Vaše příběhy

Kontakt se zemřelými

Přítelův zesnulý otec? - (komentáře)

Adanom
Dano
6. 01. 2016 13:40

Ty pises take samozrejme jen svou hypotezu-nazor nebo presvedceni ( to je poodle meho vhodne do day) ,ale zni mi uprimne trochu divne kdyz temer jakoby klades duraz ze tohle co je tvou hypotezou- nazorem apd. ( dosad si dal poodle sveho ) ( ale nejen tvym ale I mnoho jinych lidi ) ze to je NUTNE si uvedomit.
Nemyslim si osobne, ze tohle by bylo nutne.
Kazdy si necht uvedomuje to co sam uznava a s cim rezonuje a tak je to platne zase pro nej. :))
To da rozum. :)
Adanom
Missi
6. 01. 2016 13:17

Ne proc by melo?
Missi ja myslela ze me uz trochu znas. :-)

Byly to jen fillsoficke otazky ( je to to co me bavi ) spontanne vpustene do eteru.
A take o tom jak uz jsem psala ze kazdy Kdo hleda ( kazdy vsak VUBEC hledat ale nejen ze nemusi a neb nepotrebuje ) ten si klidne muze se zalibenim nejen ze klast takeove nebo podobne filo. otazky ( a taky nemusi ) a sam jak jsem psala si na ne I poodle me nejak odpovi a nebo se muze kdokoli nad Nima zamyslet ( jak jsi i sam psal a take si udelal )
Vysledkem Tveho zamysleni se zda byt tera prirozene to co jsi psal dole I kybernautovi
ze- na tom poodle tebe nezalezi. A proto je tahle odpoved platna pro Tebe.
Sam sis odpovedel. To je to co tak ja vidim. ;)

Ja si odpovidam sobe take. Je to neco Jako takova Jako " sportovni" disciplina. :-)) za bavi, zalibeni. ;)
missi
Adanom
5. 01. 2016 22:49

To je orisek..:-D
A ted se zeptam..záleží ted na tom?
Je to zajimave a bylo by zajimave znat odpoved..ale..bylo by nam to k necemu? Jestli to je..jako to neco potom..tak se to dozvime az prije nas cas a my se odporoucime..a jestli to neco neni..no tak se dozvime leda tak prd..:-D ale at tak ci onak..ted jsme tady a melo by nam byt putna co bude az... Ted jsme tu abychom zili..tak proste zijme!
Adanom
Kybernaute
26. 12. 2015 18:02

Ted vysvetlim zase neco ja Tobe. ;)

Mluvila jsem ve svem vstupu o lidskem zrozeni ( do skafandru chcel -li :) ) a teda o cloveku jako darujiciho tento lidsky zivot ( do toho skafandru jak pises )
Nepsala jsem o zivote v tom Velkem slova smyslu jako potencional zivota ktery jednoduse JE aniz by se clovek nezrodil v tele.
Mluvim o lidech jenz davaji lidsky zivot v tele.

Avsak je tu otazka " kdo " nebo snad " co " ..... Je zodpovedny za to ze ziju v tom skafandru. Neboli i v tom skafandru zaroven vedle toho zivota samotneho jenz ozivi tu hmotu.
Na to podle mne nikdo nezna jednu jedinou a spravnou odpoved.
Kazdy kdo hleda takovou odpoved si nakonec najde pouze tu svoji.
Nebo se pletu?

missi
Kybernaut
25. 12. 2015 21:30

Hezky odsahle napsane..ale..
Ted na tom co bylo nezalazi..a uz vubec ne na tom co bude..;-)
Kybernaut
Skafandre.
24. 12. 2015 23:43

