Články

Kontakty se záhrobím

Strach z duchů? - (komentáře)

Andre
Poltergaist?
3. 08. 2012 6:03

http://www.youtube.com/watch?v=_5nMxBOq2iE (pozn. zhlédnout až do konce)
Dave
Dave
29. 07. 2012 11:07

Diskutovat jestli duchové jsou anebo nemá smysl, bylo by to jenom takového "handrkování". Mě by spíše zajímalo, zda někdo víte o nějakém zajímavém VIDEU, na kterém by bylo zřetelně vidět nějaký ten nadpřirozený jev. Záměrně píšu "videu" velkými písmeny, protož o fotografiích s touto tématikou si myslím své...
DUDL
TO SI MYSLÍM JÁ DUDLÍK :)
17. 05. 2012 14:01

JO, TAKY TO NENÍ ZROVNA NEJPŘÍJEMNĚJŠÍ, ALE KAŽDÉMU SE URČITĚ NĚCO TAKOVÉHO STALO, NEBO TEPRVE STANE. ALE TŘEBA NÁS JEN NAŠI NEBOŠTÍCI, MRTVÍ PŘÁTELÉ, NEBO PRARODIČE ČI RODIČE CHTĚJÍ NA NĚCO UPOZORNIT, POCHVÁLIT NEBO NAOPAK POTRESTAT. NEBO I NAŠI BÝVALÍ MAZLÍČCI NA SEBE CHTĚJÍ NĚJAK UPOZORNIT.:) JE TO OD NICH MILÉ A MY SE JICH BOJÍME, ALE NĚKDY SE TŘEBA BOJÍME OPRÁVNĚNĚ: NAŠICH BÝVALÍCH VRAHŮ, NEBO PROTIVNÍKŮ.JE TO ZAMOTANÉ A JEN TĚŽCE JE ROZEZNÁME. TO SI MYSLÍM JÁ DUDLÍK:)
Marpefi
duchové
17. 05. 2011 23:15

Nemám strach z duchů, protože ti nemají možnost se podílet na čemkoliv na Zemi...to, čemu lidé říkají duchové jsou démoni, kteří se za mrtvé často vydávají, aby lidi klamali...

Vím, kdo je mocnější než kterýkoliv démon...Je to Bůh...Ježíš, který má nad nimi autoritu...jděte k Němu a nemusíte se jich bát...

www.zivot-nazory.blog.cz

S pozdravem

Marpefi
vojak85
Nemám
12. 08. 2009 14:00

Nemám strach z duchů
garias
poznámka
1. 12. 2008 23:37

posledné faktory hnevu ducha som mal na mysli vzťahom na človeka, pýcha človeka-žijúceho apod...
garias
vyvolávanie
1. 12. 2008 23:36

samotná myšlienka, či úvaha o nejakej osobe, ktorá umrela vytvára polia ktoré upozorňujú tohoto ducha na vás. Ja si myslím, že vyvolávanie a rituály s ním späté sú úplne zbytočné. Stačí iba intenzívne mysliež na ducha zomrelého ale musí to byť na mieste jeho silového pôsobenia po smrti. Teda kde sa najviac pohybuje, aby ste boli knemu najbližšie a mali sním najlepšie spojenie, nemyslím telefónom :D. Napriek tomu to nerobte. Som názoru, že duchov hnevajú tieto veci. -V prvom rade pýcha a namyslenosť. -sebeckosť a pocit že všetko viem a nič ma nemôže prekvapiť -podceňovanie ducha a iných energií pretože "človek je naj..." -nepochopenie života ducha, jeho hlbokých pocitov, ktoré ho tu držia a nechcenie či vôbec sa nepokúsenie o pochopenie -samotný strach, ktorý existuje a vôbec nevieme prečo môže ducha hnevať -môže ho hnevať neschopnosť sa odpútať od tohoto sveta. Keď by potreboval pomoc a poukazuje pohybmi predmetov a pod. ľudia sa boja a utekajú, čo ho môže poriadne zlostiť -iné faktory, iste nerzmýšľa úplne ako ja...
Violet
duše
2. 08. 2008 19:12

