Vaše příběhy

Nevysvětlitelné jevy

Zvuky v domě - (komentáře)

Zbyněk P
Pro ArtMiss
12. 07. 2010 19:50

milá kolegyňko, nejsem skeptikem toho ražení, kterého máte na mysli.
I já jsem musel řešit takové situace jako je strašení, praskání rámu obrazu (po otci) pravidelně v určitou dobu, kroky mé zemřelé máti jdoucí z jednoho pokoje (kde spávala) do druhého pokoje (kde v současné době spím) a které se vždy zastavily u mé hlavy v posteli; rovněž jsem musel a musím ještě řešit problematiku zhmotnělého a zbytnělého děsu a hrůzy jdoucí a plynoucí z jednoho obrazu, atd.....
A právě proto, že jsem měl možnost aspoň trošičku poznat tyto fenomény, tak právě proto tvrdím, že vše je v nás a v našich rukách. Přeji hezký den. Zbyněk P.
ArtMiss
:)
30. 05. 2010 12:28

Zbyněk P: Myslím, že máte naprostou pravdu.

Někdy bych si přála, ať jsem nehorázný skeptik. Ať už se jedná o nadpřirozený jev nebo ne. Lépe je vedle sebe mít skeptika, který vás sice rozhodí, ale svým způsobem uklidní než paranoida, který vás vystraší ještě víc.
Zbyněk P
Pro Kwrka-u,
1. 03. 2010 21:26

kolegyňko, kdybych nepro?íval takové obdobné stavy, tak si buďte jista tím, ?e bych se diskuse nezúčastnil. Mrzí mě, ?e to, co pí?i na Vás působí ne-dobře. Ale jsou to vskutku poctivě nasbírané zku?enosti. Mů?ete býti jista tím, ?e vět?ina lidí takové zá?itky má (dříve či později). Ale je třeba si na to "posvítit" (obrazně řečeno), abychom se nebáli něčeho, co není. A navíc:"Nesmíme zapomenouti, ?e zvuky v noci jsou daleko více a razantněji více sly?et, a ?e strach v nás to je?tě více zesiluje a zveličuje. Přeji hodně síly v?em, aby měli chu? a odvahu si na podobné jevy "posvítit" a "chytit je za pačesy". Přeji hezký den. Zbyněk P.
kwrka
Chytré řeči
1. 03. 2010 20:57

Chtěla bych říct panu Zbyňkovi P, ?e asi nikdy se z ničím takovým nesetkal. Je vidět ?e jste z oboru a rozumíte tomu, nebo jste si to jen načetl a sna?íte se přesvědčit o něčem čemu a? tolik nerozumíte. Takhle zaujatě proti toti? mů?e mluvit jen člověk který nikdy nic podobného neza?il. V tom případě nechápu proč tady podrobně popisujete jak se chová kov. Myslím ?e Liusku to ani moc nezajímá jen chce poradit od lidí kteří mají podobné zku?enosti. A? jednou budete chtít spát a nevyspíte se proto?e vám někdo celou noc zhruba po půl hodině bu?í pěstí do dveří za kterýma nikdo není, tak potom bych byla zvědavá jak by jste to vysvětlil. To by to dřevo muselo mít super schopnosti teda. Nebo kdyby se vám jen tak při či?tění zubů začalo jen tak samo od sebe houpat zrcadlo sem a tam. Je asi pracuje stěna. No a jinak bych chtěla říct Liusce: nedej na takové řeči ty sama ví? co jsi sly?ela a nejsi tak hloupá abys nepoznala pracovat materiál. Proto?e pocit který má? u zvlá?tních jevů je úplně jiný ne? u pracování materiálu. Ano lidská fantazie je veliká, ale kdo neza?il nepochopí a v?dy se bude sna?it hledat racionální vysvětlení. Přestaň se bát. Třeba je to strejda a jen vás chodí kontorolovat na tom není nic čeho by se měl člověk bát jen si to musí trochu srovnat v hlavě a pokud jsi měla strejdu ráda tak nakonec bude? ráda ?e občas zajde.
Zbyněk P
Pro Liusku
10. 02. 2010 18:25

