Články

Videa

GHI-Gate to Hell - (komentáře)

Zbyněk P
Pro Ivet
17. 08. 2009 15:28

Nemohu s Vámi souhlasit v jednom bodě. Nechtějme či nemějme snahu zkomercializovat či položit astrální jevy na úroveň aktrakcí. To jedině může námi sledované oblasti jen a jen ublížit. Slovo "Tajemno" spočívá také v tom, že se vlastní děje či akty tají (tedy nezprofanovávají se), a tím více následně získávají na své tajuplnosti. Nechtěl bych se dožít té doby, kdy průvodce na hradě sdělí : "Za odměnu, že jste k nám přišli, a že jste zaplatili svtupné, tak Vám předvedeme a ukážeme i strašení." Tak to by byla hrůza. Jsou věci, či děje, kterým pomáhá reklama. Ale oblast duchovna, či astrálních dějů do toho nepatří. Přeji hezký den. Zbyněk P.
garias
Ivet
17. 08. 2009 13:40

myslím, že Ivet to vystihla absolútne dokonale. Bezpodmienečne s tebou súhlasím do napodrobnejších detailov. Všetko to skutočne vypadá na skvelý herecký výkon... Na pekné zábery ako z hororu... Na chovanie a opisy, ako zo strašidelných príbehov... To je ale asi tak všetko :DD
Ivet
hmm...
17. 08. 2009 8:21

Opravdu si myslíte, že GH toto všechno dělají zadarmo? Nikdy vás nenapadlo, že právě tyto dokumenty mohou být jen zaplacené reklamy s účelem přilákat více turistů do míst opředenými nějakou záhadou? S tím, že jsou GH z USA, to nemá neprosto nic společného, kdyby něco podobného natočila skupina Čechů, stavěla bych se k tomu naproso stejně. Věřím, že hrad Houska nějaké tajemné síly ukrývá, ale způsob, jakým je prezentována na tomto videu, se mi vůbec nelíbí. Takovouto reklamu dle mého názoru hrad Houska nepotřebuje! Ta slečna na tom videu evidentně přehrává, toho by si nevšiml snad jen slepý, pokud by skutečně měla takový strach a dávala ho takto najevo, tak ve skupině lovců duchů nemá co dělat!! Všichni se na tom videu chovají a tváří, jako když si malé děti potmě vyprávějí strašidlené příběhy, jejich chování mi nepřijde ani trošku profesionální.
mandy.w
nedá mi to
13. 08. 2009 23:25

musím reagovat na komentáře,které mě opravdu pobavily.Zkuste si rozumně položit otázku,jestli by podobné reakce způsobilo zde zveřejněné ČESKÉ video,natočené podobným stylem.Myslím že absolutně nikdo by se nepozastavoval nad tím kolik si tím tvůrce vydělá a vůbec finanční otázka věci.Je to totiž typicky česká reakce pošlapat okamžitě snahu někoho jiného,zvláště pokud dotyčný má techniku,kterou já nevlastním,pokud má peníze na projekt,které já nevydělám,pokud má tým,který mi chybí.Vy všichni kteří se o něco snažíte,kteří jste dokázali vůbec zrealizovat výpravy s technikou o jaké já jen sním,vy všichni jste banda zhulenejch podvodníků a děláte jen z lidí blbce a kdybych já měl a mohl, tak vám to natřu!Měli byste se nad sebou zamyslet a případně udělat něco proto aby jste mohli zkusit oslovit lidi něčím reálným a průkaznějším a ne plivat po těch kterým se to vede.Ať už je tam zachyceno cokoliv(já jsem tam nic převratného tedy neviděla)tak je jen dobře,že byla Houska takto ve světě prezentována a tudíž se zase trošičku můžeme zviditelnit a přivézt sem další lidi a s nimi i peníze,které Houska určitě potřebuje.česká xenofobie je narozdíl od duchů přímo hmatatelná a z vašich komentářů přímo sálá.Lidi neblázněte.Vždy´t vám nikdo nic nebere a hlupáka ze sebe dělá každý sám.Toto video navíc ani není určeno pro českou projekci,ale pro amíky a je natočeno stylem jaký se líbí americkým divákům a jak ho chtějí mít oni.Nikdo vám ho nijak nepodbízí a vyhledali jste si ho sami.Fandím všem podobně založeným skupinám a obdivuji jejich vášeň s jakou se honí po světě za něčím takovým,a pokud se budou honit po čechách budu jenom ráda.Kromě propagace nabízejí inspiraci pro nás všechny a můžeme se prostřednictvím takových dílek podívat někam,kam bychom se nikdy (tedy já určitě ne)nedostali.(půdy,sklepení ap.)Tak prosím potlačte závist a uvažujte rozumě a reálně,vy páni soudci z lidu:)
garias
vyjadril by som sa
7. 08. 2009 14:20

nie moc príjemne - skôr ako dravec, z očí do očí... Naozaj si tvorcovia filmu myslia, že Európa je tak blbá ako Amerika?
Pojedač
:(D
6. 08. 2009 22:12

čakal som ze tam budu lietat demoni a tak :D ale ten kamen určite niekto odhodil naspat lenže aj tak to neni moc presvedčive
SedRicK
Na
5. 08. 2009 14:08

mnoho diskuzích jim to také plno lidí vyčítá.
garias
možné to je
5. 08. 2009 13:50

stále si ale myslím, že sa lovci duchov snažili prislabo príjsť tejto záhade na koreň.
SedRicK
Nedalo
5. 08. 2009 12:53

mi to a pouštěl jsem si to pořád dokola. Přečetl spoustu diskuzí o tomto díle a podle mě jsou tu 3 teorie . 1) Tím jak hodil kámen mohl nějakým způsobem uvolnit omítku a ta spadla nebo prostě ten kámen, co hodil spadl na nějaké místo a po chvilce sjel o něco níž. 2) mohl vystrašit nějaké zvíře(holub, netopýr, myš), které se leklo a shodilo odněkud kus kamene a 3)mohl to být skutečně duch. Kámen nebyl tak těžký, a mohl být od někud posunut případně ho duch, Houska je velmi zvláštní místo s neobyčejnou energií, které může duchům dodávat víc energie.
garias
PS
5. 08. 2009 7:22

