Články

Videa

Carl Sagan - Vesmír, Nebo a peklo - (komentáře)

garias
Ja píšem slovensky :DDD
28. 05. 2012 10:00

snad sem nikoho nena ehm neurazil...





lup 7. 05. 2012 9:53
rozhodne nejde o zacarovany kruh jde pouze o ziskani energie zadarmo ale vsichni zname nazev pristroje co tohle dokaze - jedinej problem je ze mame nazev ale nemame pristroj...

Dana P. 7. 05. 2012 9:49
jiste kazdej at tahne odkud prisel - ameriku nechame indianum a ostatni se vrati do evropy a afriky ci asie
ale slovane taky nemaji ve stredni evrope co delat tak si muzete zabalit kufr a pochodovat k cernemu mori

iveta 7. 05. 2012 0:43
lidi to vedi ale predpokladaji ze to nebude za jejich zivota

garias 7. 05. 2012 0:41
zcela jiste jsou i jine moznosti zajisteni energie o kterych nemame tuseni (alespon verejnost) jinak by se mohlo zkoumani nepoznaneho odsunout do muzea a zopakovat to co rekl jeden chytrej ve stredoveku - co stalo za to objevit uz lidstvo davno objevilo

Morld 7. 05. 2012 0:27
nevim zda pouze zide rozhoduji o chodu sveta - bohati a vlivni jsou jiste vicero narodnosi

iveta 7. 05. 2012 0:17
voda nebyla neni ani nebude draha voda zadarmo jen za jeji dopravu a upravu se plati ale klidne muzete pit vodu destovou tak je taky zdarma...

garias 7. 05. 2012 0:12
ne bude doba zelezna :)

iveta 7. 05. 2012 0:11
pro zacatek by jiste pomohlo lepsi vzdelani v techto oblastech

garias 7. 05. 2012 0:05
ac se to casto nestava nemohu jinak nez souhlasit

Morld 6. 05. 2012 23:50
nebudete tomu asi verit ale tech 10 miliard darmozroutu zase nepotrebuje vas...

iveta 6. 05. 2012 22:54
mozna to bude znit divne ale voda vazne nikdy nedojde

samby 6. 05. 2012 20:29
doporucuji nastudovat neco o obdelavani pole... (14hod kazdy den to je vskutku usmevne)

garias 6. 05. 2012 11:23
clovek je neskutecne chytrej ale lidstvo je naprosto tupe...

iveta 6. 05. 2012 9:06
presunte se i s rodinou rekneme do mongolska tam je konzumni spolecnosti pramalo
Dana P.
jenomže vzpomeňte na
9. 05. 2012 18:41

pohádku...zlatem chleba neposolíš...:o)
iveta
Stormm
9. 05. 2012 14:51

cenné kovy vždycky přišli na řadu v té největší krizi.Obávám se ,že ta největší krize teprve příjde.
Stormm
pro všechny
9. 05. 2012 11:25

Zlata a stříbra se opravdu nebojte! Všichni ekonomové i burzovní makléři doporučují nákup cenných kovů, prý je to do budoucna nejjistější investice! (i když co je dnes jisté, že?) A o nemovitostech bych pochyboval. V kuloárech se povídá, že by mohl padnout systém hypoték a s tím spojené problémy by mohli znamenat radikální pád cen nemovitostí.
iveta
okolojdouci
9. 05. 2012 7:41

no a vo tom to je.....platit a platit!ovšem domnívám se ,že v budoucnu ten kdo nebude míti zlato....chcípne hlady a žízní:-((
Danuš tak honem rychle kupovat pozemky,protože jsem někde četla(jestli to je pravda)že pod povrchem se skrývá obrovský rezervoár vody.
okolojdouci
Dana P.
9. 05. 2012 0:37

Dana P. 8. 05. 2012 23:49
posledni leta se mi zda ze vetsina --logu se jen domniva...
Dana P.
tak snad
9. 05. 2012 0:16

nevyfasuju nějakou díru se škorpionem. A antropologové? Ti se stejně jenom "domnívají"...
okolojdouci
Dana P.
9. 05. 2012 0:12

