Vaše příběhy

Vyvolávání duchů

Zlo z vyvolávání - (komentáře)

fferyllt
:-D)
19. 01. 2012 20:56

je příjemné zjištění,že předsudky lidem nezavírají oči a i když člověk, to jiný názor,většina má k této otázce negativní postoj a to je velmi dobře,já sama si dávám souvislosti dohromady již od dětství,kdy jsem prožila klinickou smrt.., hlas ze světla mě poslal zpět a já si dodnes pamatuji na ten pocit zoufalství a vzdoru( nechtěla jsem odejít ze světla),nechtěla jsem prožívat bolest.., existuje zlo i dobro,je to jako s láskou, nevidíte ji, ale cítíte.., stejné je to s intuicí,kdo ji naslouchá toho chrání..,vím, že je obtížné porozumět mému názoru, psychicky labilní, depresivní, nebo citlivá osobnost(vrozená schopnost vnímavosti), takto oslabené, citlivé nebo labilní jedince dokáže zlo posednout( jedná se o energii zla)zlého člověka, či jiné nelidské bytosti.., v posedlosti se člověk stává silným, získává neuvěřitelné schopnosti,třeba jasnozřivost v tomto nepřirozeném stavu dokáže člověk procházet zdí, hovořit cizími jazyky,( pokud cizí entita opanuje tělo hostitele,ten nemá kontrolu nad svým jednáním..) , mám za to, že se jedná o posedlost(neznámého muže)pro mne toto není nahodilé setkání,ale příčina a následek ,chápu vás, kteří nesouhlasíte, pro mne je příběh varováním, zlo má různé podoby,naše neznalost a předsudky jej posilují ...
Catastrophe
Catastrophe
26. 05. 2011 19:25

Já bych řekl, že existují 2 dimenze (:-). Jedna, ve které žijeme my, náš svět a druhá, která je stejná, plyne v ní stejný čas, akorát tam nežijeme my, ale zesnulí a uplně normálním životem (možná proto někteří duchové nevědí, že jsou mrtví), takže je možné že se někdy dostanou do naší dimenze. /// Takže jestli existují 2 světy, tak právě sedím na křesle, ale ve druhém světě na něm sedí někdo kdo už je dávno po smrti.
:-O
vladimír
pro Natty
24. 02. 2011 20:12

V podstatě souhlasím, ale nevěřím v nějaké "vyšší"nebo "nižší" duchy. Zemřelí lidé ,nebo vlastně jejich duše, jsou někde jinde. Možná Ráj, Očistec, Peklo. Odmítám věřit v takovouto možnost komunikace - tabulky, stolky, kyvadélka atd. Za ty zesnulé se prostě "něco" vydává.
Natty
Duchové
13. 02. 2011 11:23

Prý je opravdu možné tabulkou nebo jinou nebezpečnou praktikou ducha přivolat.A pokud to neřídí zkušené médium,je to pro laika velice nenezpečné.Laik nepozná jaký duch je.A většinou přitahne ty nejnížší,ty zlé a škodící.Proto prosím všechny,uvědomte si,že to není hra,a že by mohla nastat situace,která by Vás mohla pěkně potrápit.Duchové mají zůstat na své straně a my lidé také na své.Pak je zachována rovnováha.A pokud se jedná o duše a ne duchy ,ti kteří Vás milovali ,Vás stejně provází a ochraňují,aniž si to Vy uvědomujete.
johnyfretka
děs!
25. 03. 2010 9:33

odvolala toho ducha?
GingerXX
mandy.w
24. 02. 2010 20:16

Zdravím v?echny diskutující, snad nejdu pozdě a je?tě se tu setkám s nějakým čtenářem, který se mnou podiskutuje na otázku, kterou tu u? polo?ila mandy.w. Hodně se tu setkávám s tím, ?e zde u?ivatelé tvrdí, ?e ve věci nadpřirozena je to tak a ne jinak. A já se ptám, kde se ve vás ta jistota bere? Chápu, ?e kdy? vám budu tvrdit, ?e Nairobi je hlavním městě Keni, tak se se mnou moc lidí hádat nebude, proto?e je to snadno dohledatelná informace, ale být zarytým, ne-li a? fanatickým, příznivcem jednoho úhlu pohledu ve věcech, které dokázat nejdou, to mi přijde poněkud odvá?né.
Já osobně s mandy.w souhlasím v tom, ?e dětské vyvolávání duchů nemů?e být tolik nebezpečné, aby se tu musela ?ířit takováto osvěta, ale ?e velkým faktorem je v této věci hlavně strach, napětí a očekávání, co bude dál. Ostatně, kdyby bylo tolik jednoduché kontaktovat du?i zemřelého, musely by nám ty du?e kopat do dveří, za kterými stoprocentně a rozhodně nikdo není, stokrát denně.
HeadShot
Podivne
11. 02. 2010 15:33

