Vaše příběhy

Minulé životy

Uzavírání minulých životů - (komentáře)

Jehlicka
minulé zivoty
24. 01. 2013 12:49

Jedna moje známá pracovala s přítelkyní pomocí kyvadla na minulosti a když končili, řekla přítelkyně, že u toho ukončení musí zavřít minulé životy. Známá nechtěla, ale bohužel to ta přítelkyně udělala. Známá říkala, že horší stavy v životě neměla, připadala si, jako by ji někdo umřel, byla hrozně unavená..........musela znovu ty životy otevřít.
Už si nevzpomínám jak, ale asi ty životy z nějakého důvodů má otevřeny, nevím. Možná jen navázala, protože dnes je léčitelka, pracuje s energiemi, mandalami.......nevím, možná je to pokračování.......i Eduard Tomáš říká, že mu meditace šly odpočátku velmi snadno, protože navázal na předchozí zkušenosti
Adanom
Iv
19. 07. 2012 15:21


"ego se zdá býti nepřítel ale MY jsme jeho vládci,dokážeme ho zkrotit."

Iveto, kez se Ti to podari. Good luck.


Adanom
jv
18. 07. 2012 21:02

Jsi tady nekde?

"Ten snový děj jsem nikdy nezažila, ale zažila jsem ten výsledek v současném životě. Ale i dnes je to už minulost. "

Mohla by jsi prosim Te tohle trochu vic vysvetlit?

Přemek Slavík
Rituál
17. 06. 2012 11:25

O uzavírání minulých životů jsem četl nějakou knihu. Už si ae bohužel nepamatuju na její název. V té knize byl popisovaný rituál, který se musí provést, aby se životy uzavřely, a člověk přitom musí sníst pavouka, v tom byl nějaký symbolismus ohledně pavoučích sítí. Tak to by možná pomohlo.
Perchta
paxi
13. 06. 2012 18:41

Zajímavý :D, díky za odpověď. Jestli se ti bude chtít a budeš mít cuť a náladu, hoď sem nějaké zajímavosti ze své praxe, myslím, že by to hodně lidí zajímalo a potěšilo.... Ještě jednou díky. Hezký večer.
paxi
Perchta
13. 06. 2012 16:07

je to dost dobře možné, další varianta je,že za nemoci dítěte "mohou" rodiče, tzn. že dítě přebírá nemoc rodičů,kteří mají problém - astma = nemohu něco vydýchat
Perchta
paxi
13. 06. 2012 15:00

Hezký a zajímavý. A jaký tvůj názor např. na astma u malých dětí? Někde jdsem četla, že je to právě následek z min. života..., myslíš si, že to může být pravda?
paxi
minulé životy
13. 06. 2012 14:38

dělám hlubinnou regresní terapii,která zpracovává minulé životy v návaznosti na problémy,které má člověk nyní
iveta
když
13. 06. 2012 14:19

tu špatnou myšlenku odhodíme a jiný ji opět chytí....tak zase musí vědět jak s ní naložit :-)
iveta
Perchto
13. 06. 2012 14:17

no ano ale můžeme tomu všemu předejít když zkrotíme to naše ego.Nesmíme se do tohoto stadia dostat.:-)
Rozumíš mi jak to myslím.
V hlavě je plno myšlenek,které musíme bezpodmínečně třídit na dobré a ty špatné.
Perchta
ivet
13. 06. 2012 14:01

Souhlasím s tebu, že cílem současného života není pídění se po životech minulých, ale někdy nás toto poznání může uzdravit a to doslova na těle i duši.
iveta
ještě
13. 06. 2012 12:46

bych tedy s prominutím dodala
ego se zdá býti nepřítel ale MY jsme jeho vládci,dokážeme ho zkrotit.
iveta
myšlenky
13. 06. 2012 12:37

tvoří život.....takže chce to jít s myšlenkamy dopředu a né dozadu,pak se život stává nesnesitelný!
Pacey
jv
13. 06. 2012 11:10

Souhlasím s ivetou :)
iveta
jv
13. 06. 2012 9:12

můj názor je ten,že cíl našeho života není zabívat se minulými životy,protože snažíš se jak blázen ale nikam to nevede.No někdy možná ano ale....
Podle mého jde o to jak tento současný život žiješ,protože ten podle mého dokáže vše obrátit k lepšímu.Zdokonaluješ se čím dál tím víc.Připravuješ se na to co bude potom.
Perchta
jv
13. 06. 2012 8:28

četla jsem příběhy lidí, kt. měli více "dluhů" z více životů...., třeba by to u tebe mohlo být taky tak.
jv
mississippi
13. 06. 2012 8:08

Já jsem právě došla až k té likvidaci, ale dostala jsem se z toho. Dokonce si myslím, že jsem splnila ten slib, a proto nechápu, proč mě to tam pořád vrací, ačkoliv už jsem na všech úrovních úplně někde jinde.
jv
Perchta
13. 06. 2012 8:05