Dana P. 8. 05. 2012 23:49
pokud maji antropologove pravdu o puvodni oblasi cloveka pak by asi bylo vhodne zarezervovat si kousek saharskeho pisku dokud je tam jeste volno :)
okolojdouci
iveta
9. 05. 2012 0:08

vlastni dum nemam a zpravy nijak zvlast nesleduji a kdyz uz tak jen o zahranici protoze ceska politika a sledovani co se zdrazi a jake poplatky se zavedou mi uz leta nepridou podstatne nebot je nijak neovlivnim...
Dana P.
iveto
8. 05. 2012 23:50

nemám obavy, dokud a jestli bude co zkasírovat, stane se, amen
Dana P.
okolojdouci
8. 05. 2012 23:49

...já jsem všude zdejší...haha, to jsme nakonec všichni. Tak jsem si představila, kdyby každý měl odpádit tam, odkud se sem natáhl, to by byl šrumec :o)
iveta
okolojdouci
8. 05. 2012 23:22

a pokud to páni poslanci neschválili loni....tak si to nechají na pozdější dobu,ovšem jsem přesvědčená že si to nenechají ujít!protože zas budou mít s čeho dojit.
iveta
okolojdouci
8. 05. 2012 23:16

zřejmě neposloucháš zprávy,protože by si věděl, že páni poslanci už špekulují o tom, že chtějí zpoplatnit i soukromou studnu.
A pokud máš dům,tak musíš vědět že ti občas nenápadně přistane v poštovní schránce upozornění od firmy,která ti skontroluje kvalitu vody.Tím pádem nenápadně zjišťují kdo má a kdo nemá studnu aby ti pak mohli tu tvoji pěkně napíchnout na vodoměr.:-)
iveta
okolojdouci
8. 05. 2012 23:06

já vlastní dům mám,mám vlastní studnu a vlastní odpadní jímku.
Nevím jak u vás ale u nás to funguje tak že i přesto ,že mám tyto výhody,tak platím za dešťovou vodu.Jestli platím za distribuci nebo za vodu není podstatné,podstatné je ,že se platí a platit bude.
Jinak...obávám se ,že brzo budu platit i za vlastní vodu ze studny.
Ale tohle opravdu teď není důležité,protože já pouze konstatovala,že za pitnou vodu jako takovou jednou budem platit zlatem,protože ji bude málo a o tom můj příspěvek byl.
okolojdouci
Dana P.
8. 05. 2012 22:59

Dana P. 8. 05. 2012 22:36
pak bych doporucil v zaveti uvest zadost o zpopelneni s naslednym rozptylem ze stratosfery - pak bude platit veta korenarky z pohadky Byl jednou jeden král "Já jsem všude zdejší!" :))
okolojdouci
iveta
8. 05. 2012 22:51

iveta 8. 05. 2012 21:54
vsude tam kde nepijou vodu z reky ci pramene se plati za to ze nekdo pitnou vodu doda a "znecistenou" vodu odvede proto jde o vodne(od vodovodu) a stocne(od stoky) v obou pripadech jde o platbu za transport vody nikoliv za vodu samotnou a pokud mas vlastni dum s vlastni odpadni jimkou a vlastnim zdrojem vody nemusis platit ani vodne ani stocne proto mnoho lidi dnes uprednostnuji soukrome vrty ci studny na vodu pro svuj dum ve snaze usetrit poplatek za vodne jednou pro vzdy
jem si naprosto jist ze tu bude voda dele nez clovek a az se ze slunce stane rudy obr a vsechna voda se odpari nebude na planete nikdo komu by to vadilo...
Dana P.
okolojdouci
8. 05. 2012 22:36

jo, to kdybych věděla. Jedna z větví rodinných přišla po husitských válkách, byli to čeští bratří vyhnaní z Čech a usadili se na Moravě. A taky mám snad předky německé a čertví, jestli nemám geny nějakého Švéda či jiného (nadrženého) válečníka...:o)
Sylvia
Iveta
8. 05. 2012 22:27

U nas sa teda tiez plati za vodu, takze mozno niekde je zadarmo. Je uplne jedno, ci sa plati za jej upravu alebo za samotnu vodu, ale sa za nu plati. Aj samotna elektrina je len polovica z ceny, ostatne je distribucia atd....Ale mozno niekto obchadza dazdove kaluze a nabera odtial...
iveta
okolojdouci
8. 05. 2012 21:54