Je?tě maličké dovysvětlení. Ka?dý kovový výrobek (ač ručně či strojově vyrobený) má různou tlou??ku, v na?em případě kovu. A i kdy? je mechanicky opracováván na určitou sílu a tlou??ku, tak přesto molekulární síly nejsou shodné. Pak se stává, ?e některá místa na té?e kovové desce mohou podléhat různým změnám různě. A kdy? k tomu je?tě přidáme ten fakt, ?e ta ?idlička není ukújena z jednoho kusu, ale je slo?ena z vícero kusů (třebas i ze stejného materiálu) a po té ty kusy jsou svařovány, tak potom při různých změnách teplot, vlhkosti či tlaku, tak jednotlivé části té ?idličky reagují na ty změny různě. Např.: jedna z části se mů?e teplem roztáhnouti více, ne?-li ty ostatní a zde se pak otevírá prostor na vznik případného zvuku. A kdy? k tomu je?tě přidáme alternativu, ?e jednotlivé části se mohou dotýkat pouze hranami, tak výskyt zvuků mů?e býti o to snadněj?í.Podotýkám jenom, ?e ty změny u kovů jsou vět?inou velice malé, v mikrech. Opravdu, není třeba se ničeho bát. Vá?ená Liusko, prosím, neberte mé vstupy s reakcemi ve ?patném světle. Pouze mám snahu poukázat na to, ?e strach je pro nás tím nejhor?ím nepřítelem, jakého známe. Rovně? to prosím neberte z té pozice, ?e bych Vám chtěl nějak bránit psaní dal?ích Va?ich článků. Osobně si velice rád opět přečtu zá?itky druhých, co je trápí, či co jim něco dělá nějaké komplikace. Jsme tady v?dy od toho, abychom si o tom popovídali, resp. napsali a případně poradili. Je?tě jednou, prosím, nenechte se nikým rozladit, a klidně pi?te o svých zá?itcích dál, nebo? ne v?ichni to musí vidět právě tak, jako já. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Liuska
pro Zbyněk P
9. 02. 2010 22:17

Máte pravdu,?e mě vyděsí dost obyčejných věcí,které ve skutečnosti nadpřirozené vůbec nejsou,ale třeba jsem netu?ila,?e kov mů?e sám od sebe vydávat nějaké zvuky.Třeba se u? teď nebudu tolik bát.Nepopsala jsem je?tě dal?í podivuhodné věci,které se u nás staly mé sestře,ale asi taky budou mít racionální vysvětlení(doufám),tak?e je moc nemá smysl sem psát.Tak děkuji za va?e vysvětlení.
Zbyněk P
Pro Liusku
9. 02. 2010 19:59

Vá?ená, ka?dý materiál reaguje na teplotu, vlhkost, tlak vzduchu či zemský magnetismus. Kov není vyjímkou. A plast jakbysmet (ten je dokonce velmi nestálý - i kdy? se to na první pohled nezdá). Nicméně, jestli?e člověk CHCE vidět duchy a nadpřirozeno v?ude, tak potom ten, kdo by to tomu dotyčnému chtěl vysvětlit se mů?e "postavit na hlavu" a stejně nic nenadělá, nebo? tomu, kdo chce věřit a vidět duchy a nadpřirozeno, chybí ochota přijmouti takováto vysvětlení, a bude i nadále raději tomu věřit, a nechávat se lekat něčím, co jest pouze fyzikální jev, v domnění, ?e jsou to stra?idla a duchové. Vá?ená, klidně si věřte čemu chcete, nechejte se stra?it čímkoliv, zobrazujte si ve své mysli ty nejpodivněj?í a nejbizardněj?í zjevy - to jest Va?e právo. Klidně si sama sobě nalhávejte, ?e to jsou duchové a stra?idla, která vydávají takové stra?idelné zvuky a pazvuky, a ?e na Vás třeba útočí. Počítejte ale s tím, ?e by jste se mohla v budoucnu dostat do situace, kdy při sebemen?ím cizím a tajuplněj?ím zvuku budete vyhledávat pomoc někoho jiného, neb to sama nebudete schopna psychicky zvládnout. Promiňte mi za takovéto vyjádření. Ale s jiným by to tak nevyznělo. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Liuska
?idle
9. 02. 2010 12:16