Je zajimave, ze dotycna slecna po opakovanych hrozbach treba nekontaktovala policii nebo nejakeho pritele, jenz by ji treba mohl pro jistotu doprovazet. Bylo receno, ze vypadal jako normalni clovek, lide na nej reagovali, lec slecnu nebranili, neni se co divit, jsme prece v Cechach. Ale ja na jejim miste, ve strachu o sve bezpeci bych to urcite nenechal byt, dotycneho bych bud zmastil nebo udal. Ona si to misto toho nechala pro sebe. Odvazna to osoba, o tom zadna.
mandy.w
myslím
23. 08. 2009 20:16

?e není třeba urá?et někoho jen proto,?e s jeho názorem nesouhlasím.A to ?e si démony často lidi nosí v hlavě je taky fakt.Violet vztahy v na?ich ?ivotech jsou často tak slo?ité a tě?ko unesitelné,dovede? si vůbec představit ten binec,kdyby se do toho je?tě zamotaly ty záhrobní?Tvoje pojetí mi spí? připomíná názory jakési sekty,v?ichni dojdete jednou pravdy ap.Pravda je pro tebe to čemu sama věří?,ale takových pravd na světě je.Bohu?el ale ?ádná tolerance mezi nimi.
Violet
mandy.w
22. 08. 2009 18:50

Máte fakt mladou du?ičku. Ka?dej byl v nebi aspoň tisíkrát! A na Zem ?el dobrovolně. Přečtěte si něco o Karmě. Aspoň pochopíte něco. Pravdu se dovíte a? na ní budete připravená. Jako ka?dej :-) Lidé nejsou připravení na pravdu, proto některé věci nevědí, nechápou a některé vět?ina odsuzuje, proto?e se prostě jen bojí. Je rozdíl jestli někdo s nimi mluvit umí a pomáhá tím druhým a nebo jestli z druhých jen ?díme peníze. Ten kdo z lidí ?díme peníze vět?inou ?ádné schopnosti nemá. Přeji Vám hezký den.
Violet
Vladimír
22. 08. 2009 18:41

Kdy? neplodíte bludy na duchovní pomoci, tak je plodíte jinde. No jo tam je Vám paní ma?e, proto?e se tak negativním člověkem opravdu nechce zabývat. Ty va?i démoni...Nemáte je spí? v hlavě? Va?e pohrdání a stupidita mě děsí. O té paní víte kulový. Za Va?i negativitu vás vy?tvali, tak prudíte tady...s démonama :-)
mandy.w
obdivuji
20. 08. 2009 21:20

s jakou jistotou mů?e někdo prohlásit co je pravda o posmrtném ?ivotě a co není.Nikdo z nás na druhé straně nebyl,nikdo nepodal svědectví,řekla bych kolik je na světě lidí,tolik názorů a pravd.Pravda je tak křehká,?e bych se vůbec neodva?ovala toto slovo na téma posmrtný ?ivot pou?ít.Za sebe pro Violet.Kdyby mrtví mohli podle tvé teorie zachovávat vazby na pozemský ?ivot,nemyslí?,?e by se pro mnohé spí? ne? nebem stalo peklem?A co ti chudáci pozůstalí,kdy? u? to chci rozvést do detailu?Vesměs odsuzuji lidi,kteří pod rou?kou pravdy tvrdí,?e doká?í s mrtvými komunikovat a manipulují tak s myslí,těch kteří věřit chtějí.Jednoznačně tvrdím,?e l?ou,odpus?e mi to slovo.K Vladim.teorii temných bytostí bych se i přiklonila.Asi.I kdy? v té otázce,,vyvolávání"mám jiný názor.
Violet
mandy.w
20. 08. 2009 19:10