Mongolsko je krásná země,byl si tam někdy:-))
Jinak jsem nepochopila jak si to myslel s tou drahou vodou?
Já jsem mluvila o tom, že za "obyčejnou"vodu se bude jednou platit zlatem.
Jinak tedy nevím jak u vás ale u nás se platí bohužel i za vodu děšťovou,která stéká za střechy do okapů!Říká se tomu vodné a stočné....protože voda s okapů odtéká do kanalizace.:-)
Jinak bych si opravdu nebyla tak jistá, že voda tu bude věčně!
okolojdouci
Sylvia
8. 05. 2012 21:38

Sylvia 8. 05. 2012 21:05
jedine co sem v prispevku nepochopil byla poznamka o kambodzske historii o ktere vim opravdu prd a netusim jaka je tu souvislost v "navratu k prirode" ve spojeni s partou rudych khmeru kdy z pohledu nerudeho kambodzana muze znamenat leda ono "prach jsi a v prach se obratis" coz je opradvu absolutni "navrat k prirode"... ale treba mi samby objasni kde je souvislost
Sylvia
Okolojdouci
8. 05. 2012 21:05

To by som sa skor mala spytat, preco by si to mal niekto studovat, prispevok bol o niecom uplne inom a jedno ci spomenul 14 hodin na poli alebo nosit postu na koni. Ci 14 hodin alebo 5, denne alebo raz do roka bolo nepodstatne. Islo tam skor o to, ze niekto moralizuje nad niecim a tym padom kaze vodu a pije vino, takze odporucanie studia na polnohospodarstvo bolo irelevantne. Tak ste teda nepochopil ten prispevok, staci povedat....
okolojdouci
Sylvia
8. 05. 2012 20:56

Sylvia 8. 05. 2012 20:14
jiste muzete pracovat na polich 14hodin ale co tam budete delat je vec jina ale verte ze i ve stredoveku se proste jen zaselo (tedy pole se pripravilo na setbu a vlastni seti coz klidne dalo i 14ti hodinove "smeny") a koncem leta(podle druhu rostliny a polohy kraje) se sklidilo a pole se pripravilo na zimu(co take obnaselo 14hodive "smeny" a jiste i delsi) avsak po zbytek vegetacniho roku kazde pole fungovalo i bez cloveka ale jak pisete kohoto vlastne zajima tedy proc se o tom vlastne zminujete...
okolojdouci
Dana P.
8. 05. 2012 20:44

Dana P. 8. 05. 2012 18:59
vzhledem k tomu ze vetsina keltu do ceskych luhu a haju prisla z nemecko francouzkeho pohranici je cil cesty celkem jasny ale pokud se radite ke halstatske casti keltu pak doporucuji jizni rakousko avsak pokud vas rod je prevazne moravsky pak asi nalezite spise k illyrum a vase domovina bude v oblasti byvale jugoslavie...
pravdepodobnost ze vasi predkove jsou kelti je cca 1/1000 protoze vetsina keltu prchla do dnesni britanie a co zde zustalo muselo celit germanum vandalum slovanum a jinym narodum ci kmenum co pres nase uzemi prevalilo sva vojska a lid...
Sylvia
Okolojdouci
8. 05. 2012 20:14

Jasne, niekto tu obrazne povie, ze nebude 14 hodin pracovat na poli a hned si bude studovat polnohospodarstvo a nejaku literaturu, ktora je uplne cloveku na nic, ked pointa bola niekde inde ze? To si tomu nerozumel jak to mysli, alebo to len hras? Alebo ked vsetko vies, vsetko znas, tak mu to vysvetli, preco by clovek 14 hodin na tom poli nemohol stravit napr. v stredoveku, ale koho to zaujima vlastne...
Dana P.
okolojdouci
8. 05. 2012 18:59

já se počítám mezi Kelty, kam mám teda odpochodovat? :o(
okolojdouci
nekolik postrehu
8. 05. 2012 16:58

snad sem nikoho nena ehm neurazil...

lup 7. 05. 2012 9:53
rozhodne nejde o zacarovany kruh jde pouze o ziskani energie zadarmo ale vsichni zname nazev pristroje co tohle dokaze - jedinej problem je ze mame nazev ale nemame pristroj...