Velmi dlouho jsem zde nebyla a za tu dlouhou dobu jsem zjistila pomocí mé milované kamarádky spoustu úžasných a zajímavých věcí z oblasti ezoteriky. Ale k tématu. Už dávno je dáno to, že co ze sebe vysíláte to je vámi přitahováno a to co vyšlete to se vám vrátí! Tak jen chci říct, že k vyvolávání duchů bych vám neradila! Nikdy nevíte koho si k sobě přivoláte. A nikde jsem nečetla, že by někdo viděl duchy, které vyvolal. A říct, že Božena Němcová je zlá to se mi zdá velmi kruté! Komu by se líbilo kdy by ho někdo ve spánku budil? Jim se to taky nelíbí! Tak je laskavě nechte na pokoji! Když budou chtít tak za vámi přijdou sami. A toho koho vyvoláte nemusí být ten koho chcete.
Elvinerha
...
30. 07. 2008 21:45

Já mám také jisté zkušenosti s duchy. A taková malá poznámka k těm co na duchu nevěří. Kdyby na ně opravdu nevěřili, proč by vůbec četli tenhle článek? No myslím, že vy co jste psali, že nevěříte, by jste se nad tím měli zamyslet :-)
petrulinko
Prosba
24. 03. 2008 14:43

Dobrý den všem, většina z vás zdřejmě četla článek na díly "Duše se vracejí" 1-10. Chtěla bych vás poprosit jestli nevíte kde by se dala sehnat ta kniha a zda vůbec už vyšla. Předem děkuji nashledanou.
petrulinko
RE : Perikles
24. 03. 2008 14:41

Ahoj docela se o tyto věci zajímám a chtěla bych se zeptat co všechno si viděl ?
Perikles
...
2. 03. 2008 1:00

Několik let jsem pracoval na hradě ve Frýdlantě. A viděl jsme dost zajímavých věcí...
white2j
dotaz
25. 02. 2008 22:30

Nevite nekdo, kde by se dala sehnat kniha od Hans Holzer Duchové: Pravdivé setkání se záhrobním světem?
Sylvie
B.Němcová
6. 02. 2008 17:19

Už by ji měli dát všichni klid. Také jsem slyšela jaká je. Duchů se bojím. Nevím přesně čeho ale bojím.Vyvolávání je nebezpečná hra.
Ivetkaa
Jsou??
24. 11. 2007 23:10

Kamarád mi povídal,co se mu stalo jednou na Vánoce, když šel s bratrem do lesa na vánoční stromek. Bylo tak mezi druhou a třetí, bezvětří... Když v tom uviděli nějakého chlapa celého v černém s velkým černým psem, asi vlčákem. No lekli se, nechali tam stromek a utekli... Ale nedalo jim to a vrátili se tam... Šli se podívat na to místo, kde byl ten chlap...ale nebyly tam žádné stopy!! To je vyděsilo, utekli a už se tam nevrátili. Já se jim teda nedivím. Asi bych se vyděsila ještě víc... Ale co to mělo znamenat...to netuším...
Marty
Jsou
27. 08. 2007 23:01

Jsou i zlí duchové. Viz výše uvedena Božena Němcová, nebo třeba Hittler. Moji známou při vyvolávání duchů (aniž by se zůčastnila aktu, akorát stála opodál) někdo ,jí začal šktit tak silně, že nemohla dýchat a pak měla modřiny na krku. A myslím si, že zrovna vyvolávaly B.N.
Lilli
B.N.
17. 07. 2007 7:59