malo tam na konci byť horizontálny samozrejme. Takmer vertikálny bol ten hod kameňom...
garias
milý sedrick
5. 08. 2009 7:20

ak sa niekto rozhodne natáčať film a tvrdidť pri tom, že je lovcom duchov a SKUTOČNE sa jedná o ducha pri vrhnutom kameni, potom je na ŇOM aby sa pokúsil dokázať svoju verióznosť a nie na nás, ktorí máme o tom veľké pochybnosti. Film ma absolútne nepresvedčil. Herecký výkon je dobrý, výrazy osôb sú vynikajúce, tak isto aj ich správanie ale opísal by som to asi takto. Zoberme si rozprávku, kde je malý Janko v nebezpečenstve. Keď sa na to díva malé dieťa má o Janka strach :D. Ak sa na tú istú rozprávku pozerá starší človek, vie že ten Janko aj tak na konci vyhrá a že sa nemusí oňho báť? Čo sa snažím povedať je to, že keď máš o niečo viacej skúseností ako tvorcovia filmu predpokladajú, potom ten film pre teba nič neznamená a odhadneš aj koniec filmu skôr ako nastane :D. Zábery, skutočné zábery duchv sú dlho trvajúce práce, v oblastiach, v domoch, kde je vysoká aktivita, a málokedy sú zábery z hradov a z podobných priestorov. Z takýchto miest sú takmer vždy verbálne opisy, či dôkazy. A ešte medzi najzákladnejšie prejavy ducha nepatrí už samotný pohyb hmotou. To predsa vie každý, kto sa čo i lne trochu zaoberá duchmi. Hmotou a to navyše zvislým pohybom hore. Pretože duch musel kameňu udeliť hybnosť šikmo hore. Pokiaľ sa vie sú pohyby duchmi vedené hore nesmierne energeticky náročné. Čo sa týka pohybu je to takmer vždy vertikálny pohyb - posúvanie, šúchanie, otočenie, pohnutie... Ale kto vie, možno tí lovci narazili na neobvyklého ducha, ktorý sa rozhodol zmeniť spôsob prejavu ducha a začal hádzať šutre :D
SedRicK
Myslím,
5. 08. 2009 1:14

že jste moc paranoidní a za všim vidíte spiknutí, podvody apod. Podle mě je to jen souhra okolností. V jiných dílech, kde se objevilo něco podobného šli tomu vstříc.Samozřejmě záleží na lidech, každej je jinej. Kdyby tam byl někdo jiný tak by tam třeba šel. Pokud jste si všimli tak za 1) ta holka byla zelenáč a nechtěl jí tam nejspíš nechat samotnou 2) ta podlaha při pohledu nevypadala moc stabilně 3) jak jsem již psal, stejně nikdo z nás nemůže dokázat jestli to někdo hodil nebo ne. A že v tomto pořadu hraje roli psychologie, o tom neni pochyb. Pro mě otravná přidaná hudba , zvuky a obrázky se snaží navodit diváka do trochu toho strachu. Ale označit toto za podvod, už by chtělo víc důkazů než jenom subjektivní pocit.
aPi
Souhlas
4. 08. 2009 23:04

--->garias: Nemůžu nic, jen souhlasit:)Naprosto sdílím Tvůj názor:)...Když už lovec duchů tak beze strachu...Tihle ho dávali najevo až moc, což je spíše divadýlko na diváky než opravdový strach...Dobře se hraje strach, když víte, že ve tmě před vámi není duch, ale někdo od vás, který háže kameny..Správnej ghost hunter by se neměl bát a jít kupředu hlava nehlava...Tihle jen natáčeli navzájem svý rádoby vyděšený ksichty a všechno kolem bylo tabu...Taky o to spoustě lidí jde-vidět jiný lidi jak se bojí a to je uspokojí a pak už věří různým věcem:D
garias
všetci tu rozprávate
4. 08. 2009 18:05

o tom, že sa tam mali rozutekať. Verte mi alebo nie, abi vy by ste sa nemseli rozbehnúť byť na ich mieste :D. Všimnite si dobre, čo sa stane, keď dvojica ghosthunterov dorazí ku tomu priestoru, kde údajne poletovali kamienky. Muž stúpi na podlahu a tá jemne zapraská. V tom sa zasekne, a pomaly skúma jemnú a nedôveryhodnú podlahu. Nejde ďalej, lebo sa bojí, že by sa nebodaj mohla prepadnúť. To je prosím docela dobrý psychologický ťah na diváka. Skrátka navodenie pocitu, že nikto tam nemohol ísť, lebo by pochodil rovnako ako on. Tak isto by cítil slabú podlahu a nemal by odvahu ísť ďalej. Takže týto slávni lovci duchov dokázali neprítomnosť človeka pri hode kameňom ešte skôr, ako ten kameň vobec vyletel :D. Toto sa používa veľmi často, a len veľmi ťažko dokážu týmto oklamať skúseného pozorovateľa. Skrátka, navodenie situácie a následne udalosť, ktorú si sami už pred sebou dokážete, že je reálna. Ako ďaľším faktom je to, že pri rozhovoroch a pri opise hradu sa týto lovci vôbec neobzerajú a nevenujú pozoronosť okoliu, napriek tomu, že je docela možná i taká varianta, že práve v ten moment sa môže nejaký duch prejaviť. Skrátka je to iba natáčané a duchovia majú prísť vo vhodnú chvílu. Povedal by som vtedy, keď zaklapne klapka s nápisom ghosts-now :D. Taktiež si dobre pozrite ake výrazy majú týto skúsení lovci :D. Tie ma pobavili asi najviac. Stalo sa vám, že ste boli sám na strašidelnom mieste a mali ste strach? Veľký strach? Mne áno. Viete čo nasleduje po veľkom srtachu, kde si cítite ako vám srdce bije až v trenkách? Nasleduje veľké zopretie, a silný pocit bojovnosti. Čím viacej sa ocitnete v takej sitácii tým viacej sa učíte byť silným. No týto vraj skúsení lovci duchov vyzerajú ako by mali v tých trenkách teda poriadne na... :D. Tak isto nebude ťažké uhádnúť prečo majú taký strach, prečo tá hudba, prečo ukazujú strašidelné miesta. Správne, je to kvôli vám, kvôli divákovi a jeho pocitu, že to vypadá na skvelé lovenie duchov :DD. Realita je však troška iná...
Vangelizz
Neprofesionalita
4. 08. 2009 14:41

