Články

Zajímavosti

DNA může být ovlivněná a přeprogramovaná slovy a frekvencemi - (komentáře)

iveta
Grush
7. 12. 2012 19:18

nic se neděje
Grush
2iveta
7. 12. 2012 17:41

Aha, omlouvám se za špatnou formulaci. Neměl jsem na mysli tvůj článek, ale informace o panu Garjajevovi (coby členu Poponinova týmu) které jsou imho z 1995... :-)
rheia
k uvodnimu clanku
7. 12. 2012 14:14

I kdyby některé teorie v článku neodpovídaly pravdě, nevylívala bych s vaničkou i dítě. Pravdou je, že s meditujícími mystiky i kolem nich se dějí zvláštní věci, že někteří lidé bezděčně ovlivňují elektropřístroje, že afirmace a autosugesce prostě působí (ne vždy, ale vždy nefunguje ani léčba klasickou medicínou). Také jsem v knize Dana Browna četla, že v době zásahu newyorských "dvojčat", kdy se myšlenky mnoha lidí soustředily na to jedno, začaly přístroje generující náhodná data generovat data uspořádaná - a řekla bych, že technické údaje Brown obvykle čerpá ze spolehlivých zdrojů.

Možná se všechny tyhle věci dějí z jiných příčin, než autor článku uvádí. Ale pak bychom měli zachovávat zdravou pochybnost vůči uvedené teorii, nikoli vůči zmíněným jevům.

Dostkrát jsem už četla nějakou seriózně vypadající vědeckou teorii, za pár let ji zavrhli a úplně změnili, a pokaždé to vypadalo, jako že teď mají tu konečnou, absolutní a ověřenou pravdu. Neměli.

Úplně bych nezavrhovala žádnou teorii, vždyť pravdivé v ní může být jenom něco. Prostě nás vysvětlení mnoha zatím nejasných či nevysvětlitelných jevů ještě čeká, a to je paráda, ne?:-D

rheia
k uvodnimu clanku
7. 12. 2012 14:13

I kdyby některé teorie v článku neodpovídaly pravdě, nevylívala bych s vaničkou i dítě. Pravdou je, že s meditujícími mystiky i kolem nich se dějí zvláštní věci, že někteří lidé bezděčně ovlivňují elektropřístroje, že afirmace a autosugesce prostě působí (ne vždy, ale vždy nefunguje ani léčba klasickou medicínou). Také jsem v knize Dana Browna četla, že v době zásahu newyorských "dvojčat", kdy se myšlenky mnoha lidí soustředily na to jedno, začaly přístroje generující náhodná data generovat data uspořádaná - a řekla bych, že technické údaje Brown obvykle čerpá ze spolehlivých zdrojů.

Možná se všechny tyhle věci dějí z jiných příčin, než autor článku uvádí. Ale pak bychom měli zachovávat zdravou pochybnost vůči uvedené teorii, nikoli vůči zmíněným jevům.

Dostkrát jsem už četla nějakou seriózně vypadající vědeckou teorii, za pár let ji zavrhli a úplně změnili, a pokaždé to vypadalo, jako že teď mají tu konečnou, absolutní a ověřenou pravdu. Neměli.

Úplně bych nezavrhovala žádnou teorii, vždyť pravdivé v ní může být jenom něco. Prostě nás vysvětlení mnoha zatím nejasných či nevysvětlitelných jevů ještě čeká, a to je paráda, ne?:-D

Sylvia
Ivet
7. 12. 2012 0:22

Mrziet Ta to nemusi, hlavne, ze je kazdy spokojny so svojou argumentaciou.