K Boženě Něncové bych chtěla říct,aby jste ji nevyvolávali,neskoušela jsem to a nai nebudu.Božena Němcová fyzicky napadá,škrábe atd.Když vyvolával kamarád-kterým se známe už o mala-samozřejmě Boženu Němcovou,jeho kamarádovi,který tam byl taky praskla tepna a byl v nemocnici.Ještě chci říct(opět pouze můj osobní názor,nevím jestli pravdiví)že možná je tak nebezpečná,proto,že prostě,když někdo vyvolává nenapadne ho vyvolat někoho jiného a ji už to asi dost štve,skuste vyvolávat třeba někoho z rodiny nebo jinou historyckou osobnost,kterou moc lidí nevyvolává a bude to mnohem lepší,když se nikomu nic nestane:-).Já osobně si myslí,že přes desku je vyvolávání bezbečnější,hlanně kolem desky musí být kruh ze soli. Jo a pro ty co na duchy nevěří...ochuzujete se o zážitky kdy vám můžou poradit,kvůli tomu,že jim nepomůžete budou věčně bloudit a oni vás nebudou chránit(myslím tím,že jsou něco jako strážní andělé.
Lilli
Můj názor..
17. 07. 2007 7:34

To drogs:Souhlasím s tebou existuje milion důkazů,že jsou,ale hodně lidí si to vymyslelo,takže je otázka kolik důkazů je pravých,ale polovina určitě. Myslím,že lidé,kteří na to nevěří to od sebe odhánějí,proto za nimi duchové nepřijdou,vědí,že by jim nepomohli a to je utvrzuje v domněnce,že duchové nejsou.Myslím také,ale nechci nikoho urazit,že v duch nevěří jenoduší lidé,protože si nechtějí komplikovat život tím co je po smrti. A možná,že ty lidi,kteří na to nevěří skutečně po smrti nic nečeká,jejich doměnka,že smrtí vše končí je tak silná,že už jim,prostě nedovolí žít ve vyšší dimenzi.Ale myslím,že po smrti půjdeme do jiného,krásnějšího světa,kde si lidé neubližují a každý je vněm št´astný těžko se to popisuje,ale to poznáme sami,ale ještě předtím zůstane každý na zemi,aby varoval a odčinil své hříchy,jak dlouho?To záleží na tom kolik a jakých má hříchů-vím,že to vypadá,že jsem věřící mno žádnou církev neuznávám,ale soukromně věřím v něco vyššího,jo hříchem myslím,když něco cokoli špatného udělá,odčit budeme muset každou drobnost a lidé co nám ublížili se nám potom omluví.(Upozorňuji,že ta část o životě po smrti byla vytvořena pouze v mojí hlavě,nikde jsem nic takového nečetla ani neslyšela a nevím jestli je to pravda,za to,že kamarádům řeknete,že tak vypadá smrt neručím a když jim to řeknete,tak nezapomeňte dodat,že je představa holky,která doufá v lepší život někde jinde) Za mnou taky chodí duchové,pořád je cítím,ale nejhorší je,že jsou za mnou a já cítím jejich oči na mých zádech...Už z toho mám fakt nervy,dívala jsem se všude,ale pak jsem konečně našla komentář,že jedna holka si s duší píše(možná to někomu taky pomůže-potom napište)Prostě přiložíte tužku na papír a duch odepíše,fakt to funguje,ale jen v případě,že je na vás nějaký duch opravdu nalepený. A co si myslíte vy jaký je váš názor na smrt duchy pište sem nebo na můj email:Princesslilli@seznam.cz Jestli máte návod ne bo nápad jak komunikovat s duchy pro lidi jako já,které to fakt trápí,pište do do komentářů u článků o duchách nebo mně na meil a já slibuju,že to zveřejním na svém blogu:princesslilli.blog.cz
onedark.night
Prijdte na chat na lidé
30. 05. 2007 11:34

Místnost se jmenuje Dimenzio,zvu vas. onedark.night
mopiq
vyvolávání
29. 04. 2007 16:23