To si myslím taky, karmická zátěž.
Pacey
minulé životy
13. 06. 2012 7:38

Zdravím, podle mě jsou už minulé životy odžité a uzavžené a nemělo by se do nich vrtat a vracet se k nim.
mississippi
minulý život
12. 06. 2012 20:25

Sice asi moc neporadím, ale vím co popisuješ. Sám si tím prošel a trápilo mne to bez měsíce dva roky.
Uvědomíš si, co to u Tebe spustilo.
Já to teď už vím, setkal jsem se v tomto životě s člověkem, kterému jsem v minulém životě dal slib, ale nemohl ho splnit. A tak jsem se nějak podvědomně ten slib splnit v tomto životě. Ale čím víc jsem se snažil, tím dál jsem k tomu byl. Byl jsem z toho už celkem zoufalý a vlastně jen díky strážným andělům si tady teď s váma všema mohu psát.
Hlavně tomu moc nepropadej, nebo Tě to zničí!
Perchta
jv
12. 06. 2012 14:50

Já jsem si pod tím "neuzavřeným minulým životem" představila karmickou zátěž, úkol, dluh, kt. si s sebou vlečeš i následující život, myslela jsi to tak?
Dana P.
jv omluva -
12. 06. 2012 14:34

vlastně jsme tu tak nějak odbočily od tématu - osobně je pro mne novinkou, že by mohlo existovat něco jako neuzavřený minulý život - nemám žádnou radu. Docela by mne zajímalo, jestli tu někdo o tom více ví a sdělí nám své zkušenosti. Napadá mne totiž, zda i to, co se nám někdy během života děje, co je třebas i jaksi "nevysvětlitelné" nemá s tímto nějakou souvislost?
Perchta
ivet
12. 06. 2012 13:18

aha, díky za vysvětlení:)
iveta
Perchto
12. 06. 2012 13:16

možná jsem to dost nevysvětlila....neměla jsem ani tak na mysly minulé životy ale spíš to jak je možné odprostit se od těchto myšlenek ,kterých se chce zbavit autorka příběhu.Protože nemusí celá tato věc souviset s minulými životy.
iveta
Danuš
12. 06. 2012 13:10

pochopila si mě dobře.
Zkus si při tom i lehnout....nasávej energii(v tvém případě světlo) i s třetího oka.
To ti totiž poradí jak dál.
Přeji ti pěkný den
Perchta
*
12. 06. 2012 13:06

aha, tak pokud "přeprogramování"je tranz, pak potom o možnosti proniknout do min.životů v tranzu jsem neslyšela.....
Dana P.
do tranzu se
12. 06. 2012 12:41

neuvádím, trvá to jenom pár minut, odhaduji tak 2-3
Dana P.
nevím, jestli jsem
12. 06. 2012 12:40

opravdu pochopila co iveta tím přeprogramováním myslí. Mně se občas docela podaří se přeprogramovat krátkodobě - když si najednou uvědomím, že už mně chmury zatemňují mysl (děje se tak docela bezdůvodně, taky v souvislosti s počasím) - zkusím si sednout, soustředit se na dýchání a přitom v myšlenkách si představovat slunce, jak mi proudí shora do hlavy a naplňuje mně světlem a přitom si zase sama představuji, jak při výdechu z pravého boku (nevím proč ne z levého) pomyslně z těla odchází černota. Pomáhá to
Perchta
ivet
12. 06. 2012 12:16

Máš pravdu, taky jsem o tom četla, ale je to prý v podstatě autohypnóza a je dost těžký se do toho stavu dostat. Nevím, já jsem to nezkoušela a vzhledem k tomu, že to není legrace, nikde není psaný, že pak nebudeš potřebovat pomoc dostat se zpět, tak v dohledné době ani nebudu...
iveta
Perchto
12. 06. 2012 11:11

ale podle mého není nutnost nechat se uvést do hypnozy.Stačí jen vědomě přeprogramovat mozek na jiné myšlenky.
přeji ti pěkný den
Perchta
*
12. 06. 2012 7:53

Já si myslím, že minulé životy se dají uzavřít jedině tak, že v hypnóze se daná traumata prožívají dokola tak dlouho, dokud to nepřestane "bolet". Jinou info k tomu nemám....
iveta
jv
12. 06. 2012 7:12

pokud opravdu reálně cítíš jejich doteky,pak se tedy nejedná o obyčejný sen.
Zřejmě( a budu se asi pro ostatní opakovat) se jedná o astrální cestování.Lucidní sen to podle mého nebude,tam totiž nelze cítit ty doteky.
Zkus si něco o tom nastudovat.
Možná dostaneš na vše odpověď.