Vaše příběhy

Kontakt se zemřelými

EVP - moje cesta ke zlu - (komentáře)

demon hopskulka
Mozná duše zemrelych
28. 11. 2016 10:39

V bibli je psano,ze mrtvi nic neslysi ani nevidi,ze demoni na sebe berou podoby i hlasy zemrelych a rozmlouvat se spatnymi bytostmi neni "dobre".Takze pokud vis,ze se bavis s dusemi lidi,zrejme je to fajn.Ale na tvym miste bych to nedelal.
Martin Svoboda
ivns
23. 03. 2015 21:56

Zkousel jsem metodu psani, to se mi nepovedlo, co se tyka vyslovene komunikace...
Ivns
Martine
23. 03. 2015 18:16

zkoušel si i něco jiného než EVP?
Martin Svoboda
Comi ten internet blbne:)
23. 03. 2015 16:34

Na druhou stranu, strach je přirozená lidská vlastnost. A možná proto si nepamatujeme, co bylo před naším narozením v současném těle
Martin Svoboda
Na druhou stranu
23. 03. 2015 16:32

strach je při
missi
jo
23. 03. 2015 14:25

Takhle..i tak si myslim ze se lidstvo aspon v brzke dobe strachu bezbavi..jde zase o to ceho se ten strach tyka? Pokud strachu z toho co nejde zvazit ani zpocitat ani vyhulit :-) tak toho se nezbavime..rozhodne ne vsichni..
Ivns
missí byla
23. 03. 2015 14:21

neboť já se ptala jestli jsme schopni díky tomu strachu,který vládne mezi lidstvem odhalit pravou podstatu,takže se to hlavně týkalo toho strachu a jestli ho jako lidstvo prolomíme.
Tvoje první část té tvé uplně první odpovědi byla k tématu a druhá už ne..bohužel,to mě donutilo ti celou tuhle situaci objasnit aby si došel k tomu že ta druhá část té tvé odpovědi byla irelevantní.
Jenže pokud si uvědomíš to že už tu jsme a žijem,musí ti být jasný že jsme ten strach a tu barieru překonali,takže jsme u té podstaty už byli.
Otázka je proč jsme ji zapoměli???a na to je taky odpověď
missi
ona
23. 03. 2015 14:06

Ta otazka taky nebyla polozena uplne dobře..co je prava podstata ? On si to může kazdy vylozit po svém..
A i tak jak si mi to vylozila si myslim ze lidstvo nema sanci..lidem nedojde ze o prachy a bohadstvi nejde..par lidi to mozna pochopi..ale jako celek jako lidstvo..moc sanci nam nedavam..
Ivns
missí ty si
23. 03. 2015 13:31

odpověděl že neuspějem...chápeš.
Takže jsem ráda,že jsme se konečně domluvili na té tvé irelevantnosti :-))

missi
??
23. 03. 2015 12:58

Ptala ses jestli uspejem..tak pokud bereš jako uspech to ze jsme..je irelevantní se ptat jestli uspejem..
Ivns
jsme uspěšní
23. 03. 2015 10:46

každičkým okamžikem,každičkým nadechnutím,každičkým procesem v našem těle...a to ty nepovažuješ za uspěch?tož to potom nevím,nevím...
Kdo myslíš že ti ten uspěch zaručil?
Ivns
missí
23. 03. 2015 10:43

tak ještě jednou....psal si cituji:Ne..neuspejem..protoze tu nejme proto abychom uspěli. .ale abychom tu zili..
A já ti znovu opakuji že úspěch je už v tom že vůbec stále žijem,že se naše bytí neustále posunuje,ten proces se neustále opakuje a není to jedinečný okamžik..neboť kdyby byl ted a tady v tuto chvíli,už by se nikdy neopakoval a takhle to nefunguje.
Proč nabaluješ další a další věci?zkus pochopit jen to jediné o čem ti píšu.
missi
ne ne
23. 03. 2015 10:26