Když sem byla na škole v přírodě holky si dělali z vyvolávání srandu, a nakonec šli vyvolávat..vyvolávaly Boženu Němcovou a to v dobrém i ve zlém...špatně jí odvolaly a když sme šli ven, v jejich pokoji se pomalu odhrnoval závěs a to v chatce nikdo nebyl..když sem šla na záchod, slyšela sem jak nahoře někdo dupe..byla sem sama..nikdo jiný v chatce nebyl..ještě před tím, než B.Němcovou ty holky vyvolali, já a pár mích kamarádek sme komunikovali s duchem..ten byl hodnej a řikal, že něco stane s naší komunikací..a že tomu nemůžem zabránit..komunikovali sme s ním pomocí kruhu a řetízku s přívěskem..já s mojí kámoškou, který byl ten řetízek, si ho schovala nahoru k nám do pokoje a to bylo naneštěstí zrovna vedle místnosti, kde se vyvolávala B.N....museli sme jít ven a když sme se vrátili do pokoje, řetízek byl roztrhanej a v chatce nikdo nebyl, protože byla zamčená..pak B.N. odvolali a všecko bylo v normálu, jen našeho hodnýho ducha už se nám nepodařilo vyvolat...nikomu bych tedle zážitek nepřála..
Astos
RE: => omyl
7. 04. 2007 14:28

naprosto súhlasím. keď nemusia tak sem nelezú. akurá že sa niekedy nájdu výnimky, ktoré potvrdzujú pravidlo.
cheetty
Re: Duch-rk
7. 12. 2006 18:37

jen me tak napada...ta twoje odbocka tykajici se spravedlnosti a tak...je tu jedna teorie, ktera ma spis co do cineni s buddhismem a karmou- jde o to, ze pokud v tomto zivote spachas zlocin, to, aby sis to odpykal a tim doslo k rovnovaze, neni potreba, aby ti to nekdo (napr. duch zawrazdeneho) vratil nebo te tyral, ale spis to, ze vrazda ti hodne poskvrni karmu a to ma za dusledek, ze po smrti te ceka dalsi zivot, jakoby druha sance. V tomhle zivote se ti to potom vrati, dejme tomu, ze nekdo tobe hodne blizky ti umre nebo neco na ten zpusob...musis se poucit z vlastnich chyb a pekne si to vyzrat:D ja jsem si treba pred rokem vylecila karmu, protoze v minuluym zivote jsem obcovala s cernou magii... a nekdo, kdo v tom lital se mnou, jen mnohem vic a hur, ma jeste ted dost problemu...tezko rict, jestli psychickyho razu, nebo jde vazne o parapsychologii, kazdopadne ho to hodne poznamenalo a jen tak na to nezapomene... takze tak:)
George
Ne strach, ale znalost!!!
28. 11. 2006 22:34

Dobry den, po pochopeni zakonitosti zivota a putovani dusi, cloveku urcite odpadne mit z nich strach. To ze se projevuji nami viditelnymi ciny je nekdy az strasidelne ale opet to ma sve zakonitosti. doporucuji navstivit nize uvedenou str. kde se muzete docist vice: www.ao-institut.cz
Andrea
je to pravda
18. 11. 2006 9:19

mam s duchama skusenost uz od mala.Zezacatku jsem si myslela ,ze to semnou mluvi jen me Ja a nebo si ja sama neco namlouvam,ale nebylo to tak.Mam strach do dnes ...
Hanti
Je na každém zda uvěří či ne..
17. 11. 2006 15:32