Přečtěte si tohle: http://zahady.mysteria.cz/stories.php?id=2328
Violet
mandy.w
20. 08. 2009 18:56

Du?e ?ijí v nebi, vypadá to tam tak jak ony chtějí. Některé du?e ?ijí zde na Zemi, některé se zasekly v časoprostoru, některé si musejí vyře?it karmu, některé svazuje smutek pozůstalých. Pokud "puber?áci" vyvolávají např. Bo?enu Němcovou nebo jinou osobnost, stejně ji nevyvolají, nemají na to zku?enosti a schopnosti. Spí? si přivolají ni??ího ducha nebo jinou entitu. Myslíte si, ?e by Vás po smrti bavilo odpovídat puber?ákům? Myslím, ?e ne. A i kdyby Vás vyvolali, tak jim dáte za vyučenou. Nebo Vás nevyvolají vůbec a přitáhnou si nějakou bytost, ta je kapánek vystra?í nebo to zařídí nějak Univerzum. A budou si čistit karmu :-) Kdy? jste viděla u? něco proč nevěříte? Mějte se hezky :-)
vladimír
reakce
20. 08. 2009 15:08

Ano, tyto bytosti lze přivolat velmi snadno, ony na to prostě ČEKAJÍ (chtějí sem proniknout a krmit se na?ím strachem a zejména na?í ?ivotní energií) a právě nejnebezpečněj?í je vyvolávání z nudy, prostě pro zábavu v pubertálním a postpubertálním věku. Následky jistě nemusejí být přesně takové jak popisovala má bývalá (pokud se ov?em jednalo o následky z přivolání těchto entit, mohlo se rovně? jednat o shodu okolností a ne??astných náhod, ačkoliv ona si to jistě nemyslela). Myslím, ?e temné entity, které se vydavájí za "duchy" na?ich blízkých nebo známých osobností atd. doka?í velmi lehce rozpoznat osoby jistým způsobem otevřené či citlivé a dále ty co z nich mají skutečně velký strach. Následkem podobných seancí mohou pak být dlouhodobé stra?idelné jevy, s nimi? se pak setkávají někteří z účastníků, také ale nehody a ne?těstí a v neposlední řadě záva?né psychické i fyzické choroby, také pozděj?í alkoholismus, toxikomanie atd. atd. Pokud se na někoho podobná entita démonického původu skutečně takříkajíc přilepí, tak to jistě není nic zajímavého ani záviděníhodného. Jistě teď netvrdím, ?e ka?dé z dětí (např. na táborech), které si s tímto z legrace experimentuje, musí být podobnou entitou nutně napadeno, ka?dopádně bych v?ak nedoporučoval si s tímto jakkoliv zahrávat.
mandy.w
dobrá,
19. 08. 2009 21:15

ale vá?ně si myslíte ?e je tak jednoduché tyto bytosti kontaktovat nebo přivolat způsobem jaký je tu často popisován a jaký v?ichni známe?Myslím,?e takovéto vyvolávání z nudy na táboře pa.je naprosto ne?kodné a k ničemu a hlavní roli tam hraje psychika zůčastněných.pro?li jsme si tím v?ichni,nebo ka?dý druhý a rozhodně si nemyslím,?e by to bylo nebezpečné.Mo?ná tam roli hraje maximálně strach,který jak známo je spou?těčem vět?iny negativních zá?itků,kloním se ale k tvé teorii v jednom a to v tom,?e kontakt s mrtvými neexistuje a tím,?e by se nemělo vyvolávat myslím to,?e mrtví se mají nechat odpočívat v pokoji.Nic jiného za tím podle mě není.Ale samozřejmě je to věc nározu.
vladimír
vyvolávání
19. 08. 2009 17:54