Nemuzes prozit to same dvakrát. .ani ja ne a to se umim vracet..je to jine
Ivns
ne missí není
23. 03. 2015 9:56

neboť jedinečnost(příčina) byla v tom zrodu a pak už je jen opakovatelnost okamžiků..následek toho zrodu,ten automatický posun(proces) k úspěchu.
Ivns
díky Martine
23. 03. 2015 9:53

přesně tuhle odpověď jsem čekala,vystihuje totiž to na co narážím.Opakovaný prožitek je základ,který ti umožní cokoliv do detailu chápat :-)
Martin Svoboda
ivns
23. 03. 2015 9:42

Tak jsem to nemyslel. Asu jsem z tvych otazek vycitil jiny postoj. Myslim si, ze kdyz se neco neprozije, tezko se na to muze prijit. Je to dle me, asi jako historky z valky... Diskuzi se samozrejme nebranim.
missi
tak
23. 03. 2015 9:34

Jasne ze jo..vzdyt je to to o cem jsem psal..ta jedinecnost neopakovatelnost..
Ivns
copak ty nechápeš
23. 03. 2015 9:02

že v každičkém tvém nadechnutí,v každičké tvé myšlence...ve tvém právu na bytí,existenci je úspěch??
No nechme toho...tohle nemá smysl.
Ivns
missí
23. 03. 2015 8:58

najde se rozhodně někdo,kdo tomu co píšu bude rozumět..není to tak těžké.
Ivns
jak by si
23. 03. 2015 8:57

se Martine chtěl s někým,něčím nevědomím...vědomě propojit?když tvrdíš,že není možnost toho poznání zde na zemi..
Nedostal by si zpětnou vazbu ani v EVP...EVP není zlo..."jen odpověď na tvoji otázku"
missi
no
23. 03. 2015 8:56

Nebo pises nesrozumitelne..
Mel jsem dlouhe oovidani..na me nezvykle dlouhe..ale pri odeslani se to ztratilo nekde..
Bylo to o tom ze vsecuno spiknutí se vsim..
Ivns
missí nechytáš se?
23. 03. 2015 8:39

pak nejspíš nerozumíš,poněvadž už jen to,že si mi odpověděl je dokončený vědomý automatický proces,úspěch...takový uspěch hledej za vším a ve všem.
Ivns
Martine
23. 03. 2015 8:27

ale tohle není zkoušení,je to jen rozvíjející se diskuze,pokud však chceš nějakým stylem dál pokračovat.
Nemám v úmyslu tě jakkoliv "zahánět k tabuli".
Chtěla jsem jen vědět,jak to všechno vnímáš,když píšeš,že si určitým způsobem připraven.
Musel si přirozeně čekat,že se najde někdo,kdo se tě na tyhle podrobnosti zeptá.
Každá drobnost má své podrobnosti,vše je podrobeno nějakému rozložení,dělení...a já si bláhově myslela,že jsi jeden z těch,co ty podrobnosti má zpracované a nečiní mu tak problém se o nich bavit.
Vždyť téma přírodního koloběhu je naprosto nevyčerpatelné...
Pokuv však stále vnímáš z mé strany,že tě někam tlačím...pak je jasné že tvoje psychika,myšlení...ten tvůj osobní "démon"je plný obav z jakéhokoliv výsledku.
Neber to zle ale tohle je právě proces toho uvědomění si posunu někam.
Jsem naprosto bytostně přesvědčena že poznání o kterém píšeš..je i zde na této zemi dostupné,myslím že neexistuje vyjímka.
Jen vědomí lidí ze strachu je ovlivněno se otevřít tomu poznání.
Univerzální princip pracuje pro všechny vědomé světy stejně..jinak by nebylo možné propojení a spojení.


Martin Svoboda
sylvis
23. 03. 2015 5:32

Zvuky prirody to urcite nebyli. Tedy ne tak, jak to myslis. Kazdy hlas a zvlastni zvuk jsem slovne na zaznam identifikoval. Kdyz jsem o nem nemluvil, neslysel jsem ho :)
Martin Svoboda
missi
23. 03. 2015 5:26

Parrot voice recorder. Pouzivam ikonu v barve zelene :).
Martin Svoboda
missi
23. 03. 2015 5:26

Parrot voice recorder. Pouzivam ikonu v barve zelene :).
Martin Svoboda
ivns
23. 03. 2015 5:23

Zhmotnele vedomi je to, co prezije smrt fyzickeho tela. Po smrti se castice volne uvolnuji do atmosfery... Pocitum si myslim ze trochu rozumim vzhledem k tomu, ze v tomto pripade se malo mylim.