Na duchy věřím! Nikdy bych je nevyvolávala!! Když oni chtějí přijdou...A přesně jak psala Patricia: Většina z nich nejsou zlí! Mají svůj vlastní svět, ale někdy potřebují pomoc, nebo nás chtějí upozornit... Na světě jsou lidé, kteří jsou na přítomnost duchů citlivější než ostatní a to oni poznají... Zní to bláznivě, ale já o tom vím své... Když jsem byla malá nevěděla jsem proč se bojím, prostě jsem měla často pocit, že je někdo se mnou i přesto že jsem byla na daném místě sama... Bála jsem se tmy, měla jsem strach z toho, že tam "něco" je...Nevěděla jsem proč až před rokem mi jedna moudrá osoba řekla o co jde... A proto vždy, když mám "ten" pocit, vím co to znamená... Je spousta duchů, kteří se jen chtějí dostat "na druhou stranu" nebo "do svého světa", jak chcete, ale sami nemůžou, nebo nás jen chtějí upozornit, a tak kontaktují "ty lidi", jež je dokáží vnímat... Před půl rokem, jsem šla v našem domě a měla jsem zas ten pocit, ale byl mnohem silnější než jindy, šla jsem po schodech a musela jsem se otáčet, věděla jsem že jsem v baráku sama, ale zároveň jsem cítila něčí přítomnost, která byla moc blízko... Najednou se mi zatmělo před očima a já ho cítila, byl tam a byl malý kousek ode mě, neviděla jsem ho, ale byl tam... Byl to člověk, kterého jsem potkala zhruba před 10 lety na stejném místě chvilku než zemřel... řekl mi ať si dávám pozor, přesně týden na to v bytě v prvním patře, kam tato osoba chodila na návštěvy zapomněli na svíčku... Naštěstí se nikomu nic nestalo! A hasiči oheň uhasili než se stačil rozšířit... Celý týden od toho "setkání" jsem se v domě bála... Zdá se to neuvěřitelné, ale je to tak... Je na každém, jestli na duchy uvěří nebo ne... Já na ně věřím...
Tomas
to Drogs
17. 09. 2006 0:01

Podle mě zase můžou být kecy to, že duchové existují. Neodvažuju se tvrdit, že mám pravdu já nebo že máš pravdu ty, jen se PŘIKLÁNÍM k možnosti, že se často jedná o výplod fantazie a jindy může jít o nějaký zatím nevysvětlený jev. Já znám zase x milion důkazů, které mi potvrdí, že duchové nejsou.To je všechno jen o názoru. Kdyby existoval nějaký nenapadnutelný důkaz o tom, že duchové jsou nebo že ne, tak je to jasné. Takhle se můžeme jen dohadovat. Ovšem to neznamená, že budem navzájem hanět názory toho druhého naprosto nemístnými poznámkami (mám na mysli ony ,,kecy"). Já jsem použil konstruktivní argumenty, opíral jsem se o dokázané jevy, od tebe jsem je zatím neviděl. Pokud tedy jako argument nebereš to, že ,,buh ma nad duchama moc, takze by nas mel ochranit". Je krásné, že dnes má každý člověk ve všem jasno. Že všichni politici jsou lumpové, všichni kamioňáci piráti silnic nebo že duchové bez diskuze jsou. Přitom si to většina cucá z prstu, bez jakéhokoli podkladu.
tyna
to Violet
15. 09. 2006 20:29

ano, jsou chvíle, kdy těch duší mám fakt dost, naštěstí se u nás nekoncentrují tak často, jak mohlo z mého článku vyplynout,je totiž bez časové osy.Nemyslím si osobně, že bychom měli za duše cokoliv řešit, myslím si, že je dobré je posílat pryč, jak už jsem psala, mnohé z nich se nudí tak ponoukají ostaní ke sporům apod.Pokud je člověk hádavý a oni svojí dřívější povahou k takovému člověku inklinují, pak je na problém zaděláno..Já jim pomohu tím,že jim řeknu: jděte pryč jste po smrti,nebo se za ně pomodlit, protože pak může nadejít jejich čas se znovu zrodit a řešit si své problémy ,které mají s jinými bytosmi, se kterými byly tyto duše spojeny. Jedině tak to lze řešit, protože se nechci zaplétat do jejich životů. Tím ,že zemřeli prostě jejich čas uplynul a jestli ho promarnili, co já s tím? Jsem na tom totiž podobně, také ten čas někdy promarním nesmyslnostmi, ale už je to pryč vrátit se to nedá..Dívám se na to realisticky, možná to někomu přijde brutální, ale myslím si, že je to tak, fakt nejsem romantik, který by měl zachraňovat svět..
drogs
duchové jsou
12. 09. 2006 10:10

hele, takové kecy, že je to jen vytvor fantazie nebo neceho jineho, to je proste jasna blbost, vzdyt existuje x milion dukazu, neni to jen o nejakych vrzajicich parketach. Strach pry nemusime mit, kdyz v nejake takove krizove chvili, kdyz budeme mit proste nejakou tuchu nebo blby pocit, poprosime to co je nad nami a to co nas ridi aby nas ochranilo. Ten buh ma nad duchama moc, takze by nas mel ochranit
Tomas
No nevím
7. 09. 2006 2:10