Ale...si ma aj rozosmiala s tym, jak pises, ze to nevycitas, ale Ta to mrzi..jako v dobrom to myslim :-)
iveta
Grush
6. 12. 2012 19:36

jsi velmi hodný a děkuji za odkaz....jen malinkou poznámku bych měla,psal si že můj článek je staršího data, je z loňského roku.No ale myslela jsem že mi dáš odkaz na novější a místo toho ty tvoje jsou z roku 2003-4.
Neber to prosím jako výtku,jen mě to mrzí.Každopádně děkuji.
Grush
2Iveta
6. 12. 2012 18:33

Já si sice nearchivuji kdeco co mi uvízne v hlavě, ale na Oslovi se objevují zajímavé články - arci z oblastí trochu více přikloněných vědě ;-)
Chceš-li, jukni na
http://www.osel.cz/index.php?clanek=478
http://www.osel.cz/index.php?clanek=740
http://www.osel.cz/index.php?clanek=976
Draft (náčrt) lidského genomu přinesl v kompletním znění už projekt HUGO v r. 2001, ale oficiálně byl uvolněn až o dva roky později. A zhruba ze stejné doby se datují pochyby o tzv. junk DNA. O názorech staršího data lze smýšlet podobě jako v populárním výroku:
"Problém citací na internetu je ten, že si nikdy nemůžeme být jisti, zda jsou pravé." K. Čapek :-D
Adanom
:-)
5. 12. 2012 23:02

Ano :)
Sylvia
-)
5. 12. 2012 22:56

Mi zlyhala klavesnica vidim, ale rozumiete, ze?
Sylvia
--
5. 12. 2012 22:54

No manipulacia....:-) moze to byt ovela zlozitejsie este, manipulacia moze byt aj to, ze prave toto hovoris a mas mysliet, ze toto je ta manipulacia, ale moze to byt este uplne inak a pravda moze uuplne niekde inde. Take nemusi byt rozdiel medzi clvoek, ktory ma pocit, ze mozno nakukol do nejakej skulinky a clovek, ktory ma tu skulinku uplne zaplombovanu. Co ked si ja myslim, ze niekto podlieha niekomu, ze je manipulovany a ja som zas manipulovana tak, aby som odhalila polopravdu...ale pritom pravda je len jedna, take som na tom rovnako s tym, o ktorom si myslim, ze je manipulovany. Dufam, ze je to jasne :-))
iveta
no jistě že to má
5. 12. 2012 22:35

souvislost.
Adanom
Iveta
5. 12. 2012 22:25

Protoze ta otazka zaroven Naznacuje Souvislost s tim O cem jsem psala v predchozim komentari.
iveta
Adanom
5. 12. 2012 22:08

proč se ptáš?
iveta
jelítko
5. 12. 2012 22:01

taky si myslím že je to věc našeho vědomí.
iveta
Adanom
5. 12. 2012 21:59

jo znám
Jelitko
ano
5. 12. 2012 20:54

mas pravdu Iveto,ja to taky tak myslim,ale jen me napadlo,kdo asi radi tem zabijakum a falesnym lidem,mam verit ze existuje dobro a zlo rizene nekym a nam podavane do mysleni?
neco mi rika,ze zlo je vazane na hmotne telo a zanika s timto telem tady na zemi.Ja totiz kdyz jsem jednou telepaticky mluvila s tatkem ,tak ten mi rekl ze u nich neexistuje lidska podlost,tak me napadlo ze to je vec naseho tela.
Adanom
?
5. 12. 2012 20:51

Tezko rict jak to Jelitko myslela. ;)Nejsem si jista jaka presne myslenka se v ni probudila skrze sve vnimani toho clanku.

Jinak....Znas takove ty ruzne chanelingy jak se lide jakoze napaji na nekoho z Vesmiru?

iveta
jako něco
5. 12. 2012 20:32

v tom smyslu, že stvořitel nás nevytvořil jen proto aby si s námi hrál.To asi není pravý záměr.
Tak jsem to myslela.

iveta
Adanom
5. 12. 2012 20:21

pochopila jsem ,že Jelítko to myslí tak ,že jsme ovládáni někým z vesmíru aspoň to tak psala,podle toho jsem také odpovídala.
Jo lidi jsou loutky,hračky ale tady na zemi.
Adanom
Iveta
5. 12. 2012 19:38