Ma predstava o posmrtnen zivote je zalozena na prirodnim kolobehu, stavu karmy a zpusobu proziti minuleho zivota. Do vysvetleni co je to demon se radeji poustet nebudu, rad se necham poucit podrobne. Jinak je to tezke, myslim, ze cast z nas to pozna po smrti, ale na zemi ne.

A dost uz toho zkouseni, pripadam si jak u tabule :)
missi
?
23. 03. 2015 0:34

Proces ? Nechytam se..
K tem zvukum..zkousel jsem najit tu apku a nic..je jich tam par asi podobnych..jen co uvolnim misto v telefonu nainstaluju a vyzkousim..dam vedet..
Ivns
missí
23. 03. 2015 0:19

já mluvím o úspěšném dokončení procesu na samotný život,na vědomí,na uvědomění si sebe sama a ten máme všichni stejný a to bez rozdílu.

missi
a
23. 03. 2015 0:09

A ne..nemusim..ale uvedomuji si to..je to o jedinecnosti a neopakovatelnosti okamziku
missi
ne
23. 03. 2015 0:05

Ale ne..kazdy jde za jinym cilem..jinou cestou..
Ivns
missí
23. 03. 2015 0:04

promiň ale cestu takového úspěchu na samotný život máme všichni stejnou.
Nějak jsem nepochopila tu tvoji teorii...beru ji jako vtip.
missi
:-)
23. 03. 2015 0:00

Tak ja nicemu branit nebudu..je to jen muj nazor na vec..co clovek to nazor co clovek to jiny cil co clovek jina cesta ...
Garfi
Posun
22. 03. 2015 23:51

není žádný, myslím, že naši předkové např, v Egyptě byli daleko duchovnější než dnešní lidé a že dnešní populace je konzomní, materialistická a nesahá těm dřívějším z pozice duchovna, ani po kolena.
Ivns
ovšem si ale
22. 03. 2015 23:50

musíš uvědomit že to že vlastně žijem,tedy život jako takový... je ten největší uspěch který prožíváme.
Ivns
missí to je pravda
22. 03. 2015 23:47

ovšem ta otázka té podstaty je stále otevřená a bude otevřená nadále..a tomu nezabráníš.Tomu se říká posun.
Ivns
osobo
22. 03. 2015 23:44

přestaň se domnívat že rozumíš podstatě na kterou se ptám Martina...když nerozumíš.
Nepleť se do něčeho co nebylo směřováno tobě,nemám ti co říct,ostatně už jsem ti to několikrát opakovala.
Nepřeji si abys mě jakkoliv oslovovala a nějak komentovala.
missi
:-)
22. 03. 2015 23:44

Ne..neuspejem..protoze tu nejme proto abychom uspěli. .ale abychom tu zili..
Ivns
pardon
22. 03. 2015 23:31

nedokončila jsem to,myslím jako celek,lidstvo.... jestli uspějem v odhalení pravé podstaty.
Garfi
Martine,
22. 03. 2015 23:30

to téma strachu patří tazatelce, nemyslím,že prioritně tobě.:-) Jak u vyvolávání duchů, tak při jejich nahrávání , prostě při vyhledávání kontaktu s nimi je vždy určité riziko, že něco nedopadne, jak by mělo. Opatrnost je na místě. A taky slušnost a úcta k neznámým entitám. Stejně, jako má být k lidem živým. Říká se, že ti neživí jsou na to ještě choulostivější :-).
Ivns
Martine
22. 03. 2015 23:27

myslíš si že bůh nebo Univerzum,jsoucno...cokoliv co si představuješ pod stvořitelem tohoto všeho... měl strach,když tvořil základ?
mě totiž napdá jedna věc...jestli je strach vlastně přirozená lidská emoce?protože pokud je..jsme odsouzeni k věčnému nevědomí,nepochopení podstaty.
Pokud není...máme šanci uspět v odhalení té podstaty toho boha.
Myslíš si že uspějem?..někdy...přemýšlej než mi budeš chtít odpovědět..
Sylvia
Martin
22. 03. 2015 22:48

este ma napadlo, ci nahodou na tej nahravke prave niesu zvuky z pozadia prirody, vietor, sumenie travy a stromov. Toto by znelo na nahravke inak. Inak sa bat nemusis, ze si niekto inteligentny mysli, ze siris strach, zrovnany clovek si urobi len nazor, snazivec obecny, ktorého hlupost je hmotna vsade Ti to bude podsuvat.