Ohledně toho strachu z duchů. Ztotožňuji se spíše s myšlenkou, že si jej vytváří lidská psychika. To je ještě dost neprozkoumaná oblast. Ono stačí jen málo a šikovným psychologickým trikem dokáže člověk ovládat masy lidí. Člověk, který si jen trochu připouští existenci duchů a napřirozených jevů vůbec, se za vhodných podmínek s ,,duchem" setká. Zkuste si někdy jen tak vzpomenout na něco okolo duchařiny a hned zjistíte, jak perfektně funguje někomu lidská fantazie, jak člověk bedlivě sleduje každý počitek (zavrzání prkna, divný závan větru apod.). Navíc v tom všem ještě může zafigurovat nějaká shoda okolností a duch je na světě. Nechci duchařinu úplně zavrhnout, neboť nemám proti ní žádné univerzální důkazy, nicméně nemám ani důkazy o existenci duchů.
Violet
pro Tynu
21. 08. 2006 13:31

Promiň,nechci se Tě dotknout,ale jak jsi psala o té holčičce,tak mi to připadalo jako by jsi těch duší měla dost,psala jsi to jako by Tě to otravovalo...Vím asi je to únavný a stresující,když Ti někdo pobíhá po bytě,ale oni přišli za Tebou a chtějí pomoc...jsi hodná,že jim pomáháš...měj se hezky
tyna
duchové
25. 06. 2006 11:30

sama jsem pár takových zážitků měla: naším bytem chodil jednu dobu muž v černém klobouku, měla jsem z něho strach ikdyž nic po mě nechtěl a viděla ho celá rodina, a to každý zvlášť, docela se potuloval také u jiných lidí na sídlišti. Dlouho jsem si s tímto fenoménem nevěděla rady, modlila jsem se za něho,ale to nepomohlo, ptala jsem se jasnovidné joginky, ať se k nám na dálku podívá,ale nebylo jí to dovoleno, viděla jsem na ní jak se celá třese a potí, když se při krátké meditaci se snaží do našeho bytu dostat, aby mohla prozkoumat, co se vlastně u nás děje.Jak už to chodí, dostala se mi do rukou kniha , že takové bytosti mohou mimo jiné přitahovat spiristické kresby.Jednu jsem jako dárek z neznalosti dala svému muži.Vyhodila jsem jí a máme klid. Stává se také, když se u nás blízko stane nehoda, tak duše lidí, bloudí naším obyvákem, třeba stojí u knihovny kluk v kombinéze, motorkář...pak jen řeknu :kuš to jsem se lekla a pomodlím se za něho, zapálím mu svíčku, nebo věším prádlo ve dne, v sušárně a vidím malou snědou holčicku s polodlouhlými vlasy v šedém potrehaném krátkém rubáši jak se na mě dívá, a to už se Vážně naštvu a ´řeknu si :už ani ve dne nemám klid! a zase zapálím svíčku a pomodlím se za ní.Někdy jsem sama doma a něco dělám na počítači a cítím přítomnost někoho za sebou, jak se mi dívá přes rameno, tak mu řeknu tak se koukni a jdi už pryč.Takže někdy je to u nás jako na nádraží a jindy je klid.Co se týká strachu z duchů už jsem se toho částečně zbavila. Vím, že jsou to bytosti netělesné, které tady bloudí buď protože neví,že zemřeli, viz nehody,vraždy, nebo se silnou myšlenkou nechtějí pustit tohoto světa a nebo se nudí a chtějí někoho našeptáváním ponoukat k hádkám. Uvedu příklad hádám se svým synem, jako obvykle nejde o nic vážného, jenom na sebe poštekáváme, no a najednou se otočím a od syna se odlepuje černá postava a utíká pryč, a hádka jako když utne, a synek září jako sluníčko a říká maminenko moja...Kdybychom měli tak koncentrovanou mysl možná bychom se divili, které myšlenky jsou naše a které jsou cizí....
vasek(Ceiks)
strach
19. 06. 2006 22:06