Pokud se týká vyvolávání "duchů", tak si nemyslím, ?e by existovala spojitost přivolání ducha a následný trest. Spí?e se domnívám, ?e se zemřelými jako takovými podobným způsobem komunikovat prostě nelze. Oni se sem nemohou vracet, hovořit s námi nebo třeba i "stra?it" v nějakém domě atd. Toho v?eho se dopou?tějí pouze temné entity, které se za mrtvé jen vydávají, třeba na sebe berou i jejich podobu apod. a tyto jsou opravdu nebezpečné, zvlá?tě pokud se na nás v nějaké slabé chvíli (třeba při tom vyvolávání, které je nepřípustné i podle Bible) doslova přilepí a pak to mů?e mít pro konkrétní osobu nebo osoby opravdu zlé následky. Vyvolávání "duchů" je prostě pokou?ením zla, otvíráním se zlu.
mandy.w
měla bych
19. 08. 2009 16:30

takovou otázku k tomu jak je nebezpečné vyvolávání duchů,neberte to prosím jako osobní útok,jen mě to opravdu zajímá.Stále opakovaně tu čtu jak je vyvolávání duchů nebezpečné,ap.zajímalo by mě tedy jak si vlastně ten posmrtný ?ivot představujete??e si někde budete ?ít pěkně v klídku na druhé straně a najednou se zde na zemi sejde parta vět?inou puber´táků a nebo dětí,sednou si do kruhu a vyvolají vás,vy v?eho necháte(na?la jsem tu hezký článek,?e duch B.Němcové je zlý,proto?e ho lidi často vyvolávaj,co? mi při?lo docela i vtipné)a skrz jiné dimenze pádíte abyste dotyčným zodpověděli pár otázek,zaboucháte předměty,případně jim ublí?ite pěkně jednomu po druhém kdy? vás na?tvou a poklidně se vrátíte zpět ke svému rozjímání na onen svět?Nebo jak si to vlastně vysvětlujete?Věřím ?e se na světě děje hodně bezesporu ,,nevysvětlitelných"úkazů,s mnohým jsem se i setkala osobně,ale kauza vyvolávání duchů a jejich následný trest mi přijde docela legrační vzhledem k věkové katogorii vět?iny čtenářů.Nezlobte se za můj názor,rozhodně nechci nikoho urazit!!
Grush
Ani? bych chtěl
13. 08. 2009 21:14

někoho shazovat, zlehka připomínám ?e bludy lidské mysli mohou mít nejen takové, ba i dramatičtěj?í příznaky, a pak třeba samy odezní... anebo taky ne. Nikdo si nemů?e být jist ?e je proti nim imunní. Ví-li kdo, jak rozli?it vizi od reality, do toho...
vladimír
odpověď pro Miris
4. 08. 2009 7:34

Ta bytost, která mou bývalo pronásledovala nevypadala jako přízrak, ale jako člověk z masa a kostí, prostě normální hnusný chlap. Co si pamatuji z jejího vyprávění, tak třeba jela v přeplněné soupravě metra, nejednou se z davu vynořil ten chlap a začal ji prý neskutečně oplzle urá?et a v?e zakončil tím, ?e stejně brzy chcípně. Pak dojela domů, odemkla vchodové dveře do paneláku, v chodbě u? stál ten chlap a v?e se opakovalo, počem? normálně ode?el, nikdy se jí ani nedotkl. A večer byla doma sama a najednou zvonek, ona pou?ila kukátko na dveřích a tam zas ten chlap nebo co to vůbec bylo - pochopitelně neotevřela. Samozřejmě se mohlo jednat o nějakého úchyla, to si ale ona vůbec nemyslela a stále ho nějakým způsobem spojovala s popsanými úmrtími a jimi předcházejícímu vyvolávání. Tě?ko říci, kdo nebo co to ve skutečnosti bylo.
Lia
No
4. 08. 2009 6:23

Stale hovorim, ze ludia by nemali vyvolavat duchov, ale bohuzial malokto pocuva a potom nes nasledky..aspon ze sa poucila...
Pojedač
hm
3. 08. 2009 23:59

Je to ako z filmu tajomne okno ale toto zrejme nebude schizofrenia ale nahnevany duch pokial to bol vobec duch ale pochibujem ?e ?ivy človek by ju takto prenasledoval
Miris
Hrůza
3. 08. 2009 22:12

To je a? neskutečné, jak nebezpečné tohle v?echno mů?e být. A ten mu?, co ji pronásledoval byl jen nějaký přelud nebo opravdový ?ivý mu?? To mi z tvého vyprávění nějak jasné nebylo. Dobře, ?e z toho získala ponaučení.