Este je jedna vec, ja som tie nahravky pocuvala a skor su to zvuky, otazka je, co to je. V týchto svetoch funguje telepatie, neni jazyk, len myslienky. Muselo by to byt za A, to co pisem hore tie zvuky bezne, ktore nevnimas normalnym uchom, ale pristroj ich zachyti.

B,keby to aj boli entity, jazyk neexistuje v tomto prostredi, len v inom stave vedomi, komunikacia je telepaticky predavanim energetických zhlukov, ktore akoby vstrebas, takze jedine, ze by pristroj zachytil myslienku a prelozil ju do jazyka a hlasu

C, mala by existovat nejaka zona, ktora je zhlukom myslienok vsetkych bytosti, mozu ju pocut astralni cestovatelia hlavne pri vystupoch v podobe hluku alebo bzucania. Je to zona, ktora je velice hlucna a chaoticka, az neprijemna pre bytost, ktora neni naladena mimo nej a tym padom tazko prechodna. Je mozne, ze si zachytil cast tejto zony, ktora vydava tie zvuky, ale niesom si ista, ze by toto pristroj zachytil, v inom stave vedomi ju zachytis.

Ja sa priklanam k zvukom prirody alebo tej myslienkovej zone, kde sa odrazaju povedzme aj myslienky Tvoje, ktore Ti potom vo vedomi vyvolali tie nasledne situacie, co sa Ti stali, tie su samozrejme potom skutocne a len jedine Tvoje vedomie resp. podvedomie sa ich mohlo zbavit, to jak pises, ze si niekoho poziadal, poziadal si sam seba o to, ale to neni zas pre cloveka jednoduche prijat, ked mas ale dar, ktory je jedinecny a malo vdany, tak by si mozno na to casom prisiel.
Ivns
a ještě dodatek
22. 03. 2015 22:46

kdo nebo co je ten demon?dokážeš to vysvětlit?
Ivns
no právě
22. 03. 2015 22:45

že čteš jak to většinou končí...jenže právě v tom vidím tu chybu...strach je silný impulz ovlivňující naší psychiku.
jaak by vypadal svět bez strachu,dokážeš si to představit?
Já ano...
Ivns
Martine
22. 03. 2015 22:43

ano nikdo neví všechno a právě proto jsem napsala ten komentář ve 20:40.
Co je u tebe zhmotnělé vědomí?
Můžeš to nějak popsat?
Jaká je tvoje teorie o posmrtném životě?
Jseš si jist že zrovně těmhle pocitům rozumíš?
Promiň za takové otázky ale zajímá mě to.
Martin Svoboda
a na co si dat pozor
22. 03. 2015 22:40

Ta otazka se da vylozit nekolika zpusoby. Cetl jsem o dost pripadech, vim jak to nekdy konci, az treba posednuti demonem nebo sebevrazdou. Pokud se "to" dostane do reality je skoro vzdy problem.
Martin Svoboda
ivns
22. 03. 2015 22:31

Ne, to rozhodne nechci. Chtel jsem se podelit o sve zkusenosti. Nechtel jsem ani, abych si zahral na toho nejzkusenejsiho. Jde o to, ze rozhodne nejsem jeden z tech, kteri vyvolavaji duchy a potom nevedi ani zakladni informace. Kazdy by se mel na to nejdrive pripravit.

Nikdo nevi vsechno, ale kdyz uz se ptas, par veci vim. O vyzarovani elektromagneticke energie, co jsou to vyssi a nizsi bytosti. O mnozstvi tech nejnizsich entit, z ceho si berou energii i to, ze dokazi krome smuly zaridit i nehody, ci vazne choroby. Mam predstavu o zhmotnelem vedomi v mikrotubulach i svou vlastni teorii o posmrtnem zivote. Znam i par "obran" jako vysveceni, exorcismus atd. Dokazi podle svych pocitu poznat pritomnost pomerne citlive. Nejsem uplny laik.