si myslim ze za vse muzou jen myslenky vyvolavajicich!Myslim ze ten kdo se duchu neboji a nebo bude torska pri sobe..tak nikdy do svyho mozku ducha nedostane,Jako vim ze z toho de strach ae furt sou zakony fyziky:D
Kristýnka Királová
Kiki
19. 06. 2006 19:22

já na duchy věřim i na u.f.o!!!ale nevim proč!,mam strach vždy když jdu na ec tak se mi zdá že na mě za ohem někdo čeká a já mam stoho hrozný szrach někdy vidim i svou babi!a to vám přísaham!!!!
Evík
někdy se bojím
12. 06. 2006 7:21

já osobně se někdy bojím duchů když tak čtu ty články a všechno možné.Duchové samozřejmě existují. KDYBY TADY BYL NĚKDO KDO MÁ RÁD ZÁHADY NEBO SE ONĚ ZAJÍMÁ JAKO JÁ AŤ MI NAPÍŠE NA E-MAIL EEvik@seznam.cz
Nikola
Nikdy
11. 06. 2006 11:33

Nikdy nevivolávejte ducha!! Já ho vyvolávala a potom jsem slyšela křik před domem. strachy jsem se šla podívat a tam byla moje kámoška a říkala že si rožkrábla kůži jak odhrnula noha vici měla celou nohu rozřezanou jako kdyby to bylo nožem! Tak jsem běžela domů pro náplast a tam něco spadlo.Šla jsem se podívat a tam byl papír napsaný uhlím: Nikdy nevyvolávej ducha. a nikdo nebyl doma.
Mysterio
Neznámý
9. 06. 2006 10:43

V noci jsem se probudil a slyšel jsem hlasy.Ráno jsem měl jizvu na noze
rk
duch
8. 06. 2006 17:47

Já bych si dovolit polemizovat o tom jestli duch může uškodit nebo nemůže. V jednom příspěvku píše matka jak jí to vyděsilo dceru v noci. "To" se projevilo sípotem a chladem atd. Děsivé pro každého natož pro malé nevinné dítě.Následek je šok celé rodiny.Už to je pro mě důvod k znepokojení,protože to může nechat psychické následky. Objevili se i hluboké řezné rány v jiném případě a v jiném zachyceném na kameru i škrcení člověka.Duchové mají také svoje úrovně a jsou mezi nimi asi i takoví. Nicméně jedna německá spisovatelka popsala ve své knize případ,kde umírají lidé. Není to tak ,že duch přijde a někoho zabije,ale infarkty nebo vysoké horečky,které skolí zdravého člověka nebo jiné neštěstí.Případ,o kterém mluvím se udál na starém židovském hřbitově v německu,kam vodili místní lidé turisty vídat duchy. Jeden z nich šel napřed s prostěradlem a dělal ducha.Ten večer se prostěradlový pracovník zapoměl a přesto lidé ducha viděli.Všichni co tam byli.Jen druhý aktér podvodu si říkal jak to kolega dělá,že se vznáší tak vysoko ve vzduchu. No pak jak se o tom diskutovalo se sebrali odvážní a šli.Abych to zkrátil jeden z nich potom vystřelil a zdravý chlap do 24 hodin myslím že psala nebo 48? To už si nepamatuju ale umřel.Horečky a osypal se nebo jak to psala.Samozřejmě že duch nepřišel s nožem a neprobodl ho nebo jinak "fyzicky" nezlikvidoval,protože to nejde.Ale mohl využít možností jako duch. Tak teď budeš namítat nějaký psychosomatický problém toho pána atd.Mohl to být strach před něčím neznámým ,výčitky a já nevím čím se dá argumentovat.Ten chlap byl nebojácný zdravý realista.Takže bych vzal kdyby měl nějaký psychiký problém. Ale umřít na nějakou nemoc? Jakou? A v tak krátké době. Já si myslím,že mají moc ovlivnit fyzický život. Neměli by ,asi mají také své pravidla,ale podle toho co jsem četl to asi možné je.Můžou člověka strašit až bude schizofrenik ,nebo bude mít rozpolcenou osobnost nebo jinými věcmi.Otázkou mi zůstává proč to tak nedělají násilně zabitý a zavražděný lidi na svých vrazích.Aspoň by bylo spravedlnosti učiněno,protože kolikrát zločiny projdou bez trestu.Ale to už jsem odbočil. Takže můj názor je,že bytosti o kterých se bavíme můžou disponovat něčím co neumím vysvětlit a můžou člověku pokud jsou zlí ublížit.Minimálně šokem ,strachem obavami a zkuste si žít v takovém tlaku a strachu.Ať to jsou zvuky, kroky a jiné i děsivější projevy.Ahoj
Veronika
Duchov sa netreba báť
30. 05. 2006 14:32

