. Ubiehal akoby okamžite ale aj strašne dlho. Jednoznačne neplynie ako tu a majú pocit že sa nachádzajú v akoby viac rozmernom svete. Istá mladá žena "Bolo to asi 5 sekúnd ale aj 100 dní, neviem to presne vysvetliť". Otázka: Čo ak sa jedná o pred-smrtný zážitok. Inak povedané: tesne pred smrťou toto človek zažije a potom skutočne umre. teda vystúpenie z tela nieje skutočné, jedná sa iba o nejaké pocity, akoby posledné zápolenie mozgu so smrťou... Odpoveď: Je strašne veľa kritikov, ktorí spochybňujú tieto príhody, že sú na úrovni výmislov apod. Sám autor je nesmierne rád, že títo kritici existujú, pretože vytvárajú živé diskusie a obohacujú samotného autora o nové myšlienky, čo je len dobre a je pre prospech každého. Rôzny ľudia namietajú, že si to mohli vymyslieť, pretvarovať sa apod. Okamžite ale všetci títo ľudia strácajú dych keď je im predložený jeden a to jediný fakt potvrddzujúci "zážitok na prahu smrti". Tento fakt jasne určuje skutočnosť týchto zážitkov, aj keď sa nevyskytuje počas zážitku akoby to všetci čakali ale až po ňom. Tu je: Ľudia ktorí umreli nemôžu dokázať, že to čo zažili je pravda ale môžu potvrdiť, že naisto vystúpili z tela. Ako? Jednoducho. Rozprávali iným ľuďom čo robili, čo hovorili keď boli niekde inde ako on a dotyčný "zomierajúci " ich nemohol vidieť ani počuť. To že "umierajúci" o tomto hovorí jasne svedčí, že bol skutočne mimo tela. Je to asi jediný dôkaz o pravdivosti týhto výpovedí. Otázka: Všetci veriaci hovoria o napr: Ježišovi...? Odpoveď: Faktom je, žie nie všetci, dokonca veľmi málo znich. Iba zopár ľudí vravelo o bohu apod a to neboli tuhý veriaci ako o sebe vraveli. Naopak silne veriaci neprirovnávali svetelnú bytosť ku Ježišovi a pod osobám. Je tu ešte jedna dôležitá vec. Neexistuje príbeh, výpoveď "o zážitku na prahu smrti" , v ktorom by sa hovorilo o najekých anjeloch, čertoch, diabloch, nebeskej ráne a pod. Takýto príbeh z tisícov, čo boli napísané, nie je ani jeden čo by len jedným slovom vyjadroval tieto termíny z biblie. Ak mi ešte nejaké otázky napadnú, nepíšem ich sem... Preto mi aj vy kľudne napíšte sem do diskusie čokoľvek vás trápi, a ja sa pokúsim na vaše otázky odpovedať. Pokúsim vtom zmysle, že vyhľadám príbehy na vašu otázku resp, poznámky autorov ku danej udalosti apod. Teda sa kľudne pýtajte...