Sylvia: rekneme, ze bych chtel nejakym zpusobem rozvijet svuj dar. Zkusil jsem uz vice veci, zatim vsak trochu hledam svuj smer.
Ivns
všechny
22. 03. 2015 21:24

světy jsou hmotné,ve všem figuruje hmota..i ve vědomí.
Není nic bez zlomku hmoty.
Ivns
Martine
22. 03. 2015 21:17

jseš si jist,že víš na co si máš dát pozor?a proč si dávat pozor?co ti velí dát si pozor?...proč tomu prostě neporozumět a neprožít to co si prožít máš abys porozuměl do hloubky.
Víš kdo jsou oni?a víš proč to vycítí z tebe?....proč mluvíš o poučení?chceš ten tvůj strach přenést na další a další,kteří se o to budou pokoušet?třeba dojdou jiného názoru než k jakém si došel ty.
Proč a z jakého důvodu tomu strachu napomáháš,rozséváš ho dál?


Ivns
bojíme se toho
22. 03. 2015 20:40

čemu nerozumíme...a přitom je to naše.
Nerozumíme tomu co cítíme...a přitom je to naše.
Administrátor
Nahrávky EVP
22. 03. 2015 18:42

Na žádost autora dodatečně vloženo několik nahrávek ke stáhnutí na konci příběhu.
Sylvia
U
22. 03. 2015 18:37

týchto veci nejde proste otvorit branu a zase ju zatvorit bez následkov, nemozes nakuknut niekam zo zvedavosti a potom si mysliet, ze to nechas za sebou, hlavne ked o podobných veciach nic nevies predtým. Ziadne tieto javy ale nefunguju bez Tvojho podvedomia podla mna. Len pri týchto veciach, jak EVP, vyvolavanie duchov a podobne, clovek v sebe otvori urcite kanaly, cez ktore si moze pritiahnut rozne entity. Podla ludi, ktori maju skusenosti s nehmotnym svetom, ci uz je to channeling alebo inak vedia, ze okolo tejto reality sa pohybuju byvale fyzicke entity, ktore sa snazia dostat naspat do fyzickej reality a nechcu pochopit svoj stav, preto aj ta zloba a rozmrzelost.

Mna by zaujimalo preco vlastne to robis a co chces vediet, lebo su aj ine cesty, pri ktorých sa dozvies aj zaujimavejsie veci, nez ze na hrbitove behauju nehmotne entity.
Martin Svoboda
bylo to nahráno
22. 03. 2015 17:18

právě že obyčejnou aplikací v telefonu, citlivým zvukovým záznamníkem nastaveným na ultra high kvalitu. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SearingMedia.Parrot

Další část nahrávek je ve výše zmiňovaném starším příběhu "EVP ze hřbitova"
Martin Svoboda
missi
22. 03. 2015 17:06

zkusím je poslat přímo sem...
missi
??
22. 03. 2015 16:11

Muzes tz nahravku ulozit nekam na net a poslad odkaz ?
Cim si to nahraval ?
Martin Svoboda
kdybych rekl
22. 03. 2015 15:31

Ze jsem nemel strach, to bych lhal. Neni to vubec prijemne byt neustale ve strehu a cekat, kdy se mi nekdo viditelne zjevi. Kdybych vsak nevedel, na co si mam dat pozor, urcite bych se z toho nedostal tak snadno a mohlo by se mi i doopravdy neco vazneho stat. Vim, ze se nesmim bat, protoze oni to vyciti, ale neni to vubec snadne... Ale nelituji toho. Poznal jsem oficialne nepoznane... Velmi cenna zkusenost. Doufam, ze alespon pro nekoho bude tento pribeh predstavovat pouceni.
Ivns
promiň Martine
22. 03. 2015 8:36

ale mám dojem,že ty správné informace nemáš,jinak by si neříkal NIKDY.To slovo NIKDY mi totiž už teď napovídá,jaký máš STRACH....ikdyby si nic dalšího nenapsal.
Odprosti se od strachu a přesně jak píšeš....buď osvobozen od veškerého vlivu na Tebe samotného.
Přeji ti hodně zdaru ve zdokonalování :-)