Ja uz ziju nejakou dobu v Anglii a tady se to Ghost Hunters jenom hemzi a to je prosim profesionalita. Tenhle porad a parta debilku, co jenom stoji ve tme, septaj a delaj, ze neco vidi nebo slysi me nenadchla. Presne jak uz jsem niz psal o tech kamenech. Ze tam teda nebezel se svetlem a kamerou dokazat divakovi ( a hlavne sam sobe - kdyz jsem Ghost Hunter ), ze tam nikdo a nic neni, kdo by ten sutr hodil nazpet. Stoji tam jak nema vycitka, septa, cumi do tmy a co jako .. tenhle porad je jak strom ve vetru - jednou tak, jednou tak. Ten pubertak, co hazel ty kameny mi prijde uplne mimo misu, ten si z toho snad jenom delal prdel. Proste porad a banda uplne o nicem. A to prosim na duchy smrtelne vazne verim. Tohle je ale fakt fraska, ktera nic nedokaze a kdyz uz teda, tak ani nic nevyvrati. Konec otevrenej, vysledek zadnej a dukaz taky ne.
GingerXX
Hannibal Kingovi
4. 08. 2009 12:43

Já bych tam taky nešla, jenže my si taky neřikáme Ghost Hunters. Až si tak budu řikat, tak tam půjdu, ať budu posraná nebo ne. Když jsem v osmnácti na táboře stála na stezce odvahy sama a kolem mě v lese cosi chodilo a funělo, taky jsem nezdrhla, protože jsem tvrdila, že se nebojim. A pak taky kvůli dětem, aby tam nezůstaly samy. A tihle filmaři to dělají kvůli divákům, tak by to měli dělat se všim všudy a naplno.
GingerXX
SedRickovi
4. 08. 2009 12:42

OK, díky
Hannibal King
.
4. 08. 2009 0:21

já nevim, ale, kdybych tam byl já, tak asi zdrhnu, kdyby se mi stalo to co jim s tim kamenem a chtěl bych vidět, jak někdo z vás se tam jde podivat blíž, já se přiznám, že já bych tam nešel
SedRicK
Pro upřesění:
3. 08. 2009 18:54

Pořad Ghost Hunters se v USA vysílá od roku 2003 a Ghost Hunters International od roku 2008. Skupina TAPS (The Atlantic Paranormal Society) funguje již od roku 1990. Je plno dílů, kde se nic nenašlo, například ve 2. díle letošní série byli i v Českém Krumlově, kde nic nenašli. Rád se na tento pořad dívám, i když někdy nadávám, proč udělali támhleto a proč nešli tam apod. Ohledně tý půdy, popravdě nevypadá moc bytelně, takže to měli třeba zakázané jít dál. Jestli je to s tím kamenem fake nebo nebo ne, těžko říct.Stejně to nikdo nedokáže potvrdit nebo vyvrátit.
aPi
...
3. 08. 2009 16:19

K hodnocení videa...Vybavení mají slušný, přístup špatný.Po zhlédnutí mám dojem, že vše zůstalo otevřené, možnosti nevyužité.Souhlasím s názory některých, kteří komentovali práci GHI jako "povrchní".Ještě k tomu se mi některý věci zdály jako narafičený.Žádný věrohodný důkaz neměli a ten určitě za jednu noc strávenou na Housce nezískají. Určitě by to chtělo zůstat buď dýl anebo se sem po určitém intervalu vrátit a taky by nebylo na škodu určit si správný datum. Možná si blíže zjistit historii Housky by na škodu nebylo.Sama jsem v Housce byla, už je to sice nějakých pár let zpátky, tehdy ještě s rodiči a dalšími známými, ale zkušenost zajímavá. V té době se Houska rekonstruovala, tudíž se prohlídky nekonaly, ale otec to se správcem zařídil a na některý místa nás vzal. V kapli vládla divná atmosféra, běhal mi mráz po zádech..Správce nám tenkrát říkal,že se v kapli pravidelně objevuje prasklina a ať s ní udělají cokoliv, tak v tom místě zeď zase praskne..Ale uklidňoval nás tím,že se říká, že to způsobuje Methan,ale co je na tomhle tvrzení pravdy opravdu nevím.Každopádně noc na Housce může být velice zajímavá s potřebným vybavením a partou lidí, která má chuť bádat, sbírat věrohodné důkazy a možná i něčemu přijít na kloub:)
GingerXX
Musim říct,
3. 08. 2009 16:18

že článek (a video, i když nejsem až tak zdatnej angličtinář) ve mně zanechalo rozporuplné pocity. V souvislosti s dikuzí v komentářích mě ale napadla jedna věc: takovýchto pravidelných pořadů o zahádách bylo, je a bude mraky, nevim, jak často to GHI vysílají, dokonce to ani nesleduju, protože mam dojem, že u nás se to nevysílá, ale oni opravdu POKAŽDÉ natočí něco, co nazývají pojmem paranormální? Vždycky odhalí zvuky a stíny? Nebo už uvedli do vysílání pořad, kde by řekli "my nic nezachytili, netušíme, zda jsou zvěsti o strašidlech pravdivé"? A pokud vysílají už dvacet let, jak tu někdo zmínil, znamená to, že straší všude kolem nás? Nebo si to jen prostě chceme myslet, a tak nám naservírují cokoli? Taky musim souhlasit s tím, že říkají-li si lovci duchů, měli za tím zdrojem kamenů jít a ukázat nám, že tam žádnej vrhač tenisáků není. Jinak podívaná pěkná, ale nepřesvědčili mě.
Vangelizz
Co ty kameny?
3. 08. 2009 15:34