Dana P. 7. 05. 2012 9:49
jiste kazdej at tahne odkud prisel - ameriku nechame indianum a ostatni se vrati do evropy a afriky ci asie
ale slovane taky nemaji ve stredni evrope co delat tak si muzete zabalit kufr a pochodovat k cernemu mori

iveta 7. 05. 2012 0:43
lidi to vedi ale predpokladaji ze to nebude za jejich zivota

garias 7. 05. 2012 0:41
zcela jiste jsou i jine moznosti zajisteni energie o kterych nemame tuseni (alespon verejnost) jinak by se mohlo zkoumani nepoznaneho odsunout do muzea a zopakovat to co rekl jeden chytrej ve stredoveku - co stalo za to objevit uz lidstvo davno objevilo

Morld 7. 05. 2012 0:27
nevim zda pouze zide rozhoduji o chodu sveta - bohati a vlivni jsou jiste vicero narodnosi

iveta 7. 05. 2012 0:17
voda nebyla neni ani nebude draha voda zadarmo jen za jeji dopravu a upravu se plati ale klidne muzete pit vodu destovou tak je taky zdarma...

garias 7. 05. 2012 0:12
ne bude doba zelezna :)

iveta 7. 05. 2012 0:11
pro zacatek by jiste pomohlo lepsi vzdelani v techto oblastech

garias 7. 05. 2012 0:05
ac se to casto nestava nemohu jinak nez souhlasit

Morld 6. 05. 2012 23:50
nebudete tomu asi verit ale tech 10 miliard darmozroutu zase nepotrebuje vas...

iveta 6. 05. 2012 22:54
mozna to bude znit divne ale voda vazne nikdy nedojde

samby 6. 05. 2012 20:29
doporucuji nastudovat neco o obdelavani pole... (14hod kazdy den to je vskutku usmevne)

garias 6. 05. 2012 11:23
clovek je neskutecne chytrej ale lidstvo je naprosto tupe...

iveta 6. 05. 2012 9:06
presunte se i s rodinou rekneme do mongolska tam je konzumni spolecnosti pramalo
lup
do diskusie
7. 05. 2012 9:53

Je sice krásne vymyslieť nové technológie, používať nové energie, ale treba si uvedomiť, že aj na tieto vynálezy treba nejaké suroviny, ktoré sú vyčerpateľné. Treba si uvedomiť, že aj najmodernejšie technológie dokážu znečisťovať životné prostredie, pretože sa nejako musia vyrobiť, po použití zneškodniť. A všetko to stojí energiu. Podľa môjho názoru ide o začarovaný kruh.
S pozdravom LuP
Dana P.
jeví se, že co
7. 05. 2012 9:49

kdysi nedokázal Čingischán, se lidem z východu daří bez jediného výstřelu. Přirozeně při "přemnožení" hledají nová místa a zaplavují Evropu, severní Ameriku. Zajímavé, že se nehrnou do chudé Afriky či Laninské Ameriky? Austrálie si taky hodně střeží, koho vpustí, tam mají sebezáchovný pud zachovaný, což je hodně zajímavé vzhledem k tomu, že mají s námi společné kořeny.
Příroda vždy má autoregulační schopnost. Když se přemnoží nějaká skupina zvířat, vzroste počet predátorů, aby byla zachována rovnováha. My tím, že myslíme, jsme dokázali nalézt účinné léky a další prostředky pro prodloužení délky života. Na jednu stranu brečíme, jak je nás moc, přitom udržujeme při životě lidi, kteří by v přírodě již dávno přirozeně zemřeli, dokážeme přivádět na svět další lidi pomocí "in vitro" atd
Stormm
garias
7. 05. 2012 9:29

Už nacisti vymysleli technologie, které fosilní paliva napotřebovali a i po výkonostních stránkách byli více než dostačující! V trezorech mocných je takových technologií zavřených jistě dost a dost, ale proč je používat, když produkce a těžba ropy je tak výhodný obchod?
iveta
garias
7. 05. 2012 0:46

jsem přesvědčena že rozhodně nějaké existují,jenom je neumíme pojmenovat,využívat a nevěříme v ně.
iveta
garias
7. 05. 2012 0:43

v tom je právě ten problém....to je ta nenasytnost lidí.
Jen se obávám aby pak nebylo pozdě až zjistí, že není s čeho brát.
garias
iveta
7. 05. 2012 0:41

Je to možné. Možno skutočne existujú energie, o ktorých zatiaľ nemáme poňatia.
iveta
garias
7. 05. 2012 0:40

nebyl by problém,pokud by vědci brali v potaz co jim říkají paranormální jevy.
Paranormální jevy jsou totiž ty neznámé energie,které bychom neměli zatracovat.
garias
iveta
7. 05. 2012 0:39