Niečo sa ti pokúsim vysvetliť, Adanom a možno aj missi. Za to, že je akákoľvek živá bytosť vo vesmíre, teda nie len človek, súčasťou reprodukčného rozmnožovacieho systému biologikých tiel, neznamená to, že je tým pádom aj darcom a stvoriteľom života. Narodemie a smrť biologickej formy života je tak vžeobecne ľuďmi špatne chápaná a vysvetlovaná. Nejedná sa totiž o vznik a zánik života. Narodením v biologickom tele nezačína život a smrťou žiadny život nezaniká. Mnohý z vás to už určite poznáte, že napríklad smrť je len ilúzia a nič iné. Je to len prechod, začiatok a koniec pôsobenia vo svete už dávno žijúcej bytosti, ktorá žila už pred narodením a ktorej keď fyzické telo odumrie, tak tá bytosť nezahynie a žije ďalej. Pre mnohých je to aj veľkým prekvapením, že po znefunkčnení ich tela i naďalej žijú. Ja som našim hmotným fyzickým telám v biologickej forme dal taký pracovný vedecký názov, že "biologický kybernetický skafander" alebo skrátene "biokyberskafander". Tento názov je odvodený z vedeckej disciplíny kybernetika a kybernetický skafander (kyberskafander) je taký špeciálny oblek spolu aj s prilbou s elektronickými senzormi s pomocou ktorého sa dá dostať do virtuálnej reality. A takú podobnú funkciu majú aj naše hmotné fyzické telá. Vo filme Trávnikár sa používali takéto kyberskafandre: http://media.baselineresearch.com/images/296000/296000_full.jpg. V duchovnej literatúre je to tak jednoduchšie vysvetlené, že naše telá sú také niečo sko šaty a majú aj podobnú funkciu ako šaty, že tak podobne ako šaty aj fungujú. Pre mňa je ale priliehavejším a aj presnejším názvom ten biologický kyberskafander, lebo to obsahuje dokonca aj helmu a palubný počítač skafandra, čím je biologický mozog. A zároveň to aj pekne zapadá do teórie o holografickom vesmíre vytvorenom na gigantickom kozmickom kvantovom počítači. ... Takže to znamená to, že človek človeku rozmnožovaním pomáha vytvárať iba naše telá, naše šaty alebo spomenuté biologické kyberskafandre, ktoré nežijú, oni iba fungujú. To my žijeme v nich, my sme ten život, ktorý sme oblečený v našich dočasných telách, koré naši rodičia splodili aby sme sa v tomo svete mohli fyzicky prejavovať. Tí, čo aspoň raz prežili mimotelesný stav OOBE, takzvaný astrálny výstup z tela, to mohli aj na vlastnej koži jasne precítiť, že je veľký rozdiel medzi nami a našimi telesnými schránkami. Niekto iný nám dal život, nie naši pozemský rodičia, lebo vďaka nim máme niečo iné, tú schránku, naše telá. Keď sa vidíte v zrkadle, tak to v žiadnom prípade nie ste vy, lebo to sú len vaše telá. Vy ste sa nerarodili v nejaký čas a dátum, to sa narodili iba vaše schránky, ktoré v tomto svete šoférujete (ovládate) podobne ako nejaký stroj, trebárs podobne ako automobil. Ten jedinec, ktorý si túto reálne objektívnu skutočnosť uvedomuje a žije s tým alebo sa o to aspoň snaží, je duchovne viac vyspelejší, uvedomelejší, či prebudenejší.
missi
Adanom
24. 12. 2015 20:22

Hezký.. Moc pekna uvaha..budu mit zas o cem premyslet..
Adanom
:)
19. 12. 2015 19:33

Zda se vsak ze nebyt cloveka dalsi lidsky zivot by se zrodit nemohl. Nepodal-li clovek cloveku " ruku" k dalsimu zrozeni zivota, bude tu "jen " potencial zivota bez darujicich.
Nerikam tim ale ze by proto mel clovek pravo vzit zivot jinemu cloveku.

Kdo dal svoleni rodicum abych tu byla? Zadala jsem snad o to? Koho?
Kdo- co je teda zodpovedny za to ze tu jsem? Co to je co mi dalo zivot?
Kybernaut
"Veriaci".
14. 12. 2015 2:23

Dana P. na tvoju otázku "Jsi věřící, věříš bezvýhradně ve všechna církevní dogmata, viď?" odpovedám takto nasledovne: Som veriaci vo Stvoriteľa ale len máloktoré Cirkevné dogmy považujem za pravdivé. Čo sa týka očistca, tak ti odporúčam pozornejšie čítať moje písomné vyjadrenia, lebo v predchádzajúcom komentári zo včera o 8:48 som netvrdil nič také, že existuje očistec. Tvrdil som iba to, že dotyčná osoba sa po odumretí svojho tela ocitla v "podobnom stave ako je takzvaný "očistec".". Tým som netvrdil, že očistec existuje, písal som iba o stave jeho duše, ktorý sa na očistec iba podobá. Súhlasím s tým, že sa jedná o výmysel Cirkvi na strašenie naivne veriacich. Tak podobne je to aj s peklom. Súhlasím aj s tým, že samovražda nie je žiadny hriech, lebo aj tie hriechy sú iba výmyslami. To ale v žiadnom prípade neznamená, že samovražda alebo akákoľvek vražda je definovaný ako dobrý skutok. Na branie života má právo jedine iba ten, kto život dáva a človek to asi nebude.
Dana P.
Lucie je fakt, že tyhle
13. 12. 2015 16:16

prožitky má po smrti svých blízkých hodně lidí. Někteří se o tom i stydí mluvit. Nevím jaký je mechanismus, ale může být, že se duše tatínka "vrací" a navštěvuje místa a lidi, které měl za života rád. Pravděpodobně to časem ustane a zřejmě se není čeho bát.