Ja teda na duchy verim, ale tomuhle poradu ne. Kdyz teda nekdo nebo neco hodilo ty kameny nazpet, jako spravnej ghost hunter bych asi bezel s kamerou a svetlem okamzite do toho mista, odkud to prilitlo. A bezel bych tak dlouho, dokud bych neukazal divakovi, ze to nekde konci a ze tam opravdu neni nikdo, kdo by to mohl hodit. Oni tam stoji jak trubky a nedelaj nic. Nedokazali me presvedcit. Neverim.
Zbyněk P
Vážení diskutující,
3. 08. 2009 12:09

nechtěl jsem, ale musím opět vstoupit. Chci Vás jen požádat o to, aby jste sami sebe nemystifikovali !!!!! Ano, v některých filemch či videích je nám podsouváno a vsugerováváno, že astralní bytosti na nás mluví. To je nesmysl! Takto mluvící astrální bytost je jen usnadnění pozice režiséra. Od skutečnosti to má setsakramentsky daleko. Pamatujme si, že astrální bytosti NEMLUVÍ !!!! Mají-li, či chtějí-li s námi komunikovat, tak jedině myšlenkovou formou !!!!!! Přeji hezký den. Zbyněk P.
SedRicK
to Karlos
2. 08. 2009 13:32

1)A proč by nemohli na něj mluvit anglicky? Je mnoho teorií, které říkají, že po smrti by duchové/lidé měli porozumět jakémukoliv jazyku. 2)Ano, klidně tam někdo mohl být a hodit ten kámen zpět, ale taky tam nikdo být vůbec nemusel.
Gustaf
to Karlos1994
2. 08. 2009 12:38

...nemluvil anglicky..oni říkají, že říká "pojď" a překládaj to tam jako "c´mon"
garias
karlos
1. 08. 2009 13:56

mám rád ľudí ako si ty, lebo si nedávaš srvítku pred ústa, ako sa vraví. povedal si to priamo otvrene, a preto ťa uznávam. Taktiež priznávam, že máš absolútnu pravdu. Poniektorí z nás sú doslova ako veriaci (bez urážky prosím). Tu ale nejde oto, či je niekto veriaci či nie ale do akej skupiny patrí. Sú dve takéto skupiny ľudí. Jedna uverí hocičomu a to hlavne preto, že ho táto informácia ohromí. Ak dôjde ku ohromeniu mysle, skôr by som povedal, pocitu úžasu z neznámeho, ihneď jej začne podvedome veriť. A nielen to, mnohí majú pocit podeliť sa stým s inými, a navodia si pocit, že keď tú ohromnú vec povedia ONI druhému človeku a navodia ohromenie aj jemu, tak vlastne zdvihnú v hĺbke duše svoju osobu v očiach toho, komu to povedali :D. Trocha skomolenené, čítajte pozorne tú predchádzajúcu vetu :D. Tak sa stane, že z pádu ožrana, sa pri dvadsiatom opisu tej istej udalosti bude hovoriť o páde prezidenta :D. Inak povedané, niečo začujem, chcem sa stým druhému pochváliť, že "jedine" JA to viem a trošku ktomu pridám na váhe tým, že tam niečo doplním. No v skutočnosti doplniť netreba a ani si to mozog neželá. Podľa mojich skúseností je to ale vec psychiky, pretože ten kto podáva danú informáciu tak ako ju počul pokladá za bezvýznamné PRE SEBA, aby bola v tej istej už PRE MNA známej forme. Práve preto si ľudia domýšľajú trošku viac, a túto ním obohatenú informáciu podajú ďalej (drby). A tak ďalej, a tak ďalej... Tá druhá skupina sú takzvaní realisti. nepovedia viac ako počuli, poprípade doplnia tak isto informáciu ale so slovami možno asi. No jednako sa to deje práve kvôly spomínanej psychologickej potrebe ducha oživiť starú informáciu pri jej podávaní ďalej :D. Táto malá teória je naozaj skutočná a deje sa u každom znás väčšinou, aby sme si to vôbec pripustili. A ak to aj pripustíme, tak sa ukľudníme samonavodziacim pocitom, že tým predsa nikomu neubližujeme. To však nieje pravda. Ubližujeme sebe, pretože sa nedívame na taký svet, akým ten skutočný je. Preto aj VY, a teraz príde pointa :D, sa dívajte na svet očami práve toho realistu a nedomýšľajte si niečo, čo absolútne nemusí existovať. NEchajte však svoj záver neuzavretý :D. Nerozhdnite sa skôr čo je pravda, ako je potrebné pre vášho ducha, aby sa rozhodol. Inak povedané, stačí dlhšie premýšľať a zbierať ďaľšie informácie.
Karlos1994
re
1. 08. 2009 10:06

No je to strašná kravina. za 1. proč by duch (či co to bylo) v českym hradě mluvil do toho EVP Anglicky??? Dyt to je kravina a navíc tam tý ďouře klidně moch bejt někdo schovanej aby jim to hodil spátky. Proboha lidi vám stačí tak málo abyste uvěřily. Už vim jak je možný že ty sekty seženou takový afo lidí. :D
Erricco
GHI ? TV show ...
31. 07. 2009 19:45

Tak po zhliadnutí tohto videa som sa musel neskutočne dobre zasmiať :D Toto že sú Ghost Hunters ?!? Ved to je banda feťákov, čo nevie ani poriadnu show natočiť !!! To s tým kameňom bolo neskutočné ... prečo tam nezasvietili svetlom ? ved ich točila veľká kamera, prečo nemali IR kameru vtedy ? ved to je čisto USA vymývanie mozgov ... Prečo nezorganizujeme nejaku fakt solidnu výpravu ??? Tí ktorí by naozaj chceli niečo zistiť ???
Zbyněk P
Pro Taliesin
30. 07. 2009 20:03