Vzdyt ale si vsimni ze nekteri lide jsou jako hracky. Nekdy se napoji na informace ktere z nich utvori loutky a to proto ze si to neuvedomuji.
Podle mne lze vsechno. Ovladani i na dalku existuje a ja muzu k tomu s politovanim dodat ze za vlastni nevedomost si kazdy zodpovida sam.
Jinak receno za to aby se stal vedomym a nebyl ovladan.
iveta
je to jako
5. 12. 2012 18:20

s tím vozítkem Curiosity,taky nám NASA tvrdila že objevila něco průlomového co přepíše dějiny...a pak se dočítám, že to byla kachna ale co když né,co když nám neříkají pravdu?
Otázka je čemu věříme.
iveta
Grush
5. 12. 2012 17:57

jo ticho po pěšině...ale co když je to záměr prozatím.
Jinak jestli máš odkaz na nějaký nový článek ohledně té odpadové DNA hoď ho do komentářů.Ráda si ho přečtu.
Honza784512
Xxxx
5. 12. 2012 17:45

No ja nevím jestli to ovlivňuje DNA, ale každopádně nás to ovlivňuje :)
Iveta: Ja myslím, ze tu hranici jednou budes moci překročit. Možna kdybys ji překročila ted, tak se toho dozvíš moc... (Ale možna taky ne, nevím kam az ses dostala :P Třeba by z tebe byl atom :D )
Grush
No, možná
5. 12. 2012 17:29

by bylo lepší vyhledat potvrzující experimenty. Takováhle "bomba", pokud by jí potvrdilo víc nezávislých pracovišť, by byla přinejmenším na kulometnou řadu Nobelovek.
Zato "vědců", kteří přišli na "světoborné" objevy, je stádo, akorát že jejich věrohodnost je poněkud... slušně řečeno diskutabilní.
Osobně si neumím představit NĚCO HMOTNÉHO co bych vyndal z izolovaného systému a fotony by se tvářily jako že to tam stále je. Už jen tato nepatrná maličkost by rozmetala celou stávající fyziku včetně kvantovky. Ale nevypadá to na to, ticho po pěšině. Zdá se, že tedy někde bude chyba.
Mimochodem, vůbec není pravda že soudobá genetika považuje "statickou" část DNA za přívažek nebo odpad. To je prosím pěkně hodně staré a neaktuální stanovisko, možná stejně staré jako doba z níž pochází v článku uvedené informace...
iveta
jelítko
5. 12. 2012 14:44

ty si do toho vnesla další myšlenku ,která se vyskytuje v některých úvahach a jsou o tom psané i články.
Jedno je pro mě jisté,existuje určitá hranice,kterou člověk nesmí překročit... ale přesto si myslím,že tato myšlenka některých lidí nebude správná,ikdyž těžko říct kde je pravda.To bychom byli opravdu jako hračky...né myslím ,že to tak není, myšlenky si volíme sami.:-)
Jelitko
iveto
5. 12. 2012 14:14

to znamena,ze muzeme byt ovladani na dalku buh vi kym(z vesmiru),tedy pak nejsme za vsechno zodpovedni sami?Podle toho clanku to tak vypada,muze to byt jenom domluva nebo ziskani ruznych informaci na dalku a i taky treba ovladana osoba ktera zabiji...
iveta
Adanom
5. 12. 2012 12:27

nejspíš :-)
Adanom
:)
5. 12. 2012 12:17

Naprosty souhlas. :)

Zrovna v pondeli jsem na ten stejny clanek narazila ale nemela jsem cas si ho precist, tak jsem ho nechala otevreny a cetla jsem si ho az vcera v rannich hodimach, no a ted ho vidim tady vlozeny Tebou :-).
Jakasi synchronicita ? ;)
iveta
já bych ještě doplnila
5. 12. 2012 11:51

lidé se dokáží brzo na toto vědomí napojit a budou komunikovat jak s živým tak již dávno mrtvým vědomím.
Nic není paranormální,je to přirozené....:-)