Rozhodne plánujú ešte čo najdlšie zarábať na vyťažovaných surovinách. Pokým to pôjde. Aj keby tu zosadli mimíkovia a dali nám neviem čo, stále bude človek ťažiť a predávať aby zbohatol.
iveta
Morld
7. 05. 2012 0:34

zapoměla jsem dodat....nejspíš ti Židé už zasedli a zapálili si ten doutník.
garias
..
7. 05. 2012 0:34

Tu je ďalší zaujímavý..trochu iný mechanizmus...

http://www.youtube.com/watch?v=-bwtgnr1Fm4&feature=related

Tu je zasa myšlienka zadarmo pohonu napríklad vlakov...Títo dvaja chlapci demonštrujú magnetický pohyb telies :)

http://www.youtube.com/watch?v=Vo2-Qb3fUYs


Iná zaujímavá myšlienka

http://www.youtube.com/watch?v=6cxr42vB3m8&feature=related

Možností je veľmi veľa..doslova milióny. Treba začať serióny výskum, aby sme mali vodu, prúd a pohon zadarmo celé ľudstvo.

http://www.youtube.com/watch?v=yCiQAEyKa1I&feature=related


Toto je základný princíp myšlienky večných samohybov.

Rotory, ktoré sú odpudzované magnetickým poľom, z určitej strany tieneným.

http://www.youtube.com/watch?v=vUcWn1x3Tss

Ľudia špekulujú, ale zdá sa, že spraviť taký mechanizmus, nieje nič jednoduché. V prvom rade musíme pochopiť povahu hmoty a polí. Gravitačného, magnetického a ako na seba častice pôsobia. To bude trošku problém :D
iveta
Morld
7. 05. 2012 0:31

smutné... ale máš pravdu!
Morld
:-)
7. 05. 2012 0:27

já ani ty toho asi moc nedocílíme. Pokud je, ale nějaký legendární žid nebo židé:D co sedí okolo stolu a v kouři doutníků bezcitně kalkují s osudem lidstva. Tak ti by si stímto problémem mohli poradit:-) a nemají zrovna málo prostředků. Římský klub už před nějakou dobou vypracoval správu, ve které se píše, že optimální populace pro automatizovaný svět budoucnosti je 800 mil.
Pokud nikdo takový není:D je tu ještě pořád příroda, která se nás může kdykoliv zbavit nadobro. Je to skutečně dokonalý autoregulační systém, ve kterém se opravdu nevyplatí podvádět!
iveta
garias
7. 05. 2012 0:25

už teď si myslím, máme dost jiných způsobů co se týká výroby energie.
Jenom to zatím nepustí do éteru,protože jim s toho dobře kape ale to snad všichni víme.

garias
..
7. 05. 2012 0:24

Niektorí ľudia sa už pokúšajú o večné samohyby...ktoré by generovali energiu zadarmo a večne.

Napríklad tento samohyb funguje!

http://www.youtube.com/watch?v=FLek_3Hpwus


To je skrátka rotor, ktorému nedodávaš energiu, ale vyrába si ju sám na vlastný chod a vyrába plusovú ktomu, ktorá pohýňa napríklad generátor elektrického prúdu. Ak vynájdeme prístroj, ktorý to bude spĺňať napríkald na výkon 1 kilowatt aspoň, sme za vodou ! :D

Tento prístrojček má možno výkon 101 percent. To je stále málo :)
garias
iveta..
7. 05. 2012 0:19

VERÍM TOMU !!! :D
garias
iveta
7. 05. 2012 0:19

Ak budeme ťahať vodu z oceánov...na nejaké motory na magnety, ktoré sa točia zadarmo sto tisíc rokov...bude voda stáť 0 euro za 1000 kubíkov :D
iveta
garias
7. 05. 2012 0:17

voda bude teprve drahá!!!
myslím ,že ti na to ani ty super technologie nepomůžou.
garias
...
7. 05. 2012 0:12

technológie sú našou jedinou šancou !!! Už dávno mali jazdiť všetky autá na batérie. Flákame sa ako ľudstvo. Všetci na to kašleme. Musia sa zaviesť stovky výskumných laboratórií na hľadanie mechanizmov večných samohybov. Nutne musí prísť na niečo, a musí to byť perfektné.
Inak sme nadobro stratení !!! Ak snkončí urán, ropa...nemáme elektriku, pohon a je tu PRAVEK - doba kamenná !!!
iveta
Morld
7. 05. 2012 0:11