Pro Kybernatut: Jsi věřící, věříš bezvýhradně ve všechna církevní dogmata, viď?
Nikdo tu nemá vinu. Rozhodně ne maminka, která předtím, než zvolila rozvod, si asi prožila s tatínkem ten svůj "očistec" tu na zemi? Protože žádný očistec po smrti totiž neexistuje. Je to výmysl církve, aby lidi strašila, aby se více báli a dali se ovládat (kolik faráři asi vydělali na výnosném kšeftu s odpustky???) V Bibli není o očistci nikde žádná zmínka, zvláštní, že?
Lidé si po sebevraždě blízkých často vyčítají, že měli nějak pomoct, že neudělali dost, vyčítají si však absolutně zbytečně! Je nutné si uvědomit, že naše duše přichází do těla s jistým předem daným posláním a určenou délkou života i zvoleným způsobem konce. Sebevražda je jedním ze způsobů, žádný hřích, toť vše.
S lidmi, kteří nám jsou blízcí, i když už nejsou živí, jsme na duchovní úrovni stále ve spojení, jenom to všichni neumíme vnímat. Myslím, že právě oni mohou být našimi neviditelnými ochránci, anděli strážnými
Kybernaut
Inde by mal byť.
13. 12. 2015 8:48

Následkom toho, že spáchal vraždu svojho tela, sa v záhrobnom svete ocitol v podobnom stave ako je takzvaný "očistec". Je blízko k našej skutočnosti, je tam blízko pri nich (pri vás) a aj kvôli tomu, že všetci za ním možno aj prehnane trúchlia a myslia naňho takým spôsobom, že im akože chýba a chceli by, aby bol s nimi a pri nich ako zvyčajne, je ako keby priťahovaný k tomuto nášmu svetu, do ktorého on už nepatrí, lebo si sám sebe zničil telo. Odporúčam vám,ale aj im, aby sa zaňho modlili. Ukončenie toho trúchlenia za ním by sa malo urýchlyť, aby bol jeho odchod jednoduchší. Jeho bývalej manželke odporúčam prosiť ho o odpustenie, lebo pravdepodobne kvôli nej ho omrzel život a ťažko znášal ten rozvod. Vtedy, keď sa zase budú diať tie čudné veci, nech to oni berú tak alebo vy to berte tak, že je tam naozaj prítomný jeho duch a vtedy skúste jeho vedomiu povedať (trebár to médium, kňaz, hocikto), že jeho telo je už mŕtve a že sem, do tohto materiálneho sveta už nepatrí. Povedzte mu niekto, trebárs aj všetci (tak podobne ako pantomíma), že by tam pri nich, či pri vás už nemal byť prítomný v takomto stave bez tela, lebo ich/vás iba zbytočne straší svojou prítomnosťou bez tela. Poraďte mu, nech sa modlí k Stvoriteľovi a nech ho prosí za odpustenie a nech ho pokorne prosí o pomoc. Potom tam, kde sa nachádza, nech hľadá svetlo a nech ide za tým svetlom, nech sa toho svetla nebojí a nech smelo bez strachu ide do toho svetla. To svetlo ho odnesie (navedie) tam, kam patrí. Bude to iný, menej materiálny svet kompatibilný s jeho zmeneným stavom bez tela, na ktorý si rýchlo zvykne a bude sa mu tam páčiť. Pustite (aj pre seba) mu tento film, nech si ho pozrie, lebo na také podobné miesto by sa mal dostať, aby on ale aj vy aby ste vedeli, že kam treba ísť po opustení odumretého tela. Tu je odkaz: http://www.csfd.cz/film/294763-nas-domov/prehled/. (http://www.ulozto.sk/xYbCAGT/nas-domov-nosso-lar-2010-cz-tit-www-2012poselstvi-cz-mkv). Ten film je aj online na videoportáli Youtube. Ospravedlňujem sa administrátorovi, ak som tým odkazom v zátvorke porušil akékoľvek pravidlá tejto webovej stránky.
Tanečnica
odpoveď
11. 12. 2015 20:29

Bolo by dobré zistiť, čo vám chce povedať, prečo vás kontaktuje. Zavolajte niekoho-médium, kto sa v tom vyzná, kto vie hovoriť s duchom. Keď to budete odkladať, môže sa to zosilňovať.