Ano, to jsem se zmiňoval já. A za tím si zcela stojím. To, co jste viděl v TV (asi jste viděl, jak jednoho človíčka chytili na Zelném nám. atd... však znáte televizi : honem, honem....ale jednalo se přitom o přehmat ze strany TV - vždyť jste pak již o tom nic neslyšel do dneška.). Znám osobně ty poctivé chlapy, kteří doposud této oblasti obětují vše. Vskutku : Klobouk dolů před nimi. A UMÍ !!! Byl jsem s nimi a viděl jsem je pracovat !! Proto se jich tak hodně zastávám. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Taliesin
Pro: Zbyněk P
30. 07. 2009 19:46

Na jednu stranu je pravda že nepotřubujem žádnou GHI která danou věc nakousne a nechá být. Také se mi nezamlouvá jejich způsob bádání, zda-li se to dá vůbec tak nazvat. Je zjevné že mají techniku a značnou finanční podporu ale k čemu to všechno když tomu místu stejně nepomůžou. Ty kteří za něco stojí o těch se většinou ani nedozvíme.... A ještě jedna věc, někdo tu psal o České spoelčosti Agartha že je mnohem serioznější a odbornější. To si opravdu nemyslím možná to tak na první pohled vypadá ale není tomu tak. Agartha měla jisté problémy které byli i v televizi vysílány, takže s tímto musím nesouhlasit =)
Zbyněk P
Pro Taliesin
30. 07. 2009 19:18

Vážený, schválně jsem si pročítal všechny vstupy a ujistil jsem se, že nikdo NEZPOCHYBŇUJE to, co Vy nazýváte "Existenci něčeho vyššího". I já sám jsem přesvědčený o tom, že tam něco je, co je třeba objasnit. Já, osobně jsem kritizoval a poukazoval na pochybnou kvalitu prezentace té oné skupiny z US, která presentovala něco, co nebylo vůbec zjevné a patrné, a co ani nedotáhla do konce. Jevy, které Vy máte na mysli, potřebují dlouhodobé bádání, a nadají se či nemohou se nafilmovat na přání. Nebo-li : že přijdu do hradu Houska a budu všude (ať na chodbách, sklepeních, či v místnostech) rozkřikovat nahlas že jsem přijel až z Ameriky, a ať ten "astrál" začne působit, že si jej potřebuji natočit!!! To je přece fraška, ne? To přece nejde!! V tomto konkrétním videu mi to připadalo, jako by mi někdo četl pohádku s názvem: "Císařovy nové šaty". Nikdo nic neviděl, ale přesto oni tvrdili, že tam něco je. Ano, je třeba průzkum, ale adekvátní danému prostředí, na delší dobu a na zcela jiném přístupu, než-li byl odprezentován. Ten byl zcela povrchní (a měl přitom nádech : honem. honem, ať už je to natočeno, aby se to mohlo pověsit na internet či do Tv, a aby to vydělávalo co nejvíc peněz). Nebo mám tomu rozumět tak, že Vy sám by jste si chtěl koupit také takové "císařovy nové šaty" ? Přeji hezký den. Zbyněk P.
Taliesin
Hrad Houska
30. 07. 2009 18:14

Jak se tak dívávm,tak vždy když se na nějákém fůro mluví o hradě Houska tak je kolem toho pořádná humbuk :D Když tady tak pročítám ty vaše příspěvky tak, některé z nich jsou docela úsměvné, obzvlášť ty které abslotně popírají existenci nečeho vyššího co ještě nebylo prozkoumáno. Spousta lidí tu mluví že toto video o hradě Houska je podvrh.. Docela by mě zajímalo jestli někdo z vás vůbec na tom hradě byl že takhle může mluvit? Všem skeptikům co tu píší bych přál na tomto hradě ztrávit noc! Zkuste trávit delší čas třeba v kapli či podzemních prostorách, pak bychom se možná mohli spolu bavit nějak dále. Tento hrad je opravdu velmi zvláštní z vlastní zkušenosti musím potvrdit že je zde něco co ještě nedokážem plně pochopit. Než žačnete tento hrad odsuzovat zkuste zapátrat trošku v historii proč a za jakým ůčelem byl vůbec postaven...
garias
dám vám všetkým dobrúRADU
29. 07. 2009 21:44

ak chcete vedieť, prečo sa to a ono urobilo, vyrobilo, natočilo, položte si otázku PREČO? Prečo sa to spravilo? Ak sa jedná o biznis, a v TV je to vždy iba biznis, tak potom je evidentne jasné, že sú v tom vždy peniaze (čo sa aspo toho biznisu týka). Ja by som to povedal asi takto a som presvedčený že nebudem ďaleko od pravdy. Každý, úúúplne KAŽDÝ človek ide po peniazoch. Kto nejde, je na túto dobu divný, v tom zmysle, že by mal možnosť relatívne ľahko získať peniaze a možnosť by nevyužil. Tvorcovia týchto "duchovín" sa veeeľmi jednoducho snažili vymyslieť námet pre svoje filmy taký, ktorý by bol zaujímavý a zčasti nový - nie moc známi. No a tak sa rozhodli pre duchov. Vy si naozaj myslíte, že práve vtedy keď je tam kamera, trebárs aj dva týždne, že zrovna vtedy sa tam niečo deje? JA si osobne myslím, že človek, ktorý sa skutočne zaujíma svetom duchov, nepotrebuje robiť žiaden film, ale je to skôr natoľko seriózny "vedec", že píše o tom články, knihy a podobne. Za každým filmom sú vždy peniaze. POVedzte mi jediný film, v ktorom by chcel niekto hrať iba preto, aby sa oňom kdesi počulo a nechcel by odmenu. A verte mi, že na jednom filme sa priživý mnoho mien. Takže chcem názov toho filmu...
SedRicK
pro Zbyňka P.
29. 07. 2009 21:15

Musím přiznat, že s tím, co jste napsal se celkem ztotožňuji. Ano, co se týká těch výrobků, já když chci něco koupit, tak provádím dlouhé průzkumy netu, časopisů, diskuzí, názorů a prostě koupím výrobek, který mi vyhovuje a je mi jedno odkud pochází nebo jakou má značku a cenu. Což jste vlastně asi popsal také sice trošku jinými slovy. Děkuji za zajímavou diskuzi,bylo to pro mne velmi pozitivní a přínosné. Pokud jsem někoho urazil, tak se omlouvám. Rozhodně to nebylo úmyslné.
Zbyněk P
Ještě pro Sed Rick
29. 07. 2009 20:40