svým způsobem máš pravdu...jenže jak chceš docílit toho aby se ti z východu a Afriky nemnožili?
Chceš je sterilizovat?nebo provést selekci?
Ten bude žít a ten zase né....nebo si snad myslíš, že dostanou rozum a přestanou s tím?
Plánuješ jednoho potomka?to taky není zrovna nejvhodnější pro nás(asi bychom vymřeli) ale samozřejmě je to tvoje věc.
Já mohu posuzovat,mám jen jednu dceru...věř, že toho dnes lituji, že jsem neměla ještě jedno.
garias
Morld
7. 05. 2012 0:07

Ani zníženie počtu obyvateľov nič nevyrieši...suroviny sa tak či onak minú ako som tu hovoril v predošlom príspevku.
garias
iveta
7. 05. 2012 0:05

V tomto čistou náhodou nesúhlasím. Čo sa týka vody. Dobre, chápem čo tým myslíš, že čo sa týka vody, je drahá, treba šetriť. To je OK, vporiadku :)
Ale dôležité je to, že voda je tu neustále. Točí sa v kolobehu. Prúdi dookola a vpostate sa nedá minúť.

Pre nás je najdôležitejšie vynájsť také technológie, aby sme napríklad tú vodu nekonečne dlho čerpali z oceána napríklad.
Pretože ropa, urán, uhlie, plyn, to všetko raz určute dôjde.
Súhlasím treba šetriť, ale najväčšou priroitou by mal byť výskum nových technológií.

Napríklad nejaké motory otáčajúce sa ako večné samohyby povedzme na báze magnetov, by spôsoboli taký bum vo vývojy ľudstva, že sito sotva dokážeme predstaviť.

Voda zadarmo! Magnetické motory by ťahali vodu z oceána a premieňali na pitnú vodu odparovaním solí.

Autá na večný pohon.

Generátory na večný pohon - eletrika zadarmo. Nieje potreba plynu, uhlia.

Večný pohon všetkých dopravných prostriedkov. Nieje poterba ropy ani vojen pre ňu. Ropa dostáva nulovú cenu.


Takéto motory by bolo možné využívať hocikedy, hocikým a HOCIKDE (trebárs na púšti, sibíri apod) a pracovali by večne na spôsobe voľnej energii, ktorá by bola čerpaná z medzičasticovej energie hmoty.

V súčastnosti využívame jednu miliardtinu energie hmoty pri spaľovaní. Slnko svojimi termonukleárnymi reakciami spotrebúva 1 tisícinu energie hmoty.

Keby sa nám podarilo vytvoriť takéto motory, nastala by taká zmena života na planéte, že je to mimo mojej fantázie.
Ľudia by sa stali relatívne nezávislými a nemuseli by platiť 400 euro mesačne na teplo, vodu apod.
Pohon áut - večný. Čistota planéty - dokonalá. Oteplovanie globálne - nulové. Vojny pre suroviny - bezvýznamné. Technológie večných samohybov možné použiť v krízových oblastiach - po zemetrasení, hurikánov, pomohli by okamžite miliónom ľuďom. na zemi by bol koniec hladu a smädu, pretože motory na večnú energiu by ťahali vodu a zavlažovali celé oblasti púští, ktoré by zúrodnili a jedlom zásobovali všetkých ľudí. Atď atď...


Proste JEDINÁ NáDEJ civilizáie je v technológiách. Nepomôže nm morálka !!!!!!! Nepmôže nám dobré srdce, ani šetrenie. Nepomôžu nám núdzové stavy a opatrenia. SUROVINY onelho skončia...my potrebujeme super technológie !!!
Morld
:-)
6. 05. 2012 23:50

nevím jak vy, ale já na zemi nepotřebuju 10 miliard darmožroutů. V dalším množení není jakákoliv výhoda. Neplánuju víc jak jednoho potomka. Pokud si to neuvědomíme nechť zhyneme jako výstraha pro budoucnost! Kdyby nás bylo ve městě 10x méně... nic by se nestalo! vubec nic! vlastně ano. Nemusel bych se ohlížet kolik vypustím vody a spálím elektřiny.. nemusel bych se ohlížet kvuli hlouposti, nenažranosti a pudovosti neuvědomělých rozmnožovačů z východu a Afriky. Žádná ekologie nikam nevede pokud se budeme množit jako hmyz. Prominte pokud jsem urazil někoho s 10 ratolestma, ale zamyslete se nad tím. Samozřejmě toto není až tak západní problém. Jdu sí dát svou 3x sprchu, a na černoušky nepošlu ani korunu! Řešení složitostí jsou mnohdy tak jednoduchosti...
iveta
samby
6. 05. 2012 23:04