Ja osobne si myslím že duch ako taký nám obyčajným ľuďom nespraví nič pokial my nebudeme rušiť jeho "pokoj"...sú ľudia čo bažia po niečom novom,tak vyvolávajú duchov,častokrás sa nevedia braniť a nevedia ako nato, aby vyvolali dobrého ducha,tak vyvolajú práve "zlého",..preto si myslím,ak dáme pokoj my im..dajú pokoj oni nám..
Satania the Mimsey
třeba se duchů nemusíte bát
20. 05. 2006 13:07

Má kamoška vyvolávala ducha jejího zesnulího deděčka a podarilo se jí to.. Když ho zvolala řekl jí: Neměj strach z mŕtvych, měj strach se živých. a jedna má kamoška jiná taky vyvolávala duchy a tam jí řekl ať je nechají být protože by se jim mohlo něco stát. Ja osobně bych duchy z vlastní vůle nevyvolávala, můžou se totiž na vás nalepit na celý život, a když už tak by sem se na to pořadne přichystala.
actionMike
Proč ne?
5. 04. 2006 14:21

Dnes jsem se díval na 2 dokumenty o duchách které dávali na Discovery v 0:00. Co mě tam opravdu zaujalo byla věta kterou tam pronesl jeden člověk (kterou mu kdysi řekla jeho příbuzná) při rekonstrukci události. Ta věta byla : že se máme spíše bát živých lidí než duchů, je to pravda??? Asi ano ale po zhlédnutí obouch dokumentů mám takovýto závěr : měli bychom si dávat pozor v obouch případech.
Horse
strach
28. 03. 2006 17:39

já si myslím že se lidi bojí duchů právě díky těm nesmyslným filmům a seriálům ve kterých se jeví jao zlí
Tomáš
příčina strachu
19. 03. 2006 14:00

Já si myslím,že lidé se bojí duchů jen proto,protože tento svět dokonale neznají a bojíse z neznáma.
Patricia
omyl
10. 03. 2006 12:30

Duchovia majú svoj vlastný svet,do nášho nelezú,iba ak niečo potrebujú:rozlúčka,nevypovedané tajomstvo,niečo nedokončené...oni nie sú zlí....
Cortney
jj
5. 03. 2006 15:58

Přesně, já jsem četla už o spoustě případů, kdy duch ehm ... zmlátil člověka
weruš
Zajímavé
12. 02. 2006 17:26

Ale nemůžem tvrdit,že duchovéˇjsou neškodní např.:k poškrábání tváře mohou,né způsobit,ale donutit oběť právě oni