Vážený a milý, neberte tyto mé vstupy , a vstupy ostatních jako masáž Vás - tedy jako něco velmi negatívního. Ba naopak !!! Berte to jako obrovský klad pro Vás, že si tříbíte své myšlenky, úvahy a názory. Uvidíte, že se Vám to časem vrátí a budete velice rád vzpomínat v dobrém na dobu, kdy Vám "jenom" prováděli "masáž" v hlavě. To myslím upřímně a v dobrém. Přeji hezký večer. Zbyněk P.
Zbyněk P
Pro SedRick
29. 07. 2009 20:26

Vážený, pokusím se ukončit tuto naši polemiku několika myšlenkami a pevně věřím, že s nimi budete souhlasit. Mě vůbec nevadí lidé (jak se to tam stále snažíte vsugerovat), pouze u některých jejich chvilkové a zkreslené uvažování o kvalitě vykonané práce, či činnosti. Musím uznat, že i když ta skupina z US je (pro mne, podotýkám pro mne) zcela slabým průměrem, UMÍ SE VELICE DOBŘE PRODAT. A o to tu vlastně jde. Nezáleží na tom, zda působí 20 let či 1 rok, zda je či není v Tv, ale především by mělo jít o kvalitu. Asi jsem moc náročný ? Nejsem zastáncem jen českých kvalitních výdobytků naší doby - ale i zahraničních !! Ale obrazně řečeno, proč bych měl kupovat kvalitově podprůměrný výrobek (ač světoznámého jména či značky), když si mohu koupit vysoce kvalitní stejný výrobek, ale tuzemský nebo z jiné země ? Nebo-li(podotýkám je to bráno opět pouze obrazně): budu-li potřebovat jenom monitoring astrálního konání, potom raději požádám svého známého, o kterém vím, že je neméně tak dobrým jako oni z US (a navíc bude po ruce a bude levnější), než-li oni. Musím opět uznat, že to oni pojali, resp. vžili se do role "profiků", kteří chtějí z tohoto fenoménu vytřískat nemalé peníze, získat věhlas a pokud možno i uznání celého světa. A jak uvádím výše, umí to prodat. Upozorňuji, že jim vůbec nezávidím ty peníze. Jenom mě mrzí, že kvalitnější lidé, či skupiny u nás (nebo i v tom Rusku, o kterém se tak hezky a žertovně zmínil Hannibal King) nemají takové ekonomické možnosti. A to je zase tím, že se věnují více té dané astrální problematice, než-li vlastní propagaci, tedy zviditelňování. Toť vše. Přeji hezký večer. Zbyněk P.
SedRicK
pro Garias
29. 07. 2009 19:38

"Koľko seriálov bez hlavy bez päty pochádza z USA? Koľko doslova idiotských vysielaní, ktoré sú skutčne robené pre Američanov a zdá sa že dokonca už aj pre zbytok sveta?" Já bych na tohle odpověděl asi takhle:"Kolik kvalitních seriálů máme u nás(nebo na Slovensku)?" USA je velká a má velkou produkci pořadů. Ano, většina z nich není nijak kvalitní, ale mezi nimi se najdou obravdu zajímavé počiny, které člověka pohltí. Řekněte mi, kde se dnes nehraje na psychologii? Masáž jede od rána do večera absolutně všude. Taková je bohužel doba. K GHI: Je velmi složité dokázat, že to co provádí tato skupina je podvod. Stejně tak složité, že to není. Samozřejmě nikdo vám to neřekne. Studoval jsem si historii této skupiny a budí ve mě dojem důveryhodnosti (ale stejně tak i Agartha). Možná jsem naivní, ale pořád věřím, že lidé jsou poctivý a i přes nabídku velké finanční odměny, by do toho nešli. Pokud se prokáže, že jsem se mýlil, rád uznám svojí chybu a klidně se všem lidem omluvím.
SedRicK
pro Zbyňka P.
29. 07. 2009 19:21

Je velmi zajímavé, že píšete, že vám nevadí lidé z USA, Ruska apod, a při tom o řádek níže píšete "Mě osobně vadí to, že jsou lidé, kteří když zaslechnou že je něco či někdo z USA, tak "sednou na zadek" a berou to jako něco svatého. ". Máte v tom trochu zmatek.No poslední dobou je móda odsuzovat vše, co není z ČR. Přiznávám tento pořad se mi líbí, ale nikde jsem neřekl, že je to pro mě nějaký kult. Ano, oni jsou vidět v Tv, Agartha prakticky ne. To ale pro mě není měřítko toho, že ty co jsou v Tv jsou podvodníci, jak jsem psal tato skupina funguje téměř 20 let a v TV jsou posledních 5 let. Mají za sebou spoustu vyšetřování. A to, že jdou do toho ze začátku víc skepticky a vědecky je velmi odlišuje od jiných pořadů, které ve světě běží. To, že "pouhopouze" monitorují, je prostě jejich přístup. Předloží lidem, co našli a ty lidé mají právo se poté rozhodnout jak se s nimi dál vypořádat. Tím to nesnižuje nijak jejich serioznost. Jsou pouze jedním článkem v řetězci. To, že Agartha provádí "kompletní služby" tím lépe. Určitě jim fandím a jsem rád, že takovéhle skupiny existují. Každý pořad má nějaké ty své chyby. Dost mě v tomto pořadu štve přidávání "strašidelných zvuků a hudby" a problikávájích obrázků, ale to je postprodukce, kterou už ta daná skupina moc neovlivní. Vše je upraveno a sestříháno, tak aby to bylo "akčnější". Každopádně se jedná o zajímavou propagaci záhad, spiritismu apod. A tím lépe, protože já záhady rád. Přeji pěkný den.
garias
vážení
29. 07. 2009 17:33