mám pokračovat?
To jsem ještě nedošla k energiím,které tu jsou.
Vždyť je tolik možností jak planetě ulehčit,proč nám to těch pár lidí, nedovolí?
Mají s toho přeci PENÍZE!!
Ty taky jednou dojdou,stratí na hodnotě....
Pak teprve příjde doba výměnného obchodu a budete makat na tom poli o kterém jste mluvil aby jste uživil rodinu.
Takže jen tak dáál :-))
No tak hlavně, že máme co jíst!
iveta
samby
6. 05. 2012 22:54

myslela jsem přírodní zdroje,třeba vodu.
Kdo si dnes váží "obyčejné" vody?
Nemusím snad rozepisovat jak se s ní v dnešní době zachází.
Jak ji máme všichni pěkně doma,stačí přeci otočit kohoutkem a už teče....jenže ona taky jednou dojde.
Jak se zachází krásně s potravinama?...jsou přeplněné popelnice,smetiště jsou narvané ovocem....hlavně, že jsme na ně před nedávnem stáli na Vánoce fronty(a to nejsem komunista a nikdy jsem nebyla!!)
Hlavně, že nám miliony lidí umírá hlady.
Hlavně ,že máme čistý vzduch,čisté moře,zdravé lesy....a všichni se máme táák rádi!
Zvířata jsem vzpoměla s toho důvodu, že rozhodně těmito zdroji neplýtvají.
Mohl by jste oponovat tím,že zvířata kdyby měli vymakaný mozek jako my...dělaly by to saméé,zaplať pánubohu, že tomu tak není,protože bychom tu už nebyli.
garias
Samby
6. 05. 2012 21:06

Ja so mivetu pochopil tak, že skôr myslí prírodné zdoje, dary zeme...
samby
iveta
6. 05. 2012 20:29

a co lidé potřebují a co ne? Počítač a internet? Sama ho používáte takže ho buď lidé potřebují nebo kážete vodu a pijete víno, většina lidí auto, mobil, počitač, internet, oblečení, knihy(které mají ohromný ekologický dopad(větší než výroba elektroniky)), potřebuje, je to součást moderního člověka. Na dnešní dobu můžeme nadávat jak chceme, ale gramotnost je dnes na obrovské úrovni, zdravotnictví také, stejně tak svoboda. Pak přijdou lidé, živící se pseudovědeckými přednaáškami(nemyslím sagana), co káží jak je všechno moderní špatné, ale sami si užívají výdobitků moderní civilizace. Nevím jak vám ale mě by se zrovna nezamlouvalo dřít se čtrnáct hodin každý den na poli, nikdy se nepodívat dál než pár km od místa narození, plodit děti jak na běžícím pásu protože 4/5 umřou než se budou moct zapojit do otročiny na poli a umřít ve čtyřiceti a to ještě když budu mít štěstí se tak vysokého věku dožít a ještě vypadat jak dnešní osmdesátníci, jediné co by to ulehčovalo by byla nevzdělanost, takže by mi takovému člověku přišlo normální, tudíž se vlastně vrátit do zvířecí formy.

PS:všem fandům návratu k přírodě, doporučuji nastudovat něco o rudých khmérech.
garias
..
6. 05. 2012 11:23

Ja dúfam, že je to len prechodný stav a že človek teraz dieťaťom po istom čase zmúdrie a stane sa rozvážnejším dospelým.
iveta
....
6. 05. 2012 9:06

konzumace a zase jen konzumace,jsme rozmazlení až to není hezké....však ona nám to matička Země vrátí s plnou parádou...dokud lidé nezačnou rozlyšovat co potřebují a nepotřebují k životu,bude na tom naše planeta hůř a hůř.Měli bychom se opravdu probudit!!
Jediná rozumná bytost na této planetě je zřejmě zvíře!
Zvíře přesně rozlyšuje co potřebuje a co né....
Je mě s toho těžko u srdce!!