Dobře,tak skoro v?e se dá asi vysvětlit starým dřevem v domě,ale co ty vrzající ?idle?Ty nejsou ze dřeva,jsou to klasické otočné kancelářská ?idle z kovu a plastu...
Zbyněk P
Pro Liusku
8. 02. 2010 20:22

Zcela se přikláním k názoru od Jelítko-a. Znám to velice dobře. Dřevo jest velice "?ivý" materiál, a stačí velice málo změnit vlhkost či teplotu, a ji? jsou zvuky na světě. Jak uvádím vý?e, znám to velice dobře, neb také ?iji v místnostech starého domu, kde jsou je?tě původní a originální parkety z přelomu 19/20 století. A kdy? se přestane topit, vzduch se ochlazuje, tak dřevo začne pracovat - a to nejenom parkety, ale i skříně, rámy obrazů, a v?e, co je ze dřeva, včetně ?idlí. Ba dokonce se mi stalo, ?e po ukončení topení v jedné místnosti, začaly v pravidelných vzdálenostech a časových intervalech parkety praskat, a bylo to, jako by se krokem z jednoho pokoje blí?il do druhého pokoje, tedy tam, kde mám postel a u mé hlavy to přestalo. To vskutku nejsou duchové, to je jen fyzikální hříčka o chladnutí parket, které se vzdáleností od kamen chladnou později, oproti těm, které jsou přímo u kamen. Podobné praskání je ale také sly?et po vypnutí televize - a to jsou pěkné ?lupky. Rovně? jsem za?il praskání u mé otáčecí stoličky ke klavíru, také začala vydávat praskavé zvuky. A ondavá jsem si u té stoličky v?iml, ?e se slepené nohy klihem a upevněné ?rouby začínají rozkli?ovat a viklat. Nicméně v?e to je jen a jen změna teploty a vlhkosti. Opravdu, není třeba se vůbec báti. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Oxide
to:Liuska
7. 02. 2010 21:48

No já vím, není jednoduché to překonat, chápu tě, ale řekni si, ?e se ti nic stát nemů?e a jdi se podívat a? bude něco vrzat atd. Ví?, ono je to lep?í, proto?e nejspí? nic neuvidí?, proto?e se jedná o typické zvuky domu a ty bude? klidná :)
Jelitko
zvuky
7. 02. 2010 15:42

neboj,jsou to zvuky jen stareho dreva,duchove to nedelaji,ti se ti ozvou jinac,vetsinou telepaticky.
Liuska
...
7. 02. 2010 15:35

pro pilojs: ok,ale takovou schopnost bych snad ani nechtěla...
pro fiero,Oxide: asi bych se toho opravdu bát něměla,jen?e mě děsí věci,o kterých nevím jak a proč se dějí...
Oxide
souhlas s fiero
7. 02. 2010 13:27

Jak řekl fiero, neboj se toho, ze začátku to dá práci, ale pokud se toho přestane? bát, bude? to vnímat opravdu jinak, navíc strach dělá opravdu divy. Některé zvuky co sly?í? mohou být "zabarveny" tvojí fantaziií a pa kje vnímá? úplně jinak.
fiero
zvuky
6. 02. 2010 20:25

ak je clovek sam v miestnosti,hlavne v noci vnimame zvuky inak ako cez den - ovela intenzivnejsie.to,co si cez den ani nevsimneme nas v noci desi.
najvacsi nepriatel ktory nas desi je nas vlastny strach.a z neho ziju aj zli duchovia.z nasej bojazlivosti. preto sa snaz nebat a ak na teba prichadza srach,potlac ho tak ako len vies.
pilojs
Zvuky v domě
6. 02. 2010 15:36

Od svého dětství sly?ím nejrůzněj?í zvuky,kroky apod.Nauč se s tím ?ít.Uvidí?,?e nikto ti neublí?i a a? přestane? mít strach, bude? obdarována schopností vidět událostí které se teprve stanou.