rád by som sa pripojil k bleskom, ktoré tu šľahajú, pretože ja blesky rád :D. Môžem povedať, že všetci máte určitým spôsobom pravdu, ale najviac ku nem má podľa mňa pán Zbyněk. Pýtam sa vás všetkých: Koľko seriálov bez hlavy bez päty pochádza z USA? Koľko doslova idiotských vysielaní, ktoré sú skutčne robené pre Američanov a zdá sa že dokonca už aj pre zbytok sveta? Veľa sú natáčané minútky nie preto, že by ktosi chcel ukázať pravdu, už spomínanú pracovitosť, čestnosť, ale preto, že sa ten program dobre pozerá a dokáže si získať veľkú sledovanosť na základe dobovej psychológie. Inými slovami by ste dnes Rodinou Adamsovými asi neprerazili už len preto, že ľudia chcú vidieť stále niečo nové. A nielen nové, ale aj tajomné, skutočne neuveriteľné a podobne. Zoberte si teraz moje články (nerobím si reklamu :D) Neuveriteľné Záhady. Ostatné články nemali takú sledovanosť na tejto stránke ako práve tieto tri, ktoré boli skutočne záhadné. Otázka číslo 1, vstúpili by ste do týchto článkov, keby som im dal názov Príbehy ktoré zažili obyčajní ľudia? Asi by bola návštevnosť menšia, už len preto, že by bol slabší názov pre tie články. Chcem povedať, že čokoľvek v TV vidíte, hocijaký program, ktorý zaujal mnoho divákov, je to preto, že v prvom rade sa jeho tvorcovia snažia udrieť na psychológiu človeka. Už samotné záhady vo vás evokujú pocit, že tento film o duchoch je proste skvelý. Čokoľvek neznáme, ak tomu určitá skupina vykazuje úctu, v nás vzbudzuje pocit úcty a prikláňame sa k problému s opatrnosťou. Práve preto v tejto diskusii určitá skupina tento film bráni a druhá uvažuje troška širšie. Tá širšie uvažujúca je pán Zbyněk :D. Smejem sa pretože je v tej skupine pán Zbyněk úplne sám. Tá prvá skupina je filmom ohúrená, a bráni ho iba preto, lebo to jeho podvedomie chce. Lebo sa ten film jeho duši páči. No páčiť by sa mal v prvom rade rozumu, nemyslíte...???
Zbyněk P
Pro SedRick
29. 07. 2009 15:53

Vážený, čeština je nádherná řeč, ale má chvílemi tu vadu, že umožňuje mnoho významů při vyřknutí jedné či páru vět. Na co narážím? Na to, že jsem nikde neuváděl, že by mi vadili lidé z různých konců světa (US, Ruska,aj.). Tento pojem, resp. takovýto pofidérní výklad jste si pouze vytvořil ve své mysli, a rád by jste jej implantoval druhému, řkouce, že ten druhý (tedy ten komu to vnucujete) je blb. Mě osobně vadí to, že jsou lidé, kteří když zaslechnou že je něco či někdo z USA, tak "sednou na zadek" a berou to jako něco svatého. Je vskutku třeba, když chci oponovat, ověřit si, zda-li náhodou na našem českém trhu nejsou lepší věci a lidé, a teprve potom mohu hodnotit. Když ale vidím tu skupinu z US, jak zcela otevřeně si z lidí dělá srandu a našinec jim to "žere i s navijákem", tak potom nemohu jinak, než-li reagovat. Vážený, i tu druhou část mého vstupu jste zcela postavil na hlavu!!! Nikde jsem něco takového nepsal, jak to vykládáte !! Psal jsem, že naše česká skupina AGARTHA je daleko kvalitnější, dokonalejší a serióznější, a že věci dotahují do konce na rozdíl od té skupiny z US (ta to pouhopouze monitoruje). A s těmi penězi u čs. skupiny AGARTHA - přečtěte si ten můj vstup ještě jednou a znovu, neboť jsem v žádném případě kvalitu nevztahoval k výši peněz, ale pouze k četnosti a velikosti propagace a věhlasu, tak jak to provádí a kona ta skupina z US. Vážený, mám pro Vás jednu radu : jestli chcete diskutovat, potom si důkladně přečtěte to, co píše opozice a teprve potom reagujte. Chcete-li však napadat druhého svými pofiderními dedukcemi, v důsledku nedbalého přečtení si odpověďi od opozice, potom raději nediskutujte. Nehází to na Vás to správné světlo, které by jste chtěl. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Gustaf
to Hannibal King
29. 07. 2009 15:27

samozřejmě že ta Ruská :-DDDD
Hannibal King
pro Zbyňka P.
29. 07. 2009 14:29

ale jo bylo to pro vás, ale neřešme to dál, je to směšný... Kdybych před vás pánové postavil dvě krabičky od sirek, ale dvě NAPROSTO stejné krabičky a o jedné z nich vám řekl, že je z USA, tak která by pro vás byla lepší co? xD
SedRicK
pro Zbyňka P.
29. 07. 2009 11:31

To je právě ten problém lídí, hlavně tady v ČR, že rozlišujou lidi podle toho jestli jsou z USA, Ruska, ČR apod. Pro mě existuje jedna Zem a rozdělovat lidi podle národů, rasy apod je pro mě hodně zpátečnické. Je to úplně jedno, odkud, kdo je. A to, že mají víc pěnez automaticky znamená, že jsou podvodníci? Bohužel česká mentalita je hodně podivná. Vše vztahujou na peníze a akorát závidí. Pokud je někdo šikovný a dokáže se prosadit s tímto do tv, tím líp. Ano, jsou pod křídly kanálu SyFy. A ano, v televizním prostředí jde vždy jen o rating, počet diváku apod. Ale to neznamená, že ty lidi hned musíme nazývat podvodníky. To co vidíte nakonec v tv je hodně osekaná verze, kde jsou samozřejmě vybrány jen ty nejzajímavější části. Jedno jejich vyšetřování trvá asi jeden týden. A asi sám tušíte, že nacpat jeden týden do 50minut, aby to davalo smysl je docela těžké. Agharta je také velmi solidní skupina, ale jenom proto, že jsou z ČR a maj míň pěnez jsou lepší, serióznější? Vše je pouze o přístupu o ničem jiném. Netvrdím, že jsou svatí, že jsou dokonalí a bezchybní, ale rozhodně ne podvodníci.
Zbyněk P
Pro Hannibal King
29. 07. 2009 10:01

Vážený, můžete míti pravdu v tom, že jste to mohl myslet na někoho jiného s jeho vstupem. Nicméně, v té psané podobě a v té dané posloupnosti, či následnosti, jsem vydedukoval, že je to reakce na můj vstup. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Zbyněk P
Pro SedRick
29. 07. 2009 9:54

Vážený, promiňte mi, ale je to vskutku pouze nabubřelá skupina, která svým ekonomickým potenciálem (tedy penězi) vytváří formou různých klipů a reklam dojem solidnosti, serióznosti a vážnosti. To, že jsou z USA ještě neznamená, že je to pravda. Vždyť u nás v ČR máme také takové skupiny (např. AGARTHA), které jsou daleko kvalitnější, odbornější a serióznější. A navíc - řeší konkrétní situace až do konce, tedy až do odstranění daného problému. Tedy do situace, kdy onen astrální jev zmizí a nastoupí období vykoupení, nebo-li "klidu a míru" pro astrální bytosti. Bohužel, naše skupiny v ČR mají oproti té z USA tu obrovskou nevýhodu, že nemají takové peníze, a tudíž nemohou míti žádnou reklamu a věhlas. A jak uvádím výše, jsou přitom daleko kvalitnější. Jak jsem uváděl v minulém svém vstupu, používejme svůj selský rozum a nenechávejme se zlákávat něčím "zahraničním", co se jen zdá býti dobrým. Určitě jste to také pocítil a poznal, že ne všechno, co je z USA je vskutku kvalitní. Ta doba vyjímečnosti a kvality již dávno pominula. Stačí Vám toto mé vysvětlení ? Přeji hezký den. Zbyněk P.
SedRicK
pro Zbyňka P.
28. 07. 2009 23:39

O tom, že na světě je mnoho podvodníků, si nemusíme nic povídat. Ale nechápu váš negativní postoj. Tato skupina již existuje skoro 20 let, a má mnoho poboček po celém světě. Ještě než se před 5 lety objevili v TV, tak už byli velmi známí po USA. Jsou jedinečný svým přístupem, kterým se snaží většinu věcí vysvětlit logicky a vědecky. Pokud tvrdíte, že je to fraška bez nějakého pádného důkazu a pomlouvate neco,co jste videl jen koutkem oka. Tak to o vas již dost vypovídá. Já mám svůj svobodný názor, ale neříkám, že jsem neomylný. Jakákoliv lidská činnost od práce, dívání na tv až po lenošení je ztráta času, vždy se dá dělat něco jinýho.
Hannibal King
.
28. 07. 2009 21:59

a jak víte, že to co jsem psal bylo pro vás?
Zbyněk P
Pro Hannibal King
28. 07. 2009 19:50

ač jsem to psal někomu jinému, jsem rád, že se mimojiné ozvala "potrefená husa", nebo-li ten, kdo ještě nezvládl své emoce v ohnivém období puberty. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Hannibal King
.
28. 07. 2009 19:17

další chytrej..
Zbyněk P
Pro SedRick
28. 07. 2009 18:30

Vážený, nezáleží na tom, zda-li ksem viděl či neviděl další díly od té skupiny vychytralců. A také nejde o to, abychom se přesvědčovali kdo má či nemá pádnější a razantnější argument, či důkaz. Bohužel, ve Vašem přístupu (viz Vás vstup) je zcela patrné, že Vám nejde o pravdu jako takovou, ale o to, kdo má pádnější argument a kdo má více zhlédnutých klipů. Znáte pořekadlo: "Kdo chce kam, pomožme mu tam! "??? A oni se vskutku snaží, aby všem, kdož chtějí býti strašení a manipulováni, vyšli maximálně v útrety. Je třeba použíti selský rozum a šedou kůru mozkovou. Obzvláště v dnešní době, kdy se projevil enormní rozkvět různých podvodníků, podvodných skupin, atd... Klidně se nechtě vmanévrovat do zcestných a lživých klipů a jiných materiálů - na to máte svaté právo !!! Obzvláště, když sám to chcete a vnitřně si to přejete, aby Vám byly takové věci překládány. A jak se říká v jiném rčení :"Proti gustu žádný dišputát!" To jest Vaše věc. Mě to nic nestojí, ale Vás to okrádá o čas, peníze a hlavně Vás to omezuje ve Vašem volním uvažování. Je třeba býti sám sebou a nenechat si deformovat uvažování. Přeji hezký den. Zbyněk P.
SedRicK
to Zbyněk P.
28. 07. 2009 17:51

Kolik ostatních dílů jste viděl, že víte, že to je fraška? Máte nějaké přesvědčivé důkazy? Rád si je poslechnu.
anonymka007
hm
28. 07. 2009 12:20

no do toho hradu by som nikdy neisla ani cez den .....
Zbyněk P
Vážení,
28. 07. 2009 11:57

je to fraška. Je vidět, že ještě dnes žije přehršle lidí, kteří si velice rádi sednou "na lep" někomu, kdo si pohrává s hloupostí ostatních. Až budu bohatým a nebudu vědět co s časem, s penězma a co "s roupama" a budu se chtít zviditelnit, tak také začnu ze sebe dělat odborníka (nebo odporníka) na astrálno-duchovno, a budu "oblbovat" lidi kolem. Přeji hezký den. Zbyněk P.
2tc
:-o
27. 07. 2009 21:38

s kamenem to bylo dobrý,i ten foťák co sám začal fotit
Gustaf
:-O
27. 07. 2009 19:00

jj, docela je to zajímavý video.Už jen jak to je natočený, tak to nahání hrůzu. Taky by mě zajímalo,kdo házel ten šutr. Jinak na konci v rekapitulaci má být slovo "pojď" (comme on) a né "boj" jak je v titulku.
Atlantis
Kameny
27. 07. 2009 16:44

Tak co si myslíte, kdo házel zpět ty kameny?